Home › انجمن ها › خلفای راشدین › سوال عمربن خطاب از حذیفه رحمه الله علیه
این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط Mehrab در 10 سال، 1 ماه پیش بروز شده است.
-
نویسندهنوشته ها
-
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7772شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7773گفتی:
نمي پرسد ايا من از اناني هستم كه اعمالشان قبول شده و الله ازايشان راضي شده يا نه… نمي پرسد ايا من در كارهايم انچه را خدا خواسته به اتمام رسانده ام …
نمي پرسد كه ايا من از بهترين عبادت كنندگان هستم يا نه …
و نمي پرسد كه ايا من متخلف هستم يا نه…هراس و ترس ازاينكه اعمال قبول نشود از صفات منافقين نمي باشد ،همه انچه از سوالات ودلايل دربالا گفتيم براي مومن است وبراي منافق نمي باشد براي اينكه در اصل منافق است وبرايش مهم نيست كه اعمال وعبادتش را به كامل ترين وجه انجام داده يا نه وبرايش مهم نمي باشد كه عملش مقبول شده يا نه
جواب:این گونه تاویلات بافته ی یک قلب مریض است .واقعا از یک احمق انتظاری فراتر نیست اگر اندکی عقل می داشتی با این روایت باطل مستقیم خود علی را هم به نامسلمان بودن و منافق بودن متهم نمیکردی .ولی متاسفانه عقل نداری و اجی مجی لا ترجی میخونی و باطل رو با صحیح جمع میکنی تا یک عقده را نشان بدی . ایاتی که ایمان صحابه و در راس آن خلفای راشدین را ستوده است . ما بیایم این روایت باطل که متنی غلط و خلاف حقیقت دارد را بچسبیم و قرآن رو ول کنیم ؟؟؟اخر از عقل یک رافضی انتظاری بیشتر نمی رود …..اینکه شخصی بین خوف و رجا باشد برایتان می شود صفت نامسلمان و منافق . خدا وعده ی بهشت را داده و این بدین معنی نیست که صحابه دیگر دست روی دست بگذارند و برای ایمان بیشتر خوف و رجا نداشته باشند . در کجای قرآن نوشته است که هرکس مژده بهشت یافت دیگر نباید در دنیا کاری بکند تا وقتی که جان می سپارد….این منطق باطل اوهام یک یهودی ضد اسلام است که همین روافض از یهودیان می باشند و عقل و منطقی ندارند…
گفتی:براي اينكه در اصل منافق است وبرايش مهم نيست كه اعمال وعبادتش را به كامل ترين وجه انجام داده يا نه وبرايش مهم نمي باشد كه عملش مقبول شده يا نه . ..
جواب: اولا منافق روافض هستند بدون شککککک ثانیا شما واقعا از قران دوری چرا که فرق منافق با مومن رو نمیدونی . از صفات منافق در قرآن نرفتن به جهاد و یا در صورت رفتن کارشکنی در جهاد است. سوال:حضرت عمر و ابوبکر و عثمان جهاد نمی رفتن ؟؟؟در جهاد کارشکنی می کردن؟؟؟ کدذم صفت منافق در قرآن امده است که صحابه مشمول آن هستند؟؟؟این کشکولوژی هایت به درد همان اسطبل های جهلیه قم می خورد که از قرآن دور هستند و چیزی ازش نمی فهمندو به تحریفش هم معتقدند . منافق بدون شک روافضند. میدونی چرا؟؟من یک مورد از منافق بودنتان را عرض می کنم:عبدالله ین سبا موسس مذهب رفض همیشه در جهادها کارشکنی میکرد و مردم را از جهاد منع میکرد. این یک نفاق اشکار رییس مذهبت هست. و اینکه در طول تاریخ اثبات شده وقت جهاد مسلمانان صفوی منش ها از پشت خنجر زده اند و سپاه اسلام را مختل کرده اند. صحابه منافقند یا ابن سبایی ها و صفوی ها؟؟؟
