روشهای علمای شیعه برای فریب دادن شیعه(۳)

حالا در آخر مقاله برخی از مکرهای علمای شیعه را فهرست وار  ذکر میکنیم : حقیقت اول: علمای شیعه از حدیث های صحیح ما،برداشتی غیر صحیح میکنند برداشتی مغرضانه!  برای مثال عرض کنم:  در حدیث مورد بحث  نیامده  که پیامبر به خانم سهله گفته باشد با سینه و مستقیما شیر بده, بلکه  گفتند: شیر بده و مشخص نفرمودند با چه وسیله ای؟؟ ولی شیعه اینطور فهمید که یعنی  از سینه بده!! و سنی اینطور فهمید که غیر مستقیم بده. و دلیل سنی این است که هر حکم جدیدی  در سایه احترام به حکم های سابقه است.

 برای مثال : اگر رسول الله به خانمی بگوید  ماه رمضان روزه  بگیر،  نمیتوانیم نتیجه بگیریم که این زن در روزهای از رمضان که  در حالت حیض است نیز  باید روزه بگیرد ، زیرا از  سابق دستور داریم  و میدانیم که زن در حالت حیض از روزه معاف است.هکذا وقتی  پیامبر به زنی میگوید به مرد شیر بده این دستور، حکم حجاب را ملغی نمیکند  تا از سینه شیر بدهد! زیرا از سابق دستور داریم که زن باید خود را از نامحرم بپوشاند 

حقیقت دوم :

شیعه برای اثبات برداشت خود احادیث مشابه را میاورد ولی  باز برداشت دومش هم اشتباه است!!

مثال در همین حدیث شیر دادن بزرگسالان، این  با لفظ دیگر آمده که وقتی که پیامبر به زن فرمود: شیرش بده  تا محرمت شود! زن برگشت و  گفت یا رسول الله او که ریش دارد! شیعه فورا  از این گفته زن برای تقویت برداشت اولش استفاده میکند…….که بله  زن فهمید باید از سینه شیر بدهد والا تعجب  نمیکرد ونمی گفت که ریش دارد!! اما حقیقت این است که برداشت دوم شیعه  حُقه بروی حُقه و نیرنگ بر روی نیرنگ و مکر به توان دو است زیرا زن از اینکه برای اولین بار میشنوید بزرگسالی با خوردن شیر زنی محرمش میشود حیرت کرده بود ولی شیعه توجه به موضوع اصلی ندارد  واز ماجرا برداشت انحرافى نموده است.

حقیقت سوم :

یک روش متداول علمای شیعه این است که خجالت نمیکشند وحتی اگر صد درصد رسوا شوند و دروغگوییشان آشکار گردد،  بازحرف خود را باقیافه حق بجانب، تکرار و تکرارا میگویند!! تو گویی که هیچ اتفاقی نیفتاده است!!  پر واضح است که این یک مکر خطرناک است. حتی از این بدتر، وقتی که رسوا میشوند  باز بازوهای خود را با خنده نشان میدهند  و سینه سپر میکنند که حق آشکار شد و  حقانیت مذهب حقه شیعه ( شما بخوانید حُقه شیعه)  را همه دیدند.

حقیقت چهارم:  

مکرهای شیعه فقط به این محدود نمیشود یک مکر دیگر علمای  شیعه( که نتیجه  خجالت نکشیدن  است) به اینصورت میباشد که از روش سنگ مفت، گنجشک مفت استفاده میکنند یعنی یک دفعه در مجلسی، دروغی میگویند و میروند چون پروای آبروی خود را ندارد( سنگ مفت) پس عزت و  آبروی خود را باکمان دروغ  پرتاب میکنند تا شاید انسان غافلی شکار شود (گنجشک مفت) 

حقیقت پنجم:

باید بدانیم که احادیثی که در کتابهاى ما است را تماما نمیتوانیم بگوییم که صحیح است, و همه کتابهای حدیث ما، در کنار روایات صحیح ، حاوی احادیث ضعیف و باطل نیز  هستند الا احادیث بخاری و مسلم که همه اش درسته.

