Home › انجمن ها › گفتگوی ازاد › مناظره اوربان با محمد باقر امپوسایی یا پوسایی ملقب به مختار ثقفی و فرار وی در مناظره در نیمباز و عدم دفاعش از مذهبش
این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط اوربان موحد در 10 سال، 1 ماه پیش بروز شده است.
-
نویسندهنوشته ها
-
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #1699تاریخ مناظره=14شهریور 1392
در این یحث به ایشون تا صبح وقت دادم از اسنادی که بر علیه مذهبش دادم دفاع کند ولی بهانه اش این بود خوابش میاد . آیا مذهبش اینقد ارزش نداشت که بخاطرش تا صبح نخوابه و دفاع کنه ؟
بهرحال ببینید فرارش را . این مناظره را بلافاصله پخش نمود در نیمباز
موضوع:تحریف قرآن
اوربان و اخوند سید محمد باقر امپوسای یا مختار ثقفی
طرفین بحث
نماینده شیعه سید محمد باقر امپوسای آخوندک رافضی با آیدیmposaiy
نماينده اهل سنت اوربان urbn.islam
بسم الله الرحمن الرحيم
موضوع مناظره= تحریف قرآن
امپوسای=امیدوارم اسنادی که از کتب اهل سنت میدم باعث ازردگی خاطر شما دوستان اهل سنت نشود ولی ناچاریم که حقایق رو بگوییم . در معتبرترین کتاب اهل سنت قضیه تحریف قران رو اثبات میکنم در کتاب صحیح بخاری امده که حدثنا : سليمان بن حرب ، حدثنا : شعبة ، عن مغيرة ، عن إبراهيم قال : ذهب علقمة إلى الشام فلما دخل المسجد قال : اللهم يسر لي جليساً صالحاًً فجلس إلى أبي الدرداء فقال أبو الدرداء : ممن أنت ، قال : من أهل الكوفة قال : اليس فيكم أو منكم صاحب السر الذي لا يعلمه غيره يعني حذيفة قال : قلت : بقال : كيف كان عبد الله يقرأ : والليل إذا يغشى والنهار إذا تجلى ، قلت : والذكر والأنثى قال : ما زال بي هؤلاء حتى كادوا يستنزلوني ، عن شيء سمعته من رسول الله (ص).لى
اگر ايات ابتدايي سوره ليل را بخوانيد متوجه ميشويد ببينيد ايات ابتدايي سوره ليل در اين حديث را والليل إذا يغشى والنهار إذا تجلى والذكر والأنثى حال ببينيد اين ايات در قراني که دست مردم است صبر کنيد ايات را از قران بنويسم وَاللَّيْلِ إِذَا يَغْشَى وَالنَّهَارِ إِذَا تَجَلَّى مَا خَلَقَ الذَّكَرَ وَالْأُنثَىايات قران با متن حديث مغايرت دارد.چون در قران کريم عبارت و ما خلق امده.ولي در حديث نيامده.اين يعني چه؟ اين حديث تمام
اين حديث را رد کنيد.چون سه هزار حديث در اين زمينه از کتب شما دارم . بخواهم همه را کپي کنم يک ماه طول ميکشد*توضيح نميخواهد.متن قران با اين حديث مغايرت دارد.بفرمائيد
اوربان=بسم الله الرحمن . اما در جواب این دوست عزیز باید کذب محض است 3هزار روایت ایشون 3000تا واسه خودش فقط 1 روایت بیاورد . اما روایتی که از صحیح بخاری خواند و گفت شما اهل سنت اعتقاد دارید به تحریف قران این یک تلبیس است که معمولا اخوندان مکاری چون ایشون که جرات نداره به اخوند بودنش اعتراف کند به خورد مردم میدن. کسی نا اگاه وبیسواد باشد میگوید راست میگه در صحیح بخاری امده ولیکن نمیداند که اخوندها چه تلبیسی انجام دادن.
اما جواب این رافضی اين دوست شيعه قصد داره توپ بندازه تو ميدان اهل سنت . ما به صراحت ميگيم هرکس اعتقاد به تحريف قران داشته باشه کافر است. حالا ميايم به حديثي که از بخاري استشهاد نمود. اما خوب مطلب رو ميديم. ايا بدانم شما از اين معني تحريف قران رو ميفهميد. مناقب عمار و حذيفه رضي الله عنهما. عَنْ أَبِي الدَّرْدَاءِ – رضي الله عنه – أنَّهُ جَلَسَ إلى جَنْبِهِ غُلامٌ في مَسْجِدٍ بِالْشَامِ، وَكَانَ قَد قَالَ: اللَّهٌمَّ يَسِّرْ لي جَليساً صالحاً. فَقَالَ أَبُو الدَّرْدَاءِ: مِمَّنْ أَنْتَ؟قَالَ: أَلَيْسَ فِيكُمْ أَوْ مِنْكُمْ صَاحِبُ السِّرِّ الَّذِي لا يَعْلَمُهُ غَيْرُهُ؟ يَعْنِي حُذَيْفَةَ، قَالَ: قُلْتُ: بَلَى، قَالَ: أَلَيْسَ فِيكُمْ أَوْ مِنْكُمِ الَّذِي أَجَارَهُ اللَّهُ عَلَى ليَعْنِي: عَمَّارًا ـ قُلْتُ: بَلَى. قَالَ: أَلَيْسَ فِيكُمْ أَوْ مِنْكُمْ صَاحِبُ السِّوَاكِ وَالْوِسَادِ أَوِ السِّرَارِ؟ قَالَ: بَلَى. قَالَ: كَيْفَ كَانَ عَبْدُاللَّهِ يَقْرَأُ { وَاللَّيْلِ إِذَاَالَ: مَا زَالَ بِي هَؤُلاءِ حَتَّى كَادُوا يَسْتَنْزِلُونِي عَنْ شَيْءٍ سَمِعْتُهُ مِنْ رَسُولِ اللَّهِ – صلى الله عليه وسلم – . (بخارى)
ترجمه: از ابودرداء – رضي الله عنه – روايت است كه نوجواني در يكي از مساجد شام، كنار او نشست.
و قبلاً چنين دعا كرده بود كه: بار الها! دوست خوبي نصيبم كن. ابودرداء پرسيد: اهل كجايي؟ گفت: از اهالي كوفه هستم و پرسيد: آيا صاحب سرّي كه فقط او اسرار را مي داند (حذيفه) در ميان شما نيست؟ گفتم: بلي. پرسيد: آيا كسي كه خداوند او را به زبان پيامبرش از شيطان، پناه داد (عمار) در ميان شما نيست؟ گفتم: بلي. پرسيد: آيا كسي كه سايه به سايه، رسول خدا – صلى الله عليه وسلم – را همراهي مي كرد. و مسواك اش را بر مي داشت، در ميان شما نيست؟ گفتم: بلي. پرسيد. عبد الله بن مسعود آية { وَاللَّيْلِ إِذَا يَغْشَى وَالنَّهَارِ إِذَا تَجَلَّى } را چگونه قرائت مي كرد. گفتم: بعد از آن، { وَالذَّكَرَ وَالأُنْثَى } مي خواند
ابودرداء مي گويد: مردم شام، آنقدر در مورد اين آيه از من سؤال كردند كه نزديك بود مرا از آنچه كه از رسول خدا – صلى الله عليه وسلم – شنيده بودم، منصرف سازند.
