Home › انجمن ها › انتقاد از احادیث شیعه › نژاد برستی مذهبی و عقاید رافضه درباره اقوام-تلنگری اساسی برای طرفداران مکتب شیعه!!!!
این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط اوربان موحد در 10 سال، 1 ماه پیش بروز شده است.
-
نویسندهنوشته ها
-
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #6229.شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #6230گفتی====
جواب==================
جناب برادر عزیز مهراب اولا شما خود را به نفهمی زده ای و براستی نمیشود در گوش……. یاسین خواند. من گویم احادیثتان همگی ضعیف است طبق تعریف علمای امامیه رافضی از حدیث صحیح .چرا از ارایه قوی ترین حدیث صحیحتان با آن شرایط عاجزید؟؟
ثانیا بنده استناد میکنم به این احادیث تا مردم با اسلام بی حدیث و قرآن شما اشنا شوند و رافضی گری را ترک کنند وبفهمند که این خزعبلات کلینی یهودی هیچ ربطی به سخن امامان ندارد .من کاری به عقاید شخصی مخاطبم ندارم .شاید شما ادم خوبی باشی و هیچوقت این خزعبلات را نپذیری ولیکن روی سخن من با مکتب است . مکتب با نظرات شخصی فرقش زیاده .مکتب رافضی این چیزها را قبول دارد وکاریش نمیشه کرد و شما به عنوان آزاده بایستی نپذیری این نژرادپرستی ها رو .
ثالثا سخن اقای حیدری نمیدانم چیست و من وقت پی گیری برنامه های ماهوره ای زیاد ندارم . ولیکن وظیفه مسلمان است که این مذهب سرتاسر ضعیف را رد کند نه اینکه الاغان امامیه مثل ملا بقره مجلسی و شیخ مفید(مضر) و شیخ کذوب دفاع کند .شما الحمدلله بر چنین چیزی اعتقاد ندارید .
رایعا .ما چطوری به صحیح و ضعیف بودن علمای امامیه باور کنیم ؟؟؟در حالیکه به قول خودتان در اجتهاد (هوس بازی دینی) را باز گذاشته اید .مثلا راویی را یکی میل کرده صحیح میداند و یکی هم ضعیف و این جوری که رافضه میگن هیچ معیاری وجود ندارد و لیکن شما بهتر است غصه این را بخوری که چرا این کشک بافان که میگویی صحیح و ضعیف میکنند بهشان بگویی بفرمایند احادیث صحیح و ضعیف را برای امت اسلامی جدا کنند تا امت اسلامی همگی شیعه بشند و هیچ کس نچسبد به احادیث کذب .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #6256جواب=========================
جنااااااااااااااااب مهراب مثل اینکه خودت را به نادانی زده ای دوست عزیز. در روایت مذکور از تفسیر حقی بفرما سلسله راویانش را ارایه بده دفعه بعد و توثیقش کن .ثانیا ما حرف کسی خلاف اسلام باشد نمی پذیریم دیگر حقی هم بماند .ثالثا ظاهرا شما نمیخواهی بفهمی و اساست بر لجاجت های کودکانه است .جناب رافضی بفرما رجوع کن به این لینک تا قشنگ داستان اتش زدن ابراهیم و زوایت مورد استنادت دست بیاید و ان چشمان کوچکت باز شود
http://gilgamish.org/printarticle.php?id=16817
روایات درباره اکراد هم در چند تا نقل شده مثل این کتاب غزالی و ابن اثیر که خودش ک.رد بوده و شما رافضیاان به دروغ بهشون می چسپونید و در محاضرات الادبی هم مثل این روایت بی سند راویان بی سند می باشد .میدونستی جاهل ترین شخص کسی است که بداند دورغ میگوید ولی باز بر اکاذیبش مصمم است.
