Home › انجمن ها › شرکیات. توسل، شفاعت و بدعت › (مهم) روافض مشرک هستند به علت زیر:
این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط mojahed.din در 10 سال، 1 ماه پیش بروز شده است.
-
نویسندهنوشته ها
-
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9669شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9670ا اینکه این بحث کاملا انحرافی است اما…… ؛
خب مطمئن شدم که عبارت ابتدایی را درست نوشته ام.
نوشته بودم ” ترجمه را از آیت الله مکارم می گذارید که چه؟ حجیت دارد؟ ایشان مرجع مذهبی هستند و احترامشان واجب، بلا شک. اما تبعیت از ایشان در ترجمان قرآن هم هست؟ گذشته از اینکه من مقلد ایشان نیستم اما نزد بنده در نهایت احترام هستند. و البته این نشان دهنده فهم کج شما از معنای مرجعیت در شیعه هم هست. بماند. “.
تفکیک میکنیم تا آنها که متوهم هستند متفهم بشوند؛
اول معلوم شود که آیت الله مکارم معصوم هستند یا خیر. تا جایی که من می دانم نیستند و خودشان هم ادعایی ندارند. شما دارید؟ مال خودتون.
دوم معلوم شود که ترجمه ایشان حجت است؟ بر چه ملاکی؟ حجت میدانید یعنی چه؟ یعنی الا و لابد همین که من نوشته ام. اگر این را قبول کنیم لازم می آید که به بقیه مراجع توهین شده باشد. طبق عقیده شما.
سوم معلوم شود که مرجعیت تقلید یعنی چه؟ منظور اینست که این تقلید خودش چه چیزی است.
چهارم معلوم شود من که مقلد ایشان نیستم، مکلف نیستم که در احکام روزمره و واجب خود از ایشان تقلید کنم، حال آیا مکلفم که در ترجمه قرآن از ایشان تبعیت کنم؟ این تبعیت از کجا آمده؟ اصلا ترجمه نه. تفسیر. ایشان تفسیری دارند به نام نمونه. بسیار مفید و کارآمد. اگر بنده مثلا در مورد تفسیر یک آیه نظر ایشان را قبول نکنم و مثلا نظر مرحوم علامه طباطبایی را مقدم بدارم، توهین به ایشان کرده ام؟ اگر کل نطرات ایشان را قبول کنم، توهین به سایر مراجع کرده ام؟
خود شما اگر نظر مفسری مثل قرطبی را قبول کنید و نظر مثلا زمخشری را رد کنید، توهین به او کرده اید؟
پنجم معلوم شود که اصولا تقلید از مرجع در چه محدوده ای است؟
ششم معلوم شود که من در کجا گفتم که ترجمه ایشان را قبول ندارم. تنها نوشتم که تبعیت از ایشان در ترجمه واجب نیست. چرا؟
ایشان فردی فوق العاده باسواد و مسلط هستند بلاشک.مورد احترام جمع کثیری از عوام و خواص هستند بلاشک. اما اگر بگویند که فلان آیه ترجمه اش اینست و یک نفری مثل من بگوید نه آقا، ترجمه اش اینست، مشکلی پیش می آید؟ یعنی شما فکر می کنید که اگر (اگر)ایشان در ترجمه دچار اشتباه شده باشند، تذکر هیچ کس را قبول نمی کنند؟ خود را وحی منزل می دانند؟
من ایشان را اینچنین ندیده ام.
اینها که معلوم شود تازه می فهمیم که شما آیا تا به حال یک شیعه را در شعاع 500 کیلومتری خود دیده اید یا خیر.
جدی میگما.
.
نکته؛
حتما با لینکش در سایت ایشان بگذارید و بخواهید که نظرشان را در مورد آن انشا کنند.
.
البته نمردیم و معنای الزام رو هم فهمیدیم. شما ترجمه یک عالم شیعی را ارائه داده اید. چگونه براساس آن شیعه را ملزم کرده اید؟ کلام معصوم بوده که نقل کرده اید؟
جان خودت یکی از جوابهایی که فکر میکنی دادی و یقین داریی که ما نقضش نکرده ایم را دوباره بنویس. فقط یکی.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9683با سلام خدمت خوانندگان محترم و فهیم و محترم این سایت .اگر دقت کرده باشید در این تاپیک موضوع توسل به من دون الله و یدعون مطرح شده است .
