این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط rrw در 10 سال، 1 ماه پیش بروز شده است.
-
نویسندهنوشته ها
-
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4933شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4944برادرخوبم جناب جمال سنت اميدوارم شما نيز در پادش و يا کيفر نوشته هاي اوربان شريک باشي.
دوست عزيز اگر متن بنده و نوشته هاي اوربان را مي خوانديد متوجه مي شديد نوشته بنده اصلا پاسخي بر ادعاهاي او بوده است. ولي او مجددا آن را تکرار کرده. آخر بنده از چه مي بايست فرار کنم ؟
حال دوست عزيز ،من از شما يا هر فرد ديگري از اهل سنت که منطقي هستيد و جوياي حقيقت ،فرار نمي کنم. بنده در اين نوشته اثبات کردم، به تصريح قرآن ،افرادي به عنوان اولي الامر وجود دارند که اطاعت از آنها همانند اطاعت از رسول بي قيد وشرط است. به عبارتي همچون رسول خدا ،داراي عصمت اند. (حالا مصاديق آنها هرکه مي خواهد باشد، يا ائمه ما يا هرکس ديگر)
اگر در اين مورد شبهه اي مانده بفرماييد.شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #49461-اولا افتخار است برای برادرم جمال سنت که با یک موحد حشر شود نه با یک قبر برست ابن سبایی2-امیدوارم نوادگان ابن سبا با امام زمانشان محشور شوند اینم اهانته؟؟؟ افتخار کن به ولد المتعه بودنت
3-گفتی===دوست عزيز اگر متن بنده و نوشته هاي اوربان را مي خوانديد متوجه مي شديد نوشته بنده اصلا پاسخي بر ادعاهاي او بوده است. ولي او مجددا آن را تکرار کرده. آخر بنده از چه مي بايست فرار کنم ؟
جواب=====
من بازم ازت سوالاتمو میکنم مرد باش جواب بده تا همه بفهمند جوابهای آبکی و روضه ایت را
1-اگر ولی الامر اطاعت مطلق است چرا الله آن را از دایره اطاعت مطلقه خارج نموده و نفرموده که به طور مطلق از جناب امام زمان و ما بقی امامانتان تبعیت کنید ؟؟ بس معلوم است سخن شما از روی هوای نفس است و تفسیرهای باطنی که چاه آموختید نه با منهج قرآنی
2-ولی الامر دارای مفاهیم متعدد است چرا الله مستقیم نفرمود از علی ولی الله اطاعت مطلق کنید ؟؟ نکند خدا ترسیده العیاذ بالله بخاطر نام علی قرآن حذف شود
اسم سگ اصحاب کهف و حیض و نفاس هست و اسم بشه هست اما نام اصل امامت شما نیست . این همه دست و با میزنی و نمیتونی اصل امامتت را از ایات محکمات که صریح فرموده باشه علی امام من عندالله و واولی لامر مطلق است سخن نگفته
3-بفرما برای ما عرض کن تنازع چرا در اولی الامر شد نباید به اولی الامر دیگر مراجعه نمود و باید بریم سراغ قرآن و رسول. ولی نباید بریم سراغ اولی لامری که علی و فرزندانش باشد. ما هم اهل سنت هم میتوانیم ادعا کنیم که اولی لامر سیدنا ابوبکر و عمر فاروق هستند . ولی چون قصد بیان حقیقت داریم میگویم ولی امر اطلاعت مطلق نباید از او بشود . در اینجا چند جیز مخالف نظر شما میشود . این اولی لامر را اگر علی بدانیم باز نشان میدهد معصوم نیست و باز با نظر جماعت رفض مخالف است . چون اگر معصوم میبود و خطا نمیکرد میفرمود برگردید به خدا و رسول و اولی لامر ولی فرمود اگر نزاع شد برگردید به خدا و رسول و خبری ز علی به عنون اولی لامر نیست بس نشان از عدم عصمت اولی لامر است بس اندکی تعقل کن بعد سخن بگو ای نادان . اینجا اولی لامر مفاهیم متعدد دارد و قضیه را هم چند بار عرض کردم
منتظرم جواب بدی تا باز جواب بدم . واضح و روشن و مبرهن حرف بزن .
