Home › انجمن ها › خلفای راشدین › طبق آیات و احادیث لطفا تکلیف ابوبکر را معلوم کنید.
این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط عبدالحسین در 10 سال، 1 ماه پیش بروز شده است.
-
نویسندهنوشته ها
-
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #8579شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #8580
اینکه در چند جا گفته ای (تکلیف ابوبکر را معلوم کنید. فاسق؟ ظالم؟ کافر؟ هر سه؟)
برادرم خداوند به صراحت در ایه 100 سوره توبه رضایت خود را از مهاجرین و انصار اعلام کرده و وعده بهشت داده یوم الابد .
و در ایه 18 فتح همه رضایت خود را از بیعت کنندگان اعلام کرده و ابوبکر جزو مهاجرین ایه 100 توبه و بیعت کنندگان 18 فتح است .
آیا خداوند که از گذشته و آینده افراد خبر دارد ، بگفته شما از فاسق و ظالم و کافر اعلام رضایت کرده ؟؟!!
و به گفته ی شما به ظالم و کافر و فاسق وعده ی بهشت یوم الابد داده ؟؟؟!!
شما اگر به قران و به گفته ی خداوند اعتماد داری که خداوند جواب شما را در ایه 100 سوره توبه داده و ابوبکر جزو مهاجرین است .
و اگر به گفته ی عبدالله ابن سبا یهودی اعتقاد داری که این موضوع را ادامه بده .
و چون هدف شما این است که در کلام خدا خدشه وارد کنید باز هم خداوند جواب شما را داده است .
(الَّذِينَ يَصُدُّونَ عَن سَبِيلِ اللَّـهِ وَيَبْغُونَهَا عِوَجًا وَهُم بِالْآخِرَةِ كَافِرُونَ)
(ترجمه ایت الله مکارم شیرازی : همانها که (مردم را) از راه خدا بازمیدارند، و (با القای شبهات) میخواهند آن را کج و معوج نشان دهند؛ و آنها به آخرت کافرند!»)
راستی آیا خود را از مکارم شیرازی با سوادتر می دانی ؟؟؟
و همچنین بندگان مخلص خداوند چون به ایه 100 سوره توبه اعتماد دارند هم جواب شما را داده اند .
با زبان زدن سگ به آب دریا ، اب دریا کثیف نمی شود .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #8581اینکه گفته ای (پس تا اینجا من معتقدم که آیه در مورد اللهم هولاء اهل بیتی است و زنان را شامل نمی شود)
برادرم دین اسلام هر اعتقادی باید مقید در چارچوب ما انزل الله و تبیین پیامبر اسلام باشد .
و احکام دین اسلام جمعه بازار نیست ، که هر گروهی اعتقادات خود را به نام دین اسلام معرفی کند .
اینکه گفته ای (بعد سوالم این بوده که یکی از این اهل بیت ازدست کس دیگری غضبناک شده)
اولین فردی که مورد غضب حضرت فاطمه قرار گرفته حضرت علی می باشد .
طبق حدیث کتاب علل الشرائع جلد یک صفحه 184 و دیگر کتب شیعه .
اینکه گفته ای (شما برای رد بحث باید ثابت کنید که آیه فقط زنان را شامل میشود که البته ثابت نشدنی است)
برادرم اول برادری خودت را ثابت کن بعد ادعای ارث کن !!
اینکه گفته ای (پس نتیجه اینکه صدیقه طاهره سلام الله علیها در حیطه آیه تطهیر می باشد.)
برادرم اولا: این نتیجه ای که گرفته ای با عقل ناقص خودت گرفته ای .
چون پیامبر فقط دعا کرده است .
از کجا معلوم که قبول شده باشد .
دوما : در ایه 33 سوره احزاب عصمت هیچکس ثابت نمی شود .
سوما : خداوند نفرموده که اگر کسی از حضرت فاطمه غضبناک شد از دین خارج می شود .
چهارما : رضایت خداوند از حضرت ابوبکر و بهشتی بودن حضرت ابوبکر که جزو مهاجرین است در ایه 100 سوره توبه به صراحت بیان شده است .
اینکه گفته ای (مباحث مربوط به امام عصر سلام الله علیه را جای دیگری مطرح کنید. در این تاپیک جوابی نخواهید دید.)
برادرم چرا از این سوالی که اساس اعتقادات شما را باطل می کند فراری هستی ؟؟و پاسخ نمی دهی .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #8582اینکه گفته ای (اینکه زنان شامل آیه میشوند یا خیر را جای دیگری مطرح کنید. در این تاپیک جوابی نخواهید دید.)
برادرم من چندین جا از تو خواهش کردم که بیشتر از این خود را رسوا نکن .
