Home › انجمن ها › خلفای راشدین › قلوب شیطانی !
این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط meisam در 10 سال، 1 ماه پیش بروز شده است.
-
نویسندهنوشته ها
-
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10718شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10719اینکه گفته ای (تلاش عمر بر تحريف آيه (السابقون الاولون))
و در چند سطر پایین تر خود شما به صراحت اعتراف کرده ای :
(، عمر دستور داد تا ابي بن كعب را حاضر كنند، وقتي كه آمد از وي پرسيد جواب داد: (والذين اتبعوهم) يعني واو عطف دارد، عمر قبول كرد ودو بار هم تكرار كرد. وگفت: از ابي پيروي مي كنيم.)
پاسخ من : از این موضوع ثابت می شود که حضرت عمر وقتی دو نفر از صحابه به یک موضوعی شهادت دادند قبول کرد و این انصاف و صداقت و راستگویی حضرت عمر را بیان می کند .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10730وقتی که علما از امامان قبلی تصحیح کرده اند و امام زمان هم با بسیاری از بزرگان شیعه مثل صدوق و علامه حلی در ارتباط بوده اند . تصحیح شده است : مثلا ما در ميان راويانمان کسي را داريم همچون مغيرة بن سعيد که به تنهايي يكصد هزار روايت نقل کرده که مرحوم مامقاني (ره) در تنقيح المقال آورده است. ولي وقتي جمله امام صادق (عليه السلام) فرمود:
لعن الله مغيره بن سعيد، فقد دسّ في أحاديث أصحاب أبي ما لم يحدث به قط.
خداوند مغيره بن سعيد را لعنت کند که در أحاديث أصحاب پدر من دسيسه نمود و أحاديثي را نقل کرد که به هيچوجه پدرم آنها را بيان نفرموده بود.
پس راه روشن است .
اورده اید : : آیا در زمان مبعوث شدن پیامبر اسلام مردم مکه شرایط پذیرفتن پیامبر را داشتند.
خیر نداشتند و دلیلش هم دعوت در خفا بود تا اینکه خداوند اعلام کردند . امام زمان هم همین است .
و اولاباید بین شرایط وعلائم فرق گذاشت که بابودن تمام شرایط ظهورحتمامحقق میشود ولی اگریکی ازعلامتها نباشدهم بازظهورمی تواند محقق شود همانطوریکه اگرتمام علامتها هم باشندبازظهورمی تواند محقق نشود ولی اگریکی ازشرایط نباشدحتماظهورمحقق نمی شود برای ظهور4شرط لازم است :1. برنامه وقانون جامع 2.رهبر3. یاران 4. پذیرش مردم
که ازشرایط فوق چندموردکاملامحقق است ولی2شرط اخیری تاحدودی تحقق یافته نه صددرصد.
و انشاله که شما را در کنار سپاه سفیانی نبینیم !!!
آورده اید : چه ربطی به مهدی فرزند امام حسن عسگری دارد
جواب : در روايات است که :
اثْنَا عَشَرَ أَمِيرًا
صحيح البخاري، ج6، ص6796
وان تُؤَمِّرُوا عَلِيًّا رضيالله عنه وَلاَ أُرَاكُمْ فَاعِلِينَ
مسند أحمد بن حنبل، ج1، ص849
اثنيعشر خليفة.
مسند أبي عوانة، ج4، ص369
وإن تستخلفوا عليا وما أراكم فاعلين
كنز العمال – المتقي الهندي-، ج11، ص630
شواهد التنزيل لقواعد التفضيل – الحاكم الحسكاني-، ج1، ص83
ما وَلِيَهُمْ اثْنَا عَشَرَ رَجُلًا
صحيح مسلم، ج3 ، ص1452
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10732یا جناب عبدالله بن مسعود ميگويد: ما از پيامبر سؤال کرديم خلفاي شما چند نفر هستند ؟ گفت به اندازه عده نقباي بني اسرائيل است .
