Home › انجمن ها › انتقاد از احادیث شیعه › نژاد برستی مذهبی و عقاید رافضه درباره اقوام-تلنگری اساسی برای طرفداران مکتب شیعه!!!!
این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط اوربان موحد در 10 سال، 1 ماه پیش بروز شده است.
-
نویسندهنوشته ها
-
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7597شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7598
گفتی======================
تو به زنده و مرده زنده و مرده اسلاف و اخلافت خندیدی که توهین نکردی.
من به عمر طعن نزدم و فقط شرف علما را بر دوستان 4پدری نوستم. حالا شما اصرار داری بگی عمر حرامزاده است به من چه. بگو. یا فرتی حرام زادگی را به خودتون میگیری بگیر.
اما گفتم که حدیث نفرموده اهانت کن. فرموده لغیر رشده بودن طرف را آشکار کن.
بعد اگر اهانت کردن باعث این میشود که طرف سگ طرف مقابل بشود،
جواب======================
سوال:امام زمان شما چرا از پهلو بدنیا میاد؟؟نکند 40تا پدر دارد این کنیز زاده شما؟؟
من هم چکار کنم اهانت نکردم بهت فقط میگم سعی کن خانوادت رو هم به متعه مردم در بیاری تا مثل مادر این امام زمان همه ازشون فیض ببرن .مگه نمیدونی ائمه تو کتبتون گفتن ولد المتعه بودن و اینکه متعه انجام دادن خیر داره؟؟پس این حرف من را اهانت ندادن .چرا که ائمه شما به شما دستور دادن .میگن هرکس متعه کنه به اندازه هر قطره ابی که غسل میکند بعد متعه اش خدا بهش حسنات بی شمار میدهد.
من میگم احیانا به سنت مادر امام زمانت عمل کن یا اینکه به حرف ابی عبدالله گوش کن که میگه جز فواجر این کار را انجام نمیدن .راه را برای ما ازاد کن عبدالخروس جان .
لابد لغیره رشده بودن شما روافض اشکار شده با این رسوایی ها که دارید .زنای یک ساعتی و دو دقیقه ای به نام دین .خاک بر سر کسیکه اینقدر بی ناموس است که شرفشو میفروشه و تابع مکتبی میشه که توش زنای دو دقیقه هست به نام دین اسلام .ای روافض بیچاره بیدار بشید.
تو داری به نسب هر کس که مدنظرت است اهانت میکنی و اینکه ائمه تون گفتن که طعن در نسب از اعمال جاهلی است .در اینجا دو نکته برایت ثابت می شود:1-طبق حرف خودت هر کس اهانت کند سگ طرف مقابل است که با اهانت و طعنت در نسب هرکس که مد نظرت هست سگ بودنت ثابت شد.پس اینجا عبدالکلب شدی.قبول؟ 2-اینکه در نسب طعن زدی درست ائمه تون بهت میگن از اعمال جاهلی است . پس ثابت کردی که عبدالجاهل هم هستی .قبول؟؟؟
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7599گفتی=================
و البته هر بار سوال شد اللص یعنی چه؟ تو چه گفتی؟
من به اسم باب کار ندارم حدیث را میچسبم. شما بند یه چیز رو بچسبی براتون کافیه. اللص معنی شود جواب آن حدیث داده شده است.جواب====================
چرا از حدیث فرار هستی . مثلا اینکه من میرم تهران بهم ادرس میدن میگن برو ونک .من باید بیرون تهران برم یا باید برم تو ونک تا برسم سر قرار.تا بفهم قضیه در ونک از چه قرار است.فهمیدی جاهل؟؟؟این فهمیدنش سخت نیست ولیکن ادم جاهل و احمق که خدایش امام زمان باشد این را نمی فهمد یا نمخواهد بفهمد .
حدیث رو قشنگ بفهم ای نادان. این نژادپرستی ها مذهبت هم توجیه و دفاعی ندارد.فقط داری دل خودنو خنک میکنی تا اندکی بیشتر عمامه ات بر سرت بماند .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7600گفتی=======================
خوشم میاد. به جای اینکه ایرادات رو حل کنی مثل کاننی اروی میری به جلو. صعودا الی الله.