در پست بعدی بشارتهای دیگر روافض را برای اقوام دیگر بهتون میگم
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #62571-
بئس البلاد مصر ، ومائها ، وفخارها ، وطعامها
عن أبي الحسن الرضا – عليه السلام – أنه قال : ( قال رسول الله – صلى الله عليه وآله وسلم – : لا تغسلوا رؤوسكم بطين مصر ، فإنه يذهب بالغيرة ويورث الدياثة ) . ” الكافي “ : (5/318)
2–وعن أحمد بن محمد بن أبي نصر قال : سمعت الرضا – عليه السلام – يقول : ( – وذكر حديثًا في ذم مصر – ، فقال : ولقد قال رسول الله – صلى الله عليه وآله وسلم – : لا تغسلوا رؤوسكم بطينها ، ولا تأكلوا في فخارها ، فإنه يورث الذلة ويُذهب بالغيرة .
قلنا له – يعني للرضا – : قد قال ذلك رسول الله – صلى الله عليه وآله وسلم – ؟ قال : نعم ) . ” الكافي ” : (5/318)3-وعن يعقوب بن يزيد رفعه قال : قال أمير المؤمنين – يعنون : علي بن أبي طالب – : ( ماء نيل مصر يميت القلوب ) . ” الكافي ” : (6/391)
4-وعن جعفر الصادق – عليه السلام – قوله : ( تفجرت العيون من تحت الكعبة ، وماء نيل مصر يميت القلوب والأكل في فخارها وغسل الرأس بطينها يذهب بالغيرة ويورث الدياثة ) . ” بحار الأنوار ” : (63/451
5-وعن الرضا – عليه السلام – أنه قال : ( ما غضب الله على بني إسرائيل إلا أدخلهم مصر ، ولا رضي عنهم إلا أخرجهم منها إلى غيرها )
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #62586-وفي رواية : ( إن أهل مصر يزعمون أن بلادهم مقدسة ، قال : وكيف ذلك ؟ قلت : جعلت فداك ، يزعمون أنه يحشر من جبلهم سبعون ألفًا يدخلون الجنة بغير حساب ، قال : لا ، لعمري ما ذاك كذلك ، وما غضب الله على بني إسرائيل إلا أدخلهم مصر ، ولا رضي عنهم إلا أخرجهم منها إلى غيرها ، ولقد قال رسول الله – صلى الله عليه وآله وسلم – : لا تغسلوا رؤوسكم بطينها ، ولا تأكلوا في فخارها فإنه يورث الذلة ويذهب بالغيرة ، قلنا له : قد قال ذلك رسول الله – صلى الله عليه وآله وسلم – ؟ فقال : نعم ) . ” مستدرك الوسائل ” : (2/311) ، ” بحار الأنوار ” : (73/973
]7-قولهم : ( أبناء مصر لعنوا على لسان داود – عليه السلام – ، فجعل الله منهم القردة والخنازير ) . ” بحار الأنوار ” : (60/208) ، ” تفسير القمي ” : ( ص 596
–ورواية : ( انتحوا مصر لا تطلبوا المكث فيها لأنه يورث الدياثة ) . ” بحار الأنوار ” : (60/211) ]
]9-ورواية : ( بئس البلاد مصر ) . ” بحار الأنوار ” : (60/210) ، ” تفسير العياشي ” : (1/305
10- يروي الكليني عن جعفر بن محمد الصادق – زروًا وبهتانًا – أنه قال عن أمة محمد – صلى الله عليه وسلم – : ( هذه الأمة أشباه الخنازير ، هذه الأمة الملعونة ) . ” الأصول من الكافي ” : (1/336)
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #625911- يروي الكليني عن جعفر بن محمد الصادق – زروًا وبهتانًا – أنه قال عن أمة محمد – صلى الله عليه وسلم – : ( هذه الأمة أشباه الخنازير ، هذه الأمة الملعونة ) . ” الأصول من الكافي ” : (1/336)
