نژاد برستی مذهبی و عقاید رافضه درباره اقوام-تلنگری اساسی برای طرفداران مکتب شیعه!!!!

Home انجمن ها انتقاد از احادیث شیعه نژاد برستی مذهبی و عقاید رافضه درباره اقوام-تلنگری اساسی برای طرفداران مکتب شیعه!!!!

این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط  اوربان موحد در 10 سال، 1 ماه پیش بروز شده است.

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 118)
  • نویسنده
    نوشته ها
  • #6359

    عبدالحسین
    مشارکت کننده
    تکفیری؟وحشی؟ باز جرجان رو یادت رفت. جزیه در سوریه رو یادت رفت. ما نیامدیم مگر برای غذای شما رو یادت رفت.

    حالا اینها بماند. این رو بچسب که از کجای این حدیث مباح بودن خون مخالف رو بیرون کشیدی؟ مگر اینجا سقیفه است که بگیم یکی رو بکشید؟

    عاملة ناصبة تصلی نارا حامیة زور بهت آورده؟

    حضرت عین قرآن را فرموده اند. ان الدین عند الله الاسلام.

    فیما یقین دارم که راحتی. یه چیزی رو ادعا کردی که بله من میگم که احادیث شیعه اینجوری است. در اثباتش هم فقط کارامل میخورم.

    خونمان حلال الدم یعنی چی؟

    آخرت که داری میری جهنم به خدا بگو که تو نژاد پرست و تکفیری هستی چرا که غیر مسلمان(شیعه) را میبری جهنم.

    زهرهشک میدونی چیه؟

    اسلام تو هستی؟ ثابت کن. من رافضی هستم؟ ثابت کن. چنگ و دندان نشون نده که با یه پشت دستی کارش ساخته است. دکتر کی قبر پرستیده؟ منظورت از تحریف بزغاله است دیگه؟ آره حال منم بد میشه. فکرش رو بکن قرآن در شکم بزغاله. اسلام بدون حدیث؟ لا تکتبوا عنی یا اینکه حسبنا کتاب الله. میبینی چه حرف مزخرفیه. راستی کی گفته حسبنا کتاب الله؟ صیغه که خوبه باز ادله قرآنی داره. وطئ غلام؟ کجا اومده؟ 15 ساله بودی سوال نکردی؟

    لانورث رو کی گفته؟ این اولین دروغ است. گوینده آن چه کاره شماست؟ خشت اول شماست یا شیعه؟ اگر برای من نه از ده باشد برای شما صفر تا صد است. لانورث. لاتکتبوا عنی.

    تو دروغ بودن شیعه رو نشون بده. دروغ بودن شما با همین حدیث که مخالف قرآن است ثابت شده. مادر صدیقه ما و سرور زنان اهل بهشت این دروغ و گوینده اش را رسوا نمود. شما هم بفرما.

    #6360

    عبدالحسین
    مشارکت کننده
    من مطلب رو از کشف الاسرار ندیدم چون ندارمش.

    شما لطف کن کاملش رو پیدا کن و بذار. من هم دنبالش میگردم

    #6490

    گفتی

    ======زیرکی رو خوب اومدی. خوشم اومد.

    من از زن مرجع تقلید میکنم؟ ملت وقتی دیدند زن نوح از غابرین بود از نوح کناره گرفتند؟ از لوط؟

    جواب=================

    خب این از جهالت و نادانی شماست ایها الرافضه مرتد. میدونی مشکلت کجاست ؟؟عقل نداری بدون شک.

    قرآن می فرماید

    وَلَا تُمْسِكُوا بِعِصَمِ الْكَوَافِرِ وَاسْأَلُوا مَا أَنْفَقْتُمْ وَلْيَسْأَلُوا مَا أَنْفَقُوا ذَلِكُمْ حُكْمُ اللَّهِ يَحْكُمُ بَيْنَكُمْ وَاللَّهُ عَلِيمٌ حَكِيمٌ

    پیامبر چرا زنشو مثل لوط و نوح طلاق نداد کلب العمر عبدالجاهل؟؟ثانیا بفرما برای ما ذکر کن دفعه بعد پیامبر و زنش خبیث بودن که تا ابد با هم موندن و مثل زنان لوح و لوط نتونستن با نوح و لوط به سر ببرند .یا اینکه طیب بودند

