انتقاد از حکومت ایران و ولایت فقیه مطلق

Home انجمن ها گفتگوی ازاد انتقاد از حکومت ایران و ولایت فقیه مطلق

این جستار شامل 131 پاسخ ، و دارای 8 کاربر است ، و آخرین بار توسط  noor.haq در 9 سال، 9 ماه پیش بروز شده است.

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 132)
  • نویسنده
    نوشته ها
  • #3616

    سلمان
    کاربر
    آقای ….عمر عزیز : اگر امکان داره توهین نفرمایید
    #3617

    سلمان
    کاربر
    آقای ……عمر عزیز :
    من حس کردم که شما از برخی ایادی امریکا و اسراییل ارتزاق میکنید . شما نماینده ما اهل سنت هستید پس با احترتم به همه بحث مذهبی بفرمایید . ما از امریکا و اسراییل بیزاریم .
    #3618

    سلمان
    کاربر
    فردا همه میتونن تایپک های انتقام جویانه ای بر حضرت عمر و ابوبکر رضی الله بکنند / لطفا این کار را ادامه ندید/.
    #3632

    سيدنا عمر
    کاربر
    لعنت الله علي المكذبين
    فردا همه میتونن تایپک های انتقام جویانه ای بر حضرت عمر و ابوبکر رضی الله بکنند / لطفا این کار را ادامه ندید/.
    جناب سلمان شما مثل اينكه از دنيا خبر نداري اين ها توهين به خلفاي ثلاثه را ثواب مي دانند تعجب مي كنم از حرف هاي شما.نمي خواهم توهين كنم ولي شما سني اثني عشري نيستيد؟
    آقای ….عمر عزیز : اگر امکان داره توهین نفرمایید
    ميتوانيد بفرماييد بنده به چه كسي توهين كردم؟
    « لِلْفُقَرَاء الْمُهَاجِرِينَ الَّذِينَ أُخْرِجُوا مِن دِيارِهِمْ وَأَمْوَالِهِمْ يَبْتَغُونَ فَضْلًا مِّنَ اللَّهِ وَرِضْوَانًا وَيَنصُرُونَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ أُوْلَئِكَ هُمُ الصَّادِقُونَ * وَالَّذِينَ تَبَوَّؤُوا الدَّارَ وَالْإِيمَانَ مِن قَبْلِهِمْ يُحِبُّونَ مَنْ هَاجَرَ إِلَيْهِمْ وَلَا يَجِدُونَ فِي صُدُورِهِمْ حَاجَةً مِّمَّا أُوتُوا وَيُؤْثِرُونَ عَلَى أَنفُسِهِمْ وَلَوْ كَانَ بِهِمْ خَصَاصَةٌ وَمَن يُوقَ شُحَّ نَفْسِهِ فَأُوْلَئِكَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ * وَالَّذِينَ جَاؤُوا مِن بَعْدِهِمْ يَقُولُونَ رَبَّنَا اغْفِرْ لَنَا وَلِإِخْوَانِنَا الَّذِينَ سَبَقُونَا بِالْإِيمَانِ وَلَا تَجْعَلْ فِي قُلُوبِنَا غِلًّا لِّلَّذِينَ آمَنُوا رَبَّنَا إِنَّكَ رَؤُوفٌ رَّحِيمٌ» (حشر 8-10).
    وصلي الله وسلم علي محمد وعلى آله وأصحابه والتابعين لهم بإحسان إلى يوم الدين
    #3635

    سلمان
    کاربر
    جناب …………عمر :
    رهبر معظم ایران با هر گونه تفرقه و توهین به خلفای ما مخالف هستند و این کار هارا ممنوع کرده اند ، این خلاف اسلام است که تفرقه افکنی بین مسلمین ایجاد بفرمایید . شما به راحتی نمی توانید کسی را از پرچم اسلام عزیز بیرون بیندازید . اکنون اسلام و قرآن ، مارا به اعلام برائت از صهینیسم و امریکای جنایتکار و اعلام حمایت و همبستگی با مردم مظلوم و مسلمان فلسطین و لبنان دعوت می کنند . پس بار کینه را پایین بگدارید و کلمه توحید سر دهید باشد که خدای متعال هدایتتان کند .

    یامالک یوم الدین ، ایاک نعبد و ایاک نستعین .

