ضعیف بودن داستان نارضایتی فاطمه از ابوبکر از بخاری و مسلم بر اساس تحقیقات جدید محققین رجال تالار شیعه در پالتاک

Home انجمن ها اهل بیت ضعیف بودن داستان نارضایتی فاطمه از ابوبکر از بخاری و مسلم بر اساس تحقیقات جدید محققین رجال تالار شیعه در پالتاک

این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط  khaled ebn valid در 10 سال، 1 ماه پیش بروز شده است.

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 19)
  • نویسنده
    نوشته ها
  • #1834

    khaled ebn valid
    مشارکت کننده

    مدت هاست شبکه ولایت و روم و تالار شیعه در پالتاک در خصوص عدم وجود سند صحیح از فضائل خلفا و حضرت عائشه دست به بررسی رجالی زده اند.محققین برجسته ی علم رجال تالار شیعه به این نتیجه رسیده اند که روایات بخاری و مسلم با این سندها اشکال دارد و قابل استناد نیست.

    حَدَّثَنَا یَحْیَى بْنُ بُکَیْرٍ، حَدَّثَنَا اللَّیْثُ، عَنْ عُقَیْلٍ، عَنِ ابْنِ شِهَابٍ

    حَدَّثَنِی عَبْدُ العَزِیزِ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ، حَدَّثَنَاإِبْرَاهِیمُ بْنُ سَعْدٍ، عَنْ صَالِحٍ، عَنِ ابْنِ شِهَابٍ

    عجالتاً این دوستان محقق روایاتی از این دست سند را قبول ندارند.مثلا روایات نارضایتی حضرت فاطمه رضی الله عنها از ابوبکر صدیق رضی الله عنه هم در صحیحین با اسنادی مشابه اسناد بالا آمده که الحمدلله توسط خود محققین برجسته تالار شیعه و شبکه ولایت تضعیف شده است. یعنی این سندها:

    حَدَّثَنَا عَبْدُ الْعَزِیزِ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ حَدَّثَنَا إِبْرَاهِیمُ بْنُ سَعْدٍ عَنْ صَالِحٍ عَنْ ابْنِ شِهَابٍ قَالَ أَخْبَرَنِی عُرْوَةُ بْنُ الزُّبَیْرِ أَنَّ عَائِشَةَ أُمَّ الْمُؤْمِنِینَ رَضِیَ اللَّهُ عَنْهَا….فَهَجَرَتْ أَبَا بَکْرٍ فَلَمْ تَزَلْ مُهَاجِرَتَهُ حَتَّى تُوُفِّیَتْ

    و


    3913 – حَدَّثَنَا یَحْیَى بْنُ بُکَیْرٍ حَدَّثَنَا اللَّیْثُ عَنْ عُقَیْلٍ عَنْ ابْنِ شِهَابٍ عَنْ عُرْوَةَ عَنْ عَائِشَةَ…

    شَیْئًا فَوَجَدَتْ فَاطِمَةُ عَلَى أَبِی بَکْرٍ فِی ذَلِکَ فَهَجَرَتْهُ فَلَمْ تُکَلِّمْهُ حَتَّى تُوُفِّیَتْ.

    دوستان می توانند جهت بررسی علت ضعف سند داستان نارضایتی حضرت فاطمه از حضرت ابوبکر(رضی الله عنهما) به آدرس ذیل که توسط بزرگترین نوابغ علم رجال بررسی وتحقیق موشکافانه شده است مراجعه فرمایید.از این به بعد کسی حق ندارد بگوید حضرت فاطمه از دست ابوبکر ناراضی بود چون سند ماجرا توسط پرفسورهای علم رجال تضعیف شده است.

    http://www.hagh110.com/main1.php?action=cont&cid=197

    #3060

    khaled ebn valid
    مشارکت کننده
    دستمون رو تو حنا گذاشتند.بالاخره این دو روایت بخاری و مسلم که دائم جناب قزوینی تو کلّه ی اهل سنت می زنه راست هست یا دروغ؟

    پیدا کنید پرتقال فروش معروف را

    #3062

    khaled ebn valid
    مشارکت کننده
    یکی از راویان این داستان ابن شهاب زهری است که خود متخصصین و پرفسورهای رجال شبکه ولایت گفته اند او آدم دروغگو،مدلس هست. واقعا تعجبه اینها خودشون چطور روایت دروغگو رو تو بوق و کرنا می ذارن؟بعد میگن اهل سنت ایها الناس روایاتهاشو قبول نکنین.حکایت دم خروس شده و قسم عباس.این پرفسورهای می گویند:
    حَدَّثَنَا عَبْدَانُ، أَخْبَرَنَا عَبْدُ اللَّهِ، أَخْبَرَنَا يُونُسُ، عَنِ قَالَ ثَعْلَبَةُ بْنُ أَبِي مَالِك إِنَّ عُمَرَ بْنَ الْخَطَّابِ ـ رضى الله عنه [/u]
    ثانياً: در سند اين روايت محمد بن مسلم زهرى وجود دارد كه از دشمنان اهل بيت عليهم السلام و عضو گروه جعل حديث بنى اميه بوده است. همچنين زهرى «كثير الإندراج» بوده؛ يعنى سخنان خود را وارد روايت مى‌كرد.

    http://www.valiasr-aj.com/lib/omekolsom/04.htm#10

    بالاخره متخصصان شبکه ولایت روایت او را قبول کنیم یا نه؟

    #3063

    khaled ebn valid
    مشارکت کننده
    ثانياً: در سند اين روايت محمد بن مسلم زهرى وجود دارد كه از دشمنان اهل بيت عليهم السلام و عضو گروه جعل حديث بنى اميه بوده است. همچنين زهرى «كثير الإندراج» بوده؛ يعنى سخنان خود را وارد روايت مى‌كرد.

