آیات واضح قرآن و کج فهمی عجیب و عمدی علمای شیعه (۳)

۱۳- «قَالَ لَوْ أَنَّ لِی بِکُمْ قُوَّهً أَوْ آوِی إِلَىٰ رُ‌کْنٍ شَدِیدٍ » (هود:۸۰) حضرت لوط هنگام حمله کفار به خانه اش گفت : (اى کاش مرا بر شما قوتى بود یا آنکه به تکیه گاهى پناه مى‏بردم)
اما درک شیعه از آیه این گونه است:
حضرت لوط گفت:ای کاش توانایی مهدی  قائم علیه السلام را میداشتم یا از دست شما به مردانی مثل یاران مهدی پناه میبردم!!!!!
اى کاش که آن رکن رکین مى‏آمد
آن مایه اقتدار دین مى‏آمد
این ناله انبیاء و مردان خداست
 اى کاش امید مؤمنین مى‏آمد

۱۴-«بَقِیَّتُ اللَّـهِ خَیْرٌ‌ لَّکُمْ إِن کُنتُم مُّؤْمِنِین» (هود:۸۶)
معنی این است که حضرت شعیب به قومش گفت کم فروشی نکنید و آنچه خداوند برای شما باقی گذارده بخاطر تقوایتان، برایتان بهتر است اگر ایمان داشته باشید
شیعه اینطور معنی میکند:  مهدی  برای شما بهتر است، البته اگر مومن باشید!!
اى که باقیمانده خوبان توی
اى که موعود همه قرآن تویى

۱۵-«وَجَاءَ إِخْوَهُ یُوسُفَ فَدَخَلُوا عَلَیْهِ فَعَرَ‌فَهُمْ وَهُمْ لَهُ مُنکِرُ‌ونَ»(یوسف – 58)
برادران یوسف در مصر به مجلس یوسف آمدند و یوسف آنها را شناخت اما  آنها او را نشناختند ( زیرا  یوسف لباس پادشاهی پوشیده و حالا بزرگ شده بود و دیگر کودک نبود)
و شیعه آیه را  اینطور معنی میکند:  و مهدی امت را میشناسد اما امت او را نمیشناسند
این شعر هم سروده شیعه هاست که در تفسیر آیه سروده اند :
ز چه، اى یوسف کنعان نبینم روى ماهت را
و یا بینم ولیکن حیف نشناسم نگاهت را
تو بشناسى مرا اما تو را نشناسم اى مهدى
 چه گردد گر شناسانى به من خال سیاهت را
 
۱۶-«حَتَّىٰ إِذَا اسْتَیْأَسَ الرُّ‌سُلُ وَظَنُّوا أَنَّهُمْ قَدْ کُذِبُوا جَاءَهُمْ نَصْرُ‌نَا…..»(یوسف : ۱۱۰)
تا آنگاه که رسولان مأیوس شدند، و مردم گمان کردند که به آنان دروغ گفته شده است؛ در این هنگام، یاری ما به سراغ آنها آمد؛
اما درک شیعه این گونه است: تا آنگاه که رسولان مأیوس شدند، و مردم گمان کردند که به آنان دروغ گفته شده است؛ در این هنگام، مهدی ما،  به سراغ آنها آمد!!!

۱۷«الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ طُوبَى لَهُمْ وَحُسْنُ مَآبٍ»(الرعد/۲۹)
آنها که ایمان آوردند و کارهای شایسته انجام دادند، پاکیزه‌ترین زندگی نصیبشان است؛ و بهترین سرانجامها
شیعه گمان میکند معنی آیه چنین است:
آنانیکه در زمان غیبت قائم ما به ریسمان ما آویخته، بر دوستى ما و بیزارى از دشمنان ما استوار بمانند. پس خوشا بر حال آنها و باز هم خوشا بر آنها، و در روز قیامت هم درجه امامان خواهند بود.»
 

 
۱۸-«وَلَقَدْ أَرْسَلْنَا مُوسَى بِآیاتِنَا أَنْ أَخْرِجْ قَوْمَکَ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ وَذَکِّرْهُمْ بِأَیامِ اللَّهِ إِنَّ فِی ذَلِکَ لَآیاتٍ لِکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ» (ابراهیم:۵)
ما موسی را با آیات خود فرستادیم؛ قومت را از ظلمات به نور بیرون آر! و «ایام الله» را به آنان یاد آور! در این، نشانه‌هایی است برای هر صبر کننده شکرگزار.
شیعه میگوید معنی آیه این چنین است:
ما موسی را با آیات خود فرستادیم؛ (و دستور دادیم:) قومت را از ظلمات به نور بیرون آر! و ایام‏الله  که سه روزند را را به آنان یاد آور! : روز قیام مهدی  ـ روز بازگشت ـ روز قیامت.»
چون آمدنت ظهور نورالله است
 هم مژده لطف و وعده الله است
دستور رسیده تا زیادش نبریم
چون روز ظهور نور "یوم الله" است
 
