این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط abdollah1990 در 10 سال، 1 ماه پیش بروز شده است.
-
نویسندهنوشته ها
-
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7396برادر عبدالله چرا هرچی مطالب بیشتر میشه کادر ها عرضشون کمتر میشه تا جایی که دیگه اصلا نمیشه مطلبشون رو خوند؟شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7400با سلام و خسته نباشید خدمت شما برادر عزیزم .
ابتدا از زحمات شما استاد گرامی که در این سایت می کشید کمال تشکر و قدردانی را دارم .
برادرم چند روزی است که سایت به هم ریخته است و جای مطالب بر عکس شده است .
اما یک روش وجود دارد که می توانید مطالب را در آخر بگذارید .
و بدین روش است که باید گزینه REPLAY زیر پست آخر را بزنید که جواب آخرین کامنت را بدهید .
بدین صورت مطالب شما در آخر گذاشته می شود .
اما اگر شما replay کلی را بزنید پست شما در اول می آید .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7408حقیقت جو؛با اسم من مشکل داری یا آیه قرآن؟ حلش کن.
چرا اینجا خودش نگفته؟ پابرهنه اومدی وسط خبر نداری. رفقایتان آیه گذاشتند که هر کی به اینها مومن نشود کافر است. البته به این وضوح هم نبود اما رفقایتان وجود نکردند که بگویند صریح است یا استنباط کرده اند. با اینکه مثل خود شما ذی عقل بودند. مثلا.
هر انسان عاقلی این چیزی که گفتید را از کجا میفهمه؟ در کدام کتاب از ادیان گفته که اصول را در کتب بیان میکنیم؟ شما که عاقلی بگو.
اگر پیامبر فرمود اصل نمیشه؟ من یطع الرسول فقد اطاع الله یعنی چه؟ ما ینطق عن الهوی؟ ما آتاکم الرسول فخذوه؟ اینها کشک؟ شما که عاقلی بگو.
من دفاع از شخص نمیکنم اما مرادزهی رو یادت رفت؟ اون بابایی که توی کلمه گفت زنان ایرانی تن فروشی میکنند؟ استثنا هم نکرد. یعنی همه اقوام و ادیان داخل ایران. الان محارم شما اینکاره هستند؟ بعد شما که عاقلی معنای هشدار رو میفهمی؟
یه جایی نوشتم که این مدل زن گرفتن یعنی برده جنسی ردیف کردن.
خب زن هم گرفتیم حالا اون زن خانواده نداره؟ این رو چه کنیم؟ یادتون رفت که مودت مرتبه فوق دوستی است. این رو چه کنیم؟
خط آخر نوشته سراسر عقل شما را هم نادید میگیرم. تا پست بعدی. شاید بعدا تسویه کردم.
و چرا این دوستی مخالفتش میشه حزب شیطان شدن؟ این نتیجه عین همان نتیجه نوشته های رفقایتان است. چرا اونها اصل اما این نه اصل؟
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7410سلام علیکم.1190؛
من نگفتم جوابی ندارم. اگر دقت کنید خیلی مشعوف نمیشوید. چرا که من به سوالات شما ایراداتی گرفتم که شما رفتی توی دیوار کعبه و زهرهشک و… .
به جان عزیزترین فرد در نزد شما من هیچ موضوع فرعی مطرح نکردم. هر چه بوده شروعش با شما بوده. قبلا نوشتم که چه چیزهایی بوده.
در 177 بقره وفای به عهد را هم گفته. اصل است؟ صبر در سختی را هم. اصل است؟ انفاق؟ ایمان به ملائکه؟
اگر اصول یک دین در کتاب اصلی یک دین نباشد پس در کجا می باشد ؟؟!!!
این الان یعنی اینکه در قرآن اصول آمده؟ خب کجاش؟ کجا گفته که اصول را در قرآن گفتیم؟ عبارتش چیست؟ کجا گفته اینها اصل هستند؟ عبارتش چیست؟ استنباط کردید یا به عربی فصیح نوشته که اینها اصل هستند؟
عزیزم دقت کن که من نگفتم تعیین جانشین کند. که اگر کند هم وظیفه بوده.
