این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط abdollah1990 در 10 سال، 1 ماه پیش بروز شده است.
-
نویسندهنوشته ها
-
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10258شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10259با سلام .
برای چندمین بار خواهشمندم یک موضوع را دوبار نگذار .
و دوباره پاسخت را می گذارم :
اینکه گفته ای (. چون در سوال شما از معتقدان به امامت پاسخی از آیات خواسته شده است لطفا در پاسخ من از آیات صریح قرآن استفاده کنید .)
پاسخ من : زیرا ما اهل سنت معتقد به منصوص بودن الهی خلافت نیستیم و اهل تشیع معتقد به منصوص بودن الهی 12 امام پس از فوت پیامبر می باشند .
اینکه گفته ای (. من گفتم علی ادامه دهنده راه عمر ابوبکر و عثمان است . . . اگر علی گمراه است اول بدعت گزاران راه علی گمراهند .)
پاسخ من : حالا که در تله گیر افتاده ای و به صراحت گفته ای (من کاری با علی ندارم . علی ادامه دهنده راه عمر و ابوبکر و عثمان بوده است . . .راهی اشتباه ، راهی که خداوند و پیامبر آن را تعیین نکرداند . . راهی من در آورده . . .) دوباره می خواهی زیر حرفت بزنی می گویی اگر علی گمراه است !!!
اینکه گفته ای (اگر قرآن گفته و امرهم شوری بینهم و انتصاب خلیفه به مشورت است چرا کسی جانشین برای خود انتخاب کرده است؟؟)
پاسخ من : خلیفه ی اول برای مردم خلیفه تعیین نکرده است بلکه پیشنهاد داده و مردم با خلیفه ی دوم بیعت کرده اند .
اگر خودش تعیین می کرد دیگر بیعت مردم معنا نداشت .
و قران هم به صراحت گفته (تِلْكَ أُمَّةٌ قَدْ خَلَتْ ۖ لَهَا مَا كَسَبَتْ وَلَكُم مَّا كَسَبْتُمْ ۖ وَلَا تُسْأَلُونَ عَمَّا كَانُوا يَعْمَلُونَ)
اینکه گفته ای (سخن شما یعنی خلیفه برای جامعه اسلامی نیاز بوده است)
پاسخ من : چرا می خواهی بحث را به انحراف بکشانی ؟؟
ما اهل سنت که مدعی منصوص بودن الهی خلافت نیستیم .
و زمانی شما می توانستی ما را مورد سوال قرار بدهی که مدعی منصوص بودن الهی خلافت می بودیم .
برای چندمین بار خواشمندم بیشتر از این باعث بطلان عقیده ی خود نشوید.
و اگر فهم و شعور بحث کردن را نداری و نمی توانی در چارچوب موضوع بحث پاسخ بدهی تاپیک دیگری باز کن که من به سوالاتی که به این موضوع امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر ربطی ندارد پاسخ بدهم .
و از خوانندگان می خواهم که مطالب زیادی که بین من و چند نفر از علمای شیعه در این تاپیک موجود است را حتما مطالعه کنند و ببینند وقتی علمای شیعه نمی توانند ادعای خود را ثابت کنند چطوری می خواهند بحث را به انحراف بکشانند .
اما کور خوانده اند و بیشتر باعث بطلان عقیده ی خود شده اند .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10260با سلام .برای چندمین بار خواهشمندم یک موضوع را چند بار نگذار .
واقعا که مصداق ایه ی (صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ فَهُمْ لَا يَعْقِلُونَ) می باشید .
و من همیشه آرزو می کنم که یک عالم شیعه فهم و شعور این را داشته باشد که در چارچوب سوال اولیه بحث را ادامه دهد و به جای پاسخ دادن متوسل به سوالات بی ربط به موضوع نشود .
و دوباره پاسخت را می گذارم :
اینکه گفته ای (. چون در سوال شما از معتقدان به امامت پاسخی از آیات خواسته شده است لطفا در پاسخ من از آیات صریح قرآن استفاده کنید .)
