این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط konar در 10 سال، 1 ماه پیش بروز شده است.
-
نویسندهنوشته ها
-
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #8564شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #8565اولا: یکی از معجزات قران واقعا در این دوره برای من روشن شد ، که خداوند در ایه 3 ابراهیم
(الَّذِينَ يَسْتَحِبُّونَ الْحَيَاةَ الدُّنْيَا عَلَى الْآخِرَةِ وَيَصُدُّونَ عَن سَبِيلِ اللَّـهِ وَيَبْغُونَهَا عِوَجًا ۚ أُولَـٰئِكَ فِي ضَلَالٍ بَعِيدٍ)
و 40 فصلت (إِنَّ الَّذِينَ يُلْحِدُونَ فِي آيَاتِنَا لَا يَخْفَوْنَ عَلَيْنَا ۗ أَفَمَن يُلْقَىٰ فِي النَّارِ خَيْرٌ أَم مَّن يَأْتِي آمِنًا يَوْمَ الْقِيَامَةِ ۚ اعْمَلُوا مَا شِئْتُمْ ۖ إِنَّهُ بِمَا تَعْمَلُونَ بَصِيرٌ )
فرموده مصداق کامل آن شما هستید .
دوما : تمام آیاتی که در سوال اولیه مطرح شده مورد خطابش صحابه ی مهاجر و انصار پیامبر می باشند . ولی آنچه شما استناد کرده ای هیچ کدام مورد خطابش صحابه ی پیامبر نمی باشد .
و تعریف صحابه در نزد اهل سنت بدین قرار است :
صحابه به کسی گفته می شود که در کنار پیامبر اسلام بوده و با جان و مالش در خدمت پیامبر اسلام بوده و به پیامبر اسلام ایمان آورده و با همان ایمان از دنیا رفته .
و اینکه گفته ای (ابتدا باید ارتباط آیاتی که مدعی هستید در مورد صحابه می باشد را با صحابه معلوم کنید.)
برادرم اگر یک کم عقل و شعور می داشتی ارتباط آن ایات با صحابه پیامبر به صراحت معلوم است .
و من از خوانندگان محترم می خواهم که به ایات 100 سوره توبه و 11 انفال و 72 انفال و 74 انفال و 18 فتح و 41 نحل و 58 حج و 218 بقره و … مراجعه کنند .
و چرا خود شما به آیاتی استناد نکرده اید که مورد خطابش صحابه ی مهاجر و انصار پیامبر باشد .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #8566و اینکه آیه 100 سوره توبه را با عقل ناقص خود ترجمه کرده ای (می فرماید سابقون از مهاجر و انصار. پس در گام نخست همه را شامل نمی شود.)
برادرم اولا اگر همین ترجمه خود را قبول داری ابوبکر و عمر و عثمان و علی و … جزو سابقون و مهاجرین می باشند .
دوما : اگر با ترجمه ناقص شما استدلال شود پس تکلیف ایه 30 سوره حج که می فرماید (فَاجْتَنِبُوا الرِّجْسَ مِنَ الْأَوْثَانِ) آیا شامل همه ی بت ها نمی شود ؟؟
و اینکه به ایه 86 ال عمران استناد کرده ای در کجای این ایه خداوند مهاجرین و انصار را مورد خطاب قرار داده است ؟؟؟
و این ایه درباره ی کسانی می باشد که با ایمان از دنیا نرفته اند .
و تعریف صحابه در نزد اهل سنت بدین قرار است :
صحابه به کسی گفته می شود که در کنار پیامبر اسلام بوده و با جان و مالش در خدمت پیامبر اسلام بوده و به پیامبر اسلام ایمان آورده و با همان ایمان از دنیا رفته .
و اینکه گفته ای (بعد اینکه آیا این رضایت دائمی است؟)
برادرم خداوندی که از گذشته و اینده خبر دارد به صراحت در ایه 100 توبه فرموده (وَالسَّابِقُونَ الْأَوَّلُونَ مِنَ الْمُهَاجِرِينَ وَالْأَنصَارِ وَالَّذِينَ اتَّبَعُوهُم بِإِحْسَانٍ رَّضِيَ اللَّـهُ عَنْهُمْ وَرَضُوا عَنْهُ وَأَعَدَّ لَهُمْ جَنَّاتٍ تَجْرِي تَحْتَهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا أَبَدًا ۚ ذَٰلِكَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ)
پس معنی (وَأَعَدَّ لَهُمْ جَنَّاتٍ تَجْرِي تَحْتَهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا أَبَدًا) چه می باشد ؟؟
اگر دائمی نیست پس خداوند به اعتقاد شما کشکی وعده داده است ؟؟!!!!