کعدة نقباي بني اسرائيل
المستدرك – الحاكم النيسابوري – ج 4، ص 501
مجمع الزوائد – الهيثمي – ج 5، ص 190
فتح الباري – ابن حجر – ج 13، ص 183
و همچنين در قرآن هم سوره مائده دارد که :
وَلَقَدْ أَخَذَ اللَّهُ مِيثَاقَ بَنِي إِسْرَائِيلَ وَبَعَثْنَا مِنْهُمُ اثْنَيْ عَشَرَ نَقِيبًا
12 نفر نقيب
وَبَعَثْنَا
يعني ما مبعوث کرديم يعني مشخص است که ميگويد :
عدة نقباء بني إسرائيل
اختلاف انتخابي نيست، بعد براي اينکه اين قضيه يک مقداري روشن شود من 1-2 مورد را اشاره کنم :
شما ببينيد که ميگويد: خلفاي اثني عشر و خلفاي من به تعداد نقباي بني اسرائيل 12 نفر هستند.
اين هم جناب جويني است که استاد ذهبي است و ذهبي درباره او دارد که :
الإمام المحدث الأوحد الأكمل.
تذكرة الحفاظ، ج 4، ص 1500
در فرائد السمطين از ابن عباس نقل ميکند که پيامبر فرمود :
أنا سيّد النبيّين وعليّ سيّد الوصيّين ، وإنّ أوصيائي بعدي اثنا عشر
در روايت ديگر تعبير: «خلفائي اثني عشر» است؛ ولي در اينجا ميفرمايد: اوصياء من، 12 نفر هستند:
أوّلهم عليّ بن أبي طالب وآخرهم المهدي.
فرائد السمطين ج 2، ص 313
یا
وإن وليتموها عليا فهاد مهتد يقيمكم على صراط مستقيم
اگر علي را ولي خود قرار دهيد هدايت شده و هدايت کننده است و شما را به صراط مستقيم رهنمود مي کند.
حاکم نيشابوري هم ميگويد:
هذا حديث صحيح على شرط الشيخين ولم يخرجاه
شرائط صحيح بخاري و مسلم را دارد .
قندوزي حنفي هم از عامر بن واصل از امير المؤمنين نقل ميکند که پيامبر فرمود :
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10734يا علي تو وصي من هستي، جنگ با تو جنگ با من است، صلح با تو، صلح با من است:
أنت الامام
تو امام هستي
وأبو الأئمة الإحدى عشر.
و پدر 11 امام هستي که اينها هم مطهر هستند و هم معصوم هستند.
ومنهم المهدى الذي يملأ الأرض قسطا وعدلا
مهدي من از اين 12 نفر است و زمين را از قسط و عدل پر ميکند .
ينابيع المودة لذوي القربى – القندوزي – ج1، ص 252
خوارزمي، جويني و ديگران از ابو سليمان ،نقل ميکنند كه نبي مکرم فرمود :
من روزي که به معراج رفتم خداي عالم گفت: پيغمبر من ، به سمت راست عرش نگاه کن، نگاه کردم ديدم نام علي و فاطمه و امام حسن و امام حسين ، امام زين العابدين ، امام محمد باقر، امام جعفر، صادق ، موسي بن جعفر ، علي بن موسي الرضا ، امام جواد ، امام هادي ، امام حسن عسگري و محمد المهدي ابن الحسن است.
كأنه كوكب دري بينهم
و ديدم نام حضرت مهدي در ميان ائمه همانند ستاره درخشاني است و خداي عالم خطاب کرد يا محمد
هؤلاء حججي على عبادي وهم أوصياؤك و المهدي منهم.
اينها حجت هاي من بر بندگان هستند و اينها اوصياي تو هستند و مهدي هم از اينها است کسي که از قاتلين عترت تو انتقام ميگيرد ، به عزت و جلالم سوگند او منتقم از دشمنان من است و عزت بخش اولياي من است .