    الْخَبِيثَاتُ لِلْخَبِيثِينَ وَالْخَبِيثُونَ لِلْخَبِيثَاتِ وَالطَّيِّبَاتُ لِلطَّيِّبِينَ وَالطَّيِّبُونَ لِلطَّيِّبَاتِ أُولَئِكَ مُبَرَّءُونَ مِمَّا يَقُولُونَ لَهُمْ مَغْفِرَةٌ وَرِزْقٌ كَرِيمٌ.

    در ضمن مراجع شما احتمال زیاد مبتلا به زنای شرعی یعنی متعه می باشند وچون برای شما قوم شیطان خوش آیند است می فهمیم که تقلیدشان هم خوش ایند می باشد ولی پیامبری که ما می شناسیم تونسته زنانش و یارانش رو تربیت کنه و مرتد نباشند . شماها فقط چند نفر رو قبول دارید ولی ما اهل بیت داریم و صحابه هم داریم واین مذهب شما بر بطلان است.حالا منتظرم مثل الاغ جواب ندی و کلب العمر بودن خودت را باز اثبات نکنی و جواب سوال بدی وگرنه لقبی برازنده تر برایت پیدا میکنیم.

    #6491

    گفتی========

    پسر خوب، حواست نیست. داستان را گفتم تا بفهمی که دلیل و ربط قضیه چیه. شما اگر بفهمی که (معاذ الله خدای نکرده و دور از شما و اهل شما. فقط برای مثال میگویم. به خود نگیرید)همسر شما علاقه ای به یک مرد اجنبی پیدا کرده(فقط علاقه.نه مرتبه بالاتر) چه میکنی؟ کاری که شوهر زلیخا کرد را انجام میدهی؟ البته باز عرض میکنم که خدای نکرده. بر فرض مثال کاملا محال.

    جواب===========

    این مثالها برازنده خودتان است .ما اهل سنت مفتخریم برر اینکه متعه نداریم و پاکدامن هستیم ولی شما را چه؟؟؟در مورد داستان یوسف هم عرض کنم که باز ربطی ندارد و اینها مبهم نمودن اصل موضوع که نژادپرستی دینی رافضه است ربطی ندارد.

     

     

    گفتی=====

    برای حدیث دوم هم بله حق با شماست. من فقط در وسائل دیدمش. اما در کافی هم در آدرس شما نیست. حداقل در چاپ الاسلامیه و دارالحدیث. اما منکر اصلش نشده بودم.

    جواب===========

    پس بار دیگر چشماتو باز کن که نگی تو ادرسهایم وجود ندارد .این اعترافاتت خوش میاد .حداقل برای یک بار ازاد اندیش بودی.این برای مکتب خشک شما جای تعجب است

    #6492

    گفتی====رفعه را حلش کن. اصلا تو راست میگی. ا صحیح و ضعیف نداریم و همینجوری قبول میکنیم. تو چرا با طناب ما میری توی چاه؟

    ضمن اینکه اون تاپیک رو هنوز نخوندم. ولی من به عنوان کسی که ادعای شما مبنی بر ضعف کلیه اخادیث رو قبول ندارم میگم که رفعه دارد. تو بیا با اثبات ادعایت این حرف را ضایع کن.

    جواب==========

    ضعیف بودن احادیث شما قبلا جلوی اخوندتون اثبات شده و ایشون هیچ دفاعی نداشت .پس رفع و مفع و صحیح و ضعیف نکن .شما علم درایه تون از بیخ اشتباه است و اینقدر بیشتر خودت را ضایع نکن عبدالجاهل جان

    #6493

    گفتی======

    ضمن اینکه عبدالجاهل را اهانت به سید جوانان اهل بهشت میگیرم چون فرموده وانکحوا الایامی منکم و الصالحین من عبادکم و امائکم. اما چیزی به خلفایت نمیگم چون فرموده ولاتسبوا الذین یدعون من دون الله فیسبوا الله عدوا بغیر علم. معنی آیه را بفهمی دیگه حرف مفت نمیزنی.

