Home › انجمن ها › اهل بیت › ضعیف بودن داستان نارضایتی فاطمه از ابوبکر از بخاری و مسلم بر اساس تحقیقات جدید محققین رجال تالار شیعه در پالتاک
این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط khaled ebn valid در 10 سال، 1 ماه پیش بروز شده است.
-
نویسندهنوشته ها
-
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #1834
مدت هاست شبکه ولایت و روم و تالار شیعه در پالتاک در خصوص عدم وجود سند صحیح از فضائل خلفا و حضرت عائشه دست به بررسی رجالی زده اند.محققین برجسته ی علم رجال تالار شیعه به این نتیجه رسیده اند که روایات بخاری و مسلم با این سندها اشکال دارد و قابل استناد نیست.
حَدَّثَنَا یَحْیَى بْنُ بُکَیْرٍ، حَدَّثَنَا اللَّیْثُ، عَنْ عُقَیْلٍ، عَنِ ابْنِ شِهَابٍ
حَدَّثَنِی عَبْدُ العَزِیزِ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ، حَدَّثَنَاإِبْرَاهِیمُ بْنُ سَعْدٍ، عَنْ صَالِحٍ، عَنِ ابْنِ شِهَابٍ
عجالتاً این دوستان محقق روایاتی از این دست سند را قبول ندارند.مثلا روایات نارضایتی حضرت فاطمه رضی الله عنها از ابوبکر صدیق رضی الله عنه هم در صحیحین با اسنادی مشابه اسناد بالا آمده که الحمدلله توسط خود محققین برجسته تالار شیعه و شبکه ولایت تضعیف شده است. یعنی این سندها:
حَدَّثَنَا عَبْدُ الْعَزِیزِ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ حَدَّثَنَا إِبْرَاهِیمُ بْنُ سَعْدٍ عَنْ صَالِحٍ عَنْ ابْنِ شِهَابٍ قَالَ أَخْبَرَنِی عُرْوَةُ بْنُ الزُّبَیْرِ أَنَّ عَائِشَةَ أُمَّ الْمُؤْمِنِینَ رَضِیَ اللَّهُ عَنْهَا….فَهَجَرَتْ أَبَا بَکْرٍ فَلَمْ تَزَلْ مُهَاجِرَتَهُ حَتَّى تُوُفِّیَتْ
و
3913 – حَدَّثَنَا یَحْیَى بْنُ بُکَیْرٍ حَدَّثَنَا اللَّیْثُ عَنْ عُقَیْلٍ عَنْ ابْنِ شِهَابٍ عَنْ عُرْوَةَ عَنْ عَائِشَةَ…
شَیْئًا فَوَجَدَتْ فَاطِمَةُ عَلَى أَبِی بَکْرٍ فِی ذَلِکَ فَهَجَرَتْهُ فَلَمْ تُکَلِّمْهُ حَتَّى تُوُفِّیَتْ.
دوستان می توانند جهت بررسی علت ضعف سند داستان نارضایتی حضرت فاطمه از حضرت ابوبکر(رضی الله عنهما) به آدرس ذیل که توسط بزرگترین نوابغ علم رجال بررسی وتحقیق موشکافانه شده است مراجعه فرمایید.از این به بعد کسی حق ندارد بگوید حضرت فاطمه از دست ابوبکر ناراضی بود چون سند ماجرا توسط پرفسورهای علم رجال تضعیف شده است.
http://www.hagh110.com/main1.php?action=cont&cid=197
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #3060شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #3062یکی از راویان این داستان ابن شهاب زهری است که خود متخصصین و پرفسورهای رجال شبکه ولایت گفته اند او آدم دروغگو،مدلس هست. واقعا تعجبه اینها خودشون چطور روایت دروغگو رو تو بوق و کرنا می ذارن؟بعد میگن اهل سنت ایها الناس روایاتهاشو قبول نکنین.حکایت دم خروس شده و قسم عباس.این پرفسورهای می گویند:
حَدَّثَنَا عَبْدَانُ، أَخْبَرَنَا عَبْدُ اللَّهِ، أَخْبَرَنَا يُونُسُ، عَنِ قَالَ ثَعْلَبَةُ بْنُ أَبِي مَالِك إِنَّ عُمَرَ بْنَ الْخَطَّابِ ـ رضى الله عنه [/u]
ثانياً: در سند اين روايت محمد بن مسلم زهرى وجود دارد كه از دشمنان اهل بيت عليهم السلام و عضو گروه جعل حديث بنى اميه بوده است. همچنين زهرى «كثير الإندراج» بوده؛ يعنى سخنان خود را وارد روايت مىكرد.http://www.valiasr-aj.com/lib/omekolsom/04.htm#10
بالاخره متخصصان شبکه ولایت روایت او را قبول کنیم یا نه؟
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #3063ثانياً: در سند اين روايت محمد بن مسلم زهرى وجود دارد كه از دشمنان اهل بيت عليهم السلام و عضو گروه جعل حديث بنى اميه بوده است. همچنين زهرى «كثير الإندراج» بوده؛ يعنى سخنان خود را وارد روايت مىكرد.زهري، در خدمت گروه جعل حديث بني اميه:
زهري، كثير الإدراج است:
زهري از مدلسين بوده است:
زهري، دشمن امام علي عليه السلام است:
نتیجه:
آيا چنين كسى مىتواند مورد اعتماد باشد؟ آيا روايت چنين كسى مىتواند منبع عقائد مسلمانان باشد؟
اگر اینجور خیلی خوب زهری داستان نارضایتی فاطمه علیها السلام از ابوبکر رو از دشمنی جعل کرده
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #3258قاعده الزام؟شما معتقد به صحت بخاری هستی یا نیستی؟ اگر نیست که هیچ. اگر هستی، روایات کتاب صحیح رو چه میکنی؟ این برای روایت غضب.