اما آخوند عبدالحسین که از علما و نخبگان مغلطه باز می باشد به لحاظ اینکه از پاسخ دادن فرار کند اکثرا در این تاپیک زیر همان کامنت به صورت شفاف و با ذکر تاریخ کامنت طرف مقابل جواب نمی دهد .
و به لحاظ اینکه خواننده متوجه نشود که چطوری عقیدشان به توسل به اهل قبور و خواندن من دون الله با ایات قران باطل می شود زیر اولین پست مطلب می گذارد .
و من از خوانندگان می خواهم که کلمه ی دروغگو و کذاب و کلمه ی رسوا و کلمه ی فریبکاری را در تاپیک هایی که بین من و آخوند عبدالحسین و دیگران بحث ادامه دارد را سرچ کنند .
آنوقت خواهند دید باطل بودن عقیده ی آنها را چطور با آیات واضح و روشن قران و مرتبط با همان موضوع ثابت کرده ام .
و همین که آخوند عبدالحسین به صورت شفاف زیر همان کامنت پاسخ نمی دهد و فرار می کند نشان دهنده ی بطلان عقیده ی اوست .
و اگر دو مرتبه باز هم همان روش سابق را ارائه دهد من این مطلب را در زیر پست اولیه می گذارم .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9684با سلام .اولا برای چندمین بار از شما خواهشمندم اگر می خواهی پاسخ بدهی زیر همان کامنت باشد .
و همانطور که من به صراحت و با ذکر کامنت طرف مقابل و زیر همان کامنت پاسخ می دهم .
و همین که مبهم و در جای دیگر جوابهای بی ربط می دهی نشان دهنده ی باطل بودن عقیده ی شما می باشد .
و همین که به زعم خود می خواهی ذهن خواننده را مشوش کنی و از موضوع اولیه منحرف کنی نشان دهنده ی درماندگی شما می باشد .
اینکه گفته ای (این جمله هم نادیده گرفته شد ” اول و دوم هم ندارد. قبول. “)
برادرم من در این تاپیک مغلطه بازی شما را درباره ی اولی و دومی را عیان کردم و از خوانندگان می خواهم که حتما مطالعه کنند و قضاوت کنند .
اینکه گفته ای (به موجوداتی که استخوانهای بیرون زده روی سرشان دارند نشان دهید متوجه میشوند چه رسد به موجوداتی که فکر میکنیم مثل خودمان، انسان هستند.)
جانا سخن از زبان ما می گویی .
اگر این همه آیات قران به یک موجودی که استخوان های بیرون زده روی سرش دارد نشان می دادم قبول می کرد که خداوند دستور به توسل به اهل قبور نداده است .
و خداوند در ایه 62 حج فرموده (ذَٰلِكَ بِأَنَّ اللَّـهَ هُوَ الْحَقُّ وَأَنَّ مَا يَدْعُونَ مِن دُونِهِ هُوَ الْبَاطِلُ وَأَنَّ اللَّـهَ هُوَ الْعَلِيُّ الْكَبِيرُ)
(ترجمه ایت الله مکارم شیرازی : این بخاطر آن است که خداوند حقّ است؛ و آنچه را غیر از او میخوانند باطل است؛ و خداوند بلندمقام و بزرگ است!) و همچنین 30 لقمان .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9685اینکه گفته ای (حال آیا مکلفم که در ترجمه قرآن از ایشان تبعیت کنم؟)برادرم اگر ایت الله مکارم شیرازی به گفته ی شما ترجمه قران را نتوانسته صحیح انجام دهد پس چطوری مرجع تقلید شده است ؟!
اگر من با ترجمه ی یک عالم اهل سنت می گذاشتم شما انوقت می گفتی که قبول ندارم من حجت را بر شما تمام کردم و شما را الزام به ترجمه مراجع بزرگ شما کردم .
آیا شما مرجعیت خودتان را آنقدر پایین آورده اید که ترجمه قران را درست انجام نداده اند ؟!
پس وای به حال مقلدانشان !!
