Home › انجمن ها › شرکیات. توسل، شفاعت و بدعت › داروهای خارجی برتر از اهل بیت علیهم السلام
این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط فردین در 10 سال، 1 ماه پیش بروز شده است.
-
نویسندهنوشته ها
-
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10376شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10377گفته است:(آیا اگر فردی زن آن شهید شد طبق استدلال شما می تواند آن را نگه دارد و هر شب با آن نزدیکی کند و بگوید که چون شهدا زنده اند می توانم با او نزدکی کنم)اولا:طبق عقل ناقص و اعتقاد شما دقیقا اینچنین میباشد. دوما:این ایراد را به خدا باید بگیرید که چرا فرموده اید زنده اند، ولی کیفیتش را به ما مشخص نکرده اید که با جسد شهید باید چکارکنیم؟؟!!
گفته است:(و اگر یک زن شوهرش شهید شد و بعد از دو سال آن زن حامله شد و ادعا کرد که چون خداوند کیفیت حی بودن شهدا را معلوم نکرده پس من از شوهرم حامله شدم !! و ادعا کند شهیدان زنده اند الله اکبر!!) جدایی از اینکه ایات خدا را به سخره گرفته ای ،اگر یک همچنین اتفاقی افتاده، گول او را نخورید،چون دروغ میگوید. چون درسته که خداوند کیفیت زنده بودن شهدا را معلوم نکرده ،ولی همه ما همچنان که پیامبر(ص) بدن شهدا را در قبر دفن میکردند،ما هم انها را دفن میکنیم …و ارتباط جسمانی او بطور کامل با این دنیا قطع میشود.
و در ضمن با استدلال شما هر زنی که بدون شوهر صاحب بچه شود،میتواند با استدلال به قران بگوید که از عنایات غیب و خداوند متعال صاحب بچه شده !همانند حضرت مریم(س). پس اینجاست که انسان نیاز به عقل و منطق دارد که شما ظاهرا بنابر نوشته هایتان فاقد ان هستید.
گفته:(اگر پس از رحلت از این دنیا ، زنده اند و می بینند و می شنوند ، ایا همبستر شدن زنانشان بعد از فوت آنها که با دیگران ازدواج کرده بودند را می دیدند ؟؟)اولا: چون سوالت خیلی احمقانه است و خیلی به شهدا اهانت میکنی،ببخش که مجبورم اینطوری پاسخ دهم تا قانع شوی:ایا وقتی شما از کسی درخواستی دارید،ایشان باید اول( البته با عرض معذرت)اتاق ……. شما رصد بکنند و بعد درخواست شما اجابت شود!!!و یا هر کسی که میتواند یک کس دیگر را ببیند ایا او ان اجازه را دارد که اتاق خواب و بستر طرف مقابل را رویت نماید؟…..اصلا واقعا تو فکر هم میکنی؟
دوما:در ان دنیا اگر زنی در بهشت با شوهر دومش ازدواج کند و شوهر اولش هم او را در انجا ببیند ،این از نظر شما اشکالی دارد ؟دوست داشته با شوهر دوم زندگی کند ،چون شوهر اول او را انجا میبیند ،ایا ان حق را دارد که محافل خصوصی انها را هم رویت کند؟؟؟((علی اگر کار خدایی میکند به این دلیل نیست که معاذالله خدا پایین آمده و علی شده است. بلکه علی است که با عبودیتش بالا رفته و چنان به قرب رسیده که خدا به او اذن داده خلیفه تامش باشد و مگر کار خلیفه جز این است که فیض را از مستخلف عنه بگیرد و ظهور دهد؟))
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10401با سلام .خوانندگان محترم دقت نمایند این آقا برای اینکه بحث تاپیک را به هم بزند و به انحراف بکشاند از پاسخ دادن در زیر هر کامنت خودداری می کند و زیر کامنتی پاسخ می دهد که هیچ ربطی به جوابهایش ندارد .
از شما خوانندگان محترم می خواهم تمام مطالب این تاپیک را از اول تا پایان مطالعه کرده و قضاوت نمایید .
اینکه گفته ای (در کجای قران خداوند دستور داده که برای کسب شفا باید دارو بخورید؟. با اینکه شفا دهنده فقط خداست!)
پاسخ من : خداوند دارای صفاتی از جمله رازق و شافی و … می باشد و در جای جای قران بیان فرموده که روزی دهنده و شفا دهنده من می باشم .
و برای تبلور و به عمل نشاندن این صفات چیزهایی را خلق کرده است به طور مثال برای تبلور صفت رازق بودن میوه ها و حیوانات حلال گوشت و … را خلق نموده که به وسیله آنها صفت رازق بودن خود را جامعه عمل بوشاند .