اما دوستان عزيزشايد شما نا اگاه باشيدو فريب اين رافضي کذاب رو بخوريدما در علوم قراني بحثي داريم تحت عنوان ناسخ و منسوخ واين قرائت جزو قرائت هاي شاذه بوده. و بحثي است مربوط به نسخ تلاوت همانطور شيعيان هم به نسخ تلاوت اذعان نموده اندمثلا طبرسي ميگه نسخ تلاوت موجود است مانند ايات رجم. واين چيزي متفق است و زبطي به تحريف نداره. وقتي قرائتي شاذ است و در بودن ان در قران توتر وجود نداره وارد قران هم نميشه. و اين رو هر کودک ابتدايي در حوزه ميداند.
ميريم به شرح صيحح بخاري. تا بدانيم نظر او چيست. فتح الباري رو باز ميکنم. قَوْله : ( الَّذِي أَجَارَهُ اللَّه مِنْ الشَّيْطَان ، يَعْنِي عَلَى لِسَان نَبِيّه فِي رِوَايَة شُعْبَة ” أَجَارَهُ اللَّه عَلَى لِسَان نَبِيّه يَعْنِي مِنْ الشَّيْطَان ” وَزَادَ فِي رِوَايَة شُعْبَة ” يَعْنِي عَمَّارًا ” وَزَعَمَ اِبْن التِّين أَنَّ الْمُرَاد بِقَوْلِهِ : ” عَلَى لوَهُوَ مُحْتَمَل ، وَيَحْتَمِل أَنْ يَكُون الْمُرَاد بِذَلِكَ حَدِيث عَائِشَة مَرْفُوعًا ” مَا خُيِّرَ عَمَّار بَيْن أَمْرَيْنِ إِلَّا اِخْتَارَ أَرْشَدهمَا ” أَخْرَجَهُ التِّرْمِذِيّ ، وَلِأَحْمَد يَعْنِي عَمَّارًا وَإِسْنَاده صَحِيح ، وَلِابْنِ سَعْد فِي ” الطَّبَقَات ” مِنْ طَرِيق الْحَسَن قَالَ : ” قَالَ عَمَّار : نَزَلْنَا مَنْزِلًا فَأَخَذْت قِرْبَتِي وَدَلْوِي لِأَسْتَقِيَ ، فَقَالَ النَّ فَلَعَلَّ اِبْن مَسْعُود أَشَارَ إِلَى هَذِهِ الْقِصَّة ، وَيَحْتَمِل أَنْ تَكُون الْإِشَارَة بِالْإِجَازَةِ الْمَذْكُورَة إِلَى ثَبَاته عَلَى الْإِيمَان لَمَّا أَكْرَهَهُ الْمُشْرِكُونَ عَلَى النُّطْ وَقَدْ جَاءَ فِي حَدِيث آخَر ” إِنَّ عَمَّارًا مُلِئَ إِيمَانًا إِلَى مُشَاشِهِ ” أَخْرَجَهُ النَّسَائِيُّ بِسَنَدٍ صَحِيحٍ ، وَالْمُشَاش بِضَمِّ الْمِيم وَمُعْجَمَتَيْنِ الْأُولَى خَفِيفَة ، وَهَذِهِ. قَوْله : ( أَوَلَيْسَ فِيكُمْ صَاحِب سِرّ النَّبِيّ صَلَّى اللَّه عَلَيْهِ وَسَلَّمَ الَّذِي لَا يَعْلَم أَحَد غَيْرهكَذَا فِيهِ بِحَذْفِ الْمَفْعُول ، وَفِي رِوَايَة الْكُشْمِيهَنِيّ ” الَّذِي لَا يَعْلَمهُ ” وَالْمُرَاد بِالسِّرِّ مَا أَعْلَمهُ بِهِ النَّبِيّ صَلَّى اللَّه عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مِنْ أَحْوَال الْمُنَايَعْنِي اِبْن مَسْعُود ، وَسَيَأْتِي الْكَلَام عَلَى مَا يَتَعَلَّق بِهَذَا الْقَدْر مِنْ الْقِرَاءَة فِي تَفْسِير ( وَاللَّيْلِ إِذَا يَغْشَى ) إِنْ شَاءَ اللَّه تَعَالَى حَيْثُ أَوْرَدَهُ الْمُصَنِّ
اين در بحث مناقب است و ربطي هم به تحريف نداشت.
امپوسای=در مورد قرائات قران اختلاف بين شيعه و سني است.قاريان هفت گانه.نميخواهم بحثش را الان بدهم چون در سطح جمع نيست. و الليل اذا يغشي و النهار اذا تجلي و ما خلق الذکر و الانثي.
گفتم که نميخواهم اثبات کنم اهل سنت منکر قران يا قائل به تحريف قرانند.شما مجبورم کرديد.
اما در عبارت بخاري کلمات و ما خلق نيست
اوربان=خب امپوساي عزيز.ههههههههه. جواب بدم من قشنگ بازم جوابتو بدم شايد توبه کردي.
شيعه ها بيايد توبه کنيد چون داره از کفر شيعه فرار ميکنه. لانم به کتب و سخنان علماي شما ميرسم. آقاي امپوساي بازم حرفشو تکرار کرد. اين حرف در چند جا اومده. رسول جعفريان در کتابش اکذوبه تحريف القرآن، جهت متهم نمودن اهل سنت به طعن در قرآن، آورده است. اين قرائت شاذ و غير متواتر محسوب مي شود، و متواتر آن چنين است. وَمَا خَلَقَ الذَّكَرَ وَالْأُنْثَى. همچنين به آن قرائت از راه آحاد نيز گفته مي شود. نگاه شود به کتاب صفحات في علوم القرائت، از ابوطاهر عبدالقيوم سندي، ص، 90 مکتبه امداديه و کتابالاتقان سيوطي ج، 1 ص، 240. مفسر بزرگ شيعي ابو علي طبرسي در کتابش مجمع البيان در تفسير سورة الليل گفته است: در قرائات شاذه پيامبر و قرائت علي بن ابن طالب (عليه السلام) و ابن مسعود و ابو الدرداء و ابن عباس. والنهار إذا تجلى وخلق الذکر والأنثى». بدون «ما» مي باشد؛ و همچنين از ابو عبدالله (عليه السلام) روايت شده است.
و اين اعتراف از مفسر بزرگ شيعي است که قرائت شاذي وجود دارد که حرف «ما» از آيه کم نمي باشد.
پس زمانيكه قرائت شاذ بود مهم نيست که يک حرف يا دو حرف و يا يک کلمه و يا دو کلمه تغيير کرده باشد. چونکه آن قرائت شاذ مي باشد و متواتر نيست، و از جمله قرآني نيست
که هنگام جمع آوري عثمان (رضي الله عنه) صحابه بر آن اجماع کرده اند.
امپوسای=اولا قرائت شاذه سند صحیح نداره و متفق نیست. ثانیا چند صحابی دیگر هم نقل نمودند مثل ابودردا و حذیفه و ابن مسعود پس متواتر است این لفظ و حذفش کردن اهل سنت
اوربان= اولا باید عرض ایشان هنوز نمیداند قرائت شاذه چیست و نسخ تلاوت به چه معناست . قرائت شاذه به قرائتی میگن که متواتر نباشد و اصحاب بر ان قرائت اجماع نکرده باشند که همه خوانده باشدنش پس نسخ تلاوتی شده است و شیعه و سنی در قضیه نسخ تلاوت توافق دارند همچنانکه عرض نمودم طبرسی و قمی را که قایل به نسخ تلاوت می باشند ثانیا ایشون راویان حدیث رو اورده و میگه اصحاب بر این لفظ تواتر داشتن و حذفش کردن انگار مارا ……..(الاغ)فرض نموده غافل از اینکه خودشان ……(الاغ) هستند. ثالثا سوال من این است واضح جواب بدهد اگر این لفظ و قرائت ابن مسعود متواتر است برای ما سندی صحیح بیاورد که این قرائت ابن مسعود متواتر بوده نه شاذ ولی صحابه حذف کردن این قرائت متواتر رو ؟؟
امپوسای=من دلیل آوردم از سه نفر ظاهرا شما نمیفهمی .هههههه .ثانیا شماها ….. هستید . ههههه.در ضمن این رو حذف کردید از قرآن.