12-وعنه قوله : ( مات رسول الله – صلى الله عليه وآله وسلم – وهو ساخط على أمته إلا الشيعة ) . ” روضة الكافي ” : ( ص 180 )
]13- قوله : ( لو أن غير الشيعي أتى الفرات ، وقد أشرف ماؤه على جنبيه يزخ زخيخًا ، فتناول بكفه ، وقال : بسم الله ، فلما فرغ ، قال : الحمد لله ، كان – يعني : الماء – دمًا مسفوحًا أو لحم خنزيرًا ) . ” روضة الكافي ” : ( ص 142
14-وعنه قوله : ( إن الله خلقنا من نور ، وخلق شيعتنا منا ، وسائر الخلق في النار ) . ” تفسير فرات الكوفي ” : ( ص 201
15-عن أهل نجد : ( وحوش نجد ، وحداة البعران في الرياض يعدون من أسوأ المخلوقات البشرية ) . ” كشف الأسرار ” : ( ص 20.[
بازم بگممممممممممممممممممممم؟؟؟ بازک بگممممممم؟؟
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #6260جناب مهراب .گفتی=====
اقاي حيدري كارشناس شبكه وهابي:
كسي كه به حديثي احتاج كند با انكه ضعيف است ان خرمگسي را ماند كه وارد باغ مي شود امابجاي نشستن برگل نجاست را برمي گزيند وبران مي نشيند.جواب=======================
جناب قزوینی شیطات کارنشناس رافصی شبکه مرتد ضلالت دقیقا چنین سخنی گفت .پس این سخن مصداق جنابعالی و ان مراجغ ترسوی شماست. من کاری به سخن دیگران ندارم .سخن خودرا میزنم وشما موظفی یا سکوت کنی تا رسوا نشی یا اینکه بیای میدان حرفاتو بزنی و قضاوت بدی به خوانندگان
جناب مهراب می گوید============
جناب اوربان بس ثابت شد رواياتي كه ادعا نموديد راجب نژاد پرستي شيعه هاس ضعيف بودن بدترازان هم دركتب شماس وثابت شد شيعه ان اعتقاد را نداشت شما هرچه خواستيد بگيد قضاوت باديگران.
جواب======================
من عرض کردم کل مذهب شما بر دروغ است و حتی یک حدیث صحیح ندارید ولیکن چون خود را به نفهمی زدی میای دنبال صحیح و ضعیف نمودن با ان معیارهای خود در آوردی و میلی و بدون هیچ قاعده ای .بله شیعه حتی یک حدیث صحیح با تعریف علما و مراجع نادانش ندارد.کجا ثابت شد .چرا الکی واست نتیجه میگری و میبری و میبافی .کمی عاقل باش. این مراچه خرافات شما هر وقت نشسن کتابی صددصد صحیح و با احادیث صدصد صحیح دادن ما هم آن وقت مرحله صحیح و ضعیف وارد می شویم ولی تا اجتهاد شیعی (هوس بازی) باز است هیچ کس چنین کاری نمیکند چرا که دین موهوم دارید.و نتوانستی چنین چیزی را ثایت کنی که اهل سنت چنین اعتقادی دارد.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #6280احتمالا داستان یوسف و زلیخا را شنیدی(خوندن که قطعا نمیدونی چیه). وقتی معلوم شد که ماجرا چیست قول زنان در مورد زلیخا چه بود؟ رفتار شوهرش با او؟ خب طبیعی است این در نزد شما غیرت است. با غیرت.یه چیزی از جنس حرفهای خودتون؛ دومی هم که توی کافی نبود. جای دیگه بود.
سوم رفعه.
