پاسخ های ارسال شده در انجمن
-
نویسندهنوشته ها
-
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: اکثر روایات مهدی جعلی است و مهدی شیعه اثنی عشری ممکنه واقعی نباشه #4541شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: اکثر روایات مهدی جعلی است و مهدی شیعه اثنی عشری ممکنه واقعی نباشه #4540قتال السفياني لأهل المشرق وانتصاره عليهم وعلى الرايات السود التابعة لهم
دخول السفياني مصر وبقائه فيها أربعة أشهر ويفت مصر فت البعرة
این روایت کذب است و در ان مروان حکم سفیانی است و عبدالرحمان بن عتبه فهری حاکم مصر از سوی زبیریان از مروان در جنگ شکست خوردر روایات شخصی به نام قحطانی داریم که اهل یمن است و با سفیانی میجنگد و حالا لینک زیر را در مورد عبدالرحمن بن محمد بن اشعث مطاله کنید او همچنین اعرج کندی روایات هم هست و از ایرانیان برای جنگ با امویان استفاده کرد
http://www.pajoohe.com/fa/index.php?Page=definition&UID=44097
شورش عثمان بن ثقاله السفياني كه در عجلون اردن ، سال 816 شوريد و ادعا كرد سفيانى موعود است
ریشه خروج سفیانی در بیابان خشک و اینکه نامش عثمان است از این واقعه استوقتی روایات را با تاریخ مقایسه میکنیم اکثر انها جعلی است
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: اکثر روایات مهدی جعلی است و مهدی شیعه اثنی عشری ممکنه واقعی نباشه #4539
درمورد مختار : او اولین بار از کلمه منجی در مورد محمد حنفیه استفاده کرد و شاید هم اولین کسیکه از کلمه مهدی استفاده کردبه لینک مقابل رجوع کنید :
http://vista.ir/article/255733
درمورد روز شروع قیام مورخین 11 فوریه را نوشته اند که برابر 22 بهمن است اما مطمئن نیستم براساس تقویم گریگوری است یا ژولیانی چون اگه براساس تقویم قدیم مسیحیان باشد 11 فوریه برابر 22 بهمن نیست
لینک مقابل درمورد روز قیام مختار:
http://www.beytoote.com/news/calendar/bahman22.html
در ضمن پرچم مختار به رنگهای کنونی پرچم ایران بودو لینک مقابل در موردش :
http://abna.ir/data.asp?lang=1&Id=242044
همچنین یاران مختار اکثرا ایرانی و تعداد زیادی از انها از موالی بنی تمیم بودند از جمله کیان فرمانده لشکر او و اینجا روایات جعلی شعیب بن صالح و یا اینکه تحریف ها در مورد شعیب بن صالح بوجود امد
http://www.alaam.tahoor.com/page.php?id=12004&cat=1254
سطور پایانی در مورد بنی تمیم را بخوانیدالبته موالیان بنی تمیم 4000 ایرانی بودند که به عراق رفته و طی پیمان نامه ای جز قبیله بنی تمیم شدند و عدد 4000 نیرو همراه شعیب بن صالح اینجا جعل شد
http://www.hawzah.net/fa/magazine/magart/0/5023/44154
http://www.ghadeer.org/nahj/j_taix_3/damgha20.htm
تاریخ جنگها مروان حکم رو در ام بخونید و با روایاتی که میگه سفیانی حمص و حلب و قنسرین و فلسطین (اردن)مقایسه کنید
البته خالد بن یزید از عبارت سفیانی برای او استفاده نکرد بعدها سفیانی جعلی بخشی از خصوصیات مروان را گرفت
خالد بن یزید سعی داشت او را اصهب معرفی کند در ضمن مروان توسط کنیزی خفه شد !!
دائیان خالد بن یزید از بنی کلب بودند
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: اهل سنت پاسخ دهند. البته اگر پاسخی داشته باشند #4418اصلا جنگ صفین رخ داده یا اون هم دروغ تاریخیه ؟؟؟؟؟؟شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: نقد بعضی روایات در مورد سفیانی اصهب و …. : #4417در برخی از روایات طلوع ستاره های دنباله دار از علایم ظهور به حساب رفته است چنان که امیرالمؤمنین(ع) می فرماید: «و طلوع الکواکب المذنبة واقتران النجوم ». و همچنین فرمود: «و بدا لکم النجم ذوالذنب من قبل المشرق و لاح لکم القمر المنیر فاذا کان ذلک فراجعوا التوبة ».
