Home › انجمن ها › گفتگوی ازاد › پیش بینی ظهور داعش توسط امام علی(ع)
این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط غزوه 2 در 10 سال، 1 ماه پیش بروز شده است.
-
نویسندهنوشته ها
-
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10559شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10560اینکه گفته ای (.اگر دوباره سوال های احمقانه بپرسی جواب نمیدهم.)
پاسخ من : این خوانندگان هستند که قضاوت می کنند .
چرا به این سوالاتی که با دلیل و مدرک مطرح شده پاسخ نمی دهی ؟؟
1-به قول شما حضرت علی دارای علم غیب بودن ، چطوری از پشت در خانه خود خبر داشتند حضرت فاطمه را فرستادند تا به گفته شما کشته شوند .
2- چون علم غیب داشتند چطوری به مسجد رفتن تا کشته شوند خود شان به بهشت بروند وقاتل به جهنم مگر وظیفه امام هدایت مردم به بهشت نمیباشد . مگر میشود دانسته خود را به کشتن داد تاقاتل جهنمی شود .
3 – اگر اشخاص نادانی باز هم بگویند ، حضرت علی علم غیب داشتند پس باید پاسخ بدهند از کجا معلوم همین پرچم های ماه محرم را نگفته باشند !!
و ان قوم ضعیف که قلبهای آهنین دارند همان کسانی که قمه به سر خود می زنند و به خودشان رحم نمی کنند را نگفته باشند .
و شما با این گفته ی خود (اسامی شان، کنیه و نسبت هایشان از نام شهرها گرفته شده؛) میدانی به چه اشخاص امروزی توهین کرده ای ؟؟!!!!!!
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10561درباره توسل مراجعه کن به کتاب های اهل سنت مثل سبکی و زینی دحلان و احادیث استاد اقای بخاری اگر اهل تحقیقی هستی.احادیث را نمیارم چون فقط وقتم تلف میشه.زنجیر زنی و قمه زنی را قبول ندارم.هر کس اعقاید باطل را داشته باشد وهابی است و نظر بودایی ها هم برای من اهمیت ندارد.درباره طرفداری از داعش ویدیو درباره شبکه های وهابی نه abdollah1990.افرین که داعش را تروریست میدونی.شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10562شیعه اعقاید خود را از قران و اهل بیت میگیره نه فقط قران اتفاقا این یکی دیگه از اعقاید داعشی ها است که میگن فقط قران.درباره شفا دادن پیامبران به اذن خدا مراجعه کن به شفا دادن چشمان حضرت علی در جنگ خیبر یا شفا دادن دیگر صحابه و یا شفا دادن های حضرت عیسی.نمیدانستم پیامبر برای شفا دادن حضرت علی یا عیسی برای شفا دادن برص باید به جای اذن الهی از وهابی ها اجازه بگیره.شما یک ایه یا حدیث یا دلیل عقلی بیار شفا دادن پیامبر یا اینکه مردم را از اخبار غیبی اخرالازمان مطلع کرده بدون اذن خدا بوده.پیامبر هم حضرت علی را از این اخبار غیبی اگاه کرده،اینکه حضرت علی میگوید در اخرالازمان زنان خود را شبیه مردان میکنند و مردان خود را شبیه زنان را از عمه من یاد نگرفته از پیامبر یاد گرفته پیامبر هم از خدا.شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10563با سلام .اینکه گفته ای (درباره توسل مراجعه کن به کتاب های اهل سنت مثل سبکی و زینی دحلان….)
پاسخ من : 1- ما اهل سنت عقائد خود را از شارع مقدس که خداوند است و در قران به صراحت بیان شده می گیریم و گفته های هر فردی طبق دستور پیامبر اسلام ، که خلاف قران باشد قبول نداریم .