من گفتم اگر پیامبر چیزی را بگوید که اصل است و در قرآن هم نیامده باید قبول کرد یا نه؟ باید بگیم نه آقای پیامبر شما لیهجر. در شمار وظایفت نیامده که اینکار را بکنی. بعد اگر گفت که من لتبین للناس هستم ما باید چه کنیم؟ مگر نگفته یطع الرسول فقد اطاع الله؟ ما آتاکم الرسول فخذوه؟ ما ینطق عن الهوی؟ این معنا نمیدهد که پیامبر هر آنچه که گفته وحی است؟ چه آیه قرآن باشد و چه در قرآن به عنوان آیه نباشد؟ چه کنیم؟
جانشین و فوت را هم در تاپیک جانشنی بعد از رسول گفتم. بماند که من گفته بودم معرفی میکند نه تعیین.
باباجون نوشتیما قرآن را بر تو نازل نکردیم مگر برای اینکه آنچه را در آن اختلاف دارند، برای آنها روشن کنی . چرا دقت نمیکنی؟ از کجای این آیه لزوم وجود خواسته شما در قرآن برمی آید؟ الان پیامبر فرموده نماز صبح دو رکعت. خب آیه دارد؟ آنجا که ملت در حضور پیامبر بر سر کیفیت نماز اختلاف کردند پیامبر آیه آورد که نماز باید اینگونه باشد؟
شارع؛
خدا که شارع است نفرموده که اطاعت از رسول همان اطاعت از من است؟ و آیات دیگری که چند خط بالاتر نوشتم؟ حالا اگر پیامبر گفت که این هم از دین است ما باید بگیم که نه تو لیهجر. شارع فقط خداست و تو که پیامبری نمیدانی که او فقط شارع است و تو فقط کالطارش هستی که از محتوا خبر ندارد.
اصل مطلب این بود که ” شارع را هم من نگفتم که غیر خدا هم هست. شما سوالی کردی که ریشه آن را نمیدانم. ”
ریشه اینکه گفتی شارع کیست را نفهمیدم.
دیدی حواسم هست و حواست نیست.
دقیقا گفت که نمیفهمند.
زهرهشک. رفتی توی دیگ. عزیزم اگر که شایعه بوده خب این چه توهینی است؟ میگن دارن این کار رو میکنن که امیدوارم دروغ باشه. نکته اینه که توی سایت ها هم اومده بود که از سیستان برای جهاد نکاح رفته اند. جهادتان قبول.
بماند که به بابایی هم گفت که زنان ایرانی تن فروشی میکنند و در حرفش محارم هیچ کس حتی خودش و شما را هم استثنا نکرد. دیدی انحراف رو خودت مطرح میکنی و کش میدی.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7411نمیدانم چه ایرادی در بند وجود دارد که فشارش به شما آمده. ناموس پیامبر هم که صحابه عادل ناخن که چه عرض کنم، چنگ به عفتش انداختند در آن داستان افک. بماند که خدا هم یه حالی بهش داده.اما بزغاله ایشان عجب چیز عجیبی است. حلواست.
خوبی روباه به این است همچون کفتار نیست. میفهمی که.
فحاشی؟ تو بحث حاملگی رو مطرح کردی. دوست داری کش بدم؟ اونوقت باید قید یه چیزهایی رو بزنی. اگر بالا بیاد قطعا بع روی صورت همچون ماه شما خواهد آمد. مطمئن باش.
سوزش؟ امان از آسیاب و… . تجربه.
واقعا استفراغم گرفت از بس که دیدم طرف یه چرتی پرت گرده و وقتی بهش میگن بیا جمعش کن مثل آهوی در عسل مانده اینطوری رفتار میکنه.
تفو بر تو ای چرخ گردون تفو.
و همچنان ایرادات به سوال مثلا اساسی شما مطرح است.
