این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط محب اهلبیت علیهم السلام در 10 سال، 1 ماه پیش بروز شده است.
-
نویسندهنوشته ها
-
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #8394شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #8395با سلام . برادرم چرا از پاسخ دادن به سوال من که عقیده ی شما را ابطال کرده است فرار می کنی ؟؟
امروز همه ی خوانندگان این سایت و دیگر سایت هایی که این سوال اساسی را مطرح کرده ام , با توجه به پاسخ دادن های بی ربط شما و امثال شما متوجه شده اند که هیچ گونه پاسخ مستند به قران ندارید .
و اگر هیچ گونه مطلبی در این سایت نمی گذاشتی به نفع شما بود .
و چون می خواستی عقیده ی باطل خود را با فریب کاری و نیرنگ در ذهن مخاطب جا بدهی خداوند طبق آیه (و مکروا و مکر الله و الله خیرا الماکرین) به دست خود شما عقیده ی شما را در نزد عاقلان به افتضاح می کشد .
و اینکه گفته ای (بنده قصد ندارم جواب شما را به صورت تفصیل بیان کنم. چون فعلا قصدم اینه که از غدیر ماجرا را شروع کنم تا به عاشورا برسیم. بحث امامت بحث مستقلی است که در این جا فعلا جایش نیست.)
برادرم چرا فریب کاری می کنی ؟؟؟ بزرگتر از شما هم تا حالا نتوانسته پاسخ بدهد .
اگر قصد اثبات امامت منصوص الهی 12 امام را نداری , پس نیت شما از مطرح کردن موضوع غدیر خم (برکه ی اب) چه می باشد ؟؟
اگر قصد تخریب صحابه مهاجر و انصار پیامبر را داری که خداوند به صراحت در ایه 100 سوره توبه و 18 فتح و ده ها ایه دیگر جواب شما را داده است .
و چون از گذشته و آینده خبر دارد رضایت بدون قید و شرط خود را در این آیات اعلام نموده است .
و اینکه گفته ای (در مورد شبهاتی که در مورد حدیث قرطاس بیان کردید، به زودی جواب این شبهات خود را دریافت خواهید کرد.)
من هم امیدوارم که هرچه زودتر به قول خودت عمل کنی و پاسخ بدهی تا ان شا الله مطالب بسیار زیادی که در این مورد وجود دارد برای اطلاع خوانندگان بگذارم .
تا هم در این مورد قضاوت کنند .
و دروغگو و کذاب را بشناسند .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #8396اینکه گفته ای (بنده قبل از جواب شما نسبت به امامت چند سوال می پرسم تا جوابت را بگیری.)برادرم مثل اینکه از سوالاتی که مطرح کرده ام مغزت از کار افتاده و به هزیان گویی افتاده ای !!
عوض اینکه شما معتقد به امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر هستی پاسخ بدهی , از من که این موضوع را زیر سوال برده ام , سوال می پرسی ؟؟
ان شا الله که خداوند به شما عقل بدهد و شفای عاجل عنایت فرماید .
و اینکه گفته ای (سوال بنده اینه نمازی که من و شما می خوانیم، در قران امده، حالا بفرمایید نمازی که واجب شده از قران برای ما ثابت کنید؟ کجای قران فرموده نماز واجب است؟ دلیل قرانی بیاورید؟…….)
برادرم أَقِيمُوا الصَّلَاةَ ده ها جا در قران به صراحت بیان شده و فعل اقیموا امر می باشد .
اگر امر خدا واجب نیست پس امر چه کسی واجب است ؟؟
طبق عقیده ی شما امر عبدالله ابن سبا یهودی ؟؟!!
و همچنین پیامبر اسلام که خداوند گفته است (وَأَنزَلْنَا إِلَيْكَ الذِّكْرَ لِتُبَيِّنَ لِلنَّاسِ مَا نُزِّلَ إِلَيْهِمْ) در طول 23 سال هر روز 5 وعده در حضور مردم نماز را انجام می داد .
و اینکه گفته ای (ایه غار؛ شما قائل هستید که در مورد جناب ابوبکر است، از کجا فهمیدید که در مورد جناب ابوبکر است؛ ایا نام ابوبکر امده؟ دلیل قرانی بیاورید )
اولا : این موضوع نه جزو اصول اعتقادی دین اسلام است و نه فروع دین و نه ارکان اسلام است .
و دوما : در مورد ایه غار اگر فردی معتقد به نبودن ایوبکر با پیامبر اسلام باشد , خللی در اعتقادات دینیش ایجاد نمی کند .
و شما که معتقد به امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر هستید و جزو اعتقادات شما هست باید از قران مثل نبوت و معاد ثابت کنید .
