تکفیری کیست؟اهل سنت یا روافض؟-بخش اول:پاسخ به برخی سخنان عبدالحسین و محمد ۳۵

Home انجمن ها شرکیات. توسل، شفاعت و بدعت تکفیری کیست؟اهل سنت یا روافض؟-بخش اول:پاسخ به برخی سخنان عبدالحسین و محمد ۳۵

این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط  اوربان موحد در 9 سال، 6 ماه پیش بروز شده است.

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 31)
  • نویسنده
    نوشته ها
  • #1861

    بسم الله الرحمن الرحیم .

    این چند پست اخرین پستهای من در این سایت خواهد بود و دیگر در سایتی که اهدافش برایم عیان شد فعالیتی نخواهم کرد و جز در پستهایی که مربوط به خودم باشد یا دعوت به تحدی هایم شده باشد وارد نخواهم شد که بعدا در مورد این سخن می گویم .

    خواننده گرامی:چند مدت قبل پستی باز نمودم تحت عنوان ((اوربان:نظر رافضه در مورد اهل سنت -روافض تکفیری غیر شیعه را تکفیر می کنند!!!!!)) http://www.islamtxt.net/?q=content/forum/2084و در این پستی چند نفر شیعه تند رو وارد شدند و برخی شبهات را مطرح کردند و این سخنان انان را وقتی بررسی نمودم مربوط بو به یکی از مقالات سایت ولیعصر واین باعث شد که 250ساعت تلاش شبانه روزی داشته باشم و شبهاتی که پیرامون تکفیری خواندن اهل سنت هست را پاسخ دهم و ان را به صورت 8مقاله در رد مقاله سایت ولیعصر در آورم و ان را برای سایت اسلام تکس فرستادم اما متاسفانه بخاطر مدیریت ضعیفشان از پاسخ دادن معقولانه و موافق با شخصیت یک انسان مسلمان سر باز زدند و در پستی که به انان هشدار داده بودم که علت چیست پاسخی بسیار نا معقول دادن که بعد از 6ساعت توان شنیدن انتقادات را نداشتند و مجبور شدند پست را حذف کنند . این کار قلبم را به درد اورد و در قیامت یقه ی این سایت را خواهم گرفت تا بدانند حق مظلومین اهل سنت پایمال نمی شود ولی باز فرصتی به آنان می دهم که علت و اصلاحیه مقالاتم را به ایمیلم بفرستند یا اینکه اگر خواهان وجودم در سایت هستند ایمیل بدهند. وگرنه از دیروز که جوابشان را شنیدم واقعا از ته دل غمگین شدم و دیگر سعی کرده ام جز در فیسبوک فعالیتی نداشته باشم و باعث دلزدگی من از دعوت شدند و این به نوبه ی خود ضربه ی روحی شدیدی برایم بود.امیدوارم در دادگاه عدل الهی شرمسار نشوم و روز قیامت دادگاهی بین من و سایت اسلام تکس برقرار شود .انتقادات خود را بر مقالات سایت ارایه نخواهم داد تا نگویید من خود را بزرگ می بینم و غرور دارم .علت این سر وصدای من این بود که دلیلی محکم از جانب سایت دریافت نکردم و بسیار مایوس و دلسرد شدم و یافتم که هیچ کس صداقتی ندارد که موافق یک انسان مسلمان باشد .من سایت اسلام تکس را یک جایگاه محکم دعوت دیدم ولی سدی جلویم قرار دادند که قلمم برای مدت زیادی شکست و ضربه ای روحی و معنوی وجودم را فرا گرفت . امیدوارم الله اگر اشتباهی کردم من را ببخشد و اگر کسی را ازردم امیدوارم حلالمم کنند دوستان و دشمنان عقیدتی ام .

    اما می روم سر اصل موضوع:اقای عبدالحسین ردیه ای بریکی از مقالات کوتاهم نوشت و محمد 35هم پستی گذاشته بودند و خواهان جوابیه من شدند .