اگر ایه 33 سوره احزاب را مورد بحث قرار ندهیم و مشخص نکنیم چه کسانی شامل آن ایه می شوند ، و اگر مشخص نکنیم که ایا از این ایه عصمت افراد ثابت می شود ، پس چطوری شما حضرت فاطمه را معصوم می دانی و شامل این ایه میدانی ؟؟
کور خوانده ای حواسم جمع است .
برای من این فریب کاری های شما شناخته شده است .
و از خوانندگان هم می خواهم که شما فریب کاران را خوب بشناسند و نحوه فریب دادن شما را هم بشناسند .
و خدا را شکر می کنم که شما ها در این سایت می ایید و این شبهات و این فریب کاری ها را انجام می دهید تا من شما را رسوا کنم .
اینکه گفته ای (دوام رضایت از اصحاب را جای دیگری مطرح کنید. در این تاپیک جوابی نخواهید دید. اینجا فقط ابوبکر.)
برادرم اولا : چرا به تناقض گویی افتاده ای ؟؟؟
در تاریخ 28/2/93 در شماره 4 گفته ای (بحث من رضایت یا عدم آن نیست. دوام آن است. )
و چون من پاسخ شما را از ایه 100 سوره توبه داده ام در اینجا به تناقض گویی افتاده ای و می گویی (دوام رضایت از اصحاب را جای دیگری مطرح کنید.)
من چندین بار گفتم که شما ناقص العقل هستید .
و به دست خود ، خود را رسوا می کنید .
چرا ترسیده ای از دوام رضایت خداوند از صحابه مهاجرین که ابوبکر هم جزو ان است .
خواهشمندم دیگر از رفتارهای شترمرغی انجام نده و البته اگر انجام بدهی به نفع اهل سنت تمام می شود چون چهره واقعی شما برای اهل سنت روشن می شود .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #8583اینکه در چند جا گفته ای (تکلیف ابوبکر را معلوم کنید. فاسق؟ ظالم؟ کافر؟ هر سه؟)
برادرم خداوند به صراحت در ایه 100 سوره توبه رضایت خود را از مهاجرین و انصار اعلام کرده و وعده بهشت داده یوم الابد .
و در ایه 18 فتح همه رضایت خود را از بیعت کنندگان اعلام کرده و ابوبکر جزو مهاجرین ایه 100 توبه و بیعت کنندگان 18 فتح است .
آیا خداوند که از گذشته و آینده افراد خبر دارد ، بگفته شما از فاسق و ظالم و کافر اعلام رضایت کرده ؟؟!!
و به گفته ی شما به ظالم و کافر و فاسق وعده ی بهشت یوم الابد داده ؟؟؟!!
شما اگر به قران و به گفته ی خداوند اعتماد داری که خداوند جواب شما را در ایه 100 سوره توبه داده و ابوبکر جزو مهاجرین است .
و اگر به گفته ی عبدالله ابن سبا یهودی اعتقاد داری که این موضوع را ادامه بده .
و چون هدف شما این است که در کلام خدا خدشه وارد کنید باز هم خداوند جواب شما را داده است .
(الَّذِينَ يَصُدُّونَ عَن سَبِيلِ اللَّـهِ وَيَبْغُونَهَا عِوَجًا وَهُم بِالْآخِرَةِ كَافِرُونَ)
(ترجمه ایت الله مکارم شیرازی : همانها که (مردم را) از راه خدا بازمیدارند، و (با القای شبهات) میخواهند آن را کج و معوج نشان دهند؛ و آنها به آخرت کافرند!»)
راستی آیا خود را از مکارم شیرازی با سوادتر می دانی ؟؟؟
و همچنین بندگان مخلص خداوند چون به ایه 100 سوره توبه اعتماد دارند هم جواب شما را داده اند .
با زبان زدن سگ به آب دریا ، اب دریا کثیف نمی شود .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #85914 پست اولتان را که زبان زده اید. بعدا خاک مال کنید تا ملت متنجس به آن نشوند.
در شماره یک ج.اب سلام را دادم اما در حد خود شما. اما اینجا فقط ابوبکر. بروید جای دیگری بحث کنید.
قرآن آیه ای دارد که فرموده از برخی رضایت دارد. دوام رضایت را معلوم نموده؟ قطعا نه. گفتم که جای دیگری بحث کنید.