حدیث7
لَمَّا بَلَغَ أَمِيرَ الْمُؤْمِنِينَ ع أَمْرُ مُعَاوِيَةَ وَ أَنَّهُ فِي مِائَةِ أَلْفٍ قَالَ مِنْ أَيِّ الْقَوْمِ قَالُوا مِنْ أَهْلِ الشَّامِ قَالَ ع لَا تَقُولُوا مِنْ أَهْلِ الشَّامِ وَ لَكِنْ قُولُوا مِنْ أَهْلِ الشُّومِ وَ هُمْ مِنْ أَبْنَاءِ مِصْرٍ لُعِنُوا عَلى لِسانِ داوُدَ فَ جَعَلَ مِنْهُمُ الْقِرَدَةَ وَ الْخَنازِيرَ ثُمَّ كَتَبَ إِلَى مُعَاوِيَةَ لَا تَقْتُلِ النَّاسَ بَيْنِي وَ بَيْنَكَ وَ لَكِنْ هَلُمَّ إِلَى الْمُبَارَزَةِ فَإِنْ أَنَا قَتَلْتُكَ فَإِلَى النَّارِ أَنْتَ وَ يَسْتَرِيحُ النَّاسُ مِنْكَ وَ مِنْ ضَلَالَتِكَ وَ إِنْ قَتَلْتَنِي فَأَنَا إِلَى الْجَنَّةِ
هم قبل جالبی داره و هم بعد جالبتری. راستی تحت عنوان باب قصه احاب السبت نبود؟ حالا مصر نه و هر جای دیگری. لعنوا علی لسان داود ایراد داره یا جعل منهم القرده و الخنازیر که خدا کرده؟ به کدوم ایراد داری؟
توی هشت هم رفعه بماند.زلیخا چه شد؟
توی 9 ادامه و قبلش چی میفرماید؟ راستی اینکه الان مکه شده بکة مبارکا یعنی؟ اینکه پیامبر به خدا عرض کردند من را از بهترین شهر بیرون بردی و به بهترین شهر درآوردی یعنی چه؟(تقریبا این مضمون را داشت)
10و11 جون من قبل و بعد حدیث رو خودت دیدی؟ البته بذار به حساب اینکه ایشان اولاد همان پیامبری هستند که عن و سب کرد و بعد فرمود من با خدا قرارداد بستم که هر کسی رو لعن کردم خداوند برایش خیر قرار دهد. مثل اون یارو که باباش برای پیامبر شکلک در میاورد و البته بعدا شد همانی که شد.
12 یه باسناده داره که بخشیدیم به شما. اما دمت گرم مدتی بود دنبالش بودم پیدا نمیکردم. این تیکه عامله ناصبه.
بماند که چرا حضرتش بر غیر شیعه غضب داشت. خودت بهتر میدونی.
13. فیما اظن عن ابی عبدالله؟ توضیح پاورقی؟
14. شما هم شیعه باش نرو نار. این به خاطر آنست که اسلام یکی است. و غیر آن خداوند دین دیگری را قبول نمیکند.
15. میشه کاملش رو بذاری؟ هر چی گشتم پیدا نکردم. کشف الاسرار جزایری؟
.
حدیث ضعیف و مگس رو حیدری برای اولین مرتبه گفت.
شنیدی خشت اول که کج باشه دیوار تا یه جاهایی کج میره؟ دروغ اول را لانورث نگفت؟
الان شما تلخیص مستدرک داری بقیه مستدرک رو نگاه نمیکنی؟ مثلا یه چیزی رو ذهبی تصحییح نکرده باشه و البانی تصحیح کرده باشه به کدوم میخوایی ایراد بگیری؟ یا مثلا میگی البانی مال خودش گفته و ذهبی هم مال خودش؟ بعد اینها منبع کارشون چیه؟ از کجا تونستن این کار رو بکنن؟
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #6290الحمدلله .خب با این وضع پیش بریم من با روشی بسیار زیرکانه همه احادیثتان را به وسیه خودتون معلوم میکنم . خوبه که خودت بر یهودی بودن و کذاب بودن مذهب تخیلی ات واقفی.
وراجی کردی ====
احتمالا داستان یوسف و زلیخا را شنیدی(خوندن که قطعا نمیدونی چیه). وقتی معلوم شد که ماجرا چیست قول زنان در مورد زلیخا چه بود؟ رفتار شوهرش با او؟ خب طبیعی است این در نزد شما غیرت است. با غیرت.
جواب============ا
اگر من بگویم زنان مراجع شما بدکاره هستن باز میرید ازش تقلید کنید؟؟؟خیــــــــــــــــــــــــــــــــــر
من شنیدم داستان رو وحتم این توهستی هستی که خودت را به حماریت زدی . ولی این داستان چه ربطی به سخن ما داره عبدالجاهل جان ؟؟والله خودت هم نمیدونی چی میگی .مس چاه جمکران شدی باز؟؟
وراجی کردی==========
یه چیزی از جنس حرفهای خودتون؛ دومی هم که توی کافی نبود. جای دیگه بود
جواب==================
برای کذاب بودنت همین کافی که میگویی این حدیث وجود ندارد در اصول کافی .