«یعنی برای شما ستاره دنباله داری از جانب مشرق آشکار و مانند ماهتاب پرفروغی ظاهر می شود در این هنگام به توبه باز گردید
يَظهَرُ فيِ السَّماءِ آيَةٌ لِلَيلَتَينِ تَخلوُانِ مِن شَهرِ رَمَضانَ.” “دو شب گذشته از ماه رمضان نشانه اي در آسمان ظاهر مي*شود.”(الملاحم و الفتن: سيّد بن طاوس، ص35.).به نظر این روایت اشتباه ترجمه شده شاید منظور دو شب مانده به اغاز ماه رمضان است تخلو معنی های صرف نظر کردن و مقدم بودن و پیش از چیزی واقع شدن را دارد
اگر هدف قبل از رمضان سال ظهور است امسال دو شب قبل رمضان تقویم ثابت یعنی 12 یا 13 ابان
در این تاریخ کسوف رخ میده و این در حالیه که خورشید در صورت فلکی میزان قرار داده و همزمان عطارد و زحل هم در این برج قرار دارند.چند ساعت قبل از کسوف ماه دقیقا از مقابل عطارد عبور میکنه و بعد از کسوف هم از مقابل زحل رد میشه. هم کسوفه هم اجتماع ماه و خورشید و عطارد و زحل و هم احتراق ماه و عطارد و زحل! همه این اتفاقات هم در نزدیکی ستاره زوبین جنوبی پیش میاد
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: نقد بعضی روایات در مورد سفیانی اصهب و …. : #4414شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: اکثر روایات مهدی جعلی است و مهدی شیعه اثنی عشری ممکنه واقعی نباشه #4358نابودی بنی عبّاس هنگام آشکارشدن ستاره ای در دل آسمان و صدای شدید فروافتادن چیزی از آسمان و شکافته شدنی است. همۀ اینها در ماه رمضان خواهد بود. سرخی میان پنجم تا بیستم رمضان است و صدای شدید فروافتادن چیزی از آسمان در نیمه تا بیستم ماه می باشد و شکافته شدن از بیستم تا بیست و چهارم خواهد بود. و ستارهای دیده میشود که مانند ماه نورافشانی می کند و سپس چونان مار در هم می پیچد تا جایی که نزدیک است دو سر آن به هم برسند. و دو لرزش در شبِ پدیدآمدنِ دو فرورفتن خواهد بود، و ستاره ای که شهابی به وسیلۀ او پرتاب می شود و از آسمان فرو می افتد؛ با آن صدایی شدید است تا آنکه در مشرق می افتد و مردم از آن دچار بلایی سخت می شوند. (الفتن، ج ۱، ص۲۳۰، جزء ۳، ح ۶۴۳، مکتبة التوحید، قاهره، چاپ اوّل، ۱۴۱۲ هـ. ق. )نام دنباله دارها در قدیم ستارگان دنباله دار بود و تقویم زمان پیامبر همین تقویم عبری یهودیان بود با این تفاوت که ماهها نام قمری داشتند و سالهای کبیسه که 13 ماهه بود احتمالا با هم مشابه نبوده مثلا سال گذشته در نزد تقویم عبری حجازی کامل بوده در صورتی که تقویم کنونی عبری سال ناقص و 12 ماهه بود در اینصورت صفر سال 1435 برابر ماه رمضان تقویم زمان پیامبر است همچنی این ماه برابر اذر فارسی هست که رمضان به معنای اتش سوزان با اذر هم معنی است
و همچنین دلایلی دیگه که قبلا در این تاپیک گفتم دنباله دار ایسون و لاوجوی 2013 همان دنباله دارهای روایات هستند
پس ممکنه روایت فوق مربوط به قیامت باشد و یا سال ظهور که احتمال ان کمتر است
ممکنه مهدی در اینده خروج کنه و یا منظور پیامبر از او فردی بوده که در گذشته انقلاب کرده
من به عنوان یک شیعه وقتی در مورد مهدی شیعیان کیسانیه و محمدیه مطالعه میکنم این احتمال رو در نظر میگیرم که فرقه خودم یعنی اثنی عشری ممکنه مثل اونها مهدی سازی کرده باشه و غیبت و رجعت رو از اونها اقتباس کرده باشه در ضمن واقعا اگه مردم مطالب این سایت رو بخونن متوجه میشن عالمان شیعه بیشتر بسوی گمراهی هدایت میکنند تا رستگاری واقعا وضعیت کنونی تاسف باره البته این بدین معنی نیست که مذهب اهل تسنن هم دچار تحریف نشده