والله مستعان
بازم فرار نکن عزیز دل امام زمان
السلام علیکم
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4960مي خواستم جواب تو ابله بي ادب را ندهم. ولي يک بار ديگر جوابت را مي دهم شايد از خواب بيدار شوي.نوشته اي:” افتخار کن به ولد المتعه بودنت”
پاسخ:
تو نيز به برادران رضاعي ات افتخار کن!!
نوشته اي:” اگر ولی الامر اطاعت مطلق است چرا الله آن را از دایره اطاعت مطلقه خارج نموده و نفرموده که به طور مطلق از جناب امام زمان و ما بقی امامانتان تبعیت کنید ؟”
گويا کور بودي و اين پاسخ را نخواندي. دوباره عينا مي گويم.
خطاب اين آيه (أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ) است که بي ترديد فاعل (تَنَازَعْتُمْ) نيز است.حال آيا اين (أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ) شامل خود رسول و أُوْلِي الأَمْرِ نيز مي شود. قطعا خير، چون معنا ندارد خدا بگويد اي رسول و اي أُوْلِي الأَمْرِ از خودتان اطاعت کنيد.. پس اين تنازع ، شامل رسول و أُوْلِي الأَمْرِ نيست ،بلکه ميان خود أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ است .
بگذار يک دليل ديگر هم بگويم. فرض کنيم کسي بگويد اين ميز و اين صندلي را رنگ قرمز بزن ،اگر قرمز نداشتي سبز بزن. آيا اين جمله بدين معناست که اگر ما رنگ قرمز نداشتيم فقط بايد صندلي را سبز کنيم و ميز را اصلا رنگ نزنيم. قطعا کسي چنين برداشتي ندارد.چون معطوف ومعطوف عليه در تمام ويژگيهاي جمله مشترکند.
به اين ترتيب اگر اهل سنت عقيده دارد که (فَإِن تَنَازَعْتُمْ) تنازع مردم با أُوْلِي الأَمْرِ است ، مي بايست آن را براي رسول هم بداند. و اين پذيرفتني نيست. پس همچنانکه گفتم اين تنازع، نزاع بين مردم است نه نزاع بين مردم و اين سه واجب الاطاعه(الله ،رسول ، أُوْلِي الأَمْرِ)
پس برخلاف نظر احمقانه تو، اطاعت از اولي الامر مانند اطاعت از رسول ، مطلق و بدون قيد وشرط است.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4961نوشته اي:” ولی الامر دارای مفاهیم متعدد است چرا الله مستقیم نفرمود از علی ولی الله اطاعت مطلق کنید ؟؟ نکند خدا ترسیده العیاذ بالله بخاطر نام علی قرآن حذف شود”پاسخ:
تو واقعا اينقدر احمقي يا خود را به حماقت مي زني. مگر من مي خواستم از اين آيه اثبات ولايت علي نمايم. موضوع اين پست مصاديق اولي الامر نيست. موضوع اين پست ،اثبات عصمت اولي الامر است فارغ از اينکه مصاديق آن چه کساني باشند. تو فعلا فرض کن شيعه در مصاديق اولي الامر اشتباه مي کند يا اصلا بگو اولي الامر ابوبکر و عمر هستند.
نوشته اي:” . این اولی لامر را اگر علی بدانیم باز نشان میدهد معصوم نیست و باز با نظر جماعت رفض مخالف است . چون اگر معصوم میبود و خطا نمیکرد میفرمود برگردید به خدا و رسول و اولی لامر ولی فرمود اگر نزاع شد برگردید به خدا و رسول و خبری ز علی به عنون اولی لامر نیست”
پاسخ:
اينکه چرا نفرموده هنگام تنازع به الله و رسول و اولوالامر رجوع کنيد و فقط گفته به کتاب وسنت رجوع کنيد، را مگر خودم طرح نکرده وپاسخ ندادم.. آيا در گوش خر ياسين مي خواندم!