بنویسم یا میدونید؟
جواب هم این نیست که من میگم اگر علی در کعبه دنیا آمده بود…. . اینها رو میگن زهرهشک نه جواب.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7412.1. کجای قرآن گفته اصول دین را در قرآن ذکر میکنیم.
2. ملاک محکم و متشابه بودن آیات چیست؟
3. تکرار زیاد در قرآن دلیلی بر اینست که مطلب اصل به حساب می آید؟ کلمه موسی 129 مرتبه در قرآن آمده. دلیل بر اصل بودن چه چیزی است؟
4. آن ام یا اساس از کجا آمده؟ چی هست؟
5. آیا اینکه یکی از اصول از ارتباط مثلا5 آیه با یکدیگر فهمیده شود ایرادی دارد؟ این تعقل و تفکری که قرآن گفته برای بازی سودوکو نبوده که. برای همین قرآن بوده.
7. آیاتی که رفقای شما آوردند چه بود؟ در کدام آنها گفته شده که این اصول دین است؟ فرموده به اینها ایمان بیاورید. اگر نیاورید کافر هستید. من از 55 مائده چه نتیجه ای گرفتم؟ چرا کتاب،رسول،ملائکه،نماز،روزه،قیامت به استناد اینکه تخلف از آنها کفر است اصل دین میشوند اما دوستی مورد اشاره در 55 مائده(طبق ترجمه طیف شما) که تخلف از آن حزب شیطان شدن(معنی دیگری جز کفر دارد؟) است نمیتواند اصلی از اصول دین باشد؟ با اینکه نتیجه تخلف از همه یکی است.
8. عزیزم وجود نام چگونه ایجاد اصل میکند؟ اگر میفرمود که ما پیامبرانی فرستاده ایم این کافی نبود که ما متوجه بشویم که نبوتی هم وجو دارد؟
9. شما را ارجاع به همان تعقل و تفکر میدهم. این نکته را توجه کنید که خدا در موارد دیگری هم احکام را نگفته ولی بازخواست میکند. مثلا نماز در فروع(به عقیده ما) و در اصول(به عقیده طیف شما.به آیاتی که رفقایتان گذاشته اند دقت کنید). این چه دلیلی است که آورده اید؟ یا همان ملائکه.
خداوند در قرآن به صراحت امامت را بیان میدارد که به ابراهیم داده. امامان دعوت کننده به آتش هم ذکر کرده همچنین امامان هدایت کننده به امر او.
بعد شما ایراد را جواب بدهید. در لفافه گفتن یا کلی گفتن برای من و شما در برابر خدا ایجاد حق میکند که بگوییم نمیتوانی از ما بازخواست کنی؟ بعد اگر در جواب ما بگوید که انزلنا الیک الذکر لتبین للناس ما نزل الیهم و لعلهم یتفکرون
هم در قرآن بوده ما چه جواب میتوانیم بدهیم؟
11. شما نوشتید که بودن نام 29 نفر از انبیا برای اثبات اصل نبوت کافی است. گیریم که درست. این کفایت را شما تشخیص میدهی یا خدا؟
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7414عبدالشیطان با اسمت مشکل ندارم همینطور با آیه قرآن. میدونم فکر کردی که فکر کردم منظور از اسمت بنده حسینه ولی عیب نداره اینم بخاطر عقل نداشتته درکت میکنم. بهت میگم عبدالشیطان چون واقعا غلام شیطانی.((چرا اینجا خودش نگفته؟))
نگفت تا عقلا بفهمن اینجا اصولو نخاسته بگه ولی چون تو کلا جزو این دسته نیستی اینچیزا رو نمیفهمی
((هر انسان عاقلی این چیزی که گفتید را از کجا میفهمه؟ در کدام کتاب از ادیان گفته که اصول را در کتب بیان میکنیم؟))
از رو همون عقلش میفهمه. واسه همین حرفاته که میگم واقعا وجودت خالی از ذره ای عقله.
