انتقاد از حکومت ایران و ولایت فقیه مطلق

Home انجمن ها گفتگوی ازاد انتقاد از حکومت ایران و ولایت فقیه مطلق

این جستار شامل 131 پاسخ ، و دارای 8 کاربر است ، و آخرین بار توسط  noor.haq در 9 سال، 1 ماه پیش بروز شده است.

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 132)
  • نویسنده
    نوشته ها
  • #1570

    سيدنا عمر
    کاربر
    بسم الله الرحمن الرحيم
    سلام
    با اجازه از مديران سايت
    در اين تايپيك از حكومت ولايت فقيه انتقاد ميكنيم هر كس مخالفه و هر كس موافقه
    نظراتشو بگه شايد با نظرات شما عزيزان نگاه مردم به اين حكومت فاسد عوض بشه انشاالله كه هر چه زودتر اين بازماندگان حكومت صفويه به زباله دان تاريخ بپيوندند
    #3496

    سيدنا عمر
    کاربر
    مقدس سازی آیت الله خامنه ای
    آيت الله خامنه ای قانوناً دارای ولايت مطلقه است. قدرت مطلقه را قانون اساسی جمهوری اسلامی به او بخشيده است. او نيز در استفاده ی از اين حق قانونی کوتاهی نکرده و مهارت از خود نشان داده است. اما اين تمام مسأله نيست.
    کسی که به مقام قدرت مطلقه ارتقأ می يابد و خواهان چنان مرتبه ای است، با بقيه ی افراد تفاوت های چشمگير دارد. اين تفاوت ها، تفاوت های وجودی(جسمی و روحی) نيست. او هم انسانی مانند بقيه ی انسان هاست، با تفاوت های طبيعی ای که انسان ها با يکديگر دارند.
    “تفاوت چشمگير” مقوله ی ديگری است. منظور “مقدس” بودن آيت الله خامنه ای است. مقدس بودن بايد ساخته شود. مقدس سازی در درجه ی اول طرحی سياسی است، اما در گام بعد مقدس سازی طرح اجتماعی را تعقيب می کند. شواهد و قرائن مويد اين طرح بسيار است.
    در تمام دوران زمامداری او اين پروژه تعقيب شده است. به عنوان نمونه به سه شاهد زير بنگريد:
    الف- حجت الاسلام والمسلمين علی سعيدی- نماينده ی ولی فقيه در سپاه- می گويد:
    “رهبری در سه سطح انبياء، معصومين و ولايت‌فقيه بوده که از لحاظ اختيار يکی است…يعنی به همان اندازه که از امامان تبعيت واجب است، تبعيت از رهبری هم واجب است و اين دو با هم فرقی ندارد”[1].
    ب- حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی- جانشين نماينده ی ولی فقيه در سپاه- نيز گفته است خداوند:
    “رهبری را به اين ملت عطا کرده که فرزند خمينی کبير و ادامه‌دهنده ی راه اوست…رهبر معظم انقلاب امروز به بهترين شيوه جهان اسلام و انقلابيون را در سراسر جهان اداره می‌کند تا جايی که دشمنان امروز به صراحت می‌گويند بزرگ‌ترين مشکل در ادامه ی دشمنی‌هايشان عليه ملت‌ها، مردی است که امروز ايران را رهبری می‌کند. ايشان مانند طبيبی دردشناس هستند که آنچه بيان می‌کنند بر اساس اطلاع دقيقی است که بر اساس بصيرت و شناخت به دست آورده است”[2].
    وصلي الله وسلم علي محمد وعلى آله وأصحابه والتابعين لهم بإحسان إلى يوم الدين
    1-http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=۱۳۹۱۰۳۱۹۰۰۰۳۷۲
    2-http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=۱۳۹۱۰۳۱۴۰۰۰۲۶۶
    #3497

    سيدنا عمر
    کاربر
    ج- حسن عباسی- رئيس مرکز بررسی های دکترينال- گفته است:
    “دوره بيست و خرده ای ساله رهبر از نظر تفکر استراتژيک ظرفيت دارد که رشته فوق ليسانس و دکتری شود. از “ب” بسم الله دوران رهبری ايشان تا به امروز؛ اين که چگونه مديريت استراتژيک در فرهنگ، اقتصاد و امنيت و… را رقم زدند و ثبات کشور حفظ کردند که حرکت رو به جلو وجود داشته است، نياز دارد که در سطح تحصيلات تکميلی تبيين شود…الان ولايت فقيه در نظريه‌های دموکراسی غربی‌ها پذيرفته شده است، از اين حيث که عنصری باثبات در جا به جايی قدرتهاست.در غرب ولايت فقيه با مدل سکولار دارد می‌رود که پياده شود. دير نيست که ببينيم در ايالات متحده اين الگوها مورد استفاده قرار گيرد”[3].

