اینکه گفته ای (گفته امام مجتبی سلام الله علیه برای ما حجت است اما در کتاب شما؟ خداییش؟ناموسا؟حقیقتا؟وجدانا؟جدا؟انصافا؟)
پاسخ من : 1- وقتی شما آیات قران درباره صحابه مهاجر و انصار پیامبر برای شما حجت نیست آیا کتابهای ما حجت است ؟؟
2- به لحاظ اینکه در این حدیث امام حسن فرموده (ووالله انها لزوجة نبيكم صلى الله عليه وسلم في الدنيا والآخرة) و پیامبر بهشتی می باشد پس حضرت عایشه هم در آخرت که زوج نبی است در بهشت می باشد .
3- و اینکه در این حدیث هیچوقت امام حسن حکم ارتداد و کفر حضرت عایشه را صادر نکرده بلکه به خدا قسم یاد کرده که در آخرت هم زوج نبی هستی نتیجتا در قیامت با پیامبر در بهشت هستند .
4- ایاه تطیعون بر می گردد به حضرت علی به لحاظ اینکه موضوع عقیدتی نبوده و اختلاف بر سر دستگیری قاتلان حضرت عثمان ، بین حضرت علی و حضرت عایشه بوده است .
5- و وقتی حرفهای امام حسن در کتب ما برای شما حجت نیست برای ما اهل سنت چون مطابق آیات قران می باشد ، حجت است و ما چون فی قلوبهم زیغ نیستیم ، بهتر می دانیم .
اینکه گفته ای (عایشه بهشتی. طرف مقابل چی؟)
پاسخ من : هر دو بهشتی هستند و جنگ بینشان ، جنگ عقیدتی و دینی نبوده و خداوند هم به صراحت فرموده :
(وَإِن طَائِفَتَانِ مِنَ الْمُؤْمِنِينَ اقْتَتَلُوا فَأَصْلِحُوا بَيْنَهُمَا)
(إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَةٌ فَأَصْلِحُوا بَيْنَ أَخَوَيْكُمْ ۚ وَاتَّقُوا اللَّـهَ لَعَلَّكُمْ تُرْحَمُونَ)
پاسخ من : اگر حدیث امام حسن را بدون غرض و مرض بخوانی متوجه می شوی که (ووالله انها لزوجة نبيكم صلى الله عليه وسلم في الدنيا والآخرة ولكن الله تبارك وتعالى ابتلاكم ليعلم إياه تطيعون أم هي)
1- به لحاظ اینکه در این حدیث امام حسن فرموده (ووالله انها لزوجة نبيكم صلى الله عليه وسلم في الدنيا والآخرة) و پیامبر بهشتی می باشد پس حضرت عایشه هم در آخرت که زوج نبی است در بهشت می باشد .
و گفته ی امام حسن برای شما حجت است .
2- و اینکه در این حدیث هیچوقت امام حسن حکم ارتداد و کفر حضرت عایشه را صادر نکرده بلکه به خدا قسم یاد کرده که در آخرت هم زوج نبی هستی نتیجتا در قیامت با پیامبر در بهشت هستند .
3-ایاه تطیعون بر می گردد به حضرت علی به لحاظ اینکه موضوع عقیدتی نبوده و اختلاف بر سر دستگیری قاتلان حضرت عثمان ، بین حضرت علی و حضرت عایشه بوده است .