    #3636

    سيدنا عمر
    کاربر
    لعنت الله علي المكذبين
    رهبر معظم ایران با هر گونه تفرقه و توهین به خلفای ما مخالف هستند و این کار هارا ممنوع کرده اند ، این خلاف اسلام است که تفرقه افکنی بین مسلمین ایجاد بفرمایید . شما به راحتی نمی توانید کسی را از پرچم اسلام عزیز بیرون بیندازید . اکنون اسلام و قرآن ، مارا به اعلام برائت از صهینیسم و امریکای جنایتکار و اعلام حمایت و همبستگی با مردم مظلوم و مسلمان فلسطین و لبنان دعوت می کنند . پس بار کینه را پایین بگدارید و کلمه توحید سر دهید باشد که خدای متعال هدایتتان کند.
    مي دانستم شما سني نيستيد ويا مزدور رژيم هستيد فيلم شهيد كردن مسجد زابل را در همين تايپيك گذاشته ام نگاه كن رهبر معظم انقلاب همان كسي است كه پول به مزدوران رژيم اسد در سوريه مي دهد تا به زنان و دختران آن كشور تجاوز كنند.روزي بالاي 100 نفر در سوريه شهيد مي شود چرا رهبر معظم انقلاب هنوز هم از اين جاني اسد لعنت الله عليه حمايت مي كند؟ چرا علماي ما را در بلوچستان شهيد مي كند؟مگر چه كارش كرده بودند كه شهيد شوند خون آن عزيزان دامان شما و رهبرت را مي گيرد و گرفته است.شهيد مولانا محمد عمر شهيد مولانا عبد العزيز شهيد مولوي عبدالقدوس شهيد مولوي كرم پور وديگر عزيزان و پاكان
    اگر سني هستي ما چون سني مثل تو نياز نداريم البته مي دانم دروغ مي گويي اسرايل و آمريكا خطرش از اهل بدعت كم تر است.
    وصلي الله وسلم علي محمد وعلى آله وأصحابه والتابعين لهم بإحسان إلى يوم الدين
    #3637

    سيدنا عمر
    کاربر
    دستگاه‌های امنیتی مصری از کشف فعالیتهای گسترده‌ای برای انتشار و تبلیغ شیعه‌گری، در بسیاری از شهرهای مصر در ۶ اکتبر، خبر می‌دهند. همچنین از کشف مبالغ بسیار هنگفتی که در این راستا و برای این هدف، در برپایی جشن‌ها و همایش‌های شیعی هزینه می‌شود.در مصری که امروزه یکی از بزرگترین انقلاب‌های عصر حاضر را تجربه می‌کند. مصری که توانست در به ثمر رساندن حرکتی که همهٔ ناظران و تحلیل‌گران سیاسی، پیروز شدنش را محال می‌دانستند، پیروز و موفق شود.پس از سرنگونی مبارک و دار و دسته‌اش، مصر از پس‌لرزه‌هایی رنج می‌برد که مانع از پیشرفت و ترقی این انقلاب و چیدن ثمره‌هایش شده است، چرا که در دورهٔ انتقالی که امروز در حال گذران آن است، درگیر بسیاری از تنش‌ها و نا آرامی‌ها شده، و آنچنان مه سنگینی آن را دربر گرفته که امکان داشتن نگاهی نزدیک بر روند جریانات موجود، وجود ندارد. بنابراین دشمنان این انقلاب چه از داخل مصر و چه از خارج، برای شکست آن در تلاشند تا مجددا همان نظام سرنگون شده را احیا کرده و به قدرت بازگردانند. آنهم چه تلاشی! در خلال این روزهای سخت و دورهٔ خطرناکی که جامعهٔ مصر در حال دست و پنجه نرم کردن با آن است گونه‌ای دیگر و گروهی جدید از دشمنان را می‌بینیم که با چنبره زدن به دور دستاوردهای انقلاب مصر، به کمین نشسته‌اند تا با اجرای برنامه‌های خود به اهدافی متفاوت با اهداف دیگر دشمنان دست یابند.رژيم ایران از دیرباز سودای نفوذ و ورود به خاک مصر را در سر داشت و می‌پروراند. بلکه نسبت به ایران سخن گزافه‌ای نگفته‌ایم اگر بگوییم: مصر برای حکومت ایران همانند گوهری است که بر تاج قرار دارد، و هیچ منطقه‌ای بر روی کرهٔ خاکی ـ هرکجا که می‌خواهد باشد ـ وجود نداشته و ندارد که نفوذ به آن، برای آنان به اندازهٔ خاک مصر ارزشمند باشد، چرا که شیعه، هرگز این موضوع را نمی‌تواند از یاد ببرد که مصر نخستین نقطه از کرهٔ زمین بوده که آنان توانستند نخستین حکومتشان را در آنجا تأسیس کنند، و از آنجا بوده که دعوتگران تشیع دسته دسته، سرازیر دیگر نقاط دنیا می‌شدند.آنان هرگز نمی‌توانند فراموش کنند، که هدف از ساخت و تأسیس «الأزهر» که امروزه بعنوان یکی از مراجع دینی برای جهان اسلام، شناخته شده است، از سرآغاز و در زمان فاطمیان (عبیدیان) به این منظور بود تا مدرسه‌ای باشد برای تربیت دعوتگران تشیع و رافضیان و زندیقان، و با گذشت قرنها هنوز که هنوز است تلاش‌های شیعه برای بازپس گرفتن پادشاهی‌ای که ادعا می‌کنند متعلق به آل بیت است متوقف نشده و همچنان ادامه دارد. هنوز هم شیعه و یاورانشان رؤیای خوش دولت فاطمیان را در خواب‌های خود می‌بینند.اما ایران به خوبی می‌داند که ملت مصر، هرگز نمی‌پذیرند که افکار و عقاید و دیانت شیعه را داشته باشند.
    #3638