2- خداوند در موضوعاتی که بین مسلمین اختلاف باشد راه حلش را به صراحت بیان نموده است :
(وَمَا اخْتَلَفْتُمْ فِيهِ مِن شَيْءٍ فَحُكْمُهُ إِلَى اللَّـهِ ۚ ذَٰلِكُمُ اللَّـهُ رَبِّي عَلَيْهِ تَوَكَّلْتُ وَإِلَيْهِ أُنِيبُ )
( ترجمه: و در هر آنچه اختلاف نظر پیدا کنید، حکمش با خداوند است، چنین است خداوند، پروردگار من که بر او توکل کردهام و به درگاهش روی آوردهام)
3- و خداوند هم به پیامبر می فرماید ( فَذَكِّرْ بِالْقُرْآنِ مَن يَخَافُ وَعِيدِ) و (فَلَا تُطِعِ الْكَافِرِينَ وَجَاهِدْهُم بِهِ جِهَادًا كَبِيرًا) (ترجمه ایت الله مکارم شیرازی :بنابر این از کافران اطاعت مکن، و بوسیله آن [= قرآن] با آنان جهاد بزرگی بنما!)
اینکه گفته ای (.احادیث را نمیارم چون فقط وقتم تلف میشه.)
پاسخ من : چرا دروغ می گویی ؟؟؟
یک حدیث صحیح که پیامبر اسلام دستور داده باشد که به اهل قبور توسل کنید ، وجود ندارد .
و اگر حدیث جعلی هم وجود داشته باشد خود پیامبر گفته است هر حدیثی که مخالف قران است به دیوار بکوبید .
اینکه گفته ای (.زنجیر زنی و قمه زنی را قبول ندارم.)
پاسخ من : اصل بحث بر سر عقیده شخص شما نیست بر سر عقیده مذهب شماست .
اینکه گفته ای (.زنجیر زنی و قمه زنی را قبول ندارم.هر کس اعقاید باطل را داشته باشد وهابی است)
پاسخ من : خوب است که اعتراف کرده ای کسانی که زنجیر و قمه می زنند وهابی هستند و وهابی ها را ما شناختیم .
اینکه گفته ای (abdollah1990.افرین که داعش را تروریست میدونی.)
پاسخ من : به استثنای افراد دست نشانده آمریکا ، همه اهل سنت هر فرد یا گروهی که انسانهای بی گناه را بکشد باطل می دانند .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10564اینکه گفته ای (شیعه اعقاید خود را از قران و اهل بیت میگیره نه فقط قران اتفاقا این یکی دیگه از اعقاید داعشی ها است که میگن فقط قران.)پاسخ من : 1- اگر افرادی مثل داعش خود را به اهل سنت منتسب می کنند ربطی به عقیده اهل سنت ندارد آنها خود را به مذهب اهل سنت می چسبانند و آویزان می کنند .
2- ما اهل سنت عقیده خود را از قران و طبق ایه 44 سوره نحل تبیین آیاتی که به پیامبر نازل شده از احادیث صحیح که مبتنی بر قران باشد و مخالف قران نباشد می گیریم .
3- ما اهل سنت طبق آیه اطیعوا الله و اطیعوا الرسول قران و سنت را ملاک قرار می دهیم .
4- در کجای قران آمده است که اطیعوا الله و اطیعوا اهل بیت ؟؟!!!
5-و از خود کلمه اهل سنت معلوم است که ما دو مرجع داریم قران و سنت .
اینکه گفته ای (.درباره شفا دادن پیامبران به اذن خدا مراجعه کن …)
پاسخ من : اذن خدا درباره شفا دادن اهل بیت در کجای قران آمده است ؟؟
گفته ی شما مصداق اینست که (من آنم که رستم بود پهلوان)
اینکه گفته ای (عیسی برای شفا دادن برص باید به جای اذن الهی از وهابی ها اجازه بگیره.)
پاسخ من : اذن خدا درباره حضرت عیسی موجود است .