همین قرآن آیه ای دارد که فرموده هر کس بر خلاف آنچه خدا نازل کرده حکم کند فاسق و کافر و ظالم است. ابوبکر در قضیه ارثیه پیامبر بر خلاف حکم خدا حکم کرده. جدای از دروغی که به پیامبر بسته. که آن هم خلاف حرف خداست. حالا حکم این فرد چیست؟ احتمالا آیات با یکدیگر تناقض دارند. بله؟ خدا فرموده من راضی شدم. حالا هر کاری خواستید بکنید؟ پیامبرش را این چنین تضمینی ناده چه رسد به اصحابی که بخری از آنها مانند ابوبکر کذاب بر خدا خدا و رسول بوده اند به صذاحت قرآن و حدیث.
ابدا برای رضایت است؟ زهرهشک. برو در تاپیک دیگری مطرح کن.
دغل بازی؟ یک جا نشان بده که من منکر اعلام رضایت شده باشم البته در تاپیک دیگری نشان بده. یعنی آنجا مطرح کن. این رو که متوجه میشوید. جای دیگر.
حدیث زید را ندیدید؟ این نشان می دهد که مطلب را نمی خوانید و هوینژوری یه زبانی میزنید. تقبل الله.
فقلنا من أهل بيته نساؤه قال لا وأيم الله ان المرأة تكون مع الرجل العصر من الدهر ثم يطلقها فترجع إلى أبيها وقومها.صحيح مسلم: ج 7 ص 123 كتاب فضائل الصحابة، باب فضائل علي بن أبي طالب (ع).
حدیث نگفته که طلاق داده. میگه زن از اهل نیست. چرا؟ چون با طلاق رابطه اش تمام می شود. اهل یعنی چه؟ زید میگه زن از اهل نیست چرا که با طلاق از مرد به اصلش برمی گردد. یعنی اصلا وارد در اهل نمی شود. من هم نگفتم که زید گفته زن پیامبر. مطلق زن را از کلام او برداشت کردم. شما بحث رو الکی قاطی نکنید. دغل بازی و زبان زدن و… . این توضیح حدیث رو مبارز هم بخونه. موندم که چرا خود را به نفهمی میزنید تا نفهمید که من میفهمم که نمی فهمید که من فهمیدم که نفهمیدید که من فهمیدم که کاننی اروی در همه مباحث هستید. چرا؟ نقاشی های شما همگی گویای مطالب هستند.
حدیث را هم گفتم که جای دیگری بحث کنید. ضمن اینکه جوابش رو هم دادم. اما نمی دانم چرا دائما فقط زبان می زنید.
اگر وظیفه یامبر تبیین بوده که بوده، اگر آیه فرموده اهل البیت که فرموده، اگر پیامبر به وظیفه اش عمل کرده که کرده، فرموده که اللهم هولاء اهل بیتی. این نفهمیدنش از فهمیدنش خیلی خیلی خیلی مشکلتر و سختتر است.
فرموده اینها اهل بیت من هستند. نفرموده که اینها هم از اهل بیت من هستند. دقت کنید.
ضمن اینکه اگر حرف شما هم باشد، باز ثابت است که صدیقه طاهره سلام الله علیها در زمره آیه است.اگر پیامبر در مسجد این کار را نکرده اند احتمال نمی دهید که ملت می دانسته اند که اهل بیت یعنی چه؟ یعنی نیازی نداشته اند که برایشان تبیین شود که اهل بیت زنان هستند یا دیگران. حالا اگر پیامبر با این کار قصد داشته اند که ایشان را هم داخل در اهل بیت کنند، آیا اینکه در خانه یک از زنان این کار را کنند نه در منظر عام، معنایش این نیست که پیامبر مسبب این اختلاف فعلی بین شیعه و سنی بوده که الان هر کس بر سر مشمولان آیه تطهیر نظری دارد؟
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #8592دقت کنید که اگر پیامبر خواسته آنها هم در اهل بیت باشند( که فقط همان ها هستند) اینکه در خانه و دور از چشم ملت این کار را کرده باشند، معنایش چیست؟ پیامبر قصد چه کاری را داشته اند؟ یکبار در بحث امامت منصوص پیامبر را متهم به خیانت کردید الان هم ایشان را در معرض اتهامی قرار داده اید که حکم آیات 41 الی 44 حاقه را بر ایشان جاری میکند.
ناموسا وجدانا من اصلا ابن تیمیه را به حساب می آورم که از او نقلی بیاورم تا عقاید خود را تایید کنم؟ پسر خوب، من از او نقل کردم تا متوجه بشوید که او هم مختص به زنان نمی داند. یعنی بدانید که همچون ابن تیمیه هم حرف جالبناک شما را نزده است. که فقط زنان.
یعنی این ادعای من که اهل بیت شامل خانواده حضرت امیرالمومنین سلام الله علیه می شود را نیز ابن تیمیه هم مقر بوده. اما او آنها را ” هم ” در زمره آیه می داند. من فقط ایشان را شامل می دانم. حالا که ابن تیمیه هم مقر است که ایشان مشمول آیه هستند، حکم ابوبکر را بفرمایید.
