اثبات شیعه حتی با تورات

Home انجمن ها جانشینی اثبات شیعه حتی با تورات

این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط  rrw در 9 سال، 6 ماه پیش بروز شده است.

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 24)
  • نویسنده
    نوشته ها
  • #1954

    rrw
    کاربر
    يکي از روشهاي قرآن ، براي اثبات رسالت پيامبر اکرم، ارجاع منکرين به کتب الهي انبياء پيشين بوده است. در اين باره آيات متعددي وجود دارد.مانند:

    «الَّذِینَ یَتَّبِعُونَ الرَّسُولَ النَّبِیَّ الْأُمِّیَّ الَّذِی یَجِدُونَهُ مَکْتُوباً عِنْدَهُمْ فِی التَّوْراةِ وَ الْإِنْجِیلِ» ( سوره اعراف، آیه 157) «کسانى که پیروى مى‏کنند رسول درس نخوانده‏اى را، که نامش را در کتاب آسمانى خود تورات و انجیل مى‏خوانند و مى‏یابند.»

    «وَ الَّذِینَ ءَاتَیْنَاهُمُ الْکِتَابَ یَعْلَمُونَ أَنَّهُ مُنزََّلٌ مِّن رَّبِّکَ بِالحَْقّ‏ِ…» (بقره ، 146 )«کسانی که به آنها کتاب داده‌ایم می‌دانند که آن (قرآن) از جانب پروردگارت به حق فرو فرستاده شده است.»

    «وَ إِذْ قَالَ عِیسىَ ابْنُ مَرْیمَ‏َ یَبَنىِ إِسْرَ ءِیلَ إِنىّ‏ِ رَسُولُ اللَّهِ إِلَیْکمُ مُّصَدِّقًا لِّمَا بَینْ‏َ یَدَىَّ مِنَ التَّوْرَئةِ وَ مُبَشِّرَا بِرَسُولٍ یَأْتىِ مِن بَعْدِى اسمُْهُ أَحْمَدُ فَلَمَّا جَاءَهُم بِالْبَیِّنَاتِ قَالُواْ هَاذَا سِحْرٌ مُّبِین‏»(صف، 6)« (عیسى (ع) فرمود) اى بنى اسرائیل من فرستاده خدا به سوى شمایم و تورات را که قبل از من نازل شده است، تصدیق می‌کنم و من این بشارت را آورده‏ام که بعد از من رسولى مى‏آید به نام احمد.»

    آيات در اين باره بسيار است. پس همبنطور که مي بينيم، ارجاع منکرين رسالت پيامبر اکرم ، به کتب آسماني گذشته يک روش قرآني است که کسي نمي تواند منکر آن شود.

    حال بر اين اصل چرا ما حق تداشته باشيم ببينيم آيا در کتب آسماني اشاره اي به جانشينان رسول اکرم نيز شده است يا نه؟

    در تورات در سفر پیدایش (Genesis) که به نوعي سير تاريخ را بيان مي کند- باب 17- آیه 20 آمده:

    וּלְיִשְׁמָעֵאל, שְׁמַעְתִּיךָ–הִנֵּה בֵּרַכְתִּי אֹתוֹ וְהִפְרֵיתִי אֹתוֹ וְהִרְבֵּיתִי אֹתוֹ, בִּמְאֹד מְאֹד: שְׁנֵים-עָשָׂר נְשִׂיאִם יוֹלִיד, וּנְתַתִּיו לְגוֹי גָּדוֹל.

    בִּמְאֹ֣ד מְאֹ֑דبا تلفظ مئد مئد یعنی محمد (البته متاسفانه علماء يهود براي تحريف، اين اسم خاص בִּמְאֹ֣דמְאֹ֑ד که به هم پیوسته است را به دو قسمت מְאֹ֑ד (بسیار) وבִּמְאֹ֣ד(بسيار زیاد) ترجمه و مئد مئد را بسیار زیاد ، بسیار زیاد ترجمه کرده اند !!! در حالی که اگر این کلمه عبری رو در نرم افزار ترجمه بگذاریم به صورت یک اسم همان مئد مئد- محمد – ترجمه می کند)

    שְׁנֵים־עָשָׂ֤ר נְשִׂיאִם֙ با تلفظ ثانی عشر ناسی یعنی 12 ناسی (ناسی در تورات یعنی امام ، مقامي در حد پيامبر)

    پس ترجمه اين آيه از تورات مي شود: ( خداوند به ابراهیم می فرماید) و اما در خصوص اسماعیل، تو را اجابت فرمودم. اینک او را برکت داده، بارور گردانم، و او را بسیار کثیر گردانم. محمد و دوازده امام از وی پدید آیند، و امتی عظیم از وی بوجود آورم.