    سيدنا عمر
    کاربر
    به همین خاطر است که نقشه‌ها و روش‌های خود را در مورد نفوذ و تهاجم مذهبی بر مصر با دقت تمام بررسی و انتخاب، و پیاده می‌کند… رژیم ایران تصمیم گرفته است برای این کار، طریقه و روش یهودیان را در نفوذ و رخنه برای انتشار عقاید و افکار خود پیاده و دنبال کند. چرا که نه؟! آن هم با توجه به تشابه تاریخی بسیار تنگاتنگی که میان باورهای فکری و معتقدات شیعه و یهود وجود دارد! یا با توجه به این واقعیت که تشیع و شیعه‌گری چیزی بجز تولید خود یهود نبوده و نیست. پس با در نظر گرفتن این مطالب، دیگر جایی برای تعجب نسبت به تشابهی که میان سیاست‌های ایران و اسرائیل در قبال منطقهٔ خاور میانه و جهان اسلام وجود دارد، باقی نمی‌ماند.رژيم ایران امروز قدم به قدم خط مشی یهود دونمه را که در براندازی دولت عثمانی موفق شدند، دنبال می‌کند و شهر سالونیک عثمانی، امروزه به شهر ۶ اکتبر مصر تبدیل شده است. با توجه به اوضاع این شهر در چند سال اخیر، متوجه رشد روز افزون شمار دانشجویان و پناهندگان عراقی و بازرگانان و تجار ایرانی و افراد مرتبط با آنان، در این شهر مهم اقتصادی خواهیم شد؛ آن هم با همان افکار و عقاید اقلیت‌های به اصطلاح مظلوم.همچنین شاهدیم که اکثریت شیعیانی که برای سیر و سیاحت به مصر می‌آیند، همگی این شهر را برای اقامت خود برمی‌گزینند. اما این مسائل و از جمله تمرکز عجیب و غریب و مشکوک بر این شهر، مسائلی هستند که از دیده دستگاه امنیتی و اطلاعاتی مصر در دورهٔ مبارک، دور ماند، زیرا آنان مشغول حمایت از مسند حکومت وی و مورد پیگرد قرار دادن معترضان و مخالفان، و قلع و قمع حرکت‌های اسلامی بودند.اما هنوز شیعیان مقیم این شهر، پرده از اعتقادات و افکار مخالف و ستیزه‌جویانهٔ خود، با دین ملت و مردم مصر برنداشته و آن را علنی نکرده‌اند. بلکه فعلا و هنوز در حال ادامهٔ همان روش آرام و بی سر و صدا در نفوذ و رخنه کردن و تسلط یافتن هستند و تنها به فعالیتها و اقدامات شیعی جزئی بسنده کرده‌اند که از چندان اهمیتی در نظر افراد کوته فکر و سطحی‌نگر برخوردار نیست، مانند: تعطیل کردن مغازه‌ها و دکانها در روزهایی که مصادف با مناسبتهای شیعی است و یا ابراز و اظهار غم و اندوه، و سیاه‌پوش شدن در عاشورا. اوضاع به همین منوال بود تا اینکه عده‌ای از طلبه‌های شیعهٔ عراقی در ماه جولای سال ۲۰۱۰ م برای برآورد وضعیت مردم ساکن در شهر و سطح واکنش آنها، یا به اصطلاح گرفتن نبض آنان، طی اقدامی صدای اذان شیعی را بلند پخش کردند تا ببیند که در مسیر خود به کجا رسیده‌اند و چقدر دیگر از مقصد نهایی فاصله دارند. مردم با شنیدن صدای اذان آنان هاج و واج مانده و شروع به مشاجره با آنان کردند، تا جایی که این ماجرا به وسایل ارتباط جمعی و خبری نیز کشیده شد و شیعه بعد از این اقدام مجددا آرام گرفته و ساکت ماند.زمانی که این انقلاب به پا خواست، شیعه‌ها هیچ رأی و نظری در این باره نداشتند، چرا که سر تا پای مجموعه‌شان تنها چند هزار نفر بود و بس؛ اما پس از تحقق پیروزی، و هنگامی که مدت زمان این دورهٔ انتقالی بیش از حد به طول انجامید و شورای نظامی نیز در اقدامات خود سستی و تأخیر نمود. شیعه‌ها روند نفوذ و رخنه را تسریع بخشیدند و همایش‌هایی برپا کرد و از نیت خود مبنی بر تاسیس حزبی جدید و شیعی تحت عنوان «حزب الوحدة» علنا سخن گفتند.
    #3639