خب در مورد کلام آقای خمینی؛
ایشان اگر قصد اهانت به آن قوم را داشته اند قطعا اشتباه کرده اند. حرف ایشان ملازمه ای با اعتقاد همه شیعیان ندارد. حتی با اعتقاد یک شیعه دیگر ندارد مگر اینکه آن فرد این نظر مرحوم خمینی را تایید کند. پس تا کسی نکرده شما ناراحت نشو. بگو این حرف خمینی بوده.
مورد دیگر اینست که شما چرا همه چی رو با عینک بد بینی میبنی؟ اصلا شما در دل مرض و غرض داری که همه چیز را به چشم اهانت میبینی. خمینی میخواسته بگه که اینها دلهایشان سیاه است اما کلمه دل را جا انداخته. باور کن. جان شما راست میگم.
.
بعد در جاییکه خدا رنان آن منطقه را زنا کنار میداند حالا چه ایرادی دارد که خمینی نیز مردان ایشان را سیاه خطاب کند؟ ایراد دارد؟
جواب=======================
اخه تو میمری سکوت کنی تا بیشتر از این بهت نخندیم؟؟ههههههههههههههههههههههه
2-خوشم اومد اعتراف خوبی کردی(ایشان اگر قصد اهانت به آن قوم را داشته اند قطعا اشتباه کرده اند).افرین بهت تبریک میگم .حداقل برای یک بار هم اسم عبدالجاهل را ازت بر می دارم و میگم بهت عبدالرب الحسین.
3-گفتی:حرف ایشان ملازمه ای با اعتقاد همه شیعیان ندارد. حتی با اعتقاد یک شیعه دیگر ندارد مگر اینکه آن فرد این نظر مرحوم خمینی را تایید کند. پس تا کسی نکرده شما ناراحت نشو. بگو این حرف خمینی بوده.
جواب:پس جرات به خرج بده بگو ایشان نژادپرست هستن .بگو این مرجع تقلیدت نژادپرست است.چرا جراتشو نداری؟؟چون همش روافض حرف کلی میزنن و در تقیه هستن و نمیتونند با صراحت حرف بزنند .نائب امام زمانت نژاد پرست بوده .درسته؟؟
4-گفتی:خمینی میخواسته بگه که اینها دلهایشان سیاه است اما کلمه دل را جا انداخته. باور کن. جان شما راست میگم.
جواب:همه دارند فارسی کتابشو میبینند .رافض احمق وکذاب تا کی داری دروغ میگی ؟؟؟لعنه الله علی الکاذبین .در ضمن جان آن امام زمان کنیززداه ات را قسم یخوری بهتر است
5-زنان را بد دانسته و مردان را سیاه دانسته و مسخره نموده است!!!!! این چه منطقی است ؟؟عده ای کار خلافی بکنند بایستی بگیم که آن سیاههای نجدی شتر چران ؟؟؟؟ از هندوستان چه خبر؟؟
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7601من مدرکتو بررسی نکردم ولی همینجوری که یک نگاه انداختم بطلان ادعات مشخص شد .
در مورد شروط امام بودن از قریش است و اینکه در آن عرب به ترک اولی هستند .من نژادپرستی نمی بینم در ان . نژادپرستی روایاتی بود که بهت دادم و هیچچچچچچچچچ توجیه ندارند .کورد شیطان است .سیاه پوستان نجدی شترچران. مصر بلاد بدی هاست یا بلاد بدی است. و توهین های دیگر به اقوام . در نظر شیعه هم اثبات شد توسط این جاهل اگر کسی بدی بکند باید چوبش را یک ملت و قوم بخورد و نسبت بهشون نژادپرستی بشه . هر روز عجایبی تازه.