جواب را مجددا تکرار مي کنم.
اولا:اولى الامر ، با وحي در ارتباط نيست، بلکه ابزار کارآنها نيز قرآن وسنت است و براساس قرآن وسنت حکم مي دهد. به همين جهت وقتى سخن به وجوب رد بر خدا و تسليم در برابر او شد، اولى الامر را نام نبرد، بلكه وجوب رد و تسليم را مخصوص به خدا و رسول كرد. اصلا وقتى ولى امر مى گويد: كتاب و سنت چنين حكم مى كنند قول او نيز حجتى است قطعى، چون فرض اين است كه آيه شريفه، ولى امر را مفترض الطاعه دانسته، و در وجوب اطاعت از او هيچ قيد و شرطى نياورده، پس گفتار اولى الامر نيز بالاخره به كتاب و سنت برگشت مى كند.
ثانيا: اساسا اولين و مهمترين تنازعي كه بعد از وفات رسول خدا بين امت اسلامي رخ داده و تا قيامت هم شايد وجود داشته باشد ، اين است كه اصلا مصاديق اولوا الامر (يعني سومين واجب الاطاعه)چه كساني هستند. لذا خداوند نفرمود اگر تنازع كرديد به اولوا الامر مراجعه كنيد، براي آنكه اگر ما در مصاديق اولوا الامر نزاع كرديم که نمي توانيم به خود اولوا الامر مراجعه كنيم.
پس مرجع اصلي و کامل حل نزاع قرآن و سنت است و آيه به آن اشاره کرده است. قرآن وسنتي که حتي مصاديق اولوا الامر را مشخص مي کند.
اوربان چرا مي خواهي خود را مسخره کني. چرا مي خواهي ناداني وخيره سري خود را به رخ ديگران بکشي.
اگر باز اراجيف تکراري بگويي احتمالا پاسخت را نخواهم داد. تو و دوستانت هم مي توانيد در توهم فرار من از مناظره ،خوش باشيد!
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4970‘گفتی===نوشته اي:” افتخار کن به ولد المتعه بودنت”
پاسخ:
تو نيز به برادران رضاعي ات افتخار کن!!
جواب=====
رضاعه ابوطالب را نشنیدی در کتب خودتان؟؟؟؟ تو برو حدیثی که میگوید ابوطالب و بیامبر به علی شیر دادن را بخواندر معتبرترین کتبتان بعد سخن . هههههههههههههههههههه
تو که از احادیث مذهبت بی خبری طبل رسواییت را نکوب . آری افتخار کن به ولد المتعه بودنت جناب رافضی .نزد شما خیر دارد آخر . چرا ناراحت مشیی بهت بگم ولدالمتعه ؟؟ مگه نمگویید متعه حلاله؟؟بس ناراحتیت باز نابجا است
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4971گفتی====گويا کور بودي و اين پاسخ را نخواندي. دوباره عينا مي گويم.
