اثبات حقانیت با قرآن در یک دقیقه

Home انجمن ها جانشینی اثبات حقانیت با قرآن در یک دقیقه

این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط  monji_2008 در 9 سال، 4 ماه پیش بروز شده است.

در حال نمایش 11 نوشته (از کل 11)
  • نویسنده
    نوشته ها
  • #1384

    monji_2008
    کاربر
    اثبات حقیقت واقعی اسلام با استفاده از قرآن در یک دقیقه
    http://www.4shared.com/video/91Mzm2FD/___.html
    #2129

    monji_2008
    کاربر
    دوست عزیز اگر ما از کتب خودمان دلیل بیاوریم میگوئید شیعه نوشته است ووقتی از کتب شما دلیل می آوریم میگوئید همه کتب مجعول است و استناد ما به کتب شما برای این است که شما بدانید هم مسلکان خودتان به این مسائل اعتراف کرده اند
    ثانیا اگر به گفته شما این کتب جعلی باشند پس متاسفم برای اجداد شما و خود شما که سنت و روش دینداریاتان را از این کتب گرفته اید و برای انجام فرائض دینی از همین کتب استفاده میکنید
    ثالثا برادر گرامی این در فرقه شماست که اولین امامتان 3 قرن پس از حضرت رسول به دنیا آمده و شما آنرا امام مینامید در حالی که ائمه ما از نسل پیامبر و فرائض ما از این بزرگواران که سینه به سینه از رسول گرامی نقل شده تا به شیعه رسیده ،شما فکری به حال خودتان بکنید.
    رابعا اگر کتب شما جعلیست و آن ررا قبول ندارید پس بفرمائید که شما آداب دینی خود را از کجا استخراج میکنید چون در قرآن هم کلمه ای در مورد چهار امام شما نیامده و رسول اکرم هم سفارشی نکرده اند در حالی که در مورد خاندانش سفارش بسیار است
    #2142

    دوست عزیز اگر ما از کتب خودمان دلیل بیاوریم میگوئید شیعه نوشته است ووقتی از کتب شما دلیل می آوریم میگوئید همه کتب مجعول است … اگر کتب شما جعلیست و آن ررا قبول ندارید پس بفرمائید که شما آداب دینی خود را از کجا استخراج میکنید چون در قرآن هم کلمه ای در مورد چهار امام شما نیامده و رسول اکرم هم سفارشی نکرده اند در حالی که در مورد خاندانش سفارش بسیار است

    دوست عزیز

    به کلام الله تعالی که حق الیقین است استدلال کنید که باطل در آن راه ندارد و خواهید دید که می توانید کمر سنی ها را خم کنید!

    استدلال به کتب سنی از طرف شما درست مثل این است که بنده بروم از کتب هندوسی ها استدلال جمع کنم تا به مذاقشان خوش آید!
    خب دوست عزیز خیلی از کتب غیرقبولی ما مستحق استدلال نیست و دین هم بازی نیست که بگویید فلان راوی سنی چنین گفته پس درسته چون موافق مذهب تشیع گفته و اگر غیرآن گفته هدیه ی سنی ها!!

    #2143
    من از همین قرآن خیلی اشتباهات اهل سنت را کشف کردم که اگر الآن بنویسم اخراجم می کنند!

    باور کنید اگر شما هم به جای معلق شدن به کتابهای جعلی و سیره نویسان مجهول به قرأن دستاویز شوید مجبور نخواهید بود در کنار سنی ها از فرط کم آوردن به کتابهای سنی ها پناهنده شوید درحالیکه سایه ی راویان اهل سنت را هم لگدمال می کنید!

    #2304
    ………….

    خوب دقت کنید. اگر می خواهید صفت نفاق و تهمت را به یاران نزدیک رسول الله بزنید در این میان اولین متهم می شود پسرعموی رسول همانطور که اولین دشمن پیامبر عمویش بود!!!

    البته ما این را نمی گوییم ولی تهمت زدن شما چنین معنی می دهد چون می بایست به قول شما نزدیکترین و در رکاب رسول باشند و کتابهای شما هم می گوید اصلا از اول ابابکر دشمن پیامبر بود و رسول خدا برای حمایت خودش او را با خود برد تا محلش را به دشمنان معرفی نکند!!!

    واقعا از این استدلال هایتان خنده تان نمی گیرد!؟

    #2313
    اگر توانستید خودتان به کتبی که استناد می کنید ” یقین ” کنید پس گناه تان پای خودتان.
    اما اگر دارید از به اصطلاح اهل سنت پیروی می کنید پس شما دارید از باطل در روز روشن تبعیت می کنید!!
    الا اینکه اهل سنت را برحق بدانید که در آنصورت هیچی!!

    ببین هم سخن گرامی
    این کتب سیره ها مشتی کتب مجهول هستند که نسخه های اصلی آن هرگز یافت نمی شود!

    هیچ ارتباطی بین تاریخ ادعا شده ی نگارش و تاریخ یافتن کتاب وجود ندارد !

    اگر باور ندارید خودتان بروید این کتابها را بازیابی کنید تا ببینید چگونه اباطیل در میان امت به نامهای مجعول شیعه و سنی منتشر شده و نسبتش به عهد رسول الله یا حتی تابع تابعین هم جز ادعا نیست.

    تا 3 قرن هیچ کتب روایی یا حدیثی نگارش نشده.

    #2314
    کتاب بخاری منسوب به قرن سوم هجریست و طبری قدیمی ترین تاریخ حدود 3 دهه بعد از بخاری آمده.