چطوری است وقتی که می خواهید امامت دوازدگانه را ثابت کنید به ان حدیث استناد می کنید که امامان دوزاده تا هستند و کلهم من قریش ولی اینجا شد نژادپرستی ؟؟لطف کن یکی از دو سخن زیر را انتخاب کن
1-اینکه به ان حدیثی که استناد می کنید برای امامان 12گانه تان که همگی از قریش باید باشند نژادپرستی نیست .پس باید یگویی که انتخاب امامان 12گانه شما هم نزادپرستی است
2-یا اینکه خیلی راحت این تناقضت را پس بگیری و بگی اشتباه کردی و نژادپرستی نیست. در هر دو حالت به ضررت می باشد . پس سکوتتتتت کن جناب جاهل الدوله
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7602این حرفات همش کشکولوژی است و هیج ربطی به بحث ما ندارد . عایشه صدیقه چه ربطی به نزادپرستی روافض دارد؟؟پس سعی نکن برای فرار بحث رو منحرف کنی
گفتی: لاتقدموا بین یدی الله و رسوله نیست. چون رسول گفته ندید اما عایشه و دیگران داده اند.
جواب:پیامبر چرا طلاق نداد و حرفی نزد .تو بهتر از پیامبر هستی ؟؟؟پیامبر چرا تنبیه ش نکرد؟؟اول همین ایه میگه یا ایها الذین امنوا.ایمانانا انان را الله ثایت نموده تا توی رافضی قشنگ چشمهات کور بشه . نمی بینی یا ایها الذین امنوا؟؟ای کسانیکه ایمان اورده اید فلان کار را نکنید . این نصیحت خداست به مومنان و جنابعالی چون کوری و مریض القلب هستی نمیخای بفهمی.
در مورد دارو هم فهمیدنش اسان است. پیامبر چرا طلاقش نداد اگر می دونست قصد جان پیامبرو دارن ؟؟اگر بفهمی زنت قصد کشتنت رو میزاری کنارت زندگی کنه؟؟خر به تو میگن که نمی فهمی . حتما در ادامه میگی والله یعصمک من الناس . ههههه واقعا این استدلال هم بر ضد خودت میشه .چون خدا جونشو ادر مقابل مردم محفوظ کرده پس عایشه نمی تونسته با این کار بهش ضربه بزنه .
این استدلالتو ندزدن .
ادامه دارد………………………..
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7667قبل از هر چیز از آن 4 یار نبی در احد و حنین و خیبر چه خبری بود؟و البته شما اللص را معنا نکردید. اسم باب را دقت که کنید میفهمید که حکم حدیث برای چیست. حالا اللص یعنی چی؟
عزیزم کنیز زاده بودن ایراد است یا اینکه کسی 4 پدر داشته باشد؟ ضمن اینکه من قید این سایت را میزنم اما جواب اهانت به امامم را میدهم. خیال نکنی مثل اون بابایی هستم که طرف در برنامه زنده بهش گفت عایشه…. بعد طرف خندید.
مردک لغیر رشده. همین نجاستی که نشخوار میکنی در رابطه با ماریه که زن پیامبر است نیز صادق است. اگر کنیز بودن یعنی اینکه مثل مادر اون حرامزاده 4 پدری باید بود، الان تو ماریه زن رسول خدا را متهم به همخوابگی با غیر کردی. حکم کسی مثل تو چیست؟
آقای لغیر رشده دقت کن که تو آن لغیر رشده تر از خودت که این بحث متعه را یادت داده حواستون نبوده که این به وطی غلام شرف دارد. چرا؟ چون شیعه طبق فقه خود آن را ثابت میکند. اما بستن حریر و به سراغ مادر رفتن چی؟ به خانواده سلام برسون.
سگ بودن را من مدعی شدم؟ ” ما الله پرستیم ولیکن کسی اهانت کند به صحابه ارززشش نزد ما از سگ پایین تر است. پس اسم دیگر جناب شما کلب العمر عبدالجاهل است ” این را کی نوشت؟ یک لغیر رشده که عمر پرست هم هست.