    نوشتی=======

    حدیث اولی را از کجا آوردی؟ من پیدا نکردم. لطفا کاملش را بگذارید. از اسلام پورت گذاشتیi

    جواب==========

    روافض تا عدم وجودم را در تالار گفتمان حس میکنند بنا به رسمی همیشگیشان شروع به سفطفه بلغور کردن می کنند و سخنانی می گویند که شان حقیقی آنان را نشان می دهد . برای جواب این رافضی عبدالجاهل که مدتی است تمام سایت ولیعصر مرتد را برایمان کپی می کند و در صنعت کپی پیست دست بالایی دارد و کنارس هم چاشنی سفطسه و مغالطه کاری وجود دارد باید بهش بفهمانم تکفیر در مذهب رفض حقیقتی انکار ناپذیر است . لیکن به حول و قوه ی الهی بنده پاسخ تمام مغالطاتش را می دهم و به زودی متوجه تمامی افتراهای این شخص رافضی نادادن خواهید شد .

    اما به من گفت حدیثی که در مورد جناب جزایری اوردی از کجا اوردی . من که قبلا کذاب بودنش را نشان داده بودم و سفسطه هایش را در بی جواب ماندن بر همگی عیان نمودم این بار هم سعی میکنم آن عینک امامتی که بر چشم خود نهاده را از چشمش کنار بگذارم . اقای نامحترم یعنی شما منکر وجود کتاب انوار النعانیه می شوی ؟؟؟یعنی تو سرچ کردی در اینترنت و در کتابخانه های رافضه و این مطلب را نیافتی ؟؟والله دروغ هم حدی دارد . این مطلب را هر جاهلی متن عربیش را در اینترنت سرچ بزند به راحتی می بایدولیکن شما کور هستی نمی خواهی ببینی و جوابی براین سخن جناب جزایری عمامه پوسیده نداری این هم عکسی از کتاب انوارالنعمانیه این مرجع تقلید کذاب شما

    [

    #2327
    از آخرین پست به بالا بخوانیدش ……
    #3013

    جواب==================================

    برای جهالت تو همین یک تعبیر باطنی ات باید کافی باشد.یک تدلیس اشکار که نسب دروغ دادی به البانی .البانی گفته است که قطعا هلاک شدند از متعصبین حنفی که فلان حدیث را از روی میل تضعیف کردند فلان حدیث صحیح را.بعد خودش میگه که این حدیث با کثرت طرق راویانش مخالف است بخاطر اینکه آنها(از متعصبین حنفی)از روی هوای نفسش بوده این تضعیفشان . خود البانی می شه بفرمایی کجا گفته رجال اهل سنت هوای نفس هستند؟؟؟ کذب هم حدی داری کذاب معمم شکم گنده.خجالت بکش احمق جاهل.اینجا من گفتم و می گویم که رجال شیعه مجعول و الکی هستند . به زودی که کافی شناسی رو دیدی و بعد استبصار و وسایل الشیعه رو اونوقت خواهی فهمید واقعا الکی هستند. بزدل اگر من بجای تو می بودم سرمو بلند نمیکردم. عجب عقده ای و کذابی.خجالت بکش تدلیس گر.شیعه فرقه اهل النار است . چطوری میتونی بگید اسلام هستید ؟؟

    #3014

    کلب العمر(عبدالجاهل)نوشته است که==================

    خدای وهابی ها یه جمله ای داره که میگه و من اعظم حماقاتهم…

    اینه که عنوان تاپیک رو نمیبینند. نوشته نظر رافضه…. . بعد میگه اینها ما رو کافر میدونن

    جواب====================================

    چرا همش دنبال اینی که بهتان بزنی و ما رو به فرقه ای نسبت بدی ؟؟مرض داری درون گندیده؟

    ما اهل سنتیم و تابع دین اسلام .بله کور هستی که عنوان رو نمیبینی .من نوشتم نظر رافضه در مورد ما اهل سنت این است بر طبق روایات و اقوال مراجع کذابتان . سختت اومده؟؟

    عبدالجاهل نوشته است======================

    احمق عزیز دقت کن که چی میگی. رافضی یعنی چی؟ بماند که چقدر این نام را دوست دارم. چون از این اسم بوی 1435 سال دنبه سوخته میاد

    جواب=============================

    رافضی رو خودت بهتر میدونی یعنی چه .ولی اگر نمیدونی به خوبی برات شرحش میدم . رفتی این همه خودت رو به در ودیوار زدی از مردودی یک متن اوردی روفض کافرند؟من بزار بدون تقیه حرف بزنم .ما عوام تشیع رو هنوز مسلمان می دانیم ولی روافض رو بدون شک و به یقین کافر مطلق می دانیم .اصلا من تا حالا یک درصد هم نگفتم که رافضه مسلمانند .منظور از رافضه و تشیع مد نظر ما رو بهت می گم .وقتی من از تشیع حرف می زنم

    هنگامی که از تشیع سخن می‌گوییم، منظورمان تشیعی است که :

    حب و دوستی اهل بیت را به گونه‌ای در آورده‌ که به صورت دینی تازه جانشین دین اسلام تبدیل گشته است.