    سيدنا عمر
    کاربر
    همچنین جو باز و بی‌ثبات و سست این دوران را به غنیمت شمرده و سطح جاه‌طلبی و طمع خود را افزایش داده و برای اولین بار پس از گذشت صدها سال از تاریخ مصر، اقدام به برگزاری مراسم بدعتی عاشورا در بزرگترین مساجد قاهره، «مسجد الحسین» نمودند و برای اولین بار در مصر معاصر، سینه‌زنی و چنگ زدن بر سر و صورت، و دریدن یقه و قمه‌زنی و دیگر بدعتهای سنگین و وحشتناک شیعه که در روز عاشورا بیشتر رواج دارند، پدیدار گشت!همینطور عده‌ای از رهبران شیعه در مصر، همچون نفیس و درینی و هاشمی، مبالغ بسیار هنگفتی را صرف و هزینه می‌کنند تا افراد فقیر و بی‌بضاعت و ساده لوح را تحت عنوان ورود به حزب جدید به سوی مذهب خود جذب کنند. همچنین شهر ۶ اکتبر را نیز تصرف کرده تا آنجا پایگاهی برای انتشار دعوتگران شیعه و شیعه‌گری در سرتاسر مصر باشد، تا حدی که هم‌اکنون تعداد بسیاری از مؤسسه‌های سری مخصوص تدریس مذهب شیعه در آنجا وجود دارد که با آغوشی گرم و باز و کاملا مجانی، و پس پرده و لفافهٔ گرویدن به حزب جدید، از شیعه‌شدگان جدید، استقبال می‌کند تا آنان را تربیت و برایشان فرهنگ‌سازی کند.اما مشکل حقیقی تنها تلاش‌ها و اقدامات شیعه برای نفوذ در کشور و حکومت مصر نیست، بلکه مشکل اساسی بیشتر در محیطی است که این روند و این جریانات در آن، در حال پیشرفت است. رقابت و درگیری شدیدی که میان اسلام‌گرایان و سکولارها در مصر وجود دارد، سایه‌ای تاریک بر آیندهٔ این کشور افکنده و از سوی دیگر، متاسفانه سطح هوشیاری و بیداری نخبگان سیاسی و فرهنگی مصر به اندازهٔ سطح مشکلات و گرفتاری‌هایی که با آن مواجهیم نیست، بلکه پایین‌تر از آن است.به ویژه که جنبشهای اسلامی نیز به آن سطح نرسیده‌اند که بتوانند خطر این مسئله را درک کرده و احساس کنند… در مقابل، جنبشهای سکولار و لیبرال، هرگز اهمیتی برای اینگونه نفوذها و تهاجم فرهنگی و مذهبی قائل نیستند و به قول معروف حتی تره هم برایش خرد نمی‌کنند.اینک مصری‌ها باید به کجا روی آورند؟ چه باید بکنند هنگامی که می‌بینند یکی از بزرگترین شهرهای اقتصادی و صنعتی آنان، مانند شهر ۶ اکتبر در حال تغییر و دگرگونی است تا به نسخه‌ای دقیقا برابر با اصل، از شهر قم در ایران تبدیل شود؟ تا مخفی‌گاهی برای توطئه‌چینی و انتشار تشیع و شیعه‌گری در سایر نقاط مصر باشد؟ آنهم در حالی که همهٔ این تحرکات در پس پردهٔ انقلاب و تحولات آن مخفی شده‌اند.
    نویسنده: شریف عبدالعزیز (مفکرة الإسلام) ـ ترجمه و تنظیم: أبو عبدالله مدنی
    عصر اسلام
    وصلي الله وسلم علي محمد وعلى آله وأصحابه والتابعين لهم بإحسان إلى يوم الدين
    #3658

    سلمان
    کاربر
    آقای ………..عمر . برادر من ، هم خون من ، چرا شما فقط میخواهی از عقاید ابن تیمیه پیروی بکنید و با نشانه پوچی ننگ خروج از اسلام را به مردم بزنی . من شما را دوست دارم اما با عقاید شما مخالف هستم . عقاید شما باید مورد بازبینی قرار گیرد . بله من آن سنی که شما فکر میکنید نیستم. شما با این برخورد های خشن و تند و بدون تدبر و غرور آمیز سنی هارا هم از سنت خود دور میکنید . انصافا شیعیان خوش اخلاق تر و با سیاست تر از شما هستند .
    من از شما سوال دارم که چه کسی بود که سردار شوشتری و سران قبایل سنی و شیعه سیستان و بلوچستان را کشت ؟ چه کسانی اکنون در سراوان و ایرانشهر مشغول کشتار مسلمین و برادران اهل سنت ما هستند ؟ همین تندرو های وهابی هستند که اسلام را به سمت وحشی گری می برند . رهبر ایران هیچ کس را نکشته و به نا حق نخواهد کشت . اگر کسی به مدت 50 سال به کشتار مردم دست بزند هنوز نمی تواند به رکورد منبع ارتزاق شما یعنی امریکا و اسراییل برسد .
    یا مالک یوم الدین ، اهدنا الصراه المستقیم