    همزمان با اين نوع برساختن، نوع ديگری از مقدس سازی نيز توسط مريدان صورت می گيرد. جسم “آقا” هم مقدس است. يعنی جسم او را هم بايد مقدس کرد. چگونه؟ به موارد زير بنگريد:

    الف- در اوايل دوران زمامداری برخی مسئولين که به نزد آيت الله خامنه ای می رفتند، از او خواسته بودند تا حبه ی قندی را در دهان گذاشته و به آنها بدهد تا بخورند. گويی شفا بخش است.

    ب- دستمال چفيه ای که آيت الله خامنه ای دور گردن خود می اندازد، يکی ديگر از امور متبرک است. معمولاً رسانه های رژيم بخشش اين دستمال توسط رهبری به ديگران را به نمايش می گذارند. به عنوان نمونه بنگريد به فيلم اهدای چفيه ی آقا به مسئولان برگزاری انتخابات[4].
    وصلي الله وسلم علي محمد وعلى آله وأصحابه والتابعين لهم بإحسان إلى يوم الدين
    3- :http://snn.ir/news-۱۳۹۱۰۳۰۶۰۰۶.aspx
    4- http://www.aparat.com

    #3498

    سيدنا عمر
    کاربر
    سرلشکر فيروزآبادی درباره ی چفيه ی آیت الله خامنه ای گفته است:
    “مقام معظم رهبری خورشيدی است که قافله انقلاب از نور ولايت ايشان راه را از بيراهه تشخيص می‌دهد؛ ايشان گاهی از روی محبت دست روی سر فردی می‌کشند؛ گاهی انگشتر خود را می‌بخشند و گاهی چفيه‌ای که بر شانه‌هايشان دارند را به طالب آن چفيه هديه می‌دهند. چفيه‌آقا مثل يک راز جذاب است که شايد هنوز کسی نتوانسته به آن راز دست پيدا کند و هر کسی زرنگ‌تر باشد، می‌تواند در مجلسی که آقا حضور دارند، چفيه ايشان را به عنوان تبرک بگيرد و تا آخر عمر آن را بر گردن خود بيندازد و با افتخار به همه بگويد که اين چفيه از روی شانه‌های آقا برداشته شده و به دست من رسيده است.

    کسانی که تا به حال به محضر آقا شرفياب شده‌اند، شاهد بوده‌اند که هر بار که کسی چفيه آقا را طلب کرده، ايشان با رضايت کامل به يکی از همراهان ‌‌فرمودند “اين چفيه را از شانه من برداريد و بدهيد به ايشان”[۵].

    ج- بوسيدن دست آيت الله خامنه ای يکی ديگر از مقدس سازی هاست. به ياد داريم که او در سفر به شهر قم ساعت ها در نقطه ای نشسته و مردم در صفی طولانی ايستاده بودند و به نوبت می رفتند و دست او را می بوسيدند. حتی پس از رفتن ولی فقيه، عده ای به صف ايستاده و جای نشستن “آقا” را می بوسيدند. اما فقيهان قبل از عوام به دست بوشی او رفتند.

    به حاشيه نگاری سايت “دفتر مقام معظم رهبری” از ديدار علما با وی بنگريد. می نويسد، آيت الله خامنه ای :
    “رفتند سراغ حضرات علما. از همان ورودی با همه سلام و عليک رودررو کردند و کل مسجد بالاسر را چرخيدند. اول کار، حيا مانع بود، ولی کم‌کم که جو صميمی مجلس برای حضرات معلوم شد، جلو رفتند و دست رهبر را بوسيدند، به شانه و عبايش دست کشيدند و آخر کار ازدحام زياد شد. جوری که محافظ‌ها مجبور شدند دور رهبر را بگيرند که در فشار ازدحام علما نرود، وقتی می‌آيند برای دست‌بوسی”[۶].
    وصلي الله وسلم علي محمد وعلى آله وأصحابه والتابعين لهم بإحسان إلى يوم الدين
    5-
    http://shahed-alamshir.ir/index.php/۱۳۹۰-۰۳-۱۲-۲۰-۲۶-۱۵/۴۵-۱۳۹۰-۰۳۱۲-۱۹-۵۲-۵۶/۲۹۱-۱۳۹۰-۱۰-۰۵-۰۸-۲۱-۵۵
    6-www.aftabnews.ir/vdcgwq۹qyak۹qt۴.rpra.html

    #3499

    سيدنا عمر
    کاربر
    د- آيت الله خامنه ای در سال ۱۳۸۴ سفری به استان کرمان داشت. به هنگام کوهنوردی مدتی در جايی می نشيند. نيروی مقاومت بسيج، محل جلوس حضرت آقا را به يادمان تبديل کرده است[7].