فرائد السمطين جويني، ج 2، ص 319 حديث 571
ينابيع الموده قندوزي، ج 3، ص 380
مقتل الحسين ،خوارزمي، ص 95 حديث 203
جناب جويني و ابن، صباغ مالکي هم روايت ديگري از نبي مکرم نقل ميکنند که يهودي آمد:
دخل جندل بن جنادة بن جبير اليهودي على رسول الله
جندل بن جناده يهودي بر پيامبر داخل شد و گفت : اي رسول خدا! چند چيز از تو سؤال ميکنم در رابطه با وصي تو تا آنجايي که پيامبر فرمود وصي من امير المؤمنين بعد از او امام حسن و امام حسين و 9 نفر از، صلب امام حسين است يهودي گفت يا پيغمبر :
قال : يا رسول الله سمهم لي
اينها را نام ببر حضرت فرمود : بعد از امام حسين فرزندش امام زين العابدين ، امام محمد باقر، امام جعفر، صادق ، موسي بن جعفر ، علي بن موسي الرضا ، امام جواد ، امام هادي ، امام حسن عسگري و بعد از امام عسگري هم فرزندش حجت بن الحسن المهدي .
ينابيع المودة لذوي القربى – القندوزي، ج 3، ص 283
اينها همه نشان ميدهد که قضيه کاملاً واضح و روشن است ، اين قضيه اثني عشر که در، صحيح بخاري و مسلم آمده واضح و روشن است که اگر ما بخواهيم مصداقي براي آن پيدا بکنيم غير از آنچه که شيعه بر آن عقيده دارد مصداقي براي آن نداريم .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10736آورده اید : شما که معتقد هستید که به دنیا آمده و حی و حاضر و ناظر است باید ثابت کنید .
البینه علی المدعی .
خواهشمندم بیشتر از این خود را رسوا نکن و باعث بطلان عقیده باطل خود نشو و هرچه این موضوع را بیشتر کش بدهی ناتوانی شما برای خوانندگان عیان می شود .
خیلی از علمای اهل سنت گفته اند که به دنیا امده است :
من نمونهاي از اعترافات دانشمندان أهل سنت را به صورت گذرا خدمت بينندگان عزيز عرض ميكنم:
1. ذهبي
شمس الدين ذهبي (متوفاي 748 هجري) در اتفاقات سال 256 ميگويد:
ولد محمد بن الحسن العسكري.
محمد بن حسن عسكري به دنيا آمد.
العبر في خبر من غبر، ج 2، ص 37 ـ تاريخ الإسلام للذهبي، ج 19، ص 113
2. فخر رازي
جناب آقاي فخر الدين رازي (متوفاي 606 يا 630 هجري) همين تعبير را دارد كه امام عسكري (عليه السلام) داراي 2 پسر و 2 دختر بود و يكي از پسرانش، حضرت مهدي (عليه السلام) است.
الشجرة المباركة في انساب الطالبية، ص 78
3. إبن حجر هيثمي
آقاي إبن حجر هيثمي (متوفاي 973 يا 974 هجري) در كتاب الصواعق المحرقة، جلد 2، صفحه 601 ميگويد كه وقتي امام عسكري (عليه السلام) از دنيا ميرود، حضرت مهدي (عليه السلام) 5 ساله بود.
و …
حی و حاضر هم هست . که قبلا اوردم اگر نباشد دنیا نابود میشود.
در مورد ناتوانی هم خوانندگان قضاوت کنند نه من یا شما
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10744به واله قسم که مثل ابوبکر و عمر دروغگو هستیوَالْخَامِسَةُ أَنَّ لَعْنَتَ اللَّهِ عَلَيْهِ إِن كَانَ مِنَ الْكَاذِبِينَ وَيَدْرَأُ
دوستان عزیز من ابتدا تمامی نظرات این دروغگو را در word کپی میکنم و سپس به تک تک قسمتهای ان پاسخ میدهم .
