Home › انجمن ها › گفتگوی ازاد › مناظره اوربان با نماینده مدعی شیعه در دنیای مجازی بنام جناب ولیعصر عج
این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط اوربان موحد در 10 سال، 1 ماه پیش بروز شده است.
-
نویسندهنوشته ها
-
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4786شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4787
گفتی اوربان=دیگه مناظره نمیکنم باهات جوابت هم لینک میکنم میگم شاگردام برات بیارند
ولیعصر=چی شده؟ترسیدی؟
اوربان=نه من بترسم
اوربان=خودت دیدی که تو مناظره انلاین بعضی وقتا من برا تو جواب نداشتم و بعضی وقتا تو برا من جواب نداشتی
ولیعصر=چطور تو مناظرات قبلیت با دیگران حاضر جواب بودی ولی حالا کم اوردی ؟
جواب: به اخوند مختار بوسایی عرض کردم که ایا کسیکه تو بحث فقط میگه رو کم میکنم و جدل میکنه و خودرو از درجه حمار بودن بایین تر کشیده میشود وقت گرانبهای خود را ساعت ها بدو داد؟؟؟همین حرفت رو نگاه کن ولیعصر=چی شده؟ترسیدی؟
ایا کسیکه دنبال حقایق باشد نه امام زمان برستی این حرف را میزند. تو که دنبال ترسو بودن و رو کم کنی و شهرت و مغلطعه هستی من بهت وقت زیادی بدم؟؟؟ حالا هم اگر بهت وقت دادم فقط خواستم نشان بدم چقد اخوندا کذاب و سفسطه گر هستن.تو هم از حوزه تون اموختی که با عر عر اضافی فقط سر مخاطبانتان را شیره بمالی . ولی در این بحث ها نشان دادی که چقد بیسواد و حقیری. دوستان ببینید که چقدر دستش تهی و خالی است.ههههههههههه.این خندم رو به نشانه تمسخر ندان بلکه خنده ای است که حرصم میگیره امثالی نادان مثل تو شدن رییس ایران و جوانان بی گناه رو میکشن و مخالفان فکری رو ترور میکنندواقعا در طول 5سال مناظراتم تو ابلهترین شخص و نادان ترین شخصی بودی که دیدم وباهاش بحث کردم
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4797عبید بن رفاعه تو صحابی یا تابعی بودنش هم شک داشتن علمای رجال مثلا عده ای زیادی اورا کبار تابعی دانستن و عده زیادی هم اورا صحابی دانسته اند مثلا کسانی که میگن در شخصیتش صحابی یا کبار تابعی بودن شک هست مثل ابن نعیم اصفهانی در معرفه الصحابه جلد 2ص 125 میگوید:
عُبَيْدُ بْنُ رِفَاعَةَ بْنِ رَافِعٍ الزُّرَقِيُّ سَكَنَ الْمَدِينَةَ، قِيلَ: إِنَّهُ أَدْرَكَ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، وَوُلِدَ فِي عَهْدِهِ، مُخْتَلَفٌ فِيهِ
قال الحافظ في تهذيب التهذيب 7 / 65 :
ذكره أبو نعيم فى ” الصحابة ” ، و قال : مختلف فيه ، قيل : إنه أدرك النبى
صلى الله عليه وآله وسلم .
و ذكر له حديثا رواه عن النبى صلى الله عليه وآله وسلم ، اختلف فيه على الليث ،
فروى عنه بإسناد عن عبيد بن رفاعة ، عن أبيه . و هو الصواب .
و قال البغوى : يقال : إنه ولد فى عهد النبى صلى الله عليه وآله وسلم . انتهى
و………….
اما تمامی احادیثی که به طریق مستقیم از ایشان نقل شده مثلا بخاری در ادب لمفرد و ترمذی و نسائی و ابن ماجه همگی این روایات ضعیف هستند . نمونه اول را عرض نمودم حالا احادیثی که به طریق مستقیم از ایشان نقل شده و تضعیفشو هم میارم
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #47981-عن عبيد بن رفاعة الصحابى قال : قال رسول الله صلى الله عليه وسلم : ” يشمت العاطس ثلاثا فإن زاد شئت فشمته و إن شئت فلا ” .