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7774گفتی:نمي پرسد ايا من از اناني هستم كه اعمالشان قبول شده و الله ازايشان راضي شده يا نه… نمي پرسد ايا من در كارهايم انچه را خدا خواسته به اتمام رسانده ام …
نمي پرسد كه ايا من از بهترين عبادت كنندگان هستم يا نه …
و نمي پرسد كه ايا من متخلف هستم يا نه…هراس و ترس ازاينكه اعمال قبول نشود از صفات منافقين نمي باشد ،همه انچه از سوالات ودلايل دربالا گفتيم براي مومن است وبراي منافق نمي باشد براي اينكه در اصل منافق است وبرايش مهم نيست كه اعمال وعبادتش را به كامل ترين وجه انجام داده يا نه وبرايش مهم نمي باشد كه عملش مقبول شده يا نه
جواب:این گونه تاویلات بافته ی یک قلب مریض است .واقعا از یک احمق انتظاری فراتر نیست اگر اندکی عقل می داشتی با این روایت باطل مستقیم خود علی را هم به نامسلمان بودن و منافق بودن متهم نمیکردی .ولی متاسفانه عقل نداری و اجی مجی لا ترجی میخونی و باطل رو با صحیح جمع میکنی تا یک عقده را نشان بدی . ایاتی که ایمان صحابه و در راس آن خلفای راشدین را ستوده است . ما بیایم این روایت باطل که متنی غلط و خلاف حقیقت دارد را بچسبیم و قرآن رو ول کنیم ؟؟؟اخر از عقل یک رافضی انتظاری بیشتر نمی رود …..اینکه شخصی بین خوف و رجا باشد برایتان می شود صفت نامسلمان و منافق . خدا وعده ی بهشت را داده و این بدین معنی نیست که صحابه دیگر دست روی دست بگذارند و برای ایمان بیشتر خوف و رجا نداشته باشند . در کجای قرآن نوشته است که هرکس مژده بهشت یافت دیگر نباید در دنیا کاری بکند تا وقتی که جان می سپارد….این منطق باطل اوهام یک یهودی ضد اسلام است که همین روافض از یهودیان می باشند و عقل و منطقی ندارند…
گفتی:براي اينكه در اصل منافق است وبرايش مهم نيست كه اعمال وعبادتش را به كامل ترين وجه انجام داده يا نه وبرايش مهم نمي باشد كه عملش مقبول شده يا نه . ..
جواب: اولا منافق روافض هستند بدون شککککک ثانیا شما واقعا از قران دوری چرا که فرق منافق با مومن رو نمیدونی . از صفات منافق در قرآن نرفتن به جهاد و یا در صورت رفتن کارشکنی در جهاد است. سوال:حضرت عمر و ابوبکر و عثمان جهاد نمی رفتن ؟؟؟در جهاد کارشکنی می کردن؟؟؟ کدذم صفت منافق در قرآن امده است که صحابه مشمول آن هستند؟؟؟این کشکولوژی هایت به درد همان اسطبل های جهلیه قم می خورد که از قرآن دور هستند و چیزی ازش نمی فهمندو به تحریفش هم معتقدند . منافق بدون شک روافضند. میدونی چرا؟؟من یک مورد از منافق بودنتان را عرض می کنم:عبدالله ین سبا موسس مذهب رفض همیشه در جهادها کارشکنی میکرد و مردم را از جهاد منع میکرد. این یک نفاق اشکار رییس مذهبت هست. و اینکه در طول تاریخ اثبات شده وقت جهاد مسلمانان صفوی منش ها از پشت خنجر زده اند و سپاه اسلام را مختل کرده اند. صحابه منافقند یا ابن سبایی ها و صفوی ها؟؟؟
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7775گفتی:نمي پرسد ايا من از اناني هستم كه اعمالشان قبول شده و الله ازايشان راضي شده يا نه… نمي پرسد ايا من در كارهايم انچه را خدا خواسته به اتمام رسانده ام …