حالا طبق حرف شما سوال اینه که زینب بنت جحش که زن پیامبر است و در حدیث بخاری به عایشه ناسزا میکوید ( فسبتها) بر طبق عقیده شما نعوذبالله سگ کیست؟ عایشه که ج.ابش را میدهد؟ ابوبکر که امصص ببظر اللات میگوید؟
ضمن اینکه من به نسب هیچ حرامزاده یا حلال زاده ای ایراد نکردم. شرف علمای خودم را به برخی دیگر گفتم.
و نفهمیدی که من طبق فرمایش ائمه رفتم و انگشت کردم توی سوراخی که لغیر رشده بودن طرف را ثابت کنم.
در درایه و رجال من است که ” لمخالفته فی هوی نفسه ” گفته شده؟
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7668حکم معتقد به تحریف قرآن را میخواهی؟ همان حکمی که برای عایشه قائلی. بزغاله ای که قرآن را خورد آن را ناقص کرد یا نکرد؟ حالا حکم عایشه چیه؟ دخل داجن فاکلها. طبق آن نتیجه ای که میخواهی بگیری باید تقریبا ربع احادیثت رو ببوسی و بذاری کنار.بد نیست. شما یکی از آن 5 خصلت را در خلفایت نشان بده. یکی رو که باید بهش بگن پاشو باباجون نماز بخون. یکی رو باید از بالای کوه بیارن پایین. یکی رو باید مامور کنند که شکم اون یکی رو جمع کنه و….. .
قبل از عمامه ما برای رسولش و اصحاب کرامش نازل کرده. رسول را به بی ناموسی متهم میکنی؟ عایشه را متعه داده یا حفصه را؟ چرا هر نجاستی که به دهانت می آید را میدی بیرون؟
یه سوال هم میکنم. طبق فقه تو متعه باطل. طبق فقه من حج تو باطل. حالا بابات حج رفته؟
مقدمه بحار را هم اگر یکبار خوانده باشی(البته اگر) جواب حدیثت رو میگیری. به این حدیث هم اگر معتقد بشیم خب عمل صحابه را چه کنیم؟ آنها هم فاجر؟ الان به صحابه جسارت کردی؟ 120هزار خدایی.
و البته خوشحالم کردی که مثل شوهر زلیخا هستی. خیلی خوبی.
این دلیل که اگر خبیث باشند تا اخر کنار هم نمی مانند از کجاست؟ قرآن گفته؟
میدانی که امام من از نسل رسول است. فرض کنیم که الان موجود نیست ولی وقتی که موجود شود از نسل نبی است. و تو الان با نسبت دادن لقب خود(اصل وجودیت)به ایشان، در حقیقت به نسل پیامبر توهین کردی. حکم چون تویی چیست؟
گفتم که روی این عدد 15 یه بحث مفصل دارم اما بماند طلبت. اونجا که به اسم دین بحث میکردی حتما و یقینا وطی غلام رو بهت عملی نشون دادند. اما یادآوری یه چیزهایی همیشه خوشایند نیست. هست؟
و واقعا شان من اجل از اینست که در برابر کسی چون عمر از خود دفاع کنم. همان تذکری که دادم کافیست. طرف دوست داشته گوسفند بوده …. . نهایت زهد است.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7669بماند که با اسم من مشکل نداری بلکه با آیه قرآن مشکل داری.اگر این حرف خمینی یعنی نژاد پرستی، همان جعل منهم قردة وخنازیر هم هست. خدا که بگه دیگه به تو چه که بقیه هم بگن. اما من گفتم که اشتباه کرده. حتی اگر حرف تو درست باشد که نیست.
در جواب اینکه هر کی به صحابه ایراد میگیره مثل تویی میگه که شیعه قلبش سیاه است که اینجوری فکر میکند. الان هم تو قلبت سیاه است که اینطوری فکر میکنی.
این چه منطقی است؟ تو و منطق؟ تو که یک ناصبی هستی دم از منطق میزنی؟ همان منطق پیامبر بس است که امیر باید عرب باشد.
