Home › انجمن ها › فقه › با دختر زناکاری به نیت صیغه زنا کردم آیا جایز است؟ محمد صدیق روحانی: بله جایز است
این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط mojahed.din در 10 سال، 1 ماه پیش بروز شده است.
-
نویسندهنوشته ها
-
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #1804شاهکارترین فتواهای شیعه را در باب صیغه و میغه پیدا میکنید. در اینجا دو فتوای بسیار جالب را برایتان آورده ام.
السؤال
مرة ذهبت إلى نادي ليلي، حيث طلبت عاهرة مني مبلغ 100 $ دفعت لها و قالت لي: متعتك بجسدي كله مقابل هذه النقود. لكن لمدة يوم واحد فقط هل اعتبر ذلك زواج متعة؟ الجواب: باسمه جلت أسمائه
إذا کان ما قالت بقصد إنشاء الزواج و أنت قلت بعد ذلک قبلت لنفسی هکذا؛ یکون ذلک زواج متعة لینک فتوا یعنی: مناطقی هستند که در آن یک حالت اقتصادی بدی وجود دارد، و زنان در این مناطق ازدواج موقت میکنند تنها برای کسب مال و نه برای دفع شهوت… آیا این متعه ها جایز است؟ و در جواب میگوید جایز است.
سبحان الله از این فتوا
وجدان های بیدار قضاوت کنید
ایا این عمل تروزیج زنا و فحشا در جامعه نیست؟
علمای شیعه اجازه ی باز کردن دکان هایی میدهد که در آن زنان شیعه با تن فروشی کسب درامد کنند
یعنی تنها گفتن چند لفظ عربی زنا نه تنها زنا محسوب نمیشود بلکه مایه ثواب و پاداش هم میشود؟
عجیب این است که اگر این اوراد را نمیخواندند کارشان زنا میشد اما اگر این اوراد بخوانند نه تنها زنا نیست بلکه بهشت را بر خود واجب کرده اند(1) و به مقام حسین علیه السلام نیز میرسند(2) و از هر قطره ی آبی که بعد از غسل گرفتن میچکد هفتاد ملائکه به وجود می آید و برایشان طلب مغفرت و دعای خیر میکنند(3)!!!
(1) المتعة من اعظم اسباب دخول الجنة بل انها توصلهم الى درجة تجعلهم يزاحمون الانبياء مراتبهم في الجنة.( المرجع : كتاب من لايحضره الفقيه 3 :366 )
(2) تفسير منهج الصادقين للملا الكاشاني 2/493
(3) عن رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم قال: قال الله عز وجل : إني غفرت للمتمتعين من النساء ! المستدرك (مستدرك الوسائل)الجزء 14 ص 452.( وانظر: كتاب من لايحضره الفقيه 3 :366 )پس به عینه ازدواج موقت زنای شرعی میباشد.
تصور کنید دختر و پسری در خانه ای مشغول زنا کردن هستند سپس به ناگاه اولیای انها و یا پلیس آنها را کشف میکند و آنها را به جرم زنا میخواهد دستگیر کند . در این لحظه دختر و پسر نه تنها شرمگین نمیشوند بلکه با تمام حق به جانبی آنها را متهم میکنند و به خاطر اینکه قصد بی آبرو کردن آنها را داشته اند از آنها شکایت نیز میکنند و میگویند ما ازدواج موقت یک ساعته کرده بودیم. پس به همین منوال نه تنها زنای آنها ثابت نمیشود بلکه ازدواج موقت حیله ای شرعی و بسیار کثیف برای ترویج زنا در جامعه است.وسیله ای برای بی ناموس کردن دختران ساده لوح و شهوت رانی مردان فاسد الاخلاق. ازدواج موقت را جز فاجران کسی انجام نمیدهد و نه تنها جامعه را سالم نگه نمیدارد بلکه فساد اخلاقی و قباحت فکری در اذهان جامعه ایجاد میکند. طوری که همه در فکر زنای یک ساعتی با مهر اسلامی خواهند بود. و بعضی ها هم مغازه تن فروشی باز میکنند و در قبال هر ساعت استمتاع پول های کلانی دریافت میکنند. ازدواج موقت کم کم دختر باکره ای را در جامعه باقی نخواهد گذاشت.