پاسخ من : زیرا ما اهل سنت معتقد به منصوص بودن الهی خلافت نیستیم و اهل تشیع معتقد به منصوص بودن الهی 12 امام پس از فوت پیامبر می باشند .
اینکه گفته ای (. من گفتم علی ادامه دهنده راه عمر ابوبکر و عثمان است . . . اگر علی گمراه است اول بدعت گزاران راه علی گمراهند .)
پاسخ من : حالا که در تله گیر افتاده ای و به صراحت گفته ای (من کاری با علی ندارم . علی ادامه دهنده راه عمر و ابوبکر و عثمان بوده است . . .راهی اشتباه ، راهی که خداوند و پیامبر آن را تعیین نکرداند . . راهی من در آورده . . .) دوباره می خواهی زیر حرفت بزنی می گویی اگر علی گمراه است !!!
اینکه گفته ای (اگر قرآن گفته و امرهم شوری بینهم و انتصاب خلیفه به مشورت است چرا کسی جانشین برای خود انتخاب کرده است؟؟)
پاسخ من : خلیفه ی اول برای مردم خلیفه تعیین نکرده است بلکه پیشنهاد داده و مردم با خلیفه ی دوم بیعت کرده اند .
اگر خودش تعیین می کرد دیگر بیعت مردم معنا نداشت .
و قران هم به صراحت گفته (تِلْكَ أُمَّةٌ قَدْ خَلَتْ ۖ لَهَا مَا كَسَبَتْ وَلَكُم مَّا كَسَبْتُمْ ۖ وَلَا تُسْأَلُونَ عَمَّا كَانُوا يَعْمَلُونَ)
اینکه گفته ای (سخن شما یعنی خلیفه برای جامعه اسلامی نیاز بوده است)
پاسخ من : چرا می خواهی بحث را به انحراف بکشانی ؟؟
ما اهل سنت که مدعی منصوص بودن الهی خلافت نیستیم .
و زمانی شما می توانستی ما را مورد سوال قرار بدهی که مدعی منصوص بودن الهی خلافت می بودیم .
برای چندمین بار خواشمندم بیشتر از این باعث بطلان عقیده ی خود نشوید.
و اگر فهم و شعور بحث کردن را نداری و نمی توانی در چارچوب موضوع بحث پاسخ بدهی تاپیک دیگری باز کن که من به سوالاتی که به این موضوع امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر ربطی ندارد پاسخ بدهم .
و از خوانندگان می خواهم که مطالب زیادی که بین من و چند نفر از علمای شیعه در این تاپیک موجود است را حتما مطالعه کنند و ببینند وقتی علمای شیعه نمی توانند ادعای خود را ثابت کنند چطوری می خواهند بحث را به انحراف بکشانند .
اما کور خوانده اند و بیشتر باعث بطلان عقیده ی خود شده اند .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10266اینکه گفته اید :
زیرا ما اهل سنت معتقد به منصوص بودن الهی خلافت نیستیم
ولی در ابتدا گفته بودید:
خداوند برای پیامبر چنین دستوری نداده بوده و برای خود مردم دستور داده است
(وَأَمْرُهُمْ شُورَىٰ بَيْنَهُمْ)
در این حالت یا شما اهل سنت اشتباه میکنید یا قرآن…!!!!؟؟؟؟؟
لطفا خودتان را بیشتر از این رسوا نکنید
لطفا سخن خود را ابتدا بسنجید و بعدا پاسخ دهید و از این دوگانگی بپرهیزید که عقایدتان بیشتر از این زیر سوال نرود . . .
با پاسخ به سوال بالا میتوانید (اگر درکی داشته باشید) درک کنید که راه عمر ابوبکر و عثمان اشتباه بوده است . . .
اینکه گفته اید:
خلیفه ی اول برای مردم خلیفه تعیین نکرده است
واقعا برای اطلاعات تاریخی شما متاسفم . . . و هیچ چیز جز مطالعه اندک را برایتان پیشنهاد نمیکنم
و دوما آیات بنی اسراییل چه ربطی به خلیفه اسلام دارد؟؟!!! این آیات اصلا در شان اسلام نیست بلکه برای بنی اسراییل آورده شده است. اطلاعات قرآنیتان را کامل کنید.
