احمدی‌نژاد: شرایط ظهور امام زمان خیلی نزدیک است

شیعه میگوید: محمود احمدی‌نژاد در سفر استانی هیأت دولت به سمنان، خاطرنشان کرد: عطر تحقق وعده الهی در عالم پیچیده است مبنی ‌بر اینکه کسی می‌آید عالم را سرشار از عدالت می‌کند. و پاکان خدا نیز او را یاری خواهند کرد. احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه بشریت در حال چرخش به سمت آن یگانه هستی است،

افزود: ملت‌ها متوجه او شده‌اند، اندیشه ملت‌ها به‌سرعت به سمت مهدویت و امام عصر(عج) حرکت می‌کند. “شما بیش از ۳۲ سال برای او [امام زمان (عج] ایستاده‌اید، نزدیک است و به فضل الهی و در آینده بسیار نزدیک عالم هستی آماده پذیرش امام‌،‌مولای ما، سرور ما حضرت مهدی (عج) خواهد شد. ”
احمدی‌نژاد شرط ظهور حضرت مهدی را استمرار وحدت، صبر و عشق‌ورزی به مولا دانست.

پاسخ اهل سنت:
ای مخاطب شیعه ما! ای مخاطبی که به امام زمان عقیده داری! ای مخاطبی که خامنه ای و دستگاهش را قبول داری و حتی ای  مخاطبی که خامنه ای را  اگر از جنبه سیاسی قبول نداری اما  در مذهب با او هم عقیده ای بشنو که چه میگویم :
اگر شما میروی پیش آقای  احمدی نژاد  و از او میخواهی بشما  صد میلیون تومان  هدیه بدهد تا بتوانی خانه ای بخری،  و او در جواب بگوید در آینده میدهم!
 شما در میابی که در آینده یعنی حداکثر تا چند سال بشما پول را خواهد داد. 
حالا اگر احمدی نژاد بگوید در آینده نزدیک خواهم داد، تو دیگر کلاهت را از خوشحالی به هوا پرتاب میکنی که در ماههای آینده خواهد داد.
اما اگر بگوید در آینده خیلی نزدیک خواهم داد یعنی اینکه تا ماه دیگر این پول بدست شما میرسد!
و اگر بگوید در آینده خیلی خیلی نزدیک خواهم داد  یعنی در طول  چند روز  این پول بدست  بدست شما خواهد رسید.
حالا آقای احمدی نژاد گفته در آینده خیلی نزدیک  زمینه ظهور امام زمان آماده میشود ( یعنی ظهور میکند)  آینده خیلی نزدیک یعنی چند ماه دیگر خیلی بدبینانه بنگریم یعنی  یک سال دیگر یا دو سال دیگر !
حالا ! من نمیگویم شما دو سال منتظر باشید ۴۰ سال منتظر باشید و بعد اگر امام زمان ظهور نکرد، شما که عمرتان هدر رفت! پس  حداقل به فرزند ده ساله خود وصیت کنید که اگر ۵۰ ساله شدند و امام زمان  را ندیدند  پس در آن وقت دیگر مذهب شیعه را رها کنند زیرا سردمداران این مذهب دروغگویند!

اگر بپرسید حرف احمدی نژاد چه ربطی دارد به مذهب شیعه؟
میگویم ربط دارد! دم احمدی نژاد بسته است به خامنه ای، و خامنه ای را از لحاظ عقیدتی همه مراجع تقلید شیعه قبول دارند و سیستانی او را با لقب آقا خطاب میکند و هیچکس درمقابل این ادعای احمدی نژاد موضعگیری نکرد، پس جسته و گریخته همه شان همین را میگویند! پس همه این حرف را قبول دارند که عن القریب امام زمان میاید و این (آینده خیلی نزدیک) نمیدانم چرا هرگز نزدیک نمیشود.
اینهم سخنرانی جدید ملای نادان (دانشمند) است که در آن خطاب به کارمندان  گفته:
 «حواسشان باشد ممکن است ( به همین زودی ها )یک روزی کارمند امام زمان(عج) باشید و باید از الان رفتار خودشان را مطابق آینده اصلاح کنید»

ای ملت اینها همه وعده سرخرمن است، اینها دارند سر شما را شیره میمالند!  اینها خودشان هم میدانند که  سخنشان دروغگو است!
اگر باور ندارید پس باز هم صبر کنید!
«قُلْ فَانْتَظِرُوا إِنِّی مَعَکُمْ مِنَ الْمُنْتَظِرِینَ»
بگو: «شما انتظار بکشید، من نیز با شما انتظار می‌کشم!!!»«یونس/۱۰۲»
شما منتظر مهدی باشید  و ما منتظر پایان زندگی و وقت مردن شما ( مثل بهجت که مرد )……….پدران شما در انتظار مهدی مردند و او نیامد و شما نیز خواهید مرد و او نخواهد آمد!

مقاله پیشنهادی

هنگام اختلاف با پدر چگونه با وی صحبت کنم؟

سوال: در اسلام هنگامی که سوء تفاهمی میان پدر و پسر رخ می‌دهد چگونه می‌توان …