علماى شیعه میگویند: حضرت محمد و علی دوباره در دنیا زنده میشوند و شیطان را میکشند!!

پاسخ شیعه: در روایات وارد شده که : شیطان به مرگ طبیعى از دنیا نمى رود، بلکه در آخرالزمان کشته مى شود. حال چه کسى او را مى کشد، اختلاف است . بعضى از روایات از قول امام صادق علیه السلام مى گویند: امام زمان وقتى ظهور کند آن ملعون را مى کشد. اما در  روایات  دیگری وارد شده که حضرت رسول کشنده شیطان است.

امام صادق علیه السلام فرمود: (شیطان در زمان رجعت روى صخره بیت المقدس به دست حضرت رسول صلى الله علیه و آله کشته و ذبح مى شود). نیز عبدالکریم خثعمى مى گوید: از امام صادق علیه السلام شنیدم که فرمود: (وقتى شیطان گفت : خدایا! مرا مهلت ده تا روز قیامت ، قبول نکرد و در جواب آن ملعون فرمود: تو را مهلت مى دهم تا وقت معلوم علیه السلام . و مراد از آن وقت ، هنگام رجعت امیرالمؤمنین علیه السلام به دنیا است .از حضرت پرسیدند: آیا براى آن حضرت رجعتى است ؟ فرمود: بلى ، هیچ امامى نیست ، مگر آن که در وقت رجعت آن امام ، مؤمن و کافر اهل زمانش با او برمى گردند. تا مؤمنان را بر کافران غالب و پیروز گردانند. وقتى امیرالمؤمنین علیه السلام با اصحاب خود رجوع نماید، شیطان هم با لشکرش حاضر شوند و وعده گاه جنگ آنها در زمین )روحا) که از زمین فرات و در نزدیکى کوفه است ، مى باشد. پس این دو لشکر مى جنگند، به طورى که تا آن زمان چنان کشتارى انجام نشده باشد.

پاسخ اهل سنت:
بازگشت پیامبر بعد از مرگ به دنیا ،برای کشتن ابلیس و کارهای دیگر؛ خلاف این آیات قرآن است"
الله میفرمایید:
وَلَقَدْ خَلَقْنَا الْإِنْسَانَ مِنْ سُلَالَهٍ مِنْ طِینٍ«12» ثُمَّ جَعَلْنَاهُ نُطْفَهً فِی قَرَارٍ مَکِینٍ«13» ثُمَّ خَلَقْنَا النُّطْفَهَ عَلَقَهً فَخَلَقْنَا الْعَلَقَهَ مُضْغَهً فَخَلَقْنَا الْمُضْغَهَ عِظَامًا فَکَسَوْنَا الْعِظَامَ لَحْمًا ثُمَّ أَنْشَأْنَاهُ خَلْقًا آخَرَ فَتَبَارَکَ اللَّهُ أَحْسَنُ الْخَالِقِینَ«14»
ثُمَّ إِنَّکُمْ بَعْدَ ذَلِکَ لَمَیتُونَ«15» ثُمَّ إِنَّکُمْ یوْمَ الْقِیامَهِ تُبْعَثُونَ«16»  سوره مومنون
سپس شما بعد از آن بعد از خلق شدن  می‌میرید؛سپس در روز قیامت برانگیخته می‌شوید!
یعنی الله بصورت واضح میفرماید بعد از اینکه شما را خلق کردیم و همه مراحل خلقت از نطفه تا به دنبال آمدن نوزاد تا جوانی و پیری …… همه را  در قران ذکر  میکند و بعد میفرماید: سپس شما خواهید مرد ولی نمیفرماید (ثم انکم الی الدنیا ترجعون) بعد از مرگ به دنیا باز خواهید گشت بلکه فورا میگوید
(ثُمَّ إِنَّکُمْ یوْمَ الْقِیامَهِ تُبْعَثُونَ ) سپس در روز قیامت زنده میشوید
اگر رجعتی میبود باید در ضمن مراحل خلقت آنهم اعلام میشد، اینجا که  دیگر شیعه بهانه ندارد تا بگوید (الله از ترس عمر در قرآن ننوشت رجعت به دنیا، تا قرآن را عوض نکنند!!)
پس چرا نگفته؟ چون چنین چیزی اصلا نخواهد بود این فقط عقیده بودایی هاست و ربطی به ادیان ابراهیمی ندارد.
پس چگونه ممکن است که علی ۶۳ ساله برگردد و ۴۰۰۰۰ سال پادشاهی کند و چگونه ممکن است که حسین برگردد و مهدی را که  در کفن و دفن کند؟؟
اینهم آیه ای دیگر درباره وفات پیامبر ما:  إِنَّکَ مَیتٌ وَإِنَّهُمْ مَیتُونَ«30» ثُمَّ إِنَّکُمْ یوْمَ الْقِیامَهِ عِنْدَ رَبِّکُمْ تَخْتَصِمُونَ«31» سوره زمر
ای محمد تو می‌میری و آنها نیز خواهند مرد! سپس شما روز قیامت نزد پروردگارتان مخاصمه می‌کنید.

اما آیت الله های شیعه میگویند: ای محمد تو میمیری ثم به دنیا  باز برمیگردی و ۵۰ هزار سال  دیگر پادشاهی میکنی ثم باز دوباره میمیری و این دفعه دیگه یوم القیمه زنده میشوی!!!!
اینها همه کذب محض است و الله خودش در آیه بعد میفرماید: فَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّنْ کَذَبَ عَلَى اللَّهِ وَکَذَّبَ بِالصِّدْقِ إِذْ جَاءَهُ أَلَیسَ فِی جَهَنَّمَ مَثْوًى لِلْکَافِرِینَ«32»  سوره زمر
پس چه کسی ستمکارتر است از آن کسی که بر خدا دروغ ببندد و سخن راست را هنگامی که به سراغ او آمده تکذیب کند؟! آیا در جهنم جایگاهی برای کافران نیست؟!

شیعه میگوید: بنا بر روایاتی [امام] حسین (ع) عهده‌دار به خاک سپاری حضرت مهدی می باشند. یزدی حائری علی ، الزام الناصب فی إثبات الحجه الغائب، ج ۲، ص ۱۶۷٫

پاسخ اهل سنت:
تصور کنید مردی مجهول الهویه، یک دفعه و ناگهانی در تهران  ظاهر شود  و بگوید من امام حسینم ، حالا چگونه بما ثابت میکند که او همان امام حسینی است که سرش را شمر  بریده بود؟؟
و تصور کنید وقتی که این آقا ادعا کرد من حسینم آنوقتی باشد که  مردم تهران دارند برای حسین مرده عزاداری میکنند و سینه میزنند ! چقدر خنده دارد خواهد بود آن عزاداری!!
ای علمای شیعه  از نظر شما حسین بیش از  هزار سال است که غیب شده و بر میگردد و مهدی هم  بیش از هزار سال است که غیب شده و برمیگردد !! پس چرا هی داد میزنید مهدی بیا مهدی بیا بگویید حسین بیا حسین بیا!
 و دیگر چرا برای مردی که به سفر رفته و بر میگردد گریه میکنید و سینه میزنید؟!

خواننده عزیز  این سوال  ها را مطرح کردم. تا شاید، طوق لعنتی که علمای شیعه بر گردن ملت ایران انداخته ند را،  با تبر همین سوال ها پاره کنیم.

نویسنده: محمد باقر سجودی

مقاله پیشنهادی

هنگام اختلاف با پدر چگونه با وی صحبت کنم؟

سوال: در اسلام هنگامی که سوء تفاهمی میان پدر و پسر رخ می‌دهد چگونه می‌توان …