Home › انجمن ها › خلفای راشدین › طبق آیات و احادیث لطفا تکلیف ابوبکر را معلوم کنید.
این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط عبدالحسین در 10 سال، 1 ماه پیش بروز شده است.
-
نویسندهنوشته ها
-
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #8640شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #8641
اینکه گفته ای (اینکه در خانه و دور از چشم ملت این کار را کرده باشند، معنایش چیست؟ پیامبر قصد چه کاری را داشته اند؟)
برادرم اولا: خداوند وقتی بخواهد کسی را رسوا کند بدست خودش رسوا می کند .
و شما که ما را متهم می کردی که به پیامبر توهین کردم ، شما چرا پیامبر را متهم می کنی که بر خلاف ایه نص قران رفتار کرده ؟؟
چون خداوند می فرماید (لِتُبَيِّنَ لِلنَّاسِ مَا نُزِّلَ إِلَيْهِمْ) .
عدو سبب خیر شود گر خدا خواهد .
من از خوانندگان می خواهم که قضاوت کنند .
اینکه گفته ای (حکم ابوبکر را بفرمایید.)
برادرم : حکم ابوبکر را خداوند به صراحت در ایه 100 سوره توبه بیان کرده است که رضایت خود را از مهاجرین که ابوبکر جزو مهاجرین است و انصار اعلام کرده و وعده بهشت داده یوم الابد .
آیا خداوند که از گذشته و آینده افراد خبر دارد ، بگفته شما از فاسق و ظالم و کافر اعلام رضایت کرده ؟؟!!
و به گفته ی شما به ظالم و کافر و فاسق وعده ی بهشت یوم الابد داده ؟؟؟!!
شما اگر به قران و به گفته ی خداوند اعتماد داری که خداوند جواب شما را در ایه 100 سوره توبه داده و ابوبکر جزو مهاجرین است .
و اگر به گفته ی عبدالله ابن سبا یهودی اعتقاد داری که این موضوع را ادامه بده .
و چون هدف شما این است که در کلام خدا خدشه وارد کنید باز هم خداوند جواب شما را داده است .
(الَّذِينَ يَصُدُّونَ عَن سَبِيلِ اللَّـهِ وَيَبْغُونَهَا عِوَجًا وَهُم بِالْآخِرَةِ كَافِرُونَ)
(ترجمه ایت الله مکارم شیرازی : همانها که (مردم را) از راه خدا بازمیدارند، و (با القای شبهات) میخواهند آن را کج و معوج نشان دهند؛ و آنها به آخرت کافرند!»)
راستی آیا خود را از مکارم شیرازی با سوادتر می دانی ؟؟؟
و همچنین بندگان مخلص خداوند چون به ایه 100 سوره توبه اعتماد دارند هم جواب شما را داده اند .
با زبان زدن سگ به آب دریا ، اب دریا کثیف نمی شود .
اینکه گفته ای (گفتم از آقای مکارم باسوادترم؟ گفتم وحی منزل نیست.)
برادرم خود شما در قسمت دیگری این سایت که من ترجمه ایت الله مکارم شیرازی را گذاشتم قبول نکردی و گفتی من خودم عربی بلدم .
که من در جواب شما نوشتم خود را از ایت الله مکارم شیرازی بالاتر می دانی ؟؟
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #8642اینکه گفته ای (در مورد 11 انفال هم زبان زدید. آیه صراحت دارد که کاننی اروی های امت اسلام چه حالی داشتند.)
من از خوانندگان محترم می خواهم که ببینند وقتی این عالم شیعه نمی تواند پاسخ بدهد ، چطوری به مغلطه بازی رو آورده . و من در مورد 11 انفال گفته بودم :
اگر یک ادم مغرضی مثل شما بگوید از ایه 33 سوره احزاب معصومیت افراد ثابت می شود پس از ایه 11 سوره انفال معصومیت تمام اصحاب بدر باید با استدلال شما ثابت شود .
چون از کلمه لِّيُطَهِّرَكُم و کلمه يُذْهِبَ عَنكُمْ رِجْزَ الشَّيْطَانِ و همچنین اضافه بر آن کلمه لِيَرْبِطَ عَلَىٰ قُلُوبِكُمْ و يُثَبِّتَ بِهِ الْأَقْدَامَ استفاده شده است .