    ه- آيت الله خامنه ای به روستای دزلی- از توابع شهرستان سروآباد در استان کردستان- نيز سفر کرده است.ابراهيم حسينی- معاون هماهنگ‌کننده ی سپاه بيت المقدس کردستان- گفته است:”قدمگاه رهبر معظم انقلاب در دزلی از جمله نقاطی است که مورد بازديد زائران راهيان نور قرار می‌گيرد؛ که در اين نقطه مجموعه‌يادمانی توسط راهيان نور ايجاد شده است”[8].
    آيت الله خامنه ای زمامداری پر سفر است. تقريباً به همه ی استان های کشور سفر کرده و از نقاط مختلف بازديد بعمل آورده است. حال اگر بخواهند در هر نقطه ای که پای نهاده يا نشسته است، بنای يادبوی برپا سازند، از تعد اد امام زاده های کشور پيشی خواهد گرفت.
    وصلي الله وسلم علي محمد وعلى آله وأصحابه والتابعين لهم بإحسان إلى يوم الدين
    7- http://www.digarban.com/node/۶۴۲۰
    8- http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=۱۳۹۱۰۳۲۹۰۰۰۳۹۵

    #3500

    سيدنا عمر
    کاربر
    اينجا مي خوانيم كه چطور حكومت فاسد ايران به زندانيان تجاوز ميكند و حتي به هم مذهبي هاي خود رحم نمي كند
    اما بيان حقايق توسط زندانيان سياسی، جای طبيعی او را در روی فرش(زمين) به خوبی نشان می دهند. نحوه ی بازجويی ها، استفاده ی از دشنام های چاله ميدانی و مهمتر از همه، شکنجه های دهشتناک، حقيقت ولی فقيه را به تصوير می کشند.
    حقيقت نظام ولايت فقيه در اين جملات مهدی محموديان نمايان می شود که می نويسد:
    “در بندهای مختلف زندان رجايی شهر عمل لواط بصورت امری معمولی و قابل پذيرش در آمده است که ظاهرا مسئولين زندان برای کمتر شدن آلودگيهای آن وسائل بهداشتی مورد لزوم افراد را آزادانه در اختيار زندانيان قرار می دهند ، من از صد ها مورد از اين روابط که با رضايت طرفين و بصورت آزادانه و شايد صرفا بخاطر چند نخ سيگار و يا يکبار مصرف مواد صورت می گيرد می گذرم، من از وضعيتی می گويم که در اين زندان هر کسی که کمی زيبايی در چهره داشته باشد و احيانا زوری در بازو نداشته باشد و يا پول خوبی در حسابش نداشته باشد که باج بدهد به ديگران ، به زور در سالنهای مختلف و هر شب در يک اتاق گردانده می شود و هر مفعولی صاحبی دارد و از اين بابت پولی بدست می آورد و بعد از چند وقت هم او را به ديگری می فروشد، طبق مشاهده يک زندانی سياسی به يک جوان در طول يک شب ۷ مرتبه تجاوز شده است و وقتی صبح به زندانبان شکايت می کند به انفرادی ( يا به گفته مسئولين زندان سوئيت) منتقل می شود بدون اين که هيچ کدام از متجاوزين حتی مورد سوال واقع شوند. ولی امر مسلمين …اينجا در زندان رجايی شهر تحت امر شما فرزندان و شهروندان کشور تحت امرتان با قيمت دويست و پنجاه هزار تومان اجاره داده می شوند ودر اين سيستمی که شما مسئوليت آن را داريد هيچ دادرسی نمی يابند”.
    بدين ترتيب عرش، فرش می شود.
    وصلي الله وسلم علي محمد وعلى آله وأصحابه والتابعين لهم بإحسان إلى يوم الدين
    #3501

