این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط ho33eintajdari در 10 سال، 1 ماه پیش بروز شده است.
-
نویسندهنوشته ها
-
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #2874این که شما نمیتونی تشخیص بدهی ربطی به دیگران نداردبیخود به پیامبر و دیگران دروغ نبند که نمیتوانند تشخیص بدهند.شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #2875این که شما نمیتونی تشخیص بدهی ربطی به دیگران نداردبیخود به پیامبر و دیگران دروغ نبند که نمیتوانند تشخیص بدهند.شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #2876من با مطالعه تاریخ حقیقی حتی میتوانم پی ببرم در زمان حضرت ادم کی راست میگفته و کی منافق بوده به شرطی که با تعصب دنبال طهارت چند نفر نباشم.شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #2877وقتی نصف تاریخ اسلام راحذف کردید باید فکرش را میکردید که ابزار شناخت منافق از صالح را از دست میدهید.شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #2878شما برو ببین جنگ جمل وصفین بوده بعد بیا نظر بده.شما با اطلاعات کم خودتون دارید به اهل سنت خیانت میکنیدشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #2908
من با مطالعه تاریخ حقیقی حتی میتوانم پی ببرم در زمان حضرت ادم کی راست میگفته و کی منافق بوده به شرطی که با تعصب دنبال طهارت چند نفر نباشم.
كجاست تاريخ حقيقى؟
منظورت تاريخ طبري هست كه طرف از ولايت مداران معصومين نيست براين اساس نبايد آنرا تاريخ حقيقى بشناسيد و الا به زمره ى نواصب و مرتدين ملحق مى شويد!يا منظورت تاريخيست كه راويان كوفه برايتان نوشتند همان راويانى كه به قول خودتان مثل راهزنان فرارى جرأت ظهور نداشتند و الا حكام آنان را ترور مى كردند؟!
يك آدم فرارى جرأت عبور بين خانه اش تا حفره ى فرارى اش هم ندارد و نمى تواند خبردار و خبر بر مناسب باشد.
يا منظورت تاريخيست كه حكام غاصب و درباريانشان نوشتند و تاريخ را به ميل خود ثبت كردند مثل تاريخ شاهنشاهى و تاريخ خمينى كه يك شبه كتابهاى تاريخ را وارونه كرد و هنوز منتظر تاريخ نويسان بعدى هستيم كه كتابخانه ها را هم مهر و تخته كنند!!شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #2909شما برو ببین جنگ جمل وصفین بوده بعد بیا نظر بده.شما با اطلاعات کم خودتون دارید به اهل سنت خیانت میکنید
دينى كه من تابعش شدم ربطى به داستان بزن و بكوب و شاهنامه وار و كليله و دمنه وار نداره !
اطلاعات من كه بدان يقين دارم همين حرف حرف كتابيست كه هر لحظه كه بدان بيشتر دقت و تأمل مى كنم حسرت مى خورم كه ملت هاى مسلمين را از اين شاه نامه ى حقيقى دور ساختند و به هرج و مرج هاى ناتاريخى مشغول داشتند.
حسرت از اينكه هنوز آدمهايى هستند كه به كتابهايى مثل نوشته هاى طبيب فرعون يا سخنان كنيز هارون الرشيد يا نوشته هاى بابليان و كوفيان مشغولند درحاليكه بهترينها در همين قرآنيست كه مقام و منزلت هر ملتى در تقرب به اين كتاب مشخص است و نه در تلاوت و تقرب به كتابهاى به اصطلاح تاريخى و باستانى آدمهاى فسيل شده كه حتى نامشان را هم كج و معوج و فسيل شده اشتباهى و عجيب و غريب خواندند و هنوز نام بسيارى از آنان مبهم و مورد اختلاف است!شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #2910وقتى نامهاى يك راوى مورد اختلاف است و سخنان منسوب به او از تخصصات ناياب و خسته كننده اى حوزه هاى ناعلميست كه به عقل آدمى پوزخند مى زند!