    دوستان همانطور که مي بينيد، خداوند در تورات به دوازده امام که از نسل اسماعيل و محمد هستند تصريح فرموده است آيا اين براي صاحبان خرد کافي نيست که مذهب حقه را از مذهب بدعت و غصب خلافت، تميز دهند.

    آخر در حاليکه با همين آيه خيلي از يهوديان روشن ضمير ، شيعه شده اند. پس چرا اهل سنت نمي خواهند بيدار شوند.

    حال شايد برخي بگويند خوب چرا رسول خدا به اين مهم اشاره نکرده است. پاسخ اين است که چنين کرده ، ولي اصحاب در روزگارپيامبر ،نخواستند بشنوند،و اهل سنت امروزي نيز سرشان را در برف کرده اند. حديث خلفاي اثني عشر را بخوانيد.

    حدثنا مُوسَى بن إسماعيل ثنا وُهَيْبٌ ثنا دَاوُدُ عن عَامِرٍ عن جَابِرِ بن سَمُرَةَ قال: سمعت رَسُولَ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم يقول: لَا يَزَالُ هذا الدِّينُ عَزِيزًا إلى اثْنَيْ عَشَرَ خَلِيفَةً قال فَكَبَّرَ الناس وَضَجُّوا ثُمَّ قال: كَلِمَةً خفية قلت لِأَبِي يا أَبَتِ ما قال؟ قال: كلهم من قُرَيْشٍ.

    جابر بن سمره گفت: رسول خدا (ص) فرمود: همواره اين دين عزيز است تا دوازده خلفيه بيايد. جابر مى‌گويد: مردم تكبير گفتند و ضجه زدند. سپس رسول خدا سخنى فرمود كه من ندانستم، به پدرم گفتم: رسول خدا چه فرمود: گفت: رسول خدا فرمود:‌ همه آنها از قريش اند.

    سنن أبي داود، ج4، ص106، ح4280
    آيا تا بحال فکر کرده ايد که اصحاب چه مرگشان بود که در هنگام گفتن اين حديث تکبر گفتن و ضجه زدند. آيا اين شائبه تقويت نمي شود که آنها اين سخن رسول خدا که اين دوازده امام وخليفه از بني هاشم هستند را برنمي تافتند .آيا واقعا مقايسه اين روايت با آيه تورات ، همه چيز را مشخص نمي کند.

    #11456

    abdollah1990
    کاربر
    .
    #11457

    abdollah1990
    کاربر
    .
    #11465

    abdollah1990
    کاربر
    اینکه گفته ای (آخر در حاليکه با همين آيه خيلي از يهوديان روشن ضمير ، شيعه شده اند. پس چرا اهل سنت نمي خواهند بيدار شوند.)

    پاسخ من : احتمالا شما در صد سال گذشته زندگی می کنی و فکر می کنی اکثر مردم بیسوادند و دسترسی به اطلاعات روز ندارند !

    اینکه گفته ای (حال شايد برخي بگويند خوب چرا رسول خدا به اين مهم اشاره نکرده است. پاسخ اين است که چنين کرده ،)

    پاسخ من : آدم ناقص العقل پیامبر اسلام طبق ایه 44 سوره نحل تبیین کننده ما نزل الیهم می باشد .

    مگر شما نمی گویید که امامت پس از فوت پیامبر اسلام منصوص الهی می باشد ؟؟

    پس آیه ای که این موضوع را واضح و روشن بیان کرده باشد در کجای قران می باشد ؟؟

    اینکه گفته ای (به پدرم گفتم: رسول خدا چه فرمود: گفت: رسول خدا فرمود:‌ همه آنها از قريش اند.)

    پاسخ من : 1- در این حدیث پیامبر اسلام نگفته اند که چه افرادی می باشند و نام نبرده اند .

    2- پس با این استدلال شما خلافت بنی امیه و بنی عباس که از قوم قریشند طبق فرموده پیامبر بوده است .

    3-و پیامبر اختصاص به بنی هاشم نکرده اند و گفته اند از قوم قریش که شامل چندین قبیله می شوند از جمله بنی امیه و بنی عباس بنی تمیم و

    4- و اینکه صحابه ضجه زدند و گریه کردند به خاطر این بود که متوجه شدند پیامبر فوت می کنند .

    اینکه گفته ای (آيا اين شائبه تقويت نمي شود که آنها اين سخن رسول خدا که اين دوازده امام وخليفه از بني هاشم هستند را برنمي تافتند .)

    پاسخ من : آدم دغل باز و فریب کار در حدیث گفته شده است از قوم قریش و خود شما هم در چند سطر بالاتر هم نقل کرده ای .

    اما اینجا فریبکارانه می گویی بنی هاشم !!

    حواسم جمع است و شما فریب کاران را خوب می شناسم و فریبکاری شما را برای خوانندگان عیان می کنم و شما را به دست خود شما رسوا می کنم .

    و اگر شرم و حیا داشته باشی همین موضوع فریب کاری شما برای باطل بودن عقیده شما کافی است .