و این بزرگترین توهین به یک مرجع تقلید می باشد که به گفته ی شما نتوانسته قران را صحیح ترجمه کند .اینکه گفته ای (اصلا ترجمه نه. تفسیر. ایشان تفسیری دارند به نام نمونه. بسیار مفید و کارآمد.)
برادرم چرا باز هم به فریب کاری و مغلطه بازی رو آورده ای ؟؟
من آیه ی 62 سوره ی حج را با ترجمه ی ایشان گذاشتم و بحث تفسیر مطرح نیست .
اینکه گفته ای (ششم معلوم شود که من در کجا گفتم که ترجمه ایشان را قبول ندارم.)
برادرم شما همیشه مغلطه بازی می کنی و شتر مرغی رفتار می کنی و برای خوانندگان این سایت این عمل شما شناخته شده است .
اینکه گفته ای (ایشان فردی فوق العاده باسواد و مسلط هستند بلاشک.مورد احترام جمع کثیری از عوام و خواص هستند بلاشک.)
برادرم اگر این حرف خود را قبول داری پس چرا ترجمه ی آیه ی 62 سوره ی حج را با ترجمه ایشان قبول نداری ؟؟؟
اینکه گفته ای (یعنی شما فکر می کنید که اگر (اگر)ایشان در ترجمه دچار اشتباه شده باشند، تذکر هیچ کس را قبول نمی کنند؟)
برادرم پس شما که خود را با سوادتر در ترجمه قران از ایت الله مکارم شیرازی می دانی چرا به ایشان تذکر نمی دهید که حداقل مقلدین ایشان از گمراهی نجات پیدا کنند .
اینکه گفته ای (اینها که معلوم شود تازه می فهمیم که شما آیا تا به حال یک شیعه را در شعاع 500 کیلومتری خود دیده اید یا خیر.)
برادرم من هر روز با ده ها شیعه سروکار دارم .
اینکه گفته ای (جان خودت یکی از جوابهایی که فکر میکنی دادی و یقین داریی که ما نقضش نکرده ایم را دوباره بنویس. فقط یکی.)
برادرم مثل اینکه خودت را در اینه دیده ای .
دست پیش گرفته ای که پس نیفتی .
من قضاوت را به خوانندگان محترم که بهترین داور می باشند واگذار می کنم .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9712به این جهت است که نوشته های بعدی به صورت باریک نمایش داده می شود و خواندن آن مشکل.اما اگر کسی فهم مطلب داشته باشد و چشمی کمی بینا، می تواند بفهمد که مطلب گذاشته شده مربوط به کدام پست است و البته که می تواند ببیند در هر مطلبی اشاره ای هست که طرف بفهمد مربوط به کجاست.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9713دیدید مطمئن شده بودم رو الکی ننوشتم.باباجون رفیقت در اصل تاپیک نوشته توسل به من دون الله. تو اومدی میگی توسل به اهل قبور.
تعریف من دون الله رو ندادید. و ندادید و ندادید. این پیامبران به چه چیزی علم نداشتند رو نگفتید و نمی گویید. چرا؟ چ را.
نکته اینست که شما دیدی رفیقت چیزی پرونده و رفته. اومدی وسط کار رو بچسبی تا کسی نگه که آره و اینا….. . اما چه چسبیدنی. خودت رو زدی به تعاقل و ادای سماور رو درمیاری. اما حواست نیست که ملت دور از جان و بلانسبت شما عقل که هیچ، فهم مطلب هم دارند. جان شما.
دقت کنید که اصل موضوع چه بوده و شما چه کرده اید.
اگر در مورد آیه 3 زمر حرفی زدی که معقول بوده و بر مبنای فهم، دوباره بنویس. من که ندیدم.
من 3 زمر را تحلیل کردم اما شما اومدی و …. .
مثال زدم که؛
به یارو میگن 4=2+2 به دلیل اینکه بعد از 2 عدد 3 می باشد و بعد آن عدد 4. حالا وقتی 2عدد به 2 اضافه شود چند میشود؟ 4. چرا؟ چون 4 عدد دوم بعد از 2 می باشد. بعد یارو میگه نه کی گفته. هر آدم عاقل و بی غرض و مرضی می داند که 5=2+2. چرا؟ چون همه میگن. همه میدونن. مهمتر اینکه من میگم.
