Home › انجمن ها › گفتگوی ازاد › مناظره اوربان با محمد باقر امپوسایی یا پوسایی ملقب به مختار ثقفی و فرار وی در مناظره در نیمباز و عدم دفاعش از مذهبش
این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط اوربان موحد در 10 سال، 1 ماه پیش بروز شده است.
-
نویسندهنوشته ها
-
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4633شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4634امیدوارم منصف باشی و از کذابیتت که شهره است دست بکشی و پیرو واقعی قران وسنت شوی . اسمی از سند نبر و بفرما فقط از خود حدیث دفاع کن و مطالبش . گفتی چرا جواب ادد ندادم . من وقتم بسیار گرانبهاست و از پیامبرم اموختم که برای وقت احترام بگذارم وقتی طرفم آنقدر بیسواد و جاهل است که نتواند شاذ بودن قرائتی را ثابت کند ایا میشود به او وقت داد؟ ایا در خود نگریسته ای عزیزم ببین چه عیبها که در تو نهفته است غرور- تشنه شهرت- عنادت با خدا ورسول و اهل بیت در لفافه محبت به او- دلم به حالت میسوزه .بهتره عینکی بگیری تا چشمات روز را شب نبیند شکست و فرار تو شهره است در دنیای مجازی.ولیکن بفرما باز دفاع کن از اسنادی که دادم . از کفر مذهبت و سوالی که راجع به شاذ بودن قرائت ابن مسعود موجود است دفاع کن. بدان تو فـــــــــــــــــــــــــــــــــراری و مجرم هستی و دفاعیه ای نداری جز افترا و دروغ و کذبت اقای اخوند پوسایی . تو شعری گفتی و اخرش گفتی یا علی مدد . علی خودش نهج البلاغه ای که خواندی را خوانده ای ؟برو خطبه 110رو بخون اسمی از علی مدد نیست. ومیگویم مثل خودت لعنه الله علی الکاذبین هزاران بار هزاران بار و میلیونها بار.اما گفتی از اوربان میخوام مثل موش نره تو سوراخ. قبلا بهت وقت دادم و نتونستی یک شب بخاطر دفاع از عقیده ات نخوابی .جمع کن بساطت را ای حقیر فراریشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4635باز میگویم بفرما از حالا از کفر مذهبت باز دفاع کن تا همه ببیند.سوال اول رو جواب بده 1-اثبات کن قرائت ابن مسعود در صحیح بخاری شاذ نبوده و بلکه متواتر بوده و این اصحاب به عمد حذفش کردن و ناقص شده؟ سندی صحیح ارایاه بده.2-مطالبمو قشنگ بخون و مثل مردی منصف جواب بده . شماها حدیث نزدتان معیار سنجشش هوای نفسانی و میل و اختییار است.پس بفرما فقط از خود مطالب روایات جواب بده کلینی هم عالم درجه یک شما است و اینقدر هم بیسواد نباش این روایت نیست که میگوید کافی کاف لشیعتنا و این سخن شارح کافی است. اندکی راجع به مذهیت تحقیق کن تا باز هم فرار نکنی . عقیدت انقدر حقیر است که نتونستی و جوابی نداشتی و تا صبح بهت وقت دادم که دفاع کنی از اسنادی که میدم ولی خواااااااااااااااااب بهانه ای خوب بود .احسنت بهت بهترین فرار افترا و دروغ و خواب میباشد . میگفتی تا امام زمان کمکت کند ان شب که اینجوری ضایع نشوی .در اخر میگویم کذااااااااااااااااااااب تو هستی و مذهب 9دهم تقیه ات و فراری اقا امام زمان است که 1400سال است در بیخ چاه گیر نموده و فرار رو تو از ایشان اموختی و من اهل فرار نیستم و شجاعت را از سیدنا عمـــــــــــــــــــــــــــــر بن خطاب و علی حیدر اموختم و به عقیده ام میبالم . تو بگو یا علی مدد و من میگویم یا اللـــــــــــــــــــــــه مدد بدانیم کی ضرر میکند . ان شاء الله با امام زمان محشور بشی آره واقعا تو جهلت محرز است و من برایت طلب هدایت دارم.شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4636تقیه=دروووووووووووووووووووووووووغ
1-کسي که تقيه ندارد ايمان ندارد- تهذيب الاحکام ج، 1 ص، 57
2-از ابو عبدالله روايت است كه فرمود: اي ابو عمرنه د هم دين در تقيه مي باشد، و کسي که تقيه نکند دين ندارد-رجال الکشي ص، 10.