حيف عمرى كه سالها به نام ” علوم شرعى ” در صرف علوم ناشرعى تلف مى شود!
حوزه هايتان مشغول ترتيب اسامى مردمان 14 قرن قبلند تا قبل از محكمه ى عدل و حساب الهى به حساب آنان رسيدگى كنند تا امام قايم شده وقتى آمد زياد خودش را خسته نكند!!شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #2970بسم الله /به امه الله محترمه السلام علبکم وبا ارزوی عا قبت بخیری انشا الله :مطلبی را میخواستم از سخنان شما راجب به قران که اضهار داشته بودید تصحیح نما یم که(راجب به قران الکریم)که الله ج :خود به کتاب الله معرفیش کرده است وبس وبه چندین عبارات مختلف ؟ولی قضیه اینجاست واز شما که در کوشش ان هستی که تدبری را در قران داشته با شی خواستم یاد اوری را کرده باشم که تسمیه کردن قرن العظیم به (شاهنامه حقیقی )وباهر اسمی دگری جایز نمی باشد که1- این مطلب نزول قران ومقایسه کردنش با کار ها ویا شا هکار هایی به اصتلاح بشری میباشد ؟که این قیاس غلط میباشد واما 2- مقایسه کردن قران با تورذات وانجیل امروزی که دخالت بشر در انه ثابت میبا شد خیلی به دور است چه رسد به شاهکار هاسیی بشری تاروز قیامت ؟شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #2971عزیزان دست از اداب جاهلی بردارید /که هما نا افتخار کردن انساب وطایفه گرایی میبا شد هدف اصلی رسا لت اللهی در دو چیز مهم و محوری واصل در زندگی بشری بوده است وخواهد بود تا …؟ 1- توحید الوهی وربوبی ……..؟2- کرامت انسا نی در اصل وفطرت سلیم ودر درجه اول با ایما ن وتقوایی اوست؟ مثلا امام علی ع نه درجه قرابت وخیشا وند ونه افتخار دامادی ونه قضل تعلیم وتربیت وبرورش بیا مبر در بچگی اورا بر تری نبخشید؟؟؟که اینها خود فروع میباشند نه اصل واکر امام ع در صف مقابل میبود از کفار که معلوم مییود که این فضا یل نمیتوا نستند درد اورا در قیا مت ود روز روشن حل نما یید بس معلوم میشود که : در درجه اول خود شخص اعتبار دارد واعتبارش با معتبرین از قبیل خودش معتبر تر میشود که این اصل قضیه میبا شد وهمه اشخا ص دگر همچنین ؟؟ با ایما ن رسالت محمد ص که اصل مطلب میباشد فضا یل امام ع نما یا ن میشود ونور اصلی را از اصل نور ؟ میگیرد وفضا یل نهان اشکار میشوند ؟که هما نا بی وجود این نور ضلمت بر رنگ تر نما یا ن میشود …….؟بس معلوم میشود در ایمان واسلام فضیلتی اینچنینی (داماد +فرزند+ کاتب؟؟؟؟؟؟/+و……….)وجود خارجی ندار د واصل نیست؟نه اینکه نبا شد بلکه در جا یگاه خود ونه در درجه فضل؟؟؟؟؟/که اگر این افتخا رات اصل میبودن نمیبا یستی این حوادث جار شوند که خود انها از ما به ایت امور دانا تر بودن وچرا شد ؟بس مطلب مهمتز از ان است ++وطبق شواهد تاریخی معاویه کاتب رسول نبوده واگر هم بوده باشد دردی را در مان نکرد ونمی کند ؟کاتب وحی به معنی کتا بت نزول قران ؟بلکه وارد است که گاه نا گا هی در امور نا مه گار یی با ……کتا بتی دا شته اس واین مطلب نه تنها برایی معا ویه بلکه هرکی که با شد فرقی نمیکند؟؟/که داشتیم که کاتب رسول بود ومنا فق از اب در امد یار نزدیک واز امرا یی امام علی بود اشتباه از اب در امد بس چی ؟