اینکه گفته ای (راستی می دانید که فرار از جنگ یکی از مهلکات است)
برادرم خداوند در قران جواب شما را به صراحت در ایه 155 ال عمران داده است
(إِنَّ الَّذِينَ تَوَلَّوْا مِنكُمْ يَوْمَ الْتَقَى الْجَمْعَانِ إِنَّمَا اسْتَزَلَّهُمُ الشَّيْطَانُ بِبَعْضِ مَا كَسَبُوا ۖ وَلَقَدْ عَفَا اللَّـهُ عَنْهُمْ ۗ إِنَّ اللَّـهَ غَفُورٌ حَلِيمٌ)
(ترجمه ایت الله مکارم شیرازی : کسانی که در روز روبرو شدن دو جمعیت با یکدیگر (در جنگ احد)، فرار کردند، شیطان آنها را بر اثر بعضی از گناهانی که مرتکب شده بودند، به لغزش انداخت؛ و خداوند آنها را بخشید. خداوند، آمرزنده و بردبار است.) البته اگر آیات قران را قبول داری .
اینکه گفته ای (آیه را خود شما گذاشتید اما دریغ از یک ذره دقت. آیه فرموده تا 4 نفر آزاد. پیامبر جلوگیری میکند.)
برادرم در موضوع غضبناک شدن حضرت فاطمه در موضوع خواستگاری حضرت علی از دختر ابوجهل گفتی چرا پیامبر خلاف قران عمل کرد و جلوگیری کرد . که من ایه ی قران را مورد استناد قرار دادم
(فَإِنْ خِفْتُمْ أَلَّا تَعْدِلُوا فَوَاحِدَةً)
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #8643اینکه گفته ای (ببیین نقاش کوچک، شما مواردی که باید اثبات کنید را اثبات کرده ای؟)
برادرم از اینکه به من کوچک بگویی ناراحت نمی شوم خیالت راحت باشد .
و مطالب که من می گذارم نقاشی نیست .
در جواب خزعبلاتی که می گویی من آیات قران را می گذارم نه نقاشی .
و همین ایات قران تمام گفته های شما را باطل کرده است .
اینکه گفته ای (چسبیده ای یعنی بند کرده ایی به دو آیه ای که برای شما از آن هیچ چیزی بیرون نمی آید.)
برادرم اولا : از خدا بترس و اینقدر به آیات قران توهین نکن .
حتما میدانی بند کردن یعنی چه چون با قزوینی ها وول می خوری ! و شاگرد آنها هستی ؟؟!!
من ایه 100 سوره توبه که تمام عقائد پوچ و باطل شما درباره ی ابوبکر و عمر و عثمان و علی و … که جزو مهاجرین هستند مورد استناد قرار می دهم .
دوما : چرا نمی توانی واضح و روشن مثل من از ایات قران پاسخ بدهی ؟؟
چرا به هزیان گویی افتاده ای ؟؟ آیا این توهین به قران نیست ؟؟
من از خوانندگان می خواهم که قضاوت کنند و عقائد این عالم را به قران به عینه ببینند .
عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #8644اینکه گفته ای (ثابت است که زنان در آیه نیستند به جهت تبیین پیامبر. ثابت است که صدیقه طاهره و بعلها وبنیها مشمول آیه هستند به تبیین پیامبر. چه کنیم؟شما بخش اول حدیث را دیده ای؟ اللهم هولاء اهل بیتی. این دعاست؟)
اولا : تمام عقلا و دانشمندان قبول دارند که زنان جزو اهل بیتند .
دوما : همین که پیامبر آنها را زیر کسا برده و برایشان دعا کرده نشان دهنده ی این است که جزو ایه 33 احزاب نبودند ولی پیامبر دعا کرده که خداوند آنها را جزو ایه 33 احزاب قرار دهد .
سوما : اللهم اگر دعا نیست پس چیست ؟؟
از خوانندگان می خواهم سواد این آقا را ببینند که چقدر است .
اینکه گفته ای (کجای آیه 100 توبه گفته ابوبکر؟ برادرم چرا در روز روشن به خدا دروغ می بندی؟ ابوبکر کجای آیه است؟)
برادرم اولا : تمام عالم می داند که ابوبکر جزو مهاجرین است .
دوما : اگر با استدلال شما بگوییم پس نام فاطمه در کجای ایه 33 احزاب امده ؟؟
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #8645اینکه گفته ای (مباحث مربوط به امام عصر سلام الله علیه را جای دیگری مطرح کنید.)
برادرم من به لحاظ اینکه شما در اولین پست سلام به امام زمان گذاشته بودید و حتما عقیده داشتید این سوال را گذاشتم .
اینکه گفته ای (اینجا فقط ابوبکر.)