    #3015

    يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آَمَنُوا كُونُوا قَوَّامِينَ لِلَّهِ شُهَدَاءَ بِالْقِسْطِ وَلَا يَجْرِمَنَّكُمْ شَنَآَنُ قَوْمٍ عَلَى أَلَّا تَعْدِلُوا اعْدِلُوا هُوَ أَقْرَبُ لِلتَّقْوَى(اي کساني که ايمان آوردهايد براي خدا قيام و اقدام کنيد و به عدالت گواهي دهيد و دشمني با گروهي شما را وادار نسازدکه عدالت نکنيد، دادگري کنيد که به تقوي نزديکتر است) یا انجا که می فرماید : وَلَا تَسُبُّوا الَّذِينَ يَدْعُونَ مِنْ دُونِ اللَّهِ فَيَسُبُّوا اللَّهَ عَدْوًا بِغَيْرِ عِلْمٍ. حال یا بگویید که این سخن صادق اشتباه است یا بگویید حرف خداوند؟این جهالت شما تمامی ندارد و همچنان ادامه دار

    در مورد سند باز حرف زدی ؟؟جناب رافضی عرض کردم شیعه یک حدیث صحیح و متواتر با قواعد رجالی که علمای رافضه تصریح نمودن ندارد.پس هیچوقت وارد بحث سندی نشو.در ضمن ما حرف از این نزدیم اهل بدعت مصداق کیست .حرف ما ثواب دانستن و تکفیر و توحش در مکتبتان نسبت به مخالفین است .یک حدیث از بخاری و مسلم ذکر که گروهی از مخالفین فکری را بهتان زدن به انان را جواز داده باشیم ومنتظرم.

    عبدالجاهل نوشته است ===========

    بله خدا ما را نابود کند. برای شما هیچ خیری نداشتیم. از لا نورث بگیر تا احرمهما تا بزغاله تا انتحاری……. .

    جواب===========================

    ما اهل سنت اول دعای هدایت می کنیم و بعد اگر دیدیم قابل هدایت نیست برایش دعای نابودی می کنیم .تو از دسته دوم هستی و من از الله می خواهم که نابودت کند و دهنت را کج کند . بزغاله گفتی یاد چیزی افتادم .شنیدی تو اصول کافی که باب زدن امامان شما خروس باز بوده اند ؟؟

    قال أبو عبد الله عليه السلام: الديك الابيض صديقي وصديق كل مؤمن-ابوعبدالله گفت:خروس سفید دوست من و دوست هر مومنی است.

    عن أبي الحسن عليه السلام قال: قال: في الديك خمس خصال من خصال الانبياء: السخاء والشجاعة والقناعة، والمعرفة بأوقات الصلوات، وكثرة الطروقة-اصول کافی جلد 2ص 116

    اما بنظرم عفیر هم بشناسی ؟؟می شناسی عفیر رو ؟؟ پس من میگویم از باغ وحش تا وحشی گری..

    #3016

    عبدالجاهل نوشته است که================

    باهتوا؟

    شما الان اهل الریب و البدع هستی که ناراحت شدی؟ اسمش روشه. بدعت. ااااااااوووووووو یادم نبود. یاد نعم البدعه افتادی. شرمنده.

    توی کشف اللثام خط بعدی رو ندیدی؟ اونجا که میگه عن الصادق (ع)… .

    بعد در مورد حد قذف است. استثنائات رو هم گفته
    البته سندش هم بماند. محمد بن اسماعیل بن بزیغ رفعه..