    جواب=========

    من اهانتی به سیدنا حسین نکردم و نمیکنم واین حرف الاغ گونه ات را بزار کنار جاهل . جناب رافصی فرض کن شخصی اسمس حسین است و دیوانه است حالا ما از این شخص می فهمیم که سیدنا حسین هم جاهل است العیاذ بالله؟؟؟خیر و این سفسطه و سو برداشت های حمار گونه شما است که لقب برزانده تر ی از عبدالجاهل و کلب العمر (اهانتت به سیدنا عمر ) انتخاب نموده ایم. اما ایه ای دادی که میگویی اسلام ما از دشنام نهی نموده .بله سخنت کاملا درست است ولی سخن من اهانت نیست .لقبی است که خودت برای خودت اثباتش نمودی در کلام جعفر صادق علیه السلام که می فرمود طعن در نسب ها=جهالت.یادت رفته؟اما اهانت نمودی به نسب حضرت عمر و بنده هم عرض نمودم هرکس به سیدنا عمر این طور بگوید=کلب و سگ او.اما اینکه گفتی ولاتسبوا صحیح است ولی در مذهب شما همانطور که در سخنان سابقم عرض نمودم دروغ و تهمت و فحش خیر و نیکی محسوب می شود.پس وقتی شماها اهانت می کنید در واقع به مذهبتان عمل می کنید.

    گفتی======

    جون مادرت اللص یعنی عمامه؟

    جواب=======

    من گفتم اللص یعنی عمامه؟؟سخنم را بیاور عبدالجاهل.من گفتم باب های کافی اصلا ربطی به روایاتی که می اورد ندار د.در اینده به رد خط به خط این کتاب یهودی خواهم پرداخت و خودت متوجه خواهی شد.چرا هر بار کم می اوری و دست وپا میزنی می روی سراغ اسم باب .هههههه. این سخنت را با این مثال جواب میدم .

    #6494

    گفتی======

    احمق تو در بخاری حدیث ئاری که پیامبر به ملت زورکی دارو خوراند تحت چه عنوانی؟ باب کراهت مریض از خوردن دارو… . به پیامبر توهین شده یعنی او را در حد کودکی که از داروی تلخ فراری است تنزل دادید. به ایشان تهمت هم زده اید که مردم را اذیت و ازار رسانده با خوراندن زورکی دارو. نفهم بفهم که عنوان باب برای چیست.

    جواب========

    احمق عبدالجاهل من می گویم تو یک چیزیت هست .بنظرم در اسرع وقت رجوعی بکن به چاه جمکران تا شفا بیابی .

    در مورد حدیث اولا:این باب نیست و حدیث است جناب نادان. چون این حدیث

    كَرَاهِيَةُ الْمَرِيضِ لِلدَّوَاءِدر سه باب ذکر شده باب مرض النبی و وفاته و باب اللدود و باب القصاص الرجال و النسا …. حالا شما بفرما چنین بابی بیاور بهت جایزه ای از طرف امام زمان می دهیم. ثانیا: این حدیث مضمونش را تحریف نمودی جنابعالی. من ترجمه شو میارم تا همه بدانند که این وراجی ها جاهلانه ات جز کذابیتت چیزی نیست .

    وَعَنْهَا رَضِيَ الله عَنْهَا قَالَتْ: لَدَدْنَاهُ فِي مَرَضِهِ، فَجَعَلَ يُشِيرُ إِلَيْنَا أَنْ لا تَلُدُّونِي، فَقُلْنَا كَرَاهِيَةُ الْمَرِيضِ لِلدَّوَاءِ، فَلَمَّا أَفَاقَ قَالَ: «أَلَمْ أَنْهَكُمْ أَنْ تَلُدُّونِي»؟ قُلْنَا: كَرَاهِيَةَ الْمَرِيضِ لِلدَّوَاءِ، فَقَالَ: «لا يَبْقَى أَحَدٌ فِي الْبَيْتِ إِلاَّ لُدَّ وَأَنَا أَنْظُرُ إِلاَّ الْعَبَّاسَ فَإِنَّهُ لَمْ يَشْهَدْكُمْ». (بخارى:4458)

