پاسخ های ارسال شده در انجمن
در حال نمایش 9 نوشته (از کل 9)
-
نویسندهنوشته ها
-
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: پیامبر اسلام: اگر بعد از من، علی را امیر خودتان قرار بدهید، گرچه میدانم این کار را نمیکنید #3408این حدیث کاملا روشن است که ساختگی است و شما شاید از تاریخ هیچ اطلاعی ندارید و بدانید که حضرت علی رضی الله عنه خلیفه چهارم می باشند و چیزی را که شما فکر می کنید تحقق نیافته انجام شده و ایشان به خلافت رسیدند و در نهایت به دست شیعیان خود به شهادت می رسند شیعیانی که در اثر جهل و نادانی از دین خارج شدند و حالا نیز باور کنید همانطور است و هیچ چیز عوض نشده و وقتی حضرت مهدی ظهور کند این شما هستیدکه چون مراجع شما منافعشان در خطر می افتد حکم به ارتداد ایشان خواهند داد و شما قطعا با ایشان جهاد خواهید کرد البته اگر از شیعیان مراجع باشید .
برادر به حقیقت همین روز و شب باور کنید که روز قیامتی هست روزی که از کسی جز اعمال او پذیرفته نمی شود نه مرا به خاطر خوبی های حضرت ابوبکر رضی الله عنه به بهشت می برند نه شما را به خاطر خوبی های حضرت امام حسین رضی الله عنه به بهشت می برند هر کسی به خاطر عملی که کسب کرده سنجیده می شود و با ید به افتراهایی که به کسانی که خدا تاییدشان کرده در آن روز در محظر الله جل جلاله جواب داد .
برادر ، من نمی گویم که فقط احادیث اهل سنت صحیح است و یا همه احادیث تشیع دروغ است ، نه به نظر من اول شما تمام این احادیث را کنار بگذار و قرآن کریم را فقط یکبار با صدق دل و تسلیم کامل به فرامین و آیات محکمات آن و امام قرار دادن آن بخوان و تفکر کن انشاءالله خود متوجه خواهی شد.من خود با خواندن قرآن و تفکر به این نتیجه رسیدم و دست از تفکر تشیع کشیدم والسلامشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: من از نزد پست ترین و کافرترین مردم (=معاویه) می آیم!!! #3409من از حضرت علی رضی الله عنه در این مورد تبعیت میکنم نه از سازنده آن حدیث .حضرت علی رضی الله عنه با وجود اختلاف با حضرت معاویه رضی الله عنه به هیچ عنوان رضایت به توهین کردن به ایشان را ندادند ومن هم از حضرت علی رضی الله عنه اطاعت میکنم.
برادر در روز جزا نه به خاطر خوبی های حضرت علی رضی الله عنه مرا به بهشت می برندو نه به خاطر اختلاف ایشان با حضرت معاویه رضی الله عنه مرا به جهنم می برند و هر کسی فقط با آنچه بدست آورده و اعمالش سنجیده می شود. ولی اگر به کسی افترایی بستید آنجا باید جواب داد و قتی الله جل جلاله فرمودند من در قرآن گفتم که از آنان راضی شدم و آنان را در قیامت خشنود میکنم، چرا شما این تهمت را به ایشان زدید و دلیلت چیست ؟ می خواهی چه بگویی ، می خواهی بگویی من در فلان کتاب خواندم !!!آیا فکر می کنی این جواب از تو قبول می گردد؟
از آن روز بترس.برادرم من هم تا 1 سال پیش مانند شما فکر می کردم . به شما توصیه میکنم فقط یک بار قرآن کریم را با صدق دل و تسلیم در برابر آیات محکمات آن و ایمان کامل به آن بخوان و در آن تفکر کن انشاءالله خود خواهی فهمید.والسلامشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: پاسخ به مقاله “رد شبهه تولد حضرت علی در کعبه” #3410برادر کمی فکر کن اگر این امر به این محمی انجام شده بود بر اساس تفکر شیعه آیا جایز نبود الله جل جلاله در قرآن امامت حضرت علی را به این برهان روشن میفرمودند که :«کسی که با این معجزه که دیوار خانه خدا باز شد و در آنجا متولد شد و کسی تا بدنیا آمدن او اجازه ورود به کعبه را نداشت را به امامت منسوب کردم» کمی فکر کن و دست از این خرافه بردار که قابل قبول نیست و الله جل جلاه در قرآن از آن نام نبرده است پس اگر هم شما درست گفته باشید فضیلتی نبوده چونکه اگر فضیلتی بود به طور قطع یک بار در کتاب خدا وحد اقل ائمه از آن به عنوان افتخار نام می بردند.