حال خداوند شفا دهنده ی مطلق است و برای شفا دادن گیاهان دارویی و …. را آفریده که صفت شافی بودن خود را جامعه عمل بپوشاند و کسی نمی تواند ادعا کند که دارو به تنهایی شفا می دهد زیرا اگر الله نخواسته باشد صفت شفا دهندگی را از آن دارو بر می دارد و شاید با همان دارو دو مریض با یک حالت بیماری ، یکی خوب شود و دیگری نشود .
اما وقتی دارو که شی بوده را با اهل بیت که انسان بوده اند مقایسه کنید یک قیاس مع الفارغ و باطل است هر چند در مذهب شیعه کلا قیاس باطل است و شما نمی توانید قیاس کنید !!!
با این وجود در سر تا سر قران کمک خواستن و صدا زدن غیر خدا به قصد یاری رساندن نه تنها ممنوع اعلام شده بلکه خداوند گمراهترین فرد را کسی دانسته که غیر خدا را صدا بزند به طور نمونه به ایه 5 احقاف توجه نمایید :
(وَمَنْ أَضَلُّ مِمَّن يَدْعُو مِن دُونِ اللَّـهِ مَن لَّا يَسْتَجِيبُ لَهُ إِلَىٰ يَوْمِ الْقِيَامَةِ وَهُمْ عَن دُعَائِهِمْ غَافِلُونَ)
(ترجمه : چه کسی گمراهتر از کسی است که افرادی را به فریاد بخواند تا روز قیامت پاسخش نمیگویند؟و اصلاً آنان از به فریادخواهندگان غافل و بیخبرند. )
ضمنا من این جواب را در ادعای شما در تاریخ 3/7/93 که گفته بودی (.واگر دلیل بخواهید با کمال میل علت ان را بیان میکنیم) مطرح کردم و هنوز نیز منتظر پاسخم .
آیات بسیار زیادی در قران در رد خواندن غیر خدا آمده است حال شما که مدعی متوسل شدن به اهل بیت و اهل قبور هستید لطفا یک آیه از قران بگذارید که به صراحت گفته باشد که به اهل بیت و اهل قبور متوسل شوید .
منتظر پاسخم . لطفا مغلطه بازی و فرار نکن .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10404اینکه گفته ای ( در حدیث ثقلین هم پیامبر(ص)میفرماید:این دو (قران و عترت)از هم جدا نمیشوند ….)
پاسخ من : این حدیث با این مضمون ضعیف می باشد .
و هیچ ریشه ی ما نزل الیهم در قران ندارد و اما قران و سنت ریشه ی ما نزل الیهم دارد .
اینکه گفته ای (این خیلی زشته که قسمتی از متنی را قیچی کنی و از ان سو استفاده کنی!!)
پاسخ من : 1- در جایی می توانی من را متهم به قیچی کردن یک متن نمایی که معنی کل عبارت تغییر کند .
2- من متن (لا فرق بینک و بینها الا انهم عبادک و خلقک) را گذاشتم که به صراحت نشان می دهد که شما معتقد هستی که هیچ فرقی بین خدا و امامان وجود ندارد الا در صفت خالق و مخلوقی !!
اینکه گفته ای ( اما معنای این قسمت از دعا اینچنین میباشد)
همانطوری که همگان می بینند باز هم تغییری در اصل موضوع به وجود نیامد .
و جالب اینجاست وقتی تمام صفات خداوند از جمله رازق بودن و شافی بودن و حکیم بودن و عالم الغیب بودن و … را به افرادی می دهید و تنها فرقشان را با خداوند در صفت خالق و مخلوق می دانید ، آیا این را دقیقا همان توحید لا اله الا الله می دانید؟؟؟ !!!
عجب !!! عجب !!! ای ملا رجب !!!شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10405اینکه قسمت اول متن را گذاشته ای (پس آنها را معادن کلمات خود و ارکان توحیدت قرار دادی . آن آیات و مقامات تو که در هیچ مکانی تعطیلی ندارد .)پاسخ من : خداوند وقتی بخواهد رسوا کند به دست خودش بیشتر رسوا می کند .
شما آمدی ابرو را درست کنی چشم خود را هم کور کردی .
با کدام آیات قرانی شما آنها را معادن کلمات خدا و ارکان توحید می دانی ؟؟
اینکه گفته ای ( چرا از کار جناب عمر که متوسل به من دون الله شدند ان هم برای انجام کار خدایی!! فراری هستی!)
پاسخ من :چرا دروغ می گویی ؟؟؟
در کجا حضرت عمر از عباس درخواست کار خدایی کرد ؟؟؟
و فقط درخواست دعا کرد مثل اینکه ما امروز به دیگران می گوییم التماس دعا .
ضمنا مثل اینکه شما هیچ معلومات قرانی ندارید !!
خداوند در قران توسل به دعای انسانهای صالح زنده که در نزد فرد باشند را رد نکرده .