والله نژاد پرستی نمیبینی؟ چرا عرب بر ترک برتر است؟ بر اساس چه منطقی؟
دکتر دقت کن که از چه بابی استناد میشود. میتوانم قسم بخورم به همه مقدسات خودتان که هیچ یک از سنی های این سایت قاعده الزام را نمیدانند. به استناد همین حدیث وقتی که امام معلوم و حرفی زد آن حرف دیگر نژادپرستی نیست. این فهم تو است که مشکل دارد.
اما پیامبر با برتری دادن عرب بر دیگران در مسئله امارت، همه افراد بشر را که عرب نیستند دون عرب شمرده و شما میگی نژاد پرستی نکرده.
و اینکه چرا ترک نمیتواند از عرب زن بگیرد؟ این نژادپرستی علمای تو نیست؟
آن نژادپرستی خداوند را پیدا کردی؟ غیر از آنکه زنان مکه را زناکار دانسته.
و من جواب آن روایات را دادم اما شما به دلیل لمخالفته هوی فی نفسه ترجیح میدی که مثل زمان 15 سالگی رفتار کنی.
برای من هم عایشه مهم نبود که به بحث ربطش بدم. بحث روی باب بود که حدیث لدود مطرح شد و عواقب آن حدیث. صدیقه؟
فرموده یا ایها الذین آمنوا. بعد عایشه چه کرده؟ پیامبر گفته ندید ولی اون داده آن هم زورکی.
به همان دلیلی طلاق نداد که در داستان سوره تحریم نیز طلاق نداد. مثلش را در همان سوره خداوند فرموده.
و مراقب باش جایی که نماز میخونی زن وارد نشود. مثلا خواهر یا مادر یا همسر. چرا؟ چون الاغ و سگ سیا و زن نماز را باطل میکنند. این عین حرف پیامبر است و قطعا هر کس از این حرف اهانت برداشت کند به پیامبر ایراد دارد و بالاتر از آن به بخاری. حکم این فرد چیست؟
جنسیت پرستی تا این حد؟ عایشه که در محل نماز پیامبر بوده باعث قطع نماز پیامبر میشده الان هم رتبه چی شده؟ سایر زنان عالم؟ حداقل نصف اون الذین آمنوا هایی که قرآن میگه زن هستند. همگی با الاغ و سگ سیاه هم رتبه هستند؟
و دقت کنید که هیچ حدیثی را بررسی نکردید اما من از بخاری آوردم که پیامبر جنسیت پرستی داشته.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7670در پایان از محضر مبارک رسول الله صلی الله و علیه و آله و سلم و اهل بیت مکرم ایشان سلام الله علیهم اجمعین خصوصا بقیة الله الاعظم روحی فداه عذرخواهی میکنم از اینکه بحث من با همچون اوربانی باعث شد که ناصبی چون او به ساحت مقدس این خاندان توهین کند خصوصا به زنان این خاندان. البته از پیروان سقیفه که خداوندشان امرای سقیفه هستند انتظاری بیش از این نبود.عنایت به اینکه از قواعد سایت است که به مقدسات یکدیگر توهین نشود و من توهینی به مقدسات این ناصبی نکردم بلکه هر چه که بود به خود او بود ولی این ناصبی به امام زمان من سلام الله علیه و به مادر مکرمه ایشان سلام الله علیها توهین کرد بحثم را تمام میکنم تا زمانیکه این ناصبی عذرخواهی کند.
من اگر نامی از عایشه یا هر کس دیگر بردم در پی نتیجه ای بود که از حرف خود این ناصبی حاصل میشد ولی او از ابتدا به علما و سپس به ائمه من اهانت کرد.
و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7671خیلی خوب حل شد . اما این اخوندتون که اسمش خیلی بامسمی بود.اسمش چی بود؟؟اهان .اسمش جناب rrwاست می گفت:در گوش خر نمیشود یاسین خواند.براستی سخنش در مورد جنابعالی صدق میکند
جواب تک تک شبهاتت خط به خط داده شد و جنابعالی فقط بحث رو منحرف نمودی . خواننده ما عاقله .خودش می فهمه که داری چکار میکنی .از اب گل الود ماهی میگیری.