3-ابوعبدالله (عليه السلام) گفت: اي سليمان، همانا شما بر ديني هستيد، که اگر کسي آن را پنهان کند خداوند وي را عزت مي دهد، و کسي که آن را پخش و آشکار کند خداوند او را ذليل و خوار خواهد کرد-اصول کافي ج، 2 ص، 222.
4-إنَّ تسعة أعشار الدين في التقية، ولا دين لمن لا تقية له»اصول کافی 2/218
بازم بگمممممممممممممممممممممممممممممممم؟
در واقع دروغ حقیقت اجتناب ناپذیر دین شماست. الان در تقیه(دروغ) هستید خدا رحم کنه قدرت رو بگیرید اون موقع قران ها سوزانده میشود و احادیث موقوف میشه؟؟ههههه
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4653٭٭٭این روایت ضعیف است٭٭٭علامه مجلسی درکتاب مرآت العقول فرمده این روایت سندش ضعیف است***از خدا بترس که روایت ضعیف میاری بعد حمله میکنی به شیعه٭٭٭ خداوند شما را هدایت کند آمینشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4654نه دهم دین رافض تقیه است و ایمان نداردکسی که تقیه نکند(به زعم بعضیا) ائمه رافض به اعتقادشون التقیه بودن حال سوال اینجاست پیامبرهم اهل تقیه بود یا نه اقایی علامی بحرانی جواب میدن علامه رافضه بحرانی در کتاب الفرحه الانسیه فی شرح النفحه القدسیه می گوید-از دیگر چیزهایی که بدعت بودنش ثابت شده نماز ضحی است که در مذهب ما حرام است ودر نزد آنها یعنی اهل سنت وجماعت سنت است وبعضی از اخبار از پیامبر صلی الله علیه وسلم وارد شده که نماز ضحی میخوانده است اما از باب تقیه بوده واجب است که آنها را یعنی آن روایات را تاویل وترد کنیم¤باید ازاقایی علامه بحرانی پرسیدمگرنمیگوید تقیه فقط در زمان خوف باشد حال پیامبرواسه خواندن دو رکعت نماز ازکی ترس داشتن حال محمدباقرمجلسی مخوادجواب بده بحرانی میدان راخالی کرد=اقایی مجلسی بفرماید=فأما الرسول صلي الله عليه وألهفانمل لم تجز التقية عليه لان الشريعة لاتعرف الا بجهته ولا يوصل اليها الا بقوله
يعني پیامبر صلی الله علیه وسلم جایز نیست که تقیه کند زیرا شریعت فقط از جهت او واقوالش شناخته می شودبحار الانوار جلد 28 ص 400=مثل این که اقایی مجلسی جواب دندان شکن به اقایی علامه بحرانی داد=اقایی طوسی هم مثل اینکه به نشانه جواب دستش رابالاکرده=بفرمایدجناب طوسی چرا صورتتان ازخشم سرخ شده=اقایی طوسی میگویند اقایی بحرانی شمابه پیامبرمیگویدتقیه کرده=جواب اقایه بله چنین عقیده ای دارم=اقایی طوسی پس بشنو جواب دندان شکن من را-فقد دلت الأدلة العقلية التي لا تحتمل التأويل علي أن الأنبياء لا يجوز عليهم الكذب وان لم يقصدوا غروراً ولا ضروراً كما لا يجوز عليهم التعمية في الاخبار ولا التقية لان ذالك يودي الي التشكيك في اخبارهم
يعني ادله عقلی بسیار وجود دارد که قابل تاویل نیست که انبیاء جایز نیست دروغ بگویند وهمچنین تقیه وتعمیه نیز برآنها جایز نمی باشد زیرا این باعث شک در اخبارشان می شوددر کتاب التبیان جلد 7 ص 259 و260-به به چه تصادفی اقایی طوسی هم عقیده است با جناب مجلسی*حال اقایی بحرانی جواب توچیست به این دو نفر-اقایی بحرانی میگویدکه شخصاکفرشمادوتاعلامه عالیقدروبسیارمهترم برای عموم اثبات شدوشما حرف75اخوند نسل هابعد را ردکردیدو ایشان می افزایدکه چطورشماتقیه رابرای پیامبرجایز نمی دانیدچرا واسه ائمه هامعصوممان جایزمیدانید اقایی مجلسی و اقایی طوسی هیچ جوابی ندارن بجز سکوت=
وسلامشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4655برادر بحث رو اولا منحرف نکنید –دوست عزیزم برو سخنان بالایم را بخوان تا بفهمی آیا واقعا شما روافض باید رویتان بشه که از بررسی سندی و ضعیف و صحیح سخن بگید
اگر یک حدیث صحیح با شرایطی که علمایتان عرض نموده اند آوردی آنوقت سخن از صحیح و ضعیف بگو
پس فقط بهتر است روایت را جواب بدی متنش را . برای آشنایی با علم حدیث آقایون شیعه جنابان رافضی بنشین کتاب حدیث نزد شیعه از آلوسی را منطقی و با تحیقیق بخوان . علم درایه شما همه اش طبق اعتراف حلی و عاملی از مذهب ما گرفته شده و خودت بخوان و بعد سخن بگو . دین شما دینی جدا از اسلام است و لیکن برو تحقیق کن تا اسلام راست را با مذهب 9دهم تقیقه بدانی .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4665با سلام خدمت فراری همیشگی.