    سيدنا عمر
    کاربر
    صورت و سيرت حقيقی آيت الله خامنه ای را در اين جملات عبدالله مومنی به خوبی می توان مشاهده کرد:
    “ﺑﺎزﺟﻮﻳﺎن در ﺗﻤﺎم ﻃﻮل ﺑﺎزﺟﻮﻳﯽ ﺑﺎرها ﺑﻪ ﻣﺎدر ﻣﺮﺣﻮﻣﻪ ام ﮐﻪ زﻧﯽ ﻣﻮﻣﻨﻪ و ﻣﺎدر ﺷﻬﻴﺪ اﺳﺖ، ﺑﺎ ﺑﺪﺗﺮﻳﻦ وﺟﻪ ﻣﻤﮑﻨﻪ، ﻣﻮرد ﻓﺤﺶ و ﻧﺎﺳﺰا و اﻟﻔﺎظ رﮐﻴﮏ ﻗﺮار ﻣﯽ دادﻧﺪ، همسر ﻓﺪاﮐﺎرم، ﺑﺎرها ﺑﺮﻏﻢ ﺁن که زﻧﯽ ﻣﺴﻠﻤﺎن و ﻣﻮﻣﻨﻪ و همسر ﺷﻬﻴﺪ اﺳﺖ (و ﺑﺎ ﺁن که ﻣﯽ داﻧﺴﺘﻨﺪ ﻣﻦ ﺑﺎ همسر ﺑﺮادر ﺷﻬﻴﺪم ازدواج ﻧﻤﻮدﻩ ام) ﺑﻪ ﻋﻨﻮان…ﻣﯽ ﻧﺎﻣﻴﺪﻧﺪ و ﺧﻮاهران و ﻧﻮاﻣﻴﺲ ﻣﺮا ﺑﻪ ﻓﺠﻴﻊ ﺗﺮﻳﻦ وﺟﻪ ﻣﻤﮑﻦ ﺑﺎ ﻟﻘﺐ…ﻣﻮرد دﺷﻨﺎم و توهين ﻗﺮار ﻣﯽ دادﻧﺪ. اﻳﻦ اﺑﺮاز ﻣﮑﺮر اﻟﻔﺎظ ﻧﺎﺷﺎﻳﺴﺖ از ﻣﺪاﻓﻌﻴﻦ ﻧﻈﺎم اﺳﻼﻣﯽ ﺷﺎﻣﻞ ﺣﺎل ﺑﺮادر ﺷﻬﻴﺪم ﻧﻴﺰ ﻣﯽ ﺷﺪ و هديه ی ﺧﺎﻧﻮادﻩ ﻣﺎ ﺑﻪ ﻣﻴﻬﻦ را ﻣﻨﺎﻓﻖ ﻣﯽ ﺧﻮاﻧﺪﻧﺪ”.
    بازجويان “حضرت آقا” از عبدالله مومنی می خواهند که عليه خود اتهام های اخلاقی وارد سازد. او نمی پذيرد. می گويد پس از آن:
    “ﺑﻪ ﻣﻦ هجوم ﺁوردﻩ و ﺑﺎ ﻣﺸﺖ و ﻟﮕﺪ و ﺳﻴﻠﯽ ﺑﻪ ﺟﺎن ﻣﻦ اﻓﺘﺎدﻧﺪ و ﺑﻪ ﺧﻮد و ﺧﺎﻧﻮادﻩ ام ﺗﺎ ﺟﺎﯼ ﻣﻤﮑﻦ ﻓﺤﺎﺷﯽ ﮐﺮدﻧﺪ و ﭘﺲ از ﮐﺘﮏ ﮐﺎرﯼ ﻣﻔﺼﻞ و ﺗﺤﻘﻴﺮ و توهين ﮔﻔﺘﻨﺪ “ﺑﻪ ﺗﻮ اﺛﺒﺎت ﻣﯽ ﮐﻨﻴﻢ ﮐﻪ ﺣﺮاﻣﺰادﻩ و وﻟﺪزﻧﺎ هستی”. اﻳﻦ ﺳﺨﻨﺎن ﻋﺼﺒﺎﻧﻴﺖ ﻣﺮا ﻧﻴﺰ ﺑﺮاﻧﮕﻴﺨﺖ و ﺑﻪ درﮔﻴﺮ ﺷﺪن ﻣﻦ ﺑﺎ ﺁﻧﺎن ﻧﻴﺰ ﻣﻨﺠﺮ ﺷﺪ ﮐﻪ اﻟﺒﺘﻪ ﻧﺘﻴﺠﻪ ی ﺁن ﻓﺮو ﮐﺮدن ﺳﺮ ﻣﻦ در ﭼﺎﻩ ﺗﻮاﻟﺖ ﺑﻮد، ﺁن ﭼﻨﺎن ﮐﻪ ﮐﺜﺎﻓﺖ هاﯼ درون ﺗﻮاﻟﺖ ﺑﻪ دهان و ﺣﻠﻖ ﻣﻦ وارد و ﺑﻪ ﻣﺮﺣﻠﻪ ﺧﻔﮕﯽ رﺳﻴﺪم”.
    اين فاسدان حتي به هم مذهبي هاي خود رحم نمي كنند انتظار داريد با اهل سنت چطور رفتار كنند. چطور مي شود بعضي ها از حكومت آل سعود انتقاد ميكنند ولي حكومت خودشان را نمي بينند شايد به خاطر اين است كه از قبر پرستي و شرك جلو گيري مي كند. خداوند به حكومت آل سعود خير بدهد و همچنين دولت هاي خليج را كه اجازه ندادند همان سرنوشتي كه شيعه ها در عراق به وجود آوردند در بحرين نيز به وجود بياورند. از اين حكومت فاسد ايران كارهاي زشت زيادي هست كه قلب هاي هر انسان خدا ترسي را به لرزه در مي آورد كه انشاالله بعدا در سايت قرار ميدهم.
    وصلي الله وسلم علي محمد وعلى آله وأصحابه والتابعين لهم بإحسان إلى يوم الدين
    #3502