** د ت
( فتح الباري 605/10 )
** قال الحافظ فى ” الفتح ” 10 / 605 : قال النووى : هو حديث ضعيف ، قال فيه الترمذى : هذا حديث غريب ، و إسناده
مجهول أ.هـ. ، قلت : إطلاقه عليه الضعف ليس بجيد ، إذ لا يلزم من الغرابة
الضعف ، و أما وصف الترمذى إسناده بكونه مجهولا فلم يرد جميع رجال الإسناد فإن معظمهم موثقون ، و إنما وقع فى روايته تغيير اسم بعض رواته و إبهام اثنين منهم .
ادرس=روضه المحدثین جلد6 ص 138
2-مشکاه المصابیح جلد3ص 26: عن عبيد
بن رفاعة عن النبي صلى الله عليه وسلم قال : ” شمت العاطس ثلاثا فإن زاد فشمته وإن شئت فلا ” . رواه أبو داود والترمذي وقال : هذا حديث غريب
3- علامه ی محدث شیخ ناصر البانی در کتاب صحیح وضعیف الجماع صغیر جلد30 ص66 در روایتی که به طریق مستقیم از عبید بن رفاعه ذکر شده می فرماید14566 – يشمت العاطس ثلاثا فإن زاد فإن شئت فشمته و إن شئت فكف .
تخريج السيوطي
( د ن ) عن عبيد بن رفاعة الزرقي مرسلا .
تحقيق الألباني
( ضعيف ) انظر حديث رقم : 6429 في ضعيف الجامع .
4-در کتاب السلسله الاحادیث ضعیف وموضوعه واثرها جلد10 ص235 می فرماید( يشمت العاطس ثلاثاً ؛ فإن زاد ؛ فإن شئت فشمته ، وإن شئت فكف ) .
ضعيف
أخرجه أبو داود (2/ 318) ، وأبو بكر الشافعي في “الفوائد” (6/ 181) ، وابن السني (248) عن يزيد بن عبد الرحمن عن يحيى بن إسحاق بن عبد الله ابن أبي طلحة عن حميدة – أو عبيدة – بنت عبيد بن رفاعة الزرقي عن أبيها عن النبي – صلى الله عليه وسلم – قال … فذكره .
قلت : وهذا إسناد مرسل ضعيف ؛ عبيد بن رفاعة الزرقي ؛ ولد في عهد النبي – صلى الله عليه وسلم – ، ووثقه العجلي .
وحميدة – أبو عبيدة – بنت عبيد مقبولة عند الحافظ .
ويزيد بن عبد الرحمن – وهو أبو يزيد الدالاني – ضعيف .
اینم از یکی مرسل تابعی ات………………………
اگر بخوای همه شو واست رد میکنم مقاله جاهلانه ات.
برو بچه جان ابروی خود را بیشتر از این نبر با ابن مذهب باطلت……
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4809بسم الله الرحمن الرحیمدوست عزیز جناب اوربان شما مجبور هستید که ادعایتان را ثابت کنید در غیر این صورت باید عذر خواهی کنید دیگه زمان ابن تیمیه نیست که ی دروغ بزرگ بگی کسی کاری باهات نداشته باشه . یا ثابت کن یا فراارررررررررررررررر .آخرش به سرنوشت ابن تیمیه کذاب دچار خواهی شد هههههههههههههههههههه
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4810شما گفتید که بخاری مرسل تابعی رو قبول نداشته جالب است بدانید خود جناب بخاری حدیثی از پیامبر نقل کرده که در انجا تابعی از پیامبر نقل کرده از این دو نتیجه میشود بخاری خود درگیری داشته و بابت اثبات این موضوع از شما تشکر میکنم هههههههههههههههههه-عبدالله بن ثعلبه بن صعیر:
امام بخاری و ترمذی و نسائی در صحیح خود،مستقیما از طریق ایشان از پیامبر اکرم حدیث اورده است.