اذن خدا درباره شفا دادن اهل بیت در کجای قران آمده است ؟؟
اینکه گفته ای (.پیامبر هم حضرت علی را از این اخبار غیبی اگاه کرده،)
پاسخ من : شکمی می گویی یا کیلویی ؟؟؟
در کجا خداوند به پیامبر اذن داده که اذن خدا را به دیگران تفویض کند ؟؟؟
اینکه گفته ای (،اینکه حضرت علی میگوید در اخرالازمان زنان خود را شبیه مردان میکنند و مردان خود را شبیه زنان…)
پاسخ من : این که گفته پیامبر اسلام می باشد .
اگر کسانی بعدا این موضوع را تکرار کرده اند از همان گفته پیامبر در ملا عام یاد گرفته اند .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10565(((یک حدیث صحیح که پیامبر اسلام دستور داده باشد که به اهل قبور توسل کنید ، وجود ندارد.)))اخه اگه من حدیث بیارم که میگی راوی ان راه میرفته ساندویچ میخورده یا شب خرخر میکرده پس حدیث باطل. این هم حدیث>>>1.پيامبر اكرم)ص) پس از دفن فاطمه بنت اسد فرمود: «الّله الذى يحيى و يميت… اغفر لامى فاطمْ بنت أسد و وسّع عليها مدخلها بحق نبيك و الانبيأ الذين من قبلى». خدا كسى است كه مىميراند و زنده مىكند خدايا ببخش مادرم فاطمه دختر أسد را (پيامبر اسلام به خاطر كمكهاى فراوان فاطمه بنت اسد در دوران كودكى، احترامنموده وبهنام مادر خطابفرموده است) و جايگاه او را وسيع گردان به حق پيامبرت و پيامبران پيش ازمن.وفاء الوفاء، ج3، ص889>>>2.مالك الدار كه خزانه دار عمر بود، ميگويد: در زمان عمر مردم گرفتار قحطي شدند مردي به سوي قبر شريف رسول خدا آمد و گفت: اي رسول خدا براي امتت از خداوند باران بخواه؛ چرا كه آنان نزديك است هلاك شوند. رسول خدا در خواب او آمد و فرمود: نزد عمر برو و سلام مرا برسان و به او خبر بده كه شما سيراب ميشويد و بگو نسبت به مردم بخشش هايت بيشتر باشد. اين مرد نزد عمر آمد و از اين خوابش خبر داد، عمر گريه كرد و گفت: اي پروردگار من قابل اين سلام و اكرام نبودم هر خدمتي كه از دستم بيايد از اين مردم دريغ نخواهيم كرد.
إبن أبي شيبة الكوفي، ابوبكر عبد الله بن محمد (متوفاى235 هـ)، الكتاب المصنف في الأحاديث والآثار، ج 6>>>3.