خطاب اين آيه (أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ) است که بي ترديد فاعل (تَنَازَعْتُمْ) نيز است.حال آيا اين (أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ) شامل خود رسول و أُوْلِي الأَمْرِ نيز مي شود. قطعا خير، چون معنا ندارد خدا بگويد اي رسول و اي أُوْلِي الأَمْرِ از خودتان اطاعت کنيد.. پس اين تنازع ، شامل رسول و أُوْلِي الأَمْرِ نيست ،بلکه ميان خود أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ است
جواب====
ای نادان تناقض در سخنت را نگاه کن
از یک طرف میگویی مخاطب مومنان است و از طرف دیگر میگویی رسول واولی لامر نمیتوانند از رسول و اولی لامر دیگر در صورت تنازع به خود بازگردند . بس سخن ما دقیق این است خطاب به مومنان میگوید ای مومنان از اینها تبعیت کنید اگر تنازع نمودید بر چیزی بیایید و برگردید به دوتاشون یکی خدا (الله) و دیگری (رسول) بس کجاست اولی لامر؟؟؟این سخن نشان میده سخن ما حق است چرا که اطاعت از این دو در دایره اطاعت مطلقه است نه اولی لامر . نفرموده اگر تنازع نمودید برگردید به اولی لامر .چون خدا خودش میدانسته که ولی امر دچار خطا میشود و تبعیت مطلقه از آن اشتباه است ولیکن اگر رفتیم بیش ولی امر و نزاع صورت گرفت بریم بیش دو تا سرچشمه که یکی خدا است و دیگر رسول خدا .این سخنت اوج جهالتت بود ای نادان
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4972گفتی===بگذار يک دليل ديگر هم بگويم. فرض کنيم کسي بگويد اين ميز و اين صندلي را رنگ قرمز بزن ،اگر قرمز نداشتي سبز بزن. آيا اين جمله بدين معناست که اگر ما رنگ قرمز نداشتيم فقط بايد صندلي را سبز کنيم و ميز را اصلا رنگ نزنيم. قطعا کسي چنين برداشتي ندارد.چون معطوف ومعطوف عليه در تمام ويژگيهاي جمله مشترکند.
جواب====
مثل اینکه واقعا چیزی بارت نیست و باز قیاس و تشبیهی میکنی که تشیع اصلا قبولش ندارد
این قیاست مع الفارق بود.میدونی چرا؟؟؟
احکام الهی توقیفی است و نمیتوانیم با چیزی دنیوی قیاسش کنیم . تو قیاس امور دینی میکنی با امور دنیوی درحالیکه قیاست باید دینی با دینی و دنیوی با دنیوی باشد
حال من برایت فرضی میکنم
فرض کن ولی امری فرموده ای مردم گوشت خوک بخورید . حالا مردم تعجب میکنند!!!!!!!!
میگویند در این چیز ما اختلاف نمودیم با ولی امر چرا که او میتواند خطا کند . بس ما باید برگردیم به خدا و رسول تا احکام توقیفی انان را ببینیم . حال میاییم و میبینم که خدا فرموده نخورید گوشت خوک را .رسول هم چنین فرموده . حال باید از این ولی امر اطاعت مطلق بکینم و به قول خودت معطوف علیه سخنش را حجت بگیریم ؟؟
بس از این ایه واضح سو تعبیر نکن . یا فرض دیگری بهت میگویم .فرض کن رهبر ایران میگوید از رهبرو رییس جمهور و معاونش تبیعت کنید .حالا مردم دچار مشکل میشوند و به سخن رهبر و رییس جمهور که حرفشون حرف مردمه برگردید و از جناب معاونش که حرفش چندان حجت نیست نباید تبعیت کنید وما هتسیم سرچمشه مردم ایران . بس اینم جوابی برای عقل کندت
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4973گفتی=====پس برخلاف نظر احمقانه تو، اطاعت از اولي الامر مانند اطاعت از رسول ، مطلق و بدون قيد وشرط است.