این هم عکسش پس چشمانو باز کن کذابشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #6294وراجی کردی=====
سوم رفعه.
جواب===========
چقدر از شرکستان بهت پول دادن بابت این وراجی ها؟؟؟؟سرباز امام زمانی تو چقدر دانشمندی .الکی میخوای ی چیزی گفته باشی.هدفی جز این هم نداری. این چیه نوشتی .رفعه .نادان باز بر حرفهای خودت هستی .من می گویم وارد این کشکیات نشو که ضعف وصحت دارد یا نه .چون اساس حدیثی شما قبلا در بحثی که با اخوند وبالاگ نویستان داشتم معلوم شد .حالا باز دوباره کاری میکنی عبدالجاهل.تو وظیفه داری فقط یا بگویی این را من به عنوان یک انسان نسبت به اقوام قبول ندام یا اینکه بر همین جهل مرکبت باشی ومخوف المجوسی باشی و سخن این کلاشان دینی را قبول کنی .
وراجی کردی=========
حدیث7هم قبل جالبی داره و هم بعد جالبتری. راستی تحت عنوان باب قصه احاب السبت نبود؟ حالا مصر نه و هر جای دیگری. لعنوا علی لسان داود ایراد داره یا جعل منهم القرده و الخنازیر که خدا کرده؟ به کدوم ایراد داری؟[
جواب======
چرا هر بار به دست و پا زدن میفتی میگی باب اللص یا احاب السبت .نادان نباش ای دوست عزیز هرچند که هستی .من سخنم رو حدیث است نه باب عمامه کافی رافضی و نه باب جهل ئ عقل و نه این چیزی که میگویی .بابهای کافی که در اینده واردش میشم به زودی خواهی فهمید کشکی است و 90درصد بابهاش با احادیثش ربطی نداره ی کم این ارجیف کافی رو قشنگ بگو.باز هم پسته بی مغز بودی
]واقعا گیجی .نگاه کن ااین ایا حرف امامان است که نگاه صددرصد به نسبت جایی داشته باشند وبگویند چون حضرت معاویه اونجان پس اهل شام=اهل الشوم .این چه خریتی است که ازش دفاع میکنی جاهل السلطنه .جمع کن بساطت رو شیطان دوپا .نگاه کن کن قسمتهای قرمز رو]
قَالَ ع لَا تَقُولُوا مِنْ أَهْلِ الشَّامِ وَ لَكِنْ قُولُوا مِنْ أَهْلِ الشُّومِ وَ هُمْ مِنْ أَبْنَاءِ مِصْرٍ لُعِنُوا عَلى لِسانِ داوُدَ فَ جَعَلَ مِنْهُمُ الْقِرَدَةَ وَ الْخَنازِيرَ[
این است ادب امامان شما در مذهب شما .این است نژادپرستی محض .العیاذبالله امامان مبرا هستن .از این کذبیات.