((اگر پیامبر فرمود اصل نمیشه؟ من یطع الرسول فقد اطاع الله یعنی چه؟ ما ینطق عن الهوی؟ ما آتاکم الرسول فخذوه؟ اینها کشک؟))
اینا که گفتی کشک نیست برادر عبدالله راست میگه که حرفات بجز مغلطه هیچی نیست. ی بار دیگه برات میگم خوب چشاتوباز کن. وقتی چیزی رو خداوند نفرمود بعد پیامبر فرمود دیگه اصل نمیشه فهمیدی. اصل نمیشه معنیش کشک نیست.
((من دفاع از شخص ….. هشدار رو میفهمی؟))
دفاع نکردی؟ تو نگفتی قزوینی توهین نکرده؟ دروغگو حافظه ندارد. مرادزهی هم برادر عبدالله جوابتو داده برو بخونش.
اون بابا هم که میگی من نمیدونم دقیقا چی گفته اگه کلیپشو داری بزار تا ببینمش بعد جواب میدم.
((خب زن هم گرفتیم حالا اون زن خانواده نداره؟ این رو چه کنیم؟ یادتون رفت که مودت مرتبه فوق دوستی است. این رو چه کنیم؟))
چون جوابتو درباره 5مائده گرفتی پیش خودت گفتی حالا بپرم یه شاخه دیگه بلکه فرجی شد ضایع نشدم ولی کور خوندی. من جواب آیه 5مائده رو دادم تو 5مائده هم چیزی از خانواده زن نیست پس بجای فرار از مساله اصلی بیا تعصبی که کورت کرده رو بذار کنار بلکه هدایت شدی.
والسلام
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7452با سلام . سوال اولیه من آنقدر کمر معتقدین به امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر را شکسته که یک نفر نتوانسته پاسخ بدهد . و من قضاوت را به خوانندگان واگذار می کنم . و از خوانندگان می خواهم که مطالب من را بخوانند و پاسخ های مخالفین را هم بخوانند و قضاوت کنند .و اینکه گفته ای (گفت که من لتبین للناس هستم ما باید چه کنیم؟) من چندین بار جواب داده ام و گفتم که شما آیات قران را قیچی می کنید چرا (وَأَنزَلْنَا إِلَيْكَ الذِّكْرَ لِتُبَيِّنَ لِلنَّاسِ مَا نُزِّلَ إِلَيْهِمْ) را نمی بینی ؟؟؟ و باید آنچه که نازل شده را تبیین کند .
و اینکه گفته ای (ما آتاکم الرسول فخذوه؟) از خوانندگان محترم می خواهم به ایه 7 سوره حشر مراجعه کنند . و ببینند که این آیه درباره ی تقسیم غنایم جنگ می باشد . و این آقا ایه را قیچی کرده است .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7539علیک سلام.آن سوال کمرشکن شما آنقدر ایراد داشته و دارد و طراح آن آنقدر آدم خوش به حالی است که بیا و ببین.
ایرادات را چه کردید؟ آیه ای که بگوید اصول در قرآن هست؟ و موارد دیگر؟
عزیزم ما هم نگفتیم که از پیش خود تبیین میکند. اگر ایشان ولایت 55مائده را تبیین کرده باشند وطیفه ما چیست؟ بگیم نه قبول نمیکنیم چون آیه نداریم که گفته باشد امامت اصل است؟ جدای از اینکه هست یا نیست. در کدام آیه قرآن لفظ توحید آمده که شما معتقدی از اصول دین توحید است؟ اگر پیامبر فرمود که الله احد یعنی توحید شما میگی که نه این چه حرفی است. این احد است و توحید نیست؟ معنا را ول کردی و به لفظ چسبیدی؟
در 7 حشر.