بعد به یارو میگیم که باباجون دقت کن که 1و1و1و1 روی هم رفته و نرفته میشوند 4. میگه نه میشن 5. چون بی غرض و مرض…… . بعد میپره بالا میپره پایین و میگه که دیدید رسواش کردم. دیدید ثابت کردم که 5=2+2. دلیلش هم همینه که نوشتم 5=2+2. عجب.
بعد حضار همه می خندند و چراغها روشن میشوند.
این مثال در عالم یک مصداق دارد. فقط شخص شما.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9927با سلام .اینکه گفته ای (به این جهت است که نوشته های بعدی به صورت باریک نمایش داده می شود و خواندن آن مشکل.)
برادرم باز هم به دروغگویی و فریب کاری رو آورده ای .
من از خوانندگان می خواهم تا آخر این تاپیک را ببینند کجایش به صورت باریک نمایش داده می شود و خواندن آن مشکل است .
ضمنا اگر شما خوانندگان محترم دقت کرده باشید در این تاپیک موضوع توسل به من دون الله و یدعون مطرح شده است .
اما آخوند عبدالحسین که از علما و نخبگان مغلطه باز می باشد به لحاظ اینکه از پاسخ دادن فرار کند اکثرا در این تاپیک زیر همان کامنت به صورت شفاف و با ذکر تاریخ کامنت طرف مقابل جواب نمی دهد .
و به لحاظ اینکه خواننده متوجه نشود که چطوری عقیدشان به توسل به اهل قبور و خواندن من دون الله با ایات قران باطل می شود زیر اولین پست مطلب می گذارد .
و من از خوانندگان می خواهم که کلمه ی دروغگو و کذاب و کلمه ی رسوا و کلمه ی فریبکاری را در تاپیک هایی که بین من و آخوند عبدالحسین و دیگران بحث ادامه دارد را سرچ کنند .
آنوقت خواهند دید باطل بودن عقیده ی آنها را چطور با آیات واضح و روشن قران و مرتبط با همان موضوع ثابت کرده ام .
و همین که آخوند عبدالحسین به صورت شفاف زیر همان کامنت پاسخ نمی دهد و فرار می کند نشان دهنده ی بطلان عقیده ی اوست .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9928اینکه گفته ای (باباجون رفیقت در اصل تاپیک نوشته توسل به من دون الله. تو اومدی میگی توسل به اهل قبور.)برادرم مثل اینکه شما اهل قبور را من دون الله نمی دانید !!
پس به صراحت بگو که اهل قبور خود الله هستند خیال همه و خودت را راحت کن .
اینکه گفته ای (اگر در مورد آیه 3 زمر حرفی زدی که معقول بوده و بر مبنای فهم، دوباره بنویس. من که ندیدم.)
برادرم در مورد ایه ی 3 زمر یک فریب کاری علنی انجام دادی اول و دوم کردی که من آن فریب کاری را عیان کردم .
از خوانندگان می خواهم که حتما در همین تاپیک مطالعه کنند و دروغگو و کذاب را بشناسند .
و آیه ی 62 حج را نیز دوباره می گذارم :
خداوند در ایه 62 حج فرموده (ذَٰلِكَ بِأَنَّ اللَّـهَ هُوَ الْحَقُّ وَأَنَّ مَا يَدْعُونَ مِن دُونِهِ هُوَ الْبَاطِلُ وَأَنَّ اللَّـهَ هُوَ الْعَلِيُّ الْكَبِيرُ)
(ترجمه ایت الله مکارم شیرازی : این بخاطر آن است که خداوند حقّ است؛ و آنچه را غیر از او میخوانند باطل است؛ و خداوند بلندمقام و بزرگ است!) و همچنین 30 لقمان .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9943مجددا مثال 5=2+2شما دقت نکردید چه شده.
یک موضوع عام را اومدی تخصیص زدی و تعیین مصداق کردی. در حالیکه بدون تعریف اقدام به این کار کرده اید. ایراد کارتان را برطرف کنید البته اگر می توانید.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9948با سلام .اینکه گفته ای (یک موضوع عام را اومدی تخصیص زدی و تعیین مصداق کردی.)
