آیا گناه آخوند شیعه بیشتر است یا گناه مردم شیعه؟

تا صد سال پیش جواب سوال بود که گناه آخوند شیعه بیشتر است، زیرا جوامع، در زمانه های گذشته جوامعی بسته بود و اطلاعات بدرون آن راه پیدا نمیکرد. اما امروز که علم عام است و  دانش  در همه جا پخش شده و رسانه ها، مرز ها را تقریبا از بین برده اند، دیگر نمیتوان گناه عوام را از روحانیون کاسبکار کمتر دانست،….بلکه مردم بیشتر در ضررند چون خسر دنیا و آخره هستند برعکس آخوندها، که اونها اقلا خسر الدنیا نیستند بلکه با فروش دین، دنیی خود را آباد کرده اند و این خبر امروز در سایت ها داغ شد اول  خلاصه خبر را ببنید:
شیعه میگوید:
دانشمندان و بزرگان اهل سنت براى این که ارتباط جنسى شان با زنان بیگانه، زنا محسوب نشود، کلاه شرعى جالبى دوخته‌اند.
آن‌ها فتوا داده‌اند که اگر کسى آلت خود را با پارچه‌اى بپیچد و سپس با خانمى که دوستش دارد، نزدیکى کند، این عمل او زنا محسوب نمى‌شود و حد زنا بر این دو نفر جارى نخواهد شد.
السبکى شافعى (متوفای۷۷۱هـ) یکى از بزرگان تاریخ شافعى‌ها تمیمى مى‌نویسد:
فتوایى عبد القاهر تمیمی، را نقل مى‌کند:
در کتاب وطء التام گفته است: هر کس آلتش را با پارچه ابریشمى بپیچد و با آن نزدیکى کند؛ اما منى انزال نشود، بر چنین شخصى غسل واجب نمى‌شود و بنابر دیدگاه صحیح‌تر حدّ نیز زده نمى‌شود، اگر نزدیکى او حرام باشد، و نیز هیچیک از عباداتش با این نوع نزدیکى باطل نمى‌شود. طبقات الشافعیه الکبرى، ج۵، ص۱۳۶ ـ ۱۴۳، رقم: ۴۶۸٫

پاسخ اهل سنت:
عجیب اینجاست که خوانندگان سایت ها نیز فورا این خبر را باور کرده، و به مسخره کردن اهل سنت پرداختند
و کسی که به کامپیوتر و اینترنت  دسترسی دارد دیگر بیسواد نیست دیگر بی منبع نیست یعنی  به دانش دنیا دسترسی دارد .
پس چرا خواننده های شیعه و یا ملحد، همان عکس العملی را نشان میدهند که جد بیسوادش  ؛که ۳۰۰ سال پیش پای مجلس محمد باقر مجلسی مینشست؛ نشان میداد؟
آیا اگر یک ایرانی سخنی بگوید این سخن او  سخن همه ایرانیان است ؟!
سبکی که در قرن هشتم میزیسته در ۷ قرن پیش از او جمهور علمای اهل سنت چه میگفتند؟ آیا قبل از تمسخر نباید تحقیق کنیم ؟

علمای هم عصر و بعد از عصر  سبکی نظرشان چه بوده ؟ علمای امروز سنی چه میگویند؟ نباید  قبل از آنکه دهان خود را تا بناگوش بعنوان خنده باز کنیم آیا نباید پیش از ان تحقیق کنیم؟!
آیا سبکی سخنگوی اهل سنت است ؟ سخنگویی شافی هاست یا معصوم است ؟ که نظر او نظر همه اهل سنت باشد آیا سبکی پیغمبر بوده است ؟!!

ما اهل سنت گاهی شده که نظر حضرت عمر فاروق را قبول نکردیم، پس سبکی کیست که اینقدر سنگینش کرده اید ؟
اصلا چرا احتمال نمیدهید که علمای شیعه مثل همیشه در متن دست برده و دروغ سر هم بافته اند؟
پس مردم شیعه مقصرند،  و روز قیامت پیش الله ارزشی نخواهند داشت زیرا الله حتما به آنها خواهد گفت:
 که من به شما چشم و گوش و دل و فکر دادم، پس چرا استفاده نکردید؟

ببین آخوند بدبخت چی نوشته:
((دانشمندان و بزرگان اهل سنت براى این که ارتباط جنسى شان با زنان بیگانه، زنا محسوب نشود، کلاه شرعى جالبى دوخته‌اند آن‌ها فتوا داده‌اند که اگر کسى آلت خود را با پارچه‌اى بپیچد و سپس با خانمى که دوستش دارد، نزدیکى کند، این عمل او زنا محسوب نمى‌شود و حد زنا بر این دو نفر جارى نخواهد شد.))

از نظر اهل سنت اگر کسی اینکار را با زن بیگانه حلال بداند کافر میشود (دقت کنید گناه کار نمیشود که کافر میشود) زیرا یک حرام قطعی را حلال اعلام کرده است، چرا که  لمس زن بیگانه برای شهوت  به اجماع ما حرام است چه برسد که آلت را در التش فرو کنی و حلال بدانی!! یا للعجب!!!


از دور معلوم است که آخوند شیعه دارد دروغ میگوید
این دروغگویی  از او  تعجب ندارد، این شغل اوست . اما عوام شیعه چرا؟!!!
 احتمالا فتوا در این باره است که مردی اگر با زن خود چنین کرد آیا غسل دارد یا ندارد، یک مساله ساده فقهیی است که شیعه بزرگش کرده
زیرا در حدیث  صحیح است که بمحض تماس عضو تناسلی زن و شوهر، غسل بر هر دو واجب میشود ولو که دخول صورت نگیرد  قال رسول الله: (إذا التقى الختانان فقد وجب الغسل)
حالا  فقها درباره صورتهای گوناگون موضوع، بحث کرده اند…. که اگر  پارچه ای بین آنها فاصله باشد چی؟ آیا غسل واجب است یا نه؟
 و اگر دخول شود و باز پارچه ای مانع تماس  دو عضو شود چی ؟ یک بحث ساده فقهیی است و ربطی به زن بیگانه و استفاده از زنان بیگانه  توسط علمای اهل سنت  ندارد، اصلا ربط ندارد! این ربط را دروغ آخوند شیعه بافته  و ساخته و پرداخته!!
و سخن آخر اینکه اگر  فلان عالم سنی حرف غلطی بزند، خب بزند! او که نماینده اهل سنت نیست، اهل سنت دین خود را از قرآن و سنت صحیح و اجماع امت میگیرند یا حداقل از اجماع گروه بزرگی از علما میگیرند نه از سخن یک نفر!

و شیعه هم همینطور میکند  همین خمینی  روزه  رمضان  در تهران را برای کسانی که از یک محله به محله دیگر میروند را حرام اعلام کرده بود اما این نظر اوست نه نظر جمهور شیعه  و الان آیت الله صانعی ازدواج دوم را تقریبا حرام اعلام کرده اما این نظر اوست نه نظر جمهور علمای شیعه ….. الی آخر
یا الله شیعه را هدایت کن و این برای تو آسان است.

                                                                                           

نویسنده: محمد باقر سجودی

مقاله پیشنهادی

هنگام اختلاف با پدر چگونه با وی صحبت کنم؟

سوال: در اسلام هنگامی که سوء تفاهمی میان پدر و پسر رخ می‌دهد چگونه می‌توان …