Home › انجمن ها › انتقاد از احادیث شیعه › نژاد برستی مذهبی و عقاید رافضه درباره اقوام-تلنگری اساسی برای طرفداران مکتب شیعه!!!!
این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط اوربان موحد در 10 سال، 1 ماه پیش بروز شده است.
-
نویسندهنوشته ها
-
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #6527شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #652871؛
من تفسیر کردم؟ گفتم اگر. چرا نمیبینی؟ اینا اثر 15 سالگیه ها. بعد ما که حدیث صحیح نداریم پس درخواستت باطل است.
اون شعر هم درد داره؟ اما واقعیت داره.
ببیین 15 ساله؛
خدا فرموده که و جعل منهم قردة و الخنازیر. حال اینها کجا بودند؟ هر جایی را که بگی طبق مسلک خودت میشود نژاد پرستی. شام نباشد روم باشد. یا جزیره سیسیل باشد. یا قطب جنوب باشد. بالاخره خداوند مردم یک جایی که روی کره زمین است را مسخ فرموده. که اتفاقا اون بیچاره ها هم دور از جان شما آدم بودند. اما خوک و میمون شدند. هر قوم و سرزمینی را بگویی میشود نژاد پرستی. منبعش هم خدا. مثل بیعت زنان مکه.
72؛
خدا گفتگوی سلیمان با مورچه و هدهد را نقل کرده اهانت به قرآن نکرده؟ به مقام انبیا چطور؟
این امامان فرزندان همان رسولی هستند که شعور شتر را برتر از صحابی میدید در انتخاب منزل. جان شما. از این چیزها شما هم دارید اما نمیدونی کجاست.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #6529من گفتم غسل؟ خیلی باحالی. هیچ اصطلاحی را نمیفهمی. یه رفیق دیگه هم داری که اینجوریه.حَدَّثَنَا إِسْمَاعِيلُ قَالَ حَدَّثَنِي أَخِي عَنْ سُلَيْمَانَ عَنْ هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ عَنْ أَبِيهِ عَنْ عَائِشَةَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهَا أَنَّ نِسَاءَ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ كُنَّ حِزْبَيْنِ فَحِزْبٌ فِيهِ عَائِشَةُ وَحَفْصَةُ وَصَفِيَّةُ وَسَوْدَةُ وَالْحِزْبُ الْآخَرُ أُمُّ سَلَمَةَ وَسَائِرُ نِسَاءِ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَكَانَ الْمُسْلِمُونَ قَدْ عَلِمُوا حُبَّ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عَائِشَةَ فَإِذَا كَانَتْ عِنْدَ أَحَدِهِمْ هَدِيَّةٌ يُرِيدُ أَنْ يُهْدِيَهَا إِلَى رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَخَّرَهَا حَتَّى إِذَا كَانَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي بَيْتِ عَائِشَةَ بَعَثَ صَاحِبُ الْهَدِيَّةِ بِهَا إِلَى رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي بَيْتِ عَائِشَةَ فَكَلَّمَ حِزْبُ أُمِّ سَلَمَةَ فَقُلْنَ لَهَا كَلِّمِي رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يُكَلِّمُ النَّاسَ فَيَقُولُ مَنْ أَرَادَ أَنْ يُهْدِيَ إِلَى رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ هَدِيَّةً فَلْيُهْدِهِ إِلَيْهِ حَيْثُ كَانَ مِنْ بُيُوتِ نِسَائِهِ فَكَلَّمَتْهُ أُمُّ سَلَمَةَ بِمَا قُلْنَ فَلَمْ يَقُلْ لَهَا شَيْئًا فَسَأَلْنَهَا فَقَالَتْ مَا قَالَ لِي شَيْئًا فَقُلْنَ لَهَا فَكَلِّمِيهِ قَالَتْ فَكَلَّمَتْهُ حِينَ دَارَ إِلَيْهَا أَيْضًا فَلَمْ يَقُلْ لَهَا شَيْئًا فَسَأَلْنَهَا فَقَالَتْ مَا قَالَ لِي شَيْئًا فَقُلْنَ لَهَا كَلِّمِيهِ حَتَّى يُكَلِّمَكِ فَدَارَ إِلَيْهَا فَكَلَّمَتْهُ فَقَالَ لَهَا لَا تُؤْذِينِي فِي عَائِشَةَ فَإِنَّ الْوَحْيَ لَمْ يَأْتِنِي وَأَنَا فِي ثَوْبِ امْرَأَةٍ إِلَّا عَائِشَةَ
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #6530…قَالَتْ فَقَالَتْ أَتُوبُ إِلَى اللَّهِ مِنْ أَذَاكَ يَا رَسُولَ اللَّهِ ثُمَّ إِنَّهُنَّ دَعَوْنَ فَاطِمَةَ بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَأَرْسَلَتْ إِلَى رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ تَقُولُ إِنَّ نِسَاءَكَ يَنْشُدْنَكَ اللَّهَ الْعَدْلَ فِي بِنْتِ أَبِي بَكْرٍ فَكَلَّمَتْهُ فَقَالَ يَا بُنَيَّةُ أَلَا تُحِبِّينَ مَا أُحِبُّ قَالَتْ بَلَى فَرَجَعَتْ إِلَيْهِنَّ فَأَخْبَرَتْهُنَّ فَقُلْنَ ارْجِعِي إِلَيْهِ فَأَبَتْ أَنْ تَرْجِعَ فَأَرْسَلْنَ زَيْنَبَ بِنْتَ جَحْشٍ فَأَتَتْهُ فَأَغْلَظَتْ وَقَالَتْ إِنَّ نِسَاءَكَ يَنْشُدْنَكَ اللَّهَ الْعَدْلَ فِي بِنْتِ ابْنِ أَبِي قُحَافَةَ فَرَفَعَتْ صَوْتَهَا حَتَّى تَنَاوَلَتْ عَائِشَةَ وَهِيَ قَاعِدَةٌ فَسَبَّتْهَا حَتَّى إِنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ لَيَنْظُرُ إِلَى عَائِشَةَ هَلْ تَكَلَّمُ قَالَ فَتَكَلَّمَتْ عَائِشَةُ تَرُدُّ عَلَى زَيْنَبَ حَتَّى أَسْكَتَتْهَا قَالَتْ فَنَظَرَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ إِلَى عَائِشَةَ وَقَالَ إِنَّهَا بِنْتُ أَبِي بَكْرٍ
صحيح بخاري، دار طوق النجاة ، ش 2581
صحيح بخاري، دار ابن كثير اليمامة بيروت، ش 2442
دقت کنیم که عایشه و زینب چگونه همدیگر را غسل میدهند.
اون غسل با این غسل فرق فوکوله. این غسل میشه ادب و حیا اون غسل میشه عفت و حیا.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #653173؛خداییش نمیفهمی؟ فرق مثال با اصل رو نمیفهمی؟
حدیث رو که نه اما قرآن رو بز میخوره. شما گفتی روی پوست مینوشتن من هم گفتم عایشه گفته بز خورده. ایراد به من وارده یا عایشه یا آرواره و سیرابی جناب زغاله؟ بین صدیقه بودن عایشه و ناتوان بودن خدا در این مورد کدام را انتخاب میکنید؟
.
اما نمیدونم چرا آخر هر پست یاد عدد 15 میافتم.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #6533اینکه از کشف الاسرار خمینی خواستی برات عکسش رو میزارم تا قشنگ از زیر اون عینک امام زمانی ات ببینی .من کاری به این ندارم حرفش رو وهابی(اهل سنت) است یا خیر .سخنانش نژادپرستی محض می باشد .خودت نگاه کن چطور به رنگ پوست و …. اهانت میکند . مگر سیاه و سفید در نزد خدا جایی دارد؟؟؟ خیر
ولیکن مذهب شما جون بر کوبیدن مخالفین است بایستی ایشان اهانت کنند .