    لطفا به این اشکال که از طرف شیعیان مطرح شده پاسخ دهید (ممنون ) :
    سلام
    یک سوال بسیار ساده داشتم:
    در صحیح بخاری آمده:«فَقَالَ لَهَا أَبُو بَكْرٍ إِنَّ رَسُولَ اللَّهِ – صلى الله عليه وسلم – قَالَ « لاَ نُورَثُ مَا تَرَكْنَا صَدَقَةٌ » . فَغَضِبَتْ فَاطِمَةُ بِنْتُ رَسُولِ اللَّهِ – صلى الله عليه وسلم – فَهَجَرَتْ أَبَا بَكْرٍ ، فَلَمْ تَزَلْ مُهَاجِرَتَهُ حَتَّى تُوُفِّيَتْ…» پس طبق این حدیث حضرت فاطمه س از جناب ابوبکر غضیناک بود تا وقتی شهید شدند یا بحساب شما فوت کردند. پس تا آخر عمر این غضب باقی بود و حضرت راضی نشدند.
    حال باز در همین صحیح بخاری از پیامبر ص روایت شده که فرمودند:«حَدَّثَنَا أَبُو الْوَلِيدِ حَدَّثَنَا ابْنُ عُيَيْنَةَ عَنْ عَمْرِو بْنِ دِينَارٍ عَنِ ابْنِ أَبِى مُلَيْكَةَ عَنِ الْمِسْوَرِ بْنِ مَخْرَمَةَ أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ – صلى الله عليه وسلم – قَالَ « فَاطِمَةُ بَضْعَةٌ مِنِّى ، فَمَنْ أَغْضَبَهَا أَغْضَبَنِى »»
    خوب آیا از این دو حدیث یعنی حدیث اول به عنوان صغری و حدیث دوم به عنوان کبری می توانیم نتیجه بگیریم که جناب ابوبکر پیامبر ص را غضبناک کرده؟؟!!
    حال نتیجه را داشته باشیدو این آیه را ببنید:«إِنَّ الَّذينَ يُؤْذُونَ اللَّهَ وَ رَسُولَهُ لَعَنَهُمُ اللَّهُ فِي الدُّنْيا وَ الْآخِرَةِ وَ أَعَدَّ لَهُمْ عَذاباً مُهينا»(احزاب/57)
    خوب چه نتیجه ای می توان گرفت؟؟؟!!!
    بی صبرانه منتظر پاسخهای شما دوستان به این سوال ساده هستم.

    #3664

    سيدنا عمر
    کاربر
    لعنت الله علي المكذبين
    آقای ………..عمر . برادر من ، هم خون من ، چرا شما فقط میخواهی از عقاید ابن تیمیه پیروی بکنید و با نشانه پوچی ننگ خروج از اسلام را به مردم بزنی . من شما را دوست دارم اما با عقاید شما مخالف هستم . عقاید شما باید مورد بازبینی قرار گیرد . بله من آن سنی که شما فکر میکنید نیستم. شما با این برخورد های خشن و تند و بدون تدبر و غرور آمیز سنی هارا هم از سنت خود دور میکنید . انصافا شیعیان خوش اخلاق تر و با سیاست تر از شما هستند.
    جواب:اولا من با شيعه نه برادر هستم نه هم خون شما اصحاب پيامبر را لعن مي كنيد چطور خود را برادر من مي دانيد؟
    افتخار مي كنم پيرو شخصيت ضد بدعتي شيخ الاسلام تيميه هستم.
    نمي خواستم اين حرف را بزنم اما 2 هفته پيش در يكي از روستاهاي بخش لاشار شهرستان نيكشهر در استان س و بلوچستان 20 نفر از مزدوران رژيم 5 نفر را به قم برده اند تا عقايد آن ها را تغيير دهند اما خوشبختانه با پيشگيري سريع و بيرون كردن آن ها مانع شدند آن سني ها هم مثل شما هيچ چيز از خطر اهل بدعت نمي دانند چون علم ندارند.
    من از شما سوال دارم که چه کسی بود که سردار شوشتری و سران قبایل سنی و شیعه سیستان و بلوچستان را کشت ؟ چه کسانی اکنون در سراوان و ایرانشهر مشغول کشتار مسلمین و برادران اهل سنت ما هستند ؟ همین تندرو های وهابی هستند که اسلام را به سمت وحشی گری می برند . رهبر ایران هیچ کس را نکشته و به نا حق نخواهد کشت . اگر کسی به مدت 50 سال به کشتار مردم دست بزند هنوز نمی تواند به رکورد منبع ارتزاق شما یعنی امریکا و اسراییل برسد.
    جواب:سردار شوشتري همان كسي بود كه در خراسان اهل سنت را كشت و آمد تا بلوچ ها را بكشد.ما آن اهل سنتي كه به رزيم خدمت كند و خون شهداي ما را پايمال كند مزدور رژيم مي خوانيم مثل آن مولوي در ايرانشهر كه شهداي ما را حيوان ناميد ما همچون تو و آن مولوي اثني عشري نياز نداريم.
    ما آمريكا و اسرايل را قبول نداريم ولي يهود و نصاري از مشركين خطرشان كم تر است.
    یک سوال بسیار ساده داشتم:
    در صحیح بخاری آمده:«فَقَالَ لَهَا أَبُو بَكْرٍ إِنَّ رَسُولَ اللَّهِ – صلى الله عليه وسلم – قَالَ « لاَ نُورَثُ مَا تَرَكْنَا صَدَقَةٌ » . فَغَضِبَتْ فَاطِمَةُ بِنْتُ رَسُولِ اللَّهِ – صلى الله عليه وسلم – فَهَجَرَتْ أَبَا بَكْرٍ ، فَلَمْ تَزَلْ مُهَاجِرَتَهُ حَتَّى تُوُفِّيَتْ…» پس طبق این حدیث حضرت فاطمه س از جناب ابوبکر غضیناک بود تا وقتی شهید شدند یا بحساب شما فوت کردند. پس تا آخر عمر این غضب باقی بود و حضرت راضی نشدند.
    #3666