و اما اشتباهی که خودت برای خودت گرفته ای :
و زمانی شما می توانستی ما را مورد سوال قرار بدهی که مدعی منصوص بودن الهی خلافت می بودیم.
اگر شما منصوص بودن خلافت را الهی نمیدانید پس چرا در ابتدا گفتید که:
خداوند برای پیامبر چنین دستوری نداده بوده و برای خود مردم دستور داده است
(وَأَمْرُهُمْ شُورَىٰ بَيْنَهُمْ
سخنان شما تماما دارای اشتباه است آن هم اشتباهاتی که هر فردی میتواند آنها را در کلامتان پیدا کند و رسوا کندتان
امروز خودتان خودتان را رسوا کردید . . .
سخنانی سراسر دارای تناقض . . .
واقعا که مصداق ایه ی(صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ فَهُمْ لَا يَعْقِلُونَ) می باشید.
شما که در پاسخ به حقانیت خلفای خود با ایات درمانده اید و حتی پاسخ من را که جوان شیعه میباشم نه یک عالم شیعی نمیتوانید بدهید در مقامی نیستید که از شیعیان سوال کنید… شما اصلا در علوم اهل سنت درمانده اید و تا بحال پاسخی منطقی ارائه نکرده اید چگونه در درک مقام امامت برآمده اید
خودت از شیعیان آیات صریح و روشن خواسته ای اما تا بحال آیه ای صریح برای خلافت نیاورده ای… و یا حتی اگر آورده ای آن را با کلام خودت رد کرده ای…خودت خودت را رسوا ساختی
خوانندگان بهترین قاضی برای سخنان ما هستند
ختم الله علی قلوبهم
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10267با سلام .1- همین که نتوانسته ای به سوال اولیه پاسخ بدهی و آمده ای سوال مطرح کرده ای نشان دهنده ی این است که از پاسخ دادن به سوال اولیه درمانده هستی .
اینکه گفته ای (در این حالت یا شما اهل سنت اشتباه میکنید یا قرآن…!!!)
پاسخ من : شما مثل اینکه سوالی که در تاریخ 30/6 از خلافت ابوبکر و عمر و عثمان کرده بودی را یادت رفته است !!
و من در پاسخ شما گفتم که خلافت منصوص الهی نیست ـــ یعنی اینکه خلافت ابوبکر و عمر و عثمان را منصوص الهی نمی دانیم .
و موضوع (وَأَمْرُهُمْ شُورَىٰ بَيْنَهُمْ) بحث جداگانه ای می باشد و شامل همه نوع انتخاب ها می شود از جمله انتخاب نماینده ی شوری شهر و انتخاب نماینده مجلس و ….
اینکه گفته ای (با پاسخ به سوال بالا میتوانید (اگر درکی داشته باشید) درک کنید که راه عمر ابوبکر و عثمان اشتباه بوده است .)
پاسخ من : حالا که در تله گیر افتاده ای و به صراحت گفته ای (من کاری با علی ندارم . علی ادامه دهنده راه عمر و ابوبکر و عثمان بوده است . . .راهی اشتباه ، راهی که خداوند و پیامبر آن را تعیین نکرداند . . راهی من در آورده . . .) دوباره می خواهی موضوع را عوض کنی ؟؟
اینکه گفته ای (و دوما آیات بنی اسراییل چه ربطی به خلیفه اسلام دارد؟؟!)
پاسخ من : آیه ی 141 سوره بقره از متن آن معلوم است برای تمام انسانها و برای تمام دوران ها می باشد .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10268اینکه گفته ای (اگر شما منصوص بودن خلافت را الهی نمیدانید پس چرا در ابتدا گفتید که:خداوند برای پیامبر چنین دستوری نداده بوده و برای خود مردم دستور داده است(وَأَمْرُهُمْ شُورَىٰ بَيْنَهُمْ)
پاسخ من : شما مثل اینکه سوالی که در تاریخ 30/6/93 از خلافت ابوبکر و عمر و عثمان کرده بودی را یادت رفته است !!