قشنگ چشمای کورت رو باز کلب العمر
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #6535شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #6537اگر این عکس رو ذخیره کنید دوستان گرامی. بعد از دخیره تمام عکس به صورت کامل نمایش داده می شود .خواهید دید چطوری نجدی ها را وحشی و شتران چران و….. الفاظی نژادپرستانه خطاب می کنداین است اساس مکتب رفض
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #6915خوشم میاد. به جای اینکه ایرادات رو حل کنی مثل کاننی اروی میری به جلو. صعودا الی الله.خب در مورد کلام آقای خمینی؛
ایشان اگر قصد اهانت به آن قوم را داشته اند قطعا اشتباه کرده اند. حرف ایشان ملازمه ای با اعتقاد همه شیعیان ندارد. حتی با اعتقاد یک شیعه دیگر ندارد مگر اینکه آن فرد این نظر مرحوم خمینی را تایید کند. پس تا کسی نکرده شما ناراحت نشو. بگو این حرف خمینی بوده.
مورد دیگر اینست که شما چرا همه چی رو با عینک بد بینی میبنی؟ اصلا شما در دل مرض و غرض داری که همه چیز را به چشم اهانت میبینی. خمینی میخواسته بگه که اینها دلهایشان سیاه است اما کلمه دل را جا انداخته. باور کن. جان شما راست میگم.
.
بعد در جاییکه خدا رنان آن منطقه را زنا کنار میداند حالا چه ایرادی دارد که خمینی نیز مردان ایشان را سیاه خطاب کند؟ ایراد دارد؟
.
ایرادهای حرفهای قبلی یادت نره.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7098با عنایت به این جمله نورانی و گهر بار آقای بخاری دوران که فرموده باشند ” لمخالفته هوى في نفسه ”در ادامه نژاد پرستی شیعه؛
برتری عرب بر ترک و البته به صورت ضمنی بر همه اقوام.
الدرر السنیه فی الاجوبة النجدیة. الجزء التاسع.ص8
سئل الشیخ عبدالله ابا بطین اذا قال بعض الجهال ان من شروط الامام ان یکون قرشیا و لم یقل عارضیا…
فاجاب: اذا قال بعض الجهال ذلک، فقل له
.
نکته اینجاست که این بیچاره راست گفته. اما حواسش نبوده که داستان از کجا آب میخوره. از شخص پیامبر. ایشان با این سخن عرب را به صورت کلی بر همه اقوام برتری داده اند و در بین اعراب نیز قریش را بر سایرین.
خداوند هم یک نژاد پرستی دیگر در قرآن دارد که اولش با اصطفا شروع میشه. اگر بگی جایزه داری.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7479سوال؛
طبق احادیثی که بررسی “ لمخالفته هوی فی نفسه ” کردید شیعه نسبت به برخی اقوام نژادپرستی میکند(بماند که گل و آب ربطی به قومیت ندارد). سوال اینست که مردم مصر یا شام یا هر دو بیشتر هستند یا جمعیت زنان عالم؟
احتمالا دومی. خب در حدیثی که مسلم نقل کرده و مرد میخواهد که بگوید مسلم نقل غلط کرده، آمده که زن را با الاغ و سگ سیاه که شیطان است هم ردیف کرده اند.
خب حالا این پیامبر شما که رحمت است برای عالمین چرا جنسیت پرستی کرده؟ نژاد پرستی زشت است قبول که البته پیامبر آن را در مورد اعراب و غیر آنها در مسئله امارت و امیری هم داشته. اما آیا جنسیت پرستی حق است که پیامبر در این حدیث انجام داده؟
تازه این در مورد آدم هاست که البته طبق این حدیث زن آدم نیست. شیطان است. پیامبر به حیوانات هم رحم نکرده. بیچاره الاغ که این همه کار از او میکشند شده هم ردیف سگ سیاهی که شیطان است. آن سگ بدبخت هم که بماند.
یاد این موضوع هم افتادم که آیا زن واقعا انسان است؟
آیا این حرف پیامبر شما شبیه این حرف حضرت سلیمان نیست که درسفر جامعه آیات 7 تا 28 گفته که زن خوب وجود ندارد؟ در این حدیث هم زن شده هم پایه شیطان. آدم خوبی سراغ داری که هم ردیف شیطان باشد؟
یا آن کنفرانس سال 568 در فرانسه که آیا زن انسان است؟ بله هست ولی فاقد روحی است که بتواند خود را از آتش جهنم نجات دهد مگر مادر عیسی.
.