    fandogh
    کاربر
    اولا این همه حرف زدید، یک مدرک نیاوردید.
    ثانیا خب که چی؟ «فرض کنیم» که حرف شما را بپذیریم، چون یک نفر بد است، مذهب شیعه بد است؟ شما حرف سیاسی خوب زدید؛ اما حیف که اینجا سایت مذهبی است و من عادت ندارم جواب همه چیز را همه جا بدهم. هنوز هم فقط برای انتقام گرفتن می نویسی؟ (خدا به همه ما تقوا عنایت کند)
    ثالثا همه مطالبی که فرمودید، صحبت هایی بود که دیگران راجع به آقای خامنه ای گفته اند، یا کارهایی بود که دیگران انجام داده اند. شما چطور نتیجه می گیرید که آقای خامنه ای ولی فقیه نیست؟
    #3505

    سيدنا عمر
    کاربر
    بابا اين پاورقي ها چي بود اگر نديديد من كاري ندارم….
    اين حرف هاي فندق هستند: اولا این همه حرف زدید، یک مدرک نیاوردید.
    ثانیا خب که چی؟ «فرض کنیم» که حرف شما را بپذیریم، چون یک نفر بد است، مذهب شیعه بد است؟ شما حرف سیاسی خوب زدید؛ اما حیف که اینجا سایت مذهبی است و من عادت ندارم جواب همه چیز را همه جا بدهم. هنوز هم فقط برای انتقام گرفتن می نویسی؟ (خدا به همه ما تقوا عنایت کند).
    من دوست دارم جواب من را بدهيد در همين سايت.منتظر شما هستم.
    #3512

    سيدنا عمر
    کاربر
    اين هم مدرك براي كساني كه باور ندارند.


    #3515

    سيدنا عمر
    کاربر
    هنوز هم مي گويند از حكومت ايران انتقاد نكنيد در اينجا يك واقعه تاسف بر انگيز و بي شرمانه را بخوانيد:
    هتک حرمت به قرآن عظيم الشأن در تخريب مدرسه امام ابوحنيفه عظيم آباد زابل .حادثه تخريب مدرسه ديني امام ابوحنيفه عظيم آباد زابل، نه تنها قلوب اهل‌سنت ايران و حتي جهان را جريحه‌دار کرد، بلکه وقتي مقداري وارد جزئيات اين حادثه بشويم متوجه خواهيم شد که متاسفانه در اين حادثه اسفبار، جنايت‌هايي صورت گرفته است که قلب هر انسان مسلمان باوجدان را به لرزه در مي‌آورد.
    دردناک‌ترين و تاسف‌بارترين اتفاقي که در اين حادثه باعث جريحه‌دار شدن قلبهاي بيدار و مسلمان شد اين بود که نيروهاي مسلح در حالي اقدام به تخريب اتاقها و کلاس‌هاي درس طلاب نمودند که تعداد زيادي از نسخه‌هاي کلام‌الله مجيد و ديگر کتب ديني و ومذهبي- که مملو از لفظ جلاله«الله» مي‌باشند- در آنها موجود بودند که نيروهاي تخريب‌گر نه تنها به اين نکته توجه نکرده و شرافت و قداست قرآن کريم را ناديده گرفته و آن را در زير خروارها خاک مدفون کردند بلکه طبق گرارش‌هاي رسيده، هنگامي‌که يکي از سربازان ورقهاي تکه تکه شده‌اي از قرآن را در زير چرخ‌هاي يکي از لودرها مشاهده مي‌کند آنها را برداشته و خطاب به يکي از همراهان خود مي‌گويد:«جواب اين برگه‌هاي تکه تکه شده قرآن را چگونه خواهيم داد». اما يکي از افسران با مشاهده اين صحنه برگه‌ها را از دست او گرفته و او را شديداً مورد توبيخ و تهديد قرار مي‌دهد.( ربنا لاتؤاخذنا بما فعل السفهاء منا) بارالها! ما را به سبب اعمال انسانهاي نادان مورد مؤاخذه قرار مده.
    همچنين در اين اقدام وحشيانه مغازه‌هاي مدرسه را نيز به همراه وسايل آنها از قبيل يخچال، فريزر و ديگر وسايل، با خاک يکسان کردند.به راستي! پرده تعصب چنان روي عقل و دل انسان‌هاي افراطي را پوشانده است که خدا، قرآن و شعاير اسلامي را کاملا از ياد برده و دست به هتک حرمت قرآن کريم مي‌زنند و باز ادعاي مسلماني و پيروي از قرآن را نيز مي‌کنند.
    چو کفر از کعبه برخيزد کجا ماند مسلماني!
    چو دزد از خانه برخيزد کجا ماند نگهباني !
    #3562