شکر خدا سوراخ موش هم پولکی شد و باعث شد از ان خارج شوید!الحمدلله.
اولا بنده برای افکار عمومی مردم بحث نمیکنم.به جهنم که نظر مردم درباره بنده چی هست.من برای رضای خدا امدم.وگرنه انقدر دروس سخت هست که وقت سر خاراندن ندارم.
در ضمن مگر یادتان نیست که از شما سوالی پرسیدم و گفتید بنده را نمیشناسید؟درست است که قبول نمیکنید.اما برای مردم میگویم.این یعنی کذب.یعنی دروغ.
دوما شیعیان افراطی بله.همیشه مخالفت شدید بنده با افراط شیعه باعث ناراحتی برخی از افراطیون از بنده شده.به درک.
سوما شما که هنوز فرق تقیه با دروغ را نمیدانید بیشتر از این ابروی نداشته تان را خراب نکنید بهتر است.
چهارما حدیث صحیح السند طبق نظر شیعه را در اخرین مطلبم میدهم.بخوانید.
پنجما دیگ به دیگ میگوید رویت سیاه!
بنده بعد از ان شب هزار بار برای شما اد فرستادم منتهی شما تائید نکردید.نمیدانم چرا مردم میگویند سنگ پای قزوین.شما که خیلی ازش سخت ترید!
پنجما همان شب هم اگر عقل نداشته تان اجازه بدهد به شما گفته بودم که اسنادتان را در یک قالب بنویسید.تا بنده رد کنم.خودتان میدانستید شب نیمباز نیستم.از این استفاده کردید.اگر مرد بودید تمام اسناد را در یک قالب میگذاشتید تا فردا رد شده به شما بدهم.
ششما ایها الناس.وقتی خودشان میترسند که تنها با خلیفه اول و یا دوم محشور شوند من چه بگویم؟به شیعه بگویید با امام زمان محشور بشو دستتان هم میبوسد.اما اهل سنت………
هفتما دوباره میگویم.من برای نظر مردم نیامدم.به درک که مردم چی میخواهند.من برای مردم زندگی میکنم یا خدا؟شما که مشخص شد.
هشتما بنده 16 سال دارم.عمل چشم هم کردم.از صبح تا شب نیمباز بودم.خانواده ام همان که تازه امده بودید بهم میگفتند بروم بخوابم.چه برسد به اینهمه بحث که شد.
نهما علامه مجلسی امام معصوم نیست که هر حرف بی سندی زد قبول کنیم.با تمام احترامی که برای ایشان میگذارم باز هم میگویم ایشان عالم درجه سوم شیعه هست.
دهما فعلا شما هستید که متن مناظره را اینقدر با قیچی و اضافات نوشتید.بنده برای بردن ابروی اهل سنت بحث نکردم.وقتی دیدم اینقدر ادعای الکی دارید طوری بادکنک ادعاتون را ترکوندم که هنوز که هنوزه در هوا دارد فرار میکند!
منتظر ردیه دوم باشید.
یا مولا علیشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4666سلام مجدد.