همه بیعت کنندگان؟ تحقیق کن ببین چه کسانی آنجا بوده اند. مثلا ابن ابی. در جای دیگری بحث کن من هم میام. فمن نکث هم هست. ابوالغادیه را هم که میشناسید. البته جای دیگر بحث کنید. اینجا فقط ابوبکر.
گفتم از آقای مکارم باسوادترم؟ گفتم وحی منزل نیست. ببین جاهای قبلی دائم میگفتی بحث انحرافی و ما هم به روی ماهت نمی آوردیم. حالا روی ماهت زیاد شده.
شما با عایشه و زید و حضرت ام سلمه سلام الله علیها دارید. به من چه. نظر ایشان را با خودشان حل و فصل کن.
مصداق 61 نساء کیست؟ حسبنا کتاب الله. دین=خدا و قرآن.
نقش آب را فراموش کردید.
در مورد 11 انفال هم زبان زدید. آیه صراحت دارد که کاننی اروی های امت اسلام چه حالی داشتند. راستی می دانید که فرار از جنگ یکی از مهلکات است به نوشته بخاری؟ حالا اینها مرضی رضای خدا بوده اند؟ عجب.
کلمه اصل کجاست. البته جای دیگری بحث کنید.
من به هیچ ضعیف مخالف 100 توبه استناد نکردم. یک حدیث در این تاپیک از من نشان بدهید در مورد رد 100 توبه.
آیه را خود شما گذاشتید اما دریغ از یک ذره دقت. آیه فرموده تا 4 نفر آزاد. پیامبر جلوگیری میکند. البته گفتم که جای دیگری بحث کنید. خداییش آخر خنده هستید.
و شما در این بزم مقرب تر هستید.
خدا می دانسته که پیامبرش کذاب نیست؟ خدا می دانسته که پیامبرش مشرک از دنیا نمی رود؟ نمی دانسته به جان شما. چرا؟ چون در حاقه می فرماید لو تقول علینا بعض الاقاویل چی؟ در زمر فرموده لئن اشرکت چی؟ پیامبرش را امان نداده حالا کذابی مانند دوستان شما را امان دهد؟ دوام رضایت را بچسب. ضمن اینکه رضایت از کیست؟ ببینید آن خصوصیت را ابوبکر داشته یا نداشته؟
اللهم هولاء اهل بیتی.
ببیین نقاش کوچک، شما مواردی که باید اثبات کنید را اثبات کرده ای؟ چسبیده ای یعنی بند کرده ایی به دو آیه ای که برای شما از آن هیچ چیزی بیرون نمی آید. حالا دائم مینویسی که برادری را ثابت کن. شما فرض کن من یک مستشرقی هستم که از شما که مثلا مسلمان هستید سوالی کرده ام. شما هم مانند آن کسی که طرف را از مسجد بیرون کرد و گفت بیرون کنید این زندیق را، به من جواب می دهی یا مانند یک آدمی که از دینش مطلع است و کذاب نیست؟
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #8593ثابت است که زنان در آیه نیستند به جهت تبیین پیامبر. ثابت است که صدیقه طاهره و بعلها وبنیها مشمول آیه هستند به تبیین پیامبر. چه کنیم؟
شما بخش اول حدیث را دیده ای؟ اللهم هولاء اهل بیتی. این دعاست؟پیامبر در این بخش به روشنی اهل بیتش را معلوم کرده. دقت می کنید که در برابر یکی از زنانش آنها را اهل بیت دانسته و زن را مانع از ورود شده اند. شاپرک هم این را می فهمد اما…. . من هم حدیث را برای اثبات اهل بیت بودن گذاشتم. دقت می کنید که؟
این که فرد دچار غضب خداوند بشود، نتیجه اش چیست؟ احتمالا بهشت را در برابر غضب خدا که نمی دهند؟ می دهند؟ من هم نگفتم از دین خارج می شود بلکه نتیجه کارش را گفتم. ضمن اینکه طرف خلاف ما انزل الله حکم کرده. فاسق یا ظالم یا کافر است؟ هر سه؟
این هم از مدل نوشته های شماست؛
کجای آیه 100 توبه گفته ابوبکر؟ برادرم چرا در روز روشن به خدا دروغ می بندی؟ ابوبکر کجای آیه است؟ خجالت نمی کشید که قرآن را تحریف میکنید؟ حیا نمی کنید که به قرآن لفظ اضافه میکنید؟دوباره می نویسم؛
دقت کنید که شما سعی در اثبات این دارید که زنان هم منظور آیه هستند اما بنده کاری به ایشان ندارم تنها جوابی برای نقض اعتقاد شما گذاشتم که البته ایراد اولیه شما اصلا وارد نبود و من هم برای تفنن جواب دادم. شما برای رد بحث باید ثابت کنید که آیه فقط زنان را شامل میشود که البته ثابت نشدنی است به علت همان وظیفه لتبین للناس پیامبر. ثابت کنید.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #8594و با تاکید مینویسم که؛
مباحث مربوط به امام عصر سلام الله علیه را جای دیگری مطرح کنید. در این تاپیک جوابی نخواهید دید. اینجا فقط ابوبکر.