دوست گرامی شما را به خدا بگویید که هدف خداوند از بیان داستانها چیست. تخمه شکستن و زیر کرسی تعریف کردن؟ فقط خواسته که طبق یک حوادثی یکسری آیاتی بفرستد که برای همان زمان مفید بوده. خب به من و شما چه ربطی داره؟ اگر این باشد که شما میگویید این آیه عملا دیگر هیچ فایده ای ندارد. دارد؟
اینکه نوشته اید برای تقسیم غنائم بوده خب به ما چه ربطی دارد. پیامبر و صحابه اش رفته اند جنگ و خدا به صحابه دستور داده که در تقسیم غنائم هر چه که پیامبر میدهد بگیرند. به من و تو چه ربطی دارد؟ الان پیامبر هست که با او بریم جنگ و برای غنائم به این آیه عمل کنیم؟ بعد آنها چگونه صحابی بودند که برای این امر هم نیاز به آیه داشته اند؟ یعنی اطرافیان پیامبر اینقدر نافهم بودند که برای تفهیم این مطلب به صحابه هم نیاز به آیه بوده؟
اینطور که معلوم است شما آیات را با توجه به شان نزول قبول میکیند و جایگاهی برای معنا قائل نیستید. اگر اینطور باشد هیچ بحثی با شما نتیجه نخواهد داشت. البته راه فرار خوبی انتخاب کرده اید چرا که خواننده اگر ساده لوح باشد شما را بی مایه فرض نمی کند. اما اگر دقت کند می بیند که با توجه به نوع نگرش به آیات، پیامبر نزد شما همان کالطارشی است که قبلا گفتم. یک پستچی که از محتوا خبر ندارد.
و البته اگر دقت کنید میبینید که با توجه به آیات دیگر مثل ولایت و اولی الامر و یطع الرسول و ابتدای نجم و 21و36 احزاب این بخش از آیه همان طوری که من گفتم تضمین کننده رسول است در همه امور. حالا بنا به مناسبت خداوند در یک موردی آن را اعلان داشته.
ضمن اینکه قیچی چه سودی برای من داشت؟ توهم زدی که من این آیه را برای بحث امامت ذکر کردم. نه عزیزم. دنبال این بودم که به شما بفهمانم اگر پیامبر پیزی گقت که در قرآن نبود باید تبعیت شود چون ان هو ال وحی یوحی است. یعنی بر اساس وحی فرموده است.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7540این تاپیکی که در مورد توسل بود چرا بسته شده؟ خبر دارید؟کار خوبی نیست که توی سایت یک سنی سوال مطرح کند و زیرش بماند و بعد سایت ان موضوع را ببندد.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7605با سلام خدمت تمام خوانندگان فهیم سایت اسلام تکس .
ابتدا عرض کنم به دلیل مشکلات پیش آمده برای سایت و اینکه مطالب در صفحه آخر این بحث بسیار کوچک شده بود ، بر این شدم که جواب برادر عبدالحسین را در اینجا بدهم .
تاریخ سوالات عبدالحسین را در پایین ذکر می کنم .
بحث در صفحه ی آخر به دلیل کوچک شدن بسیار بی معنی شده و هیچکدام از خوانندگان ترغیب به خواندن آن نمی شوند .
از خوانندگان خواهشمندم که مطالب بنده و عبدالحسین را با توجه به تاریخ کامنت ها از اول تا آخر بخوانند و بعد قضاوت کنند .
ایشان در پایان سوالات تکراری که بارها جواب داده شده را مطرح کردند .
اما باز برای اینکه خوانندگان به راحتی قضاوت کنند مطالب را به صورت واضح در اول می گذارم . با تشکر
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7607با سلام . اگر کمی مطالب را می خواندید جواب تمام سوالاتتان را داده بودم و نیاز به مغلطه بازی و فلسفه بافی دوباره نبود .
اینکه گفته ای (کجای قرآن گفته اصول دین را در قرآن ذکر میکنیم.)
چندین بار جواب این سوالات را داده ام و اگر از خدا خجالت نمی کشید لا اقل از خوانندگان فهیم خجالت بکشید .
اما جواب شما : اگر اصول یک دین در کتاب اصلی یک دین نباشد پس در کجا می باشد ؟؟!!!
آیا اصول قانون اساسی در داخل کتاب قانون اساسی موجود است یا در داخل قانون جزا و مالک ومستاجر ؟؟؟!!!!!!!!
