Home › انجمن ها › گفتگوی ازاد › مناظره اوربان با نماینده مدعی شیعه در دنیای مجازی بنام جناب ولیعصر عج
این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط اوربان موحد در 10 سال، 1 ماه پیش بروز شده است.
-
نویسندهنوشته ها
-
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4874شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4875گفتی======
دوستان نگاه کنید کذب این کذاب را
جناب اوربان مسیح و زبیر و احسان همگی در ایران هستند و تابه حال هیچ بلایی به سرشان نیامده ولی شما چه؟چرا میترسید خودتون در پالتاک نشان دهید؟نکنه اصلا ایدی در پالتاک ندارید؟و بعد باید بدانید که از هرکس پرسیدم گفتند کذاب است و اهلسنت همچین کسی را نمیشناسند
باسخ=======
کووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووور خوندی .من اطلاعات شخصی و روابطمو تو دنیای مجازی به عفیر برست رافضی بچه متعه ای نمیگویم بس دیگر تلاش نکن .چون واقعا خواننده فهمیده الان چی زیر سرته . تو نیمباز هم کسی اطلاعات شخصیمو نمیدونه و نخواهند دانست .بس بدان دعوتگران با اسم مستعار بسیار هستند و این نشانه مفقودالاثر نیست .شما به فکر این باش متعه ای نباش و ببین واقعا طبق حدیث صادق و باقرتون اگر زن شوهردار خوابید با مرد نامحرم برای صیغه نباید درباره کار ان مرد نامحرم تفتیش نمود.تو به فکر مفقودالاثر بودن نسب خودت باش کاری به اینکه من کی هستم نداشته باش .چون هیچوقت از من اطلاعاتی نمیتونی بگیری…………………….
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4876دوستات شاهد باشید من نمیزارم فرار کنه .این حرفات هم به دردت نمیخوره .ببین بین سخنان تالارمون چنین چیزی هست؟؟؟؟خیر نیست و اینم ضعفتو نشون میده و فرارت از جواب سوالباززززززززززززززززز تکرار میکنم سوالاتمو ایها الناس
1-بفرما حجیت صدرصد اثر موقوف منفصل در اصول اعتقادی را اثبات کن.(عدم اثبات=فرار)
2-بفرما حجیت مراسیل تابعی را در اصول اعتقادی ثابت کن.(عدم اثبات=فرار)
3-بفرما ثابت کن نواده ی ابن سبا نیستی.(عدم اثبات=فرار)
منتظریم این غلطی که کردی و رو اثبات کنی . دیگه نشنوم الکی دست و با بزنی ای اخوند خبیث
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #48771-بفرما حجیت صدرصد اثر موقوف منفصل در اصول اعتقادی را اثبات کن.(عدم اثبات=فرار)2-بفرما حجیت مراسیل تابعی را در اصول اعتقادی ثابت کن.(عدم اثبات=فرار)
3-بفرما ثابت کن نواده ی ابن سبا نیستی.(عدم اثبات=فرار)
منتظریم این غلطی که کردی و رو اثبات کنی . دیگه نشنوم الکی دست و با بزنی ای اخوند خبیث
زودددددددددددددددددددددددباش .یا لا .یا لا . خر خودتی که خواننده را با این مغلطه کاریها داری فریب میدی . زود باش ای نادان .زود باش عفیر برست.زود باش مدفوع خور ائمه(انوارالولایه گلبایگانی-کافی کلینی)
منتظریم ای نادان
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4883بسم الله الرحمن الرحیمجناب اوربان همه میدونند وقتی کم میاری عصبانی میشی وشروع به اهانت میکنی و این کافیست برای بطلان سلفیت که از بازل پیروی میکنند
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4884جناب اوربان اگه ثابت کنی که عبدالله بن صالح جهمی است حاضرم ثابت کنم پیرو ابن سبا نیستم و فقط و فقط ثابت کن که عبدالله بن صالح جهمی است والسلامشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4885جناب اوربان من بحثم این نیست که تابعی ضعیفه یا ثقه من بحثم اینه علماتون مستقیم از طریق تابعی از پیامبر حدیث اوردند و جناب بخاری نیز جز این علماست و شما بجای اینکه بیاید و تضعیف کنی راوی را بیا و علت اینکار بگو و از علمات دفاع کنشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4886ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههه
جناب اوربان دوباره تکرار میکنم زبیر و مسیح و احسان در ایران هستند و هیچ خطری تهدیدشان نمیکنه و من هم نه آخوند هستم و نه اطلاعاتی
دوما این شما بودید که به دوستتون سفارش کردید که بگه نماینده القاعده هستم و برای ادرس پوسای و ولیعصر جایزه میدیم البته بنده و جناب پوسای هردو ادرس دادیم ولی نه خبری ازشون شد نه جایزه دادن
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4887جناب اوربان یا از ادعا های پوچت دفاع کن یا مطلب نذار و اگر مطلب تکراری و سفسطه ای گذاشتی جواب نخواهم داد و دوست داری هم جا بگو ولیعصر فرار کرد و چه خوش گفت شیخ محمدالشمیلی کسی که دو ساعت قسم جلاله میخوره که میزان اعتدال مال ابن حجر هست ارزش بحث ندارهادعاهایی که باید ثابت کنید:
1-عبدالله بن صالح بن محمد جهمی
2-مرسل تابعی مورد قبول اکثر علما نیست
3-علت روایت حدیث از تابعی(تذکر:نمیخواد تضعیف کنی)
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4888اهانت نیست .ایا من میگویم بچه متعه ای ایا اهانت است ؟؟؟؟ خیرمیدونی چرا؟؟
چون در مذهب شما هر کس وقتی یکبار صیغه کند مقام حسن و دوبارش مقام حسین و سه بار مقام علی و چهارمیش مقامهای بالاتر و….. بس وقتی میگویم بچه متعه ای هستی نباید ناراحت بشی چون مذهب شما بر است از متعه و خیراتش .بس این اهانت نیست بلکه من به شما لطف نمودم و شما را نواده متعه خطاب نمودم تا از ثمرات ایمان به ان مستفید شوی .
لیکن تو غصه میخوری که بهت گفتم ولیعصر عفیری
اما این هم اهانت نیست چون خر با کرامت نبی رو شما واقعا عین امام زمانتون قبول دارید…….هههههههههههههههههههههههههه
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4889کلاس درس دیگری برایت میگذارم به صورت رایگان شاید که حالی شدی
در اینجا برات تعریف حدیث مردود رو میگم تازه اگر روایتی که دادی حدیثش بدانیم .این روایتت یک اثر است و حتی نه مسند است نه حدیث ولی باز میگم اگر بالفرض حدیثش بدانیم حدیثی مردود ست
وتعریف حدیث مردود در این جاها که ادرس میدم به صورت متفق ذکر شده است
شرح نخبه عسقلاني ص: 61، 62، 24، 25 و الباعث الحثيث شرح اختصار علوم الحديث ـ ابن اثير ص 47، 50، 51-مقدمه ابن صلاح ج 2ص 128-کلید حدیث شنسی جلد1ص 35
حديث مردودحديث مردود حديثي است که در يکي از جهات ذيل ضعف و عيب و نقص متوجه آن گردد:
الف ـ از جهت مسند و سلسله که فاقد نظم و اتصال باشد.
ب ـ از حيث احوال تک تک راويان که واجد شرايط روايت حديث نباشند.
ج ـ از حيث متن که مخالف واقعيات و مسلّمات باشد و قابل تأويل و توجيه هم نباشد و اينک توضيح يکايک آنها.
الف ـ حديث مردود بعلت فقدان نظم و اتصال سند و سلسله چهار قسم است:
1- مُرْسَل: حديثي است که سقوط راوي در بين تابعي و پيامبر – صلى الله عليه وسلم – صورت گيرد. مثلاً عبدالله بن دينار تابعي بگويد: “قال النبي کذا (1) “.
2- مُعَلَّق: حديثي است که سقوط راوي از اين سر سلسله واقع شود. مثلاً ابن ماجه از شيخ خويش نقل نکند بلکه از شيخ شيخش نقل کند که او را هم نديد است.2
3- مُعْضَل: حديثي است که سقوط راوي در وسط سلسله دو نفر يا بيشتر و بطور متوالي تحقق يافته است.3
4- مُنْقَطِع: حديثي است که سقوط راوي دو يا بيشتر اما غير متوالي باشد و در دو موضع از سلسله صورت گيرد.4
توجه ـ سقوط راوي که موجب پيدايش اين چهار قسم و عدم اتصال سلسله ميگردد دو نوع است:
1- سقوط واضح: که با توجه به زندگينامة راويان و تاريخ تولد و وفات آنها معلوم ميشود که اين دو راوي امکان ندارد يکديگر را ملاقات کرده باشند پس در بين آنها يک راوي ديگر وجود داشته که در اين سلسله سقوط کرده است.