برادرم یکی از مصداقهای خواندن من دون الله اهل قبور هستند .
چون موضوع اصلی تاپیک خواندن اهل قبور بود من هم اهل قبور را مطرح کردم .
چرا به صراحت به سوالات من پاسخ نمی دهی و فرار می کنی ؟؟
دوباره می گذارم :
1- شما اهل قبور را من دون الله می دانید یا خیر ؟؟
2-آیا قبول داری طبق ایه ی 62 سوره ی حج خواندن من دون الله باطل است ؟؟
3-چرا فریب کاری که در مورد ایه 3 سوره ی زمر کرده بودی و اولی و دومی کرده بودی پاسخ نمی دهی ؟؟
از خوانندگان محترم می خواهم که قضاوت کنند و ببینند که آیا آخوند عبدالحسین به صراحت پاسخ می دهد یا دو مرتبه فلسفه بافی می کند .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10135مجددا مثال 5=2+2شما دقت نکردید چه شده.
یک موضوع عام را اومدی تخصیص زدی و تعیین مصداق کردی. در حالیکه بدون تعریف اقدام به این کار کرده اید. ایراد کارتان را برطرف کنید البته اگر می توانید.
مجددا
شما قبل از هر چیز بیا و من دون الله را ترجمه کن. از نظر روافض هم ترجمه کن. معنای اله را هم بنویس.
اما بعد؛
اولا؛ کجا گفته اند که من دون الله شامل زنده میشود؟
دوما(ثانیا؟)؛ دون را به معنای غیر میگیرید یا پائین؟ برای هر کدام نیاز به دلیلی است. ارائه کنید.
عیسی علی نبینا و آله و علیه السلام؛ الآن ایشان و حضرت رسول هر دو خوانده میشوند. و خداوند فرموده به عیسی که تو را اله گرفته اند.
خب اله برای چیست؟ یعنی در برابر اله چه کاری صورت میدهند؟ و الآن پیامبر به چه عنوان خوانده میشوند؟
آیه فرموده که عیسی و مادش را الهین من دون الله گرفته اند. در مورد پیامبر هم همینطور است؟(با توجه به معنای اله).
این تدعوا و یدع و یدعون…. را ترجمه کنید. آیا به معنای خواندن هستند یا به فریاد خواندن؟ و آیا خواندن تنها منحصر به خداوند است؟
در شماره 7 فرموده یعبدون. با یدعون تنافی دارد یا هماهنگی؟
در شماره 9 فرموده عن عبادتی. این یعنی مرا به فریاد بخوانید؟ بر اساس چه ملاکی این نتیجه را گرفته اید؟
در شماره 11 منافات این آیه با چیست؟
.
شما میگی که به طور کلی دعا یعنی به فریاد خواندن و این یعنی پرستش. این از ترجمه های شما پیداست.
حالا پیامبر وقتی فراریان آن جنگ( اروی) را یدعوکم میکرده یعنی آنها را فرامیخوانده یا به فریاد میخوانده؟
اگر به فریاد میخوانده که پس پرستش میکرده آن فراریان را( اروی). اگر هم که فرامیخوانده از کجا این معنا حاصل میشود؟
و البته بقیه مطالب 92/12/16
3 زمر را هم شما تحلیل کن. بلدی؟
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10148با سلام .اینکه گفته ای (شما قبل از هر چیز بیا و من دون الله را ترجمه کن. از نظر روافض هم ترجمه کن.)
پاسخ من : خداوند در ایه 62 حج فرموده (ذَٰلِكَ بِأَنَّ اللَّـهَ هُوَ الْحَقُّ وَأَنَّ مَا يَدْعُونَ مِن دُونِهِ هُوَ الْبَاطِلُ وَأَنَّ اللَّـهَ هُوَ الْعَلِيُّ الْكَبِيرُ)
(ترجمه ایت الله مکارم شیرازی : این بخاطر آن است که خداوند حقّ است؛ و آنچه را غیر از او میخوانند باطل است؛ و خداوند بلندمقام و بزرگ است!) .
(وَمَا لَكُم مِّن دُونِ اللَّـهِ مِن وَلِيٍّ وَلَا نَصِيرٍ )(107 بقره)
(ترجمه ایت الله مکارم شیرازی : و جز خدا، ولی و یاوری برای شما نیست.)