آیا فرقی بین آن زنا کاری که تنها اوراد و کلماتی عربی بر زبان نیاورده با دختر و پسری که ازدواج موقت میکنند وجود دارد؟ وجه تمایز این دو تنها دو جمله ی عربی میباشد.
علمای شیعه اجازه ی باز کردن دکان هایی میدهد که در آن زنان شیعه با تن فروشی
کسب درامد کنند***مجاهد الدین قاهر و هادم الرافضه***
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #6752آفرین فتح الفتوح کردی ولی تمام مطالبی که نوشتی فرع بر این است که ازدواج موقت سنت رسول خدا صلی الله علیه وآله نبوده باشد جناب عالی اول برو وشبهاتی رو که برادران مطرح کردند در رابطه با اینکه ازدواج موقت سنت رسول خدا صلی الله علیه وآله بوده وخلیفه دوم بدون دلیل از آن منع کرده است جواب بده نوبت به این مباحث هم می رسد…شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #6766نوشته ایجناب عالی اول برو وشبهاتی رو که برادران مطرح کردند در رابطه با اینکه ازدواج موقت سنت رسول خدا صلی الله علیه وآله بوده وخلیفه دوم بدون دلیل از آن منع کرده است جواب بده
پاسخ:
خداوکیلی بگو چه نسبتی با محمد 35 داری؟
من درباره صیغه مفصل توضیح داده ام و درچند قسمت برای سایت نیز فرستادم که در بین مقالات بگذارند اما هنوز نگذاشته اند و امیدوارم به علت حساس بودن قضیه صیغه این مقالات را هرچه زود تر بگذارند.
اما من از کتاب خودتان برایت ثابت میکنم صیغه حرام شده
« محمد بن يحيى عن أبي جعفر عن أبي الجوزا عن الحسين بن علوان عن عمرو بن خالد عن زيد بن علي عن آبائه عن علي عليهم السلام قال حرم رسول الله صلى الله عليه وآله يوم خيبر لحوم الحمر الأهلية ونكاح المتعة»
یعنی رسول خدا روز خیبر گوشت الاغ اهلی و نکاح متعه را حرام اعلام کرد.
شيخ الطوسي ج 7 ص 251 و الاستبصار جلد 2ص 142 و وسائل الشيعة جلد 14 ص441.
بررسی سند حدیث:
1-محمد بن يحيى أبو جعفر العطار القمي : شيخ أصحابنا في زمانه، ثقة، عين، كثير الحديث نجاشی باب میم
2-ابی جعفر معجم رجال الحديث – محمد الجواهري – ص 690
14047 – 14043 – 14072 – أبو جعفر النحوي : روى رواية في التهذيب ج 2 ح 535
أقول هذه الرواية في الاستبصار ج 1 ح 1321 أبو جعفر من غير تقييد بالنحوي وعليه فالظاهر أنه أحمد بن محمد عیسی ثقه3- ابو الجوزاء :هو : المنبه بن عبد الله التيمي
المفيد من معجم رجال الحديث : محمد الجواهري : ص619 :12658: المنبه بن عبد الله أبو الجوزاء التميمي :
صحيح الحديث له كتاب قاله النجاشي – ووثقه العلامة أيضا والظاهر أنه أخذ التوثيق من كلام النجاشي
واعترض عليه بان صحة الحديث اعلم من الوثاقة ولكن الظاهر أن ما فهمه العلامة هو الصح .شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #67694-الحسین بن علوان :
الحسين بن علوان الكلبي مولاهم كوفي عامّى وأخوه الحسن يكنّى أبا محمد ثقة).وما ذكره ظاهر في أنّ الحسن كان أيضاً عامّياً واستفاد بعضهم: أنّ التوثيق في كلامه راجع إلى الحسن ولكنه فاسد بال التوثيق راجع إلى الحسين: فانّه المترجم وجملة (وأخوه الحسن يكنّى أبا محمد) جملة معترضة وقد تكرّر ذلك في كلام النجاشي في عدّة موارد منها في ترجمة محمد بن أحمد بن عبداللّه أبي الثلج.