به طور نمونه می توان به توسل برادران یوسف به دعای پدرشان را ذکر کرد .
حال شما که مدعی توسل به مردگان و اهل قبور هستید آیه ای از قران را بگذارید که خداوند دستور به توسل به مردگان و اهل قبور داده باشد .شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10406اینکه گفته ای (این ایراد را به خدا باید بگیرید که چرا فرموده اید زنده اند، ولی کیفیتش را به ما مشخص نکرده ….)پاسخ من : ایرادی به خداوند وارد نیست بلکه این ایراد به شما وارد است .
زیرا وقتی که خداوند کیفیت احیا آنها را مشخص نکرده پس شما با کدامین دلیل و آیه قرانی آن مردگان شهید را سمیع و بصیر و … می دانید ؟؟
اگر راست می گویی و دروغگو و کذاب نیستی آیه ای که خداوند دستور داده باشد به اهل قبور متوسل شویم را بگذار تا دروغگو و کذاب رسوا شود و خوانندگان قضاوت کنند .
اینکه گفته ای ( چون درسته که خداوند کیفیت زنده بودن شهدا را معلوم نکرده ،ولی همه ما همچنان که پیامبر(ص) بدن شهدا را در قبر دفن میکردند،ما هم انها را دفن میکنیم …و ارتباط جسمانی او بطور کامل با این دنیا قطع میشود.)
پاسخ من : پس وقتی خداوند کیفیت زنده بودن شهدا را معلوم نکرده شما چرا برای شهدا کیفیت زنده بودن معلوم می کنید و آنها را سمیع و بصیر و … می دانید ؟؟؟
آیا این شهیدان وقتی زنده بودند چند نفر هم زمان هر کدام در یک نقطه جهان آنها را صدا می زد صدایشان را می شنیدند و یا آنها را می دیدند ؟؟؟
با کدام دلیل قرانی پس از مرگ این قابلیت ها را پیدا می کنند ؟؟
اینکه گفته ای (و در ضمن با استدلال شما هر زنی که بدون شوهر صاحب بچه شود،میتواند با استدلال به قران بگوید که از عنایات غیب و خداوند متعال صاحب بچه شده !همانند حضرت مریم(س). پس اینجاست که انسان نیاز به عقل و منطق دارد)
پاسخ من : جانا سخن از زبان ما می گویی .
اتفاقا این سوال من از شماست که وقتی از علمای شما می پرسند مگر می شود امام زمان این همه سال عمر بکند در پاسخ می گویند مگر نوح 1000 سال عمر نکرد ؟؟!!!
پس اینجاست که انسان نیاز به عقل و منطق دارد که متاسفانه شما از داشتن آن عاجزید .
حال زنی میتواند با استدلال علمای شما همین ادعای بالا را بکند که این بچه ای که من در شکم دارم بدون پدر است .
وقتی از وی بپرسی مگر می شود ؟؟ با استدلال علمای شما خواهد گفت مگر عیسی بدون پدر نبود ؟؟؟
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10407اینکه گفته ای (ایا وقتی شما از کسی درخواستی دارید،ایشان باید اول( البته با عرض معذرت)اتاق ……. شما رصد بکنند و بعد درخواست شما اجابت شود!)پاسخ من : 1- چرا مغلطه بازی می کنی ؟؟ و چرا بحث را عوض می کنی ؟؟؟
بحث حی و حاضر بودن شهدا هست که شما مدعی ان هستید .
و من نگفته ام که زندگان در همه حال حی و حاضر هستند .انسان زنده حتی پشت دیوار خانه ی خود را هم نمی تواند ببیند .
با کدام دلیل قرانی پس از مرگ این قابلیت ها را پیدا می کند ؟؟
در حالی که خود شما به صراحت اعتراف کرده ای که خداوند کیفیت زنده بودن آنها را معلوم نکرده است .
بگذار برایت مثال بزنم : زنی شوهرش شهید شده و دوباره ازدواج کرده سپس در موقع همبستر شدن با شوهر جدیدش مشکلی برایش پیش می اید و یا قسمتی از بدنش درد می گیرد و یا .... که این اتفاق منجر به صدا زدن و کمک خواستن از آن شهید می شود که یا فلان شهید (شوهر قبلیش) کمکم کن از درد جانم به لبم رسید !!!حال در آن لحظه آن شهید که صدا زده می شود به یکبار به اتاق خواب وصل شده و صحنه را می بیند ؟؟
یا اینکه در طول این مدت بالا نشسته بوده و داشته نگاه می کرده ؟؟یا اینکه اصلا روحش هم از این دنیا خبردار نیست ؟؟ کدام یک ؟؟؟
اینکه گفته ای (. بلکه علی است که با عبودیتش بالا رفته و چنان به قرب رسیده که خدا به او اذن داده خلیفه تامش باشد)
پاسخ من : اگر دروغگو و کذاب نیستی آیه ای که خداوند به حضرت علی اذن داده که خلیفه ی تامش باشد را بگذار تا دروغگو و کذاب رسوا شود و تا این ادعای باطل خود را ثابت نکنی دست بردار نیستم .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10408با سلام خدمت خوانندگان محترم و فهیم این سایت .اگر دقت کرده باشید در این تاپیک موضوع داروهای خارجی برتر از اهل بیت مطرح شده است .