از داود بن أبي صالح نقل شده است که روزي مروان ديد که شخصي صورتش را بر قبر گذاشته است؛ پس گفت: آيا مي داني که چه کار انجام مي دهي؟ نزديک آمد و ديد که آن شخص أبو أيوب انصاري است. ابو أيوب گفت: بلي من آمده ام پيش رسول خدا صلي الله عليه وآله و پيش سنگ نيامده ام . از رسول خدا (ص) شنيدم که مي فرمود : براي دين گريه نکنيد زماني که افراد شايسته حاکم باشند ؛ ولي زماني گريه کنيد که نا أهلان حکومت مي کنند.مسند أحمد بن حنبل ج 17، ص 42 ، 23476
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10566این احادیث را هم پیامبر گفته یا که علی خوشگله؟؟؟؟!!!!!>>> علی به حجر بن قیس فرمود که تو را بعد از من مجبور به لعن می کنند. (مستدرک الصحیحین، جلد 2، صفحه 358)
و آنچه درباره مروان فرمود که او پرچم ضلالت را بعد از پیری به دوش خواهد کشید. (طبقات ابن سعد، جلد 5، صفحه 30)
و آنچه کمیل بن زیاد به حجاج گفت که امیر مؤمنان علی (ع) به من خبر داده که تو قاتل منی. (الاصابة ابن حجر، جلد 5، قسم 3 صفحه 325)
و آنچه در باره خوارج نهروان فرمود که در جنگ با آنها از گروه ما، ده نفر کشته نمی شود و از آنها ده نفر نجات نمی یابد و مطلب عینا چنین شد (هیثمی در مجمع جلد 6، صفحه 241)
و آنچه درباره محل قبر امام حسین (ع) به هنگام عبور از کنار سرزمین کربلا به اصبغ بن نباته فرمود (الریاض النظرة، جلد 2، صفحه 222)
در کتاب فضائل الخمسه روایات فراوانی از کتب اهل سنت در باره وسعت فوق العاده علم علی (ع) نقل شده که ذکر همه آنها در اینجا به طول می انجامد (فضائل الخمسه جلد 2، صفحه 231)شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10567این حدیث هم از کتب معتبر هدیه ویژه به تو:1.. سعيد بن جبير از ابن عباس نقل ميكند كه او گفت: مراد از كلام خداوند كه فرمود: (وَ مَنْ عِنَدَهُ عِلْمُ الْكِتَابِ) علي بن ابي طالب است.شواهد التنزيل، حاكم حسكاني، ج 1، ص401….2. سیوطی سنی در تفسیر مشهور خود به نام الدّر المنثور نقل می نماید از سعید بن منصور و ابن جریر و ابن المنذر و ابن ابی حاتم و نحاس در کتاب ناسخش که عده ای گمان نموده اند مراد از «مَنْ عِندَهُ عِلْمُ الْكِتَاب» عبدالله بن سلام است این مسأله از سعید بن جبیر سوال شد، او در جواب گفت: هرگز، چگونه این طور باشد و حال این که این سوره مکی است. یعنی سوره رعد در مکه نازل شد و حال آن که عبدالله بن سلام در مدینه اسلام آورده است!الدرالمنثور، ج4، ص 69 و ج6 ص 39 و تفسیر ابن کثیر، ج2، ص 540.شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10568((( ما اهل سنت عقیده خود را از قران و طبق ایه 44 سوره نحل تبیین آیاتی که به پیامبر نازل شده از احادیث صحیح که مبتنی بر قران باشد و مخالف قران نباشد می گیریم .))) اگر یک جو مردانگی داری برو نظر سمهودی و زینی دحلان و نووی و سبکی و حصنی دمشقی را بیار ببینیم نظر اهل سنت درباره توسل به پیامبر چیه!!!یا تکلیف این افراد را مشخص کن یا اهل سنت هستند یا کافر گزینه دیگری نیست چون همه انها توسل به پیامبر را قبول داشتند نمیشود هم عالم اهل سنت بود و هم کافر.شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10569اگر خواستی بررسی سندی کنی حتما از حدیث مالک دار شروع کن تا یک مقدار بخندیم.میخواهی تایید این حدیث را از ابن تیمیه برایت بیارم:))))))خوشگل پسرشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10572با سلام .جناب آقای غزوه 2 خود شما گفته و ادعای من را آورده ای اما خود را به نفهمی زده ای یا اینکه واقعا مصداق آیه (صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ فَهُمْ لَا يَعْقِلُونَ) می باشی .
و من در عمرم هنوز یک عالم شیعه ندیده ام که به صراحت و مرتبط با سوال طرف مقابل پاسخ بدهد به لحاظ اینکه دلیل و برهانی برای پاسخ دادن ندارند .
ادعای من خیلی واضح و روشن بود (یک حدیث صحیح که پیامبر اسلام دستور داده باشد که به اهل قبور توسل کنید ، وجود ندارد .)