:وثقه[ 321 ]
ووثقه314 20:56
المفيد من معجم رجال الحديث : محمد الجواهري ص173 :3508:الحسين بن علوان : الكلبي عامي – ثقه5-عمرو بن خالد الواسطی از اصحاب امام باقر وصادق بوده ابوالقاسم خوئی در معجم خود توثیقش کرده
: وثقه: ( الرجل ثقة بشهادة بن فضال ) المعجم 14/ 103دوست عزیز صیغه یعنی زنای رسمی یعنی زنا به نام دین. یعنی تن فروشی ساعتی به نام دین.
زنا کن اما قبل زنا بگو نیتم صیغه است . اگه به نیت صیغه با یکی سکس کنی نه تنها حرام نیست بلکه چقــــــدر هم ثواب داره.
بیـــــــــــدار شویـــــــــــــد
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #67714-الحسین بن علوان :
الحسين بن علوان الكلبي مولاهم كوفي عامّى وأخوه الحسن يكنّى أبا محمد ثقة).وما ذكره ظاهر في أنّ الحسن كان أيضاً عامّياً واستفاد بعضهم: أنّ التوثيق في كلامه راجع إلى الحسن ولكنه فاسد بال التوثيق راجع إلى الحسين: فانّه المترجم وجملة (وأخوه الحسن يكنّى أبا محمد) جملة معترضة وقد تكرّر ذلك في كلام النجاشي في عدّة موارد منها في ترجمة محمد بن أحمد بن عبداللّه أبي الثلج.
:وثقه[ 321 ]
ووثقه314 20:56
المفيد من معجم رجال الحديث : محمد الجواهري ص173 :3508:الحسين بن علوان : الكلبي عامي – ثقه5-عمرو بن خالد الواسطی از اصحاب امام باقر وصادق بوده ابوالقاسم خوئی در معجم خود توثیقش کرده
: وثقه: ( الرجل ثقة بشهادة بن فضال ) المعجم 14/ 103دوست عزیز صیغه یعنی زنای رسمی یعنی زنا به نام دین. یعنی تن فروشی ساعتی به نام دین.
زنا کن اما قبل زنا بگو نیتم صیغه است . اگه به نیت صیغه با یکی سکس کنی نه تنها حرام نیست بلکه چقــــــدر هم ثواب داره.
بیـــــــــــدار شویـــــــــــــد
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7401این زنای ساعتی عجب داستانی داره. زمان پیامبر یه وقتی مجاز بوده که زنای ساعتی بکنند با یه مشت خرما. بعد معلوم نیست زمان پیامبر تحریم شده یا بعدا. اگر زمان پیامبر بوده چرا گفتن که زمان رسول و ابوبکر و مدتی هم زمان عمر انجام می دادیم بعد عمر گفته که زنای ساعتی تعطیل. اگر هم زمان پیامبر تحریم نشده که خب بقیه چرا تحریمش کردند؟ متعتان محللتان فی زمن رسول الله… . نکته اینه که اگر زمان رسول منع نشده باشد باید گفت خاک بر سر امتی که صحابه را عادل میدانند در حالیکه همین امت کار آن صحابه را زنا میدانند. عادل زناکار؟ این چنین شیری خدا هم نافرید.اما اینکه زنا را با خواندن اورادی میتوان به نکاح تبدیل کرد خب این ترفند خداوند و رسول اوست. شما تبیین بفرمایید که چگونه میشود که همین به قول شما سکس با یک خط الفاظ عربی تبدیل به سنت رسول خدا بشود. و خداوند امر به آن کرده باشد. خب شیعه به استناد آیه دیگری موقتش را هم قبول دارد.
اما گیر شما اینجاست که محللتان را یه بابایی گفته که از خدا هم بالاتر است. نیست؟ هست.
در مثالی که زدید فرض کنیم که همان دختر و پسر ادعای ازدواج دائم کنند. زنایشان ثابت میشود؟ خیلی باحالی.
اما دقت کنید که برای همین نکاح موقت چه قواعدی وجود دارد.
شماها عادت کرده اید که زیپ دهان را باز کرده و هر چه در اعماق وجود اندوخته دارید را بریزید بیرون.
آیا همین رابطه موقت عده ندارد؟ کدام دختر باکره مجاز است بدون اذن پدر اراده نکاح کند؟ اگر در محله شما موجود است به شیعه ارتباطی ندارد.