اما فردین که از افراد مغلطه باز می باشد به لحاظ اینکه از پاسخ دادن به ادعاهایی که خودش کرده فرار کند آمده و در جایی مطلب گذاشته که بحثی که بین من و ایشان صورت گرفته را به هم بریزد و خواننده سردرگم شود.
و به لحاظ اینکه خواننده متوجه نشود که چطوری ادعاهای خودش ، را با گفتار خودش و تناقضات گفتاری خودش ، باطل نمودم زیر کامنتی که ربطی ندارد آمده و مطلب گذاشته است .
و من از خوانندگان می خواهم که کلمه ی دروغگو و کذاب و کلمه ی رسوا را در تاپیک هایی که بین من و فردین و دیگران بحث ادامه دارد را سرچ کنند .
آنوقت خواهند دید باطل بودن عقیده ی آنها را چطور با آیات واضح و روشن قران و مرتبط با همان موضوع و تناقضات گفتاری خودشان ثابت کرده ام .
و همین که فردین به صورت شفاف زیر همان کامنت مورخه 5/7/93 پاسخ نداده و فرار می کند نشان دهنده ی بطلان عقیده ی اوست .
و اگر دو مرتبه باز هم همان روش سابق را ارائه دهد من این مطالب را در زیر پست اولیه می گذارم .
و سوالاتی که پاسخ نداده و ادعاهای باطلی که کرده و نتوانسته ثابت کند دوباره می گذارم و تا پاسخ ندهد دست بردار نیستم .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #104091- اینکه گفته ای (دقت کنیدکه ما انها را شفیع و وسیله برای رسیدن به خدا قرار میدهیم)برادرم : طبق ایه ی 18 سوره ی یونس و 3 زمر و آیات دیگر قران مردم مشرک مکه در زمان پیامبر هم همین استناد را می کردند .
2- پس با همین گفته ی خود شما اهل بیت در نزد مراجع شیعه و مجتهدین شما به اندازه ی داروی ساخت کفار گرامی نیستند .
یا با استدلال شما لیاقت ندارند !!
به صراحت پاسخ بده .
3- برادرم قبل از ساخت داروهای کفار در طول هزار و چند صد سال آیا با داروهای گیاهی مردم شفا پیدا نمی کردند ؟؟
4- و اگر همیشه مریض شویم و خداوند شفا بدهد چون شفا دادن خداوند حتمی است دیگر مرگ معنا پیدا نمی کند و همیشه همه باید زنده باشند .
اما چون شفا دادن دارو مطلق نیست خیلی ها دارو استفاده کرده اند و مرده اند .
5- اگر دارو شفا می دهد بفرمایید لطفا به صراحت بگویید داروی مرگ چه نام دارد ؟؟؟
اینکه گفته ای (.پس خواهشا حد اقل به شعور خوانندگان احترام بگذار …)
پاسخ من : جانا سخن از زبان ما می گویی !!!
چرا از دو موضوع که در اول این تاپیک مطرح کرده ای می خواهی زیرکانه فرار کنی ؟؟
و سوال اولیه خود را به طریقه ی دیگری مطرح کرده ای .
می دانی این کار یعنی چه ؟؟
زشته !!! عیبه !!! میفهمن ها !!
6- اینکه گفته ای (. اگر معتقد نیستید پس چرا به جای در خواست شفا مستقیماّ از خداوند برای علاج مرضهایتان. گردن خود را مثل …….به تخت های بیمارستانها دخیل میبندید !)
پاسخ من : با این گفته ی خود توهین خیلی بزرگی به رهبر انقلاب کرده ای به لحاظ اینکه چند روز قبل یک هفته در تخت بیمارستان بوده اند !!
و همچنین به دیگر مراجع تقلید هم که در تخت بیمارستان بوده اند توهین کرده ای .