و من در پاسخ شما گفتم که خلافت منصوص الهی نیست یعنی اینکه خلافت ابوبکر و عمر و عثمان را منصوص الهی نمی دانیم .
و موضوع (وَأَمْرُهُمْ شُورَىٰ بَيْنَهُمْ) بحث جداگانه ای می باشد و شامل همه نوع انتخاب ها می شود از جمله انتخاب نماینده ی شوری شهر و انتخاب نماینده مجلس و ….
اینکه گفته ای (شما که در پاسخ به حقانیت خلفای خود با ایات درمانده اید)
پاسخ من : حقانیت ابوبکر و عمر و عثمان و علی و … که جزو مهاجرین بوده اند طبق ایه ی 100 سوره ی توبه و دیگر ایات قران مشخص است .
حقانیت منصوص الهی خلافت خلفای راشدین را ما مدعی نشده ایم که اکنون بخواهیم پاسخ بدهیم .
علمای شیعه که مدعی منصوص بودن الهی 12 امام پس از فوت پیامبر می باشند باید پاسخ بدهند .
برای چندمین بار خواشمندم بیشتر از این باعث بطلان عقیده ی خود نشوید.
و اگر فهم و شعور بحث کردن را نداری و نمی توانی در چارچوب موضوع بحث پاسخ بدهی تاپیک دیگری باز کن که من به سوالاتی که به این موضوع امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر ربطی ندارد پاسخ بدهم .
و از خوانندگان می خواهم که مطالب زیادی که بین من و چند نفر از علمای شیعه در این تاپیک موجود است را حتما مطالعه کنند و ببینند وقتی علمای شیعه نمی توانند ادعای خود را ثابت کنند چطوری می خواهند بحث را به انحراف بکشانند .
اما کور خوانده اند و بیشتر باعث بطلان عقیده ی خود شده اند .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10269همین که در پاسخ دادن به من درمانده اید و تنها به ارجاع به منابع اکتفا میکنید دلیلی روشن برای درماندگی شماست . . .
خدا را شاکرم که شما را بدست خودتان رسوا کرد و باطل بودن عقایدتان را بدست خودتان آشکار ساخت . . .
(( تعز من تشا و تذل من تشا ))
این درس عبرتی برایتان شد تا دیگر با جوانان شیعه گستاخی نکنید . . .
پیشنهاد میکنم بیشتر در مورد گفتارتان بیاندیشید . . .
حالا که نتواسته اید حقانیت خود را اثبات کنید شما را از همین جا به مکتب حقه شیعه دعوت میکنم و امید است از هدایت شدگان باشید
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10270با سلام .اینکه گفته ای (شکر که پیروزیم)
پاسخ من : با حلوا حلوا دهن شیرین نمی شود .
مثل کبک سر خود را زیر برف کرده ای و جشن گرفته ای !!
و با فریب کاری و به انحراف کشاندن اصل سوال اولیه این تاپیک نمی توانی ادعای پیروزی کنی .
خوانندگان فهم و شعور دارند و قضاوت می کنند .
اینکه گفته ای (همین که در پاسخ دادن به من درمانده اید و تنها به ارجاع به منابع اکتفا میکنید دلیلی روشن برای درماندگی شماست .)
پاسخ من : شما که نتوانستی به سوال اولیه من پاسخ بدهی و عقیده ی خود را ثابت کنی !!
من به سوال شما درباره ی خلافت ابوبکر و عمر و عثمان پاسخ دادم و گفتم خلافت خلفای راشدین را منصوص الهی نمی دانیم .
یعنی اینکه خداوند آنها را تعیین نکرده است .
اینکه گفته ای (این درس عبرتی برایتان شد تا دیگر با جوانان شیعه گستاخی نکنید .)
پاسخ من : بزرگترین علمای شیعه نتوانسته اند به سوال اولیه این تاپیک پاسخ بدهند و در خیلی از سایت های مراجع شیعه این سوال به همین صورت گذاشته شده است و نتوانسته اند پاسخ بدهند .