    سيدنا عمر
    کاربر
    آنوقت خنده‌دار است كه اين افسانه‌هاي شيعه كاملاً درست است و نبايد در وجود آنها ذره‌اي شك كرد، ولي خود اين شيعيان هولوكاست غربيان را رد مي‌كنند و به قول معروف درخت را در چشم خود نمي بينند ولي خار را در چشم ديگران مي‌بينند.مسئله جالب در اينجاست كه من نمي دانم چرا وجود اين عقايد و داستانها در محله‌هاي يهودي نشين در ايران (مانند محله جويباره در اصفهان در جوار علامه مجلسي!!) بيشتر است و لابد نقاط مشتركي ميان يهوديت با تشيع وجود دارد (عبدالله سباء و …..)داستان اصابت درب به پهلوي حضرت فاطمه يكي از اين هولوكاستها بود كه به آن اشاره كردم، و اگر در غرب يك هولوكاست موجود است در كشور امام زماني صدها هولوكاست موجود است، و كسي جرات ذره‌اي مخالفت با آنها را ندارد، به برخي از اين موارد اشاره مي‌كنم و مي‌خواهم بدانم آيا كسي جرات تحقيق و بررسي پيرامون موارد زير را دارد؟!!
    1-حديث غدير خم و خلافت بلافصل حضرت علي از جانب خدا.
    2-وجود شخصي بنام محمد بن الحسن العسكري(امام زمان).
    3-وجود نص براي فرقه اثني عشريه.
    4-عصمت و علم غيب امامان.
    5-ساختن گنبد، بارگاه و ضريح براي امامان و امام زاده ها
    6-برپايي مراسم روضه و عزا براي امام حسين يا حضرت فاطمه
    7-بيان فضايل ابوبكر، عمر و عثمان.
    8-جاهل بودن و خرافي بودن علمايي چون علامه مجلسي.
    9-ايراد بر مراجع شيعي يا به شخص ولي فقيه.
    به اميد روزي كه شر اين هولوكاست شيعي از زمين برچيده شود، ان شاء الله.كتابي از استاد علي حسين اميري
    وصلي الله وسلم علي محمد وعلى آله وأصحابه والتابعين لهم بإحسان إلى يوم الدين
    #3563

    سيدنا عمر
    کاربر
    قصه‌اي كه در ميان شيعيان خيلي رواج دارد و بسيار باعث تفرقه و جدايي ايشان از اهل سنت شده و همچنين باعث ايجاد كينه و دشمني ايشان با عمر بن خطاب، خليفه دوم.
    طبق اين داستان، اصابت درب به پهلوي حضرت فاطمه (يا بطور كلي هجوم به خانه و آتش زدن آن و غيره …) باعث شهادت او و فرزندش محسن شده است.اين داستان داراي پايه و اساسي نيست، و حتي رواياتي كه در كتب غیر معتبر اهل سنت در اينباره آمده اند و مرتب نيز مورد استناد علماي شيعه قرار مي‌گيرند همگي به تهديد كردن اشاره دارند، يعني مثلاً عمر بن خطاب تهديد كرده كه منزل مورد نظر را آتش مي‌زند و بنابراين، در هيچ جايي نيامده كه اينكار را كرده است. (مگر در كتب جعلي شيعه، همچون سليم بن قيس هلالي يا رواياتي جعلي در بحار الانوار، شاهكار عصر صفويه).حتي مواردي هستند كه نشان مي‌دهند در آن زمان حجره‌هاي همسران پيامبر ص دربي نداشته‌اند و به جاي درب پارچه آويزان مي‌كرده‌اند، و دلايل متعدد ديگري همچون ازدواج ام كلثوم دختر فاطمه زهرا با عمر بن خطاب اين ازدواج در كتب خود شيعه ثبت شده است، كتبي چون بحارالانوار، تاريخ يعقوبي، كافي و تهذيب
    كه نشان مي‌دهد بين حضرت علي و حضرت عمر دوستي بوده نه دشمني، و موارد ديگري كه براي تحقيق در اينباره بايد به كتاب آلفوس نوشته عليرضا حسيني مراجعه كنيد.پس تاكنون علماي شيعه نتوانسته اند داستان آتش زدن خانه يا اصابت درب به پهلوي حضرت فاطمه را اثبات كنند يكي از دلايل ساديسمي بودن شيعيان اين است كه وقتي متوجه مي‌شوند آزار و اذيتي به اهل بيت وارد نشده، ناراحت مي‌شوند!! در صورتيكه انسان سالم بايد خوشحال شود كه افراد مورد علاقه‌اش آزار و اذيتي نديده‌اند.حال چنانچه كسي پيدا شود و بخواهد ذره‌اي در مورد اين روايت تفرقه زا و جعلي شك كند و يا اينكه مردم را آگاه كند، در اينجا با هولوكاست شيعي مواجه مي‌شود و همان روشي در مورد او بكار مي‌رود كه در غرب پيرامون هولوكاست بكار مي‌رود.من نمي‌دانم فرق غربيان بي‌منطق يا اسرائيل خونخوار با شيعيان خرافي در چيست؟!از نظر من هيچ تفاوتي ميان اينها نيست، و حتي از نظر من شيعيان و مدعيان حب اهل بيت بدتر هستند، چون لباس اسلام را بر تن كرده اند، چون در ميان صفوف مسلمين هستند و اسلام را از درون تضعيف مي‌كنند.از جهات مختلفي هولوكاست شيعي بسيار مسخره‌تر از هولوكاست صهيونيستها است، چونكه:
    اولاً: هولوكاست صهيونيستها در حدود 60 سال پيش اتفاق افتاده و در آن شك و شبهه است، ولي داستانهاي شيعه در 1400 سال پيش.
    ثانياً: مدارك بسياري از هولوكاست صهيونيستها موجود است، همچون: عكسهاي مختلفي از آن زمان، تعدادي افراد زنده از آن زمان، وجود اردوگاهها، اتاقهاي گاز، جسدها و كوره‌هاي آدم سوزي.
    ثالثاً: مدارك شيعيان بسيار سست است، و داستانهاي ايشان مربوط به 1400 سال قبل در وسط صحراي عربستان است كه تازه حدود 400 سال پس از آن جريانات در كتبي همچون سليم بن قيس هلالي جمع آوري شده كه پايه و اساسي ندارد!!!
    #3564