و اینکه گفته ای (احتمالا مستحضرید افرادی که در زمان نبی ایمان آورده اند و ایشان را دیده اند لقبی به نام صحابی دارند.)
تعریف صحابه در نزد اهل سنت بدین قرار است :
صحابه به کسی گفته می شود که در کنار پیامبر اسلام بوده و با جان و مالش در خدمت پیامبر اسلام بوده و به پیامبر اسلام ایمان آورده و با همان ایمان از دنیا رفته .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #8567با سلام . خدا را شکر می کنم که دو مرتبه آمده ای و مطلب گذاشته ای .چون اگر نیایی واقعا حوصله ام سر می رود و پاسخ شبهات برای خوانندگان باز نمی شود .
و این سایت دیگر از رونق می افتد .
و بازدید کنندگان خود را از دست می دهد .
چون واقعا مطالب خنده داری می گذاری .
و واقعا خوانندگان این سایت متوجه می شوند که چه اراجیفی در مخیله شما وجود دارد و برای آیات قران هیچ گونه پاسخی ندارید .
و اگر پاسخ ندهید برای خوانندگان عقائد شما مشخص نمی شود .
اینکه گفته ای (جواب سلام را در تکلیف ابوبکر گرفته اید.)
برادرم چرا دروغ می گویی ؟؟
و چرا به سوالاتی که در مورد مهدی کرده ام پاسخ نمی دهی و فرار می کنی ؟؟
و قضاوت را به خوانندگان می گذارم.
اینکه گفته ای (عدم ارتباط آیاتی مطروحه بنده را با صحابه بگویید.)
شما صحابه ی مهاجر و انصار پیامبر را زیر سوال برده اید (ابوبکر و عمر و عثمان و … ) و باید ارتباط آن آیات را که گذاشته ای با صحابه مهاجر و انصار مشخص کنی .
البینه علی المدعی
اینکه گفته ای (آن که در جنگ جانش را برداشت و و رفت، در این تعریف هست؟)
خداوند در ایه 155 ال عمران جواب شما را داده است :
( وَلَقَدْ عَفَا اللَّـهُ عَنْهُمْ ۗ إِنَّ اللَّـهَ غَفُورٌ حَلِيمٌ)
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #8568اینکه گفته ای (عقل و شعور را هم که معلوم کردید چه کسی ندارد در تکلیف ابوبکر.)من در آنجا به صراحت گفتم کسانی که نصف آیه را دزدی می کنند عقل و شعور ندارند ؟؟
میدونی که طرف مخاطبم چه کسانی هستند ؟؟؟
اینکه گفته ای (100 توبه همه را شامل نمی شود)
100 توبه شامل تمام مهاجرین و انصار می شود که ابوبکر و عمر و عثمان و علی و … جزو مهاجرین هستند و چون شما دشمن آنها هستید پس در نتیجه دشمن کلام خدا هستید .
اینکه گفته ای (بحث بر روی دوام رضایت است.)
پس معنی (وَأَعَدَّ لَهُمْ جَنَّاتٍ تَجْرِي تَحْتَهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا أَبَدًا) چه می باشد ؟؟
اگر دائمی نیست پس خداوند به اعتقاد شما کشکی وعده داده است ؟؟!!!!
اینکه گفته ای (در 86 لفظ را نیاورده. اما چه کسانی را فرموده؟)
برادرم : در کجای این ایه صحابه ی انصار و مهاجر پیامبر مورد خطاب قرار گرفته اند ؟؟
چرا در روز روشن دروغ می گویی ؟؟؟
و چرا می خواهی بحث را به انحراف بکشانی ؟؟
و در سوال اولیه به ایاتی استناد شده است که مورد خطابش صحابه ی پیامبر می باشند .اینکه گفته ای (پس الکی مهاجر و انصار نکنید. بحث در مورد کلیت صحابه است.)
برادرم چون شما دشمن ابوبکر و عمر و عثمان و … که جزو مهاجرین هستند می باشید ، اول باید ایمان آنها با آیات نص و مرتبط با مهاجرین و انصار مشخص شود .
بعد نوبت به دیگران هم می رسد .
اینکه گفته ای (ربط 176 و 177 آل عمران را می فهمید به اصحاب. من نگفتم مهاجر یا انصار. اصحاب گفتم.)و تعریف صحابه در نزد اهل سنت بدین قرار است :
صحابه به کسی گفته می شود که در کنار پیامبر اسلام بوده و با جان و مالش در خدمت پیامبر اسلام بوده و به پیامبر اسلام ایمان آورده و با همان ایمان از دنیا رفته .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #8569اینکه گفته ای (ببینید این قضیه روشن است که این جمله حسبنا کتاب الله خود نفاق است به صراحت قرآن. حالا این سلف صالح هر کس که بوده، مهاجر است یا انصار؟ از دید من معلوم است کی بوده.)