برادرم : حکم ابوبکر را خداوند به صراحت در ایه 100 سوره توبه بیان کرده است که رضایت خود را از مهاجرین که ابوبکر جزو مهاجرین است و انصار اعلام کرده و وعده بهشت داده یوم الابد .
آیا خداوند که از گذشته و آینده افراد خبر دارد ، بگفته شما از فاسق و ظالم و کافر اعلام رضایت کرده ؟؟!!
و به گفته ی شما به ظالم و کافر و فاسق وعده ی بهشت یوم الابد داده ؟؟؟!!
شما اگر به قران و به گفته ی خداوند اعتماد داری که خداوند جواب شما را در ایه 100 سوره توبه داده و ابوبکر جزو مهاجرین است .
و اگر به گفته ی عبدالله ابن سبا یهودی اعتقاد داری که این موضوع را ادامه بده .
و چون هدف شما این است که در کلام خدا خدشه وارد کنید باز هم خداوند جواب شما را داده است .
(الَّذِينَ يَصُدُّونَ عَن سَبِيلِ اللَّـهِ وَيَبْغُونَهَا عِوَجًا وَهُم بِالْآخِرَةِ كَافِرُونَ)
(ترجمه ایت الله مکارم شیرازی : همانها که (مردم را) از راه خدا بازمیدارند، و (با القای شبهات) میخواهند آن را کج و معوج نشان دهند؛ و آنها به آخرت کافرند!»)
راستی آیا خود را از مکارم شیرازی با سوادتر می دانی ؟؟؟
و همچنین بندگان مخلص خداوند چون به ایه 100 سوره توبه اعتماد دارند هم جواب شما را داده اند .
با زبان زدن سگ به آب دریا ، اب دریا کثیف نمی شود .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #8646اینکه گفته ای (اینکه زنان شامل آیه میشوند یا خیر را جای دیگری مطرح کنید.)
برادرم من به لحاظ اینکه ثابت کنم که حضرت فاطمه جزو ایه 33 نبوده این مطلب را گذاشتم .
و همچنین عصمت و معصومیت هیچ فردی از ایه 33 احزاب ثابت نمی شود .
و اگر یک آدم مغرض مثل شما بگوید چون در وسط ایه از ضمیر مذکر کم استفاده شده ، جوابش را قران در ایه 73 سوره هود داده است .
(قَالُوا أَتَعْجَبِينَ مِنْ أَمْرِ اللَّـهِ ۖ رَحْمَتُ اللَّـهِ وَبَرَكَاتُهُ عَلَيْكُمْ أَهْلَ الْبَيْتِ ۚ إِنَّهُ حَمِيدٌ مَّجِيدٌ)
و اگر یک ادم مغرضی مثل شما بگوید از ایه 33 سوره احزاب معصومیت افراد ثابت می شود پس از ایه 11 سوره انفال معصومیت تمام اصحاب بدر باید با استدلال شما ثابت شود .
چون از کلمه لِّيُطَهِّرَكُم و کلمه يُذْهِبَ عَنكُمْ رِجْزَ الشَّيْطَانِ و همچنین اضافه بر آن کلمه لِيَرْبِطَ عَلَىٰ قُلُوبِكُمْ و يُثَبِّتَ بِهِ الْأَقْدَامَ استفاده شده است .
اینکه گفته ای (دوام رضایت از اصحاب را جای دیگری مطرح کنید. در این تاپیک جوابی نخواهید دید.)
برادرم اولا : خداوند وقتی کسی را رسوا کند به دست خودش رسوا می کند .
و من چندین جا برای شما گفتم که هر چه این موضوع را کش بدهی به نفع اهل سنت است .
و خداوند شما را در این دنیا و آن دنیا مفتضح می کند .
خود شما چندین جا گفته ای دوام رضایت را برایم نشان بده .
در شماره 7 گفته ای (قرآن آیه ای دارد که فرموده از برخی رضایت دارد. دوام رضایت را معلوم نموده؟) و چون جوابت را گرفته ای حالا به دغل بازی افتاده ای ؟؟
دوما : حواسم جمع است . کور خوانده ای .
من مثل بعضی از دیگر دوستان نیستم که به دام فلسفه بافی ها و فریب کاری های شما بیفتم .