و جالب است بدانید ابن ماجه و نسایی و… از این موارد درکتب خود داشته اند
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4811جناب اوربان واقعا شما باسواد هستید؟من که شک دارم شما میگید دوست صمیمی خالد انصاری هستم ولی در پالتاک حتی جرائت نمیکنید خودتون معرفی کنید و میگوید خطر داره ولی جالب است بدانید دوستانتان نیز در ایران هستند چطور برای اونا خطر نداره؟شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4812اوربان در نیمباز:من شمیلی شکست دادم و وادارش کردم فرار کنه تو که چیزی نیستی
اوربان در اسلام تکس:
من برای شکست دادن و فراری دادن شخص باهاش مناظره نمیکنم میخوام حق بهش نشون بدم
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #48131-بفرما حجیت صدرصد اثر موقوف منفصل در اصول اعتقادی را اثبات کن.(عدم اثبات=فرار)2-بفرما حجیت مراسیل تابعی را در اصول اعتقادی ثابت کن
3-بفرما ثابت کن نواده ی ابن سبا نیستی
4- شیخ الاسلام ابن تیمیه شیر مرد ضد رافضی بود.گفتی او کذاب است .نمیزارم بحثو عوض کنی و فرار کنی از ثبوت دلیلت برامامت . لیکن میگم مذهب تو 9دهم دروغه بیشتر از این بر رسواییت اضافه نکن .تقیه و دروغ و نفاق رو از جناب مجلسی اموختید .من به یک معمم مثل تو که عقلش تو چاه جمکران انتظار بیشتری نیست . درغگو این تیمیه است که میگه فقط خدا را برستش کن یا آن مجلسی و کلینی بیچاره که میگن برو قبر ببرست و از بنده ی بیچاره که خودش محتاج به خداست کمک بخواه.واقعا برو شلوراتو قشنگ نگاه کن اگر مردی . شلوار شما بر از نجاسته . شلوار اهل سنت باکی ومذهبمون بر است از فضایل و دوری از دروغگویی و تقیه و خمس و امام زمان(عججججججججججج) وصیغه .ما معلومه مادرامون عفیف هستند ولی ایا کسانی که تابع مکتب صیغه هستن در عفیف بودن مادرانشون یقین دارند؟منتظرم فرار نکنی از دلیل غلطی که بر امامت ساختگی علی دادی .منتظرم مرد باشی (هرچند من میدونم موش هستی و مرد نیستی) و اثبات کنی حجیت دلیلت را .همچنان منتظریم.ادرکننننننننننننننننننننی
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #48141-بفرما حجیت صدرصد اثر موقوف منفصل در اصول اعتقادی را اثبات کن.(عدم اثبات=فرار)2-بفرما حجیت مراسیل تابعی را در اصول اعتقادی ثابت کن
3-بفرما ثابت کن نواده ی ابن سبا نیستی
4- شیخ الاسلام ابن تیمیه شیر مرد ضد رافضی بود.گفتی او کذاب است .نمیزارم بحثو عوض کنی و فرار کنی از ثبوت دلیلت برامامت . لیکن میگم مذهب تو 9دهم دروغه بیشتر از این بر رسواییت اضافه نکن .تقیه و دروغ و نفاق رو از جناب مجلسی اموختید .من به یک معمم مثل تو که عقلش تو چاه جمکران انتظار بیشتری نیست . درغگو این تیمیه است که میگه فقط خدا را برستش کن یا آن مجلسی و کلینی بیچاره که میگن برو قبر ببرست و از بنده ی بیچاره که خودش محتاج به خداست کمک بخواه.واقعا برو شلوراتو قشنگ نگاه کن اگر مردی . شلوار شما بر از نجاسته . شلوار اهل سنت باکی ومذهبمون بر است از فضایل و دوری از دروغگویی و تقیه و خمس و امام زمان(عججججججججججج) وصیغه .ما معلومه مادرامون عفیف هستند ولی ایا کسانی که تابع مکتب صیغه هستن در عفیف بودن مادرانشون یقین دارند؟منتظرم فرار نکنی از دلیل غلطی که بر امامت ساختگی علی دادی .منتظرم مرد باشی (هرچند من میدونم موش هستی و مرد نیستی) و اثبات کنی حجیت دلیلت را .همچنان منتظریم.ادرکننننننننننننننننننننی
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #48151-این همه به مخت فشار اوردی که نشان بدی بخاری توش تناقضه؟؟گوش کن اخوند بیسواد: ما در درایه و حدیث شناسی بحثی داریم تحت عنوان [
اداء و تحمل حديث در این بحث قسمتی داریم به نام سماع در مورد سماع چنین است که عرض میکنم [سمعت فلانا (شنيدم از فلاني) وحدّثنا و حدّثني (با ما و با من صحبت کرد) و اخبرنا و اخبرني (به ما و به من خبر داد) انبأنا و أنباني (به ما و به من گزارش کرد قال لي او ذکرلنا، او ذکرلي (به من گفت، براي ما و براي من بحث کرد) گفتن “قال و ذکر” بدون “لي” از همة عبارتها پايينتر است، زيرا احتمال دارد راوي شخصاً اين مطلب را از او نشنيده و عبارتي را گفته است: (قال) که واقعيت از آن بروشني فهم نمي گردد و همچنين عملي را “تدليس” مينامندبنظر حافظ ابن کثير (م ـ 755) شکل افراد (حدثني) عاليتر است زيرا شکل جمع (حدثنا) محتمل ميدارد که جمعي با او بودهاند در صورتيکه قصد راوي اين نبوده است. (اختصار علوم الحديث ص: 123) و علوم الحديث صبحي صالح ص: 90.
