از علمای شیعه تقاضا داریم که این سوال ها را پاسخ گویند:
سوال ۱ آیا امام ها و امام زاده ها هر زبانی را میفهمند؟ یعنی اگر کسی از آنها حاجت خود را بزبان روسی بخواهد درک میکنند و میشنوند؟ اگر جواب نه است پس چرا بر سرقبرهای آنها تابلوی نصب نمیکنید تا مردمی که عربی نمیدانند تکلیف خود را بدانند؟
و اگر جواب بله است، آنوقت بما بگویید که دلیلتان چیست؟ و ایضا بما بگویید که در این قدرت درک و دانستن زبانهای مختلف، آیا فرقی بین امام ها و امام زاده ها هست یا نیست؟ اگر بگویید امام ها از امام زاده ها در دانستن انواع زبانهای دنیا، داناتر هستند ، پس چرا بر سر قبر امام زاده ها نمینویسید که مثلا :آگاه باشید این امام زاده، فقط روسی و عربی و انگلیسی میداند و کسانیکه بزبان قرقیزی حاجت میخواهند یا با مترجم بیایند یا یا به امام رضا رجوع کنند !!
و اگر بگویید در دانستن زبانها و لهجه های گوناگون دنیا فرقی بین امام و امامزاده نیست ، پس دیگر چه فخری باقی مانده برای امامانتان ؟ در حالیکه هزاران نفر دیگر نیز مثل آنها هستند ؟و چه فخری مانده برای الله جل جلاله ،که خود را دانا به هر چیز میداند؟
سوال دوم : آیا امام ها و امام زاده ها از چه فاصله ای، صداها را میشنوند؟
آیا باید در گوششان بگوییم تا بشنوند؟ یا نه کافیست که در یک متری قبر بایستیم و با صدایی آهسته حاجت خود را بگوییم و نگران نباشیم که نفهمید و نشنوند؟!! حالا سوال این است اگر ا ز ۵ متری قبر، مرده را صدا کنیم ، میشنود یا نه؟
از ده متری؟ …..خلاصه به ما بگویید که محدوده شنوایی این امام یا امام زاده مرده تا چند متر و یا تا چند کیلومتر است
اگر محدودیت دارد، این محدودیت تا کجاست؟ و چرا نمینویسید بر سرقبرهایشان که بُرد گوش این حضرت تا فلان جاست!! و اگر نامحدود است پس فرق او با الله چیست ؟ الله، چرا در جای جای قرآن خود را معرفی میکند که اینک این منم شنوای دانا (وَاللَّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ) -﴿البقره: ٢۵۶﴾- ﴿البقره: ٢٢۴﴾-﴿آل عمران: ٣۴﴾-﴿آل عمران: ١٢١﴾
خوب اگر عام باشد که من نویسنده هم شنوا هستم! و دانا هم هستم! پس عام نیست و حتما منظور الله، شنوایی غیر از یک شنوایی عادی است و دانایی غیر از یک دانایی معمولی! اما در فرض شما، امام ها و امام زاده ها همسان الله میشنوند! پس وقتی در شهری، میلیونها دیپلمه وجود دارد عیب است که شخصی به دیپلمه بودن خودش بنازد و پی در پی بگوید من دیپلمه هستم!! حالا در بین این همه امام و امام زاده شنوا، چرا الله به تکرار میگوید: (وَاللَّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ) -﴿البقره: ٢۵۶﴾- ﴿البقره: ٢٢۴﴾-﴿آل عمران: ٣۴﴾-﴿آل عمران: ١٢١﴾
سوال ۳: میدانیم که بر سر قبرها صدها نفر همزمان حرف میزنند،سوال این است که آیا امام قدرت دارد این همه سخن های همزمان را تکیفک کند و جدا جدا بفهمد؟؟ و باز سوال این است که حالا امام قدرت دارد !!!! امام زاده دیگر چه صیغه ای است که زوار قبورش به صف نمیایستند و یکی یکی عریضه خود را برای مرده نمیخوانند؟؟
پس واضح است که شیعه عقیده دارد امام زاده هم از سروصداهای زیاد دچار دردسر نمیشود و حرف همه را میفهمد! پس ای شیعه ها بما بگویید که بین توانایی شنیدن امام و امام زاده، چه تفاوت های است ؟ یا بیشتر از این دوست داریم بدانیم که قدرت الله در شنیدن چقدر بیشتر است از قدرت امام زاده ، بما بگویید آن چه توانایی خاصی است که فقط الله دارد در شنیدن، و امام زاده ندارد ؟