– سقوط خفي: علايم سقوط راوي آنقدر مخفي باشد که تنها اشخاص ژرفبين و دقيق آنهم با تلاش و تعمق زياد بتوانند بفهمند که يک راوي در اين سلسله سقوط کرده است و در اين صورت چنين اسقاطي را “مُدَلَّس” مينامند زيرا راوي سرپوشي بر روي اين سقوط گذاشته است و وانمود کرده که او را ملاقات کرده است و راوي ديگر سقوط نکرده است و مُدَلَّس معمولاً با عباراتي ادا ميگردد که احتمال ميدهد او را ملاقات کرده باشد مانند “عن فلان يا قال فلان” و اگر عبارتي بگويد که در ملاقات کردن صريح باشد مُدَلَّس بحساب نميآيد بلکه کذب و دروغ محض است
این اقای عروه نه ابوبکر را دیده نه ازش هم سایقه سماع بوده .هیچ جا ذکر نشده که عروه سماع یا دیداری با ابوبکر داشته واین همه به دیوار میکوبی نمیتونی حجیت مرسل تابعی و اثر موقوف منفصل را ثابت کنی چون خودت هم میدونی روایتی مردود دادی و الان توش گیر کردیشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4890اما این قسمت رو خواهشا خوب بفهم
نزد فقهاء و اصوليين، مرسل از اين عامتر است، لذا نزد آن ها هر منطقع به هر شكلى كه انقطاع آن صورت گرفته باشد، مرسل است.
درباره حكم عمل و حجت آوردن حديث مرسل در ميان علماء اختلاف است. بعضى ها گفته اند به خاطر فقدان شرط اتصال سند، و جهل و ندانستن احوال راوى حذف شده، مرسل ضعيف و مردود است. ولى ائمه ثلاثه: ابوحنيفه، مالك و احمد، مى گويند: مرسل به شرطى كه از ثقه باشد صحيح است، و از آن به عنوان حجت استفاده كرده مى شود، آن ها مى گويند وقتى كه تابعى ثقه باشد، او اين كار را به خاطر اعتماد انجام مى دهد، و براى قبول آن شروطى را نيز وضع نموده اند.
مرسل صحابى، همان است كه صحابى از قول رسول خدا ص و يا فعل وى، در صورتى كه خود به خاطر خردى سن يا تأخير اسلام و يا غياب از همان صحنه، شاهد آن نبوده و آن را نشنيده، خبر بدهد، و اين نوع احاديث زياد مى باشد. حكم مرسل صحابى اين است كه: عمل به آن صحيح و قابل حجت مى باشد.
حالا باز میگم برو سخنانی که درمورد مرسل گفتم لطف کن برو یخون اقای عفیریشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4891اتفاقا ما اهل سنت بر عکس شما روافض خیلی کار داریم راویی ثقه یا ضعیف باشد . یا اینکه حدیث صحیح است یا ضعیف یا اینکه طریقش مورد اعتماد است یا نه .بس اومدم بررسی نمودم مقاله باطلتو و تا دیدی که چه سوتی عظیمی دادی حالا میگی کاری نداری .مگه میشه جانم؟؟؟ما مثل شما هرچی مجلسی بگه قبول نمیکنیم امام شافعیمون می فرماید هر جا حدیث صحیح نکفتم بکوبید به دیوار .این نشان میده ما تا چه حد منعطفیم وقواعد مشخصی برای صحیح و ضعیف داریم ولی تو غصه مذهب بی حدیث صحیحت را بخور که معلوم نیس صحیح و ضعیفش و اون فقهتون رو از روایتهای جعلی گرفتید .اما بدان اگر این علما وردند به معنای بذیرش قطعی و مقلدانه از انان نیس م تابع قرآن و سنتیم و مقلد این دو نه مقلد اشخاص و مراجع .ما مثل شما گوسفندوار تقلید نمیکنیم میریم احادیث رو قشنگ بررسی میکنیم اگر صحیح بود قبولش میکنیم آن همه با تعریف مشخصی که اهل سنت برای حدیث صحیح دارند .اگر نبود میکوبیم به دیوار .اگر این اشخاص فرموده باشند به معنی اطاعت بی چون و چرا و قبول صدرصدشون نیس .در ضمن برای امام بخاری باید عرض کنم عبیدالله بن رفاعه رو جواب دادم و ایشان هیچوقت به حجیت مراسیل لب نگشوده اند.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4892خنده زوری و عاری زیاده .احیانا یک لیوان اب جمکران نوش جان کن از ن فاضلاب خانه ی امام زمانی بعد بخندی برایت بهتر است .خنده اجباری نشان فرارت از جوابه سوالاتمه.گفتی===
جناب اوربان دوباره تکرار میکنم زبیر و مسیح و احسان در ایران هستند و هیچ خطری تهدیدشان نمیکنه و من هم نه آخوند هستم و نه اطلاعاتی
چواب===