اما در صحیح بخاری چنین شخصی امده از دو وجه است اول اینکه 90درصد علمای درایه ورجال او را صحابه میدانند من جمله امام ابن حجر و نسائی و…………. و بخاری ومسلم هم توش به شرط سماع از نبی راویان زیادی توش هست که چنین باشد .لیکن عبدالله بن ثعلبه خود حدیث را شنیده . باسخ دیگر از این وجه است که از در لفظ حدیث ذکر شده که اخبرنی عبدالله بن ثعلبه و این را محمد بن مسلم الشهاب الزهری شاگرد عبدالله بن ثعلبه ذکر نموده که میفرماید از ابن ثعلبه شنیدم .لیکن این شخص را بخاری صحابه میدانسته و ازش روایت نموده. تو لفظ حدیث هم اخبرنی اومده که مال کسانی است در عصر نبی متولد شدن اما فقط سماعی از ایشان روایت شده.بس واقعا نفهمی که با اصول ابتدایی درایتی نا اشنایی .بنظرم اخوندی هستی بادکنکی که زود بادت میخوابه واز نسل همون چاه جمکرانی هستی.انچه که عیان است چه حاجت به بیان است!!!!!!!!!!!!!
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4816در مورد نسائی و ترمذی و ابن ماجه باید عرض کنم کم اوردی و دیدی که غلط کردی.خیررررررررررررررررررررررررررررررررررر اینا کتب صدرصد صحیح نزد اهل سنت نیستند و نباید لفظ صحیح بر اونها گذاشت .دیگه این غلطتتو تکرار نکن بچه.قبلا شرحم هم بر آنها گذشت و لیکن بنظرم کسی که خودش را به عفیریت وگاویت بزند ما به زور نمیتونیم از گاویت بیاریمش بیرون ولی بالاخره به نقطه ای رسیدی که در حال کم اوردنی و داری فقط نفسهای اخرتو میزنی تا بری بیش امام زمانت
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4817دوستـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان خواننده: شاهد باشید وقتی روافض کم بیاورند اطلاعات بازیهاشان شروع میشود.ایشون اخوندی هستن اطلاعاتی .از امثال اونهایی هستند که نوبادی از چابهار را که به محض برگشت از خارج ترورش کردن است .نوبادی در بالتاک بود این اخوندای ابله وقتی از بحث باهاش کم اورند شروع به زمینه سازی ترورش کردن و موفق شدند.الله نابودشان کند2-خالد انصاری دوست تمامی موحدان است .همه اهل سنت دوستان صمیمی ایشان هستند وماها دشمنان روافض خبیث هستیم وبی شک تا خون در بدن داریم با شما حقیران رذیل بحث خواهیم نمود .
3-من لزومی نمیبینم در بالتاک به یک خر اطلاعاتی معمم اطلاعاتو بدم تا بیفتن دنبالم .بهتر و عاقلانه است با ایدی ناشناس بیام و حرفامو برسونم .من هیچوقت اطلاعات شخصیو به بک نجس رافضی نمیدم .بس دیگه دنبال اطلاعات شخصیم نباش
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4818منهج من بر این است خوب گوش کنمن تابع قرآن و سنت صحیح بیامبر هستم به دور از هرگونه شرک و قبربرستی . در بحث ها شیوه ی خاص خود را دارم .
بستگی به طرفم دارد. اگر طرفم حقیقت جو باشد و معاند و جدل باز نباشد برای روشن شدن حقیقت ها هدفم هست . اگر هم طرفم محقق باشد کمکش میکنم . اگر طرفم معاند باشد و جدل باز به شدت میکوبمش زیرا حدیثی داریم که اگر در آخر زمان گرگ نباشی گرگ ها میخورنت .بس با شخصی گاو مثه جنابعالی که البته صدرحمت بر گاو نهایت شدت را دارم تا وقتی به غلط افتادن بیفتی ومثل الان فقط به رسواییت ادامه بدی و از بحث علمی فرار کنی(مثل امام زمان بری توچاه)
بس کج فهم نباش .طرفمممممممممممممم اخوند کذاب و بیسوادی مثل تو هست . فرارها رو رسواییهاتو ادامه نده .چون خواننده داره میخونه .امنتظرم سوالاتمو جواب بدی اقای علامه اخوند ولیعصر عفیری
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4819بخاطر فرار از جواب و به حاشیه کشاندن بحث توسط ولیعصر نادان اخوند معمم رافضی و عدم جوابگویی های ار ار دبیلو این مناظره را به نفع اهل سنت و حقیقت جویان جهان اعلام میکنم و از خداوند توفیق ناجحیت بیشتر را خواستارم -
نویسندهنوشته ها
شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.