جواب===
خواننده داره میخونه و با شعورشون بازی نکن . جواب سوال رو واقعا نگرفتیم و همش یاوه گویی نمودی
چرا خدا نفرمود بازگردید به خدا-رسول-اولی الامر؟؟؟فرمود خدا و رسول و بس.چرا نفرمود . نکند خداوند ترسید بگوید العیاذ بالله
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4974تو واقعا اينقدر احمقي يا خود را به حماقت مي زني. مگر من مي خواستم از اين آيه اثبات ولايت علي نمايم. موضوع اين پست مصاديق اولي الامر نيست. موضوع اين پست ،اثبات عصمت اولي الامر است فارغ از اينکه مصاديق آن چه کساني باشند. تو فعلا فرض کن شيعه در مصاديق اولي الامر اشتباه مي کند يا اصلا بگو اولي الامر ابوبکر و عمر هستند.جواب====
بس ولایت علی در کار نیست از این آیه
ثانیا خواهش میکنم خواننده گرامی قشنگ وضو بگیرد و این ایه را بخواند و به قلبش رجوع کند و ایات قبل و بعدش را بخواند تا خودش قضاوت کند که واقعا سخن من راست است یا سخن این اخوند عزیز.
خواهش میکنم بدون تعصب بخوانید نه با معنیهایی که روافض کردن بلکه با معنی تحت اللفظی اش
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4975گفتی====اولا:اولى الامر ، با وحي در ارتباط نيست، بلکه ابزار کارآنها نيز قرآن وسنت است و براساس قرآن وسنت حکم مي دهد. به همين جهت وقتى سخن به وجوب رد بر خدا و تسليم در برابر او شد، اولى الامر را نام نبرد، بلكه وجوب رد و تسليم را مخصوص به خدا و رسول كرد. اصلا وقتى ولى امر مى گويد: كتاب و سنت چنين حكم مى كنند قول او نيز حجتى است قطعى، چون فرض اين است كه آيه شريفه، ولى امر را مفترض الطاعه دانسته، و در وجوب اطاعت از او هيچ قيد و شرطى نياورده، پس گفتار اولى الامر نيز بالاخره به كتاب و سنت برگشت مى كند.
جواب=====
والله اینقد سخنت خنده دار است که نمیدونم کار صحیحی میکنم که برای جواب به خزعبلات تو وقت میزارم یا اینکه کار اشتباهی است
خب وقتی این با وحی ارتباط ندارد نمیتواند در رساندن سخن خدا و رسول معصوم باشد چون میتواند سخنانش از روی تعابیر اشتباه از خدا و رسول باشد . بازم حرفت به ضرر خودت شد .تو واقعا اگر باشخ اولم را میفهمیدی دیگر لازم نبود اینقدر حماریت خود را به من و خوانندگان عزیز نشان بدهی . حرفات سراسر تناقض است همانطور ک برای خواننده نشان دادم.یک کم خودت را خار نکن .میمری که خودت را رسواتر نکنی
من در گوش یک عفیری سخن میگفتم حال از خجالت مردار می شد ولی در سخن رافضه هزار بار سخن بگویی نمیفهمندلیکن ارزش شما از عفیر هم بایین تر است
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4976اینا که جواب علمی نیست که میدهی .من فقط دارم به حرفات میخندم.ههههههههههههوالله سخنان بی ارزشی میزنی که حیف وقتی که به تو میدم
اما چون زیاد ادعا داری ادعاتو باطل میکنم تا دیگه روت نشه بست بزاری
منتظر جواب علمی هستیم که نه جوابی که از عفیر آموختی و از اسطبلهای جهلیه
والله مستعان
اورـــــــــــــــــــــان -قاهر ارافضه-خادم الاهل السنه
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4978برا در عزیز ار ار دبلیودوست عزیزم اوربان فرمودند اگرشما نرم باشید ما هم نرم بحث خواهیم کرد.
شما انتظار نداشته باشيد وقتي كه به مادرمان توهين ميكنيد ما با نقل و نبات از شما پذيرايي كنيم.
يك لحظه تصور كن قيامت است و تو مقابل رسول الله ايستاده اي و بايد جواب اين تهمتها و بختان ها رو بدي.