    سيدنا عمر
    کاربر
    و چون پايه و اساس حكومت ايشان بر مذهب و عقايدشان ريخته شده و در واقع دين را نردبان سياست كرده اند، بنابراين، چنانچه كسي بخواهد اين نردبان را بردارد، او را نابود مي‌كنند.عقايد موجود در تشيع گرفته شده از احاديث و روايات است، رواياتي كه داراي اسناد صحيحي نيستند و بافته ذهن غلات و دشمنان اسلام بوده اند، براي رسيدن به اهداف شوم خود، همچون ايجاد تفرقه بين شيعه و سني، همچنين غلو در حق اهل بيت و تاكيد بر اين امر كه تنها مذهب تشيع برحق است، و بقيه مسلمين مرتد و جهنمي هستند!!!حال اگر شخصي منصف پيدا شود و بخواهد تحقيق كند و جعلي بودن اين روايات را به مردم نشان دهد، خواهيد ديد كه فوراً توسط دكانداران مذهبي و خرافيون احمق مورد هجوم قرار مي‌گيرد و انواع تهمتها را به او مي‌زنند و البته مانع كار او مي‌شوند، و چنانچه شخص مورد نظر روي اين امر پافشاري كند بطور حتم كار او را به زندان و محاكمه مي‌كشانند يا اينكه توسط سربازان گمنام امام زمان او را به قتل مي‌رسانند.همانطور كه در غرب با كمونيستها كاري ندارند و تنها با مخالفين هولوكاست مقابله مي‌كنند، درايران نيز با مسيحيان، يهوديان، ارامنه و كمونيستها كاري ندارند و تنها با اهل سنت مشكل دارند و مساجد ايشان را تخريب مي‌كنند، ولي براي مسيحيان كليسا درست مي‌كنند، چون شيعه تنها دشمن خود را اهل سنت مي‌داند، چون ايشان با عقايد شيعه مخالفند، ولي كافران كه با عقايد شيعه كاري ندtرند، بنابراين، در ايران به راحتي زندگي مي‌كنند ، با هولوكاست شيعي كاري نداشته باش، هر كار ديگري كه خواستي بكن!!هولوكاست صنعت يهودي‌سازي است، و هولوكاست شيعي نيز صنعت شيعه‌سازي است تا مبادا كسي به عقايد پوچ موجود در تشيع شك كند.
    هولوكاست صنعت مظلوم نمايي است، صنعت درب و دكان، صنعت سوزاندن دل مردم و بازي با عواطف. اين صنعت به خوبي در تشيع وجود دارد، كربلا و حسين، درب و پهلوي فاطمه، شهادت و شهادت و شهادت و گريه و زاري در چندين دهه و بازي با احساسات مردمي.
    وقتي جريان محاكمه رژه گارودي فرانسوي را خواندم كه واقعه هولوكاست را رد كرده بود بی‌اختيار به ياد شيخ فضل الله (عالم شيعي لبناني) افتادم كه وقتي جريان شهادت حضرت فاطمه را رد كرده بود، تمامي علماي شيعه پدر او را در آوردند.
    آري، قصه درب و پهلوي حضرت فاطمه نيز يكي از اين هولوكاستها مي‌باشد.
    #3565