    نکته کلی اینه که شما خودتون رو مصداق اهل الریب و البدعه میدونید که اینها رو به خودتون میگیری

    جواب===========================
    -باهتوا؟؟بهتانشان بزنید2-اولا شكي نيست مقصد از اهل بدعت نزد رافضه اهل سنت است و این طبیعی است که ما هر کس را غیر اهل سنت باشد و مخالف سنت باشد میگوییم اهل بدعت است و روافض هم بدون شک هر کس مخالف سنت انان باشد را اهل بدعت می گویند و اگر غیر این است بفرما ثابت کن که اهل ریب و بدعت ما اهل سنت نیستیم ؟ثانیا فرض میکنیم که ما نباشیم این چه دینی است که می گوید: چون اهل بدعت و شك را ديديد پس از آنها بيزاري جوييد و به آنها بسيار بد و ناسزا گوييد و درباره ي آنها گفتار زشت بگوييد و به آنان تهمت بزنيد تا طمع بر تباهي اسلام نكنند .این چه دینی است که بهتان و ناسزا گویی رو جایز شمرده ؟؟ این سخن صادق که به دروغ به او نسبت داده اید مخالف ایات خداست آنجا که می فرماید:

    #3019

    فَإِن تَابُواْ وَأَقَامُواْ الصَّلاَةَ وَآتَوُاْ الزَّكَاةَ فَإِخْوَانُكُمْ فِي الدِّينِ وَنُفَصِّلُ الآيَاتِ لِقَوْمٍ يَعْلَمُونَ ‏(11 توبه).کسی بگه خدا رو قبول دارم ولی هرجا میلم خواست این حکمش را قبول میکنم ولی هرجا به ضررم بود این حکمش را رد میکنم .این چه حرفسیت رسوای دوعالم .

    کسی گفت اگر کسی مسلمان شود و نتواند زکات بدهد باید اورا کشت ؟؟سیدنا ابوبکر مانعین زکات رو کشت . یعنی این فهیدنش سخته برای کله امام زمانیت؟؟مانعین زکات یعنی کسانیکه حکم زکات را باطل مید انند و ردش میکنند ولی باز به این اکتفا نمی کنند و مانع از دادن زکات به امیرالمومنین ابوبکر صدیق می شوند .
    سوالی برای این حرفهای اخرت دارم . سوالمو با سوال جواب ندی .چون وقتی روافض بخواهند از جواب فرار کنند سوال رو با سوال جواب میدهند . سوال:تنها و تنها یک دلیل صحیح برایم ذکر کن که این مانعین زکات به زکات ایمان داشتندو ابا نکردند از آن . تنها یک دلیل صحیح بیاور.

    #3020

    عبدالجاهل نوشته است که============

    بعد انصافا اونی که انتحاری میزنه متمدنه؟ لابد وحشی اونهایی هستن که میشنن با هم بحث میکنن.

    جواب======================

    انصافا وحشی روافض هستند . انصافا وحشی اونایی هستن که اسمشون روافضه و تو سوریه الان 250هزار نفر رو کشتن .انصافا وحشی اونی است که علمای اهل سنت رو ترور میکند مثل شیخ ضیایی احمد مفتی زاده-فاروق فرساد-مولوی قلندرزهی-مولوی ملازهی .عبدالملک ملازاده-عبدالعزیز ملازاده-کاک ناصر سبحانی-موسی کرمپور-و……………………..وحشی اونی است که اسلحه به حزب الشیطان میده تا اهل سنت رو سرکوب کنند انصافا وحشی اونی است که تمام مقدسات اسلامی رو مرتد می داند .و………………….پس ثابت شد کی اهل گفتگو است و کی اهل زور؟؟تخریب مساجد اهل سنت وحشی گری نیست ؟؟اینکه ما مسجدی در تهران ند اریم وحشی گری نیست ؟؟؟اینکه تمام سایتهای اهل سنت فیلتر هستند وحشی گری نیست ؟؟؟اینکه ما شهروند درجه 5هستیم وحشی گری نیست ؟؟اینکه ما 25میلیون نفریم تو ایران و یک وزیر و استاندار اهل سنت نداریم وحشی گری نیست ؟؟و…………..پس تو وحشی هستی و امثال تو . اهل سنت اگر برای دفاع از خودش اسلح به دست بگیرد اسمش تروریست می شود ولی یک رافضی نجس اگر اسلحه بدست بگیرد می شود مدافع صلح.هههههههه .برو که نوکر بودن روافض همه جا عیان است چه حاجت به بیان است .اینکه سیستانی رافضی عراق رو به 200میلیون دلار فروخت اسمس توحش نیست ؟؟؟چه بلاها که جیش المهدی عراق برسر مردم بی دفاع و مظلوم اهل سنت نیاورده.اینا چشمتو کور کرده ابله نادان ؟؟