شما به جرح و تعدیل علمای اهل سنت و به طور کلی به علم رجال اهل سنت و متعلقات آن معتقد هستی یا نیستی؟ اگر نستی که هیچ. اگر هستی، همان علما زحمت کشیدند و ناقلان حدث بخاری رو نقد کردند. این هم برای فضائل خلفا.
در نتیجه قاعده الزام برای شما نقش اره را بازی میکند. جلو ا عقب رفتنش یک اثر بیشتر ندارد. تصمیم با شما باشد که رجال خودتان را قبول کنید یا نکنید.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7519به مسلم و بخاری چه کسی معتقد است؟ شیعه یا سنی؟ الزام چیست؟.
روحت شاد و یادت گرامی
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7523با این حساب فاتحه صحیحین نیز خوانده شد و از این به بعد باید اسم دیگری روی آنها گذاشت!!!!!!!!!!!!!!!!!شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7606این را شما باید جواب دهید:بالاخره این سند که در حق فضائل خلفا آمده صحیح هست یا خیر؟ اگر نیست پس داستان نارضایتی حضرت فاطمه را هم که با همان سند هست نباید باور کنید و الا باید بپذیرید ادعای پوچ و توخالی شما دال بر بررسی سندی فضائل خلفا طوری بوده که مرغ پخته هم به اون می خنده.
جالبه خودتون میگین سندهای مذکور بالا دروغه.بعد چطور دروغ رو قبول می کنید؟
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7664وجدانا معنای الزام رو میدونی؟خوش به جالت
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7673آقا دوستان شما بنا به قاعده الزام سند داستان رو ضعیف می دونن.باور نداری برو بخونشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #8029با سلاماولا یک سوال رو دوبار نمی پرسند چون یکبار پرسیدی جوابتو دادم. این آخوندای شما هستند که بر اساس همون قاعده ی الزام روات داستان نارضایتی حضرت فاطمه از ابوبکر را مجروح می دونند. در ثانی این همه مطلب پر طمطراق در باب رد کلیه روات را بنده خودم نوشتم یا رفرنس از سایت قزوینی دادم؟
مگه این شما نیستید که اصرار دارید و دعوت می کنید که اهل سنت بخاری و مسلم رو رها کنند بیایند هر چه ما می گوییم قبول کنند
الانم سند این داستان نزد خود آخوندهای شیعه بنا به قاعده الزام من در اوردی خودشون اشکال داره دروغ می گم برو یکبار دیگه ببین.چه اصراری دارین به حرفی که خودتون دروغ و ضعیف می دونینش و اصل ماجرا رو از بیخ بی ریشه بعد تبلیغش می کنین؟
باز بیا تکرار کن قاعده ی الزام.
پس چی شد؟
بنا به همون قاعده ی الزام به خصم(سنی ها) سند داستان پیش شیعه اشکال دارد.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #8030علیک السلام.این قاعده الزام را تعریف کن. بعد ببین که جواب دادی یا جواب دادی.
بعد که تعریف کردی این را دوباره بخوان؛
شما معتقد به صحت بخاری هستی یا نیستی؟ اگر نیست که هیچ. اگر هستی، روایات کتاب صحیح رو چه میکنی؟ این برای روایت غضب.شما به جرح و تعدیل علمای اهل سنت و به طور کلی به علم رجال اهل سنت و متعلقات آن معتقد هستی یا نیستی؟ اگر نستی که هیچ. اگر هستی، همان علما زحمت کشیدند و ناقلان حدث بخاری رو نقد کردند. این هم برای فضائل خلفا.
در نتیجه قاعده الزام برای شما نقش اره را بازی میکند. جلو ا عقب رفتنش یک اثر بیشتر ندارد. تصمیم با شما باشد که رجال خودتان را قبول کنید یا نکنید.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #8034اللهم اشفع کل مریضشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #8039و بیسوادی دیگر از بیسوادان سقیفه معلوم بود، معلوم تر شد.شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #8040یا ایها الذین آمنوا لم تقولون ما لا تفعلونالحمدلله دروغگویی جماعت سبئیه و تناقض آنها در علم رجال و گزینش احادیث ثابت شد.
-
نویسندهنوشته ها
شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.
پیدا کنید پرتقال فروش معروف را