این سوال هم هست که اگر حضور زن قاطع نماز است، پیامبر یادش نبوده چی گفته یا اینکه پیامبر که وظیفه ابلاغ احکام رو داشته به خاطر عایشه با این حکم خدا مخالفت کرده یا اینکه اصلا عایشه زن نبوده که قاطع نماز باشد یا اینکه پیامبر اصلا او را به حساب نمی آورده که در حضور او نماز میخوانده به شکلی که برای سجده مجبور میشده پای عایشه را جمع کند.
اگر پیامبر یادش نبوده که به اباذر چی گفته که هیچ. حرفی نداریم. ایشان آیات رو هم یادش میرفته اینکه حرف خودشه.
اگر هم که با خدا مخالفت کرده چطوری شده پیامبر؟
اگر عایشه زن نبوده که قاطع نماز شود پس پیامبر با زن ازدواج کرده یا نه؟ تکلیف رو معلوم کنید.
اگر هم عایشه رو به حساب نمی آورده که فضیلت آبگوشتی ایشان بر سایر زنان چه میشود؟ همان برتر بودن ترید بر سایر غذاها.
یه احتمال هم هست که اسم کتاب غلط مسلم بوده اما در موقع چاپ اشتباهی نوشتن صحیح مسلم. که اصلا و ابدا این قابل قبول نیست. چرا؟ چون این را مسلم آورده نه پیامبر. مسلم که فکر نکرده جن زده یا دیوانه شده. بعد از آوردن کتاب هم قصد پرتاب خود را از بالای کوه نداشته که در حرفش شک کنیم. پس فقط می ماند چهار مورد بالایی. مرد بودن عایشه. به حساب نبودن عایشه. فراموشی پیامبر. یا مخالفت پیامبر با خودش و البته حکم خدا.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7480این رو همین امروز یادم اومد. یه جایی رفته بودم که نماز جماعت میخوندن و البته حضور زنان هم آزاد بود.در احادیثی که آوردی از کتب شیعه و طبق قاعده ” لمخالفته هوی فی نفسه ” همه رو بررسی کردی که هیچ حرفی نسیت. نژاد پرستی رو با استناد به همان قاعده بالایی ثابت کردی
حالا من از اونجا که در دل غرض و مرض و کینه و نفاق و کفر و شرک……. دارم یه چیزی میذارم بعد یه نتیجه میگیرم بعد یه نتیجه سوالی میگیرم بعد هم یه سوال میکنم بعد اگر صلاح دیدید یه جواب بدید. بسته به بنیه و توانی که دارید.
در صحیح مسلم( دقت کنید. صحیح مسلم نه کتاب دیگری) آمده که؛
حدثنا أبو بكر بن أبي شيبة حدثنا إسماعيل بن علية ح قال وحدثني زهير بن حرب حدثنا إسماعيل بن إبراهيم عن يونس عن حميد ابن هلال عن عبد الله بن الصامت عن أبي ذر قال قال رسول الله صلى الله عليه وسلم إذا قام أحدكم يصلى فإنه يستره إذا كان بين يديه مثل آخرة الرحل فإذا لم يكن بين يديه مثل آخرة الرحل فإنه يقطع صلاته الحمار والمرأة والكلب الأسود قلت يا أبا ذر ما بال الكلب الأسود من الكلب الأحمر من الكلب الأصفر قال يا ابن أخي سألت رسول الله صلى الله عليه وسلم كما سألتني فقال الكلب الأسود شيطان.
عین روایت؛
سه چیز نماز را قطع میکند. الاغ. زن. سگ سیاه.
سگ سیاه شیطان است.
نتیجه؛
عزیزم سگ سیاه که شیطان است در این حدیث با دو چیز دیگر هم مقدار شده. الاغ و زن. یعنی الاغ و زن هم مثل او هستند. حداقل اگر شیطان نباشند مانند او پست و رذل هستند. و همچنین گمراه.
بعد خداوند در قرآن فرموده با این زن گه موجودی گمراه است و پست و قاطع نماز چگونه رفتار کن؟ عاشروهن بالمعروف.
پس پیامبر پا را از نژاد پرستی فراتر نهاده و به جنسیت پرستی روی آورده است.