    #3021

    راستی قشنگ این سخن شیخ مضرتان را بخوان: یعنی: امامیه اتفاق دارند بر اینکه کسی که امامت احدی از ائمه را انکار کند و انکار کند انچه که خدا از فرض اطاعت بر او واجب کرده است پس او کافر است گمراه است مستحق جاودانه شدن در آتش است
    iحال اهل سنت این امامت منصوص من عندالله ائمه شیعه را قبول ندارد .پس این سخنش تکفیـــــــر محض است. راستی این شیخ مضرتان چطور میخاد حجت را تمام کند ؟؟با تحریف دانستن قرآن ؟؟با نبود احادیث صحیح و متواتر که به معصوم برسد؟؟با چه ابزاری.نکند باید متوسل شود به دامن امام زمان در چاه و برایش روایت از مصحف فاطمه نقل کند ؟؟دلیلی هم از قران و سنت براین سخن مضرش ندارد جز اینکه بخواهد امت اسلامی را تکفیر کند .حالا یک سوال می پرسم صریح جواب بده . ما اهل سنت امامت منصوص من عندالله امامان شما را انکار می کنیم حکم ما چیست ؟یا بگویید مسلمانیم یا بگویید کافریم ؟منتظز جوابم .هر چند هیچوقت جوابی از تو جز فرار کردن نشنیدم و ندیدم

    عبدالجاهل روضه خوانده است که=========

    بماند که این بابا (منظورش ابوبکر) ارتداد از چی داشته؟ وقتی کسی ابتدائا مشرک است از چی مرتد شده؟ فکر میکنم ارتداد برای کسی است که و من یرتد منکم عن دینه است نتیجه اینست که یک مشرک مادر مرده ای مسلمان میشود. فقیر است و نمیتواند زکات بدهد. پس او را میکشیم چون زکات نمیدهد. بعد یه چیز دیگه هم هست. یه وقت طرف میگه من کلا زکات نمیدم. یعنی یه موقع زکات را قبول ندارد و طبیعتا نمیدهد. یک وقت هم قبول دارد اما نمیدهد. مثل کسی که میگوید نماز امر خداست اما من نمیخوانم. این را باید کشت؟ مرتد شده؟ همه میدانیم که دروغ خلاف امر خداست. ولی برخی میگویند. مرتد شده اند؟ باید کشته شوند؟ اگر این است بافنده دروغ بر لسان رسول خدا که باید پودر شود. میدانی که..
    جواب========================
    بماند نمیخاد .الکی خودتو مسخره نکن . شما روافض میگید حق علی خورده شده .حالا من میگم فرض کن چنین بوده یک سوال دارم قشنگ بفهمش و جواب بده . یک حدیث صحیح برایمان ذکر کن که علی در زمان خلفای ماسبق به غدیر و حق خورده شده اش استناد کرد؟؟

    مرتد هم جنابعالی هستی و آن امام زمان نادانت که در ته چاه است و میخاد مردم در گمراهی بمیرند .جمع ]کن خودتو وحشی تکفیری. بار دیگر اسم سیدنا ابوبکر صدیق را بر زبان نجست که و دهانت که بوی فاضلاب جمکران می دهد نبر. البته عرض کنم که فاضلاب جمکران نزد روافض بسیار خوب است و این سخنم برای شما فضیلتی است که نصیب هر کسی نمی شود
    در ضمن طبق این ایات مرتد کسی است که از دینش برگردد حرفت صحیح است . کسی که نصف دین رو بگیره و نصفش رو قبول نکنه حکمش ارتداد نیست ؟؟؟این چه سفسطه ای که میکنی ؟؟