و چرا شما این همه خودتان را به در و دیوار می زنید و با طناب و ریسمان پوسیده زمین و آسمان را به هم می بافید ؟؟؟
به صراحت بگویید که امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر وجود ندارد !
اگر فردی بخواهد نبوت پیامبر اسلام را با نام و وظائف مشخص از قران با آیات واضح و روشن بیان کند یک دقیقه طول می کشد .
و شما که معتقد هستید امامت منصوص الهی 12 امام بالاتر از نبوت است چرا نمی توانید ثابت کنید ؟؟
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #8397برادرم اینکه شما به امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر معتقد هستی .اگر به منصوص بودن الهی معتقد هستی پس باید با آیات الهی امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر ثابت کنی.
اگر به امامت منصوص حاکم نیشابوری و تاریخ دمشق و ابن عساکر معتقد هستی لطفا دیگر نگویید امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر .
بگویید ما به امامت منصوص حاکم نیشابوری و تاریخ دمشق و ابن عساکر معتقد هستیم .
تا آنوقت در آن موضوع با یکدیگر بحث کنیم و صحت و سقم آن روایات و بررسی سندی آن را انجام دهیم .
لطفا به صراحت بگویید به کدام امامت اعتقاد دارید و حاشیه روی نکنید .
تا خوانندگان قضاوت کنند و موضوع اولیه بحث امامت که آیا منصوص الهی است و یا منصوص افراد و تاریخ نویسان مشخص باشد !!
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #8398و اینکه به کتاب (و الصواعق المحرقة على أهل الرفض والضلال والزندقة) استناد می کنی !برادرم میدونی این کتاب در موضوع چی بحث کرده ؟؟؟
و میدانی که الصواعق المحرقة على أهل الرفض والضلال والزندقة یعنی چه؟؟؟
اگر نمیدانی برو بخوان و عربی یاد بگیر .
و بدان که این کتاب تمام مذهب شما را به آتش کشیده است .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #8399و اینکه گفته ای (وَمَنْ مَاتَ وَلَيْسَ في عُنُقِهِ بَيْعَةٌ مَاتَ مِيتَةً جَاهِلِيَّةً .)برادرم امروز امام زمان چه کسی می باشد ؟؟
و در کجا زندگی می کند که من بروم با او بیعت کنم و مسائل و موضوعات شرعی خودم را سوال کنم .
همانطوری که پیامبر جا و مکان مشخصی داشت و هر کس می توانست بیعت کند و سوالات شرعی خودش را مطرح کند .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #8400و اینکه گفته ای (دخلوا في دين الله أفواجاً)برادرم چرا دروغ می گویی ؟؟؟
سوره نصر یا همان اذا جا نصر الله درباره ی فتح مکه می باشد .
برو مطالعه کن و بعد بیا بحث کن .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #8401اینکه گفته ای (چون ما معتقد هستيم و روايات متعدد داريم بر اين كه إنّ الله حرّم نساء العالَم علي عليٍّ ما دامت فاطمة حيّةً. مادامي كه فاطمه زهرا در قيد حيات بود تمام زنان عالم بر اميرالمؤمنين حرام بوده است.)برادرم مثل اینکه حتی وقت نمی کنی کتاب های حدیثی و روایی اهل تشیع را بخوانی .
به کتاب علل الشرائع شیخ صدوق جلد اول صفحه ی 184 مراجعه کن این مطلب آمده است که حضرت علی به خواستگاری دختر ابوجهل رفت و حضرت فاطمه از موضوع مطلع و با قهر و غضب به همراه فرزندانش به خانه ی پدرش رفت .
از خوانندگان محترم می خواهم که حتما این موضوع را در این کتاب و کتاب های دیگر اهل تشیع پیگیری کنند .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #8402و اینکه گفته ای (گفتند : بريده برو و حتماً اين خبر را به پيغمبر بده كه اين كار باعث ميشود كه علي از چشم پيغمبر بيفتد .)برادرم باز هم داری فریب کاری و مغلطه بازی می کنی .
اگر راست می گویی متن این موضوع را کاملا بدون اینکه اول و آخرش را قیچی کنی بگذار با سند صحیح تا خوانندگان قضاوت کنند و دروغگو و کذاب رسوا شود .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #8403اینکه گفته ای (شما كه ميفرمائيد : الصحابه كلّهم عدول و هر كس نسبت به صحابه بد بگويد فهو زنديق)برادرم اینکه ما می گوییم صحابه اهل عدالتند , عدالتشان در رساندن سخنان صحیح حضرت پیامبر اسلام است .
و همچنین در اجتهادات مبتنی بر احادیث صحیح پیامبر اسلام است .
و نه در هر موضوع سیاسی و اجتماعی و حق و حقوق نسبی و سببی .