    #11466

    abdollah1990
    کاربر
    با سلام .

    واقعا شما اینقدر بیچاره و درمانده می باشید و نمی توانید امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام را با ایات واضح و روشن و مرتبط با موضوع ثابت کنید که مجبور شده اید به کتاب تحریف شده جد بزرگ خود عبدالله ابن سبا یهودی متوسل شوید !!

    واقعا که باید از این عقیده باطل خود خجالت بکشید !

    و کتاب تورات پس از پیامبر اسلام نیز بارها مورد تحریف قرار گرفته است و همچنین کتاب انجیل .

    اینکه گفته ای (يکي از روشهاي قرآن ، براي اثبات رسالت پيامبر اکرم، ارجاع منکرين به کتب الهي انبياء پيشين بوده است.)

    پاسخ من : اول آیات زیادی در قران برای اثبات نبوت پیامبر اسلام حتی با نام محمد نازل شد و بعدا به منکرین این تذکر داده شد .

    شما هم اول با آیات قران امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام را ثابت کن و کتاب تورات پیش کش شما .

    اینکه گفته ای (حال بر اين اصل چرا ما حق تداشته باشيم ببينيم آيا در کتب آسماني اشاره اي به جانشينان رسول اکرم نيز شده است يا نه؟)

    پاسخ من : شما اینقدر بیچاره و درمانده هستی که نمی توانی از کتاب قران که صحیح ترین کتب است امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام را ثابت کنی و حالا متوسل به کتب تحریف شده یهود شده ای .

    شما به صراحت اعلام کن امامت 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام را منصوص قران می دانی یا منصوص کتب تحریف شده یهود ؟؟؟

    اینکه گفته ای (در حالی که اگر این کلمه عبری رو در نرم افزار ترجمه بگذاریم به صورت یک اسم همان مئد مئد- محمد – ترجمه می کند)

    پاسخ من : خود یهودی ها نام محمد را قبول ندارند و حالا متوسل به نرم افزار هم شده ای !!!

    بیچاره های درمانده و بدبخت !

    اینکه گفته ای (שְׁנֵים־עָשָׂ֤ר נְשִׂיאִם֙ با تلفظ ثانی عشر ناسی یعنی 12 ناسی (ناسی در تورات یعنی امام ، مقامي در حد پيامبر)

    پاسخ من : چطوری خداوند برای یهود که هیچ ربطی به پس از پیامبر اسلام نداشتند به قول شما 12 امام را معرفی کرد اما در قران که برای امت پیامبر اسلام می باشد به هیچ عنوان آیه ای در مورد جانشینی پس از فوت پیامبر اسلام وجود ندارد .

    و آیه ای که امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام را بیان کند در قران وجود ندارد .

    #11512
    با سلام خدمت دست اندرکاران سایت اسلام تکس
    ودوستان عزیز
    وجنابrrw
    اول در مورد تورات وانجیل نظر سایت رافضی را ببین

    تورات و انجیل، کتاب مقدس یهودیان و مسیحیان است. آیاتی در قرآن وجود تحریف در تورات و انجیل را ذکر کرده‌اند که برای ما وجود تحریف در این دو کتاب را امری قطعی می‌کند. اما محدوده این تحریف نیاز به بررسی دارد.
    در تقسیمی می‌توان تحریف را بر سه نوع دانست: «تحریف لفظى»، «تحریف معنوى» و «تحریف عملى».
    بنابر آیات قرآن، تحریف در تورات و انجیل، هر سه نوع را شامل می‌شود.
    البته قرآن، همان‌گونه که به اصل وجود تحریف در تورات و انجیل اشاره می‌کند…………..،

    http://www.islamquest.net/fa/archive/question/fa37664

    دوم وذکر اصحاب رسول در تورات وانجیل

    مُّحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِينَ مَعَهُ أَشِدَّاء عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاء بَيْنَهُمْ تَرَاهُمْ رُكَّعاً سُجَّداً يَبْتَغُونَ فَضْلاً مِّنَ اللَّهِ وَرِضْوَاناً سِيمَاهُمْ فِي وُجُوهِهِم مِّنْ أَثَرِ السُّجُودِ ذَلِكَ مَثَلُهُمْ فِي التَّوْرَاةِ وَمَثَلُهُمْ فِي الْإِنجِيلِ كَزَرْعٍ أَخْرَجَ شَطْأَهُ فَآزَرَهُ فَاسْتَغْلَظَ فَاسْتَوَى عَلَى سُوقِهِ يُعْجِبُ الزُّرَّاعَ لِيَغِيظَ بِهِمُ الْكُفَّارَ وَعَدَ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ مِنْهُم مَّغْفِرَةً وَأَجْراً عَظِيماً) (الفتح 29 )