نتیجه این مباحثات:روافض بر طبق روایاتشان نژادپرستند . روایات ارایه شد.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7672قبلش عرض کنم خودت رو به خریت زدی .چکارت کنم که عقل نداری.
گفتی========
این رو همین امروز یادم اومد. یه جایی رفته بودم که نماز جماعت میخوندن و البته حضور زنان هم آزاد بود.
جواب==========
اون جا میدونی کجاست؟؟دقیقا حسینیه های شماست که شده محل روابط نامشروع دختران و پسران . ندیدی؟؟میرن سینه بزنند و بعدش یک کم صیغه کنند و حالشون جا بیاد.نشنیدی؟؟اونجاها ما دیدیم حتی همین مجاهدین خلق که برخواسته از مکتب شماست زنان امام جماعت هستن. ندیدی؟؟؟کاباره های قم هم که بماند.
گفتی==========
در احادیثی که آوردی از کتب شیعه و طبق قاعده ” لمخالفته هوی فی نفسه ” همه رو بررسی کردی که هیچ حرفی نسیت. نژاد پرستی رو با استناد به همان قاعده بالایی ثابت کردی
جواب===========
جواب تو خیلی اسون است . عزیز دلم تو که به قول اقای سجودی نمیتونی افتابه بسازی چطوری ادعا میکنی که بوئینگ قطعاتش فنی نیستت؟؟؟وقتی میگی از رجال چیزی نمیدونی پس باید خفه بشی و توش حرف نزنی تا من برات بررسی کنم و قشنگ بره تو اون کله پوسیده ات.بدون شک وقتی کتاب رد کافی رو دادم تو تالار می فهمی که توثیقات کشکی و بی اساس رجال رافضه چقدر ابکی است و دقیقا علمای شما در توثیق راویان مخالفت هوای نفس کرده اند. پس غلط میکنی دفعه دیگه در علم رجال حرف بزنی چون طبق اعتراف خودت در آن هیچ تبحری نداری. یک حدیث صحیح با اون شرایطی که گفتم ندارید ولی باز به همین احادیث عمل میکنید و نسبت به اقوام و مذاهب مخالف این اعتقادات را د ارید. خاک بر سرتان که هرجا بادی بیاد از اون طرف حرکت میکنید.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7676گفتی===================
در صحیح مسلم( دقت کنید. صحیح مسلم نه کتاب دیگری) آمده که؛يقطع صلاته الحمار والمرأة والكلب الأسود
عین روایت؛
سه چیز نماز را قطع میکند. الاغ. زن. سگ سیاه.
سگ سیاه شیطان است
نتیجه
عزیزم سگ سیاه که شیطان است در این حدیث با دو چیز دیگر هم مقدار شده. الاغ و زن. یعنی الاغ و زن هم مثل او هستند. حداقل اگر شیطان نباشند مانند او پست و رذل هستند. و همچنین گمراه
جواب==========
اول اینکه: باید هر مسلمانی تسلیم احکام شریعت باشد، خواه حکمت آن را بفهمد یا نفهمد.
دوم اینکه: زن نجس نیست بعضی از علما گفته اند: علت اینکه نماز را قطع می کند این است که زن، مرد را از نظر مسایل غریزه ای و جنسی تحریک می کند.
سوم اینکه: حدیث صحیح است و از پیامبر صَلَّی اللَّهُ عَلَیْهِ وَآلِهِ وَسَلَّمَ روایت است که اگر این سه چیز از جلوی نمازگذار عبور کنند و نمازگذار ستره نداشته باشد یا از میان نماز گذار و ستره اش رد شوند نماز را باطل می کنند(مسلم(510، 511)) پس باید تسلیم حکم خدا شد و به آن عمل کرد. قطع کردن، یعنی باطل کردن نماز.
