در مغز خامنه ای چه می گذرد؟

آقای خامنه ای بر عکس خمینی، دارای روحیه و شخصیتی صریح و بی پرده نیست، بلکه سعی می کند با طراحی نقشه های موزیانه، امور خود را به پبش ببرد. البته آقای رفسنجانی وقتی که ایشان را به عنوان رهبر به ملت ایران تحمیل کرد حتی در مخیله خودش هم نمی گنجید که این آدمی که فقط می تواند خوب سخنرانی کند یک روز برای او دردسر شود ! آری، آقای خامنه ای بر عکس سایر مسئولین کشوری،در این مدت دراز، بیکار بود و سمت اجرایی نداشت برای همین در گوشه امن خانه خودش نشست و نقشه ریخت و آرام آرام تمام نقاط کلیدی و حساس در کشور را قبضه کرد و آقای رفسنجانی – با آنهمه زرنگی – هنگامی از خواب غفلت بیدار شد که دیگر کار از کار گذشته بود ! بگذریم… اکنون به طور خلاصه و با یقین کامل، می توان، نقشه هایی که جناب خامنه ای برای آینده مردم بدبخت ایران طراحی کرده است را به شرح زیر بیان نمود :

    طراحی سیستمی مدون و بدون نقص برای تثبیت مشروعیت ولایت مطلقه فقیه در ذهن و روح مردم ایران !
   استفاده از تمامی ابزارهای مذهبی برای تثبیت این اصل در ذهن تک تک ایرانی ها: پیوند حکومت ولایت فقیه با وقایع غدیر خم و کربلا و امام زمان غائب ( عاشورا و نهضت امام حسین ) و در نهایت: با خود خدا !
   تقویت سپاه پاسداران به عنوان یک لولوخورخوره همیشه جاوید در کنار رییس جمهور و حتی رهبر آینده ایران، مبادا کسی   به فکر اصلاح و پیشرفت کشور بیفتد! ( به عنوان یک اهرم فشار بر روی هر گونه جریان اصلاحی )
 
   تخریب وجهه جبهه اصلاحات !
   تدوین اصولی که رهبر آینده، به هیچ وجه نتواند از آنها تخطی کند !
    استفاده از ابزارهای هنری ( فیلم و سریال، ترانه های مداحان، بروشورهای تبلیغاتی ) برای تثبیت نظریه فوق
  افزایش برگزاری مناسبات مذهبی در تمامی محلات کشور (سه دهه فاطمیه و دهه های زینبیه و رقیه و … ) توسط عمال حکومت ( اطلاعاتی ها و پاسدارها و بسیجی ها و سایر نان به نرخ روز خورها و مزدوران حکومت فرعونی )
  زنده نگاه داشتن همیشگی موضوع آمریکا و اسرائیل به عنوان یک دشمن فرضی در نقش یک لولو جهت زنده نگاه داشتن همیشگی تنور انقلاب و سرکوب مخالفان.( و جلوگیری از کهنه شدن این حربه پوسیده و تکراری )
 
  حدود ۱۵% مردم ایران از طرفداران دو آتشه (مذهبی خرافاتی) این رژیم سفاک و فرعونی هستند. آقای خامنه ای سعی دارد به هر نحوی شده از ریزش (و بیداری) این تعداد جلوگیری کند زیرا برای حفظ حکومت با زور، بقای همین تعداد اندک ( و در صورت نیاز مسلح ! ) کافی است.
   حذف ریاست جمهوری و یا برقراری یک سیستم مهندسی برای انتخاب راحت و بدون درد سر رییس جمهور مورد علاقه رهبر، توسط اعضای یک مجلس دست نشانده توسط رهبر.
   شستشوی مغزی کودکان دبستانی و دانشجویان با محتوای دروس خرافی از افسانه های تاریخی.
   تخریب چهره مخالفان نظریه ولایت فقیه با ایراد تهمت های گوناگون.
  نفوذ در مراکزی که از طریق آن می توان، سرمایه های ملت را بدون حساب و کتاب برداشت کرد ( آستان قدس رضوی و اسکله های بی صاحب در بنادر کشور و همچنین شرکت نفت و مخابرات و سایر نهادهایی که در دست سپاه یا بنیاد مستضعفان است) 
   تقویت مالی و فکری جریان های شیعی در کشورهای منطقه.
 