آیا طبق گفته ی شما برای علاج مرضهایشان ، گردن خود را مثل …….به تخت های بیمارستانها دخیل بسته بودند ؟؟
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10491.شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10498بنده درهر پاسخی، اول مطالب شما را مینویسم و بعد پاسخ میدهم.پس این حرفی است نا بجا که من بخواهم بی ربط به موضوع جدید پاسخ دهم .پس خواهش دارم وقتی جوابی نداری،از گذاشتن کامنتهای تکراری پرهیز کنیدو اما گفته شده(خداوند دارای صفاتی از جمله رازق و شافی و … می باشد و در جای جای قران بیان فرموده که روزی دهنده و شفا دهنده من می باشم……و…) خداییش این جواب سوال است .؟؟این اقا برای توسل به مردگان از من ایه قران خواسته است و من هم در باره شفا دادن دارو از او، ایه قران خواسته ام .خوانندگان خوب توجه کنند که من از این ادم پرسیدم که خداوند در کجای قران دستور داده اند که برای کسب شفا باید دارو بخورید، تا من شفا بدهم و در کجای قران فرموده اند که ما گیاهان دارویی افریده ایم تا شما با خوردن انها شفا پیدا کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گفته است(اما وقتی دارو که شی بوده را با اهل بیت که انسان بوده اند مقایسه کنید یک قیاس مع الفارغ و باطل است هر چند در مذهب شیعه کلا قیاس باطل است و شما نمی توانید قیاس کنید!!!.) اولا هر دو افریده خداوند هستند .و اگر خدا بخواهد درچیزی شفا و یا اجازه شفاعت قرار دهد.از نظر شما چه اشکالی دارد؟.همانطور که یک پزشک مانند یک دارو و حتی بیشتر از ان در درمان بیماری و بدست اوردن شفا موثر است. پس بی خودی حرف نزن ،!
گفته است(حال شما که مدعی متوسل شدن به اهل بیت و اهل قبور هستید لطفا یک آیه از قران بگذارید که به صراحت گفته باشد که به اهل بیت و اهل قبور متوسل شوید)برای هزارمین بار!!!!!هر وقت ایه ای اوردین که به صراحت کفته باشد که برای کسب شفای بیماری به پزشک متوسل شوید و از او در خواست بکنید،و یا برای شفا گرفتن دارو بخورید ،ان ایه قران را خواهم گفت. اگر دروغ گو و کذاب نیستی ایه را بگذارید همه ببینند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
گفته شده(با این وجود در سر تا سر قران کمک خواستن و صدا زدن غیر خدا به قصد یاری رساندن نه تنها ممنوع اعلام شده بلکه خداوند گمراهترین فرد را کسی دانسته که غیر خدا را صدا بزند به طور نمونه به ایه 5 احقاف توجه نمایید)پس با این استدلال شما کسی که تصادف کرده و در حال مرگ هست،وقتی مادر او از پزشک معالج که میخواهد، اقای دکترشما را به خدا به دادمان برسید و کمکمان کنید،ایا این کافر است؟؟پس اگر اینطور است اول تمام بیمارستانهایتان را ببندید، تا اول شما از کفر نجات پیدا کنید!ما هم یه کاریش میکنیم
گفته که(این نوعی مغلطه بازی است زیرا همانطور که قبلا گفتم به دعا خواندن و به کمک خواندن هم نه تنها عبادت بلکه افضلترین عبادات است)عزیزم، منظور عبادت خداوند است.نه عبادت کسی که به او متوسل میشوند!!!
گفته(مشرکین بت هایشان که نمودی از افراد صالح بود را به دعا میخواندند و صدا می زدند..)اولا:کذاب ، خداوند در کجای این ایه فرموده که انها نمودی از افراد صالح هستند؟؟؟دوما:اگرکار شیعه را به خاطر کمک خواستن از ائمه تابیر به ((پرستش به حای خدا))میکنید،پس شما که از دکتر و یا اتشنشانی و یاشخص دیگری تقاضای کمک میکنید،کافرترید…ادامه در صفحه بعدی…
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10499گفته شده (و اگر دروغگو و کذاب نیستی ای که گفته باشد که حسابرسی انسانها در روز قیامت به عهده ی فرشتگان است کجاست ؟؟؟)اگر دروغ گویی و کذابی به اینست ، شما و اسلافت بزرگترین دروغ گویان و کذابان تاریخید.بدلیل
اینکه کدام ایه گفته که در نماز شکمتان را بغل کنید….کدام ایه گفته که پیامبران ارث نمیگذارند…….کدام ایه گفته که شما از هر کسی میتوانید درخواست و کمک داشته باشین ولی از پیامبران و شهدا یی که مرده اند ولی نزد خدا زنده هستند نمیتوانید…کدام ایه گفته که یک زن میتواند به مردان غریبه برای محرم شدن شیر بدهد….کدام ایه گفته که خدا را در ان جهان همه میبینند.!!!!!!و صدها مورد دیگر…
ادم ناقص الاقل فرشتگان مجری اراده پروردگارند.نکنه فکر میکنی خدا شخصا روبروی شما مینشینند و به حساب شما رسیدگی میکنند!!!یه وقت این اعتماد به نفست هلاکت نکنه!