برادرم اولا : حسبنا کتاب الله فقط در مورد عقیده است و مراجع شیعه هم می گویند که اصول دین قابل تقلید نیست .
پس آیا آنها طبق استدلال شما منافق هستند ؟؟؟
دوما : مهاجر و انصار را خداوند در ایه 100 سوره توبه به صراحت اعلام رضایت کرده و وعده بهشت داده .
و دید شما هیچ ارزشی ندارد . و پشیزی هم ارزش ندارد . چون ناقص العقل هستید .
و معلوم است که دید شما همیشه مخالف آیان نص قران است .
و به دنبال متشابهات هستید که مصداق ایه 7 سوره ال عمران می باشید . (فی قلوبهم زیغ)
اینکه گفته ای (همین آیه 101 خط و نشانی برای آیه 100 است.)
برادرم از همین نحوه استدلال شما دشمنی شما با خدا مشخص است .
در ایه 100 سوره توبه به صراحت مهاجرین و انصار را مورد تایید قرار داده و در ایه 101 منافقین و اعراب اطراف مدینه .
و خداوند می فرماید همه ی ملائکه سجده کردند الا شیطان پس شما می گویی که خط و نشانی است برای همه ملائکه است ؟؟؟
اینکه گفته ای (یک نکته اینست که من خودم ترجمه میکنم چون این حد از عربی را بلدم. ترجمه آقای مکارم وحی منزل است؟)
برادرم اولا : اگر شما از آیت الله مکارم شیرازی عالم تر هستی و اینطوری پاسخ می دهی پس وای به مراجع تقلید شما !!!
دوما : وقتی شما مراجع تقلید خود را از خود بی سواد تر معرفی می کنی پس وای به مراجع تقلید شما !!!
من از خوانندگان محترم می خواهم که قضاوت کنند .
اینکه گفته ای (نیاز به آب برای تطهیر داشتند. 11 انفال.)
برادرم اولا همان ترجمه ای که قبلا کرده بودی برایت کافی است . و بیشتر خودت را رسوا نکن .
دوما : در ایه 11 سوره انفال از کلمه یطهرکم و کلمه عنکم رجز الشیطان و کلمه یثبت اقدامکم استفاده شده .
اگر از ایه 33 سوره احزاب عصمت را برداشت می کنید پس از ایه 11 سوره انفال باید چندین بار عصمت را برداشت کنید .
اینکه گفته ای (آنجا که سکینه را فرموده بر رسول و مومنین نازل کردیم و در 40 فرموده که بر علیه نازل کردیم.)
و در ایه 40 سوره توبه زمانی که حضرت ابوبکر اندوهگین شد آیه می فرماید (فَأَنزَلَ اللَّـهُ سَكِينَتَهُ عَلَيْهِ) پس پیامبر که اندوهگین نشده بود و حضرت ابوبکر که اندوهگین شد خداوند سکینه را بر او نازل کرد .
چون سکینه بر کسی نازل شده که اندوهگین شده بود .
آیا پیامبر اندوهگین شده یا همراهش ؟؟؟
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #8570اینکه گفته ای (نگفتم مهاجر یا انصار. شلوغش نکنید. اصحاب.)برادرم چون شما دشمن ابوبکر و عمر و عثمان و … که جزو مهاجرین هستند می باشید ، اول باید ایمان آنها با آیات نص و مرتبط با مهاجرین و انصار مشخص شود .
بعد نوبت به دیگران هم می رسد .
اینکه گفته ای (بماند که مدعی شده اید خداوند همه را مدح کرده.)
برادرم در ایه 100 سوره توبه و 18 فتح و … فعلا بحث صحابه مهاجر و انصار می باشد که شما بیشترین دشمنی را با آنها دارید .
اینکه گفته ای (حالا این مسببین افک چه کسانی بودند؟)
برادرم همان منافقینی بودند که خداوند آنها را رسوا کرد و شما هم پیرو آنها می باشید و به ناموس پیامبر توهین می کنید در همین زمان به دست خود شما رسوا کرده است .
اینکه گفته ای (پیامبر افسار آن ملعونی که گفت لیهجر ا درجا کشیدند.)
برادرم اولا : آن حدیث ضعیف است .
