پاسخ های ارسال شده در انجمن
-
نویسندهنوشته ها
-
مدافع جوابی که به سولاتم ندادی و حداقل ایه را از مترجمین خودت بزار
چرا به 4 سوالم جواب ندادی؟
اون روایت هم از امام زمان واسه کذب بودن حرفت هست
مدافع جوابی که به سولاتم ندادی و حداقل ایه را از مترجمین خودت بزارو تو را با 4 تا سوال تسلیم کردم و خودت هم میدانی اگر ادامه دهی میتوانم تمام دروغ هایت را بگیرم تا همه بفهمن چقدر مکاری
حتی امام صادق هم نگفته که بقیه الله در اصطلاح به معنای پیامبران و اولیاست پس 4تا سوال من رو پاسخ ندادی ایا واقعا خودت چشمی برای دیدن داری؟؟؟؟؟؟؟؟
و چندین بار در شبکه های اجتماعی بهت تذکر دادم که از تفسیر به رای دست بکش تا مجبور نشوی تمام مفسران خود را رد کنی.
و چرا بزرگترین مفسران ت هم همچین تفسیری از ایه 86 هود به ععقل شان نرسید
ایا واقعا خودت گوشی برای شنیدن داری؟
اینگونه تعریف کردند بقیه الله را حرف شما درست اما مجرد اینکه گفتند بقیه الله نشد جواب از سوال من و اینکه روایت از کتبتون واسه اثبات حرفتون که مراد از ایه امام زمان هست اونم روایت از خود امام زمان جای خنده هست ما رو موجود بودنش بحث می کنیم و شما طوری ازش روایت می کنید که انگار قبول کردیم امام زمان بدنیا امده متاسفانه جوابی نداشتی دوباره سوالاتمو میپرسم1-ادعا کردی بقیه الله در اصطلاح انبیا و اولیاست بگو چه کسی بقیه الله را اینگونه تعریف کرده؟
2-چرا سیاق و سباق ایه ربطی به امام زمان ندارد؟
3-اگه بقیه الله در اصطلاح انبیا و اولیا هست وجه تخصیص امام زمان چیه؟
4-چرا حتی خود ایه را کامل با ترجمه ش نمیاری؟
جناب مدافع ایا گوسالهٔ سامری ارزش بیشتری دارد یا امام زمان شما؟چون در مورد گوسالهٔ سامری در قران ایه صریح و واضح داریم و مو به مو جزییاتش توضیح داده شده
اما از امام زمان شما ایه ای وجود ندارد تا مردم بعد از پیامبر گمراه نشوند
ایا قران کتاب گمراهی است یا کتاب هدایت؟
قرآن چگونه کتابی است؟ رمزی؟ ساده و روشن؟
قرآن کتابی است که برای هدایت مردم بیان شده است و سخنان خود را به وضوح برای مردم بیان کرده است و خود را مبین و روشن بیان می کند:
«قَدْ جاءَكُمْ مِنَ اللَّهِ نُورٌ وَ كِتابٌ مُبینٌ[مائده/۱۵] (آرى،) از طرف خدا، نور و كتاب آشكارى به سوى شما آمد.»
«تِلْكَ آیاتُ الْكِتابِ وَ قُرْآنٍ مُبینٍ[حجر/۱] این است آیات كتاب و آیات قرآن كه روشن كننده حقائق است.»
بنابراین هر سخنی که قرآن گفته، بر معنای عرفی خود دلالت می کند و ما می توانیم معنای ظاهری آن را حجت بدانیم. اگر مطالب قرآن تماما به شکل رمزی بود، طبیعتا توسط افراد زیادی صحیح درک نمی شد. و آنها به گمراهی می افتادند. در حالی که قرآن برای جلوگیری از انحرافات آمده و غرض اصلی آن هدایت بشر است. پس به عنوان مثال اگر قرآن سخن از معاد می گوید، واقعا معاد را مد نظر دارد و نمی توان ادعا کرد که منظور قرآن از بیان این مطالب چیز دیگری است.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: اهلسنت پاسخ این حدیث بخاری و مسلم را بدهند #11259لطفااحادیث بخاری راازاهل بخاری بپرسیدنه اینکه به رای خودوبه نفع
خوداستفاده کنیدوبعدشبهه پراکنی کنیدازمابپرسیدمنظورحدیث چیه نه جاهلانه
خودراعالم دانسته وحدیث رانقدکنیداین روایت صحیح هست وازمعجزات پیامبرهستزیراکه دراین حدیث زمانی راپیشگوی میکنندکه مسلمانان به دورازاتباع قران
وسنت ومومنین ازیهودونصاری پیروی میکنن البته این اتباع درضلالت سرکشی
وفسادهست نه اتباع درکفروهمه وجوه زیراکه اتباع درکفراگه باشه اصن بهش
مسلمان نمیگن مادرعصری هستیم که پیشگوی پیامبردرآن نمایان هست جوان