    حال این ایه را بگذار کنار این ایه

    يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا مَنْ يَرْتَدَّ مِنْكُمْ عَنْ دِينِهِ فَسَوْفَ يَأْتِي اللَّهُ بِقَوْمٍ يُحِبُّهُمْ وَيُحِبُّونَهُ أَذِلَّةٍ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ أَعِزَّةٍ عَلَى الْكَافِرِينَ يُجَاهِدُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَلا يَخَافُونَ لَوْمَةَ لائِمٍ ذَلِكَ فَضْلُ اللَّهِ يُؤْتِيهِ مَنْ يَشَاءُ وَاللَّهُ وَاسِعٌ عَلِيمٌ(مائده54)

    حال چندتا سوال از شما(rrw) وخوانندگان با وجدان و با انصاف
    1-والذین معه همراه پیامبر چه کسانی هستند؟؟

    2-ودر سوره مائده که خداوند میفرماید ای کسانی که ایمان اورده اید اگر شما از دینتان برگردید(مرتد شوید)خداوند قومی را می اورد که خدا را دوست دارند وخدا انها را دوست دارد(فَسَوْفَ يَأْتِي اللَّهُ بِقَوْمٍ يُحِبُّهُمْ وَيُحِبُّونَهُ )
    حال در طول تاریخ اسلام این قوم چه کسانی بودند که با رهبری چه کسی با مرتدان جنگیدند؟؟؟؟

    3-پیامبر ص در ماجرای اسرای بدر چه کسی را در تند خویی به حضرت موسی تشبیه کردند؟؟وچه کسی را در نرم خویی به حضرت ابراهیم تشبیه کردند؟؟؟

    حالا بعد از جواب سوالات فوق

    این ایه را ببینید
    وعدالله الذین امنوا منکم و عملوا الصالحات لیستخلفنهم فی الارض کما استخلف الذین من قبلهم و لیمکنن لهم دینهم الذی ارتضی لهم و لیبدلنهم من بعد خوفهم امنا یعبدوننی لا یشرکون بی شیئا و من کفر بعد ذلک فاولئک هم الفاسقون . ۵۵ نور

    باز سوال از خوانندگان منصف وبا وجدان
    ضمیر کم در (منکم)خطابش چه کسانی هستند؟؟؟؟؟
    جواب این سوالات جانشینان پیامبر را مشخص میکند………………

    #11513
    وخوانندگان جوابهای خوب برادر عبدالله1990 را هم بخوانند

    در ضمن جنابrrwشما همون کسی نیستین

    که در تایپک سوال از معتقدان به امامت منصوص الهی

    http://www.islamtxt.net/?q=content/forum/2205

    ودر تاریخ17/3/93

    وقتی از برادر عبدالله1990 جواب دندان شکن شنیدین

    این جواب را نوشتین

    (جناب abdollah1990

    إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَيْهِ رَاجِعونَ)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ودر این تایپک که اصلا نیامدین(که حرفهای شما اونجا نقد شده بود)پاسخی بدهید

    ادامه همین بحث سوال از معتقدان…30/3/93

    http://www.islamtxt.net/?q=content/forum/2224

    #11564

    rrrww
    کاربر
    بنده همان rrw هستم که متاسفانه اخيرا اشتراک و دسترسي بنده باطل شده است(شايد بخاطر اينکه جوابهاي دندان شکني از اهل سنت دريافت مي کردم!!البته شايد هم دليل فني داشته است. در هر صورت فعلا با نام کاربري جديدrrrwwمطلب مي گذارم)

    جناب ابن تیمیه نوشته ای:”(تورات تحریف شده است و قابل استناد نیست)

    پاسخ:

    1- هیچ شیعه و سنی عاقلی پیدا نمی شود که اعتقاد به تحریف همه تورات داشته باشد. چراکه اگر چنین بود قرآن كتب گذشته اي كه در دست يهيوديان و مسيحيان است را تصديق نمي كرد. ” وَلَمَّا جَاءهُمْ كِتَابٌ مِّنْ عِندِ اللّهِ مُصَدِّقٌ لِّمَا مَعَهُمْ وَكَانُواْ مِن قَبْلُ يَسْتَفْتِحُونَ عَلَى الَّذِينَ كَفَرُواْ فَلَمَّا جَاءهُم مَّا عَرَفُواْ كَفَرُواْ بِهِ فَلَعْنَةُ اللَّه عَلَى الْكَافِرِينَ ﴿89﴾ بقره

    یا نمی فرمود: وَآمِنُواْ بِمَا أَنزَلْتُ مُصَدِّقاً لِّمَا مَعَكُمْ وَلاَ تَكُونُواْ أَوَّلَ كَافِرٍ بِهِ وَلاَ تَشْتَرُواْ بِآيَاتِي ثَمَناً قَلِيلاً وَإِيَّايَ فَاتَّقُونِ