اینکه گفته ای (اولا؛ کجا گفته اند که من دون الله شامل زنده میشود؟)
پاسخ من : من فکر نمی کردم اینقدر ناقص العقلی !!!
زشته !!! عیبه !!! میفهمن ها !!!
اینکه گفته ای (این تدعوا و یدع و یدعون…. را ترجمه کنید. آیا به معنای خواندن هستند یا به فریاد خواندن؟)
پاسخ من : من که ایه ی 62 سوره ی حج را ده ها بار با ترجمه ایت الله مکارم شیرازی گذاشته ام .
شما که ناقص العقل هستی من چکار کنم ؟؟!!
و مطالب و پراکنده گویی هایی که برای مشوش کردن ذهن خواننده گذاشته ای هیچ ربطی خواندن اهل قبور ندارد و دوباره سوالاتم را می گذارم :
یکی از مصداقهای خواندن من دون الله اهل قبور هستند .
چون موضوع اصلی تاپیک خواندن اهل قبور بود من هم اهل قبور را مطرح کردم .
چرا به صراحت به سوالات من پاسخ نمی دهی و فرار می کنی ؟؟
1- شما اهل قبور را من دون الله می دانید یا خیر ؟؟
2-آیا قبول داری طبق ایه ی 62 سوره ی حج خواندن من دون الله باطل است ؟؟
3-چرا فریب کاری که در مورد ایه 3 سوره ی زمر کرده بودی و اولی و دومی کرده بودی پاسخ نمی دهی ؟؟
از خوانندگان محترم می خواهم که قضاوت کنند و ببینند که آیا آخوند عبدالحسین به صراحت پاسخ می دهد یا دو مرتبه فلسفه بافی می کند .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10173خب الان من دون الله یعنی چی؟اولا؛ کجا گفته اند که من دون الله شامل زنده میشود؟ کجا؟
دوما(ثانیا؟)؛ دون را به معنای غیر میگیرید یا پائین؟ برای هر کدام نیاز به دلیلی است. ارائه کنید.
عیسی علی نبینا و آله و علیه السلام؛ الآن ایشان و حضرت رسول هر دو خوانده میشوند. و خداوند فرموده به عیسی که تو را اله گرفته اند.
خب اله برای چیست؟ یعنی در برابر اله چه کاری صورت میدهند؟ و الآن پیامبر به چه عنوان خوانده میشوند؟
آیه فرموده که عیسی و مادش را الهین من دون الله گرفته اند. در مورد پیامبر هم همینطور است؟(با توجه به معنای اله).
این تدعوا و یدع و یدعون…. را ترجمه کنید. آیا به معنای خواندن هستند یا به فریاد خواندن؟ و آیا خواندن تنها منحصر به خداوند است؟
در شماره 7 فرموده یعبدون. با یدعون تنافی دارد یا هماهنگی؟
در شماره 9 فرموده عن عبادتی. این یعنی مرا به فریاد بخوانید؟ بر اساس چه ملاکی این نتیجه را گرفته اید؟
در شماره 11 منافات این آیه با چیست؟
.
شما میگی که به طور کلی دعا یعنی به فریاد خواندن و این یعنی پرستش. این از ترجمه های شما پیداست.
حالا پیامبر وقتی فراریان آن جنگ( اروی) را یدعوکم میکرده یعنی آنها را فرامیخوانده یا به فریاد میخوانده؟
اگر به فریاد میخوانده که پس پرستش میکرده آن فراریان را( اروی). اگر هم که فرامیخوانده از کجا این معنا حاصل میشود؟
و البته بقیه مطالب 92/12/16
3 زمر را هم شما تحلیل کن. بلدی؟
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10198با سلام .اینکه گفته ای (خب الان من دون الله یعنی چی؟)
پاسخ من : شما در تاریخ 27/6/93 گفته بودی (شما قبل از هر چیز بیا و من دون الله را ترجمه کن. از نظر روافض هم ترجمه کن.)
