آیا پیغمبرى که علماى شیعه به او ایمان دارند، الگو و سرمشق مناسبی برای انسانهاست؟!

آیا قادیانی ها را میشناسید ؟ آنها فرقه ای در شبه قاره هند هستند که خود را مسلمان میدانند، اما  علمای هند و پاکستان متفقا آنها را بعنوان  کافر و خارج از ملت میشناسند، بعضی وقت ها هنگامیکه با قادیانی هم صحبت شوی گیج میشوی  زیرا میگویند…

لا اله الا الله و محمد رسول الله !
اما حقیقت این است که آنها وقتیکه میگویند اشهد ان محمد رسول الله قصدشان از محمد مردی است که در قرن ۱۹ میلادی زندگی میکرده نه محمد عربی متولد مکه و مهاجر به مدینه و گفتیم  هر کسیکه این  حقیقت را نداند گیج میشود
اما شیعه ،الحمدلله آن محمد را پیامبر میداند که ۱۴۳۰ سال پیش با یارش ابوبکر از مکه به مدینه هجرت کرد در این با ما فرقی ندارد، اما فرق شیعه با ما در  این است که او به محمدی ایمان دارد که سخنانش سراسر با  حضرت محمدی که  ما میشناسیم مختلف است بلکه متضاد است  مثلا پیامبر ما  میگوید: ابوبکر افضل ترین فرد این امت است و پیامبر آنها که ایضا محمد نام دارد میگوید که ابوبکر بدترین فرد این امت است یعنی گفته ای صد در صد برعکس!

پس بین پیامبر ما و پیامبر آنها فرق های اساسی وجود دارد  و قران آیه ای دارد که در آن به مسلمانان امر شده کارهای پیامبر را سرمشق و چراغ راه خود قرار دهند: اول آیه را ببینید: لَقَدْ کَانَ لَکُمْ فِی رَسُولِ اللَّهِ أُسْوَهٌ حَسَنَهٌ لِمَنْ کَانَ یَرْجُو اللَّهَ وَالْیَوْمَ الْآَخِرَ وَذَکَرَ اللَّهَ کَثِیرًا (۲۱) سوره الممتحنه

«براستیکه رسول الله برای آن دسته از شما که امید به  دیدار الله و روز قیامت هستند، و ایضا برای أنهایی که  بسیار ذاکر هستند ، الگو و  سرمشق خوبی برای پیروی است!»
حالا بیایید ببینیم که آیا میتوان پیامبری که شیعه ها به او ایمان دارند را سرمشق و اسوه خود قرار دهیم؟
۱- اگر قرار باشد پیامبر شیعه ها را  سرمشق زندگی قرار دهیم باید که با آدم های بد و شراب خوار و منافق و ظالم  و مرتد و ملعون، دوستی و رفت و آمد و همکاری کنیم  زیرا شیعه ها به پیغمبری ایمان دارند که تا آخر زندگی،  دوستان و همراهان خیلی بدی داشت  و با آنکه خودش پیغمبر بود اما تا آخر عمر با آدمهای ناباب رفاقت و رفت و آمد داشت!!  (العیاذ بالله)

۲- اگر قرار باید پیامبر شیعه ها را  سرمشق زندگی انتخاب کنیم  پس باید که با زنهای  منافق مرتد و ملعون و  فاحشه  (این را لقب اخیر را تازگی ها به همسران پیامبرشان نسبت داده اند)  عروسی کنیم و تا آخر عمر باید که آنها را رها نکنیم و بر آزارشان صبر کنیم

۳ – شیعه ها به پیامبری ایمان دارند که در فکر زندگی دخترانش نبود  و یکی از دخترانش  را بمردی داد که  میدانست او آدم خوبی نیست نه فقط خوب نیست که منافق است نه فقط میدانست که منافق است که میدانست دشمن امامت است  و عجب و صد عجب که این شوهر ظالم!   دختر پیامبر را (بر اساس ادعای شیعه)  کشت!! ولی باز پیامبر دومی را به او داد هیچ معلوم نیست که چرا اینکار ها را کرد!!

اگر ما پیغمبر شیعه ها را اسوه و نمونه قرار دهیم در آن صورت باید   در جستجوی بدترین انسانها را برای همسری دختران خود باشیم!! 
۴ – هاشمی رفسنجانی  و پسران و دخترانش، جیب های خود را از بیت المال پرکرده اند  ثروت افسانه ای آنها باعث شده تا مردم به رفسنجانی  لقب  اکبر شاه را بدهند و حتی که تا  نوه کوچکش هم در لندن درس میخواند و میدانیم که  برای  درس خواندن در لندن  باید کیلو کیلو ریال خرج کنند . اما رفسنجانی پیامبر خودش را اسوه و الگو  قرار داده زیرا شیعه عقیده دارد که رسول الله، املاک  بزرگ حکومتی را ( فدک را ) به دخترش بخشید که غصب شد!  پس اگر پیامبر شیعه ها الگوی ما باشد حق داریم آقا زاده ها را مالا مال از زمین و خانه و پول بیت المال  کنیم.

۵ – اگر پیغمبر شیعه ها را الگو و سرمشق و راهنما بدانیم باید که امر امت را بدست بی لیاقترین مردم بسپاریم  به رهبرانی بسپاریم  که با وجودیکه میدانند صحرای کربلا آب ندارد و میدانند دشمن راه آب  را میبندد ( چون حسب ادعای شیعه معصومین غیب میدانند )  باز با این وجود، بچه های کوچک خود را نیز بی آب  و توشه با خود ببرد و تدبیر نکند تا  آنجا در صحرا  از تشنکی عذاب و هلاک شوند و این در حالی است که یک قاچاقچی مجرم و نادان وقتیکه بخواهد از کویر لوت عبور کند( چون علم به اوضاع  صحرا دارد ) اگر  2 کیسه تریاک بردارد، ۴ بشکه آب  نیز همراه خود میبرد تا  مبادا  تشنه بماند!!

و آری اگر پیامبر شیعه ها الگو زندگی باشد، پس  باید بگردیم ضعیف ترین افراد را پادشاه کنیم تا شب و روز  فقط گریه کنند و یا  یکی  دیگر که منکر امامت خود شود و یکی در زندان هارون رشید باشد و یکی در مشهد غریب بمیرد  وبشود غریب الغرباء!! و  یکی از عصای موسی که در دست دارد هم خجالت نکشد  و برود در سردابی پنهان شود و بیرون نیاید  در حالیکه هم ایران دست شیعه است و هم عراق به برکت آمریکایی ها در دست آنها…. باز هم بیرون نیاید!!
آیا همینقدر  نوشتن بس نیست تا بدانید که  دین علمای شیعه، دینی عجیب است؟!

 

نویسنده: محمد باقر سجودی

مقاله پیشنهادی

هنگام اختلاف با پدر چگونه با وی صحبت کنم؟

سوال: در اسلام هنگامی که سوء تفاهمی میان پدر و پسر رخ می‌دهد چگونه می‌توان …