Home › انجمن ها › گفتگوی ازاد › پاسخ به اراجیف رائفی پور در مورد ذوالقرنین
این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط ضد رافضی در 10 سال، 1 ماه پیش بروز شده است.
در حال نمایش 4 نوشته (از کل 4)
-
نویسندهنوشته ها
-
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #1867http://www.aparat.com/v/FfxDe
در این آدرس رائفی پور ملعون می آید ادعا می کند ذوالقرنین امام زمان است.
اولن باید به این یارو بگویم مرده شورت را ببرند که لهجه ی عربی میگری. حال برویم سر اصل مطلب.
1- رائفی پور به آیه ی وَيَسْأَلُونَكَ عَن ذِي الْقَرْنَيْنِ ۖ قُلْ سَأَتْلُو عَلَيْكُم مِّنْهُ ذِكْرًا ﴿٨٣﴾ استناد می کند و می گوید فعل ساتلوا از آینده خبر میدهد بنابراین این آیه هم در مورد آینده است و می گوید در آینده می بینید. باید بگویم که این رائفی پور از کجا فعل ساتلوا را خواهید دید معنی کرده در صورتی که معنی اصلی آن خواهم خواند است.
2- او به آیه ی إِنَّا مَكَّنَّا لَهُ فِي الْأَرْضِ وَآتَيْنَاهُ مِن كُلِّ شَيْءٍ سَبَبًا استناد میکند و میگوید ما تمکن همه چیز در زمین را به او دادیم و فقط امام زمان اینطوری است. در صورتی که ما به او در زمین قدرت و حکومت دادیم و وسائل هر چیزی را (که برای رسیدن بدان تلاش میکرد) در اختیارش نهادیم منظور و مقصود اصلی قرآن است.
3- قُلْنَا يَا ذَا الْقَرْنَيْنِ إِمَّا أَن تُعَذِّبَ وَإِمَّا أَن تَتَّخِذَ فِيهِمْ حُسْنًا او به این آیه استناد می کند و می گوید که در این آیه گفته که در این آیه گفته شده به او این اختیار داده شده که اگر دلش می خواهد می تواند مجازات کند و اگر هم دلش می خواهد می تواند عفو کند در صورتی که حضرت یونس بخاطر یک دعای نابه جا برای قوم خود او را در شکم نهنگ برد. در صورتی که این آیه مقصودش این است اگر ایمان نیاوردند آنها را عذاب کن و اگر آوردند با آنها به خوبی رفتار کن.
4- او میگوید که قرن در قرآن معنای زمان میدهد در صورتی که قرن در همه جای فرآن معنی نسل انسان میدهد. این هم یک مثال:ثُمَّ أَنشَأْنَا مِن بَعْدِهِمْ قَرْنًا آخَرِينَ سوره ی مومنون آیه 31شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9124البته رائفی پور دروغ کم نگفته. این یکی از دروغ هاش بود. کلا این رائفی پور جوگیر است. خاک توسر اونایی که بهش میگن استاد رائفی پور. باید میرفت دلقک سیرک میشد.شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9188استناد دیگر رائفی پور به آیه ی قَالُوا يَا ذَا الْقَرْنَيْنِ إِنَّ يَأْجُوجَ وَمَأْجُوجَ مُفْسِدُونَ فِي الْأَرْضِ فَهَلْ نَجْعَلُ لَكَ خَرْجًا عَلَىٰ أَن تَجْعَلَ بَيْنَنَا وَبَيْنَهُمْ سَدًّا بود رائفی پور گفت که این آیه نشان میدهد که مردم تا ذوالقرنین را دیدند شناختند و از نشانه های دیگر امام زمان است اما در واقع مردم تا قدرت ذوالقرنین را دیدند او را صدا زدند. بعد شبهه ی دیگر رائفی پور این بود که مردم به ذوالقرنین میگویند آیا خرجی را به تو بدهیم که بتوانی سدی بین ما و آنها بسازی و این نشان میدهد مال زمانی است که حلال همه ی مشکلات پول است. واقعا که ادعای مضحکی کرده چونکه آنها اگر زود شناختندش و فهمیدند امام زمان است چرا اصلا به او پیشنهاد پول کردند؟
واقعنی ادعای مضحکی است و تازه آن زمان هم برای سد ساختن نیاز به پول بود و کلا در همه ی دوره ها برای سدساختن نیاز به پول بود. بعد رائفی پور فاعینونی را در آیه ی بالا را این طوری معنی میکند من شما را میخواهم!!!!!!! در صورتی که معنی اصلی آن این است که مرا یاری کنید!!!!!!!!!شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9189ببخشید فاعینونی در آیه ی قَالَ مَا مَكَّنِّي فِيهِ رَبِّي خَيْرٌ فَأَعِينُونِي بِقُوَّةٍ أَجْعَلْ بَيْنَكُمْ وَبَيْنَهُمْ رَدْمًا است. -
نویسندهنوشته ها
در حال نمایش 4 نوشته (از کل 4)
شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.