و چه فرقی بین فردی که دائما زنا میکند با کسی که ازدواج دائم کرده وجود دارد به غیر از آنکه این الفاظ را خوانده و او نخوانده؟ پس به عینه ازدواج دائم نیز زنای دائم شرعی میباشد.
حالا اگر هم متعه زنا باشد که نیست، شرف دارد به اینکه سنی به آلت خود حریر بسته به محارم مثلا مادرش دخول کند و زنا محسوب نشود. محلی را که خواندید؟ یا احتمالا به وطی غلام هم شرف دارد. ندارد؟ به استمناء؟ اکرمبج میدونی چیه؟
.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7402اما بعد؛تیتر زدی که با دختر زناکاری به نیت صیغه زنا کردم. اون خودتی که نوشتم برای اینه.
در متن سوال اول که فقط گفته عاهرة. حالا این برای چه زمانی است بماند. اما کجا گفته من زنا کردم؟ خودتی.
سوال دوم نیز چه چیزی را ترویج میکند؟ آن زنها نمیدانند که متعه عده دارد؟
اما یه سوال. شما که سنی هستی باید جوابش را بلد باشی.
در مناطقی هستند افرادی که یه شغل دومی داردن به نام محلل. حتما شنیدی.
حالا کار این محلل چیست؟ یک زنای ساده طبق تعریف شما.
مثلا یه سنی(حالا هرکی. قصد توهین ندارم اما برای روشن شدن موضوع مثال میزنم) میره خونه میبینه غذا حاضر نیست، عصبانی میشه و به زنش میگه تو را سه طلاقه کردم فی المجلس. حالا بعد یک ساعت پشیمان میشه. باید چه کار کنه؟ اینکه طرف رو سه طلاقه کرده. خب اینجا سوپرمن ماجرا یعنی حضرت آقای محلل وارد میشود. چه کار میکنه؟ کار خاصی نمیکنه یه زنای شرعی میکنه و بعد آن زن زانیه را طلاق از زنای شرعی میدهد و آن زن که الان زانیه شده با گفتن یک خط الفاظ عربی به آغوش شوهر سابقش برمیگردد اما این بار باکره که نیست هیچ، سابقه زنا هم دارد. خب این ترویج زنا نیست؟ تراشیدن محلل ترویج مشتاق بودن به سه طلاقه شدن زنان و زنای با آنها نیست؟
.
میبینی که بافتن کار بسیار آسانی است. برای همین گفتم که خودتی.
تازه علاوه کنید بر این جهاد معظم نکاح را که به پیروی از مادر کسی است که 4نفر سر اینکه پدر او هستند دعوا داشتند. میشناسیش که؟
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7407((این زنای ساعتی …… شیری خدا هم نافرید))میدونی چرا این جفنگیاتتو مرتب تکرار میکنی؟ چون جریان تو دقیقا جریان یاسین در گوش خر خوندنه.
((اما اینکه زنا را با خواندن اورادی …… موقتش را هم قبول دارد))
جالبه هرجا مطلب مینویسی حماقتت بیشتر خودشو پدیدار میکنه.
ابله ازدواج با 4کلمه عربی انجام نمیشه بلکه کلی شرایط داره که بعد از قبول اون شرایط اون 4کلمه رو که بخونن به همدیگه میشن محرم و سنت رسول انجام میشه. یعنی اون 4کلمه ب خودی خود هیچ ارزشی نداره. فهمیدی ابله ؟
((شماها عادت کرده اید که زیپ دهان را باز کرده و هر چه در اعماق وجود اندوخته دارید را بریزید بیرون))
خصلتو خودتو امثال خودتو به اهل سنت نچسبون.
((آیا همین رابطه موقت عده ندارد؟ کدام دختر باکره مجاز است بدون اذن پدر اراده نکاح کند؟))
عقل که نداری هیچ سوادم نداری. عده این زنای رسمیتون نصف عده ازدواجه. دختر باکره هم بعضی علماتون گفتن آره میشه برو یکم مطالعه کن تا از این فضاحت در بیای.
((چه فرقی بین فردی که دائما زنا میکند با کسی که ازدواج دائم کرده وجود دارد به غیر از آنکه این الفاظ را خوانده و او نخوانده؟))
جواب این حماقتت رو بالا دادم خوب چشاتو باز کن بخون اگه بجز بی عقلی کور هم نباشی.