مسلمان عالمان دینی ومومنین راافرادعقب مونده وبیسوادمیپندارهویهودونصاری راالگوی خودقراردادن انان راپیشرفته آزادی اندیشه گمان میکنه
واین فکرسبب پیروی ازانان میشود
چه درپوشش وچه درخوراک بی حجابی راگناه حساب نمیکنن ازاوامرخداوندهمچون
نمازروزه زکات و…سرپیچی میکندمانندیهودونصاری که سرپیچی کردندحدیث این
نوع اتباع رامیگه پس بفهم هرگردی گردونیست واین سوالت نشان دهنده بی عقلی
ومرض داشتنت رانشان میدهزیراکه پیامبراین حدیث رامیگفتن درحالیکه میدانست ربطی به اتباع درتحریف
کتاب اسمانی نداردچون احدی نمیتواندقرآن راتحریف کندنحن نزلناالذکرونحن
له لحافظین حتی سامعین حدیث درذهنشان این پرسش نیامدکه
ازپیامبربپرسندجزدرذهن منحرف ومقرض شمااگه بنابراین باشدکه هراتباع همان
چیزی هست که شمامیگیدیک سوال دارم درقرآن آمدهلن ترضی عنک الیهودولاالنصاری حتی تتبع ملتهم محل شاهدتتبع هست ایاازاین
اتباع لازم میادکه کسی میتواندقرآن راتحریف کند؟شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: اهلسنت پاسخ این حدیث بخاری و مسلم را بدهند #11260با سلام
لطفااحادیث بخاری راازاهل بخاری بپرسیدنه اینکه به رای خودوبه نفع
خوداستفاده کنیدوبعدشبهه پراکنی کنیدازمابپرسیدمنظورحدیث چیه نه جاهلانه
خودراعالم دانسته وحدیث رانقدکنیداین روایت صحیح هست وازمعجزات پیامبرهستزیراکه دراین حدیث زمانی راپیشگوی میکنندکه مسلمانان به دورازاتباع قران
وسنت ومومنین ازیهودونصاری پیروی میکنن البته این اتباع درضلالت سرکشی
وفسادهست نه اتباع درکفروهمه وجوه زیراکه اتباع درکفراگه باشه اصن بهش
مسلمان نمیگن مادرعصری هستیم که پیشگوی پیامبردرآن نمایان هست جوان
مسلمان عالمان دینی ومومنین راافرادعقب مونده وبیسوادمیپندارهویهودونصاری راالگوی خودقراردادن انان راپیشرفته آزادی اندیشه گمان میکنه
واین فکرسبب پیروی ازانان میشود
چه درپوشش وچه درخوراک بی حجابی راگناه حساب نمیکنن ازاوامرخداوندهمچون
نمازروزه زکات و…سرپیچی میکندمانندیهودونصاری که سرپیچی کردندحدیث این
نوع اتباع رامیگه پس بفهم هرگردی گردونیست واین سوالت نشان دهنده بی عقلی
ومرض داشتنت رانشان میدهزیراکه پیامبراین حدیث رامیگفتن درحالیکه میدانست ربطی به اتباع درتحریف
کتاب اسمانی نداردچون احدی نمیتواندقرآن راتحریف کندنحن نزلناالذکرونحن
له لحافظین حتی سامعین حدیث درذهنشان این پرسش نیامدکه
ازپیامبربپرسندجزدرذهن منحرف ومقرض شمااگه بنابراین باشدکه هراتباع همان
چیزی هست که شمامیگیدیک سوال دارم درقرآن آمدهلن ترضی عنک الیهودولاالنصاری حتی تتبع ملتهم محل شاهدتتبع هست ایاازاین
اتباع لازم میادکه کسی میتواندقرآن راتحریف کند؟اینگونه تعریف کردند بقیه الله را حرف شما درست اما مجرد اینکه گفتند بقیه الله نشد جواب از سوال من و اینکه روایت از کتبتون واسه اثبات حرفتون که مراد از ایه امام زمان هست اونم روایت از خود امام زمان جای خنده هست ما رو موجود بودنش بحث می کنیم و شما طوری ازش روایت می کنید که انگار قبول کردیم امام زمان بدنیا امده متاسفانه جوابی نداشتی دوباره سوالاتمو میپرسم1-ادعا کردی بقیه الله در اصطلاح انبیا و اولیاست بگو چه کسی بقیه الله را اینگونه تعریف کرده؟
2-چرا سیاق و سباق ایه ربطی به امام زمان ندارد؟
3-اگه بقیه الله در اصطلاح انبیا و اولیا هست وجه تخصیص امام زمان چیه؟
4-چرا حتی خود ایه را کامل با ترجمه ش نمیاری
-
نویسندهنوشته ها
1-ادعا کردی بقیه الله در اصطلاح انبیا و اولیاست بگو چه کسی بقیه الله را اینگونه تعریف کرده؟
2-چرا سیاق و سباق ایه ربطی به امام زمان ندارد؟
3-اگه بقیه الله در اصطلاح انبیا و اولیا هست وجه تخصیص امام زمان چیه؟
4-چرا حتی خود ایه را کامل با ترجمه ش نمیاری؟