اینکه زنان شامل آیه میشوند یا خیر را جای دیگری مطرح کنید. در این تاپیک جوابی نخواهید دید. اینجا فقط ابوبکر.
دوام رضایت از اصحاب را جای دیگری مطرح کنید. در این تاپیک جوابی نخواهید دید. اینجا فقط ابوبکر.
و دوباره تذکر میدهم؛
ثابت است که صدیقه طاهره سلام الله علیها در محدوده آیه تطهیر قرار دارند. این قابل خدشه نیست به جهت تبیین پیامبر.
بعد اینکه این موضوع متفق علیه است. ولی طرف مقابل اختلافی است. من از ناحیه ای بحث میکنم که طرفین آن را قبول دارند.
من بر این مبنا میگویم که ابوبکر چه کرده وحکمش را سوال میکنم. حالا حکمش چیست؟
و شما ایرادهای فضائلی میگیرید.
هر ایرادی غیر از حکم ابوبکر را در جای دیگری طرح کنید.اینجا فقط ابوبکر. جوابی برای غیر آن نخواهید دید. شمول آیه برای زنان نبی علی بضهن سلام الله. امام عصر علیه السلام. رضایت از صحابه و… .
اگر بحثی نوشتید که در آن ثابت می شد ابوبکر در لانورث دروغ نگفته، و خلاف ما انزل الله حکم نکرده، منتظر جواب باشید. رضایت و سلام و… را جای دیگری بنویسید. اینجا بوم نقاشی شما نیست. ضمنا فرض کنید که رضایت تاز ابوبکر دائمی است(که نیست.البته او اصلا مورد رضا هم نبوده که حالا دائمی باشد یا نباشد) آیا به گفته خود شما خداوند از ظالم و فاسق و کافر راضی شده؟ بنا به چه منطقی؟ خودش فرموده من از ابوبکر راضی هستم(مثلا). خودش هم فرموده هر کس خلاف آنچه من نازل کرده حکم کند کافر و ظالم و فاسق است. ابوبکر هم این کار را کرده. حالا خدا از این فرد راضی است؟
این سوال به جای اینکه به من وارد باشد به شما وارد است. من با عدم دائمی بودن رضایت جواب آن را داده ام. شما به چی؟
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #8634با سلام .چرا از پاسخ دادن به این سوال فراری هستید ؟؟؟
خواهشمندم درباره ی سلامی که درباره ی مهدی گذاشته ای پاسخ بده که آیا کسی که شما برای سلامتیش دعا می خوانید از حضرت علی شجاعتر است ؟؟!!!
و از ده امام دیگر شجاع تر است ؟؟!!
اگر پاسخ مثبت است حالا که حکومت ایران هم در خدمت ایشان می باشد چرا ظهور نمی کند ؟؟؟
و چرا این همه انسان در ظلم و جور به سر می برند و ایشان به قول شما نظاره گر می باشد !!
سوال این است : پیامبر اسلام با نام و وظایف مشخص در ایات متعدد قران ، از طرف خداوند معرفی شده است .
و هر زمان که پیروان پیامبر دچار مشکل می شدند برای حل مشکل ، و اگر در مسائل دینی و عبادی دچار اختلاف می شدند به پیامبر رجوع می کردند .
و اگر عالم و یا فرستاده پیامبر اسلام در اطراف و شهرهای دیگر در بیان احکام دین اسلام با مردم آن شهر و دیار ، دچار مشکل می شدند ، هر فردی که می خواست می آمد در مدینه ، بدون واسطه وبدون معطلی نزد پیامبر اسلام و مشکل دینی و … خود را مطرح و جواب صحیح را از پیامبر اسلام می گرفت .
و حتی صحابه پیامبر اگر دچار اختلاف فقهی می شدند به پیامبر رجوع می کردند و پیامبر حکم صحیح شرعی را برایشان بیان می کرد .
و امام زمان که اهل تشیع می گویند بدنیا آمده و زنده هست و برای هدایت مردم هست تا مردم گمراه نشوند ، چرا در مکان مشخصی در دسترس تمام مردم نیست تا مثل پیامبر اسلام جواب سوالات دینی مردم را بدهد .