    #6495

     

    ترجمه: عايشه رضي الله عنها مي گويد: در بيماري رسول خدا – صلى الله عليه وسلم – به او دارو خورانيديم. آنحضرت – صلى الله عليه وسلم – با اشاره گفت كه به من دارو ندهيد. خيال كرديم كه اين همان كراهيتي است كه مريض نسبت به دارو دارد. هنگامي كه به هوش آمد، فرمود: «آيا شما را از خورانيدن دارو باز نداشتم»؟ گفتيم: ما فكر كرديم كه شايد اين سخن شما بر اساس كراهيت بيمار از دارو باشد. آنحضرت – صلى الله عليه وسلم – فرمود: «بايد به تمام كساني كه در خانه هستند، در حضور من، دارو بخورانيد مگر به عباس كه در خورانيدن دارو به من، با شما شركت نداشت».

    این تحریفی بسیار اشکار در کتب ما توسط جنابعالی است .من برای اینکه از این جهالتها یک مقدار دربیای رجوعت میدم به کتاب فتح الباری از امام ابن حجر که در شرح آن نوشته است .پست بعدی

    .

    .

    .

    #6496

    قَوْله : ( حَدَّثَنَا عَلِيّ حَدَّثَنَا يَحْيَى وَزَادَ : قَالَتْ عَائِشَة لَدَدْنَاهُ فِي مَرَضه )

    أَمَّا عَلِيّ فَهُوَ اِبْن عَبْد اللَّه بْن الْمَدِينِيّ ، وَأَمَّا يَحْيَى فَهُوَ اِبْن سَعِيد الْقَطَّانُ ، وَمُرَاده أَنَّ عَلِيًّا وَافَقَ عَبْد اللَّه بْن أَبِي شَيْبَة فِي رِوَايَته عَنْ يَحْيَى بْن سَعِيد الْحَدِيث الَّذِي قَبْله وَزَادَ عَلَيْهِ قِصَّة اللُّدُود .

    قَوْله : ( لَدَدْنَاهُ )

    أَيْ جَعَلْنَا فِي جَانِب فَمه دَوَاء بِغَيْرِ اِخْتِيَاره ، وَهَذَا هُوَ اللُّدُود ، فَأَمَّا مَا يُصَبّ فِي الْحَلْق فَيُقَال لَهُ الْوُجُور ، وَقَدْ وَقَعَ عِنْد الطَّبَرَانِيِّ مِنْ حَدِيث الْعَبَّاس ” أَنَّهُمْ أَذَابُوا قِسْطًا – أَيْ بِزَيْتٍ – قَلَّدُوهُ بِهِ ” .

    قَوْله : ( فَجَعَلَ يُشِير إِلَيْنَا أَنْ لَا تَلُدُّونِي ، فَقُلْنَا : كَرَاهِيَة الْمَرِيض لِلدَّوَاءِ )

    قَالَ عِيَاض : ضَبَطْنَاهُ بِالرَّفْعِ أَيْ هَذَا مِنْهُ كَرَاهِيَة ، وَقَالَ أَبُو الْبَقَاء : هُوَ خَبَر مُبْتَدَأ مَحْذُوف أَيْ هَذَا الِامْتِنَاع كَرَاهِيَة ، وَيَحْتَمِل أَنَّ النَّصْب عَلَى أَنَّهُ مَفْعُول لَهُ أَيْ نَهَانَا لِلْكَرَاهِيَةِ لِلدَّوَاءِ ، وَيَحْتَمِل أَنْ يَكُون مَصْدَرًا أَيْ كَرِهَهُ كَرَاهِيَة الدَّوَاء ، قَالَ عِيَاض : الرَّفْع أَوْجَه مِنْ النَّصْب عَلَى الْمَصْدَر .