    زهري، در خدمت گروه جعل حديث بني اميه:

    زهري، كثير الإدراج است:

    زهري از مدلسين بوده است:

    زهري، دشمن امام علي عليه السلام است:

    نتیجه:

    آيا چنين كسى مى‌تواند مورد اعتماد باشد؟ آيا روايت چنين كسى مى‌تواند منبع عقائد مسلمانان باشد؟

    اگر اینجور خیلی خوب زهری داستان نارضایتی فاطمه علیها السلام از ابوبکر رو از دشمنی جعل کرده

    http://www.valiasr-aj.com/lib/omekolsom/04.htm#10

    #3258

    عبدالحسین
    مشارکت کننده
    قاعده الزام؟

    شما معتقد به صحت بخاری هستی یا نیستی؟ اگر نیست که هیچ. اگر هستی، روایات کتاب صحیح رو چه میکنی؟ این برای روایت غضب.

    شما به جرح و تعدیل علمای اهل سنت و به طور کلی به علم رجال اهل سنت و متعلقات آن معتقد هستی یا نیستی؟ اگر نستی که هیچ. اگر هستی، همان علما زحمت کشیدند و ناقلان حدث بخاری رو نقد کردند. این هم برای فضائل خلفا.

    در نتیجه قاعده الزام برای شما نقش اره را بازی میکند. جلو ا عقب رفتنش یک اثر بیشتر ندارد. تصمیم با شما باشد که رجال خودتان را قبول کنید یا نکنید.

    #7519

    عبدالحسین
    مشارکت کننده
    به مسلم و بخاری چه کسی معتقد است؟ شیعه یا سنی؟ الزام چیست؟

    .

    روحت شاد و یادت گرامی

    #7523

    کوشا
    کاربر
    با این حساب فاتحه صحیحین نیز خوانده شد و از این به بعد باید اسم دیگری روی آنها گذاشت!!!!!!!!!!!!!!!!!
    #7606

    khaled ebn valid
    مشارکت کننده
    این را شما باید جواب دهید:

    بالاخره این سند که در حق فضائل خلفا آمده صحیح هست یا خیر؟ اگر نیست پس داستان نارضایتی حضرت فاطمه را هم که با همان سند هست نباید باور کنید و الا باید بپذیرید ادعای پوچ و توخالی شما دال بر بررسی سندی فضائل خلفا طوری بوده که مرغ پخته هم به اون می خنده.

    جالبه خودتون میگین سندهای مذکور بالا دروغه.بعد چطور دروغ رو قبول می کنید؟

    #7664

    عبدالحسین
    مشارکت کننده
    وجدانا معنای الزام رو میدونی؟

    خوش به جالت

    #7673

    khaled ebn valid
    مشارکت کننده
    آقا دوستان شما بنا به قاعده الزام سند داستان رو ضعیف می دونن.باور نداری برو بخون
    #8029

    khaled ebn valid
    مشارکت کننده
    با سلام

    اولا یک سوال رو دوبار نمی پرسند چون یکبار پرسیدی جوابتو دادم. این آخوندای شما هستند که بر اساس همون قاعده ی الزام روات داستان نارضایتی حضرت فاطمه از ابوبکر را مجروح می دونند. در ثانی این همه مطلب پر طمطراق در باب رد کلیه روات را بنده خودم نوشتم یا رفرنس از سایت قزوینی دادم؟

    مگه این شما نیستید که اصرار دارید و دعوت می کنید که اهل سنت بخاری و مسلم رو رها کنند بیایند هر چه ما می گوییم قبول کنند

    الانم سند این داستان نزد خود آخوندهای شیعه بنا به قاعده الزام من در اوردی خودشون اشکال داره دروغ می گم برو یکبار دیگه ببین.چه اصراری دارین به حرفی که خودتون دروغ و ضعیف می دونینش و اصل ماجرا رو از بیخ بی ریشه بعد تبلیغش می کنین؟

    باز بیا تکرار کن قاعده ی الزام.

    پس چی شد؟

    بنا به همون قاعده ی الزام به خصم(سنی ها) سند داستان پیش شیعه اشکال دارد.

    #8030

    عبدالحسین
    مشارکت کننده
    علیک السلام.

    این قاعده الزام را تعریف کن. بعد ببین که جواب دادی یا جواب دادی.

    بعد که تعریف کردی این را دوباره بخوان؛

    شما معتقد به صحت بخاری هستی یا نیستی؟ اگر نیست که هیچ. اگر هستی، روایات کتاب صحیح رو چه میکنی؟ این برای روایت غضب.

    شما به جرح و تعدیل علمای اهل سنت و به طور کلی به علم رجال اهل سنت و متعلقات آن معتقد هستی یا نیستی؟ اگر نستی که هیچ. اگر هستی، همان علما زحمت کشیدند و ناقلان حدث بخاری رو نقد کردند. این هم برای فضائل خلفا.

    در نتیجه قاعده الزام برای شما نقش اره را بازی میکند. جلو ا عقب رفتنش یک اثر بیشتر ندارد. تصمیم با شما باشد که رجال خودتان را قبول کنید یا نکنید.

    #8034

    khaled ebn valid
    مشارکت کننده
    اللهم اشفع کل مریض
    #8039

    عبدالحسین
    مشارکت کننده
    و بیسوادی دیگر از بیسوادان سقیفه معلوم بود، معلوم تر شد.
    #8040

    khaled ebn valid
    مشارکت کننده
    یا ایها الذین آمنوا لم تقولون ما لا تفعلون

    الحمدلله دروغگویی جماعت سبئیه و تناقض آنها در علم رجال و گزینش احادیث ثابت شد.

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 19)

شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.