اگر دوام رضایت خداوند از مهاجرین و بهشتی بودن مهاجرین که ابوبکر جزو آنهاست در اینجا مطرح نکنم پس چطوری پاسخ خزعبلات شما را با آیات قران بدهم ؟؟
یکی از معجزات خداوند همین است که طوری ایات خود را نازل کرده که جن و انس نمی توانند آن را کج و معوج نشان دهند .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #8647اینکه گفته ای (ضمنا فرض کنید که رضایت تاز ابوبکر دائمی است(که نیست.البته او اصلا مورد رضا هم نبوده که حالا دائمی باشد یا نباشد)
برادرم من چندین جا برایت توصیه کردم وقتی خداوند کسی را رسوا کند به دست خودش رسوا می کند .
خود شما در شماره 7 گفته ای (دغل بازی؟ یک جا نشان بده که من منکر اعلام رضایت شده باشم البته در تاپیک دیگری نشان بده. یعنی آنجا مطرح کن. این رو که متوجه میشوید. جای دیگر.)
من از خوانندگان می خواهم که قضاوت کنند .
و دغل بازی های این مکار و دروغگو را به عینه مشاهده کنند .
خواهشمندم اگر از خداوند شرم نداری از خوانندگان شرم کن و بیشتر از این خودت را رسوا نکن .
البته این رفتارهای شما به نفع ما اهل سنت تمام می شود .
اینکه گفته ای (آیا به گفته خود شما خداوند از ظالم و فاسق و کافر راضی شده؟ بنا به چه منطقی؟ خودش فرموده من از ابوبکر راضی هستم(مثلا))
برادرم چون خداوند به گذشته و آینده خبر دارد و عالم الغیب است ، می دانسته که آنها کار خلافی نمی کنند . و گفته های خدا و پیامبر را انجام می دهند .
به همین لحاظ در ایه 100 سوره توبه هم رضایت خود را اعلام نموده و هم وعده ی بهشت تا ابد داده است که نشان دهنده ی دوام رضایت خداست .
و چون شما فی قلوبهم زیغ هستید آیات قران را متوجه نمی شوید و به عالم الغیب بودن خداوند اعتقاد ندارید .
اگر به خدا اعتقاد می داشتید، ابوبکر که جزو مهاجرین است و از مهاجرین در ایه 100 سوره توبه خداوند رضایت خود را اعلام کرده و وعده بهشت یوم الابد داده ، باید ایه 100 سوره توبه را قبول می کردی .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #8725باز هم 4 مورد اول را که مقاومت در برابر فهمیدن میکنید و زبان میزنید. خاک مال یادتون نرود.وقتی آیه فرمود از رجس دور هستند و این رجس را مطلق بیان میمند و ثابت شد که صدیقه طاهره سلام الله علیها در زمره آیه هستند، جایی است که آیه فرموده او از رجس به دور است.
عزیزم رضایت را جای دیگری مطرح کن.
کلمه ابدا برای بهشت است یا این دنیا؟ اینقدر بیسواد هستید؟ جای دیگری بحث کنید این آخرین جوابی بود که به غیر از تکلیف ابوبکر دادم.
یکی از آن اموال شخصی همان خانه ای است که دو نفر را در آن دفن کردند آن هم غاصبانه.
و ورث سلیمان داود.
وَ إِنِّي خِفْتُ الْمَوالِيَ مِنْ وَرائي وَ كانَتِ امْرَأَتي عاقِراً فَهَبْ لي مِنْ لَدُنْكَ وَلِيًّا***يَرِثُني وَ يَرِثُ مِنْ آلِ يَعْقُوبَ وَ اجْعَلْهُ رَبِّ رَضِيًّا
انکار را نشان بده.
گفته یزد را بخاری گفته ها. دقت میکنید؟
شما مطالب را کامل بخوانید جواب رو میبینید. ضمن اینکه گفتم جای دیگری بحث کنید.
خواستگاری هم که مالیده.
جان هر کی دوست داری ثابت کن که الله هولاء اهل بیتی دعاست.
همه عربها می دانسته اند غیر از پیامبر.به تذکری که ام سلمه گرفته دقت کنید.
شما گفتی که ” و پیامبر از خداوند خواست که این نعمت را شامل حال آنها هم بگرداند .
اگر پیامبر می خواست انها را به مردم معرفی کند خیلی راحت در منبر مسجد النبی مثل دیگر موضوعات و احکام که از طرف خدا نازل شده ، برای مردم بیان می کرد و چندین بار مثل دیگر احکام تکرار می کرد .تا حجت برای مردم تمام شود . ” اتهام از جانب شماست. اگر خدا فرموده زنان اهل بیت هستند که نیستند، پیامبر با این کارش چه کرده؟
عربی بلدم یعنی از آقای مکارم باسوادترم؟
معنای وجود آب در 11 انفال چیست؟ بماند که این هم موضوع من نیست.