و ما می گوییم دشمنانشان و هر کس به صحابه مهاجر و انصار بد بگوید مخالف صریح گفته خداوند در ایه 100 سوره توبه و ایه 18 سوره فتح سخن گفته است .
و اینکه گفته ای (شما كه خواستيد اهل بيت را رها كرديد و صحابه را گرفتيد)
برادرم خداوند در ایه 100 سوره توبه دستور داده و گفته است :
(وَالسَّابِقُونَ الْأَوَّلُونَ مِنَ الْمُهَاجِرِينَ وَالْأَنصَارِ وَالَّذِينَ اتَّبَعُوهُم بِإِحْسَانٍ رَّضِيَ اللَّـهُ عَنْهُمْ وَرَضُوا عَنْهُ وَأَعَدَّ لَهُمْ جَنَّاتٍ تَجْرِي تَحْتَهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا أَبَدًا ۚ ذَٰلِكَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ )
(ترجمه ایت الله مکارم شیرازی : پیشگامان نخستین از مهاجرین و انصار، و کسانی که به نیکی از آنها پیروی کردند، خداوند از آنها خشنود گشت، و آنها (نیز) از او خشنود شدند؛ و باغهایی از بهشت برای آنان فراهم ساخته، که نهرها از زیر درختانش جاری است؛ جاودانه در آن خواهند ماند؛ و این است پیروزی بزرگ!)
آیا کلمه و الذین اتبعوهم باحسان چه معنی می دهد ؟؟
دستور از این واضح تر ؟؟؟
اگر میتوانی یک ایه به همین صراحت و روشنی بیاور که خداوند دستور داده باشد از 12 امام پس از فوت پیامبر والذین اتبعوهم باحسان !!!!
تا خوانندگان قضاوت کنند و دروغگو و کذاب رسوا شود .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #8404اینکه گفته ای (شما كه ميفرمائيد : الصحابه كلّهم عدول و هر كس نسبت به صحابه بد بگويد فهو زنديق)برادرم اینکه ما می گوییم صحابه اهل عدالتند , عدالتشان در رساندن سخنان صحیح حضرت پیامبر اسلام است .
و همچنین در اجتهادات مبتنی بر احادیث صحیح پیامبر اسلام است .
و نه در هر موضوع سیاسی و اجتماعی و حق و حقوق نسبی و سببی .
و ما می گوییم دشمنانشان و هر کس به صحابه مهاجر و انصار بد بگوید مخالف صریح گفته خداوند در ایه 100 سوره توبه و ایه 18 سوره فتح سخن گفته است .
و اینکه گفته ای (شما كه خواستيد اهل بيت را رها كرديد و صحابه را گرفتيد)
برادرم خداوند در ایه 100 سوره توبه دستور داده و گفته است :
(وَالسَّابِقُونَ الْأَوَّلُونَ مِنَ الْمُهَاجِرِينَ وَالْأَنصَارِ وَالَّذِينَ اتَّبَعُوهُم بِإِحْسَانٍ رَّضِيَ اللَّـهُ عَنْهُمْ وَرَضُوا عَنْهُ وَأَعَدَّ لَهُمْ جَنَّاتٍ تَجْرِي تَحْتَهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا أَبَدًا ۚ ذَٰلِكَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ )
(ترجمه ایت الله مکارم شیرازی : پیشگامان نخستین از مهاجرین و انصار، و کسانی که به نیکی از آنها پیروی کردند، خداوند از آنها خشنود گشت، و آنها (نیز) از او خشنود شدند؛ و باغهایی از بهشت برای آنان فراهم ساخته، که نهرها از زیر درختانش جاری است؛ جاودانه در آن خواهند ماند؛ و این است پیروزی بزرگ!)
آیا کلمه و الذین اتبعوهم باحسان چه معنی می دهد ؟؟
دستور از این واضح تر ؟؟؟
اگر میتوانی یک ایه به همین صراحت و روشنی بیاور که خداوند دستور داده باشد از 12 امام پس از فوت پیامبر والذین اتبعوهم باحسان !!!!
تا خوانندگان قضاوت کنند و دروغگو و کذاب رسوا شود .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #8417جناب….بنده مطالبی دیگر هم نوشتم که شما جرات نکردید حتی اشاره ای به ان بکنید…شما سوالی پرسیده اید و فکر می کنید چون کسی جوابی نداده؛ پس جوابی هم در کار نیست. بنده فعلا در این پست قصد دارم دروغ بزرگ امثال شما را رو کنم که ماجرای غدیر را به جیش الیمین ربط و اینکه غدیر مربوط به جیش الیمین بود.در حالی که این ادعا بر خلاف گفتار دروغ پردازان بود که به حول و قوه الهی دارم روی ان کار می کنم تا جواب شما را بدهم.پس بنده در اینکه در مورد امامت مطالبی نمی نویسم دلیل نیست که دلیلی نداریم. اول نگاه کن ببین موضوع مطلب چیست و بعد و بیا نظر بده. هر چند از در اهانت و توهین وارد شدید اما چه کنم که که ما مثل شما نیستیم.