ا((اما در اعتراض دوم شیعه میگوید این حدیث زن را در ردیف سگ و خر قرار داده و این توهین به زنان است))
حدیث چنین کاری را نکرده این استنباط نادرستی است ببيند وقتیکه من بگویم: (در وقت نماز، از پیش روی من، اگر مار و زن رد شوند یا سیخ کباب را قرار دهید، حواسم پرت میشود) ، این هرگز به این معنی نیست، که من زن و مار و کباب را به یک چشم میبینم. مار بخاطر این حواس مرا پرت میکند که نیش دارد و میترسم مرا بخورد. کباب برای این حواس مرا پرت میکند که گرسته ام و دلم ميخواهد آنرا بخورم و زن به دلیلی دیگر، بر هم زننده تمرکز در نماز است پس هرچند که هر سه مخل نماز هستند، اما هرگز انها در یک ردیف نمیبنم، یکی در علی علیین است و یکی در اسفل سافلین! و این یک نتیجه فاسد ست که شما بگویید چون در حدیث از زن و سگ و خر با هم نامبرده شده پس اسلام هر سه را با یک چشم میبیند و هر سه را با یک چوب میراند! مثالی دیگر: وقت ادای نماز، صدای که از دهان خارج شود ( خنده ) و صدای که از مقعد خارج شود ( گ….ز) هر دو نماز را باطل میکنند، آیا باید نتیجه بگیریم که اسلام، هر دو را همردیف خنده میداند؟!! پس دیدید که دارید بما تهمت میزنید ما زن را هم تراز خر نمیدانیم،
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7677هرچند که عبور آندو نماز را باطل کند اما فرق از زمین تا آسمان و از خنده تا گریه است میدانم بعضی از شیعه های مغرض، هنوز براحتی استدلال مرا قبول نمیکند! پس با يك مثال قراني دهان آنها را ميدوزم تا ساكت شوند. قران ميفرمايد: (وَمَا مِنْ دَابَّةٍ فِی الْأَرْضِ إِلَّا عَلَى اللَّهِ رِزْقُهَا وَیعْلَمُ مُسْتَقَرَّهَا وَمُسْتَوْدَعَهَا ) «هود/6» هیچ جنبندهای در زمین نیست مگر اینکه روزی او بر خداست! او قرارگاه و محل نقل و انتقالش را میداند؛]«هود/6» هیچ جنبندهای در زمین نیست مگر اینکه روزی او بر خداست! او قرارگاه و محل نقل و انتقالش را میداند؛]
در این آیه الله انسانها و حيوانان و خزندگان و..(خوک ها و عقرب ها و خرچنگ ها) را در یک ردیف قرار داده است
پس آیا میتوان نتیجه گرفت که الله انسان را مانند خوک میداند ؟!!
پس دیدید قیاس شما باطل بود
و اعتراض حضرت عایشه هم به همینگونه برداشت ها بود،
حالا سوال این است که چه معنی دارد سگ و خر و زن ازجلوی ادم رد شوند نماز باطل شود ؟
جواب این است که در دستورات دین چون چرا نیست،
حالا چه معنی دارد که خروج بادی از انسان نماز را باطل کند؟
گفتم که در عبادات چون چرا نباید بکنیم این سوال به این شبیه است که کسی بپرسد چرا حج در ماه رمضان نیست یا روزه در ماه ذیحجه نیست!!