اوربان= دوستان شاهد باشید نتونست بیاره که این جزو قرائت های شعبه بوده و داره طفره میره از اشتباه و تلبیسی که انجام نموده .پس نتیجه میگریم این جزو قرائت های شاذ بوده و نسخ تلاوت شده است و ربطی به تحریف ندارد .لیکن ایشان زمانی میتواند ادعا کند که اهل سنت قایل به تحریف قرانند که قضیه ناسخ و منسوخ رو بداند و الکی اهل سنت رو متهم به نقص قران نکند . لیکن وقتی میتواند ادعا کند که قرائت متواتر بود و صحابه بر تواتر ان اجماع داشتن و لیکن حذفش کردن و قران ناقص شده . ولی ایشون نتونست بیاره که جزو قرائت های سبعه بوده و اصحاب بران تواتر داشتن ولیکن ادعاش باطل شد.
امپوسای = قرائت های شبعه.ههههههههههههههه
اوربان= اشتباه تایپی بود دوست عزیزم وعفوا
اگر قصد فرار داری از سوالم راه حل خوبیست
امپوسای= جواب ندادی که . این کجاش جوابه
اوربان= دوستان شاهد باشید این بیسواد است و قصد فرار از تلبیس و کفرش را داردو نمیخواهد ادعایی که کرده اثبات کند و لذا معلوم شد که کذاب است و سخنش ربطی به تحریف نداره و جزو قضیه ناسخ و منسوخ و نسخ تلاوت می باشد.
امپوسای=نتونستی جواب بدی
اوربان= ما نیمتوانم کوران و کران را شنوا گردانیم . لیکن راه خوبی است جهت فرار و به نظرم فرار کن از حقیقت کذبی که گفتی .هههههههههههههههههههههه
خداوند می فرماید: سوره أنفال آيه 22
متن آيه :
إِنَّ شَرَّ الدَّوَابِّ عِندَ اللّهِ الصُّمُّ الْبُكْمُ الَّذِينَ لاَ يَعْقِلُونَ
ترجمه :
بيگمان بدترين انسانها در پيشگاه يزدان ، افراد كر و لالي هستند كه نمي فهمند
ودر جایی دیگر امده که : سوره بقرة آيه 18
متن آيه :
صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ فَهُمْ لاَ يَرْجِعُونَ
ترجمه :
( آنان همچون ) كران و لالان و كورانند و ( به سوي حق و حقيقت ) راه بازگشت ندارند
ما به زور نمیتونیم کسی رو بفهومونیم وقتی خودش نخواهد.
امپوسای=خب من میخام برم بخوابم
اوربان= قصد فرار داری فرار کن . الان من تازه شروع کرده میخام اثبات کنم روافض کافرند و نه از نسخ تلاوتی که تو میگی دال برتحریف است بلکه از روایات و اقوال واضح شیعه مثل کلینی و مجلسی و جزایری و طبرسی وغیره . این همه من دفاع کردم از دلیل بی ربطی که دای حالا تو بیا دفاع کن از کفر صریح مذهبت و اعتقاد شیعه به نقص قران
امپوسای= کلینی عالم درجه دوم و مجلسی و غیره عالمان درجه سوم ما هستن و کتاب صدرصد معتبر نزد ما نهج البلاغه و صحیفه سجادیه است .
اوربان= اولا نهج البلاغه کتاب روایی نیست که ازش حدیث و سنت رو بگیرن و ما با مراجعه به احادیث شیعه سنت رو نزد اونها متوجه میشیم ثانیا کلینی و کتابش طبق نظر شارحش الکافی کاف لشیعتنا و بر امام زمان عرضه شده و میگه برای شیعه کافی است.و کلینی و مجلسی و اشخاصی که ذکر نمودم جزوعالمان تراز اول شیعه هستن و ولی سوال بنده اینجاست ایا شما حاضری بگی این علمای به قول خودتوندرجه سوم کافرند . یا بگو کافرند یا بیا از روایاتشون دفاع کن اگر چه دفاعی نخواهی داشت
امپوسای= من برم کم کم بخوابم ( فرار)
اوربان= اما بسم الله الرحمن الرحیم قضیه ما اثبات کفر روافض است و از ایشون میخام فرار نکند و جواب بدهد و دفاع کند از کفر مذهبش بنا به دلایلی که عرض میکنم از کتب شیعه رافضی کافر
1-
نام کتاب : تفسير الصافي مولف: فيض کاشاني چاپ کتاب فروشي صدر – تهران جلد 1
تفسير صافي يکي از بزرگترين کتب تفسير نزد شيعه مي باشد. فيض کاشاني صاحب اين تفسير در مقدمه اش درباره نامگذاري اين تفسير مي گويد: ” شايسته است که اين تفسير صافي ناميده شود بخاطر پاک و صاف بودن آن از آراء ناصاف و کدر، خسته کننده و سر گردان کننده عامه(منظور اهل سنت).
او مقدمة ششم کتابش را براي اثبات تحريف قرآن تخصيص داده است.
ترجمه فارسي:
مقدمه ششم- درباره جمعآوري قرآن، و
تحريفش، و اضافه و کمياش و تأويل آن.
(مولف بعد از ذکر رواياتي که براي تحريف قرآن از آنان استدلال کرده است نتيجه گيري کرده است که:) آنچه که از اين روايت و ديگر از طريق اهل بيت (عليهم السلام) برداشت ميشود اين است که همانا قرآني که اکنون نزد ماست، تمام آن نيست، چنانکه بر حضرت محمد (صلى الله عليه وسلم) نازل شد. بلکه چيزهايي از آن مخالف است با آنچه خداوند نازل کرده است.
و برخي از آن تغيير و تحريف شده است. و همانا چيزهاي بسياري از آن حذف گرديده است، از جمله نام علي (عليه السلام) در جاهاي بسيار، و همچنين لفظ «آل محمد» (صلى الله عليه وسلم) بيش از يکبار، و نام منافقين از جاهايش، و چيزهاي ديگر از آن، و همچنين اين قرآن بر ترتيبي که مورد رضا و پسند خدا و رسول الله (عليه وآله وسلم) باشد نيست
2-
نام کتاب : اصول کافيمولف: يعقوب کليني ناشر :دارالکتب الاسلامي – تهران (معتبرترين کتاب حديث نزد شيعه)
ترجمه فارسي :
… مدتي سکوت کرد و سپس گفت : (يعني حضرت ابا عبدالله گفت 🙂 ما نزد خود مصحف فاطمه داريم و آنها چه دانند که مصحف فاطمه چيست. گفتم : ( يعني أبي بصير ” کسي که اين روايت را عمر الحلبي از او نقل مي کند” گفت :)مصحف فاطمه چيست ؟گفت: (يعني أبا عبدالله عليه السلام گفت:) مصحفي که در آن سه برابر قرآن شما در آن آيه وجود دارد و به خدا قسم که در آن هيچ حرفي از قرآن شما وجود ندارد
3- نام کتاب : اوائل المقالات/مولف: شيخ مفيد/ انتشارات دارالکتب اسلامي بيروت
همانا اخبار و روايات از ائمه هدي از آل محمد (صلى الله عليه وسلم) درباره اختلاف قرآن، و آنچه که ستمکاران در آن بوجود آوردهاند از حذف و نقصان بطور مستفيض آمده است
4-
نام کتاب : الزام الناصب في اثبات حجة الغائب/
مولف : علي حائري/انتشارات الاعلمي بيروت
ترجمه فارسي
حضرت علي پس از وفات پيامبر قرآني را که پيامبر به داده بود آورد وخطاب به مردم گفت: …
اين کتاب خداست که رسول خدا صلي الله عليه وسلم به من دستور داد که آن را براي شما عرضه کنم تا اتمام حجت باشد براي شما در روز قيامت .سپس فرعون و نمرود اين امت (منظور مؤلف حضرت ابوبکر است) جواب داد : که ما به قرآن تو محتاج نيستيم . حضرت علي گفت : اين جواب تو را قبلا حبيب من حضرت محمد به من خبر داده بود اما من مي خواستم حجت را بر شما تمام کنم . پس حضرت علي در حالي که مي گفت : ( لا اله الا أنت وحدک لا شريک لک لا راد لما سبق من عملک و لا مانع لما اقتضته حکمتک أنت الشاهد لي علي عملهم يوم العرض عليک ) به منزل خود بازگشت.