((حالا اگر هم متعه زنا باشد که نیست، شرف دارد به اینکه سنی به آلت خود حریر بسته به محارم مثلا مادرش دخول کند و زنا محسوب نشود. محلی را که خواندید؟ یا احتمالا به وطی غلام هم شرف دارد. ندارد؟))
جواب این جفنگیاتت رو استاد مجاهد داده فکر کنم کور بودی ندیدی یا نخاستی ببینیش.
((به استمناء؟ اکرمبج میدونی چیه؟))
این جملت دیگه واقعا خریتت رو اثبات کرد حسابی. چون هر عاقلی میدونه گناه استمنا با زنا اصلا قابل مقایسه نیست.
بقیه مزخرفاتت رو هم اساتید ان شاء الله جواب میدن. منتظر باش
والسلام
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7413دوست عزیز بین صیغه ای که در آن زمان میشد با صیغه ای که شیعه میکند فرق در بین اسمان و زمین است . رسول خدا نفرموده که صیغه دین من و دین پدرانم است و هر کس صیغه نکند دینش ناقص است و این خزعبلات. صیغه یکی از امور دوران جاهلیت بود که وارد اسلام شد همانند شراب به مرور حرام گردید.____
دوست عزیز عبارت «متعتان محللتان فی زمن رسول الله» را از کجا آوردی؟
قبلا درباره حرام شدن متعه نساء صحبت کردم و به طور کامل تمام شبهات شیعه جواب دادم اما شما گل پسر مجددا آمدی نقطه اول و میخواهی با سفسطه و گرد خاک به پا کردن خود را به تحمیق بزنی . دوست عزیز تعصب را بگذار کنار.
میخواهی با سفسطه کردن موضوع را به بحث دیگر بکشانی ولی چنین اجازه ای نداری . برای متعه نساء اینجاها را بخوان
http://www.islamtxt.net/?q=content/forum/974#comment-6594
______
جای بسیار تاسف است که باید هم کلام افرادی مثل شما بشوم اما اشکالی ندارد به هر حال جواب میدهم.
نوشته ای:
در مثالی که زدید فرض کنیم که همان دختر و پسر ادعای ازدواج دائم کنند. زنایشان ثابت میشود؟ خیلی باحالی.
پاسخ: دوست عزیز و بی سواد برای ازدواج دائم چنین شرط وجود دارد
برای مثال
1- رضایت و حضور ولی زن یا وکیل او در هنگام خواندن صیغه ی عقد.
2- حضور داماد یا وکیل او در هنگام خواندن صیغه ی عقد.
3- وجود دو شاهد مسلمان در هنگام خواندن صیغه ی عقد.
4- رضایت دختری که نکاح میشود.
5- خواندن صیغه عقد و رد و بدل کردن ایجاب و قبول از طرف ولی زن و داماد (یا وکیلانشان).
چرا اینقدر چرت و پرت می نویسی؟ شماها عادت کرده اید که زیپ دهان را باز کرده و هر چه در اعماق وجود اندوخته دارید را بریزید بیرون.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7415نوشته ای:در مناطقی هستند افرادی که یه شغل دومی داردن به نام محلل. حتما شنیدی.
پاسخ: بله شنیده ام و متاسفانه بین تشیع اینجا بعضی ها هستند که محلل را افتابه قرار داده اند و زن را برای یک شب با آفتابه عقد میکنند سپس فردا طلاقش میدهند و این نشان از اوج خرافات مذهب مدعیان تشیع می باشد
خداوند میفرماید
« فَإِن طَلَّقَهَا فَلاَ تَحِلُّ لَهُ مِن بَعْدُ حَتَّیَ تَنکِحَ زَوْجًا غَیْرَهُ فَإِن طَلَّقَهَا فَلاَ جُنَاحَ عَلَیْهِمَا أَن یَتَرَاجَعَا» (بقره 230).
یعنی: اگر (بعد از دو طلاق و رجوع، بار دیگر) او را طلاق داد (سه طلاق داد)، از آن به بعد، زن بر او حلال نخواهد بود؛ مگر اینکه همسر دیگری انتخاب کند (و با او، آمیزشجنسی نماید. در این صورت،) اگر (همسر دوم) او را طلاق گفت، گناهی ندارد که بازگشت کنند؛ (و با همسر اول، دوباره ازدواج نماید؛). (این ترجمه آقای مکارم شیرازی بود).