حالا این شیاد کاری که کرده است اینگونه است :
عبارت
پاسخ من : ما در کجا مدعی شدیم که خلافای راشدین جانشین پیامبر هستند ؟؟؟
را با عبارت زیر عوض کرده است :
پاسخ من : ما در کجا مدعی شدیم که خلفای راشدین جانشین منصوص الهی پیامبر هستند ؟؟؟
در ادرس زیر
http://www.islamtxt.net/?q=content/forum/2278#comment-10410
درسته که ریش و قیچی دست خودت است ولی نامردی نکن
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10794نه اتفاقاتیرش به سنگ خورد !!!
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10795عجب !!!سران فلسطین از ایران و کمکهایش کمال قدردانی را دارند انوقت شما جواب خنده دار به من میدهید ؟
سوالم را تکرار میکنم : از اق دایی نتیانیاهوت چه خبر !!! میدونم با بابات ملک عبداله دارن نقشه میکشن تا لبنان و سوریه و عراق را با سگ هاری مثل داعش فتوحات کنند !
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10797چرا اینقدر بالا پایین میکنی ؟
یه حدیث بیار که عمر گفته باشه من از پیشگامان بودم و تا اخر عمر هم خدا ازم خشنود بود ( یعنی کار اشتباهی نکردم که رضایت خداوند در ان زمان خاص از من برگردد )
اما عکس این قضیه زیاد است :
اي كاش قوچ خاندانم بودم تا در حد توانشان چاقم مي كردند و بعضي از بدنم را كباب و بعضي را خشك مي كردند و مي خوردند ، سپس به صورت عذره دفع مي كردند و انسان آفريده نمي شدم .
یا محمد بن اسماعيل بخاري به نقل از عمر بن خطاب مينويسد :
عَنِ الْمِسْوَرِ بْنِ مَخْرَمَةَ … قَالَ [عمر] وَاللَّهِ لَوْ أَنَّ لِى طِلاَعَ الأَرْضِ ذَهَبًا لاَفْتَدَيْتُ بِهِ مِنْ عَذَابِ اللَّهِ عَزَّ وَجَلَّ قَبْلَ أَنْ أَرَاهُ .
عمر گفت : اگر براي من زمين پر از طلا شود ، قبل از ديدن عذاب الهي آن را براي نجات خوديش خرج مي كردم .
صحيح البخاري ، ج 4 ، ص 201 ، ح3692 ، كتاب فضائل الصحابة، ب 6 ، باب مَنَاقِبُ عُمَرَ بْنِ الْخَطَّابِ .
ابن حجر عسقلاني در توضيح اين روايت مينويسد :
أي العذاب وانما قال ذلك لغلبة الخوف الذي وقع له في ذلك الوقت من خشية التقصير فيما يجب عليه من حقوق الرعية أو من الفتنة بمدحهم .
كدام عذاب و يا چه عذابي ؟ ! اين سخن را عمر به خاطر كوتاهيها در بر آوردن حقوق مردم و وقتي كه ترس بر او غلبه كرده بود گفته است .
[فتح الباري ، ج 7 ، ص 43 .
اما نگاهي به آخرين سخنان امير مؤمنان علي عليه السلام :
پس از مطالعه برخي از اعترافات و آرزوهاي عمر ، بي مناسبت نخواهد بود اگر نگاهي مقايسه آميز به آخرين سخنان امير مؤمنان علي عليه السلام نيز داشته باشيم ، تا از يك طرف معرفت و سخنداني و حكمت شناسي و تفسير از زندگي و آفرينش را بشناسيم و درك كنيم و از طرفي ظرفيت و مقام علمي و دانش صاحبان اين سخنان بيشتر و بهتر روشن شود .
ام كلثوم كه پشت پرده بود گريه كرد ، فرمود : ساكت و آرام باش ، اگر آنچه من ميبينم تو مي ديدي گريه نمي كردي ، گفتم : اي امير مؤمنان چه مي بيني ؟ فرمود : اينجا گروهي از فرشتگان و پيامبران جمع شدهاند و اين هم رسول خدا محمد (صلي الله عليه وآله) است كه مي فرمايد : اي علي بشارتت باد ، آنچه در انتظار تو است بهتر از چيزي است كه هم اكنون داري .