ایاتی از قران کریم در این رابطه:((خدا امر را از آسمان به زمین تدبیر می کند و می فرستد» سجده5 = وقسم به فرشتگان تدبیر کننده امر نازعات/5 )) ودر جای دیگر میفرماید:روح الامین قرآن را بر قلب تو فرود آورد=ما خود قرآن را بر تو نازل کرده ایم دهر/23 و میفرماید:رسولان(فرشتگان) ما مکرهاى شما را مى نویسند. یونس21 ومیفرماید:تا زمانى که مرگ یکى از شما فرا رسد رسولان ما قبض روح او مى کنند. انعام61 و هنگامى که رسولان ما نزد ابراهیم آمدند گفتند ما اهل این آبادى را هلاک خواهیم کرد چرا که مردمى ستمگرند. عنکبوت31 و اگر ببینى کافران را هنگامى که فرشتگان مرگ جانشان را مى گیرند و بر صورت و پشت آنها مى زنند ومی گوین دبچشید عذاب سوزنده را (به حال آنان تأسف خواهى خورد ).انفال50.. و میفرماید:آنها فریاد مى کشند، اى مالک دوزخ! (اى کاش) پروردگارت ما را بمیراند( تا آسوده شویم) مى گوید: شما در این جا ماندنى هستید.زخرف77…و
پس بر خلاف عقیده شما، خداوند این افتخار را نمیدهد که به محضر شما بیا ید و دیده شود.پس اراده خود را توسط فرشتگان و انهایی که خود صلاح میداند متبلور میکند.
گفته که(این حدیث با این مضمون ضعیف می باشد.) خداییش دیگه اخرشی!!!یعنی صحيح مسلم، ج4، ص1873صحيح مسلم، ج7، ص123سنن الترمذي، ج5، ص329فسير ابن كثير، ج4، ص122البد
ايه و النهايه لإبن كثير، ج5، ص228
ناصر الدين الباني صحيح جامع صغير، ج2، ص21
جمع الزوائد هيثمي، ج1، ص170
مستدرک حاکم، ج9، ص109لصواعق المحرقه، ص122لزهرة العشرة في حديث العترة، ص69 و………. خیلی منابع دیگر که همه میدانند .یعنی از منظر جنابعالی همه اینها کشک!!!!گفته شده(و جالب اینجاست وقتی تمام صفات خداوند از جمله رازق بودن و شافی بودن و حکیم بودن و عالم الغیب بودن و … را به افرادی می دهید و تنها فرقشان را با خداوند در صفت خالق و مخلوق می دانید ، آیا این را دقیقا همان توحید لا اله الا الله می دانید) خوب همانطور که در دو سه خط بالاتر هم گفتم ،خدا بیشتر این صفات را به فرشتگان داده است.یعنی فرشتگان همه کاری که فقط خدا قادر به انجامش هست را میکنند(به اذن خداوند)پس با استدلال شما فرق بین خدا و فرشتگان جیست؟؟
ادامه در صفحه بعدی….
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10500گفته که(با کدام آیات قرانی شما آنها را معادن کلمات خدا و ارکان توحید می دانی ؟؟)یکی از ان موارد:در این ایه خداوند صفت مختص به خود را به پیامبرهم میدهد((أَغْناهُمُ اللَّهُ وَ رَسُولُه-خدا و پيامبرش از فضل خود آنان را بى نياز گردانيدند/74توبه))گفته شده(وقتی که خداوند کیفیت احیا آنها را مشخص نکرده پس شما با کدامین دلیل و آیه قرانی آن مردگان شهید را سمیع و بصیر و … می دانید)اولاکه:وقتی خداوند به صراحت میگوید که به انها مرده نگویید.بلکه زنده هستند ،منظورش تو و امثال توست.. و به کسانی که در راه خدا کشته میشوند ، مرده نگویید بلکه زنده هستند ولی شما نمی فهمید.بقره154
دوما:خداوند در احوالات انان میگوید((به آنچه خدا از فضل خود به آنان داده است شادمانند و براى كسانى كه از پى ايشانند و هنوز به آنان نپيوستهاند شادى مىكنند كه نه بيمى بر ايشان است و نه اندوهگين مىشوند..ال عمران71))واقعا اینها چطور همه چیز را انجا میفهند و شادمانند!!تازه مثل ادمای زنده انتظار هم میکشند…..گفته که(وقتی زنده بودند چند نفر هم زمان هر کدام در یک نقطه جهان آنها را صدا می زد صدایشان را می شنیدند و یا آنها را می دیدند ؟؟؟)اگر خدا بخواهد بزرگتر از اینها هم امکان دارد.همچنان که بنده اش را در یک شب از مسجدالحرام به مسجدالاقصي وعرش علا میبرد
و این از شما بعید است که چنین چیزی را باور نکنید.مگر داستان صدا زدن جناب عمر از مسجد مدینه، لشکریان را در نهاوند، نمیدانی؟؟اگر خواستین ادرس میدهم مطالعه کنید.گفته که(وقتی زنده بودند چند نفر هم زمان هر کدام در یک نقطه جهان آنها را صدا می زد صدایشان را می شنیدند و یا آنها را می دیدند ؟؟؟)هر کاری که خدا بخواهد شدنی است.همانطور که به اذن خداوند پیامبر از خورده شدن قرارداد با مشرکین توسط موریانه باخبر میشود.و یا کارهای حضرت سلیمان که اکر در قران نمی امد هیج کس انها را باور نمیکرد.