    قَوْله : ( لَا يَبْقَى أَحَد فِي الْبَيْت إِلَّا لُدّ وَأَنَا أَنْظُر إِلَّا الْعَبَّاس فَإِنَّهُ لَمْ يَشْهَدكُمْ )

    قِيلَ : فِيهِ مَشْرُوعِيَّة الْقِصَاص فِي جَمِيع مَا يُصَاب بِهِ الْإِنْسَان عَمْدًا ، وَفِيهِ نَظَر ، لِأَنَّ الْجَمِيع لَمْ يَتَعَاطَوْا ذَلِكَ ، وَإِنَّمَا فُعِلَ بِهِمْ ذَلِكَ عُقُوبَة لَهُمْ لِتَرْكِهِمْ اِمْتِثَال نَهْيه عَنْ ذَلِكَ ، أَمَّا مَنْ بَاشَرَهُ فَظَاهِر ، وَأَمَّا مَنْ لَمْ يُبَاشِرهُ فَلِكَوْنِهِمْ تَرَكُوا نَهْيهمْ عَمَّا نَهَاهُمْ هُوَ عَنْهُ . وَيُسْتَفَاد مِنْهُ أَنَّ التَّأْوِيل الْبَعِيد لَا يُعْذَر بِهِ صَاحِبه وَفِيهِ نَظَر أَيْضًا لِأَنَّ الَّذِي وَقَعَ فِي مُعَارَضَة النَّهْي ، قَالَ اِبْن الْعَرَبِيّ : أَرَادَ أَنْ لَا يَأْتُوا يَوْم الْقِيَامَة وَعَلَيْهِمْ حَقّه فَيَقَعُوا فِي خَطْب عَظِيم

    #6497

    وَتُعُقِّبَ بِأَنَّهُ كَانَ يُمْكِن الْعَفْو لِأَنَّهُ كَانَ لَا يَنْتَقِم لِنَفْسِهِ ، وَاَلَّذِي يَظْهَر أَنَّهُ أَرَادَ بِذَلِكَ تَأْدِيبهمْ لِئَلَّا يَعُودُوا ، فَكَانَ ذَلِكَ تَأْدِيبًا لَا قِصَاصًا وَلَا اِنْتِقَامًا . قِيلَ : وَإِنَّمَا كَرِهَ اللَّدّ مَعَ أَنَّهُ كَانَ يَتَدَاوَى لِأَنَّهُ تَحَقَّقَ أَنَّهُ يَمُوت فِي مَرَضه ، وَمَنْ حَقَّقَ ذَلِكَ كُرِهَ لَهُ التَّدَاوِي . قُلْت : وَفِيهِ نَظَر ، وَاَلَّذِي يَظْهَر أَنَّ ذَلِكَ كَانَ قَبْل التَّخْيِير وَالتَّحَقُّق ، وَإِنَّمَا أَنْكَرَ التَّدَاوِي لِأَنَّهُ كَانَ غَيْر مُلَائِم لِدَائِهِ ، لِأَنَّهُمْ ظَنُّوا أَنَّ بِهِ ذَات الْجَنْب فَدَاوَوْهُ بِمَا يُلَائِمهَا ، وَلَمْ يَكُنْ بِهِ ذَلِكَ كَمَا هُوَ ظَاهِر فِي سِيَاق الْخَبَر كَمَا تَرَى ، وَاللَّهُ أَعْلَمُ .

    قَوْله : ( رَوَاهُ اِبْن أَبِي الزِّنَاد عَنْ هِشَام عَنْ أَبِيهِ عَنْ عَائِشَة )

    وَصَلَهُ مُحَمَّد بْن مُسْعَد عَنْ مُحَمَّد بْن الصَّبَّاحِ عَنْ عَبْد الرَّحْمَن بْن أَبِي الزِّنَاد بِهَذَا السَّنَد وَلَفْظه : كَانَتْ تَأْخُذ رَسُول اللَّه صَلَّى اللَّه عَلَيْهِ وَسَلَّمَ الْخَاصِرَة ، فَاشْتَدَّتْ بِهِ فَأُغْمِيَ عَلَيْهِ فَلَدَدْنَاهُ ، فَلَمَّا أَفَاقَ قَالَ : هَذَا مِنْ فِعْل نِسَاء جِئْنَ مِنْ هُنَا ، وَأَشَارَ إِلَى الْحَبَشَة ، وَإِنْ كُنْتُمْ تَرَوْنَ أَنَّ اللَّه يُسَلِّط عَلَيَّ ذَات الْجَنْب مَا كَانَ اللَّه لِيَجْعَل لَهَا عَلَيَّ سُلْطَانًا ، وَاَللَّه لَا يَبْقَى أَحَد فِي الْبَيْت إِلَّا لُدَّ ، فَمَا بَقِيَ أَحَد فِي الْبَيْت إِلَّا لُدَّ ، وَلَدَدْنَا مَيْمُونَة وَهِيَ صَائِمَة “