و یا حداقل اختلافات فقهی بین مراجع را حل و فصل نماید .
تا فتوا های متضاد صادر نکنند .
و امروز با توجه به وسائل ارتباط جمعی امام زمان می توانست با یک شبکه تلوزیونی پاسخ هر سوال کننده ای در اقصی نقاط دنیا را بدهد .
و چرا تا امروز حتی کتابهای روایی و حدیثی اهل تشیع را تصحیح نکرده است ، که یک عالم اهل تشیع بگوید این حدیث صحیح است و دیگری بگوید این حدیث ضعیف است .
آن هم در زمانی که امام معصوم حی و حاضر است .
و چرا نهج البلاغه را تصحیح نکرده است ؟؟
تا گفتار صحیح حضرت علی برای مردم مشخص کند .
و چرا قران را تفسیر نکرده است تا هرکسی درباره ی ایات قران اظهار نظر نکند و به رای خود تفسیر نکند ؟؟؟
و با توجه به اینکه مدت 30 سال می شود که حکومت دست نائب ایشان است آن کتابهای تصحیح شده ، چاپ و منتشر و مردم از اسلام ناب مستفیض می شدند .
آیا این سردرگمی مردم گناهش بر گردن چه کسی می باشد ؟؟؟
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #8635و در مورد سوالی که گذاشته ای.شما مثل اینکه اگر چندین بار در این مورد پاسخ خود را گرفته باشید چون مامور هستید و معذور خجالت نمی کشید .
و البته به نفع اهل سنت می باشد که مطالب بی سند و بی اساس شما را با سند و مدرک قرانی باطل کنند .
و فقط برای شما چیزی که باقی می ماند بی آبرویی می باشد .
و دشمنی شما با آیات نص قران که درباره ی صحابه ی مهاجر و انصار پیامبر مثل ایه 100 سوره توبه و 18 فتح و ده ها ایه دیگر در قران هست عیان می شود .
و اینکه گفته ای (بخش دوم هم زنان نبی هستند که البته برخی از آنان مانند ام سلمه بر خیر هستند اما به صراحت احادیث در زمره افراد مشمومل آیه نیستند. حال اینکه چگونه برخی ادعا دارند که زنان نبی مشمول آیه تطهیر میشوند نیز جالب بوده)
برادرم اول برادری خودت را ثابت کن بعد ادعای ارث کن !!
اولا : هر آدم عاقل و با شعور و بی غرض و مرضی که از ایه 28 سوره احزاب تا 34 سوره احزاب را مطالعه کند متوجه می شود که موضوع زنان پیامبر اسلام می باشد .
و حتی خود همین ایه 33 سوره احزاب را هر فردی اگر اول آن را قیچی نکند ، و تمام ایه را بخواند متوجه می شود که در مورد زنان پیامبر اسلام است .
از خوانندگان محترم می خواهم برای خواندن مطالب بیشتر در این مورد به لینک http://www.islamtxt.net/?q=content/forum/2055&page=2 مراجعه کنند .
پاسخ تمام این شبهات داده شده است .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #8636و اگر یک آدم مغرض مثل شما بگوید چون در وسط ایه از ضمیر مذکر کم استفاده شده ، جوابش را قران در ایه 73 سوره هود داده است .(قَالُوا أَتَعْجَبِينَ مِنْ أَمْرِ اللَّـهِ ۖ رَحْمَتُ اللَّـهِ وَبَرَكَاتُهُ عَلَيْكُمْ أَهْلَ الْبَيْتِ ۚ إِنَّهُ حَمِيدٌ مَّجِيدٌ)
اینکه گفته ای (آیه تطهیر صحه بر گفتار و فرمایش حضرت زهرا سلام الله علیها میگذارد. یعنی ایشان راستگو و مبراء از غصب و زیاده طلبی و… می باشد.)
و اگر یک ادم مغرضی مثل شما بگوید از ایه 33 سوره احزاب معصومیت افراد ثابت می شود پس از ایه 11 سوره انفال معصومیت تمام اصحاب بدر باید با استدلال شما ثابت شود .
چون از کلمه لِّيُطَهِّرَكُم و کلمه يُذْهِبَ عَنكُمْ رِجْزَ الشَّيْطَانِ و همچنین اضافه بر آن کلمه لِيَرْبِطَ عَلَىٰ قُلُوبِكُمْ و يُثَبِّتَ بِهِ الْأَقْدَامَ استفاده شده است .
و اینکه گفته ای (آیه تطهیر فرموده که فاطمه سلام الله علیها از رجس به دور است.)