نتیجه سوالی؛
اگر زنی بر خلاف دستور شوهرش که اصلا و ابدا هیچ ارزشی نداشته و ندارد و نخواهد داشت سوار بر الاغ شود و سگ ها بر او وق بزنند، وقتی این سه موجود که طبق حدیث مسلم یکی از آنها شیطان و دو مورد دیگر هم رتبه او هستند یکجا جمع بشوند کسانیکه آنها را تبعیت بکنند چه موجوداتی هستند؟ راهنمایی؛ شیطان خبیث است و وقتی سه موجود هم رتبه در یکجا جمع بشوند آن خصوصیت مشترکشان ضرب در 3 میشود. مثلا خباثت میشود سه برابر. نتیجه را خودتان بگیرید.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7497یه درخواست هم دارم.یا برید جلو یا بیایید عقب که این اره ما آزاد بشه و این اره ما رو بدید بریم به کارمون برسیم.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7595گفتی================
جواب آیه رو تو باید بدی. نوح و لوط هم خبیث بودن؟ زنانشون که بودند. خودشون؟
جواب====================
خبیث نبودن خود نوح و لوط و به همین خاطر تا لحظات آخر زندگی هم نتونستن با هم زندگی کنند و جدا شدند. ماندن با همسر کافر و مشرک جایز نیست به کوری چشم رافضیان حضرت عایشه و حفصه تا لحظات اخر زندگی هم کنار پیامبر بودن و جدایی در کار نبود و این قشنگ داره شما رو می سوزنه.پس بسوزززززز
گفتی============
گفتی الاغ یاد یه کسی افتادم. بهش سلام برسون.
جواب=================
یاد خودت افتادی ؟؟یاد امام زمانت افتادی ؟؟؟درسته چون اینه هستی و اینه هم تصویرتو منعکس میکنه و به همین خاطر حس کردی یکی رو دیدی ولی اون یکی خودت هستی . لقب حمار هم برازندت میشه کم کم
گفتی==========
اما زنای شرعی؟ اگر زناست دیگه شرعش چیه؟ نکنه مثل وطئ غلام باشه؟ راستی نگفتی 15 سالگی و مسافرت و… .جواب===============
بله زنا به نام شرع .زنایی که رافضیان ولد المتعه ساختند(ولد المتعه نزد شیعه حسناتش بیشتر است).زنای چند دقیقه ای را ساخته اند و آن را به اسلام هم نسبت می دهند.این سوالای مسخره چیه؟؟نگاه کن حرفاتو خندم میگیره.باشه؟نباشه؟وطی؟زنا؟شرعی؟این چه طرز حرف زدنه جاهل .بله به کوری دو تا چشمانت من همیشه دینم برام مهم بوده و از بچگی بهش علاقه داشتم و بحث کردم روش ولی تو و مراجعه جاهلت چی ؟؟فقط بلدید خودتون رو مسخره کنید. یا بحث رو منحرف کنید .
گفتی=================
چون شان خودم را اجل از این میدانم که بخواهم در برابر عمر از خود دفاع کنم چیز خاصی نمیگم اما یه تذکری میدم؛
جواب====================
شان تو همان سگ بودن سیدنا عمر است و آن را هم لیاقت نداری . من بزار برات شان جدید بزارم:ولد المتعه عقده ای .خوبه ؟؟راضی هستی ؟؟اگر نمیخای تا یک شان دیگه برات بزارم.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7596گفتی==================
سگ بودن خیلی هم بد نیست. حداقل پی مردمان برفت و آدم شد. یا اینکه وفادارد. صاحبش را کاننی اروی رها نمیکند و برود. اما بعضیا از آدم بودن پشیمان شدند و در مراتب زهد به جایی رسیدند که آرزوی گوسفند بودن داشتند که ذبح و خورده و هضم و جذب و دفع شود. بماند.