فان خفتم برای کیست؟ پیامبر یا آن می خواهد زن بگیرد؟
انفال رو به آل عمران ربط داید؟
من متولد قزوینم. پس مراقب حرف زدنت باش.
ناموسا چه پاسخی دادید؟
ابوبکر بر رسول خدا دروغ بسته. بر خلاف ما انزل الله حکم کرده. فاسق است یا ظالم یا کافر؟
مورد غضب هم که هست و مصداق اتم 57 احزاب.
اللهم دعاست؟
تمام عالم رو ول کن. کجای آیه گفته ابوبکر؟ از این مدل شما زیاد گفته اید. جالبه نه؟
گفتم که از شما سوال است که می شود خدا از فاسق و ظالم و کافر راضی باشد؟
ابن تیمیه هم میگه هستند. شما؟
دوام را ثابت کنید.
منکر رضایت از ابوبکر. من رضایت را انکار نکردم. دوام آن و اینکه از ابورکر بوده را منکرم.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #8737با سلام .چرا از پاسخ دادن به این سوال فراری هستید ؟؟؟
خواهشمندم درباره ی سلامی که درباره ی مهدی گذاشته ای پاسخ بده که آیا کسی که شما برای سلامتیش دعا می خوانید از حضرت علی شجاعتر است ؟؟!!!
و از ده امام دیگر شجاع تر است ؟؟!!
اگر پاسخ مثبت است حالا که حکومت ایران هم در خدمت ایشان می باشد چرا ظهور نمی کند ؟؟؟
و چرا این همه انسان در ظلم و جور به سر می برند و ایشان به قول شما نظاره گر می باشد !!
سوال این است : پیامبر اسلام با نام و وظایف مشخص در ایات متعدد قران ، از طرف خداوند معرفی شده است .
و هر زمان که پیروان پیامبر دچار مشکل می شدند برای حل مشکل ، و اگر در مسائل دینی و عبادی دچار اختلاف می شدند به پیامبر رجوع می کردند .
و اگر عالم و یا فرستاده پیامبر اسلام در اطراف و شهرهای دیگر در بیان احکام دین اسلام با مردم آن شهر و دیار ، دچار مشکل می شدند ، هر فردی که می خواست می آمد در مدینه ، بدون واسطه وبدون معطلی نزد پیامبر اسلام و مشکل دینی و … خود را مطرح و جواب صحیح را از پیامبر اسلام می گرفت .
و حتی صحابه پیامبر اگر دچار اختلاف فقهی می شدند به پیامبر رجوع می کردند و پیامبر حکم صحیح شرعی را برایشان بیان می کرد .
و امام زمان که اهل تشیع می گویند بدنیا آمده و زنده هست و برای هدایت مردم هست تا مردم گمراه نشوند ، چرا در مکان مشخصی در دسترس تمام مردم نیست تا مثل پیامبر اسلام جواب سوالات دینی مردم را بدهد .
و یا حداقل اختلافات فقهی بین مراجع را حل و فصل نماید .
تا فتوا های متضاد صادر نکنند .
و امروز با توجه به وسائل ارتباط جمعی امام زمان می توانست با یک شبکه تلوزیونی پاسخ هر سوال کننده ای در اقصی نقاط دنیا را بدهد .
و چرا تا امروز حتی کتابهای روایی و حدیثی اهل تشیع را تصحیح نکرده است ، که یک عالم اهل تشیع بگوید این حدیث صحیح است و دیگری بگوید این حدیث ضعیف است .
آن هم در زمانی که امام معصوم حی و حاضر است .
و چرا نهج البلاغه را تصحیح نکرده است ؟؟
تا گفتار صحیح حضرت علی برای مردم مشخص کند .
و چرا قران را تفسیر نکرده است تا هرکسی درباره ی ایات قران اظهار نظر نکند و به رای خود تفسیر نکند ؟؟؟
و با توجه به اینکه مدت 30 سال می شود که حکومت دست نائب ایشان است آن کتابهای تصحیح شده ، چاپ و منتشر و مردم از اسلام ناب مستفیض می شدند .
آیا این سردرگمی مردم گناهش بر گردن چه کسی می باشد ؟؟؟
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #8738و در مورد سوالی که گذاشته ای.شما مثل اینکه اگر چندین بار در این مورد پاسخ خود را گرفته باشید چون مامور هستید و معذور خجالت نمی کشید .
و البته به نفع اهل سنت می باشد که مطالب بی سند و بی اساس شما را با سند و مدرک قرانی باطل کنند .