ولی مذهب شیعه چندین برابر دچارانحراف و تحریفه و کی هم به دنبال اصلاح نیست و مردم هم روز به روز از مذهب فاصله میگیرن همانطور که از مسیحیت تحریف شده فاصله گرفتند
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: ایا حسن روحانی همان دجال خراسانی در روایات پیامبر اکرم است ؟ #43571
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: نقد بعضی روایات در مورد سفیانی اصهب و …. : #4337نظر من درمورد سایتمن امروز با سایت شما اشنا شدم قبلا هم خیلی از مسائل مذهب خودم تشیع از نظرم تحریف شده یا ساختگی بود با مطالعه چند پست در سایت شما معتقدم در اکثر موارد دلایل برادران اهل سنت از نظر سندیت و عقلی صحیح است البته بعضا زیاده روی هم دیده میشه و حتی بعضی اشتباهات از سوی انها ولی کلا اشتباهات و خرافه ها در مذهب شیعه دهها برابر اهل تسنن است
به نظر این بحث ها تا حالا بی فایده بوده خیلی از شیعیان اگه اینها رو بشنوند به خرافه و اشتباه بودن برخی داستانها و دستورات مذهبی تشیع پی میبرند حتی بعضی علما هم همینطورند اما خودخواهی و ترس از شکست باعث میشه علما وظیفه خود را انجام ندهند زیرا از نظر انها قبول برخی واقعیتها یعنی عقب نشینی در برابر اهل سنت و البته به نظرم در مورد اهل سنت هم اینها صدق میکند فقط با این تفاوت که اشتباهات و خرافات در مذهب انها خیلی کمتر تشیع است
منظورم از اشتباهات مواردی است که با گذشت زمان و تحریف بوجود امده
انسان عصر حاضر دیگه مانند گذشته خرافات را قبول ندارد و کافی است مواردی خرافه در مذهبش بیابد همین زمینه ای میشود برای اینکه کلا دین در افکار و اعمالش کم رنگ و خراف جلوه کند
متاسفانه هیچ کدام از علمای دو طرف قصد ندارن از مواضع مغرورانه و اشتباه خود عقب نشینی کنند زیرا این را شکست در برابر دیگری تلقی میکنن و اینطور میشه حقیقت خاموش می ماندالبته بسیاری از خرافات در کتب شیعه بهشون عمل نمیشه و یا علما هم قبولشون ندارن اما متاسفانه حذفشون نمیکنند
و کلا وحدت به دست نمیاد مگر بزرگان دینی چون حضرت عیسی و امام مهدی به میان مردم بیایند تا همه خرافات را از همه ادیان و مذاهب دور کنندشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: نقد بعضی روایات در مورد سفیانی اصهب و …. : #4336 -
نویسندهنوشته ها
شَروسی از ارمنستان و آذربایجان، به قصد پشت ری،
کوه سیاه متّصل به کوه قرمز و چسبیده به کوههای تالقان، خروج
می کند. در نتیجه، بین او و مَرْوَزی نبردی سخت در میگیرد که
در آن، خردسال پیر، و پیرْ فرتوت میشود و میان آن دو کشتار
آشکار می گردد. پس در این هنگام، منتظر خروج وی
به سوی زوراء باشید. او در آنجا درنگ نمیکند
تا به ماهان و سپس به واسطِ عراق برود…
بحار الأنوار، ج 52، ص 45
این روایت یا جعلی است و زمان سلجوقیان ساخته شده و یا اشاره دارد به جنگهای طغرل با ارمنستان و ال بویه عراق
طغرل اهل مرو بود و جنگهای زیادی با ارمنستان داشت او ماهان و عراق راهم متصرف شد و ال بویه را منقرض ساخت البته روایت به نظر کلا در مورد جنگهای طغرل با ال بویه است و احتمال زیاد جعلی است
پایتخت طغرل شهر ری بود khavariha.blogfa.com/8810.aspx
و لینک زیر در مورد جنگهای سلجوقیان و ارمنستان
http://www.paymanonline.com/…/]