نمي پرسد كه ايا من از بهترين عبادت كنندگان هستم يا نه …
و نمي پرسد كه ايا من متخلف هستم يا نه…هراس و ترس ازاينكه اعمال قبول نشود از صفات منافقين نمي باشد ،همه انچه از سوالات ودلايل دربالا گفتيم براي مومن است وبراي منافق نمي باشد براي اينكه در اصل منافق است وبرايش مهم نيست كه اعمال وعبادتش را به كامل ترين وجه انجام داده يا نه وبرايش مهم نمي باشد كه عملش مقبول شده يا نه
جواب:این گونه تاویلات بافته ی یک قلب مریض است .واقعا از یک احمق انتظاری فراتر نیست اگر اندکی عقل می داشتی با این روایت باطل مستقیم خود علی را هم به نامسلمان بودن و منافق بودن متهم نمیکردی .ولی متاسفانه عقل نداری و اجی مجی لا ترجی میخونی و باطل رو با صحیح جمع میکنی تا یک عقده را نشان بدی . ایاتی که ایمان صحابه و در راس آن خلفای راشدین را ستوده است . ما بیایم این روایت باطل که متنی غلط و خلاف حقیقت دارد را بچسبیم و قرآن رو ول کنیم ؟؟؟اخر از عقل یک رافضی انتظاری بیشتر نمی رود …..اینکه شخصی بین خوف و رجا باشد برایتان می شود صفت نامسلمان و منافق . خدا وعده ی بهشت را داده و این بدین معنی نیست که صحابه دیگر دست روی دست بگذارند و برای ایمان بیشتر خوف و رجا نداشته باشند . در کجای قرآن نوشته است که هرکس مژده بهشت یافت دیگر نباید در دنیا کاری بکند تا وقتی که جان می سپارد….این منطق باطل اوهام یک یهودی ضد اسلام است که همین روافض از یهودیان می باشند و عقل و منطقی ندارند…
گفتی:براي اينكه در اصل منافق است وبرايش مهم نيست كه اعمال وعبادتش را به كامل ترين وجه انجام داده يا نه وبرايش مهم نمي باشد كه عملش مقبول شده يا نه . ..
جواب: اولا منافق روافض هستند بدون شککککک ثانیا شما واقعا از قران دوری چرا که فرق منافق با مومن رو نمیدونی . از صفات منافق در قرآن نرفتن به جهاد و یا در صورت رفتن کارشکنی در جهاد است. سوال:حضرت عمر و ابوبکر و عثمان جهاد نمی رفتن ؟؟؟در جهاد کارشکنی می کردن؟؟؟ کدذم صفت منافق در قرآن امده است که صحابه مشمول آن هستند؟؟؟این کشکولوژی هایت به درد همان اسطبل های جهلیه قم می خورد که از قرآن دور هستند و چیزی ازش نمی فهمندو به تحریفش هم معتقدند . منافق بدون شک روافضند. میدونی چرا؟؟من یک مورد از منافق بودنتان را عرض می کنم:عبدالله ین سبا موسس مذهب رفض همیشه در جهادها کارشکنی میکرد و مردم را از جهاد منع میکرد. این یک نفاق اشکار رییس مذهبت هست. و اینکه در طول تاریخ اثبات شده وقت جهاد مسلمانان صفوی منش ها از پشت خنجر زده اند و سپاه اسلام را مختل کرده اند. صحابه منافقند یا ابن سبایی ها و صفوی ها؟؟؟
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7776سخن اخر: 1-روايت صحيح نيست 2-صحابه و در راس عمر و ابوبکر و عثمان و علی همگی مومن هستند همانطور که شرح آن گذشت .بحث مختومه اعلام می شود و قضاوت را به خوانندگان گرامی محول می کنیم………………..
و من الله التوفیق
-
نویسندهنوشته ها
شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.
