بنام خدا
تکرار مفروضات و تاویلات به رای را پاسخ نمی گویند و موضع شما تنها بر اساس پیش فرضتان شکل گرفته و مطرح می کنید و تکرار می کنید.
پر واضح است که ولی مطلق الله سبحانه و تعالی است و رسول اکرم صلی الله علیه وآله وسلم مبلغ امین و معصوم وحی یعنی کلام و فرمان الله و تنها الله و تنها الله را می رساند و از خود چیزی اضافه و کم نمی تواند بکند و از خود چیزی اضافه و کم نمی تواند بکند.مفهوم بود؟
اولی الامر از بین مومنین یعنی احدی از آحاد مومنین و این به این معنا است که احتمال خطا بر او هست و تنها در صورت انطباق احکامش با آنچه الله متعال فرموده و رسولش بی کم وکاست ابلاغ فرموده واجب الاطاعه است که در این صورت حکم الله متعال را اجر کرده ایم و نه حکم شخص رسول اکرم و شخص اولی الامر.
با توجه به معصومیت رسول مکرم در ابلاغ وحی اطاعت مطلق رسول عین اطاعت از خداست.
و در مورد اولی الامر شرط انطباق ضروری است و نمی دانم چرا نسبت به این امر تجاهل می شود.اطاعت از اولی الامر مقید به انطباق است و اطاعت از رسول هم اگر مطلق شده به این خاطر است که در امر ابلاغ امین و معصوم است.
جناب اوربان هم با ادله روشن بسیار رسا بیان فرمودند و طبیعی است که از تجاهل به واضحات متعجب شوند و توهین های متجاهل را به داوری مخاطبین واگذارند.و اگر در جواب توهین های متجاهل سکوت نکنند نمی توان بر او خرده گرفت .
چشم ها را باید شست.و در غیر اینصورت بختک استحمار و استحماق و خرافه مادامی که در خواب غفلت و کسالت آن غرق باشیم ما را رها نخواهد کرد .
والسلام علی من اتبع الهدی
جناب zehken خوشحال مي شوم بفرماييد که بنده کدام بخش از سخنان اوربان را پاسخ نداده ام. اگر فحاشي نشانه برحق بودن است زنان فاحشه خياباني از اوربان برحق ترند.مگر سخنان اوربان تکرار شبهاتي نيست که من در همين نوشته پاسخ داده ام.