شیعه چنین عقیده ای دارد اما اهل سنت نکاح محلل را حرام میداند چنانکه در مسند ابن ابی شیبه و سنن ابن ماجه و ابی داود و… آمده است که رسول خدا میفرماید
«لَعَنَ اللَّهُ الْمُحَلِّلَ وَالْمُحَلَّلَ لَهُ»
یعنی: خداوند محلل و کسیکه برای او محلل گرفته میشود یعنی شوهر اولی، هر دو را لعنت کرده است.
و یا فرموده است ” أَلَا أُخْبِرُكُمْ بِالتَّيْسِ الْمُسْتَعَارِ؟ ” قَالُوا: بَلَى يَا رَسُولَ اللهِ مَنْ هُوَ؟ قَالَ: ” الْمُحَلِّلُ، لَعَنَ اللهُ الْمُحَلِّلُ وَالْمُحَلَّلَ، لَهُ ” ابن ماجه 1572
آیا شما را از بز نر به کرایه گرفته شده خبردار کنم؟ گفتند بله ای رسول الله، فرمود : او محلل است، خداوند محلل و محللله را لعنت کرده است
___________
نوشته ای
میبینی که بافتن کار بسیار آسانی است.
بله می بینیم که چقدر استاد بافیدن و چرت و پرت نوشتن هستی.
اگر سکوت میکردی بهتر بود چون این پست را دیگر کار نداشتم ،اما مجبورم کردی که فتاوای قبیح دیگر مراجعتان را پیدا کنم و در اینجا بگذارم تا هرچه بیشتر آبروی مذهب خرافیتان را ببرم 🙂
{«الَّذِينَ كَفَرُواْ يَفْتَرُونَ عَلَى اللّهِ الْكَذِبَ وَأَكْثَرُهُمْ لاَ يَعْقِلُونَ»}
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7537عزیزم خودت رو به دیوار اساتید نزن. خوب فهمیدی که من کدام محلل را گفتم. داستان معروفش سلطان محمد خدابنده است.شیعه کجا گفته که نکاح محلل صحیح است. بماند که بحث فقهی است من نابلد اما کاملا روشن است که آن مردی که با زن مطلقه ازدواج میکند برای برگشت رابطه بین زن و شوهر سابقش نش محلل را دارد. یعنی این زن تا با مرد دیگری ازدواج نکند نمیتواند به شوهر اولش رجوع کند. حالا اینکه زن به این قصد با دومی ازدواج کرده که آمیزش کند و طلاق بگیرد و به شوهر اولش رجوع کند یک بحث است و اینکه اصولا این کار جواز دارد بحث دیگر.
شما محلل اولی را بچسب برای سه طلاق در یک مجلس.
این متعه دینی و دین آبائی رو سرچ کن به من نشون بده. توی کلمه یه نفر گفت و مفتضح شد اما شماها هنوز دارید روش اسکی میکنید. متعتان رو از همون جایی آوردم که شما این رو آوردی. البته اینطور حفط کردم. متعتان کانتا… درسته.
بر این مبنا شما باید شرایط متعه را هم بدانید. لطف کنید و بنویسید. در همه رساله ها ذیل عنوان احکام نکاح امده است.
حقیقت جو؛
میدونی اولین کسی که این مدلی یس خوند کی بود؟
عزیز لغیر رشده دقت کن که شماها مدعی هستید متعه حرام است. ما مدعی هستیم حلال. و البته شرایطی برای آن داریم. شما میگی با همه این شرایط زناست. قبول. به همان دلایلی که شما داری ما هم میگیم که ازدواج کلا زناست. همه شرایطی که شما برای ازدواج می آوری تمامش مقدمه زناست. به جان خودت.