    سيدنا عمر
    کاربر
    هولوكاست شيعي
    «از كساني مباش كه درخت را در چشم خود نمي بينند اما خار را در چشم ديگران مي بينند».حضرت عيسي (ع)
    هولوكاست يعني: زنده سوزاندن انسان.
    مسئله هولوكاست بر مي‌گردد به جنگ جهاني دوم و قتل عام يهوديان توسط هيتلر، و اينكه هيتلر دشمن سرسخت ايشان بوده، و حتي از كودكي كينة ايشان را به دل داشته، و زمانيكه قدرت را به دست مي‌گيرد، با بي‌رحمي هرچه تمامتر اقدام به كشتار يهوديان مي‌كند و حتي اردوگاهها و كوره‌هاي آدم سوزي به راه مي‌اندازد تا جايي كه پنج ميليون يهودي را مي‌كشد كه البته شواهد و مدارك باقي مانده از اين كشتار را نيز ارائه مي‌دهند.
    ولي مسئله اختلاف بر انگيز اين است كه عده‌اي معتقد هستند اين نظريه دروغ است، و يا اينكه در حق آن بيش از اندازه غلو شده، و درست است كه هيتلر با يهوديان دشمن بوده و آنها را مي كشته، ولي تعداد كشتار به پنج ميليون نرسيده، و در واقع نوعي بزرگ نمايي و غلو صورت گرفته است.چنانچه در اروپا يا اسرائيل كسي بخواهد در مسئله هولوكاست و كشتار يهوديان ذره‌اي شك كند و اين مسئله را زير سوال ببرد، با شديدترين وجهي با او مقابله مي‌كنند و كار او را به دادگاه و زندان مي‌كشانند، در واقع كسي جرات مخالفت با اين موضوع را ندارد.
    در غرب مي‌توانيد منكر خدا بشويد ولي نمي‌توانيد منكر هولوكاست بشويد!! و منكر هولوكاست شدن، مجازات زندان و جريمه نقدي دارد.
    علت آن نيز بر اين امر بوده كه دولتي مي‌بايست تشكيل شود كه ديگر به يهوديان آزار و اذيت نرساند.
    منظور از بيان اين موارد دادن اطلاعاتي مختصري پيرامون هولوكاست بود تا شما متوجه منظور ما شويد و اما: هولوكاست شيعي.
    بايد صراحتاً بگويم فعلاً در مملكت جمهوري اسلامي ايران، هولوكاستي شديدتر از غرب و اروپا حكمفرماست، هولوكاستي كه بر مي‌گردد به قصه‌هاي دروغ موجود در تشيع كه بصورت عقيده‌اي محكم در آمده‌اند، و چنانچه كسي بخواهد دروغ بودن اين داستانها و عقايد را به اثبات برساند با شديدترين وجهي با او مخالفت مي‌كنند، و اصلاً كسي جرات انجام چنين كاري را ندارد، چون فوري سر از اداره اطلاعات در مي آورد (يا همان اداره ساواك قبلي) يا از زندان سياسي و البته شايد هم توسط سربازان گمنام امام زمان روانه قبرستان شود.كافي است سرنوشت برخي از علماي دلسوز در ايران را بخوانيد تا به واقعيت پي ببريد، كساني چون علامه برقعي (رحمه الله) كه داستان زندگي ايشان به قلم خودشان در كتابي به نام سوانح ايام آمده است، يا كساني ديگر چون حجة الاسلام رادمهر و شهيد مولانا محمدعمر(رح)شهيد مولوي دامني شهيد مولانا عبدالعزيز(رح)شهيد مولوي عبدالقدوس و عده زيادي كه شهيد شدند.البته علت اين امر روشن است، علتي همانند همان هولوكاست غربيان است، يعني تشكيل دولتي كه به يهوديان آزار و اذيتي نرساند، شيعيان نيز تشكيل حكومتي امام زماني را مي‌خواهند كه ولي امر مسلمين جهان باشد و كسي نيز به شيعيان آزاري نرساندآخوندهاي شيعي دائم بر بالاي منبرها مي‌گويند: شيعه هميشه مظلوم بوده و هست، شيعه مظلوم است، شيعه مورد ستم است، شيعه، شيعه، شيعه …..
در حال نمایش 15 نوشته (از کل 132)

شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.