ی چیز جالب .تو همین بحار الخرافات جناب بقر مجسلی می گویدقال الطبرسي رحمه الله: قيل في معناه أقوال: أحدها أن معناه:
لعنوا على لسان داود فصاروا قردة
]خب قضاوت با خواننده…
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #6300روضه خواندی============توی 9 ادامه و قبلش چی میفرماید؟ راستی اینکه الان مکه شده بکة مبارکا یعنی؟ اینکه پیامبر به خدا عرض کردند من را از بهترین شهر بیرون بردی و به بهترین شهر درآوردی یعنی چه؟(تقریبا این مضمون را داشت)
جواب=====================
بکه مبارکه کجای این وایت است ؟؟؟؟باورت نمیشه کذاب؟؟؟؟؟
اینم عکسش
دیدی بازم الکی دست وپا زدی .در روایتی دیگر در مورد بنی اسراییل ذکر شده و ربطی به سخنان جناب کذابت ندارد
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #6305روضه خواندی===========
و11 جون من قبل و بعد حدیث رو خودت دیدی؟ البته بذار به حساب اینکه ایشان اولاد همان پیامبری هستند که عن و سب کرد و بعد فرمود من با خدا قرارداد بستم که هر کسی رو لعن کردم خداوند برایش خیر قرار دهد. مثل اون یارو که باباش برای پیامبر شکلک در میاورد و البته بعدا شد همانی که شد
جواب================
اره دیدم قبل و بعدش رو .جیزی که توش مهم است این جواب شما مسخره است و توش نوشته این امت اشباه خناذیر هستن و حکم کلی میدن .چطوری این قدر مطلق و بدون نسبیت حرف میزنند . مهم اینجاست قوم گرایی و نژادپرستی در مذهبتان موج میزند .مخ مطلق گرایی شماها شهره عالم است .یکی از قومی باهاتون بد بوده باشد دیگر آن قوم همگی را اهانت کردید .
روضه خوانی================
12 یه باسناده داره که بخشیدیم به شما. اما دمت گرم مدتی بود دنبالش بودم پیدا نمیکردم. این تیکه عامله ناصبه.
جواب====================
خب مردم گرامی خوب توجه کردید حس وحشیگری روافض را .بالا با رنگ حرف این عبدالجاهل رو رنگی میکنم تا بدایند اینها خون مخالف را مباح میدانند و تکفیری تر و وحشی تر از انان نیس.
روضه خواندی===============
13. فیما اظن عن ابی عبدالله؟ توضیح پاورقی؟
جواب========================
در آنچه فکر میکنم از ابی عبدالله باشد . کل احادیث شما ضعیفه در این شکی نیست . من فشار میارم تا مردم با این فکر باطل اشنا شوند و تشریف بیارند مراجعتان جهت غربال نمودن .نه اینکه هر غلطی رو هر جا خواستن بکنند با نام اسلام و با این روایات تکفیری و نژادپرست توجیه کنند.
روضه خواندی=================
14. شما هم شیعه باش نرو نار. این به خاطر آنست که اسلام یکی است. و غیر آن خداوند دین دیگری را قبول نمیکند.
جواب=======
این هم یکی دیگر از نژادپرستی هاست .مذهب شما مارو اولاد بغاه میداند .ما اهل سنت رو تکفیر میکند و خونمان را حلال الدم میداند .البته این به لطف امام زمان است .خب گفتی اسلام یکی است .این سخنت کاملا درست بود . من بر این شک ندارم اسلام یکست .اون ما اهل سنت هستیم .ولی شما ادعای بزرگی کردی .رافضه مسلمان است؟؟؟؟تحریف قرآن ؟؟اسلام بدون حدیث ؟؟؟ خمس ؟؟صیغه ؟؟قبر پرستی؟؟نژادپرستی؟؟؟…………اینا شد اسلام..حالم بهم خورد.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #6307گفتی======================
15. میشه کاملش رو بذاری؟ هر چی گشتم پیدا نکردم. کشف الاسرار جزایری؟
جواب=====================
رجوع کن به این لینک
http://www.islamport.com/w/aqd/Web/68/4341.htm
گفتی=====================
حدیث ضعیف و مگس رو حیدری برای اولین مرتبه گفت.
شنیدی خشت اول که کج باشه دیوار تا یه جاهایی کج میره؟ دروغ اول را لانورث نگفت؟
جواب====================
خب این قزوینی کذاب چرا جرات نداره باهام روبرو بشه .خودش مثل موش تو سوراخه .اقا یک پیشنهاد دارم .من حاضرم با مراجعتان مناظره کنم در رسانه ملی و بعدش تیربارانم کنید.ولی جراتش را ندارید.