اما شما مطلبی درباره دفن فاطمه بنت اسد آورده ای در کجای این مطلب پیامبر دستور توسل به اهل قبور داده است ؟؟
عقل و شعور هم چیز خوبی است !
و مالک الدار خزانه دار از قول یک فرد مجهول الهویه مطلبی را گفته است کجای این مطلب ربطی به ادعای من دارد ؟؟
آیا مالک الدار یا آن فرد مجهول الهویه در نزد شما پیامبر اسلام می باشند ؟؟؟
عقل هم چیز خوبی است شعور هم چیز خوبی است !!
و اینکه گفته ای (از داود بن أبي صالح نقل شده است که روزي مروان ديد که شخصي صورتش را بر قبر گذاشته است)
پاسخ من : وقتی می گویم شما ها مصداق آیه (صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ فَهُمْ لَا يَعْقِلُونَ) می باشید از همین نحوه حدیث آوردن شما ثابت می شود .
در کجای این گفته ابو ایوب انصاری آمده که پیامبر دستور به توسل به اهل قبور داده است ؟؟؟
خواهشمندم بیشتر از این خودتان را رسوا نکنید تا همین اندازه که باعث بطلان عقیده خود شده اید کافی است .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10573اینکه از کتب مستدرک و طبقات ابن سعد و الاصابه و الریاض النظره و الفضائل الخمسه مطلب فارسی آورده ای متن عربی آن را بگذار تا پاسخ بدهم وخوانندگان قضاوت کنند .به لحاظ اینکه در چابهای مختلف آدرس صفحه متفاوت می باشد .
و متن عربی هر حدیثی در این لینک به راحتی صحت و سقمش مشخص می شود :
اینکه گفته ای (و آنچه در باره خوارج نهروان فرمود….)
پاسخ من : شما از کتاب مجمع الزوائد هیثمی نقل کرده ای که از نام کتاب مشخص است احادیث زائد و جعلی و ضعیف را جمع آوری و برای مردم معرفی کرده است .
اینکه گفته ای (در کتاب فضائل الخمسه روایات فراوانی از کتب اهل سنت در باره وسعت فوق العاده علم علی (ع) نقل شده)
پاسخ من : 1- سوال من از علم غیب بود و اشخاص زیادی در طول تاریخ وسعت علم داشته اند مثل ادیسون و انیشتن و …
2- اگر حضرت علی تمام علوم را می دانستند پس چرا حداقل برق را اختراع نکردند و پالایشگاه نفت و گاز نساختند و …. تا حداقل مردم از رفاه برخوردار می شدند مگر حسود بودند که فوائد علم خود را از دیگران دریغ کردند ؟؟؟
و در خاتمه برای چندمین بار خواشمندم در موضوع سوالات من پاسخ بدهید و سوال من در مورد علم غیب حضرت علی خیلی واضح و روشن است آیه ای از قران که به پیامبر اجازه داده است ، علم غیب را هر چقدر بخواهد در اختیار دیگران قرار دهد ، بگذار تا دروغگو و کذاب رسوا شود .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10574اینکه گفته ای (این حدیث هم از کتب معتبر هدیه ویژه به تو:1.. سعيد بن جبير از ابن عباس نقل ميكند كه او گفت: مراد از كلام خداوند كه فرمود: (وَ مَنْ عِنَدَهُ عِلْمُ الْكِتَابِ) علي بن ابي طالب است.)پاسخ من : آدم ناقص العقل من به صراحت گفتم :
آیه ای از قران که به پیامبر اجازه داده است ، علم غیب را هر چقدر بخواهد در اختیار دیگران قرار دهد ، بگذار تا دروغگو و کذاب رسوا شود .
اینکه گفته ای (2. سیوطی سنی در تفسیر مشهور خود به نام الدّر المنثور نقل می نماید از سعید بن منصور و ابن جریر و ابن المنذر و ابن ابی حاتم و نحاس در کتاب ناسخش که عده ای گمان نموده اند مراد از «مَنْ عِندَهُ عِلْمُ الْكِتَاب» عبدالله بن سلام است این مسأله از سعید بن جبیر سوال شد، او در جواب گفت: هرگز، چگونه این طور باشد و حال این که این سوره مکی است.)