بار دیگر میگویم علامه مجلسی نه خداست نه پیامبر نه امام معصوم.وقتی حرف بی سند بزند هیچ ارزشی ندارد.
درباره تقیه پاسخ داده ام.برای اینکه بگویید با سوادم اینهمه کپی نمیکردید هم ردش ساده تر بود هم بینندگان را خسته نمیکرد.
دوما ابن سبا موسس مذهب شیعه نیست.وقتی نمیفهمید چکنم؟منم میگویم ابن ملجم موسس مذهب اهل سنت هست.تا فردا هم بگویید نه قبول نمیکنم.این بحث نیست.
سوما گفتم که برای ترکوندن بادکنک ادعای شما بحث کردم.وگرنه مشکلی با برادران اهل سنت ندارم.
چهارما برای بار صدم.بنده ساعت 11 به بعد اصلا نمیتوانم نیمباز باشم.هشت ماه است نیمباز میایم همش همینطور هست.در ضمن میدانستم که شما هدفتان پاسخ گرفتن نیست.وگرنه ده سند را مرتب تکرار نمیکردید.بنده امدم لیست وار حدیث دادم یا روی اولی اینهمه بحث کردیم؟
وقتی خودم 16 سالم هست به درک که نظر شما چیه.یک نفر را به امیدیه بیارید.بگویید تحقیق کند بنده چند سال دارم.
چهارما باز حرف بی سند زدید.تا سند ندید حرفتان کذب است.
یا مولا علیشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4667سلام مجدد.
همش تکرار مکررات میکنید.سنم را گفتم.نظر مردم را گفتم.کاربران شیعه به جز افراطیون بنده را قبول دارند.در ضمن برای بار دوم بنده برای اینکه بنده را قبول کنند نیمباز نیامدم.برای رضای خدا هستم.بهقول مقام معظم رهبری به درک که خوششان نیاید.
بنده اگر وهابی بودم اینطور مذهبتان را نقد نمیکردم.اینطور با اهل سنت بحث نمیکردم.اینقدر اهل سنت به بنده توهین نمیکردند.
شما برید روم هایی که بنده هستم.با یک ایدی بیایید.طوری رفتار کنید که فکر کنیم شما شیعه هستید.اگر توهینی دیدید قبول.
در ضمن باز هم میگم فعلا شما به سوراخ موش خزیدید و حاضر به بحث با بنده نیستید.
جواب این هم دادم.همش تکرار نکن.خودتان هم حاضر نمیشید تنها با خلیفه اول یا دوم محشور شوید چون میدانید جایگاهشان چیست.میگوید با امام علی.چون مطمئنید بهشتی هست.
مطالب را شما کامل میدادید کسی اعتراض نمیکرد.بگویید که رایت وی را در روم بن کردید تا بنده شاهدی نداشته باشم.بگویید بعد از مناظره فرار کردید و در خاص هم اد بنده را حذف کردید.بگویید در خاص کم اوردید همش کپی میزدید.
بنده نمیگویم مذهب اهل سنت باطل است.مشکلی با برادران اهل سنت ندارم.مشکل با بیسوادانی چون شما دارم که اندازه یک…..هم سواد ندارید و ادعا هم دارید.اگر ابروی شیعه در میان نبود همینجا هم وقتم را تلف نمیکردم.
یا مولا علی.