دوما : ملعون کسی هست که دشمنی با اشخاصی دارد که خداوند در ایه 100 سوره توبه از آنها اعلام رضایت کرده و وعده بهشت داده .
اینکه گفته ای (من بحث قرطاس را ندارم. شما بیخود شلوغ می کنید.)
شما وقتی کلمه لیهجر را مطرح می کنید منظورتان حدیث قرطاس می باشد چرا دروغ می گویی ؟؟
من از خوانندگان می خواهم قضاوت کنند .
اینکه گفته ای (پس با 40 عنکبوت صحیح بخاری را گل و گلاب گرفتید.)
برادرم اولا : صحیح بخاری را پیامبر به دست خودش ننوشته .
دوما : در 40 عنکبوت خداوند نگفته است که اسماعیل بخاری خط نمی تواند بنویسد .
سوما : مشخص شد که وقتی می گویم ناقص العقل هستی دروغ نگفته ام !!
از خوانندگان می خواهم که قضاوت کنند .
اینکه گفته ای (بحث امیرالمومنین نبود که. بحث آن صحابیه و داجنش بود.)
ما با دلائل قوی بحث داجنی که مطرح کرده ای را رد کرده ایم و کذب بودن آن را مشخص کرده ایم .
و خداوند را شاکریم که تو این شبهات را مطرح کرده ای و ما پاسخ می دهیم و برای خوانندگان روشن می شود .
عدو سبب خیر شود گر خدا خواهد .
و بحث امام زمان را تا پاسخ ندهی در همه جا که مطلب جدید بگذاری مطرح خواهم کرد .
و صل الله علی نبینا محمد و علی آله و ازواجه و اصحابه اجمعین و لعنة الله علی اعدائهم و منکریهم اجمعین من الاولین و الآخرین.
-
نویسندهنوشته ها
شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.
و از ده امام دیگر شجاع تر است ؟؟!!
اگر پاسخ مثبت است حالا که حکومت ایران هم در خدمت ایشان می باشد چرا ظهور نمی کند ؟؟؟
و چرا این همه انسان در ظلم و جور به سر می برند و ایشان به قول شما نظاره گر می باشد !!
سوال این است : پیامبر اسلام با نام و وظایف مشخص در ایات متعدد قران ، از طرف خداوند معرفی شده است .
و هر زمان که پیروان پیامبر دچار مشکل می شدند برای حل مشکل ، و اگر در مسائل دینی و عبادی دچار اختلاف می شدند به پیامبر رجوع می کردند .
و اگر عالم و یا فرستاده پیامبر اسلام در اطراف و شهرهای دیگر در بیان احکام دین اسلام با مردم آن شهر و دیار ، دچار مشکل می شدند ، هر فردی که می خواست می آمد در مدینه ، بدون واسطه وبدون معطلی نزد پیامبر اسلام و مشکل دینی و … خود را مطرح و جواب صحیح را از پیامبر اسلام می گرفت .
و حتی صحابه پیامبر اگر دچار اختلاف فقهی می شدند به پیامبر رجوع می کردند و پیامبر حکم صحیح شرعی را برایشان بیان می کرد .
و امام زمان که اهل تشیع می گویند بدنیا آمده و زنده هست و برای هدایت مردم هست تا مردم گمراه نشوند ، چرا در مکان مشخصی در دسترس تمام مردم نیست تا مثل پیامبر اسلام جواب سوالات دینی مردم را بدهد .
و یا حداقل اختلافات فقهی بین مراجع را حل و فصل نماید .
تا فتوا های متضاد صادر نکنند .
و امروز با توجه به وسائل ارتباط جمعی امام زمان می توانست با یک شبکه تلوزیونی پاسخ هر سوال کننده ای در اقصی نقاط دنیا را بدهد .
و چرا تا امروز حتی کتابهای روایی و حدیثی اهل تشیع را تصحیح نکرده است ، که یک عالم اهل تشیع بگوید این حدیث صحیح است و دیگری بگوید این حدیث ضعیف است .
آن هم در زمانی که امام معصوم حی و حاضر است .
و چرا نهج البلاغه را تصحیح نکرده است ؟؟
تا گفتار صحیح حضرت علی برای مردم مشخص کند .
و چرا قران را تفسیر نکرده است تا هرکسی درباره ی ایات قران اظهار نظر نکند و به رای خود تفسیر نکند ؟؟؟
و با توجه به اینکه مدت 30 سال می شود که حکومت دست نائب ایشان است آن کتابهای تصحیح شده ، چاپ و منتشر و مردم از اسلام ناب مستفیض می شدند .
آیا این سردرگمی مردم گناهش بر گردن چه کسی می باشد ؟؟؟