برادرم چرا دروغ می گویی ؟؟؟
در کجای ایه 33 سوره احزاب امده که فاطمه از رجس بدور است ؟؟!!!
از خوانندگان محترم می خواهم برای خواندن مطالب بیشتر در این مورد به لینک http://www.islamtxt.net/?q=content/forum/2055&page=2 مراجعه کنند .
پاسخ تمام این شبهات داده شده است
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #8637اینکه در چند جا گفته ای (تکلیف ابوبکر را معلوم کنید. فاسق؟ ظالم؟ کافر؟ هر سه؟)
برادرم خداوند به صراحت در ایه 100 سوره توبه رضایت خود را از مهاجرین و انصار اعلام کرده و وعده بهشت داده یوم الابد .
و در ایه 18 فتح همه رضایت خود را از بیعت کنندگان اعلام کرده و ابوبکر جزو مهاجرین ایه 100 توبه و بیعت کنندگان 18 فتح است .
آیا خداوند که از گذشته و آینده افراد خبر دارد ، بگفته شما از فاسق و ظالم و کافر اعلام رضایت کرده ؟؟!!
و به گفته ی شما به ظالم و کافر و فاسق وعده ی بهشت یوم الابد داده ؟؟؟!!
شما اگر به قران و به گفته ی خداوند اعتماد داری که خداوند جواب شما را در ایه 100 سوره توبه داده و ابوبکر جزو مهاجرین است .
و اگر به گفته ی عبدالله ابن سبا یهودی اعتقاد داری که این موضوع را ادامه بده .
و چون هدف شما این است که در کلام خدا خدشه وارد کنید باز هم خداوند جواب شما را داده است .
(الَّذِينَ يَصُدُّونَ عَن سَبِيلِ اللَّـهِ وَيَبْغُونَهَا عِوَجًا وَهُم بِالْآخِرَةِ كَافِرُونَ)
(ترجمه ایت الله مکارم شیرازی : همانها که (مردم را) از راه خدا بازمیدارند، و (با القای شبهات) میخواهند آن را کج و معوج نشان دهند؛ و آنها به آخرت کافرند!»)
راستی آیا خود را از مکارم شیرازی با سوادتر می دانی ؟؟؟
و همچنین بندگان مخلص خداوند چون به ایه 100 سوره توبه اعتماد دارند هم جواب شما را داده اند .
با زبان زدن سگ به آب دریا ، اب دریا کثیف نمی شود .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #8638با سلام . اینکه گفته ای (4 پست اولتان را که زبان زده اید. بعدا خاک مال کنید تا ملت متنجس به آن نشوند.)
برادرم : برای شما گذاشتم تا نوش جان کنید .
که دیگر تفکرات ناقص خود را به آیات صریح قران تحمیل نکنید .
و کسی که ایات خداوند را به میل خود کج و معوج نشان دهد و ایه 100 سوره توبه را قبول نداشته باشد مصداق صد در صد آن چهار پست می باشد .
من قضاوت را به خوانندگان واگذار می کنم .
اینکه گفته ای (در شماره یک ج.اب سلام را دادم اما در حد خود شما.)
برادرم چرا در روز دروغ می گویی و از همه خوانندگان می خواهم قضاوت کنند و اگر راست می گویی به آن سلامی که داده ای و عقیده ای که داری پاسخ بده . چرا فرار می کنی ؟؟
و اینکه گفته ای (قرآن آیه ای دارد که فرموده از برخی رضایت دارد. دوام رضایت را معلوم نموده؟ قطعا نه. گفتم که جای دیگری بحث کنید.)
(وَأَعَدَّ لَهُمْ جَنَّاتٍ تَجْرِي تَحْتَهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا أَبَدًا)
کلمه ابدا در این ایه چه معنی می دهد ؟؟
آیا دوام رضایت نیست ؟؟
آیا خداوند به گفته ی شما وعده ی سر خرمن داده است ؟؟!!!
ما معتقد هستیم (إِنَّ اللَّـهَ لَا يُخْلِفُ الْمِيعَادَ)
اینکه گفته ای (. گفتم که جای دیگری بحث کنید.)
کور خوانده ای حواسم جمع است .
برای من این فریب کاری های شما شناخته شده است .
و از خوانندگان هم می خواهم که شما فریب کاران را خوب بشناسند و نحوه فریب دادن شما را هم بشناسند .
و خدا را شکر می کنم که شما ها در این سایت می ایید و این شبهات و این فریب کاری ها را انجام می دهید تا من شما را رسوا کنم .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #8639اینکه گفته ای (ابوبکر در قضیه ارثیه پیامبر بر خلاف حکم خدا حکم کرده.)