    یا خداوند برای اثبات رسالت پیامبر اسلام از تورات حجت نمی آورد «وَ الَّذِینَ ءَاتَیْنَاهُمُ الْکِتَابَ یَعْلَمُونَ أَنَّهُ مُنزََّلٌ مِّن رَّبِّکَ بِالحَْقّ‏ِ…» (بقره ، 146 )

    2- اگر بگویی در زمان رسول خدا به اندازه الآن تحریف نشده بود، پاسخ این است که پس ما با آیاتی که به پیدا کردن نام و نشانه های حضرت محمد در تورات دعوت می کند چه باید بکنیم؟ آیا این آیات بدون کاربرد شده اند؟!! آیا این آیات تاریخ مصرف داشتند؟ ضمن اینکه طبق اسناد و مدارك تاريخي كتاب تورات موجود در زمان پيامبراسلام همان كتاب است كه امروز در دست يهوديان و مسيحيان است.

    3- آخر کجای این آیه تورات می تواند از آیات تحریف شده باشد.مگرنه این است که این آیه قطعا از آیاتی است که قرآن آن را تاییدی بر بعثت حضرت محمد می داند. تازه ما که عین این آیه را در روایتی صحیح از رسول اسلام داریم.

    آنجا صحبت از حضرت محمد و دوازده امام بعد از او است. اینجا هم سخن از حضرت محمد و دوازده جانشین بعد از او است. و فقط اختلاف در این است که آنجا خداوند فرمود این دوازده نفر از نسل حضرت محمد هستند، و اینجا از پیامبر نقل شده این دوازده نفر از قریشند.

    حال اگراین دو را کنار هم قرار دهیم ، نتیجه گیری می شود، که تنافر زیادی هم بین این دو نیست. چراکه بنی هاشم بخشی از قریش است. به واقع در این روایت رسول خدا بنا بر ملاحظاتی ، فرموده قریش، در حالیکه در تورات ملاحظه ای لازم نبود و آن را به مختص به بنی هاشم دانسته است.

    بگذار طور دیگر بگویم. بنا بر نص صریح قرآن ، یک یهودی از این آیه باید به رسالت پیامبر ایمان بیاورد( در این که شکی نداریم) حال او باید شیعه شود یا سنی ؟ واضح است که او چاره ای ندارد جز اینکه باز به استناد همین آیه ، شیعه شود. چون در این آیه خداوند فرموده جانشینان حضرت محمد از اولاد او هستند.

    #11565

    rrrww
    کاربر
    نوشته ای:” مُّحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِينَ مَعَهُ أَشِدَّاء عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاء بَيْنَهُمْ …….والذین معه همراه پیامبر چه کسانی هستند؟؟…..”

    پاسخ:

    دوست عزیز لطفا بحث را منحرف نکن. ولی جواب کوتاهی می دهم. بله قرآن چند بار اصحاب و مومنین را ستوده است . ولی همین قرآن پر است از واژ ه منافق . حال تو بگو این منافقین چه کسانی بودند؟ امیدوارم نگویی که ابوجهل و ابولهب و دیگر کفار !! چراکه احتمالا معنای منافق را می دانی!!!

    اما عبدالله 1990 طبق معمول فقط جمله تکراری امامت منصوص را در تمامی مناظرات تکرار می کند. که البته پاسخش را بارها داده ام ، ولی منتظر پاسخ جدید من باشد. (گواینکه می دانم اگر درخت متوجه شد او نیز خواهد فهمید فعلا او درتوهم اينکه من محمد از يزد هستم يا نه مشغول است)

    #11599

    abdollah1990
    کاربر
    اینکه گفته ای (آخر در حاليکه با همين آيه خيلي از يهوديان روشن ضمير ، شيعه شده اند. پس چرا اهل سنت نمي خواهند بيدار شوند.)

    پاسخ من : احتمالا شما در صد سال گذشته زندگی می کنی و فکر می کنی اکثر مردم بیسوادند و دسترسی به اطلاعات روز ندارند !

    اینکه گفته ای (حال شايد برخي بگويند خوب چرا رسول خدا به اين مهم اشاره نکرده است. پاسخ اين است که چنين کرده ،)

    پاسخ من : آدم ناقص العقل پیامبر اسلام طبق ایه 44 سوره نحل تبیین کننده ما نزل الیهم می باشد .

    مگر شما نمی گویید که امامت پس از فوت پیامبر اسلام منصوص الهی می باشد ؟؟

    پس آیه ای که این موضوع را واضح و روشن بیان کرده باشد در کجای قران می باشد ؟؟

    اینکه گفته ای (به پدرم گفتم: رسول خدا چه فرمود: گفت: رسول خدا فرمود:‌ همه آنها از قريش اند.)

    پاسخ من : 1- در این حدیث پیامبر اسلام نگفته اند که چه افرادی می باشند و نام نبرده اند .

    2- پس با این استدلال شما خلافت بنی امیه و بنی عباس که از قوم قریشند طبق فرموده پیامبر بوده است .