سپس ابن قحافه (حضرت ابوبکر) گفت : اي مسلمانان هر کس اگر آيه يا سوره ايي از قرآن نزد خود دارد بياورد ، پس ابو عبيده ابن الجراح ، عثمان ، سعد ابن ابي وقاص ، معاويه ابن ابي سفيان ، عبدالرحمن بن عوف ، طلحه بن عبدالله ، ابو سعيد الخدري ، حسان بن ثابت و گروهي از مسلمانان قرآن را جمع آوري کردند و همه آياتي را که در مذمت آن ها به خاطر کارهايي که بعد از وفات سيد المرسلين انجام داده بودند، آمده بود حذف کردند به همين دليل خيلي از آيات قرآن بي ارتباط به هم است. و قرآني که حضرت علي جمع آوري کرده است نزد صاحب الأمر (ع) محفوظ است و در آن هيچ شکي نيست که کلام خداست
5-
نام کتاب : نور البراهين/ مولف: نعمت الله جزائرى چاپ : انتشارات موسسه نشر اسلامي – قم
جمه فارسي :
مي گويم : اصحاب و علماي ما در کتاب هاي اصول حديث و غيره روايات بسيار زيادي در حد تواتر نقل کرده اند که دلالت بر اين مي کند که قرآن تحريف شده است و بسيار در آن نقص و زيادي وجود دارد.
از جلمه روايات : روايات سادات اطهار در مورد آيه : (کُنتُمْ خَيْرَ أُمَّةٍ أُخْرِجَتْ لِلنَّاسِ). فرمودند : چطور ممکن است اين امت بهترين امت باشد که حضرت حسين ابن علي را کشته است بلکه آيه به اين شکل بود کنتم خير (أئمة) يعني در شأن اهل بيت نازل شده است و همچنين آن چه را با سندهاي فراوان از ايشان نقل شده است در مورد قول خداوند 🙁 أَيُّهَا الرَّسُولُ بَلِّغْ مَا أُنزِلَ إِلَيْکَ) في (علي).
……(مولف در ادامه ميگويد 🙂 روايات واحاديث در اين مورد (در مورد تحريف قران) اگر همگي ذکر شوند کتاب بسيار بزرگي حاصل ميشود ( يعني روايات در اين مورد بسيار فراوان است
6-
نام کتاب :تفسير قمى /مولف : شيخ ابوالحسن علي بن ابراهيم قمي/ شيخ ابوالحسن علي بن ابراهيم قمي، از اساتيد و مشايخ ثقهالاسلام محمد بن يعقوب کليني ميباشد. اين تفسير مورد استناد کتب اربعه ( کتب اربعه: الکافي ، من لا يحضره الفقيه ،تهذيب الاحکام ،الاستبصار )است و يکي از منابع اين کتب و مربوط به قرن ? و ? هجري قمري است
7-
ترجمه فارسي(قسمتهاي درون کادر قرمز):
?کُنْتُمْ خَيْرَ أُمَّةٍ أُخْرِجَتْ لِلنَّاسِ تَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَتَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ وَتُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ?.
ابو عبدالله (عليه السلام) به خواننده اين آيه گفت: بهترين امت امير المومنين و حسن و حسين بن علي را ميکشند!؟ پس به ايشان گفته شد: اي پسر رسول الله پس چگونه نازل شده؟
آنگاه فرمود: نازل شده:
(کنتم خير أئمة أخرجت للناس).
و ميگويد: و اما آنچه که از آن تحريف شده فرموده خداوند: ?لَکِنِ اللَّهُ يَشْهَدُ بِمَا أَنْزَلَ إِلَيْکَ في علي أَنزَلَهُ بِعِلْمِهِ وَالْمَلآئِکَةُ يَشْهَدُونَ). چنين نازل شد.
و قول خداوند:?يَا أَيُّهَا الرَّسُولُ بَلِّغْ مَا أُنْزِلَ إِلَيْکَ مِنْ رَبِّکَ في علي وَإِن لَّمْ تَفْعَلْ فَمَا بَلَّغْتَ رِسَالَتَهُ ?
و قول خداوند :(إِنَّ الَّذِينَ کَفَرُواْ وَظَلَمُواْ آل محمد حقهم لَمْ يَکُنِ اللّهُ لِيَغْفِرَ لَهُمْ)
و قول خداوند :(وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا آل محمد حقهم أَيَّ مُنقَلَبٍ يَنقَلِبُونَ)
و قول خداوند :(لَوْ تَرَى) الذين ظلموا آل محمد حقهم (فِي غَمَرَاتِ الْمَوْتِ)
و امثال اين آيات زياد است که ما آن ها را در مواقع خود ذکر مي کنيم.
7-
نام کتاب : الدرر النجفيه/ مولف : يوسف بحراني/ نشر موسسه ال بيت
ترجمه فارسي:
آنچه از دلالت صريح و گفتار روشن در اين روايات ميباشد پوشيده نيست، بر آنچه که ما اختيار کردهايم و واضح بودن آنچه که گفتهايم، و اگر راه طعنه زدن به اين روايات(رواياتي که مولف در همين کتاب براي اثبات تحريف در قرآن ذکر کرده است) باز شود با وجود بسياري آن و منتشر شدنش، هرآينه طعنهزدن به تمام روايات شريعت(مذهب شيعه) ممکن خواهد بود.
چنانچه که پوشيده نيست که اصول يکي است، و همچنين طرق و راويان و مشايخ و نقل کنندگان يکي ميباشد، بجانم سوگند، همانا قول به عدم تغيير و تبديل از گمان خوب به ائمه جور(خلفاي راشدين) خارج نميشود، و اينکه آنان در امانت بزرگ (امامت حضرت علي )خيانت نکردهاند، با وجود آشکار شدن خيانتشان در امانت ديگري ( منظورش قرآن )که ضررش بر دين بيشتر ميباشد.
توضيح : عالم بزرگ شيعه مي گويد که نمي تواند در رواياتي که در کتب شيعه درباره اثبات تحريف قرآن آمده طعنهاي وارد سازد زيرا که طعنه زدن به آنها طعنه زدن به شريعت مذهب شيعه ميباش
8- نام کتاب : الانوار الوضيه في العقائد الرضويه/مولف: حسين بحراني
(1) بين علماي ابرار ما رضوان الله عليهم در اين مسأله اختلاف نظر دارند.