آیا اینطور نیست ؟برادر چرا قرآن را می خوانی ولی تفکر نمی کنی چرا آیات محکم قرآن را قبول نداری و آیات متشابه آنرا را دست آویز خود قرار می دهی چرا بجای ایمان به قرآن آیات قرآن را به نفع عقاید خود معنی میکنید آیا از روز قیامت نمی ترسید ؟سلام علیکم
برادر عزیز ایراد گرفته بودید که من اصحاب حضرت رسول صلوات الله علیه و آله و اصحابه را در اولویت دوم قرار داده ام ولی لطفا با دقت بخوانید من نام اصحاب را در جمله صلوات بر حضرت رسول آورده ام و مانند قدیم برای صلوات به یک «ص» جهت صلوات اکتفا نمی کنم و آنرا کامل مینویسم.
من در انجا بطور دقیق از روی معنی آیه شریفه برداشت اولویت ها را نوشته ام که :اول الله جل جلاله ، بعدی حضرت رسول صلوات الله علیه و آله و اصحابه و اخر اولی الامر هستند .
برادر شما قرآن را هم همینطور قراعت می کنید و آنچیزی را که دوست دارید از آن طلب می کنید نه حقیقت آشکار آنرا برای همین از صحبت شما تعجب نمیکنم
والسلامسلام علیکم
برادر گرامی من از گفتن انصاف داشته باشید منظور بی احترامی نداشتم اگر سو تفاهم شده مرا ببخشید من از روی صحبت دو برادر و دو دوست این را گفتم و در ضمن از غلط های املایی هم عذر خواهی می کنم.
و در مورد بحث من در بداشت خود از آیات قرآن می فهمم که مقام نبی از امام بالا تر است و همان آیه شریفه کاملا روشن بیان نموده است و نیاز به مثال دیگری نیست .
البته این برداشت من است و الله اعلم.
در ضمن من بدعتی نیاوردم و هر وقت که بر حضرت محمد(صلوات الله علیه و آله و اصحابه ) درود می فرستم به آل اطهار و اصحابشان نیز درود می فرستم چون در قرآن در چندین آیه منجمله آیه شریفه « وَالسَّابِقُونَ الأَوَّلُونَ مِنَ الْمُهَاجِرِينَ وَالأَنصَارِ وَالَّذِينَ اتَّبَعُوهُم بِإِحْسَانٍ رَّضِيَ اللّهُ عَنْهُمْ وَرَضُواْ عَنْهُ وَأَعَدَّ لَهُمْ جَنَّاتٍ تَجْرِي تَحْتَهَا الأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا أَبَدًا ذَلِكَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ » خواندم که خدا چقدر آنان را دوست دارد و من هم هرچه در قرآن باشد را بدون چون و چرا قبول میکنم چون مسلمانم و در برابر فرمان خدا تسلیم
الحمد لله رب العالمین
والسلامشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ در پاسخ به: Reply To: یک سوال بسیار ساده از دوستان و برادران اهل سنت #3420سلام علیکم و رحمت الله
برادر عزیز آقای احمدی چرا ندانسته به حضرت فاطمه زهرا (رضی الله عنها ) افترا می زنید و خیلی راحت میگویید که ایشان اشتباه کردند آیا شما آنجا بودید و شاهد بودید فکر کنید در روز قیامت به حضرت رسول اکرم (صلوات الله علیه و آله و اصحابه ) و حضرت فاطمه زهرا (رضی الله عنها) که بپرسند که این اشتباهی که گفتی چه بود و از کجا آوردید ؟ چه جوابی دارید ؟ می خواهی بگویی من در فلان کتاب خواندم پس لطفا اگر می خواهی دفاع کنی خوب دفاع کن و اما برادری که سوال کردید شما هم بدانید که اگر همچین موضوعی صحت داشت حضرت علی (رضی الله عنه ) وقتی به خلافت رسیدند باغ فدک را به وارثین حضرت رسول اکرم (صلوات الله علیه و آله و اصحابه ) یعنی وارثین حضرت فاطمه زهرا (رضی الله عنها )و امهات مومنین که یکی از آنها ام المومنین حضرت عایشه (رضی الله عنها ) دختر حضرت ابوبکر (رضی الله عنه )هستند ، می دادندو میدانیم که ایشان چنین کاری نکردند و اصلا مطرح نشده است پس خیلی ساده نتیجه میگیریم که این داستان کاملا ساختگی است و صحت ندارد.