    3-و پیامبر اختصاص به بنی هاشم نکرده اند و گفته اند از قوم قریش که شامل چندین قبیله می شوند از جمله بنی امیه و بنی عباس بنی تمیم و

    4- و اینکه صحابه ضجه زدند و گریه کردند به خاطر این بود که متوجه شدند پیامبر فوت می کنند .

    اینکه گفته ای (آيا اين شائبه تقويت نمي شود که آنها اين سخن رسول خدا که اين دوازده امام وخليفه از بني هاشم هستند را برنمي تافتند .)

    پاسخ من : آدم دغل باز و فریب کار در حدیث گفته شده است از قوم قریش و خود شما هم در چند سطر بالاتر هم نقل کرده ای .

    اما اینجا فریبکارانه می گویی بنی هاشم !!

    حواسم جمع است و شما فریب کاران را خوب می شناسم و فریبکاری شما را برای خوانندگان عیان می کنم و شما را به دست خود شما رسوا می کنم .

    و اگر شرم و حیا داشته باشی همین موضوع فریب کاری شما برای باطل بودن عقیده شما کافی است .

    #11600

    abdollah1990
    کاربر
    با سلام .

    واقعا شما اینقدر بیچاره و درمانده می باشید و نمی توانید امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام را با ایات واضح و روشن و مرتبط با موضوع ثابت کنید که مجبور شده اید به کتاب تحریف شده جد بزرگ خود عبدالله ابن سبا یهودی متوسل شوید !!

    واقعا که باید از این عقیده باطل خود خجالت بکشید !

    و کتاب تورات پس از پیامبر اسلام نیز بارها مورد تحریف قرار گرفته است و همچنین کتاب انجیل .

    اینکه گفته ای (يکي از روشهاي قرآن ، براي اثبات رسالت پيامبر اکرم، ارجاع منکرين به کتب الهي انبياء پيشين بوده است.)

    پاسخ من : اول آیات زیادی در قران برای اثبات نبوت پیامبر اسلام حتی با نام محمد نازل شد و بعدا به منکرین این تذکر داده شد .

    شما هم اول با آیات قران امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام را ثابت کن و کتاب تورات پیش کش شما .

    اینکه گفته ای (حال بر اين اصل چرا ما حق تداشته باشيم ببينيم آيا در کتب آسماني اشاره اي به جانشينان رسول اکرم نيز شده است يا نه؟)

    پاسخ من : شما اینقدر بیچاره و درمانده هستی که نمی توانی از کتاب قران که صحیح ترین کتب است امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام را ثابت کنی و حالا متوسل به کتب تحریف شده یهود شده ای .

    شما به صراحت اعلام کن امامت 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام را منصوص قران می دانی یا منصوص کتب تحریف شده یهود ؟؟؟

    اینکه گفته ای (در حالی که اگر این کلمه عبری رو در نرم افزار ترجمه بگذاریم به صورت یک اسم همان مئد مئد- محمد – ترجمه می کند)

    پاسخ من : خود یهودی ها نام محمد را قبول ندارند و حالا متوسل به نرم افزار هم شده ای !!!

    بیچاره های درمانده و بدبخت !

    اینکه گفته ای (שְׁנֵים־עָשָׂ֤ר נְשִׂיאִם֙ با تلفظ ثانی عشر ناسی یعنی 12 ناسی (ناسی در تورات یعنی امام ، مقامي در حد پيامبر)

    پاسخ من : چطوری خداوند برای یهود که هیچ ربطی به پس از پیامبر اسلام نداشتند به قول شما 12 امام را معرفی کرد اما در قران که برای امت پیامبر اسلام می باشد به هیچ عنوان آیه ای در مورد جانشینی پس از فوت پیامبر اسلام وجود ندارد .

    و آیه ای که امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام را بیان کند در قران وجود ندارد .

    #11601

    abdollah1990
    کاربر
    اینکه گفته ای (حال اگراین دو را کنار هم قرار دهیم ، نتیجه گیری می شود، که تنافر زیادی هم بین این دو نیست. چراکه بنی هاشم بخشی از قریش است.)

    پاسخ من : مگر می شود چیزی که به یک خانواده تعلق دارد پیامبر آن را بین چندین خانواده تعمیم دهد به لحاظ اینکه که آنها هم بخشی از آن خانواده ها می باشند .

    عجب !!! عجب !!! ای ملا رجب !!!

    عجب استدلالات آبکی انجام می دهی !!!

    اینکه گفته ای (. به واقع در این روایت رسول خدا بنا بر ملاحظاتی ، فرموده قریش، در حالیکه در تورات ملاحظه ای لازم نبود و آن را به مختص به بنی هاشم دانسته است.)

    پاسخ من : این ملاحظات را از کجا اختراع کرده ای و به پیامبر اسلام نسبت داده ای !!