گفتی:دوستان گرامی نگا کنید این زبان نفهم سلفی را جناب اوربان شما گویا صحاح سته به گوشتون نخورده
دوما من 50تا راوی دادم که هم تابعی هستند و شما به من بگو آیا بخاری و ابن ماجه و نسایی و …نمیدونستن که مرسل تابعی قبول نیست که ازش روایت کردن؟
جواب= مثل اینکه واقعا بیسوادی. اهل سنت صحیحن دارند و مسانید و سنن . چیزی به اسم6 تا صحیح ندارند اهل سنت . بس الکی الاغیت خود را به رخ خواننده نکش . این همه زور زدی مقاله ای بی دروبیکر ساختی. حالا گوش کن در مورد عبدالله بن ثعلبه بن صعیر. الاسم : عبد الله بن ثعلبة بن صعير ، و يقال : أبى صعير ، و يقال ثعلبة بن عبد الله بن صعير ، أبو محمد المدنى العذرى الشاعر
الطبقة : 1 : له رؤية
الوفاة : 87 أو 89 هـ
روى له : خ د س ( البخاري – أبو داود – النسائي )
رتبته عند ابن حجر : له رؤية ، و لم يثبت له سماع
رتبته عند الذهبي : له صحبة إن شاء الله
ایشان صحابی بوده بدون شک.در مورد سماعش از نبی فقط توش یک کم شک هست ولیکن نبی را رویت نموده. قال المزي في تهذيب الكمال :
( خ د س ) : عبد الله بن ثعلبة بن صعير ، و يقال : ابن أبى صعير العذرى
أبو محمد المدنى الشاعر حليف بنى زهرة ، و يقال : ثعلبة بن عبد الله بن صعير .
و أمه من بنى زهرة . مسح رسول الله صلى الله عليه وسلم وجهه و رأسه زمن الفتح ، و دعا له . اهـ .
و قال المزى :
قال سعد بن إبراهيم : حدثنا عبد الله بن ثعلبة بن الأصعر ابن أخت لنا .
و قال محمد بن سعد : كان أبوه ثعلبة بن صعير شاعرا ، و كان حليفا لبنى زهرة .
و قال الحاكم أبو أحمد : أبو محمد عبد الله بن ثعلبة بن صعير العذرى ابن عم
خالد بن عرفطة بن صعير حليف بنى زهرة .
قيل : إنه ولد قبل الهجرة و قيل : بعد الهجرة و توفى سنة سبع ، و قيل : سنة تسع
و ثمانين ، و هو ابن ثلاث و ثمانين ، و قيل : ابن ثلاث و تسعين ، و قيل : غير
ذلك فى تاريخ وفاته ، و مبلغ سنه .
روى له البخارى ، و أبو داود ، و النسائى . اهـ .
قال الحافظ في تهذيب التهذيب 5 / 166 :
و قال ابن السكن : يقال له صحبة ، و حديثه فى صدقة الفطر مختلف فيه ، و صوابه
مرسل ، و ليس يذكر فى شىء من الروايات الصحيحة سماع عبد الله من النبى صلى الله
عليه وآله وسلم و لا حضوره إياه .
و قال أبو حاتم : قد رأى النبى صلى الله عليه وآله وسلم و هو صغير .
بس بخاری مرسل تابعی واسطی و صغیر نداشته . اینم یک تدلیس دیگرت . کاری نکن هر 50 شخص رو که نمونه اش رو بررسی نمودم برایت رد کنم تا بیشتر رسوا شوی. بس دست از سر کچلت بردار.
یعنی تا این حد جاهلی که نمیدانی اهل سنت صحیحن دارند و 4کتاب مسانید و سنن همه اش نزد اهل سنت صحیح نیست و ابن ماجه و امام نسائی و… هیچکدام ادعا نکردند که کل کتابشون صحیح است جز امام بخاری و امام مسلم . ان هم بعد هزاران بررسی گفتند که صدرصد صحیح هستند