بله شنیدم که تا اخر کج میرود .احسنت . پس شیعه چون از پایه و اساسش دروغ است و لنگ می باشد پس تا ثریا دیوارش است ونمیشود راستش کرد . خیلی جمله متینی گفتی در جق خودتان . دروغ در مذهب شما 9دهم دین است.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #6357زیرکی رو خوب اومدی. خوشم اومد.من از زن مرجع تقلید میکنم؟ ملت وقتی دیدند زن نوح از غابرین بود از نوح کناره گرفتند؟ از لوط؟
پسر خوب، حواست نیست. داستان را گفتم تا بفهمی که دلیل و ربط قضیه چیه. شما اگر بفهمی که (معاذ الله خدای نکرده و دور از شما و اهل شما. فقط برای مثال میگویم. به خود نگیرید)همسر شما علاقه ای به یک مرد اجنبی پیدا کرده(فقط علاقه.نه مرتبه بالاتر) چه میکنی؟ کاری که شوهر زلیخا کرد را انجام میدهی؟ البته باز عرض میکنم که خدای نکرده. بر فرض مثال کاملا محال.
برای حدیث دوم هم بله حق با شماست. من فقط در وسائل دیدمش. اما در کافی هم در آدرس شما نیست. حداقل در چاپ الاسلامیه و دارالحدیث. اما منکر اصلش نشده بودم.
رفعه را حلش کن. اصلا تو راست میگی. ا صحیح و ضعیف نداریم و همینجوری قبول میکنیم. تو چرا با طناب ما میری توی چاه؟
ضمن اینکه اون تاپیک رو هنوز نخوندم. ولی من به عنوان کسی که ادعای شما مبنی بر ضعف کلیه اخادیث رو قبول ندارم میگم که رفعه دارد. تو بیا با اثبات ادعایت این حرف را ضایع کن.
ضمن اینکه عبدالجاهل را اهانت به سید جوانان اهل بهشت میگیرم چون فرموده وانکحوا الایامی منکم و الصالحین من عبادکم و امائکم. اما چیزی به خلفایت نمیگم چون فرموده ولاتسبوا الذین یدعون من دون الله فیسبوا الله عدوا بغیر علم. معنی آیه را بفهمی دیگه حرف مفت نمیزنی.
جون مادرت اللص یعنی عمامه؟
احمق تو در بخاری حدیث ئاری که پیامبر به ملت زورکی دارو خوراند تحت چه عنوانی؟ باب کراهت مریض از خوردن دارو… . به پیامبر توهین شده یعنی او را در حد کودکی که از داروی تلخ فراری است تنزل دادید. به ایشان تهمت هم زده اید که مردم را اذیت و ازار رسانده با خوراندن زورکی دارو. نفهم بفهم که عنوان باب برای چیست.
در تفسیر یک آیه اگر گفته شود که لعنوا علی لسان داود و عیسی بن مریم یعنی ساکنین فلان سرزمین تو این را نژاد پرستی میدانی؟ تفسیر شده دیگه. این حدیث هم همین رو داره میگه. این فهمش اینقدر ثقیله؟
تمام ایرادی که به قردة و خنازیر میگیری برمیگردد به خدا. چرا که او این کار را کرده. حالا اینها را در کجا گذاشته؟ آن ملتی که اصحاب سبت بودند و خدا اینکارشان کرد کجا بودند؟ بعد از مسخ شدند کجا رفتند؟ هر جوابی بدهی قطعا به ملتی و سرزمینی نژادپرستانه نگاه کرده ای. غیر اینست؟
ادب را از زنان جدشان یاد گرفته اند که بخاری گفته زینب و عایشه جلوی پیامبر همدیگر را شسته و خشک کرده اتو کشیده به چوب لباسی آویزان کرده اند. میدونی کجاست که؟
بعد کجاش به معاویه مربوط میشه؟ معاویه حسابش کاملا معلوم و روشنه.