ولی  حتی اگر خیلی سختگیری کنیم  باز میتونیم یکی دوتا ایراد از بخاری و مسلم هم  بگیریم اما چون اشتباهات اندک  تاریخی و کم اهمیت است و اشتباه عقیدتی نیست، پس اهمیتی نمیدهیم و میگوییم همه اش درست است, و بد نیست بدانید که احادیث ما همه اش و چندبار توسط افراد متخصص تحقیق شده و مو را از ماست بیرون  کشیدند و درست و غلط معلوم و مشخص شده است.

واحادیث ضعیف یا متروک یا باطل برای ما، در اعتقادات حجت نیستند  و نباید به آنها استناد کنیم و نمیکنیم . ولی مکر علمای  شیعه  این است که دربرخورد با احادیث ما این رویکرد را  دارند که همیشه و همواره به احادیث جعلی استناد میکنند روایاتی  که مورد قبول ما نیستند 

یک مکر  دیگر آنها این است:آن هنگام که  بعضی از ما ها  به احادیثی در کتب اونها استناد میکنیم، میگویند این احادیث ضعیفه شما حق استناد به اونها را ندارید! اما به خودشون این حق را میدهند که به  همیشه احادیث ضعیف ما استناد کنند 

حقیقت ششم:
از همه عجیبتر این مکر آنهاست که  تا حالا لیست احادیث ضعیف و صحیح و جعلی خودشان را پنهان کردند  یا بهتر بگوییم تا حالا مشخص نکردند که احادیث ضیعفشان کدام است و احادیث صحیشان کدام!!!!!!

و مکر بدترشان این است که باز بما میگن به احادیث جعلی ما استاد نکن خب ما از کجا بفهمییم که احادیث شما جعلی است یا نیست ولی خودشان هروقت خواستند به احادیث جعلی خودشان استناد مینمایند!!!!!

و از این خنده دار تر  این نیرنگشان است که وقتی ما میگویم فلان حدیث ما ضعیف است میگویند که نه ما ثابت میکنیم که صحیح است,ای بابا تو که اینقدر علامه هستی همون وسایل شیعه و بحار الانوار و و استبصار و من لایحضره فقیه را تصحیح کن 

مثال: یک اوگاندایی که نمیتونه دوچرخه بسازه به  شرکت بویینگ و سازمان  ناسا ایراد میگیره که  هواپیما و سفینه هایش براساس مشخصات فنی ساخته نشده است!!

حقیقت هفتم: 
علمای شیعه چون که باطل هستند، پس یک مکرشان این است که سعی میکنند بین مردم و حرف حق سد ببندند و با پارازیت و چماق  و سانسور و فیلتر و  هر وسیله دیگر بین مردم و حرف حق راه بندان درست کنند در این راستا حتی مساجد اهل سنت را هم  خراب میکنند حتی که اجازه نمیدهند آنها در خانه های خود نماز جمعه بخوانند یا نماز عید یا نماز ۵ گانه ( مثال تهران مشهد تبریر) و در این راستا موحدان را میکشند یا  مجبور به هجرت مینمایند 

به خاطر داشته باشید که در ۶۰۰ سال گذشته حاکمان ایران در حقیقت علمای شیعه  بوده اند ( حتی در وقت رضا خان )که با استبداد تمام مردم را از حقایق بدور نگه داشته اند و این مکر کوچکی نیست, مکر علمای شیعه محدود به همین ها نبود که نوشتیم  اما برای شناخت آنها همین ها هم کافیست 

 

 

نویسنده: محمد باقر سجودی

مقاله پیشنهادی

هنگام اختلاف با پدر چگونه با وی صحبت کنم؟

سوال: در اسلام هنگامی که سوء تفاهمی میان پدر و پسر رخ می‌دهد چگونه می‌توان …