    نکند از اختراعات جدید استاد شما ابوالکذاب آفت الله ما یفعلی سنگ پای قزوین می باشد !!

    والله یعصمک من الناس با اعتقاد شما کشک است ؟؟

    اینکه گفته ای (بگذار طور دیگر بگویم. بنا بر نص صریح قرآن ، یک یهودی از این آیه باید به رسالت پیامبر ایمان بیاورد( در این که شکی نداریم) حال او باید شیعه شود یا سنی ؟)

    پاسخ من : وقتی که یک یهودی مسلمان شد باید به قران که تحریف شده نیست ایمان بیاورد و تمام اعتقادات خود را باید از قران بگیرد .

    حالا اگر امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام با آیات مرتبط با همان موضوع در قران وجود داشته باشد باید شیعه شود .

    #11602

    abdollah1990
    کاربر
    با سلام .

    اینکه گفته ای (بنده همان rrw هستم که متاسفانه اخيرا اشتراک و دسترسي بنده باطل شده است)

    پاسخ من : شما فریب کاران دست پیش می گیرید که پس نیفتید .

    به لحاظ اینکه چهره واقعی شما به دست خود شما عیان شد و همچنین چندین جا تناقضات شما و فریب کاری های شما را برای خوانندگان عیان کردم می خواهی با چهره جدیدی وارد بحث بشوی تا خوانندگانی که جدیدا به سایت مراجعه می کنند متوجه نشوند که شما همان فریب کار و دغل باز می باشید .

    و خوب است که سیستم شما اینجا اشتباه نکرده و زیر هر کامنت پاسخ گذاشته است .

    اما جاهایی که به نفع شما نیست فرار می کند و زیر سوال اولیه رجز خوانی می کند .

    عجب سیستم هوشمندی دارید !!

    ان شا الله که هوشش همیشه به همین صورت زیر هر کامنت پاسخ بدهد و فرار نکند .

    اینکه گفته ای (هیچ شیعه و سنی عاقلی پیدا نمی شود که اعتقاد به تحریف همه تورات داشته باشد.)

    پاسخ من : شما از کجا تشخیص داده ای که همین موضوع امامت 12 امام که با چندین نوع فریب کاری و متوسل شدن به ترجمه نرم افزار به آن استناد می کنی توسط عبدالله ابن سبا یهودی و پیروانش به کتاب تورات اضافه نشده باشد ؟؟

    اینکه گفته ای (پاسخ این است که پس ما با آیاتی که به پیدا کردن نام و نشانه های حضرت محمد در تورات دعوت می کند چه باید بکنیم؟)

    پاسخ من : وقتی فردی مسلمان واقعی باشد و به قران اعتقاد داشته باشد دیگر نیازی به تورات تحریف شده ندارد .

    و فقط کسانی که به قران اعتقاد ندارند و پیرو عبدالله ابن سبا یهودی می باشند مجبورند برای اثبات عقاید خود به کتاب تحریف شده یهود متوسل بشوند و قران صحیح و حفاظت شده توسط خداوند را رها کنند .

    اینکه گفته ای (تازه ما که عین این آیه را در روایتی صحیح از رسول اسلام داریم. آنجا صحبت از حضرت محمد و دوازده امام بعد از او است.)

    پاسخ من : چرا در روز روشن دروغ می گویی ؟؟

    در کجا پیامبر اسلام گفته است که 12 امام جانشین پس از فوت من و از بنی هاشم می باشند و شما از آنها پیروی کنید ؟؟؟

    اینکه گفته ای (. و فقط اختلاف در این است که آنجا خداوند فرمود این دوازده نفر از نسل حضرت محمد هستند، و اینجا از پیامبر نقل شده این دوازده نفر از قریشند.)

    پاسخ من : خداوند وقتی بخواهد کسی را رسوا کند به دست خودش رسوا می کند .

    آیا پیامبر خلاف دستور خداوند آمده یک خلافتی که به ادعای شما به بنی هاشم تعلق و اختصاص داشته آن را به تمام قریش تعمیم داده و شامل بنی امیه و بنی عباس و بنی تمیم و … نموده است ؟؟؟!!!!!

    عقل و شعور هم چیز خوبی است !!!

    #11603

    abdollah1990
    کاربر
    و خوب است که سیستم شما اینجا اشتباه نکرده و زیر هر کامنت پاسخ گذاشته است .

    اما جاهایی که به نفع شما نیست و نمی توانید با من مباحثه کنید ، فرار می کند و زیر سوال اولیه رجز خوانی می کند .
    و بعضی از علما و اساتید و دوستانی که هنوز متاسفانه به روش قبلی با شما بحث می کنند و شما خوب در مغلطه بازی و فلسفه بافی و به انحراف کشاندن اصل موضوع مهارت دارید ، سیستم شما زیر هر کامنت پاسخ می گذارد .