أسد الغابة في معرفة الصحابة ، إبن الأثير الجزري (متوفاي 630هـ) ، ج 4 ، ص 131 ، ناشر : دار إحياء التراث العربي – بيروت / لبنان – 1417 هـ – 1996 م ، الطبعة : الأولى ، تحقيق : عادل أحمد الرفاعي .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10810اینکه گفته ای (عجب !!!سران فلسطین از ایران و کمکهایش کمال قدردانی را دارند انوقت شما جواب خنده دار به من میدهید ؟)
پاسخ من : به روباه گفتند شاهدت کیه گفت دمم !!!
و من گفتم کمک کردن به فلسطینی ها هم خیلی محدود و برای تروریست جلوه دادن آنها در نزد افکار جهان بوده تا دستاویزی برای اسرائیل باشد تا آنها را بیشتر بکشد .
و اگر همان انتفاضه ی دو شنگولی و سنگ ادامه می داشت مظلومیتشان در نزد افکار عمومی جهان کارامد تر بود و صدها برابر فشار بیشتری بر اسرائیل جنایتکار وارد می شد .
اینکه گفته ای (سوالم را تکرار میکنم : از اق دایی نتیانیاهوت چه خبر !!!)
پاسخ من : مثلث شوم (یهود و مسیحیت و مجوس) که در منطقه شکل گرفته در حال نقشه کشیدن می باشند .
که توسط هلال شیعی نصرالشیطان لبنان و خوثی های یمن و نوری مالکی عراق به عربستان حمله کنند و شهر مدینه و مکه را اشغال کنند و دو مرتبه مکه و مدینه را مرکز شرک قرار بدهند .
و در طول ده سال صدها هزار نفر از اهل سنت را به عناوین مختلف کشته است و هر روز یک عنوان جدید به اهل سنت می دهند و توسط مثلث شوم (یهود و مسیحیت و مجوس) که در منطقه شکل گرفته کشته و آواره می شوند .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10811ابنکه گفته ای (نه اتفاقاتیرش به سنگ خورد !!!)پاسخ من : کافر همه را به کیش خویش پندارد .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10813سلاماینکه گفته ای (بالاخره حدیث صحیح است و گفته شما دروغ بود که گفتید حدیث صحیح نیست .)
پاسخ من : چرا در روز روشن دروغ می گویی ؟؟؟
شما در تاریخ 23/7/93 این حدیث از کتاب صواعق المحرقه را نقل کردی (عن ابى سعيد قال،قال نبى الله(ص) : ينزل بامتى فى آخرالزمان بلاء شديد من سلطانهم، لم يسمع بلاء اشدمنه حتى تضيق عنهم الارض الرحبة و حتى يملاءالارض جوراً و ظلماً، لايجد المؤمن ملجئاً يلتجيء اليه من الظلم. فيبعث الله رجلا من عترتى فيملاءالارض قسطاً و عدلا كما ملئت ظلماً و جوراً. يرضى عن ساكن السماء وساكن الارض. لا تدخر الارض من بذرها شيئاً الااخرجته ولاالسماء من قطرها شيئاً الاصبه الله عليهم مدراراً. يعيش فيهم سبع سنين اوتسع. تتمنى الاحياء الاموات لما صنع الله باهل الارض من خيره البيان ص 72 ــ الصواعق المحرقة ص 161ــ ينابيع ج 2 ص 177)
و من گفتم که اسنادش ضعیف است اما شما مغلطه بازی کردی و در تاریخ 24/7/93 حدیث دیگری را با این مضمون آوردی (لتُمْلَأَنَّ الأرضُ جَوْرًا و ظلمًا ، فإذا مُلِئَتْ جَوْرًا و ظلمًا ، بعث اللهُ رجلًا مني ، اسمُه اسمي ، فيملَؤُها قسطًا و عدلًا ، كما مُلِئَتْ جَوْرًا و ظلمًا)
که با حدیث قبلی تفاوت داشت و همچنین بعد از کلمه «اسمُه اسمي» کلمه «واسمُ أبيهِ اسمُ أبِي» آمده و شما مثل استاد خود آبو الکذاب آفت الله ما یفعلی سنگ پای قزوین آن را قیچی کرده ای .