    سلمان
    کاربر
    هه هه هه هه باز هم جواب ندادی . حرف هایی میزنید که اصلا سند برای آن نمی آورید . من شما را به اسلام دعوت می کنم و از شما میخوام تا از ارتزاق از بودجه میلیاردی آمریکا و انگلیس نخوری چون پول خون سنی های فلسطینه .
    یه هدیه برات میگذارم ، از نهج البلاغه
    آگاه باشيد به خدا سوگند كه پسر ابى قحافه لباس خلافت را پوشيد در حالى كه مى‏دانست خلافت جز بر قامت من سزاوار نبود و موقعيت من نسبت به خلافت مانند موقعيت سنگ آسياست.
    معارف الهى از سينه‏ام چون سيل سرازير است و هيچ مرغ بلند پروازى در پرواز به بلندى مقام من نمى رسد.
    ولى بناچار از آن چشم پوشيدم و كناره گرفتم
    و بر سر دو راه ماندم يا دست تنها به مبارزه بر خيزم و يا صبر كنم و از جنگ با كوردلان پرهيز نمايم.
    در اين صورت است كه سالخوردگان، فرتوت و ناتوان مى‏شوند و كودكان، پير مى‏گردند و ديندار تا ديدار با پروردگارش در رنج و مصيبت است.
    ديدم كه صبر كردن خردمندانه است.
    صبر كردم مانند كسى كه به چشمش خار رفته و در گلويش استخوانى مانده،
    مى‏ديدم كه ميراثم را به تاراج مى‏برند.
    تا اين كه ابو بكر راه خويش پيمود و خلافت بعد از خود را به عمر بن خطاب واگذار كرد.
    سپس مولا امير المؤمنين على (عليه السلام) به شعر «اعشى» استشهاد فرمود: «فرق است بين روزى كه در پشت شتر نشسته و با سختى‏ها مبارزه مى‏كردم»، «و روزى كه با حيّان برادر جابر در ناز و نعمت مى‏گذرانيدم».
    شگفتا مردى كه در زمان زنده بودنش مى‏گفت مردم مرا از خلافت معاف كنيد چه شد كه هنگام مرگ، خليفه بعدى خود را هم معين كرد.

    ترجمه‏روان‏نهج‏البلاغه(ارفع)، صفحه‏ى 53
    آرى آن دو خلافت را مانند دو پستان شتر بين خود تقسيم كردند.
    اوّلى خلافت را در ناحيه‏اى خشن و سنگلاخ قرار داد زيرا كه عمر سخنش تند و ملاقات با او رنج آور و اشتباهش زياد و عذر خواهى‏اش بسيار بود.
    مصاحبت با شخصى داراى اين اوصاف مثل سوارى مى‏ماند كه بر شتر سركش سوار است، اگر مهارش را محكم نگه دارد، بينى شتر پاره و مجروح مى‏شود و اگر رها كرده به حال خود بگذار، سر نگون شده و بميرد.
    به خدا سوگند كه مردم به انحراف از راه راست و نا فرمانى پروردگار گرفتار شدند و هر روز به رنگى در آمدند.
    ولى من در تمام اين مدت صبر كردم و با سختى و غم همراه بودم.