    عجب سیستم هوشمندی دارید !!

    ان شا الله که هوشش همیشه به همین صورت زیر هر کامنت پاسخ بدهد و فرار نکند .

    اینکه گفته ای (. بله قرآن چند بار اصحاب و مومنین را ستوده است . ولی همین قرآن پر است از واژ ه منافق . حال تو بگو این منافقین چه کسانی بودند؟)

    پاسخ من : طبق ایه 100 سوره توبه و دیگر آیات قران مهاجرین و انصار که ابوبکر و عمر و عثمان و علی و .. از جمله مهاجرین می باشند ، جزو منافقین نبوده اند .

    اینکه گفته ای (اما عبدالله 1990 طبق معمول فقط جمله تکراری امامت منصوص را در تمامی مناظرات تکرار می کند. که البته پاسخش را بارها داده ام ، ولی منتظر پاسخ جدید من باشد.)

    پاسخ من : چرا دروغ می گویی ؟؟؟

    از خدا شرم نمی کنی ؟؟

    حداقل از خوانندگان این سایت شرم و حیا کن و این همه خود را رسوا نکن .

    من به صراحت می گویم اگر دروغگو و کذاب نیستی در همین تاپیک امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام را با ایات قران و مرتبط با موضوع ثابت کن تا خوانندگان دروغگو و کذاب را بشناسند .

    #11673
    با سلام خدمت دست انر کاران ساین اسلام تکس

    وبرادر عبدالله1990که واقعا یه تشکر ویه خسته نباشید وخداقوت باید به شما گفت به خاطر حضور همیشگی وجوابهای خوب ومنطقیتان در سایت اسلام تکس

    وسلام و عرض ادب خدمت برادرrrw

    ودر پاسخ به حرفهای rrww

    فرمودین(به زعم شما در جواب بنده)/ هیچ شیعه و سنی عاقلی پیدا نمی شود که اعتقاد به تحریف همه تورات داشته باشد. چراکه اگر چنین بود قرآن كتب گذشته اي كه در دست يهيوديان و مسيحيان است را تصديق نمي كرد.

    پاسخ/برادر من هم قبول دارم که که تورات در زمان حضرت موسی(ع)کتاب مورد تصدیقی بوده است

    ولی الان چی؟؟؟ایا همان کتاب است؟؟وایا کسی صحیح و نا صحیح ان را مشخص کرده؟؟؟؟؟؟

    ودر مورد ایمان به کتب اسمانی که برحضرت موسی و عیسی (علیهما السلام) نازل شده با شما موافقم

    چون قران کریم فرموده(یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا آمِنُوا بِاللَّهِ وَرَسُولِهِ وَالْکِتَابِ الَّذِی نَزَّلَ عَلَی رَسُولِهِ وَالْکِتَابِ الَّذِی أَنْزَلَ مِنْ قَبْلُ وَمَنْ یَکْفُرْ بِاللَّهِ وَمَلَائِکَتِهِ وَکُتُبِهِ وَرُسُلِهِ وَالْیَوْمِ الْآخِرِ فَقَدْ ضَلَّ ضَلَالًا بَعِیدًا» ‏ نساء 136‏)

    و در کنار این ایه به این ایات هم توجه بفرمائید(که دال برتحریف شدن تورات و انجیل هست)

    الله تعالی در حق یهود می فرماید:«أَفَتَطْمَعُونَ أَنْ یُؤْمِنُوا لَکُمْ وَقَدْ کَانَ فَرِیقٌ مِنْهُمْ یَسْمَعُونَ کَلَامَ اللَّهِ ثُمَّ یُحَرِّفُونَهُ مِنْ بَعْدِ مَا عَقَلُوهُ وَهُمْ یَعْلَمُونَ» (بقره75)

    والله تعالی از نصاری خبر می دهد می فرماید:« وَمِنَ الَّذِینَ قَالُوا إِنَّا نَصَارَی أَخَذْنَا مِیثَاقَهُمْ فَنَسُوا حَظًّا مِمَّا ذُکِّرُوا بِهِ فَأَغْرَیْنَا بَیْنَهُمُ الْعَدَاوَةَ وَالْبَغْضَاءَ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ وَسَوْفَ یُنَبِّئُهُمُ اللَّهُ بِمَا کَانُوا یَصْنَعُونَ*یَا أَهْلَ الْکِتَابِ قَدْ جَاءَکُمْ رَسُولُنَا یُبَیِّنُ لَکُمْ کَثِیرًا مِمَّا کُنْتُمْ تُخْفُونَ مِنَ الْکِتَابِ وَیَعْفُو عَنْ کَثِیرٍ» (مائده14-15)
    واین ایات دلالت بر این دارد که یهود ونصاری کتب خودشان را تحریف کردند واین تحریف یا با کم کردن مطالب یا با زیاد کردن بوده

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 24)

شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.