جواب=======================
پس اگر سگ بودن بد نیست .مبارکت باشه .اگر گفتیم ولد المتعه یا عبدالکلب.یا گفتیم عبدالشیطان یا گفتیم عبدالحمار اصلا ناراحت نشو .چون خودت میگی خیلی خوب هست.اما بنظرم تو بهتر است یک شان دیگه هم برات بزارم .دوستی خروس با امام معصوم شنیدی؟؟میخام عبدالخروس هم بهت بگیم طبق روایت خودت و اینکه عاشق وفاداری هستی.اصول كافي جلد2ص124
عنه، عن بعض أصحابه رفعه قال: قال أبو عبد الله عليه السلام: الديك الابيض صديقي وصديق كل مؤمن. 5 – عنه، عن بعض أصحابه، عن أبي شعيب المحاملي، عن أبي الحسن عليه السلام قال: قال: في الديك خمس خصال من خصال الانبياء: ال
سخاء والشجاعة والقناعة، والمعرفة بأوقات الصلوات، وكثرة الطروقة).عبدالخروس هم خوبه؟؟؟
گفتی=======
مثل من چه ربطی به متعه داشت؟ و الله العلی العظیم نمیدانی که متعه چیست. فکر کردی وطئ غلام است. 15 ساله. یا جهاد نکاح است. مثال را دقت نکردی. داستان یوسف غیرت شوهر زلیخا را میرساند؟ باشد. تو هم مثل او با غیبت باش. افتخار هم کن.
جواب========
قسمت کاملا غلط بود و بزار برای اینکه بفهمی جز شرورها و بدکاره ها متعه انجام نمیدن یک روایت از کتاب خودتون بدم بحارالانوار ج 23ص 121(
ابن أبي عمير، عن هشام بن الحكم، عن أبي عبد الله عليه السلام قال:
ما تفعلها عندنا إلا الفواجر)
حالا سوال:دوست داری خانواده خودت متعه انجام بدن و مشمول این روایت از ابی عبدالله بشن؟؟
در موردجهاد نکاح هم یک کم وراجی کردی ابن متعه .برو به این لینک
http://www.islamtxt.net/?q=content/forum/2087
ما مفتخریم به غیرت و شما روافض هستید که حاضرید بی ناموسی کنید برای دقایق اندکی .الله این متعه رو بر سر عمامه و خانواده های خودتان نازل کند .بی غیرتی هم حدی دارد
-
نویسندهنوشته ها
شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.
بله باب نبود و حدیث بود.
67و68و69و70؛
نتیج این شد که؛
اولا ما ینطق عن الهوی که قرآن گفته کشک. چون پیامبر اینجا پیزی را از روی کراهت گفته. و عایشه و دیگران این آیه را قبول نداشته اند.
ثانیا پیامبر اسوة حسنة نیست. چون این آیه عام است پس هر کاری بکند هرچه بگوید اسوه است و حسنه. اما عایشه و دیگران این را قبول نداشته اند.
ثالثا لاتقدموا بین یدی الله و رسوله نیست. چون رسول گفته ندید اما عایشه و دیگران داده اند.
رابعا ما آتاکم الرسول و ما نهاکم عنه فانتهوا هم نیست. چون نهی از دادن دارو کرده اما عایشه و دیگران نهی را رد کرده اند.
خامسا و ما ارسلناک الا رحمة للعالمین هم الکی است. این مایه رحمت در اینجا با خوراندن دارو به دارو خورانندگان باعث اذیت آنها شده است.
سادسا مصداق الذین یوذون الله و رسوله لعنهم الله و فی الدنیا و الآخرة و اعدد لهم عذابا مهینا محقق شده است. پیامبر گفته دارو نمیخواهم ما به او خورانده اند و او از این کار اذیت شده. شاهدش اینست که مثل بچه ها و افراد کودک صفت پا شده و به دیگران دارو خورانده است.
سابعا فرض این باشد چون عایشه و دیگران قصد اذیت پیامبر را نداشته اند و از روی ترحم به او دارو خورانده اند و پیامبر خوشش نیامده و بعد از بهبودی به آنها زورکی دارو خورانده است، پیامبر شده مصداق 58 احزاب. چرا؟ چون عایشه و دیگران را به جرم کاری که نکرده اند(اذیت پیامبر) مجازات کرده است. همان اذیت کردند.
ثامنا فکر کردیم؟ فقلنا یعنی؟
اصلا آدم بخاری رو که میخونه کف و خون بالا میاره.
مردک ناصبی یهودی مسیحی مجوسی مشرک کافر ببین به پیامبر و همسر عزیز(هم چون الثرید) چه دروغها و افتراهایی بسته. میخواسته بگه که من هم بلدم حدیث بنویسم. یهودی مسیحی مجوسی مشرک کافر. بخاری.