    #3025
    .بلکه این حدیث به ما نشان داده که فرقه ی اهل نجات فرقه ای است که متمسک به قرآن و سنت باشد و این فرقه کسانی نیستند جز اهل سنت و الجماعه .فرق اسلامی زیادن مثل قادیانی-بریلوی-صوفیه ی زگری و………..که اینها اسلامند ولی فرقه ناجیه نیستند ولی من از ریشه طبق اجماع اسلام روافض رو جز فرقه های اسلامی نمیدانم هرچند نظر دارم که عوامش چون نا آگاهند تا اتمام حجت اهل اسلامند ولی روافض اسلام نیستند .بدون تقیه احکام رو میگم که چشمت باز بشه .حالا ما اگر بیایم خوارج رو تکفیر کنیم میشیم تکفیری؟؟خیر .بلکه دلیل از قرآن وسنت بر کفرشون دارم .با یک مبنای اشتباه پیش اومدی . نکند باورت شده روافض مسلمانند؟؟کی به شما گفته مذهب اسلامی؟؟همون شیخ شلتوت که فتواشو جعل کردید؟؟بنظرم هر نادانی می داند که روافض اهل النار هستند و اصلا اسلام نیستند.تو با یک روش زیرکانه خواستی خودتو اسلام بدونی ولی اومدی ریشتو درست کنی ولی سبیلت رو هم زدی.ههههه. در ضمن ضلالت با تکفیر فرقش زیاد است . عده ای از منتسبین به اسلام هستند گمراهند ولی کافر نیستن . ضاله با کافر فرقش زیاده .نمی فهمی چکارت کنم.هههه

    جناب فرقه های اسلامی کاملا مشخصند .شما بفرما اسلام روافض رو ثابت کن؟تحریف قرآن و نبود حدیث صحیح ومتواتر حتی با قواعد خودشان-طعن به ایات قرآن دشمنی با اصحاب و زنان پیامبر.دشمنی با پیامبر و اهل بیت در لفافه ی دوستی شد اسلام؟؟؟؟نگو مردم فهمیدن .سوتی نده .عیبـــــــــــــــــــــــه…….

    #3026

    کلب العمر نوشته است که===============

    [تیتیر این تاپیک از آن تیترهایی است که مثل اره است. نه میشه برد جلو نه میشه آورد عقب

    جواب=======================

    [خواهیم دید چطوری جلو و جلوتر میرم و این رو یک مقاله جامع میکنم میفرستم تو بخش مقالات اسلام تکس.اگر مایل باشی تکفیر روافض تو روافض رو هم برات میارم در پست های بعدی.
    .

    .

    جواب در پست 23

    کلب العمر نوشته است که==========

    والحديث صحيح قطعا لأن له ست طرق أخرى عن أنس وشواهد عن جمع من الصحابة وقد استقصى المصنف رحمه الله الكثير منها كما يأتي ومضى قبله من حديث عوف ابن مالك وقد خرجته في الصحيحة من حديث أبي هريرة من حديث معاوية وسيذكرهما المصنف

    وقد ضل بعض الهلكي من متعصبة الحنفية في ميله إلى تضعيف هذا الحديث مع كثرة طرقه لمخالفته هوى في نفسه وقد رددت عليه في المصدر المذكور آنفا فليراجعه من شاء.

    [ألباني،ظلال الجنة، ج 1، ص 27

    بخاری دوران میگوید که رجال اهل سنت بر مبنای هوا و هوس است. همانطور که اوربان میگه رجال شیعه الکی است. منتها اینجا البانی گفته اونجا اوربان. اره رو داشته باش

    #3027

    عبدالجاهل نوشته است که=======
    جوش نزن

    اینجا کسی سلام بلد نیس
    جواب=====================
    -فعلا این شما هستی که جوش میزنی . و با عینک دودی امامت و عمامه پوسیده راهی جز فرار ار حقایق مکتبت نداری

    -سلام من برای دو تاست .من هم سلام میکنم بهت هم سلام نمیکنم. سلام میکنم بخاطر این قرآن
    وَعِبَادُ الرَّحْمَنِ الَّذِينَ يَمْشُونَ عَلَى الْأَرْضِ هَوْنًا وَإِذَا خَاطَبَهُمُ الْجَاهِلُونَ قَالُوا سَلَامًا- و بندگان ( خوب خداي ) رحمان كسانيند كه آرام ( و بدون غرور و تكبّر ) روي زمين راه مي روند ( و تواضع در حركات و سكنات ايشان و حتي در راه رفتن آنان آشكار است ) ، و هنگامي كه نادانان ايشان را مخاطب ( دشنامها و بد و بيراههاي خود ) قرار مي دهند ، از آنان روي مي گردانند و به ترك ايشان مي گويند .