در ضمن بنده به طور خلاصه اشاره کردم که اگر کسی خلافت ابوبکر را انکار کند کافر است بر چه مبنایی است شما اشاره ای نکردید؟ اینکه برای اثبات اصول دیدن باید از قران و سنت باشد و از قول ابن تیمیه اوردم باز اشاره ای نداشتید.
در ضمن شما بدون اینکه به سنت پیامبر اشاره ای کنید باید دلیل رکعات نماز را از قران ثابت کنید نه از سنت. اگر همان نمازی که شبانه روز پیامبر می خوانده و اصحاب می دیدند ایا همان پیامبر امر بعد از خودش را مغفول گذاشته؟ شما فکر کردید پیامبر مانند شما بوده؟ بحث امامت و بحث صحابه مطلبی دیگر. اگر فرصت داشتم به شما می گفتم که همان صحابه امر پیامبر را رها کرده و….
جناب ما هم برای اثبات امامت از همین سنت استفاده می کنیم. ما هم دلیل قرانی داریم هم سنت. اما بحث بنده چیز دیگری است شما لطف بفرمایید جواب بنده را که در مورد غدیر است را نقد بفرمایید.
در ضمن از کجای ایه فهمیدید نماز امری است واجب؟ جواب ندادید؟ لفظ صلاه در اصل به معنای دعا کردن است؟ کجا قران گفته صلاه واجب است؟ برادر من می دانم به سنت جواب بنده را می دهید و من جواب را می دانم اما شما مدعی که دم از قران می زنید باید بدون سنت دلیل وجوب نماز و رکعات نماز و دلیل منکر خلافت ابوبکر که کافر است بدون سنت و با دلیل قرانی ثابت کنید.
پس بحث بنده در مورد غدیر است نه امامت. شما هم اگر خواستید اینجا بیایید در مورد مطلب مورد نظر گفتگو کنید
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #8418جناب منظور تان اتش تهمت و افترا و دروغ بودبه جای این حرف ها نقد علمی بنویسد
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #8419جناب مگر بنده نوشتم ایه در مورد مدینه است…..جناب بحث در مورد یمن است این ایه هم اشاره داشت که مردم به اسلام فوج فوج ایمان اوردیند و ما ایه را اوردیم..مثل اینکه شما مثلا در مورد نماز حرف می زنید و اشاره ای به ایه ای از قران کنید…
اول با دقت بخون و بعد بیا نظر بده
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #8420بنده هم مصرانه می خواهم خواستگاری دروغین را بخوانند البته با ذکر سند معتبر چه کتب شیعه و چه کتب اهل سنتتا مشخص شود چه کسی دروغ می گوید
-
نویسندهنوشته ها
شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.
و بيش از سي هزار نفر را به خاك و خون كشاندند و يعني خط بطلان بر كساني كه18 ماه جنگ صفين به راه انداختند كه نتيجه آن يكصد و ده هزار كشته از طرفين شد و يعني خط بطلان بر كساني كه آتش جنگ نهروان را برافروخته كردند و چهار هزار نفر انسان در اين ميان كشته شد ؛ من فارق علياً فقد فارقني . در آخر از شما سؤال ميكنيم : شما كه امروز در كتابهاي فقهي ، اصولي ، تاريخي و تفسيريتان از ابوهريره ، كعب الاحبار يهودي ، تميم الداري هزاران روايت داريد ولي از علي هيچ روايتي نداريد . موطأ مالك يكي از صحاح سته شماست ، منصور دوانيقي به مالك رئيس مالكيها ميگويد : اي مالك ! كتابي بنويس به شرط آنكه در آن يك روايت از علي نياورده باشي . شما كتاب موطأ مالك را ببينيد ، اگر يك روايت از علي عليه السلام پيدا كرديد ! آيا اين مصداق من فارق علياً فقد فارقني نيست ؟ ان شاء الله قضيه سفر دوم و سوم اميرالمؤمنين را مورد بررسي قرار خواهيم داد . و در اخر اضافه کنم جنگ جمل و صفین و ماجرای های ان انشا الله به زودی می اید. و باید اقایان با دلیل معتبر ثابت کنند که ان منافقین چه کسانی بودند که این جنگ ها را به راه انداختند. حرف بی سند که نمی شود زد. انشاالله از غدیر شروع می کنیم تا به غدیر عاشورا برسیم.