و فقط برای شما چیزی که باقی می ماند بی آبرویی می باشد .
و دشمنی شما با آیات نص قران که درباره ی صحابه ی مهاجر و انصار پیامبر مثل ایه 100 سوره توبه و 18 فتح و ده ها ایه دیگر در قران هست عیان می شود .
و اینکه گفته ای (بخش دوم هم زنان نبی هستند که البته برخی از آنان مانند ام سلمه بر خیر هستند اما به صراحت احادیث در زمره افراد مشمومل آیه نیستند. حال اینکه چگونه برخی ادعا دارند که زنان نبی مشمول آیه تطهیر میشوند نیز جالب بوده)
برادرم اول برادری خودت را ثابت کن بعد ادعای ارث کن !!
اولا : هر آدم عاقل و با شعور و بی غرض و مرضی که از ایه 28 سوره احزاب تا 34 سوره احزاب را مطالعه کند متوجه می شود که موضوع زنان پیامبر اسلام می باشد .
و حتی خود همین ایه 33 سوره احزاب را هر فردی اگر اول آن را قیچی نکند ، و تمام ایه را بخواند متوجه می شود که در مورد زنان پیامبر اسلام است .
از خوانندگان محترم می خواهم برای خواندن مطالب بیشتر در این مورد به لینک http://www.islamtxt.net/?q=content/forum/2055&page=2 مراجعه کنند .
پاسخ تمام این شبهات داده شده است .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #8739و اگر یک آدم مغرض مثل شما بگوید چون در وسط ایه از ضمیر مذکر کم استفاده شده ، جوابش را قران در ایه 73 سوره هود داده است .(قَالُوا أَتَعْجَبِينَ مِنْ أَمْرِ اللَّـهِ ۖ رَحْمَتُ اللَّـهِ وَبَرَكَاتُهُ عَلَيْكُمْ أَهْلَ الْبَيْتِ ۚ إِنَّهُ حَمِيدٌ مَّجِيدٌ)
اینکه گفته ای (آیه تطهیر صحه بر گفتار و فرمایش حضرت زهرا سلام الله علیها میگذارد. یعنی ایشان راستگو و مبراء از غصب و زیاده طلبی و… می باشد.)
و اگر یک ادم مغرضی مثل شما بگوید از ایه 33 سوره احزاب معصومیت افراد ثابت می شود پس از ایه 11 سوره انفال معصومیت تمام اصحاب بدر باید با استدلال شما ثابت شود .
چون از کلمه لِّيُطَهِّرَكُم و کلمه يُذْهِبَ عَنكُمْ رِجْزَ الشَّيْطَانِ و همچنین اضافه بر آن کلمه لِيَرْبِطَ عَلَىٰ قُلُوبِكُمْ و يُثَبِّتَ بِهِ الْأَقْدَامَ استفاده شده است .
و اینکه گفته ای (آیه تطهیر فرموده که فاطمه سلام الله علیها از رجس به دور است.)
برادرم چرا دروغ می گویی ؟؟؟
در کجای ایه 33 سوره احزاب امده که فاطمه از رجس بدور است ؟؟!!!
از خوانندگان محترم می خواهم برای خواندن مطالب بیشتر در این مورد به لینک http://www.islamtxt.net/?q=content/forum/2055&page=2 مراجعه کنند .
پاسخ تمام این شبهات داده شده است
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #8740اینکه در چند جا گفته ای (تکلیف ابوبکر را معلوم کنید. فاسق؟ ظالم؟ کافر؟ هر سه؟)
برادرم خداوند به صراحت در ایه 100 سوره توبه رضایت خود را از مهاجرین و انصار اعلام کرده و وعده بهشت داده یوم الابد .
و در ایه 18 فتح همه رضایت خود را از بیعت کنندگان اعلام کرده و ابوبکر جزو مهاجرین ایه 100 توبه و بیعت کنندگان 18 فتح است .
آیا خداوند که از گذشته و آینده افراد خبر دارد ، بگفته شما از فاسق و ظالم و کافر اعلام رضایت کرده ؟؟!!
و به گفته ی شما به ظالم و کافر و فاسق وعده ی بهشت یوم الابد داده ؟؟؟!!
شما اگر به قران و به گفته ی خداوند اعتماد داری که خداوند جواب شما را در ایه 100 سوره توبه داده و ابوبکر جزو مهاجرین است .
و اگر به گفته ی عبدالله ابن سبا یهودی اعتقاد داری که این موضوع را ادامه بده .