اخر عزيز من اگر ذره اي ايمان داشته باشي بايد طبق ايه صريح قران همسران رسول الله را بايد مادر خود حساب كني؟
كسي كه يك سوره قران راجع به پاکدامنی ايشان نازل شده است چگونه شایان افترا است؟
اگر ار ار دبلیو میتوانی به این سادگی به مادر مومنان افترا ببندی ما در ایمان شما شک خواهیم کرد و این را بدان جان و مال و زندگییمان را فدای رسول الله و ناموس رسول الله خواهیم کرد
باز هم درود به اوربان موحد و مجاهد دین
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4979برادر عزیزمخوب دقت کن تا وقتی من نیومده بودم اسلام تکس مناظرات این اخوند رو نگاه کن .
به قول خودش ادبیاتی رئوفانه داشت ولی هموراه لابه لای سخنانش با شیوه نرم شبهاتشو میگفته و کسی نبوده که خط به خط سخنانش را جواب بده .ایشون از وقتی من اومدم اسلام تکس سر در گریبان فرو برده .میدونی چرا؟؟؟
چون میداند سخن بگوید برای هر خط سخنش صدها رد مینویسم ومیداند چقدر به ضررش است .لیکن راه میانبر را انتخاب نموده ومیگوید حوصله دردسر ندارم .این اوربان خیلی سمجه وحریفش نمیشم . بگذار بگویم ای اهل سنت نگاه کنید که چطوری اوربان اهانت میکند بس مناظره باهاش نمیکنم .حکایت من با این اخوند میدانی مثل چیست؟؟
حکایت مناظره دکتر استاد عبدالرحیم ملازاده با جناب قزوینی کافر .او در شبکه اش گفت ملازاده اهانت میکند باهاش مناظره نمیکنم ولی حیدری هم اهانت میکند من باهاش مناظره میکنم . دوستانی که سابقا جوابش را میدادن با منهج نرم باهاش وارد گفتگو شده اند و ایشان خودرا برتر میدانسته ولیکن هی بازو نشان میداده .اکنون که بنده آمده ام با روشی تند وارد بحث باهاشون شدم و هیچکدوم جرات ندارند بیان برای سخن گفتن .همانا منهج من در گفتار مثل استاد ملازاده است و بدانید که اگر روزی فرصتش بیش بیاید در رکاب استاد ملازاده خواهم بود تا اعتلای سنت ناب را نشان بدهم واین اخونداند کذاب را ضعیف و خارتر کنم . بس ای کسانی که با این اخوندان وارد گفتگو میشوید نگذارید حتی یک سخنش بی جواب بماند و خط به خطشو جواب بدید تا دیگر جرات نکند از ان مذهب بی در وبیکرش دفاع کند .
برای روشهای مناظره اگر کسی خواهان بود بهم بگه تا کمکش کنم و خوشحال خواهم شد تجربیاتم را در اختیار عموم قرار بدهم
والله مستعان
اوربان-قاهر الرافضه الملعون -خادم الاهل السنه
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #5627یعنی جوابات از شاخ گاو تبتی سخت تر و شکننده تر استخدا حفظت کنه برادر اوربان
خوشحال میشم بتونم از تجربات شما استفاده کنم!
-
نویسندهنوشته ها
شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.
اینجانب اوربان موحد آمادگی خود را برای مناظره با هر مکتب و مسلک و منش و مذهبی اعلام میکنم واز شما میخواهم نمایندگی مناظرات را به اینجانب بسبارید تا عزت اسلامی را بازسازی کنم و درس عبرتی به بقیه ادیان و مذاهب بدهم
لیکن احتمالش کم است الان شما مطلب من را بخوانید یا جواب دهید و ببینید ولی بخاطر ترویج کلام الله و سخن رسول از شما خواستارم در این جهاد علمی من را یاری کنید
در بحث حاضرم ادبیات نرمی بکار ببرم تا مبادا بهانه ای دست امثال این اخونداند برای فرار بدهم . بس امیدورم همگی در سایه سار امن الهی کوشا باشیم در امر دین و ترویج سنت صحیح بیامبر
والله مستعان
اوربان موحد- خادم الاهل السنه