گفته که(زنی شوهرش شهید شده و دوباره ازدواج کرده…….و بقیه اراجیفی که با توسل به ذهن کودکانه خودشان بافته اند)معلومه که زیاد تحت فشاری !این مسائل زناشویی را برو با خدایت حل کن و از ایشان بپرس که خدایا وقتی یک همچین اتفاقی میافتد شما به انجا میروید!و یا از بالا کار انها را نگاه میکنید؟؟؟بدلیل اینکه خدا از انها سمیعتر و بصیعتر است!!!!!
گفته که(اگر دروغگو و کذاب نیستی آیه ای که خداوند به حضرت علی اذن داده که خلیفه ی تامش باشد را بگذار تا دروغگو و کذاب رسوا شود و تا این ادعای باطل خود را ثابت نکنی دست بردار نیستم)!!! این ایه بغل همان ایه رجم است!.یعنی بعد از ایه رضاع کبیر امده است…واقعا پیدا نکردی؟؟؟خوب بگرد پیدا میکنی.نکنه مال شما را داجن خورده؟شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10514با سلام خدمت خوانندگان محترم و فهیم این سایت .اگر دقت کرده باشید در این تاپیک موضوع داروهای خارجی برتر از اهل بیت مطرح شده است .
اما فردین که از افراد مغلطه باز می باشد به لحاظ اینکه از پاسخ دادن به ادعاهایی که خودش کرده فرار کند آمده و در جایی مطلب گذاشته که بحثی که بین من و ایشان صورت گرفته را به هم بریزد و خواننده سردرگم شود.
و به لحاظ اینکه خواننده متوجه نشود که چطوری ادعاهای خودش ، را با گفتار خودش و تناقضات گفتاری خودش ، باطل نمودم زیر کامنتی که ربطی ندارد آمده و مطلب گذاشته است .
و من از خوانندگان می خواهم که کلمه ی دروغگو و کذاب و کلمه ی رسوا را در تاپیک هایی که بین من و فردین و دیگران بحث ادامه دارد را سرچ کنند .
آنوقت خواهند دید باطل بودن عقیده ی آنها را چطور با آیات واضح و روشن قران و مرتبط با همان موضوع و تناقضات گفتاری خودشان ثابت کرده ام .
و همین که فردین به صورت شفاف زیر همان کامنت مورخه 5/7/93 و نیز مورخه 10/7/93 پاسخ نداده و فرار می کند نشان دهنده ی بطلان عقیده ی اوست .
و اگر دو مرتبه باز هم همان روش سابق را ارائه دهد من این مطالب را در زیر پست اولیه می گذارم .
و سوالاتی که پاسخ نداده و ادعاهای باطلی که کرده و نتوانسته ثابت کند دوباره می گذارم و تا پاسخ ندهد دست بردار نیستم .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10515با سلام .برای چندمین بار خواهشمندم زیر هر کامنت و با تاریخ مشخص آن پاسخ بده و برای فریب دادن خوانندگان که متوجه نشوند چطوری در تله گیر افتاده ای زیر هر کامنت پاسخ نمی دهی و به قسمت بالای تاپیک آمده و مطلب میگذاری ؟؟
اینکه گفته ای (بنده درهر پاسخی، اول مطالب شما را مینویسم و بعد پاسخ میدهم.پس این حرفی است نا بجا که من بخواهم بی ربط به موضوع جدید پاسخ دهم .پس خواهش دارم وقتی جوابی نداری،از گذاشتن کامنتهای تکراری پرهیز کنید)
پاسخ من : خوانندگان متوجه می شوند که شما فریب کاران به لحاظ اینکه عقیده ی باطلی دارید از پاسخ دادن در زیر هر کامنت فرار می کنید و در جای دیگر شروع به رجز خوانی می کنید . ومن از خوانندگان می خواهم که حتما و حتما و حتما تمام مطالب تاپیک را مطالعه کنند .
اینکه گفته ای (این اقا برای توسل به مردگان از من ایه قران خواسته است و من هم در باره شفا دادن دارو از او، ایه قران خواسته ام .)
پاسخ من : 1- شما مثل اینکه هنوز نمی دانی وقتی فردی ادعایی می کند باید ثابت کند شما ادعای توسل به مردگان دارید پس باید از قران ثابت کنید .
البینه علی المدعی .