انشالله ردیه چهارم هم میدهیمشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4668مجلسی معصوم نیست ولی تو دینتو از احادیثی یک شخص مرتد زن باره گرفتی . اصلا احادیث شیعه همه اش بی سند پس الکی به در و دیوار نزند ر ثانی برو بخون تا بفهمی هیچ کدوم از سخنانم کپی نبوده
ثالثا موسس فکر امامت شخص ابن سبا بوده با ایجاد تفکر امامت علی و ایجاد تفرقه در بین امت اسلامی . شما هم از امت ابن سبا هستید پس دیگر چانه نزن . قبول هم نمیکنی نشانه ضعف است. رابعا آقای رافضی وقتی بنده میگویم ابن سبا مذهب شماها را ساخته دلیل دارم از تاریخ ولی ایا تو دلیلی داری که ابن ملجم موسس دین اسلام و تابعین سنت است؟ ابن ملجم هم از شیعیان خود علی بوده و دیگر بحث بی مورد موقوف
خامسا گفتی ترکوندن بادکنک . ولی وقتی بادکنکی مثل مذهب شما سوراخه ایا میشود بیایم و سوراخش را بزرگتر کنم .معلوم شد هدف تو رساندن حقایق نیست بلکه رو کم کنی و عناد با مخالفبن هدفت است اقای اخوند
سادسا گفتی 11 میخوابی . منم اغلب 12میخوابم ولی بخاطر اثبات مذهبم بارها با علمای امامیه تا صبح بحث نمودم و از عقایدم دفاع کردم زیراکه دینم حق است ولی خواب بهانه ای خوب بود………..برای فرار
سابعا لطفا اسم سند نبرید چرا که مذهب شما سند صحیحی نداره و من به اسم بررسی سندی نزد شما الرژی دارم. اخر کدام ابلهی 130جلد حدیث از نبی میاره اگر ساختگی نیست و ساخته خودتان؟برو دیگر اسم سند نبر در اخر بگم تو یک اخوندی ولی در حال تقیه ای و خود را کودک جلوه میدی تا نشناسنت . تو که من میشناسمت چه ادمی هستی سیاه بازی موقوف
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #46691-فعلا این تو هستی در حال فراری . سوالمو جواب بده . اگر این قرائت ابن مسعود جزو قرائت های متواتر بوده و اصحاب حذفش کردن بفرما نشان بده با سند صحیح که چنین چیزی بوده و اونها قران را ناقص نمودند؟منتظرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررم. البته نه انتظار امام زمانی……………ادرکنی…ههههههه2-گفتی برای رضای خدا آمده ای 1-بفرما برای رضای خدا از اسناد دفاع کن یا اینکه جواب سوال بالارو بده. آره والله دیگ به دیگ میگه روت سیااااااااااااااه.دقیقا مصداق توست2-این سخنت متناقض است میدانی چرا؟بالا گفتی برای پاره کردن بادکنک امده ام یعنی هدفت رو کم کنی است الان میگی برای رضای خدااااااا. ههههه دوستی خاله خرسه با تقیه
3-بنده شما رو از این جهت نمیشناسم که عارم میاد که بزرگت کنم. الان که آبروت رفته سوال رو جواب بده و طفرررررررررررررررررررررررره نروووووووووووووووووووووو. 4-گفتی با افراطیون مخالفی پس باید با 100تشیع مخالف باشی چون تشیع = افراط و تکفیر اهل سنت 5-اسناد در قالب پی دی اف نمیخاد بفرما سولمو جواب بده اگر مردی و فراری نیستی در واقع خدای رافضه ابن سبا و مجلسی نادان است و جوابی جز افترا ندارند 6- گفتی میترسید با خلفا محشور بشید. جواب: خیر ما افتخار میکنیم. نگاه کن قشنگ:افتخااااااااااااااااااااااا………ر میکنم و میکنیم 7- گفتی نظر مردم به درک- در واقع به شعور خواننده ات اهانت کردی و مواظب سخنت باش تا اخراج نشدی ای افراطی حوزوی . پس بدان در واقع تو بازم اثبات کردی هدفت رضای الله نیست بلکه اهدافی چون ترویج مکتب صیغه وخمس داری…… 8- تو بگو یا علی مددی که تراشیده شما یهودیان اسلام نما است منم میگویم یا الله مدددددددددددددددددددددد.اللــــــــــــــــــــــــــه. 9-ان شاء الله با چاه جمکران و امام فراریتون محشور بشی. بگو بیاد کمکت ابروت نره آخوند تقیه کننده کوچولو-منتظر جواب سوالم هستم و نخواهی توانست جواب بدی و سند بیاری- پس معلوم میشود با این طفره رفتنت داری فرار میکنی وخودت متوجه نیستی
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4687اگر چند روزی نتونستم بیام سایت کار دارم . جوابها و سوالات رو بزارید ان شاء الله جوابهای دندان شکنی دریافت خواهی نمودشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4695سلام مجدد.
وقتی منطق نداری چی بگویم؟منم میگویم همه احادیث اهل سنت الکیه.تا فردا دلیل بیاری میگم نه.این منطقه؟
حرفاتون هر کدام را صدبار کپی زدید.مثل همین مجلسی.
وقتی موسس ما نیست.شما قبول نمیکنید.چی بگم؟بحث نکنید بهتره.دلیل شما از تاریخ کتب خودتان هست.منم میایم کتاب مینویسم میگویم موسس اهل سنت ابن ملجم هست.
