آیا قمر بنی هاشم مهمتر است یاحضرت ابراهیم؟ عید فطر مهم تر است یا روز غدیر؟

اگر این سوال را به قرآن عرضه کنید،از نظر قرآن حضرت ابراهیم مهم تر است حضرت یوسف مهم تر است قمر بنی هاشم به گرد پای آنها  نیز نمیرسد، اما اگر همین سوال را از مراجع تقلید شیعه بپرسید, خواهند گفت صد البته که قمر بنی هاشم از ابراهیم علیه سلام بهتر و افضل تر است  بیایید از زبان خودشان بشنوید:

آیت الله العظمی وحید خراسانی میگوید:
شنیده ام می خواهند، قمر بنی هاشم را به نقش هنرپیشه ها درآورند، کسی که حجت خدا مقابل قبر او می‌ایستد، و می گوید سلام خدا، سلام تمام انبیاء، سلام تمام اوصیاء، سلام تمام شهداء بر تو یا ابن امیرالمؤمنین، کسی که هر صبح و شب خدا و صد و بیست و چهار هزار پیغمبر به او سلام می‌کنند این را می‌خواهند به نقش هنرپیشه‌ها درآورند، خدا نکند چنین غلطی بکنند، آن وقت هر چه پیش آید و هر چه ما بگوییم معذوریم،، مردم بدانید! این نقشه ها برای این است، وقتی قمر بنی هاشم را به آن صورت نشان دادند، دیگر این سوز و گداز در روضه ها نخواهد بود، آن کسانی که آن صحنه را ببینید آن هنرپیشه را تماشا کنند، اینها دیگر آنچنان که باید در عزای او نمی سوزند،

نظر اهل سنت:
پس معلوم شد که فقط ۱۴ معصوم  شیعه از انبیاء بالاتر نیستند ! پس معلوم شد در نزد علمای شیعه امامزاده عباس هم از حضرت ابراهیم و یوسف و یعقوب و زکریا مقامش بالاتر است
چرا صدای أیت الله وحید  برای نمایش چهره پیامبران از جمله حضرت ابراهیم، حضرت عیسی بن مریم، سلیمان، یعقوب، یوسف، زکریا و یحیی در نیامد، جواب فقط این است که در نزد این مرد تبهکار حضرت عباس بالاتر از همه انبیاء مقرب است   و مقام نبوت، وحی در مقابل مقام عباس برای او هیچ است!
در حالیکه قرآن عباس را نمیشناسد، در حالیکه قرآن سوره ای بنام یوسف و سوره ای بنام مریم وسوره ای بنام ابراهیم دارد.

اگر متن اعتراض خراسانی را با دقت ببینید متوجه میشوید که او تصوری اله گونه از عباس دارد برای همین تجسم نمودن او را گناهی نابخشودنی میداند!!
و این مصیبت ایران است که بدست گمراهانی چون وحید خراسانی افتاده، لازم است که حق طلبان ساکت ننشینند و این زورگویی آشکار را نپذیرند و این عقیده سخیف را توهین به قرآن قلمداد کرده  و جلوی این مرد گمراه را بگیرند!
مصیبت شیعه فقط همین نیست، شیعه  به تعطیلات عید نوروز  نیز حساسیت ندارد اما اگر قرار شود تعطیلی عید فطر دو روز شود صدای اعتراضش گوش فلک را کر میکند.

شما حتما میدانید که در ام قرای اسلام (شیعه)یعنی تهران خیلی از سفیرها و کارمندان سفارتخانه های اسلامی هم زندگی میکنند در همه کشورهای اسلامی عید فطر و  عید قربان، عیدهای ملی مذهبی هستند و حداقل ۳ و حداکثر ۱۶ روز تعطیل است و در این دو عید مردم لباسهای نو میپوشند و به عید و بازدید میروند، اما مسلمانان کشورهای دیگر درتهران که میبینند در ام قرای اسلام این تعطیلی هیچ اهمیتی ندارد، شگفتی خود را در مجالس خصوصی ابراز میکنند و یک شیر پاک خورده ای از شیعه ها دیده که والله این خیلی ننگ است که عید فطر اینقدر در ایران خوار و ذلیل باشد! پس ۵۰ نماینده مجلس را با خود همراه کرده و لایحه ای بردند به مجلس که تعطیلی عید فطر سه روز شود یا حداقل دو روز شود که باد این خبر را به گوش مراجع تقلید برد و این مداح دربار خامنه ای اینطور اظهار فضل  کرد:

سخنرانی مداح حکومتی :
این طرح، طرح وهابی‌هاست که در جهت کمرنگ‌کردن عیدالله اکبر، یعنی عید غدیر خم ارائه شده است.
اگر قصد خدمت دارید برای تعطیلات عید غدیر برنامه‌ریزی کنید.
او همچنین خطاب به نمایندگان مجلس گفت که فریب این طرح را نخورند چرا که در واقع این طرح همراهی با وهابیون است، چرا حالا که وهابی‌ها در عربستان این روزها را تعطیل کردند ما هم باید این کار را تکرار کنیم؟
وی اشاره کرد که من می‌دانم این طرح را چه کسی ارائه داده اما اگر تصویب شود اعلام می‌کنم.
بعد از این سخنرانی و اعتراضات مشابه، چند نماینده ای هم که نظر درست داشتند، طرح خود را پس گرفتند!!!

نظر اهل سنت:
این مداح منافق (حاج منصور ارضی) اگر واقعی دلش برای اسلام می سوزد باید با عید زرتشتیان مخالفت کند نه با عید مسلمانان!
بزرگترین عید مسلمانان فطر است نه غدیر
این عید و عید قربان عیدالله اکبر است
و این عید درجهان اسلام اهمیت دارد این چه ربطی به وهابیت دارد؟
تعطیلی  این عید در کشورهای اسلامی بیش از چند روز است چه اشکالی داره درایران که  خود را مرکزجهان اسلام میداند، هم چند روز باشد؟
گیرم که وهابیون فقط عید فطر را گرامی میدارند یعنی هر  کارهای خوبی هم می کنند شما میخواهید انجام ندهید،
عرق نمی خورند شما میخورید؟!!!

چون وهابیون خدا را می پرستند شما دیگر خدا را قبول نکنید این عید ربطی به وهابیت ندارد و همه سنیان ۳روز وبیشتر تعطیلند وهابی ها نماز اول وقت هم می خوانند! پس شما نخوانید چون آنها می خوانند؟!
حرف حرف وهابیت نیست، حرف اسلام  است اینها میخواهند اسلام را خراب کنند نمازش را، حجش را، عیدش را، همه چیز  اسلام را میخواهند عوض کنند گرنه باید میگفتند چرا نوروز را ۱۵ روز تعطیل میکنید و عید غدیر را یک روز!
بنابراین بر ملت ایران لازم است که فریب نخورند و بیزاری و تنفر  خود را از اینها و از دین اینها اعلام نمایند!

نویسنده: محمد باقر سجودی

مقاله پیشنهادی

هنگام اختلاف با پدر چگونه با وی صحبت کنم؟

سوال: در اسلام هنگامی که سوء تفاهمی میان پدر و پسر رخ می‌دهد چگونه می‌توان …