اینکه گفته ای (اولا هر دو افریده خداوند هستند .و اگر خدا بخواهد درچیزی شفا و یا اجازه شفاعت قرار دهد.از نظر شما چه اشکالی دارد؟.)
پاسخ من : پس با این استدلال شما لات و منات و عزی هم از سنگی تراشیده شده اند که آفریده ی خدا می باشد .
و شما اجازه ی شفاعت مردگان و اهل قبور را از قران ثابت کن .
اینکه گفته ای (هر وقت ایه ای اوردین که به صراحت کفته باشد که برای کسب شفای بیماری به پزشک متوسل شوید و از او در خواست بکنید،و یا برای شفا گرفتن دارو بخورید ،ان ایه قران را خواهم گفت.)
پاسخ من : شما مدعی هستی که اهل بیت و اهل قبور شفا می دهند پس باید شما از آیات قران که خداوند به آنها اجازه داده است ثابت کنی .
البینه علی المدعی .
-
نویسندهنوشته ها
شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.
گفته:(آیا این گفته ی شما با آیات 18 سوره یونس و 3 زمر مطابقت ندارد ؟؟؟)) نه ندارد!!! چون شیعه کسی را غیر از خدا نمیپرستد.
گفته شده:(در زیارت جامعه کبیره می خوانید :(إِيَابُ الْخَلْقِ إِلَيْكُمْ وَ حِسَابُهُمْ عَلَيْكُمْ وَ فَصْلُ الْخِطَابِ عِنْدَكُمْ)مگر غیر از اینست که کسانی که از این دنیا رفته اند بسوی خدا رفته اند ،پس ما هم اگر بسوی انها برویم در حقیقت بسوی خدا رفته ایم.واگر خدا بخواهد حسابرسی ادمها را همچنان که به فرشتگان محول کرده است ،به انسانهای صالح هم بدهد،باید از شما اجازه بگیرد؟
و در حدیث ثقلین هم پیامبر(ص)میفرماید:این دو (قران و عترت)از هم جدا نمیشوند تا در کنار حوض کوثر بر من وارد شوند. پس با استدلال شما پیامبر انجا چکاره هستند که اول باید ایشان را ببینند؟
گفته است:(لا فرق بینک و بینها الا انهم عبادک و خلقک)این خیلی زشته که قسمتی از متنی را قیچی کنی و از ان سو استفاده کنی!!
و اما معنای این قسمت از دعا اینچنین میباشد((:پس آنها را معادن کلمات خود و ارکان توحیدت قرار دادی . آن آیات و مقامات تو که در هیچ مکانی تعطیلی ندارد . تورا بواسطه آنها می شناسد هرکس تورا می شناسد . بین تو و آنها فرقی نیست الا اینکه آنان بندگان و آفریدگان تواند پس بواسطه آنها آسمان و زمینت را پر ساختی تا اینکه آشکار شد خدایی جز تو نیست))و این دقیقا همان ((أشهد أن لا اله الا الله))است
گفته است:(برادرم به قول شما ما اهل سنت که به اهل قبور متوسل نمی شویم) به اهل زنده که متوسل میشوید!!چرا
این شرک نیست؟؟؟؟؟(مثلا:همان توسل که جناب عمر برای بارش باران به عموی پیامبر متوسل شدند!مگر عموی پیامبر ابر داشتند!چرا مستقیما از خدا در خواست نکردند؟؟و همچنین سوال اصلی این تایپیک:که چرا برای حصول سلامتی و بدست اوردن شفا به جای در خواست از خداوند به پیش دکتر میروید؟تا با خوردن ان دارو ،اون هم از نوع ساخت کفار و اکثرهم شیمیایی !خداوند شفا بدهد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گفته است:(پس شما دین را دستور خدا نمی دانید مملکت خویش می دانید!!مبارکتان باشد) اگر دین، استدلال های امثال شماست!!انهم مبارک شما!ما نمیخواهیم.نگهش دار به دردت میخورد..
گفته است:(آیا طبق گفته ی شما برای علاج مرضهایشان ، گردن خود را مثل …….؟)در دین و فرهنگ ما چنین کاری را در خواست کمک از پزشکان برای علاج بیماری مینامند.ولی چون در ایین شما درخواست از غیر خدا شرک محسوب میشود،با استدلال های شما یعنی اینکه شما به تخت های بیمارستان خودتان را دخیل میبندید. تا خدا شفا دهد!!!!!!
گفته است:(خود شما یک حدیثی را برای الزام ما آوردی و چون پاسخ خود را گرفته ای باز می خواهی با مغلطه بازی موضوع را عوض کنی) چرا از کار جناب عمر که متوسل به من دون الله شدند ان هم برای انجام کار خدایی!! فراری هستی! و ان را مغلطه بازی میدانی؟؟مگه تقصیر کیه؟؟من . ..جناب عمر….یا بخاری؟
بقیه در صفحه بعدی…