ودر آخر میگویم که حضرت فاطمه زهرا (رضی الله عنها )از این داستان سراییها مبرا هستند که ایشان را اعوذ بالله دنیا پرست معرفی میکنند. من شما را به مطالعه کتاب «فاطمه زهرا (رضی الله عنها) ازخود دفاع می کند» نوشته آقای ایوب گنجی راهنمایی میکنم. والسلامبه نظر من اگر شخصی با ذره ای امید به شفاعت در آخرت از دنیا برورد معنی آن این است که فکر میکند خدا اورا نمی بخشد و مستوجب جهنم می داند و نیاز به شفاعت خواهد داشت. پس مسلم بداند که کسی جرعت شفاعت همچین شخصی را در قیامت از درگاه الله جل جلاله نخواهد داشت.الله اعلم
البته این منافاتی با قبول کردن شفاعت ندارد من میدانم که در قیامت حضرت رسول اکرم (صله الله علیه و آله و اصحابه )و بر نص صحیح قرآن فرشتگان و اشخاص دیگری شفاعت مومنین را خواهند کرد ولی من در این دنیا برای روز قیامت فقط از خدا طلب بخشش می کنم نه از شفیعان که در آن روز به دادم برسند من باید از خدا بخواهم که پناهم بدهد.
و یک نظر دیگر هم دارم که نمی دانم درست باشد یا نه ولی ان را در قالب یک داستان خیالی بیان می کنم:
فکر کنید من و شما دو دوست هستیم و من در این دنیا خوبی یا خوبیهایی برایتان انجام داده ام و بالاخره هر دوی ما خواهیم مرد شما بخاطر ایمان و اعمال خوبتان به بهشت می روید و من هم پناه بر خدا خاک بر دهانم به دوزخ میروم ( خدایا به تو پناه میبرم ، العف العف العف )بعد چندی که شما در بهشت هستید روزی خداوند با مثلا الهام، مرا به یاد شما می آورد که مثلا خدایا این دوست من که آن خوبیها را در حق من انجام داده کجاست؟ و می فهمی که من در دوزخ هستم و در عذاب حالا خدا این را در قلب شما می آورد که دلتان برای من بسوزد و دعا کنیدکه خدا مرابخششد ویا نه دعا نکنید و مثلا بگویید عجب ما در مورد او چه فکر میکردیم و خدا داناتر است .
و تازه اگر هم دعا کنید باز این خدا است که اگر خواست دعای شما را بپذیرد یا نه و این قسمت آخر در مورد همه دعا ها در خصوص شفاعت صدق می کند یعنی امکان دارد کسی را شفاعت کنند و خدا قبول نکند. واین قسمت آخر حتی در مورد پیامبران نیز در قرآن مجید اثبات شده که پیامبران در مواردی از خدا درخواست شفاعت کرده اند ولی پذیرفته نشده است.
پس برادرم بدان که شفاعت هست ولی به امید ان بودن چندین اما اگر دارد و اصلا معلوم نیست که اولا شامل آن هستیم یا نه دوما شفاعت شد آیا قبول می شود ؟پس مومن صحیح است که لا تدعو مع الله احدا و فقط امید به الله جل جلاله داشته باشد -
نویسندهنوشته ها
در حال نمایش 9 نوشته (از کل 9)
درود خدا بر حضرت محمد صلوات الله علیه و آله و اصحابه و اباعه ، همانانی که خدا در قرآن به رضایتش از آنها و خشنود کردن آنها در قیامت گواهی داده است و گواهی داده که هر کسی با احسان و تبعیت از آنها، جزو آنها خواهد شد انشاءالله اما بعد برادر گرامی کتاب الله قرآن کریم پاسخ شما راداده است ، بر اساس آیه 59 سوره مبارکه نساء «يا ايها الذين آمنوا اطيعواالله و اطيعوا الرسول و اولي الامر منكم فان تنازعتم في شيء فردوه الي الله و الرسول إن كنتم تؤمنون بالله و اليوم الاخر» کاملا روشن آمده که اولویت اول خداوند جل جلاله است و اولویت بعدی حضرت رسول صلوات الله علیه و آله و اصحابه است و اولویت آخر اولی الامر یا همان امامان حق سلام الله علیهاجمعین می باشند .
والسلام علی من طبع الهدا