پاسخ من : از همین مطلب هم به صراحت معلوم می شود که هرکسی به گمان خود افرادی را مصداق این ایه می دانستند و حدیث صحیحی از پیامبر هم در همان زمان وجود نداشته که حضرت علی را مصداق این ایه دانسته باشند .
در حالی که طبق ایه 44 سوره نحل پیامبر اسلام تبیین کننده ایات بوده است در زمان نازل شدن این ایه هیچ فردی را مصداق این ایه برای مردم معرفی و تبیین نکردند .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10575با سلام .جناب آقای غزوه 2 خود شما گفته و ادعای من را آورده ای اما خود را به نفهمی زده ای یا اینکه واقعا مصداق آیه (صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ فَهُمْ لَا يَعْقِلُونَ) می باشی .
و من در عمرم هنوز یک عالم شیعه ندیده ام که به صراحت و مرتبط با سوال طرف مقابل پاسخ بدهد به لحاظ اینکه دلیل و برهانی برای پاسخ دادن ندارند .
ادعای من خیلی واضح و روشن بود (ما اهل سنت عقیده خود را از قران و طبق ایه 44 سوره نحل تبیین آیاتی که به پیامبر نازل شده از احادیث صحیح که مبتنی بر قران باشد و مخالف قران نباشد می گیریم .)
شما می گویی (اگر یک جو مردانگی داری برو نظر سمهودی و زینی دحلان و نووی و سبکی و حصنی دمشقی را بیار ببینیم…)
عقل و شعور هم چیز خوبی است !!
خواهشمندم بیشتر از این خود را رسوا نکن !
اینکه گفته ای (یا تکلیف این افراد را مشخص کن یا اهل سنت هستند یا کافر گزینه دیگری نیست)
پاسخ من : ما اهل سنت واقعی هیچوقت برای افراد حکم کفر صادر نمی کنیم .
و افراد صوفی و کسانی که اعتقاد توسل به اهل قبور دارند ، جزو اهل سنت واقعی نیستند اگر چه خود را به اهل سنت منتسب و آویزان کنند .
-
نویسندهنوشته ها
شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.
پاسخ من : در کجای قران آمده که پیامبر می تواند دیگران یا خودش را شفا بدهد ؟؟؟
در حالی که قران پیامبر را بشری مثل ما دانسته و فقط فرقش ابلاغ وحی الهی است .
و وظایف پیامبر در قران به صراحت آمده است و در هیچ کجا شفا دادن نیامده است .
اینکه گفته ای (یا چرا اگر خدا تواناست پس چرا خودش را برای ما ظاهر نمیکند ،از این دست سوال ها را کفار میکردند برو ببین قران چه پاسخی داده.)
پاسخ من : خودت جواب خودت را داده ای !!
این دست سوال ها را کفار می کردند نه مسلمانان .
اما سوالات من خیلی روشن و واضح و در موضوع حضرت علی می باشد و ربطی به خدا ندارد .
اینکه گفته ای (علم غیب منحصرا در اختیار خداست و خدا هر چقدر بخواد در اختیار پیامبر میگذارد)
پاسخ من : بله ما هم قبول داریم چون در ایه 26 و 27 سوره جن آمده است .
اینکه گفته ای (و پیامبر هر چقدر بخواد در اختیار دیگران و برای استفاده کردن و یا نکردن علم غیب احتیاج به اجازه وهابی ها ندارند.)
پاسخ من : آیه ای از قران که به پیامبر اجازه داده است ، علم غیب را هر چقدر بخواهد در اختیار دیگران قرار دهد ، بگذار تا دروغگو و کذاب رسوا شود .