ابن ملجم شیعه بود.ولی بعد گمراه شد.
وقتی نمیفهمی من روحانی نیستم به جهنم.عقل نداری.چکنم؟به درک که نظرت چیه؟
در ضمن سن شما با بنده فرق دارد.من 16 سال دارم.خانواده اجازه نمیدهند زیاد با کامپیوتر اینترنت باشم.شما نه.سنتون از بنده بیشتره.
بازم میگم به جهنم که نظرت چیه.بحث رو با عاقل میکنند.نه با شما.
در کتب شما هم یک عالمه حدیث ضعیف هست.پس مذهب شما هم جعلیه.این منطق شماست؟
یا علیشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4696سلام مجدد.
فعلا شما هستید که از ایدی بنده میترسید و اد بنده را رد میکردید و حتی هزار بار به اهل سنت میگفتم ایدی شما را بدهند.نمیدادند.
این قرائت ابن مسعود و علقمه و ابودردا هست.مشکل شماست.در ضمن برای تک تک ایات قران سند صحیح باید بدهیم تا قبول کنید؟تا حالا که تنها کتابی که اهل سنت بررسی نمیکردند قران بود.حالا……..
من برای رضای خدا نیمباز امدم.وقتی دیدم اینقدر ادعای تو خالی دارید بادکنک ادعاتون رو طوری ترکوندم که همین الان مثل موش تو سوراخ رفتید.
سوالت اشتباهه.مثل اینه من بگم اگر 2 با 2 بشود 5.بعد ریاضیات چه میشود؟خب.سوال از فرض اشتباهه.
خدای شما خدایی است که موفرفری هست و دست و پا داره و ساق پا داره و شلوار میوشه.خدای ما این نیست.
اولین بار که پرسیدم قبول نکردی.وقتی سوالم لو رفت نظرت رو عوض کردی!
اینکه مطالبم را حذف میکنید شکی بهش ندارم.در واقع اگر حذف نکنید باید به مذهبم شک کنم.
شما بهتره به جای رجز خونی مثل مرد بیایید مناظره کنیم.نه مثل پیرزنان فرار کنید.
یا علی -
نویسندهنوشته ها
شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.
فکر کنم ایشان شب را روز می بیند و روز را شب . دوستان بخوانید مناظره رو و خود قضاوت کنیدو از کل شیعه ها و اهل سنت نمیباز بپرسید که چطوری با عمامه امام زمانی پا گذاشت به فرار . کسیکه رطب خورده باشد نمیتواند منع رطب بکند ایشان شهره است به مختار ثقفی کذاب و در کذابیت شهره ی عام وخاص است . محمد پوسایی رافضی اگر ذره ای انصاف داشته باشی کل کتب شیعه فاقد سند صحیح است ولیکن وارد بحث سندی نشو چون مچتون خیلی وقته باز شده . ما چکار کنیم که چشمهای شما آلبالو را گیلاس می بیند و شب را روز روشن میبیند . ایا غیر این است که این همه طفره رفتی نتونستی از کفریاتی که تو مناظره انجام دادیم دفاع کنی و پاتو به بهانه خواب گذاشتی به فرار؟ ایا همین شما نیستید که مثل گاو فقط زمین را شخم میزنید و با کلمات لفاظی میکنی . ایا این مذهب شما نیست که مصحف فاطمه را قران خودش میداند که نزد امام چاه جمکرانی است؟ لطفا سکوت کنید تا بیشتر رسوا نشده اید. اگر مرد باشی میدانی که مذهب شیعه نه قرآن را کامل میداند نه حدیثی صحیح طبق تعریف علمای امامیه دارد . بلکه هرجا سخنی به نفعتان باشد صحیح است و هر جا که ببینید خمس و صیغه و کربلاو……. تعطیل میشود همان حدیث صحیح تعطیل میشود. راویی ثقه ایا نزد شما هست؟؟هههههههههه والله من مبینم حدیث دارید که راوی آن زراره است و همان سند است ولی جایی حدیثش را صحیح میدانند علمای امامیه و جای دیگر که خمس و صیغه تعطیل می شود همان زراره را میگویند لعن الله زراره . اخر مذهبی که معیارش هوای نفس است جهت تشخیص حدیث صحیح میتواند حرف از بررسی سندی بزند؟؟هههههههههه
حاشا وکلا