    #3667

    سيدنا عمر
    کاربر
    لعنت الله علي المكذبين
    حال باز در همین صحیح بخاری از پیامبر ص روایت شده که فرمودند:«حَدَّثَنَا أَبُو الْوَلِيدِ حَدَّثَنَا ابْنُ عُيَيْنَةَ عَنْ عَمْرِو بْنِ دِينَارٍ عَنِ ابْنِ أَبِى مُلَيْكَةَ عَنِ الْمِسْوَرِ بْنِ مَخْرَمَةَ أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ – صلى الله عليه وسلم – قَالَ « فَاطِمَةُ بَضْعَةٌ مِنِّى ، فَمَنْ أَغْضَبَهَا أَغْضَبَنِى »»
    خوب آیا از این دو حدیث یعنی حدیث اول به عنوان صغری و حدیث دوم به عنوان کبری می توانیم نتیجه بگیریم که جناب ابوبکر پیامبر ص را غضبناک کرده؟؟!!
    حال نتیجه را داشته باشیدو این آیه را ببنید:«إِنَّ الَّذينَ يُؤْذُونَ اللَّهَ وَ رَسُولَهُ لَعَنَهُمُ اللَّهُ فِي الدُّنْيا وَ الْآخِرَةِ وَ أَعَدَّ لَهُمْ عَذاباً مُهينا»(احزاب/57)
    خوب چه نتیجه ای می توان گرفت؟؟؟!!!
    جواب:جناب سلمان پاسخ من در همان تايپيكي كه اين مطالب را كپي كردي هست لطفا به همان جا رجوع كن.
    خداوند در آية 100 سورة توبه مي‌فرمايد: [التوبة:100] يعني: «پيشي‌گيرندگان اولين از مهاجرين و انصار و كساني كه از آن‌ها تبعيت در كارهاي نيك مي‌كنند، خدا از آن‌ها خشنود است و آنان نيز از خدا خشنودند و خدا برايشان بهشت‌هايي كه از زير آن‌ها نهرها جاري است آماده كرده و هميشه در آن خواهند بود، و اينست رستگاري بزرگ».سني و شيعه مي‌دانند كه ابوبكر و عمر جزو مهاجرين اوليه بوده‌اند.
    ديگر اينكه خداوند در آيات 8 تا 10 سورة حشر مي‌فرمايد: [الحشر: 8-10]. يعني: «(فيء) براي مهاجرين است كه از سرزمين و اموالشان اخراج شدند، بدنبال روزي از سوي خدا و بهشتش مي‌باشند، و خدا و رسولش را ياري مي‌كنند و آن‌ها راستگويانند، وكساني كه قبل از هجرت مهاجران فوق هم در شهر مدينه سكونت گرفته بودند، و هم در ايمان صحيح اسلامي، كساني را كه به سوي ايشان هجرت كردند، دوست دارند و در دل خود احتياجي نمي‌بينند كه چيزي از اينگونه غنيمت كه به آن‌ها داده شده بگيرند بلكه آنان را بر خود ترجيح مي‌دهند، اگر چه خود فقير بوده‌اند، آري چنين كساني كه خود را از حسد نسبت به ديگران نگه مي‌دارند، مؤمنان واقعي هستند، و كساني كه بعد از ايشان مي‌آيند، مي‌گويند: پروردگارا بيامرز ما را و برادران اسلامي‌مان را كه در ايمان از ما سبقت گرفتند، و در قلبهاي ما نسبت به آنان كينه‌اي قرار مده، پروردگارا همانا تو رؤوف و مهربان هستي».و در تاريخ است كه ابوبكر و عمر كه داراي وضع مادي خوبي در مكه بودند، آنجا را براي رضاي خدا ترك كردند، و ابوبكر پياده همراه پيغمبر راه افتاد و از مكه به مدينه رفت. پس معلوم مي‌شود طبق آيات قرآن، ما بايد براي ابوبكر و عمر و كلية مهاجرين طلب آمرزش كنيم و آنان را برادران ديني خودمان بدانيم و از خدا بخواهيم كه در دلهاي ما نسبت به آنان كينه قرار ندهد.
    امام اوزاعي رحمه الله مي گويد: “هرکس ابوبکر صديق رضي الله عنه را مورد توهين قرار دهد از دين خود برگشته و مرتد شده و خون وي حلال است.” »(الابانة الصغري ابن بطة صلي الله عليه وسلم 162)
    وصلي الله وسلم علي محمد وعلى آله وأصحابه والتابعين لهم بإحسان إلى يوم الدين
    #3671

    سلمان
    کاربر
    امام اوزاعي رحمه الله مي گويد: “هرکس ابوبکر صديق رضي الله عنه را مورد توهين قرار دهد از دين خود برگشته و مرتد شده و خون وي حلال است.