برادرم اولا : پیامبر اسلام مال و اموالی و املاک شخصی نداشته است .
اگر مالی می داشت که اکثر اوقات با شکم گرسنه و نان جو زندگی نمی کرد .
و کسی مال و ثروت دارد اول باید نفقه زن و فرزندان خود را بدهد نه اینکه با گرسنگی و نان جو شب را به صبح برساند .
دوما : اگر پیامبر اموالی می داشت که به ارث بگذارد به لحاظ اینکه پسر نداشت و بقیه فرزندان فوت کرده بودند و فقط یک دختر و چندین زن باقی مانده بود طبق احکام اسلام به همه وراث تقسیم می گردید نه به فقط یک دختر .
سوما : همان پیامبر که (لِتُبَيِّنَ لِلنَّاسِ مَا نُزِّلَ إِلَيْهِمْ) می باشد ، گفته که از پیامبران ارث به جا نمی ماند و اگر نگفته بود که بیش از صد هزار مسلمان حضور داشتند و دین و ایمان خود را برای یک فرد خراب نمی کردند .
و چهارما : تمام بنی هاشم حضور داشتند . و از اموال پیامبر دفاع می کردند .
چون ابوبکر از بنی هاشم نبود .
اینکه گفته ای (بله؟ خدا فرموده من راضی شدم. حالا هر کاری خواستید بکنید؟)
برادرم چون خداوند به گذشته و آینده خبر دارد و عالم الغیب است ، می دانسته که آنها کار خلافی نمی کنند . و گفته های خدا و پیامبر را انجام می دهند .
به همین لحاظ در ایه 100 سوره توبه هم رضایت خود را اعلام نموده و هم وعده ی بهشت تا ابد داده است که نشان دهنده ی دوام رضایت خداست .
و چون شما فی قلوبهم زیغ هستید آیات قران را متوجه نمی شوید و به عالم الغیب بودن خداوند اعتقاد ندارید .
اگر اعتقاد می داشتید، ابوبکر که جزو مهاجرین است و از مهاجرین در ایه 100 سوره توبه خداوند رضایت خود را اعلام کرده و وعده بهشت یوم الابد داده ، قبول می کردی .
اینکه گفته ای (ابدا برای رضایت است؟ زهرهشک. برو در تاپیک دیگری مطرح کن.)
برادرم چرا می خواهی مغلطه بازی کنی ؟؟
حواسم خیلی جمع است .ابدا برای دوام رضایت است .ادم ناقص العقل .
(وَأَعَدَّ لَهُمْ جَنَّاتٍ تَجْرِي تَحْتَهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا أَبَدًا)
(و باغهایی از بهشت برای آنان فراهم ساخته، که نهرها از زیر درختانش جاری است؛ جاودانه در آن خواهند ماند؛) (ترجمه مکارم شیرازی) (100 توبه)
-
نویسندهنوشته ها
شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.
اینکه گفته ای (کجا فرموده که این اصل است؟ کلمه اصل را نشان دهید.)
اگر اصول یک دین در کتاب اصلی یک دین نباشد پس در کجا می باشد ؟؟!!!
آیا اصول قانون اساسی در داخل کتاب قانون اساسی موجود است یا در داخل قانون جزا و مالک ومستاجر ؟؟؟!!!!!!!!
شارع دین و قانون گذار این دین کیست ؟؟ غیر از خدا ؟؟؟
خوب کتابی که الله نازل کرده و بدور از تحریف است چیست ؟؟؟ غیر از قران ؟؟؟؟
اینکه گفته ای (خواستگاری را من از بخاری گفتم. در بخاری دنبال راوی بگردید )
در تاریخ 25/2/93 مبارز جوان موضوع خواستگاری حضرت علی از دختر ابوجهل را که موجب غضب حضرت فاطمه گردید.
و من هم از کتاب علل الشرائع جلد یک صفحه ی 184 شیخ صدوق مطرح کردم و شما در تاریخ 26/2/93 اینطوری جواب دادی
(وضعیت راوی آن هم بماند. جایی که روایتش کرده بماند.)
اینکه گفته ای (این حدیث در کتب شیعه هم هست اما از یک نظر به جهت مغایرت واضح با قرآن، رد می شود)
برادرم اولا : چطوری تمام احادیث ضعیف و جعلی که شما استناد می کنید و مخالف ایه 100 سوره توبه می باشد قبول داری !!
اینجا که رسید ادای شتر مرغ در می آوری ؟؟
دوما : کجای روایت خواستگاری حضرت علی از دختر ابوجهل که مورد غضب حضرت فاطمه شد مغایرت با کدام ایه قران دارد .
اگر راست می گویی آن ایه را بگذار تا جوابت را بدهم .