مهم ودر درجه اول است عمل انسان که ما در این زمینه برایی تحلیل روز گار ها یا اشخا ص وحوادث گزشته کم اورده ایم مشکل ما همین جا ست ؟؟؟/ ببینید ابا بکر +وعمر +عثمان +علی ووووووووووو عاجمعین از اسمان که نیا مد بودن بلکه با انها ودر بین خود زیسته بودن وقبل وبعد از اسلام شخصیت هایی نا شنا خته نبودن امدن ور فتند این عمل انهاست که با یید معرف وتعریف انها شود نه چیز ها یی دگر ما دام از امرایی اسلا مند تا چند با قران نز دیکتر ند در ثواب وتقوی وفضل وبرعکسش هم صحیح میبا شد ونه چیزی دگر ؟؟؟؟؟تحلیل درست ونه مغرضا نه از زندگی شخصی واجتما عی گرفته و……..تا دم مرگ معلوم میشود شخص مقا بل کیست ودرچه مکا نتی میبا شد ؟خواه عمر خواه علی وخواه معاویه ؟خوب جمع تفریق وتقسیم کنیم ؟با دیدگا ه قرانی معلوم میشود کی کیست ونه چیزها یی دگر ؟اگر کسی اشنا یی با تاریخ ندا شته با شد میگوید قضا وت را کنار گزارید بزار موقعیکه امدن بس از کار ها واعما لشا ن مشخص میشود کی خوب وکی بد …….. خوب انها امدن ور فتن وتکلیف را ادا کردن وحالا در محکمه تعصب انسا نی ما هنوز که هنوز خلا ص نشده اند ؟خدا کند کسی در محکمه الللهی مشکلی بیدا نکند که وا ویلاست /؟شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #2972منظورم از ” شاهنامه ” كتابهاى مذهبى فرقه ايست كه به صورت روايات و احاديث ملتى را آواره و مشغول كرده و مى بينيم آدمهايى مثل تشيع تمام مشغوليتشان در اين است كه افرادى را از بهشت اخراج و دروازه هاى بهشت را هم محكم قفل كنند!! درحاليكه حساب خلايق بدست خالق است و كسى ضمانت نجات ندارد الا در روز حساب كه كشف حساب و كتاب است نه اينكه ما بنشينيم بر اساس مشتى كتب مجهول و بى هويت افرادى را نام بريم و بر آنان تهمت رواداريم درحاليكه ممكن است حتى آن نامها هم وجود حقيقى نداشته اند و توسط جاعلين كتابهاى روايى به خورد خواننده اش داده شده است!شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #2973شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #2981ه هر لحظه كه بدان بيشتر دقت و تأمل مى كنم حسرت مى خورم كه ملت هاى مسلمين را از اين شاه نامه ى حقيقى دور ساختند و به هرج و مرج هاى ناتاريخى مشغول داشتند.نقل قول)واما بسم الله :منضورمن از تصحیح اشتباه بود نه اینکه نه اینکه خدایی نا خا سته نقادی کنم واشتبا هت را به روخت کشم ؟؟؟؟وممنونم از فرستا دن ادرس التماس دعا .از شما در نا مه دگر خا سته بودم که لیست اشتبا ها ت اهل سنت را برایم ارسا ل فرما یی جوابی ندیدم ؟اگر ممکنه به شیوه مختصر هم که شده برایم ارسال کنی خیلی ممنونم ؟خواستم بر رسی کنم وچیز ی جدیدی اگر باشد استفاده کنیم ؟والسلام درخواست دیگری را داشتم اگر برایت میسر میشود وجسارت نمی باشد ادرس ایملت را برایم ار سال فرمایی میخواستم باهم سر چندین مطالب باهم سخنی وتبادل نضری داشته با شیم انشا الله )نیتم خیر است ودر را ستایی تحقیق وتبیان میباشد ؟جزاکم الله :منتضر جوابم اخوکم فی لله حقیقت ؟ -
نویسندهنوشته ها
شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.