مطمئن باش هیچوقت ردی به دستت از جانب من بهت نمیرسه . من هیچوقت بهت اسم .نشانی .ایدی و…. رو نمیدهم .اینکه هرکسی ایران باشه یا نه به من ربطی ندارد .من محافظه کار هستم و هیچوقت به یک بچه متعه ای ادرس نمیدم اونم از نوع اخوند و جمکرانی و مست حیدر و اطلاعاتی .بس دیگر خودت را فریب نده و جوابها سوالاتمو بده و بحث رو به حاشیه نکش .چون همه خوانندگان عزیز میبیننند چطوری داری طفره میری .اخر اثر موقوف منفصل و حجیتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت!!!!!!!!!هذا عجیب جدا .هیچ کس ادعا نکرده که موقوف در اصول حجت است این اخوندک نادان ادعا میکند اون هم با سفسطه های امام زمانی
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4893گفتی===دوما این شما بودید که به دوستتون سفارش کردید که بگه نماینده القاعده هستم و برای ادرس پوسای و ولیعصر جایزه میدیم البته بنده و جناب پوسای هردو ادرس دادیم ولی نه خبری ازشون شد نه جایزه دادن
باسخ ====
لعنت خدا بر کذاب . بر اجداد کذاب . دروغی بگو که همه باور کنند
میخواهی برونده سازی کنی که من نفوذی القاعده تو ایرانم؟؟؟لعنت خدا بر ابنا ءصیغه باد
تو چه عددی هسنی ای بچه متعه که بنده برات جایزه بزارم .نه علمی داری نه سوادی نه شخصیت شناخته شده ای هستی نه نسب داری نه هیچی.یک مست چاه جمکرانی و من بیام برای یک ولد المتعه جایزه بزارم
خودتو اینجور با افترا میخواهی مشهووووووووووووووووور کنی ای کذاب متعه ای ؟؟
یک ایدی با نام مقاتل اسلام در نیمباز غلطی کرده فک کردن منم . اخر ای احمق من تا بحال وارد هیچ روم رفضی نشده ام ولی این مقاتل اسلام همیشه روم شماها بوده و برادر سقیفه در جریان هستن و این امبوسایی هم حرفاشو درم که سو تفاه بوده .بس ای متعه ای ابله افترا نبند
در واقع افترا مذهب شماست وافتروا علی اعائکم وشهروهم و باهتوهم . شماها از مجلسی و کلینی اموختید به مخالفتنان افتر بزنید .ای رو شیاه بیچاره .حالا که کم اوردی میخواهی من رو منتسب به گروه گرایی و فرقه گرایی کنی تا برونده افتراهایت تکمیل شود .کوووووووووور خوندی .من نماینده هیچ گروهی نیستم و ادمی مستقل هستم .جوانی 20ساله که فقط تابع قرآن و سنت نبی است وبسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس .نه تابع کلینی و مجلسی و ان مراجعتون
-
نویسندهنوشته ها
شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.
2-بفرما حجیت مراسیل تابعی را در اصول اعتقادی ثابت کن.(عدم اثبات=فرار)
3-بفرما ثابت کن نواده ی ابن سبا نیستی.(عدم اثبات=فرار)
من اینقدر تکرارش میکنم تا همه بفهمند چه سوتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتی دادی و هیچوقت نمیتونی اثباتش کنی. بفرما ثابتش کن .بست بعدی جوابشو نیاری به منزله باطل بود دلیلت است و فوووووووووووت شدن اصل امامت چاه جمکران و بقیه شون
محدثان به مراسيل تابعي هيچگاه احتجاج نکرده اند – بفرما نشان بده اهل سنت در باب غير احکام اعتقادات اصولي به حجيت مرسل تابعي دارند .هنوز هم که هنور است منتظرم ولي نتونستي ادعاي باطلت را ثابت کني گفتي سخاوي چنين گفته و آمدي چنين گفته و انصاري و ملا علي قاري
اي نادان اينا فقيه هستند نه محدث و اگر هم گفته باشند فرض کنيم گفته اند .حرف اين علماي درجه 100000اهل سنت رو ما در باب اصول نميتونيم قبول کنيم چون قولي شاذ است .و نظر اهل سنت رو برات گفتم .واقعا برو دوباره حرفامو و کلاس درسي که درباره مرسل و انواع و حجيت ان بيان نمودم بخون تا ديگر اينقد بيسواد و جهالتت را به رخ ما نکشي. از اون سايتي که هم کبي کردي برو قشنگ نگاه کن که بحثش تازه روي مرسل تابعي کبار است نه تابعي واسطي………………..چقد نادن هستي که حرف نميره تو عمامه ات ومتوسل شدي به کبي مجدد سخنان بوچ سبقت.هههههههههههههههههههههههههه