این را بدان که حواسم جمع است و مانند شما که در همین چند کامنت پایین تر که از من به دروغ نقل کرده اید نیستم !
میدونی که ؟؟!!!!!
و از خوانندگان محترم می خواهم که حتما و حتما و حتما به سایت http://dorar.net مراجعه کنند و کلمه «واسمُ أبيهِ اسمُ أبِي» را جستجو کنند و دروغگو و کذاب را بشناسند .نش
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10814اینکه گفته ای (و شما هم در نهایت گفتید که این حدیث که مثل ان حدیث بوده صحیح است و نه دروغ . و حرف خودتان را نفی کردید .)پاسخ من : چرا در روز روشن دروغ می گویی ؟؟؟
من دوباره گفته های خودم را می گذارم تا خوانندگان قضاوت کنند .
حدیثی که گفته ای آلبانی صحیح می داند بعد از کلمه «اسمُه اسمي» کلمه «واسمُ أبيهِ اسمُ أبِي» آمده و شما مثل استاد خود آبو الکذاب آفت الله ما یفعلی سنگ پای قزوین آن را قیچی کرده ای .
و من کامل ان را می گذارم :
( لَتُمْلَأَنَّ الأرضُ جَوْرًا وظلمًا ، فإذا مُلِئَتْ جورًا وظلمًا ، يبعثُ اللهُ رجلًا مني ، اسمُه اسمي ، واسمُ أبيهِ اسمُ أبِي ، فيملؤُها عدلًا وقِسْطًا ، كما مُلِئَتْ جورًا وظلمًا ، فلا تمنعُ السماءُ شيئًا مِنْ قَطْرِها ، ولا الأرضُ شيئًا مِنْ نباتِها ، يَمْكُثُ فيكم سبعًا ، أوْ ثمانيًا ، فإِنْ أكثرَ فتِسعًا
الراوي: قرة بن إياس المزني المحدث: الألباني – المصدر: صحيح الجامع – الصفحة أو الرقم: 5073
خلاصة حكم المحدث: صحيح)اینکه گفته ای (در مورد بقیه حرفهایتان هم دوستان به مناظره اقای شریفی…)
پاسخ من : شریفی شیاد که رسوا شد .
و شما اگر مطلبی در چنته داری بگذار و الا نگو من آنم که رستم بود پهلوان .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10815اینکه گفته ای (به واله تمامی حرفهایی که تو میزنی از روی مناظره سجودی و شریفی در مورد امام زمان است که در انجا اقای شریفی به تک تک این استدلالات ابکی جواب داده…)پاسخ من : چرا دروغ می گویی ؟؟
شما اگر مطلبی داشتید صدها بار می گذاشتید و به مناظره ای که شریفی در آن رسوا شد ارجاع نمی دادی .
به مصداق من آنم که رستم بود پهلوان .
و سوالم درباره امام زمان کاملا واضح و روشن است اگر می توانی جواب مستند بده .
-
نویسندهنوشته ها
شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.
میدونم حقیقت تلخه .
بالاخره حدیث صحیح است و گفته شما دروغ بود که گفتید حدیث صحیح نیست .
در ثانی دوستان به گفته خودتان بروند به سایت زیر
http://dorar.net/h/40c907aed57c016e79db226fd46d3047
و ببیند که من حرف ناحقی نزدم و چیزی را قیچی نکردم
. و شما هم در نهایت گفتید که این حدیث که مثل ان حدیث بوده صحیح است و نه دروغ . و حرف خودتان را نفی کردید .
در مورد بقیه حرفهایتان هم دوستان به مناظره اقای شریفی به سجودی در در مورد امام زمان رجوع کنند. تا بفهمند که سجودی چگونه ابروی وهابیت را برده .
https://www.youtube.com/watch?v=WdRWbjqaPA4