   حذف نظریه ها و احادیث انقلابی شیعه از کتب درسی و غیر درسی و به جای آن : تقویت نظریه ها و احادیث مربوط به اطاعت از اولی الامر !
   کشیدن روپوشی از آزادی بر هیکل زشت استبداد ( مانند طرح کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاهها ! )
   فیلتر کردن مسیر ترقی طلاب حوزه های علمیه برای رسیدن به مدارج بالاتری مانند اجتهاد (برای حذف خودکار مخالفان آینده حکومت در این نهاد قدرتمند)
  برقراری تمهیداتی برای جلوگیری از به دست گرفتن پست های کلیدی در شرکتها و وزارتخانه های دولتی توسط مخالفین نظام فرعونی ولایت.
نفوذ در بدنه مخالفان نظام برای تخریب حرکت های اجتماعی آنها در نظر عموم مردم بی طرف ( مانند آتش زدن اموال عمومی هنگام تظاهرات مخالفان یا بمب گذاری در اتوبوس دختران دبستانی وقتی اوضاع خطرناک تر و زمان سقوط، نزدیک تر شد ! )
   تقویت این موضوع در ذهن توده عوام ایرانی که رفتن این حکومت باعث ایجاد ناامنی در کشور می شود. ( پس درست است که ما از اینها راضی نیستیم ولی به هر حال : تداوم این حکومت شیطانی بهتر از ایجاد نا امنی است ! )
   بمباران تبلیغاتی در ذهن توده ها برای تثبیت این موضوع که هر آنچه غیر جمهوری اسلامی است (سنی و عرب و غرب و… ) کاملا شیطانی و در دنیا تنها نظام بر حق نظام جمهوری اسلامی است !
 
تشدید فیلترینگ اینترنت و برنامه ریزی برای برقراری یک اینترنت داخلی و قطع کامل مسیر اینترنت به خارج از کشور.
توانایی بالقوه برای ساخت بمب هسته ای به عنوان یک علامت خطر در جلوی سایر کشورهای همسایه و تشدید جنگ تسلیحاتی در منطقه برای فروش بهتر و بیشتر کارخانه های اسلحه سازی آمریکا.
– البته موارد فوق برای برخی از خوانندگان این مقاله شاید قابل باور نبوده و فکر کنند نویسنده این سطور در این خصوص دچار افراط شده است. خدمت دوستان محترم باید عرض کنم : فقط کسانی که از نزدیک، داخل محافل خصوصی این حضرات بوده اند می دانند که این آقایان چقدر پست و کثیف بوده و برای بقای حکومت ننگین خود، حاضرند دست به هر کاری بزنند و مگر امامشان نگفت: حفظ حکومت از اوجب واجبات است. این بدان معناست که اگر لازم شد برای حفظ این حکومت، عزیزترین تان را هم باید بفروشید ( دین و مال و جان و ناموس مردم که جای خود دارد ! )
   و به عنوان پیچیده ترین مشکلی که در مغز آقای خامنه ای جریان دارد باید به معضل جانشینی اشاره کرد. ایشان به خاطر روحیه خاصی که دارند به هیچ وجه قادر نیستند به کسی اعتماد کنند مگر فرزند خودشان. البته بعید است مردم ایران دوباره زیر بار ننگ یک حکومت پادشاهی بروند، پس ایشان احتمالا به مجلس خبرگان، شخصی را توصیه می کنند که در بین جامعه چندان شناخته شده نیست ولی می توان برای او دستگاهی را مدون کرد که این دستگاه (یعنی دستگاه ولایت مطلقه که در نهایت: وصل است به ائمه و خود خدا ! ) به صورت اتوماتیک به آن شخص گمنام، مقبولیت و اعتبار ببخشد ! نهایتا تکرار بدبختی تاریخ ما ایرانی ها و اینکه دوباره به این نتیجه می رسیم که تا مردم ایران، خرافات مذهبی ( از قبیل جانشینی منصوص و امام زمان غایب و ولایت و جهالت و… ) را کنار نگذارند، شام سیاه آنها هیچگاه پایانی نخواهد داشت !  البته من در اینجا برای آقای خامنه ای، آیه ای از قرآن را یادآور می شوم، تا ایشان بدانند وقتی عمر این حکومت کثیف خرافاتی فرعونی به سر برسد، خود به خود مانند میوه ای گندیده فرو افتاده و به قعر زباله دان تاریخ می رود، حتی اگر برای بقای آن هزار و یک نقشه شیطانی کشیده شد باشد :
 
وَلِکُلِّ أُمَّهٍ أَجَلٌ فَإِذَا جَاء أَجَلُهُمْ لاَ یَسْتَأْخِرُونَ سَاعَهً وَلاَ یَسْتَقْدِمُونَ ﴿۳۴﴾ اعراف
«و براى هر امتى اجلى است پس چون اجلشان فرا رسد نه ( مى‏توانند ) ساعتى آن را پس اندازند و نه پیش»
 

مقاله پیشنهادی

هنگام اختلاف با پدر چگونه با وی صحبت کنم؟

سوال: در اسلام هنگامی که سوء تفاهمی میان پدر و پسر رخ می‌دهد چگونه می‌توان …