و من در تاریخ 27/6 پاسخ دادم : خداوند در ایه 62 حج فرموده (ذَٰلِكَ بِأَنَّ اللَّـهَ هُوَ الْحَقُّ وَأَنَّ مَا يَدْعُونَ مِن دُونِهِ هُوَ الْبَاطِلُ وَأَنَّ اللَّـهَ هُوَ الْعَلِيُّ الْكَبِيرُ)
(ترجمه ایت الله مکارم شیرازی : این بخاطر آن است که خداوند حقّ است؛ و آنچه را غیر از او میخوانند باطل است؛ و خداوند بلندمقام و بزرگ است!) .
(وَمَا لَكُم مِّن دُونِ اللَّـهِ مِن وَلِيٍّ وَلَا نَصِيرٍ )(107 بقره)
(ترجمه ایت الله مکارم شیرازی : و جز خدا، ولی و یاوری برای شما نیست.)
اینکه گفته ای (اولا؛ کجا گفته اند که من دون الله شامل زنده میشود؟)
پاسخ من : من فکر نمی کردم اینقدر ناقص العقلی !!!
زشته !!! عیبه !!! میفهمن ها !!!
اینکه گفته ای (این تدعوا و یدع و یدعون…. را ترجمه کنید. آیا به معنای خواندن هستند یا به فریاد خواندن؟)
پاسخ من : من که ایه ی 62 سوره ی حج را ده ها بار با ترجمه ایت الله مکارم شیرازی گذاشته ام .
شما که ناقص العقل هستی من چکار کنم ؟؟!!
و مطالب و پراکنده گویی هایی که برای مشوش کردن ذهن خواننده گذاشته ای هیچ ربطی خواندن اهل قبور ندارد و دوباره سوالاتم را می گذارم :
یکی از مصداقهای خواندن من دون الله اهل قبور هستند .
چون موضوع اصلی تاپیک خواندن اهل قبور بود من هم اهل قبور را مطرح کردم .
چرا به صراحت به سوالات من پاسخ نمی دهی و فرار می کنی ؟؟
1- شما اهل قبور را من دون الله می دانید یا خیر ؟؟
2-آیا قبول داری طبق ایه ی 62 سوره ی حج خواندن من دون الله باطل است ؟؟
3-چرا فریب کاری که در مورد ایه 3 سوره ی زمر کرده بودی و اولی و دومی کرده بودی پاسخ نمی دهی ؟؟
از خوانندگان محترم می خواهم که قضاوت کنند و ببینند که آیا آخوند عبدالحسین به صراحت پاسخ می دهد یا دو مرتبه فلسفه بافی می کند .
-
نویسندهنوشته ها
شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.
.
این جمله نادیده گرفته شده ” باباجون این مثلا تعریف رو که البته تقسیم بندی است نه تعریف،از کجا آوردی؟ “.
این جمله هم ” خدایی که همه امور به اوست و در 3 زمر ملت را به جهت تقرب البته به زعم شما یقه گیر کرده، چرا اینجا اجازه داده؟ “.
فایده نقل داستان توسل برادران یوسف به پدرشان؟ چرا یعقوب یا خدا آنها را سرزنش نکردند؟ کجا خدا دستور داده که میشود اینکار را کرد؟
این جمله هم نادیده گرفته شد ” اول و دوم هم ندارد. قبول. ” مخصوصا لفظ ” قبول “. به موجوداتی که استخوانهای بیرون زده روی سرشان دارند نشان دهید متوجه میشوند چه رسد به موجوداتی که فکر میکنیم مثل خودمان، انسان هستند.
این جمله هم نادیده گرفته شد ” حالم به هم می خورد وقتی قرار باشد دوباره ببینم که شما فهم و توان درک نوشته خود را هم ندارید. “.
انصافا نمی فهمی که چه مینویسی یا ادا و اطوار در میاری؟ ذاتا نمی فهمی یا خودت رو کارمند سیرک میبینی از اون دماغ قرمزها؟
می دانید که کسی برای جواب دادن ایراد مطرح نمی کند. من به نوشته های شما ایراداتی گرفته ام که گرفته ام و گرفته و گرفته ام و البته جواب هم گرفته ام. چه جوابی؟ تعارف میکنی که میگی جواب ندادی؟ نه، وجدانا جواب گرفته ام. کجاست؟ اینجا.