و چون هدف شما این است که در کلام خدا خدشه وارد کنید باز هم خداوند جواب شما را داده است .
(الَّذِينَ يَصُدُّونَ عَن سَبِيلِ اللَّـهِ وَيَبْغُونَهَا عِوَجًا وَهُم بِالْآخِرَةِ كَافِرُونَ)
(ترجمه ایت الله مکارم شیرازی : همانها که (مردم را) از راه خدا بازمیدارند، و (با القای شبهات) میخواهند آن را کج و معوج نشان دهند؛ و آنها به آخرت کافرند!»)
راستی آیا خود را از مکارم شیرازی با سوادتر می دانی ؟؟؟
و همچنین بندگان مخلص خداوند چون به ایه 100 سوره توبه اعتماد دارند هم جواب شما را داده اند .
با زبان زدن سگ به آب دریا ، اب دریا کثیف نمی شود .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #8741با سلام برادرم . من مدت 3 روز می شود که منتظر بودم مطالب جدیدی بگذارید و شبهات جدیدی مطرح کنید که پاسخ بدهم .اما متاسفانه همان مطالب تکراری قبلی را که چندین بار پاسخ آن را داده ام گذاشته ای .
و من قضاوت را به خوانندگان محترم واگذار می کنم .
و همین که نمی توانی با شفافیت کامل و با آیات مستند و مرتبط با موضوع پاسخ بدهی نشان دهنده ی بطلان عقیده ی شما می باشد .
و اما پاسخ مطالب تکراری و بی ربط شما :
اینکه گفته ای (باز هم 4 مورد اول را که مقاومت در برابر فهمیدن میکنید و زبان میزنید.)
برادرم من به صراحت گفتم کسانی که ایه 100 سوره توبه را قبول ندارند مثل سگی می مانند که زبان به اب دریا بزنند و اب دریا نجس نمی شود .
و حالا قضاوت را به خوانندگان واگذار می کنم که مصداقش را بدانند که چه کسانی می باشند .
و اگر شما خود را مصداقش نمی دانید چرا ناراحت هستید ؟؟
اینکه گفته ای (وقتی آیه فرمود از رجس دور هستند و این رجس را مطلق بیان میمند و ثابت شد که صدیقه طاهره سلام الله علیها در زمره آیه هستند،)
برادرم چرا دروغ می گویی ؟؟
کجا ثابت شده است که زنان پیامبر جزو ایه 33 نیستند ولی حضرت فاطمه هستند ؟؟؟
و در کجا ثابت شد که از ایه 33 سوره احزاب عصمت و معصومیت افراد ثابت می شود ؟؟
اینکه گفته ای (عزیزم رضایت را جای دیگری مطرح کن.)
کور خوانده ای حواسم جمع است .
برای من این فریب کاری های شما شناخته شده است .
و از خوانندگان هم می خواهم که شما فریب کاران را خوب بشناسند و نحوه فریب دادن شما را هم بشناسند .
و خدا را شکر می کنم که شما ها در این سایت می ایید و این شبهات و این فریب کاری ها را انجام می دهید تا من شما را رسوا کنم .
(وَأَعَدَّ لَهُمْ جَنَّاتٍ تَجْرِي تَحْتَهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا أَبَدًا)
کلمه ابدا در این ایه چه معنی می دهد ؟؟
آیا دوام رضایت نیست ؟؟
آیا خداوند به گفته ی شما وعده ی سر خرمن داده است ؟؟!!!
ما معتقد هستیم (إِنَّ اللَّـهَ لَا يُخْلِفُ الْمِيعَادَ)
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #8742اینکه گفته ای (کلمه ابدا برای بهشت است یا این دنیا؟ اینقدر بیسواد هستید؟)برادرم من قضاوت را به خوانندگان با شعور واگذار می کنم .
که ببینند چقدر شما ها فی قلوبهم زیغ می باشید و چقدر نادان می باشید که نمی دانید اگر خداوند در این دنیا و آن دنیا رضایت کامل نداشته باشد وعده بهشت ابد نمی دهد .
اینکه گفته ای (خواستگاری هم که مالیده.)
برادرم چرا مالیده باشد ؟؟
در کتاب علل الشرائع شیخ صدوق جلد 1 صفحه ی 184 و دیگر کتب معتبر در نزد شیعه آمده است .
اینکه گفته ای (جان هر کی دوست داری ثابت کن که الله هولاء اهل بیتی دعاست.)
برادرم اولا : الله هولاء صحیح نیست و اللهم هولاء صحیح است .
لطفا مغلطه بازی نکن . و مثل استاد خود تدلیس و تلبیس نکن .