تا حالا شنیدی بابای یه نفر سنگ باشه؟
نقل قول مرحوم طبرسی را ترجمه هم کردی؟ در معنای آن قولهایی گفته شده یکی آنکه لعن شدند توسط داود و میمون شدند و لعن شدند توسط عیسی و خوک شدند. مشکل کجاست؟ الان اینکه کسی خوک یا میمون شده به شما برخورده؟ یا اینکه چون از آن میمون ها بودند کسانیکه بر منبر پیامبر جولان دادند ناراحت شدی؟ حواست که هست؟ از بابت پیامبر خیالم راحته که ناراحت نشدی. احتمالا که نه قطعا بابت میمونها ناراحت شدی.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #6358منم نگفتم که در این حدیث مکه آمده. این را من که نه ولی آنکه میخواند میزند به حساب زرنگ بودنت. نزد من یک حساب داری که آن هم شده عنوان پستهای من.حرفم این بود که قبل و بعد حدیث را دادی بزغاله خورد. ابتدای حدیث چیزی فرموده و بعد ازجمله منتخب شما چیزهای دیگر. کامل اگر میخوندی(اگر) متوجه میشدی.
راستی نگفتی که خدا هم در مورد سرزمین ها نژاد پرست بوده؟ حضرت ابراهیم چطور؟
عکس شما برای بحار ج13ص181 انتشارات دار احیل تراث العربی ود. بقیه اش رو چرا ندیدی؟
از قبل و بعدش چی فهمیدی؟ غیر اینکه ما نژاد پرستیم.
توی اونی که بهت دادن احتمالا ادامه مطلب نیست.
إِنَّ فِي صَاحِبِ هَذَا الْأَمْرِ شَبَهاً مِنْ يُوسُفَ ع قَالَ قُلْتُ لَهُ كَأَنَّكَ تَذْكُرُهُ حَيَاتَهُ أَوْ غَيْبَتَهُ قَالَ فَقَالَ لِي وَ مَا يُنْكَرُ مِنْ ذَلِكَ هَذِهِ الْأُمَّةُ أَشْبَاهُ الْخَنَازِيرِ- إِنَّ إِخْوَةَ يُوسُفَ ع كَانُوا أَسْبَاطاً أَوْلَادَ الْأَنْبِيَاءِ تَاجَرُوا يُوسُفَ وَ بَايَعُوهُ وَ خَاطَبُوهُ وَ هُمْ إِخْوَتُهُ وَ هُوَ أَخُوهُمْ-فَلَمْ يَعْرِفُوهُ حَتَّى قَالَ أَنَا يُوسُفُ وَ هذا أَخِي فَمَا تُنْكِرُ هَذِهِ الْأُمَّةُ الْمَلْعُونَةُ أَنْ يَفْعَلَ اللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ بِحُجَّتِهِ فِي وَقْتٍ مِنَ الْأَوْقَاتِ كَمَا فَعَلَ بِيُوسُفَ إِنَّ يُوسُفَ ع كَانَ إِلَيْهِ مُلْكُ مِصْرَ وَ كَانَ بَيْنَهُ وَ بَيْنَ وَالِدِهِ مَسِيرَةُ ثَمَانِيَةَ عَشَرَ يَوْماً فَلَوْ أَرَادَ أَنْ يُعْلِمَهُ لَقَدَرَ عَلَى ذَلِكَ لَقَدْ سَارَ يَعْقُوبُ ع وَ وُلْدُهُ عِنْدَ الْبِشَارَةِ تِسْعَةَ أَيَّامٍ مِنْ بَدْوِهِمْ إِلَى مِصْرَ فَمَا تُنْكِرُ هَذِهِ الْأُمَّةُ أَنْ يَفْعَلَ اللَّهُ جَلَّ وَ عَزَّ بِحُجَّتِهِ كَمَا فَعَلَ بِيُوسُفَ أَنْ يَمْشِيَ فِي أَسْوَاقِهِمْ وَ يَطَأَ بُسُطَهُمْ حَتَّى يَأْذَنَ اللَّهُ فِي ذَلِكَ لَهُ كَمَا أَذِنَ لِيُوسُفَ قَالُوا- أَ إِنَّكَ لَأَنْتَ يُوسُفُ قالَ أَنَا يُوسُفُ.
خوب حالا چرا نسبیت داده نشده؟ حضرتش چه کسانی را فرموده اند؟
-
نویسندهنوشته ها
شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.