گروهي از علما محفوظ ماندن قرآن (از تحريف) را فقط مربوط به محدوده زماني معيني مي دانند و گروهي محفوظ ماندن قرآن (از تحريف) را در غير از الفاظ آن مي دانند. ( يعني امکان تحريف در الفاظ وجود دارد.) و برخي ديگر اعتقاد به محفوظ ماندن قرآن چه در معاني و يا حتي در مباني آن ندارند ، اما بنا به روايات معصومين (ع) قرآن حجت خدا بر مردم است و باري است بر دوش امت و بايد آن را پذيرفت و به آن تن داد. اگر چه در آن تحريف رخ داده شده باشد.!!؟؟
9-
نام کتاب : فصل الخطاب في اثبات تحريف کتاب رب الارباب/ مولف : حسين بن محمد نوري طبرسي / تا قبل از سال 1292 روايت و گفتار شيعه درباره تحريف در کتابهاي گذشتهشان پراکنده بود، و بيشتر مردم بر آن آگاهي نمييافتند تا اينکه که نوري طبرسي يکي از علماي بزرگ شيعه در سال 1292 هجري در شهر نجف کتاب بزرگي براي اثبات تحريف قرآن تاليف نمود، و نام آن را (فصل الخطاب في إثبات تحريف کتاب رب الأرباب) ناميد، و در اين کتاب روايات بسياري براي اثبات دعوايش درباره اين که قرآن تحريف است ذکر نموده است، و بر مهمترين مصادر نزدشان از کتابهاي حديث و تفسير اعتماد کرده و از آنها صدها روايات منسوب به ائمه درباره تحريف بيرون آورده است، و ثابت کرده است که عقيدة تحريف قرآن، همان عقيده علماي گذشتهشان ميباشد او در کتاب خود مي نويسد : که بعضي از آيات قرآن مسخره و الکي(سخافة) است. مولف در مقدمه سوم کتابش اسامي علماي مذهب تشيع را که معتقد به وقوع تحريف در قرآن بودند را ذکر کرده است
و از کساني ديگر که قائل به تحريف هستند، شيخ جليل فضل بن شاذان، در جاهاي از کتاب «الايضاح» و همچنين از کساني ديگري که از گذشتگان که قائل به تحريف هستند شيخ جليل محمد بن الحسن شيباني صاحب کتاب تفسير: «نهج البيان عن کشف معاني القرآن» ميباشد.
مولف در همين کتاب برخي آيات و سور ذکر مي کند و با استناد به احاديث و روايات مدعي مي شود که اين آيات و سوره ها از قرآن حذف شده اند !!!!
مثلا سوره النورين که به اعتقاد او توسط حضرت عثمان از قرآن حذف گرديده است !!! به متن سوره ي مزعوم النورين دقت کنيد.
متن اين سوره که در بالا مشاهده مي کنيد به شرح زير است:
يا ايها الذين آمنوا بالنورين أنزلناهما يتلوان عليکم آياتي ويحذرانکم عذاب يوم عظيم نوران بعضهما من بعضي وانا السميع العليم. إن الذين يوفون رسوله في آيات لهم جنات النعيم (کذا) والذين کفروا …..الخ
توضيح : اين سوره علاوه بر اينکه در کتاب فصل الخطاب نوري طبرسي ذکر شده (کتاب فوق ) آنرا محمد باقر مجلسي در کتابش تذکره الائمه صفحات 18- 19 و همچنين محقق ميرزا حبيب الله هاشمي خوئي در کتابش منهاج البراعه في شرح نهج البلاغه ج، ص، 217 ذکر نمودهاند
و همچنين سوره ي ولايت !!!!
اين سوره علاوه بر اينکه در کتاب فصل الخطاب نوري طبرسي ذکر شده (کتاب فوق ) در کتب زير نيز آمده است
1)کتاب منهاج البراعه از علامه ميرزا حبيب الله هاشمي خوئي ج، 2 ص، 217.
2)کتاب تذکره الائمه علامه محمد باقر مجلسي ص، 19-20 فارسي، چاپ ايران
علاوه بر اين سوره هاي ساختگي در برخي از آيات قرآن نيز دست برده و در آن تغييراتي ايجاد کرده اند براي مثال آيت الکرسي را شيخ عباس قمي معروف به محدث قمي که از محدثان شيعي قرن چهاردهم هجري است در کتاب مفاتيح الجنان به صورت زير ويرايش کرده است
10-
نام کتاب : مفاتيح الجنان/ مولف : شيخ عباس قمي
در حاشيه صفحه 74 و 75 اين کتاب آيت الکرسي (آيه 255 سوره بقره ) به صورت زير آمده است
توجه : در تصوير زير حاشيه دو صفحه را در کنار هم قرار دادم
الله لا اله الا هو الحي القيوم لا تأخذه سنة ولا نوم له ما في السماوات وما في الارض و ما بينهما وما تحت الثري عالم الغيب والشهادة الرحمن الرحيم من ذا الذي هم فيها خالدون والحمد لله رب العالمين
قسمتي که با رنگ قرمز مشخص شده است در قرآن وجود ندارد!
موضوع اعتقاد به تحريف قرآن در مذهب تشيع را فعلا در همين جا به پايان مي رسانم . گر چه روايات وارده در کتب شيعه در مورد تحريف قرآن خيلي بيشتر از آنچه است که در اينجا نقل شده است . علامه نوري طبرسي در کتاب فصل الخطاب از سيد نعمت الله جزايري نقل مي کند که روايات وارده در مورد تحريف قرآن بيش از 2000 روايت است
اما به همین 10 مورد اکتفا میکنم و فکر کنم حجت بر همگان اشکار شد که شیعه معتقد است که قران ناقص است و اهل سنت میگویند إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ?. يعني: «ما قرآن را نازل کرديم و همانا ما نگهدار آنيم».
امپوسای= من برم بخوابم . قرائت شبعه.هههههههه. به کوری چشم وهابی یا علی مدد
اوربان= باید هم فرار کنی از کفر مذهبت چون جوابی نداری و باید بخندی . فراررررررررررررررررررررررر کردی بیچاره کافر.
دوستان مشاهده نمودید که رافضی نتونست از عقایدش دفاع کنه و فرار نمود.
این است مکتب برحق اهل سنت .
برادرتان اوربان از دعای خیر خود بی نصیب نکنید
السلام علیکم
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4543شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4612سلام بر دروغگو و فراری بزرگ اوربان تقلبی
اولا از اینکه فرار و پاک کردن ایدی من را ننوشتید همچنین به جای سند دادن دست به دامن اراجیف شدید واقعا ممنون.انشالله با پیشوایتان محشور شوید.امین
و حال رد مطلب شما.اول چند مطلب را برای دوستانی که فکر میکنند شما خیلی پاک هستید بگویم تا بفهمند چقدر مکتب اهل سنت بر حق!است.
اولا بهتر بود کل مطالب خودتان و دیگران را میدادید و اینطور قیچی نمیکردید.مکتب بر حق!اهل سنت نیازی به حقه بازی ندارد(جان عمه تان).
دوما من نگفتم شما قائل به تحریف قران هستید.وقتی اصرار الکیتان را دیدم مجبور شدم نشانتان بدهم که بخاری هست که ایات قران را عوض میکند،مسلم هست ک میگوید ایه رجم در قران هست،نه نهج البلاغه شیعه.
سوما بنده 16 سال دارم.هزار سال هم بگویید باز هم میگم.هرکسی را در استان خوزستان شهر امیدیه میشناسید بگویید که درباره بنده تحقیق کند.ببیند چند سال دارم.روحانی هستم یا نه؟بنده خدا من اگر روحانی بودم که الان اینجا شیعه تکس بود.تا اسلام تکس!