اعتراف نمودی که سیدنا عمر منافق نبوده است و این به دلیل ادله قوییی بود که در ردیه سخنان جنابعالی نوشتیم .
شما با تلاش و فشار بسیار چنین قصدی داشتی که سیدنا عمر بن خطاب رضی الله عنه که خاری در چشم کافرین رافضی است را منافق جلوه بدهی و با استدلال جنابعالی علی هم منافق می شد و اینکه پیامبر خدا هم طبق قران با این استدلال ابکی شما منافق و مشرک و زیانکار می شود ….
پس این سخنانت کلا برگشت
گفتی:جناب عمرى مطلب و نمى خواى بفهمى! اولش ادعا دارى حدیثددلالت برشدت ایمان عمربن حنتمه داره بعد ادعا مکنى نه حدیث متضاد با قرانس!!چرا هذیان مى گى؟
جواب:مطلب رو همگی فهمیدن ولی منتها یک رافضی چاه پرست میخواست چیزی دیگر بگوید و اکنون حرفش جور دیگری از آب درآمد . اینکه گفتی اولش ادعای چیزی دیگر نمودم .این سخنت عبث است و هر کس جوابیه های بنده را بخواند به راحتی می فهمد که این روایت شاذ و باطلت هیچ حجیتی ندارد و بنده برای اینکه عقل یک امام زمانی بیچاره تلنگر بخورد یک فرض را گرفتم بر صحت و چندید مطلب را عرض کردم و بر خلاف اینکه جوابی منطقی بشنوم مشتی اراجیف و ادعا را تحویل بنده دادی . اگر جنابعالی این استدلال را صحیح می دانی لطف کن خط به خط سخنانم را بخوان و ردش کن …….حدیث شاذ و معضل و موضوع رو میدونی که ؟؟البته از رافضی تکفیری انتظاری نداریم بفهمه حدیث چیست زیرا یک ملا خوب برای احادیثشان دارند:هوا و هوس در تشخیص صحت و ضعف روایات .
گفتی:همانطور که ابن تیمیه هم تصدیق نموده حذیفه به اسامى ان منافقان که قصد کشتن نبى را داشتند اگاه شده بود و جناب عمر خواسته مطمءن شود که ایا حذیفه او را هم شناخته یانه،که در پست هاى قبل به حد کافى راجبش شرح دادم ونشان دادم سوال از نفاق مال مسلمان نیست و اصولا منافق برایش این چیزها مهم نیست
عمر ازحذيفه مي پرسد ايا من از منافقين هستم؟
جواب:اصل روایتت باطل است و در این شکی نیست ولی در مورد ابن تیمیه سخنش صحیح است و ادله بر آن ارایه داده . جنابعالی میخای با یک شیوه ی مسخره یک چیز صحیح را با یک چیز باطل و غلط یکجا جمع کنی و در آخر نتیجه بگیری که بله عمر ایمان نداشته است . این رو بهت یاد ندادن مثبت در منفی می شود منفی و اینکه صحیح در غلط می شود غلط . پس این پنبه را از گوشت در بیاور که با یک باطل چیزی را حق جلوه دهی . ایمان سیدنا عمر را قرآن تا ابد الدهر اثبات نموده و اگر دلیلی می داشنی میتونستی ردی عالمانه نویسی و با این سخنان خودت را رسوای دو عالم نکنی.اگر مسلمان نبوده پس بدون شک علی هم طبق استدلالت مسلمان نبوده . همین روایت عبدالحی را هم نگاه کنی حالت شما را دارد و علی هم با این اوصاف خودش مسلمان نیست . دخترش را به نامسلمان داد . با نامسلمان بیعت نمود. با نامسلمان مشاوره می داد. در کنار نامسلمان ها بود . به قول معروف اگر دو چیز را در یک دره بندازی یک مدت خوی و عادت هم را نگیرند رنگ هم را که میگیرند . پس علی که کنار عمر بوده هم رنگ اوست .اگر عمر اسلامی نبوده علی هم اسلامی نبوده جناب کور.