مناظره اوربان با نماینده مدعی شیعه در دنیای مجازی بنام جناب ولیعصر عج

Home انجمن ها گفتگوی ازاد مناظره اوربان با نماینده مدعی شیعه در دنیای مجازی بنام جناب ولیعصر عج

این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط  اوربان موحد در 10 سال، 1 ماه پیش بروز شده است.

در حال نمایش 3 نوشته (از کل 153)
  • نویسنده
    نوشته ها
  • #4894

    گفتی===

    بگو ولیعصر فرار کرد و چه خوش گفت شیخ محمدالشمیلی کسی که دو ساعت قسم جلاله میخوره که میزان اعتدال مال ابن حجر هست ارزش بحث نداره

    جواب==

    شمیلی استاد اسطبل های جهلیه فعلا خودش در حال فرار است .اگر مرد میبود تشریف میاورد از مناظراتش و فرارهاش ازم دفاع میکرد

    اما اینکه گفتی دو ساعت قسم خوردم میزان الاعتدال مال ابن حجره این کذبه و شمیلی جهت فرارش داره هی همین حرفو تکرار میکنه . با اطلاعات بازی و تحریف حرفام ی حرفی ساخته که خودش هم توش مونده .بابا غلط کرد بیچاره که با اوربان در افتاد.اوربان دست بردارش نیست و نخواهد بود.بگو بیاد دفاع کنه بی ارزش زذل . اون که علامه اسطبلهای جهلیه است بیاد از مذهبش دفع کنه . تو خودت جهالتتو بر همگان اشکار کردم دیگر خواننده خودش فهیم است و می فهمد اطلاعات بازی ها و افترا زدنهای شیعه بغد شکست در مناظرات شروع شده تا داغی که به دلشون دادم سکنی بشه

    گفتی====

    ادعاهایی که باید ثابت کنید:

    1-عبدالله بن صالح بن محمد جهمی

    2-مرسل تابعی مورد قبول اکثر علما نیست

    3-علت روایت حدیث از تابعی(تذکر:نمیخواد تضعیف کنی)

    جواب==

    ما در فقه وقتی قضاوتی میشه چیزی داریم که مدعی وقتی ادعا میکند چیزی صحیح است باید ثابتش کند مثلا این قضیه …..

    #4895
    مثلا این قضیه ==

    فِي يَدِ الْمُ

    دَّعَى عَلَيْهِ لَا بُدَّ مِنْهُ لِأَنَّهُ ) أَيْ الْمُدَّعَى عَلَيْهِ ( إنَّمَا يَنْتَصِبُ خَصْمًا ) أَيْ فِي دَعْوَى الْعَيْنِ ( إذَا كَانَ فِي يَدِهِ ) أَيْ إذَا كَانَ الْمُدَّعَى فِي يَدِهِ ( وَفِي الْعَقَارِ لَا يُكْتَفَى بِذِكْرِ الْمُدَّعِي وَتَصْدِيقِ الْمُدَّعَى عَلَيْهِ أَنَّهُ ) أَيْ الْعَقَارَ ( فِي يَدِهِ بَلْ لَا تَثْبُتُ الْيَدُ فِيهِ إلَّا بِالْبَيِّنَةِ ) بِأَنْ يَشْهَدَ الشُّهُودُ أَنَّهُمْ عَايَنُوا أَنَّ ذَلِكَ الْعَقَارَ الْمُدَّعَى فِي يَدِ الْمُدَّعَى عَلَيْهِ ، حَتَّى لَوْ قَالُوا سَمِعْنَا إقْرَارَ الْمُدَّعَى عَلَيْهِ بِأَنَّهُ فِي يَدِهِ لَمْ تُقْبَلْ شَهَادَتُهُمْ ، وَكَذَا الْحَالُ فِي غَيْرِ هَذِهِ الصُّورَةِ ، وَقَدْ لَا يُفَرِّقُ الشُّهُودُ بَيْنَ الْأَمْرَيْنِ فَلَا بُدَّ أَنْ يَسْأَلَهُمْ الْقَاضِي أَعَنْ مُعَايَنَةٍ تَشْهَدُونَ أَمْ عَنْ سَمَاعٍ ، كَذَا ذُكِرَ فِي مُعْتَبَرَاتِ الْفَتَاوَى ( أَوْ عِلْمِ الْقَاضِي ) عَطْفٌ عَلَى الْبَيِّنَةِ أَيْ أَوْ بِعِلْمِ الْقَاضِي أَنَّ ذَلِكَ الْعَقَارَ الْمُدَّعَى فِي يَدِ الْمُدَّعَى عَلَيْهِ ( هُوَ الصَّحِيحُ ) احْتِرَازٌ عَنْ قَوْلِ بَعْضِ الْمَشَايِخِ فَإِنَّ عِنْدَهُمْ يَكْفِي تَصْدِيقُ الْمُدَّعَى عَلَيْهِ أَنَّهُ فِي يَدِهِ ، وَإِنَّمَا لَا تَثْبُتُ الْيَدُ فِي الْعَقَارِ إلَّا بِالْبَيِّنَةِ أَوْ عِلْمِ الْقَاضِي عَلَى الْقَوْلِ الصَّحِيحِ ( نَفْيًا لِتُهْمَةِ الْمُوَاضَعَةِ إذْ الْعَقَارُ عَسَاهُ ) أَيْ لَعَلَّهُ ( فِي يَدِ غَيْرِهِمَا ) أَيْ غَيْرِ الْمُدَّعِي وَالْمُدَّعَى عَلَيْهِ .