قشنگ دقت کن. نگفتم عدع ندارد. بلکه دارد اما شما میری زنا میدی عده هم نگه میداری؟ مثلا حریر میپیچی و با محارمت …. اونها عده نگه میدارن؟ محلی رو بخون داستان رو میفهمی. ان کسی که نکاح باکره بدون اذن پدر را مجاز دانسته تحت چه شرایطی بوده؟ این رو میدونی؟ بهت گفتن؟
نتیجه اینکه چون گناه استمناء با زنا برابر نیست و احتمالا زنا بدتر است پس ملت میرن استمناء میکنند برخی هم از…. استفاده میکنند.
برای خریت هم یه جوابی دارم که انشاءالله هر وقت بنیه اش رو داشتی میخونیش.
البته شما چون حقیقت جو هستی برای این مدل حرف زدنت رفتی و پی حقیقت گشتی و به اصل حقیقت رسیدی. مثلا از ابوبکر تبعیت میکنی که گفت امصص… . یا از دختر او که این رو از مجاهد بپرسی بهت میگه.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7538حقیقت جو این ها را هم مد نظر داشته باش یه وقتی میری ازدواج کنی بپرس که از این چیزها استعمال کرده یا نه؛و إن کانت امراة لا زوج لها و اشتدت غلمتها فقال بعض أصحابنا یجوز لها اتخاذ الاکرنبج – و هو شیء یعمل من جلود علی صورة الذکر- فستدخله المرأة، أو ما أشبه ذلک من قثاء و قرع وصغار
بدائع الفوائد ابن قیم الجوزیه ص602
یا اگر رفته بود به حج و حاجیه شده بود بپرس که؛
ولو استدخلت ذكر الحمار أو ذكرا مقطوعا يفسد حجها بالاجماع ، ولو لف ذكره بخرقة وأدخله إن وجد حرارة الفرج واللذة يفسد وإلا فلا راه حل برای عدم ادراک گرمای موضع مربوطه هم هست. همان پارچه ای که گفته.
من لف ذكره بحريرة وأولجه في فرج ولم ينزل لا غسل عليه ولا حد على الأصح إن كان في حرام ولا يفسد به شيء من العبادات چون حج رو هم باطل نمیکنه
الطبقات الشافعیه السبکی ج 5ص143
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7548((شما میری زنا میدی عده هم نگه میداری؟ مثلا حریر میپیچی و با محارمت …. اونها عده نگه میدارن؟حقیقت جو این ها را هم مد نظر داشته باش یه وقتی میری ازدواج کنی بپرس که از این چیزها استعمال کرده یا نه یا اگر رفته بود به حج و حاجیه شده بود بپرس که))
اول درمورد این حرفات یه چندجمله بهت میگم بعدمیرم سراغ بقیه جفنگیاتت. خوب چشای کثیفتو باز کن ببین چی برات نوشتم مرتیکه. تا زمانیکه اون دهن نجستو باز میکنی و بخودم حرف بزنی یا توهین کنی کاریت ندارم و مث روال قبل جوابتو میدم. ولی اگه یک بار دیگه ببینم این توهینات داره به ناموس واطرافیانم کشیده میشه بخداقسم خودت و ناموستو و هفت جدتو چنان میشورم میزارم کنار که دیگه روت نشه اینجا ی کلمه مطلب بزاری. درضمن نبینم بیای بگی بمن چه اینارو علمای خودتون گفتن. اگه میخای اشکال بگیری مثل آدم بیا بگو فلان مطلب اینجوره نه اینکه مثل حیوون بیای اونو نسبت بدی به طرف مقابلت. هرچند حیوون شرف داره به امثال تویه خبیث.