    مسلمین جهان کجا هستند تا ببینند که مبنای فرقه وهابی پوچ و بی اساس است . به چه سندی و چه مدرکی شما تمام مهاجرین را معصوم دانستید . آیا صدها نمونه بیاورم که پیامبر اکرم (ص) از عمر رنجیده شد و اورا مذموم کرد ؟
    چطور قاتلین دختر پیامبر (ص) اینطور مورد تکریم شما قرار میگیرند . چطور کسانی که در سقیفه حق علی (ع) را غصب کردند شایسته این مقام است ؟

    امام اوزاعی این حکم را از کجایش در آورده؟ تمام احکام شما این چنین است ؟
    برگشتن از دین زعنی چه ؟ به چه ملاکی چنین فتوای وقیحی صادر کرده . بعد بگویید پیروان ابن تیمیه ضد بدعت هستند . این هم بدعت . این هم قاضی شریح جلاد .

    #3672

    سيدنا عمر
    کاربر
    لعنت الله علي المكذبين
    هه هه هه هه باز هم جواب ندادی . حرف هایی میزنید که اصلا سند برای آن نمی آورید . من شما را به اسلام دعوت می کنم و از شما میخوام تا از ارتزاق از بودجه میلیاردی آمریکا و انگلیس نخوری چون پول خون سنی های فلسطینه .
    كدام اسلام مي شود از كرامات مذهب 12 امامي بفرماييد؟
    انگليس همان كشوري بود كه آخوند هاي رافضي را بر سركار آورد.
    یه هدیه برات میگذارم ، از نهج البلاغه
    آگاه باشيد به خدا سوگند كه پسر ابى قحافه لباس خلافت را پوشيد در حالى كه مى‏دانست خلافت جز بر قامت من سزاوار نبود و موقعيت من نسبت به خلافت مانند موقعيت سنگ آسياست.
    جواب:ما نهج البلاغه كه مولف آن شيخ رضي ملعون است قبول نداريم.
    آرى آن دو خلافت را مانند دو پستان شتر بين خود تقسيم كردند.
    جواب:احترام شيخين را داشته باش
    رسول‌خدا صلی الله علیه وسلم فرمودند: (إنَّ اللَّهَ بعَثَني إليكمْ فقلتُمْ كذبتَ و قال أبوبكر: صدق و واساني بنفسِهِ و مالِهِ، فهل أنتم تاركوا لي صاحبي؟) يعني: «خداوند، مرا به سوي شما مبعوث كرد؛ شما (ابتدا تكذيبم كرديد و) گفتيد: دروغ مي‌گويي؛ اما ابوبكر (همان اول تصديقم كرد و) گفت: راست مي گويد و مرا با جان و مالش ياري نمود (و دستم را در مالش باز گذاشت و مرا در مالش هم‌سان خود قرار داد.) پس آيا شما، دوستم را (محض خاطر من) برايم مي‌گذاريد؟» رسول‌خدا صلی الله علیه وسلم اين گفته را دو بار تكرار نمودند. پس از آن ابوبكر رضی الله عنه هرگز مورد بي‌حرمتي يا اذيت قرار نگرفت.( بخاري شماره‌ي3661)
    « لَقَدْ رَضِيَ اللَّهُ عَنِ الْمُؤْمِنِينَ إِذْ يُبَايِعُونَكَ تَحْتَ الشَّجَرَةِ فَعَلِمَ مَا فِي قُلُوبِهِمْ فَأَنزَلَ السَّكِينَةَ عَلَيْهِمْ وَأَثَابَهُمْ فَتْحًا قَرِيبًا» (فتح 18).يعني: خداوند از مؤمنان -هنگامى که در زير آن درخت با تو بيعت کردند- راضى و خشنود شد؛ خدا آنچه را در درون دلهايشان (از ايمان و صداقت) نهفته بود مى‏دانست؛ از اين رو آرامش را بر دلهايشان نازل کرد و پيروزى نزديکى بعنوان پاداش نصيب آنها فرمود.و سيدناعمر ابن خطاب جزو مهاجرين و جزو کساني بود که زير درخت با پيامبر صلي الله عليه وسلم بيعت داد.
    و پيامبر صلي الله عليه وسلم مي فرمايد: « ابُو بَكْرٍ فِي الْجَنَّةِ وَعُمَرُ فِي الْجَنَّةِ وَعُثْمَانُ فِي الْجَنَّةِ وَعَلِيٌّ فِي الْجَنَّةِ وَطَلْحَةُ فِي الْجَنَّةِ وَالزُّبَيْرُ فِي الْجَنَّةِ وَعَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ عَوْفٍ فِي الْجَنَّةِ وَسَعْدٌ فِي الْجَنَّةِ وَسَعِيدٌ فِي الْجَنَّةِ وَأَبُو عُبَيْدَةَ بْنُ الْجَرَّاحِ فِي الْجَنَّةِ ».( إمام أحمد، أبوداود، ترمذي 3680، وابن ماجه وغيره .
    وصلي الله وسلم علي محمد وعلى آله وأصحابه والتابعين لهم بإحسان إلى يوم الدين
در حال نمایش 15 نوشته (از کل 132)

شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.