    تمام قصه های عجیب و غریب جنگها و دعواهای صحابه را طبری نوشته درحالیکه بخاری قبل از او از آن بی خبر بوده!
    شاگردان امام مالک هم معلمان بخاری معرفی شدند هم معلوم نکردند چرا معلمشان امام مالک کتابی بدست خودش ننوشته تا اینهمه شاگردانش در نگارش روایات منسوب به معلمشان اختلاف نداشته باشند!

    احوال اهل تشیع بدترین است!

    آنان از هیچ امام معصومی نوشته ندارند درحالیکه عهد امامان معصومشان می بایست لااقل تا عهد به اصطلاح غیبت امام قائم غايبشان برقرار بوده و حتماً امامانشان سواد نوشتن هم داشتند .

    آيا براى شما سؤال نشده كه هزاران كتب به نام امامان و بزرگان در دست است درحالیکه سند حقیقی اتصال این کتابها به خود نویسندگانش هم مورد شک است؟!
    آیا شما وقتی خبری را می شنوید مسئول نيستيد تحقيق كنيد و صحت و عدم صحت خبر را كشف كنيد يا فقط به خاطر اينكه مردم گفتند شما هم همراه باد و موج می روید!؟

    #2323
    هر روز یک نیمه موضوع ناقص وارد می کنید درحالیکه از بحثهای مربوط به اعتقاداتتان می گریزید!

    تازه حالا شروع به لینک گذاری کرده اید البته لینکتان باز نمی شود.

    لطف کنید حرف دلتان را بزنید مگر خودتان به اثبات نرسیدید؟ خوب برایمان بگویید چرا لینک می دهید؟!

    #2324

    monji_2008
    کاربر
    اولا که ما از بحث راجع به اعتقاداتمان میگریزیم یا شمایی که در جایی که بنفع شماست افتخار میکنید به این که منابع حدیث آنچنانی دارید ولی وقتی از همان منابع از شما سئوال میشود میگوئید این احادیث یک مشت افسانه است و دم از قرآن میزنید در حالی که در همان قرآن در سوره مبارکه احزاب خداوند متعال به آنانی که از جنگ فرار کردند وعده عذاب داده و آنان را منافق وریا کار معرفی کرده است و چه کسی در جنگ فرار کرد ؟
    روایت های فراوانی از فرار کردن ابوبکر و عمر و عثمان و کوتاهی های انان در جنگ اورده است و جالب اینجاست که تمامی این روایت ها در کتب معتبر اهل سنت ذکر شده است.
    به عنوان مثال در این کتاب اورده است که :
    عمر می گفت: چون شیطان در جنگ احد فریاد زد قتل محمد ، من راه کوه را در پیش گرفتم و از کوه همچون ارویه ( بزماده) بالا می پریدم تا اینکه بسوی پیامبر امدم…..
    منبع: سیره ابن مغازلی-ج1-ص321
    ثانیا لینک مشکلی نداره و به صفحه دانلود میره که باید فایل رو دانلود کرد
    #2957

    حقیقت
    کاربر
    با عرض سلام خدمت امه الله ابراهیم وبا امید وارزوی سلامتی انشاالله :شما در جواب (منجی) کفته ایید که با مطالعه قران مجید به اشتبا ها تی از منا بع اهل سنت بی برده ام که این به نوبه خود جایی بسی تشکر وسعادت است ونه بدعت در دین ؟ که هما نا رسول الله میفر مایید ص کر خدا برایی کسی نضر لطفی داشته باشد به ان علم تفقه در دین را می بخشا یید؟که اکر چنین است با یید شما :1-ازخداوند منان کمال تشکر وعبودیت را داشته با شید که انسا الله چنین است2-وبایید تحقیقات خودرا ادامه داده وبه مرحله ثبوت رسا نی وانرا تقدیم به جا معه علمی نمایی که همانا در تفقه وفتوا بسته نمی ما ند تا روز قیا مت؟3 -واز انچه از تحقیقات یا حل مسایل اختلا فی ورد شبها ت کرفته تا …………..به نتیجه مطلوب رسیه با شی (مکلف میباشی )حق تکلیفت را ادا کنی ودر غیر اینصورت کنهکار میباشی چون از ادایی تکلیف سر با ز زهد ایید:واینرا بدان هیچ عالم ومجتهدی در زمان خود اینچنین حالا که نام برده میشود وبه ارا وافکارش مستند میشود در زمان خود غریب بلکه …متروکه یا در تبعید ویا……..؟بسر برده است واین داستان تاریخی اکثر علمایی بحق میبا شد ؟ ولزا اینجا نب از شما این درخواسترا درا هستم صمیما نه ومومنانه بدور از تکلف مجموعه از ارا ونتا یجات خودرا در مختلفات مجال وبحثهایی کونا کون اختلا فی و(بخصوص در مجال تبدر در قران مجید)را برایم تهیه وتنضیم فرمایید که بند نهایت تشکر وقدر دانیرا دارم ؟چرا چون من در مجال تدبر واستناد به قران در حل اختلا فات موجود ه نهایت اشتیاق را درا هستم ومجموعه از ارایی مختلف علما یی معاصر متدبر در قران را بییش خود دارم و خوشحال میشوم که تحقیقات شمارا با اینها مقا یسه کرده و خدمتی هرچند که کم هم با شد به اسلام ناب قرانی کرده با شیم منتضر (جواب )شما هستم اخوکم فی االله حقیقت والسلام علیکم ورحمه االله
    #2998

    هادی
    کاربر
    انما ولیکم الله ورسوله و الذین امنواالذین یقیمون الصلوه و یوتون الزکوه و هم راکعون.مائده55به اعتراف فریقین این ایه در شان علی علیه السلام است
در حال نمایش 11 نوشته (از کل 11)

شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.