    وسلامت را هم جواب نميدم چون اگر شعرت را بخوانی میفهمی چقدر نژادپرست و بی ادب هستی. من برای یک بی ادب ارزشی قایل نمی شوم .
    عبدالجاهل نوشته است که=============

    رفیقتان رفت تعطیلات؟

    [شیخ مفید چرا کافر دانسته؟ میدانید که کفر در برابر اسلام است. اسلام هم به گفته قرآن یکی است. یعنی دو احتمال هست. اول اینکه هیچکدام اسلام نیستند و یک گروه دیگری اسلام است که هنوز هیچکس نمیداند کجاست دوم اینکه از بین تمام فرقه هایی که ادعای اسلام دارند نهایتا یکی است که درست میگوید. یعنی آن فرقه خود اسلام است و بقیه کشک. روشنه؟ حالا مرحوم مفید معتقد است که آن الاسلام شیعه است. پس مابقی مسلمان نیستند. یعنی ایمان نیاورده اند که حالا تکفیر شون
    جواب==========================

    من اهل تعطیلات نیستم ولی ظاهرا اخوندان شما بسیار اهل تعطیلات هستن و نمی بینمشان . این مراجع شما کجایند ؟؟چرا رفتن تو سوراخ و جرات رویارویی ندارند؟؟؟پس معلوم است کی اهل تعطیلات است.هههه!!!!
    این شیخ مضر رافضه می تواند ثابت کند این اسلام رافضه تکفیری است ؟؟؟به به . اونوقت چطوری؟؟با نبود هیچ حدیث صحیح و متواتری که به امام معصوم برسد ؟؟با تحریف دانستن قرآن ؟؟با اهانت صحابه و اهل بیت ؟؟؟چطوری رافضه اسلام است ؟؟به به .به قول جناب قزوینی شبکه ضلالت این سخن از کفشیات است. منتظرم اسلامت را ثابت کنی جناب کلب العمر

    #3047

    جواب به پست محمد35

    جناب محمد35نوشتی========
    با سلام و احترام .برادران عزیز
    درمورد این مطلب من مطالبی دارم که بعد از تحقیق خدمتتان عرض می کنم اما اجمالا می گویم که علما ومجتهدین شیعه به هیچ وجه اهل سنت را کافر یا مشرک نمی دانند

    جواب===================
    مطالب روافض در وقت تنگنا از یک حالت خارج نیست .آن هم تقیه کراهیه است . من بالا کلی مطلب و سند و حدیث دادم و شما هم بیشتر از این تقیه نکن . بفرما برایمان مشخص کن این سخنان تکفیری خوب است یا بد؟؟؟حرف شما باد هواست و دلیلی برای اثبات حرفت جز توسل به چند قول که از روی تقیه کراهیه است نداری.

    جناب محمد 35نوشتی=============
    لذا اقامه نماز به امامت اهل سنت را جایز بلکه مستحب می دانند ونیز حضور در مراسمات ایشان وتشییع جنازه ایشان را از افضل مستحبات می دانند عیادت از مرضای ایشان را مستحب موکد می دانند
    جواب=====================================

    تمام این اعمال علمای اهل رفض از روی تقیه و دروغ و فریب است ولیکن بفرما حدیثی صحیح با توثیق راویان از صحیح از کتب رافضه در مورد مستحب بودن نماز و عیادت مریضان اهل سنت ارایه بده .منتظرم .تنها و تنها یک حدیث صحیح در این مورد ذکر کنی.
    ]این سخنت رو با کتاب خودتان رد می کنم جناب تقیه کننده. که حتی بر همه مخالفین روافض صدق می کند این سندم.

    #3048

    جناب محمد35نوشتی==============

    [نکته مهم در مورد این مطالبی که ذکر کردید این است که خطاب این عبارات نسبت به کسانی است ک اهل بیت رسول خدا را سب وشتم می کنند که البته مباحث دقیقی دارد واز این جهت فرقی بین شیعه وسنی نیست

    جواب================================
    من اثبات کردم که مراد از ناصبی چیست و کیست . دشمن اهل بیت را هم اهل سنت میدانند روافض. دیگه این نفهمیدن و جدل میخادجناب؟؟

    ;جناب محمد35نوشتی================
    نکته دیگری که عرض می کنم این است برادران بزرگوار اگر این طور تلخ وبا بی حرمتی با یکدیگر صحبت کنید دیری نخواهد پایید که این گفتگوها بی نتیجه پایان می یا بد والبته با خاطره ای تلخ
    جواب=============================