و همانقدر که شبکه ی وصال حق آقای محمد انصاری دست شما را رو کرده برای رو سیاهی شما کافی است .
دوما : همانطوری که قبلا گفتم آیا پیامبر با این گفته ی خود میخواسته آنها را در زیر کساء به خدا معرفی کند ؟؟
اگر میخواست به مردم معرفی کند در مسجد النبی از لفظ ایها الناس استفاده می کرد .
اینکه گفته ای (دوام را ثابت کنید.)
(وَأَعَدَّ لَهُمْ جَنَّاتٍ تَجْرِي تَحْتَهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا أَبَدًا)
کلمه ابدا در این ایه چه معنی می دهد ؟؟
آیا دوام رضایت نیست ؟؟
آیا خداوند به گفته ی شما وعده ی سر خرمن داده است ؟؟!!!
ما معتقد هستیم (إِنَّ اللَّـهَ لَا يُخْلِفُ الْمِيعَادَ)
و اینکه گفته ای (منکر رضایت از ابوبکر. من رضایت را انکار نکردم. دوام آن و اینکه از ابورکر بوده را منکرم.)
برادرم شما که ناقص العقل هستی من چه گناهی دارم ؟؟
و چندین بار در مورد دوام رضایت خداوند در ایه 100 توبه پاسخ داده ام و قضاوت را به خوانندگان با شعور و فهیم واگذار می کنم .
و اینکه ابوبکر را جزو مهاجرین بوده همه می دانند .
و اگر شما نمی دانید به روانپزشک مراجعه کنید برای شما بهتر است .
و خداوند را شکر می کنم که خود را به این شکل به خوانندگان معرفی می کنی و این نشان دهنده ی مهجزه ی خداوند است که شما را به دست خود شما رسوا می کند .
و خود را ناقص العقل معرفی می کنید .
-
نویسندهنوشته ها
شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.
اینکه گفته ای (دغل بازی؟ یک جا نشان بده که من منکر اعلام رضایت شده باشم)
اولا : من در طول این چند ماه صدها بار دغل بازی و مغلطه بازی و فلسفه بافی و فریب کاری شما را نشان دادم .
و این خوانندگان هستند که قضاوت می کنند چه کسی راست می گوید .
دوما : همین که ایه 100 سوره توبه هم اعلام رضایت کرده و هم وعده ی بهشت داده ابدا که دوام رضایت را تایید می کند .پس چرا قبول نمی کنی ؟؟
اینکه گفته ای (حدیث زید را ندیدید؟)
برادرم چرا عوام فریبی می کنی ؟؟؟
گفته ی زید را طوری مطرح می کنی که همه فکر می کنند که حدیث پیامبر است .
گفته ی زید برای خودش و امثال شما اعتبار دارد .
حدیث پیامبر نیست که برای مسلمانان اعتبار داشته باشد .
اینکه گفته ای (حدیث را هم گفتم که جای دیگری بحث کنید. ضمن اینکه جوابش رو هم دادم.)
برادرم چرا در روز روشن دروغ می گویی ؟؟؟ کجا جواب داده ای ؟؟
حدیث غضبناک شدن حضرت فاطمه از خواستگاری حضرت علی از دختر ابوجهل و گفته ی پیامبر که (فاطمه بضعة منی … ) در کتاب علل الشرائع شیخ صدوق جلد یک صفحه ی 184 و دیگر کتب شیعه امده است .
اینکه گفته ای (اگر آیه فرموده اهل البیت که فرموده، اگر پیامبر به وظیفه اش عمل کرده که کرده، فرموده که اللهم هولاء اهل بیتی.این نفهمیدنش از فهمیدنش خیلی خیلی خیلی مشکلتر و سختتر است.) اگر پیامبر می خواست به مردم معرفی کند می فرمود ایها الناس .
و از همین کلمه اللهم هولاء اهل بیتی در زیر کساء معلوم می شود که پیامبر دعا کرده است که خداوند این ها را نیز جزو ایه 33 قرار دهد .
اینکه گفته ای (اگر پیامبر در مسجد این کار را نکرده اند احتمال نمی دهید که ملت می دانسته اند که اهل بیت یعنی چه؟ یعنی نیازی نداشته اند که برایشان تبیین شود که اهل بیت زنان هستند یا دیگران.)
برادرم جانا سخن از زبان ما می گویی . چون آنها عرب زبان بودند می دانستند که اهل بیت زنان هستند .
برای همین پیامبر دعا کرد و گفت اللهم .