((شماها مدعی هستید متعه حرام است. ما مدعی هستیم حلال. و البته شرایطی برای آن داریم. شما میگی با همه این شرایط زناست. قبول. به همان دلایلی که شما داری ما هم میگیم که ازدواج کلا زناست. همه شرایطی که شما برای ازدواج می آوری تمامش مقدمه زناست. به جان خودت))
اولا ما مدعی نیستیم ما قرآن رو میخونیم و میبینیم که ی سری شرایط تعیین کرده بعد گفته با این شرایط ازدواج انجام میشه. حالا همون شرایط چون در زنای رسمی شما نیست میگیم اون زناست. به مرگ تو
((ان کسی که نکاح باکره بدون اذن پدر را مجاز دانسته تحت چه شرایطی بوده؟ این رو میدونی؟ بهت گفتن؟))
آره میدونم. منتها من اینو در جواب جفنگی که گفته بودی بهت دادم. یادته که؟ اگه یادت نیست برات میزارمش بخون
((کدام دختر باکره مجاز است بدون اذن پدر اراده نکاح کند؟ اگر در محله شما موجود است به شیعه ارتباطی ندارد))
یادت افتاد؟ دلم برات میسوزه که ی جفنگی میگی بعد که یک نفر ضایعت میکنه مجبور میشی سریع حرفتو عوض کنی
((البته شما چون حقیقت جو هستی برای این مدل حرف زدنت رفتی و پی حقیقت گشتی و به اصل حقیقت رسیدی. مثلا از ابوبکر تبعیت میکنی که گفت امصص… . یا از دختر او که این رو از مجاهد بپرسی بهت میگه))
دقیقا درست گفتی تحقیق کردم ولی از خداوند تبعیت کردم اونجا که میفرماید: مَثَلُ الَّذِينَ حُمِّلُوا التَّوْرَاةَ ثُمَّ لَمْ يَحْمِلُوهَا كَمَثَلِ الْحِمَارِ يَحْمِلُ أَسْفَارًا
شاید بگی خداوند هم بی ادب بوده نعوذبالله که اینجوری تشبیه کرده آخه از امثال تو بعید نیست.
والسلام
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7566عزیزم یه نیتروگلیسیرین بذار زیر زبونت خوب میشی.من توهین کردم؟ شما میگی زن شیعه زنای ساعتی میده. تمام ناموس من شیعه هستند. این توهین که چه عرض کنم، قذف نیست؟ من گفتم در فقه تو آمده که زن میتواند از آلت مقطوع هم استفاده کند. از آلت خر هم. از اکرنبج هم…. .
حالا شما که توی فقه اینها رو داری زور بهت اومده که ممکنه یک زن سنی از اینها استفاده کرده باشه؟ بعد توقع داری دائم نشخوار کنی و یگی زنای ساعتی و کسی چیزی به تو نگه؟ البته انتظار به جایی داری چون آنقدر دون و بی مایه هستی که کسی حاضر نشه جوابت رو بده. من هم فقط سفارشت کردم. آبکش کردن مردم رو هم از حدیث بخاری یاد گرفتی. نه؟
.
ابله بر وزن افعل. دقت کن که یه شرط از شرایط متعه رو آوردی یا اصلا میدونی که داری در موردش حرف میزنی؟ در تمام توضیح المسائل ها در ذیل عنوان احکام نکاح بعد از شرایط نکاح دائم شرایط متعه نیز ذکر شده. بخون بعد حرف بزن. وگرنه میشی اکثر الناس افقه من… .
باز هم میگم کدام دختر باکره ای میتواند برای نکاح بدون اذن پدر اراده کند؟ این رو جواب بده. توی جوابت البته اگر بدی، پاسخ همین حرف مفتت هویداست.
امصص ابوبکر رو با کلام خدا یکی میکنی؟ یکی از رفیقات نوشته بود که چگونه خدا رو با مخلوق یکسان میکنید. حالا شما چگونه فحش ابوبکر را با کلام خدا یکی میکنید؟ اگر اینست که بله پس خدا هم یکی است مثل ابوبکر.
و نتیجه اینست که هر کی فحش بده به این آیه استناد میکنه که خدا هم به امثال حقیقت جو گفته حمار. پس فحش من هم بی ادبی نیست. استدلال خوبی است. از این بعد نصب العین کرده و در مواقع لزوم برای امثال شما استفاده خواهیم کرد.
فعلا یک امصص ببظر اللات بزن تا روشن بشی. اون قرص نیترو هم حل بشه.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7575ما مطالب را از کتب شیعه بیان میکنیم خواننده وقتی می بیند خودش قضاوت میکند . این اراجیف شما نیز بیشتر کمک میکند چون با تمام حماقت از مذهب زیر نافی ات داری دفاع میکنی و مردم که عقاید شیعه با دفاع شما از آن را می بیند خود به خود از این مذهب دوری میکند.______
پس بهتر است ساکت شوی «يا سلسع يا سلفع يا سلقلو» يا عاض أير أبيه….. (کلمات قصار امیر المرتدین علی)
-
نویسندهنوشته ها
شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.