    #6498

    وَمَنْ طَرِيق أَبِي بَكْر بْن عَبْد الرَّحْمَن أَنَّ أُمّ سَلَمَة وَأَسْمَاء بِنْت عُمَيْسٍ أَشَارَتَا بِأَنْ يَلُدُّوهُ ، وَرَوَاهُ عَبْد الرَّزَّاق بِإِسْنَادٍ صَحِيح عَنْ أَسْمَاء بِنْت عُمَيْسٍ قَالَتْ : ” إِنَّ أَوَّل مَا اِشْتَكَى كَانَ فِي بَيْت مَيْمُونَة ، فَاشْتَدَّ مَرَضه حَتَّى أُغْمِيَ عَلَيْهِ ، فَتَشَاوَرْنَ فِي لَدّه فَلَدُّوهُ . فَلَمَّا أَفَاقَ قَالَ : هَذَا فِعْل نِسَاء جِئْنَ مِنْ هُنَا – وَأَشَارَ إِلَى الْحَبَشَة – وَكَانَتْ أَسْمَاء مِنْهُنَّ فَقَالُوا : كُنَّا نَتَّهِم بِك ذَات الْجَنْب ، فَقَالَ : مَا كَانَ اللَّه لِيُعَذِّبنِي بِهِ ، لَا يَبْقَى أَحَد فِي الْبَيْت إِلَّا لُدَّ . قَالَ : فَلَقَدْ اِلْتَدَّتْ مَيْمُونَة وَهِيَ صَائِمَة ” وَفِي رِوَايَة اِبْن أَبِي الزِّنَاد هَذِهِ بَيَان ضَعْف مَا رَوَاهُ أَبُو يَعْلَى بِسَنَدٍ فِيهِ اِبْن لَهِيعَة مِنْ وَجْه آخَر عَنْ عَائِشَة ” أَنَّ النَّبِيّ صَلَّى اللَّه عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مَاتَ مِنْ ذَات الْجَنْب ” ثُمَّ ظَهَرَ لِي أَنَّهُ يُمْكِن الْجَمْع بَيْنهمَا بِأَنَّ ذَات الْجَنْب تُطْلَق بِإِزَاءِ مَرَضَيْنِ كَمَا سَيَأْتِي بَيَانه فِي كِتَاب الطِّبّ : أَحَدهمَا وَرَم حَارّ يَعْرِض فِي الْغِشَاء الْمُسْتَبْطِن ، وَالْآخَر رِيح مُحْتَقِن بَيْن الْأَضْلَاع ، فَالْأَوَّل هُوَ الْمَنْفِيّ هُنَا ، وَقَدْ وَقَعَ فِي رِوَايَة الْحَاكِم فِي الْمُسْتَدْرَك ” ذَات الْجَنْب مِنْ الشَّيْطَان ” وَالثَّانِي هُوَ الَّذِي أَثْبَت هُنَا ، وَلَيْسَ فِيهِ مَحْذُور كَالْأَوَّلِ .پس نتیجه می شود که شما جاهل هستی .

    #6499

    گفتی======

    در تفسیر یک آیه اگر گفته شود که لعنوا علی لسان داود و عیسی بن مریم یعنی ساکنین فلان سرزمین تو این را نژاد پرستی میدانی؟ تفسیر شده دیگه. این حدیث هم همین رو داره میگه. این فهمش اینقدر ثقیله؟

    جواب=======

    این تفسیر با کدام حدیث صحیح صورت گرفته ؟؟می شود بیاوری حدیثی صحیح برای اثبات این ادعایت؟؟این تفسیر جنابعالی را با شعری که در زیر آیدیت نوشته ای کنار هم بزاریم متوجه می شویم روافض اساسشان بر نژادپرستی محض است و شماهاا نمی توانید این حقیقت محض را انکار کنید .رافضه بدون نژادپرستی=صفر