اما اگر کمی دقت کنیم شاید( البته شاید ) که فلسفه منع را دریابیم
ممنوعیت عبور زن،شاید برای این است تمرکز حواس را بهم میزند
و بنابر حدیث صحیح، سگ سیاه شیطان است و شاید وسوسه میکند
و خر صدای انکر الاصواتی دارد و حواس آدم را پرت میکندشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7678در مورد زن این سایت ولیعصر با ان همه توجیه مسخره که اورده که نمیدونم فلان تاریخ و فلان تاریخ این سخنان را علی گفته و چنین و چنان ……هیچوقت نمی تواند مقام زن نزد ورافض را توجیه کند . هشدار:از اوردن و کپی نمودن توجیهات سایت ولیعصر خودداری شود .نمیخواهم بحث منحرف شود . ولی چون این شخص اسم جنسیت پرستی اورد چند روایت و سند بهش میدم تا حرفشو پس بگیره که زن متعه ای و زن عادی نزد شیعه هیچ جایگاهی نداره . ایا علی با این سخنان جسیت پرستی کرده؟؟العیاذ بالله
نان همگی شر هستند:238 – وقال عليه السلام:
المرأة شر كلها وشر ما فيها أنه لا بد منه
نهج البلاغه
زنان ناقص العقلند:در خطبه80 نهج البلاغه در باره زنان فرمايشاتي دارند كه متن كلامش اين است:
مَعَاشِرَ النَّاسِ إِنَّ النِّسَاءَ نَوَاقِصُ الْإِيمَانِ. نَوَاقِصُ الْحُظُوظِ .نَوَاقِصُ الْعُقُولِ.
فَأَمَّا نُقْصَانُ إِيمَانِهِنَّ فَقُعُودُهُنَّ عَنِ الصَّلَاةِ وَ الصِّيَامِ فِي أَيَّامِ حَيْضِهِنَّ.
وَأَمَّا نُقْصَانُ عُقُولِهِنَّ فَشَهَادَةُ امْرَأَتَيْنِ كَشَهَادَةِ الرَّجُلِ الْوَاحِدِ.
وَأَمَّا نُقْصَانُ حُظُوظِهِنَّ فَمَوَارِيثُهُنَّ عَلَى الْأَنْصَافِ مِنْ مَوَارِيثِ الرِّجَالِ.
فَاتَّقُوا شِرَارَ النِّسَاءِ وَ كُونُوا مِنْ خِيَارِهِنَّ عَلَى حَذَرٍ.
وَلَا تُطِيعُوهُنَّ فِي الْمَعْرُوفِ حَتَّى لَا يَطْمَعْنَ فِي الْمُنْكَرِ
زن عقرب است:
61 – وقال عليه السلام:
المرأة عقرب حلوة اللبسة
و بماند که نزد شیعه چقدر زن ارزش دارد که باید صیغه ای باشد تا اجر داشته باشد.زن همگی شر هستند و عقرب هستن و ناقص العقلند . این هیچ توجیهی ندارد .توسایت ولیعصر یک سری توجیهات کرده بود که اصلا مسخره ترین توجیهات بود.
-
نویسندهنوشته ها
شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.
نمیدونم چرا اینقدر اصرار داری که همه بفهمن که نمیفهمی که همه میفهمن که نمیفهمی.
اگر درایه ما از بیخ و بن اشتباه است احمق چرا دائم میگی این حدیث اون حدیث. خب این که کلا باطله. تو چرا اسکی میکنی؟
جواب=========
این جملاتت خیلی نامفهوم است .والله انگار خمار هستی و نمی فهمی چی مینوسی
جمله دومت:بله درایه شما از بیخ اشتباه هست که منتظرم در پستی که چند سوال پرسیدم جواب کوتاه این سوالمو بدی تا برم مرحله بعد و جواب روایاتی که دادی رو بدم.من یک کلمه ازت میخام اونجا:اعتقاد به نقص و زیادت و تحریف قرآن کافر است.جرات میخام ازت که بگی کافر است.بعد میرم مرحله بعد بررسی درایه رافضه.
اسکی میزنم تا قشنگ دست خواننده بیاد که شیعه اعتقادش رو از این چرندیات میگیره.تو هر بار بیای عده ای بیبشتر به مذهبت پی میبرن .پس همیشه بیا این حرفهای مقطعه ات رو بزن تا مردم بیشتر بهت بخندن و شاد بشن جناب عقده ای.
من میخام حقایق پنهان شده ی مکتب رفض رو نشان بدم تا مردم بفهمند که چقدر مکتب مسخره ای دارید.