    رافضه 500سال است که به طور جدی با اهل سنت با فحش ناسزا سخن می گوید حال که ما بیاییم و اون لجن زار روافض رو بر ملا کنیم زبانمان زشت می شود؟؟این چه حرفی است؟انصاف هم خوب چیزی است .تویی که طرفدار حزب الشیطانی از اخرتت نمی ترسی شدی داعی محبت کننده و مایی که بیاییم و رذایل مکتب پوچتان را پخش کنیم شدیم بی ادب ؟؟؟هذا عجیب جدا.ههههههههه
    و بحث نتیجه اش بسیار مشخص است و آن این است که روافض تکفیری ترین مکتب جهان است و معجونی از اباطیل تمام ادیان و مذاهب منحرف.

    جناب محمد35نوشتی===========

    بنده افتخار این را داشته ام که دوستانی از برادران اهل سنت داشته ام ودر کمال محبت واحترام با یکدیگر صحبت می کردیم بدون اینکه توهین یا بی احترامی به یکدیگر بکنیم وحتی به قدری این دوستی ها وبرادری ها نزدیک می شد که مشکلات وگرفتاری های هم را نیز حل می کردیم
    ]جواب================================

    -این حرفت به نظر بنده تقیه ای بیش نیست . 2-رافضه هیچ وقت محبت و احترام به مخالف نداشته همانطور که فحش و ناسزا در مکتب رفض ثابت است و ثواب دارد.3-این چه دوستی است که با روشی نرم صحابه را زشت جلوه میدهی درحالیکه قرآن انان را ستوده و این چه محبتی است که اکنون در سوریه سری برای اهل سنت باقی نگذاشتید و به طرزی وحشیانه تمام اهل سنت را نابود کردید .اخر سخنانی بگو که تاریخ ننگین رافضه آن را اثبات نکرده باشد.این سخنانت به جوکی شبیه است که همتا ندارد.

    بقیه سخنانت هم خلاف عقاید مکتب رافضه است . و رافضه جز با اسلحه با اهل سنت رفتار نکرده

    #3049

    گفتی=======
    ناموسا صفحه 99 الهاب الثاقب را خودت دیدی؟ توش سنی اومده؟ ابوبکر و عمر اومده؟ اگر اصرار داری که جبت و طاغوت ابوبکر و عمر هستند من هم میپذیرم اما وقتی کپی میکنی دقت کن که اصل با ترجمه یکی باشن

    جواب============

    اين رافضي عمامهپوسیده و عینک دودی به چشم گویا بسیار بر کتبشان جاهل است و همواره بنده عبدالجاهل بودنش را اثبات میکنم .

    جناب رافضی من الثاقب دیدم شما هستی که ندیدی و خودت را به کوری زدی. منظور از جبت و طاغوت هم طبق تفاسیر و احادیث رافضه مقصود سیدنا عمر و ابوبکر است .به طور مثال چند مورد ذکر میکنم
    و کلمه، «جبت» و «طاغوت» که در آيه:

    [?أَلَمْ تَرَ إِلَى الَّذِينَ أُوتُوا نَصِيباً مِنَ الْكِتَابِ يُؤْمِنُونَ بِالْجِبْتِ وَالطَّاغُوتِ?
    تفسير مي کنند به دو يار رسول الله (صلى الله عليه وسلم) و دو وزير، و دو خسر، و دو خليفه اش ابوبکر و عمر (رضي الله عنهما)- تفسير عياشي (1/273) و صافي (1/459) و برهان (1/377).
    آية الله مامقاني، صاحب كتاب ( تنقيح المقال في احوال الرجال ) اين شخص نزد ايشان امام جرح و تعديل به شمار ميرود، وي دراين كتاب خود ابوبكر وعمر رضي الله عنهما را بنام جبت وطاغوت ياد ميكند، (207/1) را مطالعه كنيد، اين كتاب سال 1352هـ در مطبعهء مرتضوي در نجف به چاپ رسيده است

    وقتی روافض حتی لعنت می فرستن به اینصورت است که خدایا لعنت کن جبت و طاغوت و نعثل را که مراد انها ابوبکر صدیق و عمر فاروق و عثمان ذی النورین است و حتی گاهی می گویند فلان و فلان و فلان .

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 31)

شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.