    قَالَ صَاحِبُ النِّهَايَةِ : أَيْ يَحْتَمِلُ أَنَّهُمَا تَوَاضَعَا عَلَى أَنْ يُصَدِّقَ الْمُ

    دَّعَى عَلَيْهِ الْمُدَّعِيَ بِأَنَّ الْعَقَارَ فِي يَدِ الْمُدَّعَى عَلَيْهِ لِيَحْكُمَ الْقَاضِي بِالْيَدِ لِلْمُدَّعَى عَلَيْهِ حَتَّى يَتَصَرَّفَ الْمُدَّعَى عَلَيْهِ فِيهِ ، وَهُوَ فِي الْوَاقِعِ فِي يَدِ الثَّالِثِ فَكَانَ ذَلِكَ قَضَاءً بِالتَّصَرُّفِ فِي مَالِ الْغَيْرِ ، وَيُؤَدِّي ذَلِكَ إلَى نَقْضِ الْقَضَاءِ عِنْدَ ظُهُورِهِ أَنَّهُ فِي يَدِ الثَّالِثِ ا هـ كَلَامُهُ .

    #4896
    بدان اگر این علما اوردند به معنای بذیرش قطعی و مقلدانه از انان نیس م تابع قرآن و سنتیم و مقلد این دو نه مقلد اشخاص و مراجع .ما مثل شما گوسفندوار تقلید نمیکنیم میریم احادیث رو قشنگ بررسی میکنیم اگر صحیح بود قبولش میکنیم آن همه با تعریف مشخصی که اهل سنت برای حدیث صحیح دارند .اگر نبود میکوبیم به دیوار .اگر این اشخاص فرموده باشند به معنی اطاعت بی چون و چرا و قبول صدرصدشون نیس .در ضمن برای امام بخاری باید عرض کنم عبیدالله بن رفاعه رو جواب دادم و ایشان هیچوقت به حجیت مراسیل لب نگشوده اند.

    در مورد مرسل تابعی ما اهل سنت طبق کلاس درایه ای که برات گذاشتم مراسیل را شرح دادم و تکرار مکرارت خوب نیس. اما شما که مدعی هستی مرسل تابعی هم در اصول اعتقادی و هم در احکام بدون شک حجت است بفرما بینه ات را ارایه بده علی البینه

    این قاعده ابتدایی فقهی رو نخوندی و شدی آخوند و حجت الاسلام!!!!!!!!!!مدعی باید بینه ارایه بده نه داعی ای جاهل رافضی

    بازم سوالو تکرار میکنم

    -حجیت اثر موقوف منفصل در باب اصول اعتقادی را اثبات کن(عدم اثباش فرار است و جواب هم ندی تا اینجا قضاوت رو به خواننده بسباریم و از ادامه دادن جدل ببرهیزیم )

    -حجیت مراسیل تابعی در باب اصول اعتقادی را اثبات کن مدعی بر حجیتش(عدم اثباش فرار است و میتوانی جواب هم ندی وسکوت کنی و تا اینجا قضاوت رو به خواننده بسباریم و از ادامه دادن جدل ببرهیزیم )

    والسلام علیکم ورحمه الله

    تمام شدن بحث را اعلام میکنم و نمگویم فراری کیست تا خواننده خودش قضاوت کند . امیدوارم همگی به سبیل حق هدایت شویم

    برای ولیعصر هم دعا میکنم هدایت شود -دوست عزیز بحث را مختومه اعلام میکنم و از بحث علمی با شما تشکر میکنم و اهانت هاتو میبخشم و شما هم ناراحت نباش از ما

    والله مستعان

در حال نمایش 3 نوشته (از کل 153)

شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.