چهارما چرندیاتی که از خودتان میسازید فقط توجیه رد حدیث هست.هیچ بنیه تاریخی و سندی ندارد.اگر دارد بفرمائید بدهید.
پنجما قرائت شاذ تعاریف متعددی دارد.اما قرائتی که سه سحابی نقل میکنند شاذ نیست.طبق همه تعاریف.اگر دقت کرده باشید ابو دردا مطمئن هست که ان را از نبی اکرم شنیده.از یاران ابن مسعود میپرسد انها هم همان را تائید میکنند.این یعنی چه؟
ششما من کاری به بخش مناقب ان ندارم.شرح صحیح بخاری هم خودتان نوشتید.منم میتوانم شرح بر اصول کافی بنویسم و هرچه سند بر رد تحریف قران ان میدهید را توجیه کنم که منظورش چیز دیگری بوده.عجب منطقی دارید!
هفتما هر مطلبی که راویان ان متصل نباشد نزد شیعه مورد قبول نیست.این نظر شیخ طبرسی هست.وقتی سندی ارائه نکرده حتی اگر نظر مالک اشتر هم باشد باز هم مردود است.
هشتما جناب پر رو و کذاب.وقتی من گفتم قرائت سبعه اشتباه است شما این را نگفتید.الکی به متن اضافه نکنید.این است مکتب حقه!اهل سنت؟!
اهل سنت.این اوربان هست.هزار بار بعد از مناظره به ایشان اد فرستادم و رد کرد.چرا؟برای همین که نتوانم بعد از مناظره نشانش بدهم.2 دقیقه در روم اینترنتم قطع شد.ان را علم شیطان کرد.الان هم مطالب را قیچی کرده و اضافه دار میدهد.الا لعنت الله علی الکاذبین.
نهما حدیث کافی کاف لشیعتنا ضعیف هست.طبق نظر همه علما.حالا چطور شما از کافی حمایت میکنید درحالی که خودمان میگوییم حدیث ضعیف دارد الله اعلم!
دهما شما مجلسی و جزائری را عالم درجه اول شیعه میدانید؟عالم درجه اول شیعه 14 معصوم هستند.شیخ کلینی در درجه دوم هست.بقیه که…..شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4613یازدهما بفرمائید که ساعت 12 بود.تمام نیمباز میدانند من بعد از ساعت 11 نیمباز نیستم.به ندرت تا بعد از 11 هم نیمباز ماندم.ان شب تا ساعت 12 و نیم ماندم برای همین مطلب.وقتی میگویم کذاب هست بفرمائید خیر
دوازدهما همه مطالبی که دادید سندی ارائه نکرده اند.حرف بی سند=بادهوا
بالعکس حدیث بخاری بنده راویان را نوشته بود.ان را با اراجیف رد کردید.من سند از صحیح بخاری میدهم ایشان از اوائل المقالات و تفسیر صافی و الزام الناصب و غیره.دیوار حاشا از دیوار چین هم بلند تر است.
در ضمن اگر مکتب حقه!اهل سنت منطق دارد لطفا تمام مطالب را بدهید تا همه خودشان قضاوت کنند اقای دغل باز دروغگو.
بعد هم توجه داشته باشید که بنده گفتم مطالب را در یک فایل ورد بنویسید تا پاسخ بدهم.ایشان جرات نداشت.چون مثل همه نیمبازی ها میدانست من میروم گفت همین الان جواب بده
باز هم قابل توجه که بعد ایشان ایدی بنده را حذف کرد.چهار مرتبه به ایشان اد فرستادم همه را رد کرد.به چه دلیل؟دلیلی محکم تر از ترس؟
باز هم از اقای اوربان میخواهم اگر سوراخ موش را یارانه ای کردند و هزینه اش را ندارد!بیاید دوباره بحث تحریف قران را میکنیم.در جلوی چشم همه.نه مثل زنان برود خانه نشین شود از ترس ینده
دعایتان میکنم که به صراط مستقیم هدایت شوید.البته بعید میدانم حتی ذات جلاله الله هم حریف بی عقلی،پررویی،دروغگویی و دغل بازی شما شود.
ذکر دل بود بی حد و عدد/یا علی مدد یا علی مدد
سید محمد باقر پوسایی
معروف به مختار ثقفی
ایدی بنده در نیمباز:mposaiyشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4614چقدخرده گرفتی وصحفه سیاه کردی بودیم تو روم هنرجنابعالی را ازفرارکردن دیدیم حاشا که این سخن تو نیست اکاذیب نگو بنده داخل روم وشاهدبحثتون بودم واقعا در دیزی بازه حیاه گربه کوشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4617در پاسخ به اینکه فرمودی دروغگو اوربان دروغگو است و خودرا فردی صادق میدانی بهتر است رجوع کنی به افکار عمومی اهل سنت و تشیع در نیمباز و پالتاک . انجا بنده را خوب میشناسند و شهره ام به صداقت ولی شما فکری به حال خود بکنید که 95درصد شیعیانی که شما اخوند ترسو را میشناسند کذابی میدانند که حرفش ارزشی ندارد.
ثانیا باید عرض شود دروغ در مذهب ما جایی ندارد ولی ایا شما میدانید که دروغ و افترا 9دهم مذهب باطل شیعه است ؟ ثالثا خوب نیست به جای این همه فرار از کفر مذهبت راجع به تحریف قران بشینی و قشنگ بفهمی که حتی مذهبت یک حدیث صحیح با تعریفی که حلی در کتابش نموده که حدیث صحیح را حدیثی میداند که روایانش عادل و ضابط و امامی باشندالی آخر .اگر توانستی یک حدیث با این شرایط پیدا کنی سلام مارا برسان . شماها مذهبتان پر تناقضه و اگر چنانچه قصد ادامه داشته باشی کل اسناد را نشانت میدهم بلکه از خواب امام زمانی اومدی بیرون رابعا گفتی که ان شاء الله با صحابه و سیدنا عمر و ابوبکر و غیرهم محشور بشی . باید عرض کنم علی وعمر نزد ما پیشوا هستند ولی پیشوای اصلی ما این است لَكُمْ فِي رَسُولِ اللَّهِ أُسْوَةٌ حَسَنَةٌ . اگر ذره ای آدمیت بدانید میفهمید اسوه و پیشوا یک مسلمان باید پیامبر باشد نه کسیکه رفته تو چاه و هزاران سال است از او خبری نیست خامسا چرا گفتی 11میخوابی ؟ خب ایا عقیده ای که اینقدر ضعیف باشه و نتونی روش استقامت کنی و اینجوری فرار کنی تا پخش بشه حرفات و رسواتر بشی؟ سادسا عزیز دل من همچنان منتظر دفاع از کفر مذهبت هستم اعتقاد به تحریف قران نزد امامیه متواتر است چیزی که مجلسی در پاورقی حدیث 17000هزار میگه از اخبار دیگر متواترتر می باشد سابعا گفتی قیچی جناب اخوند. افترا کار مذهب شماست وقتی که کم بیاورند در واقع شما از مجلسی آموختید که وافتروا علی اعدائکم وشهروهم و باهتوهم . وقتی کم بیاورید شروع به تخریب اخلاقی مخالفانتان میکنید و این نزد ما اهل سنت چیزی عجیب و غیر قابل انتظار نیستشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4618چرا واسه حرفات سند نمیاری در کدام کتاب ما آمده دروغ ۹دهم دین است چرا دروغ میبندی از خدا بترس ***اگر دین نداری آزاده باش ودروغ بر یک مذهب نبند****شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4625اما جواب یاوه گویی های اخوندی که خودرا کودکی 16 ساله معرفی نموده. دوست عزیز واقعا باید به حال مذهبت گریست الان ردی بر یاوه هایی که گفتی عرض میکنم اولا دوستان عزیز سری به رومهای اهل سنت در پالتاک و نیمباز بزنند میفهمند که بنده در صداقت شهره هستم قصد تعریف ندارم اما چون رافضی هستی اقای اخوند بهت گفتم چشماتو باز کنی . دوستان اهل سنت در آنجا من راقبول دارند ولی ایا خودتو تو اینه نگاه کردی که سنگ میندازی؟ تو را 95 درصد کابران شیعه قبول ندارند . جایی میگی وهابی میدونند بخاطر احترام به صحابه و درجایی دیگر چه اهانت ها که به صحابه وقتی که بچه های سنی نیستن تو رومها انجا میدی . از پرده تقیه بیا بیرون و بیا مثل مرد بحث کن نه مثل یک ابن سبایی مجلسی مانند ثانیا گفتی با پیشوایتان محشور شوی اگر منظورت صحابه و درراس آن ابوبکر صدیق و عمر فاروق است من افتخار میکتم با انان و علی و عثمان محشور بشم ولی پیشوای اصلی ما قرآن است و اسوه حسنه اهل سنت لَكُمْ فِي رَسُولِ اللَّهِ أُسْوَةٌ حَسَنَةٌ ما پیشوای اصلیمان سیدنا محمد مصطفی است.وارزو داریم بااو حشر بشویم ثالثا عزیز جان گفتی قیچی کردم؟ خیر حرفهایتان همین چرندیات بود که سواد حوزوی ناقصت را میرساند و الان چون میبنی به نفعت نیست میگی قیچی شده و افترا میبندی اشکالی نداره ناراحت نمیشوم چرا که ما اهل سنت عادت داریم به افترا شنیدن مذهب باطل شما . در واقع شما از مجلسی یاد گرفتید وافتروا علی اعدائکم وشهروهم و باهتوهم .وقتی افترا بسته میشه شما به مذهبتان عمل کرده اید و این جقانیت مذهب دروغ شماست رابعا گفتی کذب گفته ام در جواب میگویم ایا شما به عنوان یک اخوند ترسو میدانید که 9دهم مذهب شیعه دروغ است؟ بله دین شما دروغ محض است که از ابن سبا آموخته اید درحالیکه ما دین را سرچشمه گرفته ایم به نام قران وسنت راستینشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4626خامسا درمورد اینکه فرمودی که نگفتی اهل سنت قایل به تحریف هستند پس این سخن شما که از بخاری استشهاد نمودی از چند حالت خارج نیست یا واقعا شخصی هستی که جهت رو کم کنی و ریا و خود برتری حرف میزنی یا اینکه کذابی و نفاق داری زیرا جایی میگویی بخاری امده قران ناقص است این اعتقاد شما به تحریف نزد اهل سنت را نشان میدهد و این باز مذهب دروغ و تحت تقیه شما را نشان میدهد سادسا ایا در خود نگریسته که فراری کیست؟ مذهبی که شما برایش انقدر احترام نمیزاری که تاصبح بشینی و اسنادی که بهت دادم رد کنی چه مذهب باطلی است اخوندی که قسم دروغ میخوری که 16 ساله ای و تازه ادعای مناظره هم میکنی با مفتیان و علما . کذب سرتاسر دین و مذهبته .و اینکه گفتی مسلم آمده که ایه رجم چنین است که اکنون اینجوری است این هم بیسوادیتو نشان داد مناظره رو بخون که باهات داشتم علمای شما هم اعتقاد به نسخ رجم دارند. سابعا گفتی که نهج البلاغه اولا این نهج البلاغه خودش بی سند است جز 5درصدش و اگر واقعا تا این حد نهج البلاغه قبول داری نهج البلاغه توش چیزای زیادی موافق اهل سنت هست مثل اثبات شورایی بودن خلافت-تمجید از عمر فاروق- بی ارزش نشان دادن خلافت و امامتی که شما اذعان میکنید از طرف خداست توسط سیدنا علی- تمجید از عثمان ذی النورین-و……….. پس نهج البلاغه دردی به حالت دوا نمیکند جانم. اما هشتما باید بگم گفتی که چرندیاتی که ازخود ساختم مطالب مناظره را برای خواننده بگذار تا خودش قضاوت کند کدامین یک حق است و بله باید بگویم اهل سنت حقند میدانی چرا؟؟ چون ما خمس نداریم که مردم را کفاری بدانیم که از انان غنیمت بگیریم و صیغه نداریم تا بنام دین سوار بر ناموس عوام شویم . ما امام زمان نداریم که رفته باشه تو چاه اونم از نوع فاضلابش ما اعتقاد نداریم تحریف قران صورت گرفته . ما نمیریم کربلا میریم حج طبق فرموده الله نهما باید عرض کنم اقای پوسایی که شما بیسوادی و اخوندی و اطلاعاتی شدیدی هم هستی از پرده تقیه تشریف بیار بیرون بیا پالتاک تا همه بشناسن شماها رو کودک اخوند
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4627اما جواب یاوه گویی های اخوندی که خودرا کودکی 16 ساله معرفی نموده. دوست عزیز واقعا باید به حال مذهبت گریست الان ردی بر یاوه هایی که گفتی عرض میکنم اولا دوستان عزیز سری به رومهای اهل سنت در پالتاک و نیمباز بزنند میفهمند که بنده در صداقت شهره هستم قصد تعریف ندارم اما چون رافضی هستی اقای اخوند بهت گفتم چشماتو باز کنی . دوستان اهل سنت در آنجا من راقبول دارند ولی ایا خودتو تو اینه نگاه کردی که سنگ میندازی؟ تو را 95 درصد کابران شیعه قبول ندارند . جایی میگی وهابی میدونند بخاطر احترام به صحابه و درجایی دیگر چه اهانت ها که به صحابه وقتی که بچه های سنی نیستن تو رومها انجا میدی . از پرده تقیه بیا بیرون و بیا مثل مرد بحث کن نه مثل یک ابن سبایی مجلسی مانند ثانیا گفتی با پیشوایتان محشور شوی اگر منظورت صحابه و درراس آن ابوبکر صدیق و عمر فاروق است من افتخار میکتم با انان و علی و عثمان محشور بشم ولی پیشوای اصلی ما قرآن است و اسوه حسنه اهل سنت لَكُمْ فِي رَسُولِ اللَّهِ أُسْوَةٌ حَسَنَةٌ ما پیشوای اصلیمان سیدنا محمد مصطفی است.وارزو داریم بااو حشر بشویم ثالثا عزیز جان گفتی قیچی کردم؟ خیر حرفهایتان همین چرندیات بود که سواد حوزوی ناقصت را میرساند و الان چون میبنی به نفعت نیست میگی قیچی شده و افترا میبندی اشکالی نداره ناراحت نمیشوم چرا که ما اهل سنت عادت داریم به افترا شنیدن مذهب باطل شما .شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4628در واقع شما از مجلسی یاد گرفتید وافتروا علی اعدائکم وشهروهم و باهتوهم .وقتی افترا بسته میشه شما به مذهبتان عمل کرده اید و این جقانیت مذهب دروغ شماست رابعا گفتی کذب گفته ام در جواب میگویم ایا شما به عنوان یک اخوند ترسو میدانید که 9دهم مذهب شیعه دروغ است؟ بله دین شما دروغ محض است که از ابن سبا آموخته اید درحالیکه ما دین را سرچشمه گرفته ایم به نام قران وسنت راستین خامسا درمورد اینکه فرمودی که نگفتی اهل سنت قایل به تحریف هستند پس این سخن شما که از بخاری استشهاد نمودی از چند حالت خارج نیست یا واقعا شخصی هستی که جهت رو کم کنی و ریا و خود برتری حرف میزنی یا اینکه کذابی و نفاق داری زیرا جایی میگویی بخاری امده قران ناقص است این اعتقاد شما به تحریف نزد اهل سنت را نشان میدهد و این باز مذهب دروغ و تحت تقیه شما را نشان میدهد سادسا ایا در خود نگریسته که فراری کیست؟ مذهبی که شما برایش انقدر احترام نمیزاری که تاصبح بشینی و اسنادی که بهت دادم رد کنی چه مذهب باطلی است اخوندی که قسم دروغ میخوری که 16 ساله ای و تازه ادعای مناظره هم میکنی با مفتیان و علما . کذب سرتاسر دین و مذهبته .و اینکه گفتی مسلم آمده که ایه رجم چنین است که اکنون اینجوری است این هم بیسوادیتو نشان داد مناظره رو بخون که باهات داشتم علمای شما هم اعتقاد به نسخ رجم دارندشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4629سابعا گفتی که نهج البلاغه اولا این نهج البلاغه خودش بی سند است جز 5درصدش و اگر واقعا تا این حد نهج البلاغه قبول داری نهج البلاغه توش چیزای زیادی موافق اهل سنت هست مثل اثبات شورایی بودن خلافت-تمجید از عمر فاروق- بی ارزش نشان دادن خلافت و امامتی که شما اذعان میکنید از طرف خداست توسط سیدنا علی- تمجید از عثمان ذی النورین-و……….. پس نهج البلاغه دردی به حالت دوا نمیکند جانم. اما هشتما باید بگم گفتی که چرندیاتی که ازخود ساختم مطالب مناظره را برای خواننده بگذار تا خودش قضاوت کند کدامین یک حق است و بله باید بگویم اهل سنت حقند میدانی چرا؟؟ چون ما خمس نداریم که مردم را کفاری بدانیم که از انان غنیمت بگیریم و صیغه نداریم تا بنام دین سوار بر ناموس عوام شویم . ما امام زمان نداریم که رفته باشه تو چاه اونم از نوع فاضلابش ما اعتقاد نداریم تحریف قران صورت گرفته . ما نمیریم کربلا میریم حج طبق فرموده الله نهما باید عرض کنم اقای پوسایی که شما بیسوادی و اخوندی و اطلاعاتی شدیدی هم هستی از پرده تقیه تشریف بیار بیرون بیا پالتاک تا همه بشناسن شماها رو کودک اخوندشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4630دهما باید برایت قرائت شاذ را تعریف کنم تا بفهمی جانم قرائتی شاذ است که اصحاب بر لفظش اجماعی نکرده باشند و غیرمتواتر باشد و جزو قرائت های سبعه یا دهگانه نباشد . اگر این قرائت شاذ نیست شما بفرما ثابت کن متواتر بوده . و اینکه گفتی سحابی . تو هنوز بلد نیستی صحابی رو درست بنویسی انوقت میگویی متواتر بوده. بفرما شاذ نبودنش را با سند صحیح ثابت کن و ثابت کن این تو تواترات لفظی قرائتها بوده و اصحاب حذفش کردن و درنتیجه حذف شده . منتظرم ثابت کنی عدم شاذ بودنش را یازدهمن اینکه گفتی حدیث فلان و فلان . لطفا اصلا شیعه حرف از حدیث صحیح نزند چون رسوا میشود . پسته بی مغز چون لب وا کند رسوا شود حدیث صحیحی که علمای امامیه تعریف نمودند حتی یک حدیث صحیح با این شرایط که حلی و عاملی و سایرین تعریف نموده اند وجود ندارد.شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4631یا این تعریف حدیث صحیح نزد امامیه بفرما یک حدیث صحیح که این شرایط را داشته باشد ارایه بده.عندهم -: (ما رواه العدل، الإمامي، الضابط، في جميع الطبقات-وسائل الشیعه جلد31صفحه40-دراسات فی علم الداریه جلد 1 ص83-معالم المدرستین جلد2ص235 وسائل شیعه جلد4ص128و…………………… دوازدهم اینکه گفتی اینترنتت قطع شد. باشه قبول الان که اینترنت امامی زمانیت قطع نمیشود بفرما دفاع کن از کفر مذهبت و اعتقاد متواتر مذهب بی حدیث صحیح شما.هههههههههههههه.اینکه گفتی ادد دادی و جواب ندادم باید بگم ایا با کسی که جدل و رو کم کنی کارشه وقت گذرانی جایز است .؟؟ دیگر نشنوم در سایت های اهل سنت بازو نشان بدی . اینجوری مناظرتو پخش کردم تا رسوا بشی
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #4632فکر کنم ایشان شب را روز می بیند و روز را شب . دوستان بخوانید مناظره رو و خود قضاوت کنیدو از کل شیعه ها و اهل سنت نمیباز بپرسید که چطوری با عمامه امام زمانی پا گذاشت به فرار . کسیکه رطب خورده باشد نمیتواند منع رطب بکند ایشان شهره است به مختار ثقفی کذاب و در کذابیت شهره ی عام وخاص است . محمد پوسایی رافضی اگر ذره ای انصاف داشته باشی کل کتب شیعه فاقد سند صحیح است ولیکن وارد بحث سندی نشو چون مچتون خیلی وقته باز شده . ما چکار کنیم که چشمهای شما آلبالو را گیلاس می بیند و شب را روز روشن میبیند . ایا غیر این است که این همه طفره رفتی نتونستی از کفریاتی که تو مناظره انجام دادیم دفاع کنی و پاتو به بهانه خواب گذاشتی به فرار؟ ایا همین شما نیستید که مثل گاو فقط زمین را شخم میزنید و با کلمات لفاظی میکنی . ایا این مذهب شما نیست که مصحف فاطمه را قران خودش میداند که نزد امام چاه جمکرانی است؟ لطفا سکوت کنید تا بیشتر رسوا نشده اید. اگر مرد باشی میدانی که مذهب شیعه نه قرآن را کامل میداند نه حدیثی صحیح طبق تعریف علمای امامیه دارد . بلکه هرجا سخنی به نفعتان باشد صحیح است و هر جا که ببینید خمس و صیغه و کربلاو……. تعطیل میشود همان حدیث صحیح تعطیل میشود. راویی ثقه ایا نزد شما هست؟؟هههههههههه والله من مبینم حدیث دارید که راوی آن زراره است و همان سند است ولی جایی حدیثش را صحیح میدانند علمای امامیه و جای دیگر که خمس و صیغه تعطیل می شود همان زراره را میگویند لعن الله زراره . اخر مذهبی که معیارش هوای نفس است جهت تشخیص حدیث صحیح میتواند حرف از بررسی سندی بزند؟؟هههههههههه
حاشا وکلا
-
نویسندهنوشته ها
شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.
خودتان قاضی باشید .آیا این جواب سوالات بنده بود؟؟؟من از شما میبرسم ایا زمین کروی است ؟؟ شما در جواب بگویید مربع چهار ضلع دارد.
من سوال برسیدم ایشان جوابش این است:نماز بی ولایت حقه بازیست/تظاهر سازی و یک خاله بازیست/چرا سنی نمیخواهد بفهمد/وضوی بی علی یک اب بازیست؟
اینم جواب تمام سوالاتش .هههه
قضاوت با خوانندگان گرامی . ای شیعیان عزیز از خواب بیدار شوید که این اخوندان شما رو به گمراهی کشیدن .
والله مستعان