۱۹-«إِنَّ فِی ذَلِکَ لَآَیَاتٍ لِلْمُتَوَسِّمِینَ »(حجر:۷۵) (در این نشانه‌هایی است برای هوشیاران)
شیعه آیه را اینطور میفهمد: 
مهدی در وقت قضاوت بین مردم  نیازی به شاهد و دلیل ندارد در این شاهکار مهدی نشانه هاست برای هوشیاران
تو میدانى چه پنهان در درون است
درون از بهر تو همچون برون است
چنان کن تا درونم را بسازم
که انسان را حقیقت اندرون است
 
۲۰-  (وَقَضَینَا إِلَى بَنِی إِسْرَائِیلَ فِی الْکِتَابِ لَتُفْسِدُنَّ فِی الْأَرْضِ مَرَّتَینِ وَلَتَعْلُنَّ عُلُوًّا کَبِیرًا فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ أُولَاهُمَا بَعَثْنَا عَلَیکُمْ عِبَادًا لَنَا أُولِی بَأْسٍ شَدِیدٍ فَجَاسُوا خِلَالَ الدِّیارِ وَکَانَ وَعْدًا مَفْعُولًا )  (آیه ۴ و ۵  سوره سراء)
(ما به بنی اسرائیل در کتاب اعلام کردیم که دوبار در زمین فساد خواهید کرد، و برتری‌جویی بزرگی خواهید نمود هنگامی که نخستین وعده فرا رسد، گروهی از بندگان پیکارجوی خود را بر ضد شما میانگیزیم خانه‌ها را جستجو می‌کنند؛ و این وعده‌ای است قطعی! )
شیعه آیه را اینطور معنی میکند :
ما به بنی اسرائیل در کتاب اعلام کردیم که دوبار در زمین فساد خواهید کرد، و حضرت علی و حسن را میکشید  و بعد به طغیان بزرگی حسین را نیز میکشید , وهنگامی که پیروزی حسین فرا برسد، گروهی از بندگان پیکارجوی خود را بر ضد شما میانگیزیم  که خانه‌ها را جستجو می‌کنند؛ و این وعده‌ای است قطعی

۲۱-«وَمَنْ قُتِلَ مَظْلُومًا فَقَدْ جَعَلْنَا لِوَلِیهِ سُلْطَانًا فَلَا یسْرِفْ فِی الْقَتْلِ إِنَّهُ کَانَ مَنْصُورًا»(الإسراء/۳۳)
(و آن کس که مظلوم کشته شده، برای ولیش سلطه قرار دادیم؛ اما در قتل اسراف نکند، چرا که او مورد حمایت است)
شیعه آیه را اینطور معنی میکند :
و بخاطر  حسین که مظلوم کشته شده، برای مهدی سلطه قرار دادیم؛ تا  نسل قاتلان حسین همه را بکشد و  هر چقدر که بکشد حق دارد و اسراف نیست این کشتن
اى   تیغ  انتقام   الهى  بیا   بیا
وى منتقم ز ظلم و تباهى بیا بیا
با تیغ ظلم، خون به دل اهل حق شده
اى نور حق به جنگ سیاهى بیا بیا
باور کنید شیعه همینجوری معنی میکند رجوع کنید به  کتاب (مهدى در قرآن سید محمد عابدین ‏زاده )  که با اجازه وزارت ارشاد چاپ شده و احادیثس مستدل است یعنی حواله داده به کتب مورد قبول شیعه
 
خواننده گرامی
دو بخش پیشین این مقاله را نیز ببیین  در انجا هم گفتیم که  فریب بعضی از ترجمه های شیعه را نخورید شیعه چند وجهه دارد در حقیقت معنی حقیقی در نزد آنها همین است
دوما حتما  آیات قبلی  و بعدی  هر آیه  ای که شیعه بتمسخر گرفته را ببینید تا علمای شیعه بیشتر و کاملا  رسوا شوند

 

نویسنده: محمد باقر سجودی

مقاله پیشنهادی

هنگام اختلاف با پدر چگونه با وی صحبت کنم؟

سوال: در اسلام هنگامی که سوء تفاهمی میان پدر و پسر رخ می‌دهد چگونه می‌توان …