    گفتی=======

    تمام ایرادی که به قردة و خنازیر میگیری برمیگردد به خدا. چرا که او این کار را کرده. حالا اینها را در کجا گذاشته؟ آن ملتی که اصحاب سبت بودند و خدا اینکارشان کرد کجا بودند؟ بعد از مسخ شدند کجا رفتند؟ هر جوابی بدهی قطعا به ملتی و سرزمینی نژادپرستانه نگاه کرده ای. غیر اینست؟

    جواب===========

    احمق نادان این چیزها از کجا به این مخت می رسه ؟؟واقعا فقط قصد مبهم کردن موضوع رو داری .جناب کلینی یهودی اشکار می گوید فلان قوم خنذیرند .این جوری میخای توجیه کنی واسش .هههههههههه

    #6500

     

     

    گفتی====

    ادب را از زنان جدشان یاد گرفته اند که بخاری گفته زینب و عایشه جلوی پیامبر همدیگر را شسته و خشک کرده اتو کشیده به چوب لباسی آویزان کرده اند. میدونی کجاست که؟

    بعد کجاش به معاویه مربوط میشه؟ معاویه حسابش کاملا معلوم و روشنه.

    تا حالا شنیدی بابای یه نفر سنگ باشه؟

    جواب===========

    نجس رافضی می بینم که در لفافه ی دوستی و زبان نرم وارد شدی و مستقیم به سیده عایشه صدیقه طاهره اهانت میکنی ومیزارم به حساب اینکه بهت فشار اومده .در مورد احادیث غسل زن پیامبر باید بگویم که این احادیث می خواهد نشان بدهد اگر زنتان خواست جلویتان عسل بکند یا در یک ظرف غسل کنید می توانید واین قلب مریض رافضه نمی خواهد بپذیرد و این مشکل از قلب جنابعالی است . این کلینی از عفیر روایت می کند اهانت به علم حدیث نیست؟؟؟؟؟این امام قاتل شما در جمکران که امازونی ها را ناک اوت کرده است چرا نمی اید اسلام راست را به مردم بگوید تا ما بفهمیم اسلام حقیقی چیست.

    من شنیدم عجایب کافی رو و آن عجایب را ندیدی؟؟دوستی خروس با امام معصوم نشنیدی؟؟عفیر که راوی است نشنیدی؟؟حسن

    70میلیون زبان می داند نشنیدی؟؟؟و……………….. امامان خروس باز و غیرهم زیاد شنیدم تو کتبتون.

    #6501

    گفتی======

    منم نگفتم که در این حدیث مکه آمده. این را من که نه ولی آنکه میخواند میزند به حساب زرنگ بودنت. نزد من یک حساب داری که آن هم شده عنوان پستهای من.

    حرفم این بود که قبل و بعد حدیث را دادی بزغاله خورد. ابتدای حدیث چیزی فرموده و بعد ازجمله منتخب شما چیزهای دیگر. کامل اگر میخوندی(اگر) متوجه میشدی.

    جواب==========

    اسمتو رو خانواده ای که تربیتت کردن بزاری بهتره جناب عبدالجاهل . حدیث ما را بز نمیخورد حدیث ما سر جاشه ولی این کلینی و مجلسی و مفید(مضر)و صدوق(کذوب) و تمام رافضه ب جز چند نفر با تقیه همگی نظر دارند بر نقص قرآن .اینا میگن قرآن ناقصه .راستی نگفتی چرا تکفیر نمیکنی این علمای کافرت را؟؟/بزغاله هم حدیثش را جواب دادم و جز مثل طوطی و تکرارش چیزی برای روضه خوانی نداری.اگر مرد میبودی می تونستی در همین حدیث بزغاله جوابی بدهی و اینقدر حماریتت را بر رخمان نکشی و ما هم بهت بخندیم.هههه

    #6526

    عبدالحسین
    مشارکت کننده
    62؛

    جواب آیه رو تو باید بدی. نوح و لوط هم خبیث بودن؟ زنانشون که بودند. خودشون؟

    گفتی الاغ یاد یه کسی افتادم. بهش سلام برسون.