شارع دین و قانون گذار این دین کیست ؟؟ غیر از خدا ؟؟؟
خوب کتابی که الله نازل کرده و بدور از تحریف است چیست ؟؟؟ غیر از قران ؟؟؟؟
خوب میگی (وَمَا آتَاكُمُ الرَّسُولُ فَخُذُوهُ وَمَا نَهَاكُمْ عَنْهُ فَانتَهُوا)
خوب اولا : اگر هر ادم عاقلی ایه را کامل بخواند متوجه می شود در چه موردی بوده است پس نیاز به مغلطه بازی نیست .
دوما : خوب الله سبحان می فرماید (لِتُبَيِّنَ لِلنَّاسِ مَا نُزِّلَ إِلَيْهِمْ) خوب برادرم نزل الیهم را به من نشان بده تا به لتبین للناس برسیم .
ابتدا فقط و فقط و فقط و فقط 1 آیه واضح و روشن (چند بار گفتم که بفهمی اما میدونم بازم از زیرش در میری !!! ) در مورد امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر برایم از قران نشان بده تا بعدا در مورد احادیث با هم بحث کنیم .
منتظر هستم بسم الله .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7608اینکه گفته ای (تکرار زیاد در قرآن دلیلی بر اینست که مطلب اصل به حساب می آید؟)
برادرم نمیخواد برایم از قران ایات مکرری در مورد امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر بیاوری .
به تو آوانس میدهم فقط و فقط و فقط و فقط 1 آیه واضح و روشن در مورد امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر بیاوری کافیست !!!
پس بسم الله .منتظرم .
نکن از این کارا زشته !! عیبه !! میفهمن ها !!
و در مورد ایه 55 سوره مائده بحث های ما در در دیگر صفحات این قسمت موجود است .
هر فرد عاقل و باسواد و با شعور و بدون غرض و مرضی این بحث ها مطالعه کند ، به تناقضات گفتاری شما پی خواهد برد . پس قضاوت با خوانندگان .
اینجا بحث سر یک موضوع است .
یه ایه واضح و روشن در مورد امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر .
میفهمی که ؟؟؟؟
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7609اینکه گفته ای (شما را ارجاع به همان تعقل و تفکر میدهم. این نکته را توجه کنید که خدا در موارد دیگری هم احکام را نگفته ولی بازخواست میکند. مثلا نماز) .
برادرم خداوند به صراحت نماز را چندین جای قران بیان کرده و احکام آن بر عهده ی پیامبر است .
حالا شما بیا فقط و فقط و فقط و فقط یه ایه واضح و روشن (به مانند همین ایاتی که در مورد نماز بیان شده) در مورد امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر از قران بیاور .
تا بعدا در مورد احکام آن با هم بحث کنیم .
خواهشا فرار نکن و مغلطه بازی در نیاور .
میدونی که ؟؟؟
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7610اینکه گفته ای (شما معتقدی از اصول دین توحید است؟ اگر پیامبر فرمود که الله احد یعنی توحید شما میگی که نه)
برادرم خواهشا مغلطه بازی در نیاور .
خداوند به صراحت در ایه اول سوره توحید فرموده (قُلْ هُوَ اللَّـهُ أَحَدٌ) .
خوب اگر از این ایه مفهومی غیر از توحید برداشت می کنید و می خواهید بحث را به انحراف بکشانید بسم الله .
اما از شما میخواهم ایه ای به صراحت و روشنی ایه بالا در مورد امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر بیاورید و مغلطه بازی و فلسفه بافی نکنید .
و نخواهید از زیر بار سوالی که جوابی به آن ندارید در بروید من حواسم هست .
میدونی که ؟؟؟
منتظر پاسخ مستدل به قران و واضح شما در مورد امامت منصوص الیه 12 امام پس از فوت پیامبر از قران هستم .
لطفا فلسفه بافی و مغلطه بازی نکن و به صراحت جواب بده .
(البته تجربه به من ثابت کرده که هیچ وقت دقیقا گوش کنید میگم هیچ وقت ای خوانندگان فهیم ، این اقا نمی تواند به این سوال پاسخ بدهد پس خاطر شما را از الان راحت کردم)
-
نویسندهنوشته ها
شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.