    اما زنای شرعی؟ اگر زناست دیگه شرعش چیه؟ نکنه مثل وطئ غلام باشه؟ راستی نگفتی 15 سالگی و مسافرت و… .

    نتیجه اینست که ملتی که به نوح و لوط ایمان نیاوردند بر حق بودند. چرا که میبینند زن پیامبر دچار نقص فنی است پس خودش هم ایراد دارد.

    آیه ای که گذاشتی چه میگفت؟ فحشای طرف را به حساب یکی دیگه میذارن؟ و لا تزر وازرة وزر اخری چی میشه؟

    چون شان خودم را اجل از این میدانم که بخواهم در برابر عمر از خود دفاع کنم چیز خاصی نمیگم اما یه تذکری میدم؛

    سگ بودن خیلی هم بد نیست. حداقل پی مردمان برفت و آدم شد. یا اینکه وفادارد. صاحبش را کاننی اروی رها نمیکند و برود. اما بعضیا از آدم بودن پشیمان شدند و در مراتب زهد به جایی رسیدند که آرزوی گوسفند بودن داشتند که ذبح و خورده و هضم و جذب و دفع شود. بماند.

    63؛

    قشنگ، دقت کن.

    مثل من چه ربطی به متعه داشت؟ و الله العلی العظیم نمیدانی که متعه چیست. فکر کردی وطئ غلام است. 15 ساله. یا جهاد نکاح است. مثال را دقت نکردی. داستان یوسف غیرت شوهر زلیخا را میرساند؟ باشد. تو هم مثل او با غیبت باش. افتخار هم کن.

    البته اگر این روش باشد خب قطعی است که خداوند در قرآن همه زنان مکه را زنا کار میدانسته. به پیامبر دستور داده بر چه چیزی از آنها بیعت بگیرد؟ خدا هم نژاد پرست بوده.

    انبیا را هم که نسبت به هم فضل داده از روی نژاد پرستی اش بوده.

    64؛

    نمیدونم چرا اینقدر اصرار داری که همه بفهمن که نمیفهمی که همه میفهمن که نمیفهمی.

    اگر درایه ما از بیخ و بن اشتباه است احمق چرا دائم میگی این حدیث اون حدیث. خب این که کلا باطله. تو چرا اسکی میکنی؟

    65؛

    تو به زنده و مرده زنده و مرده اسلاف و اخلافت خندیدی که توهین نکردی.

    من به عمر طعن نزدم و فقط شرف علما را بر دوستان 4پدری نوستم. حالا شما اصرار داری بگی عمر حرامزاده است به من چه. بگو. یا فرتی حرام زادگی را به خودتون میگیری بگیر.

    اما گفتم که حدیث نفرموده اهانت کن. فرموده لغیر رشده بودن طرف را آشکار کن.

    بعد اگر اهانت کردن باعث این میشود که طرف سگ طرف مقابل بشود،

    آنجا که عایشه و زینب همدیگر را نوازش فحشی میکنند کدامشان سگ آن یکی میشود؟ خاک بر دهانت که به ام المومنین ها اهانت میکنی.

    یا ابوبکر به فرزندش را سب میکند سگ او شده؟ خاک بر دهانت اگر این فکر را کنی. یا آنجا که میگه امصص بظر اللات سگ کی شده؟ خاک بر دهانت. اهانت؟

    8 “در مورد حدیث دوم که گفتی باب قتل اللص است . خودت به اسم این باب نگاه کن چقدر خنده دار است . ازجمله بابهای کافی عمامه است که بعد ا به خوانندگان با جزییات این کتاب باطل رو ارایه میدم . پس اسم خود باب دلیلی بر غلط بودن خود این کتاب است که با منهج امامان تطبیق نمیکند”

    و البته هر بار سوال شد اللص یعنی چه؟ تو چه گفتی؟
    من به اسم باب کار ندارم حدیث را میچسبم. شما بند یه چیز رو بچسبی براتون کافیه. اللص معنی شود جواب آن حدیث داده شده است.

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 118)

شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.