و هرکس می خواهد بداند که حق با چه کسی می باشد سوال اولیه را در سایت های دیگر مطرح کند .
اینکه گفته ای (حالا که نتواسته اید حقانیت خود را اثبات کنید شما را از همین جا به مکتب حقه شیعه دعوت میکنم)
پاسخ من : رو که نیست سنگ پای قزوین است !!
از جنس آفت الله ما یفعلی سنگ پای قزوین !!!
سوال اولیه تاپیک مشخص است که نتوانسته ای پاسخ بدهی .
و حقانیتی که وجود ندارد را بدست خودت بیشتر عیان کرده ای!!!
و خوانندگان با شعور و فهیم قضاوت می کنند و میخواهم که تمام این تاپیک را مطالعه کنند .
و حداقل مثل دیگر آخوند های فریب کار و دغل باز چند آیه از قران که ربطی به امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر ندارد می گذاشتی و با فلسفه بافی و قیچی کردن آیات ذهن خوانندگان را مدتی مشغول می کردی و این همه رسوایی به بار نمی آوردی !!
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10271اینکه گفته ای (جناب abdollah1990 مگر بنا نبود حرفهاي بي ربط وصدتا يک غاز زده نشود و تراوشان وتوهمات ذهني ارائه نگردد.)برادرم من این گفته شما (ثانيا: هارون که وزير و جانشين موسي گرديد بعد از موسي نيز همچنان جانشين او بود.) را گذاشتم تا خوانندگان قضاوت کنند چه کسی حرف های بی ربط و صد من بک غاز میزند و توهمات ذهنی ارائه می کند .
اینکه گفته ای (مگر خودت در سوال به اصطلاح کمرشکن خود، نگفتي با نصوص و آيات بايد موضوع اثبات شود. پس چرا خودت در اولين قدم ،هيچ نصي از قرآن نياوردي که جانشين پيامبر بايد چگونه انتخاب شود،)
من چندین بار در قسمتهای مختلف توضیح دادم خلافـــــــــت خلفای راشدین منصوص الهی نیست و یک اصل از اصول دیــــــــــــــن نیست حتی از ارکان ایــــــــــــــمان هم نیست و حتی فروع دیــــــــــــــن هم نیــــــــــــــست خلافت سرپرستی و اداره امور افراد یک سرزمین می باشد که به روشهای مختلف هر زمانی با امکانات و روشها و امکانات ان زمان شخصی به خلافت می رسد و اگر خلافت را منصوص الهی می دانستیم پس باید علمای اهل سنت می گفتند اصول دین توحید ، نبوت ، معاد و خلافت می باشد در حالیکه همه اهل سنت به سه اصل اعتقاد دارند توحید ، نبوت ومعاد و چون پاسخ روشن و مستند از قران به اصل امامت منصوب الهی 12 امام پس از فوت پیامبر ندارید دیگران را به دروغ متهم می کنید به چیزی که قبول ندارند .
و همچنین حضرت علی در نامه 6 نهج البلاغه امامت را الهی نمی دانست و انحصارا در اختیار شورای مهاجرین و انصار می دانست (اِنَّمَا الشُّورى لِلْمُهاجِرينَ وَ الاَْنْصارِ) و هرکه را آنها انتخاب می کردند قبول داشت (فَاِنِ اجْتَمَعُوا عَلى رَجُل وَ سَمَّوْهُ اِماماً ) و بالاتر از آن رضایت خدا را در انتخاب شورای مهاجرین و انصار می دانست (كانَ ذلِكَ لِلّهِ رِضًى) .
و به گفته ی شما هرچه را معصوم بگوید برای پیروانش حجت است .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10272اینکه گفته ای (دوست عزيز اصلا نگران نباش. شايد در پايان بحث رسيديم به اينکه ابوبکر و عمر جانشين برحق رسول خدا بودند و امام شيعه هيچ جايگاهي ندارند .)برادرم ما که ادعای منصوص بودن الهی خلافت ابوبکر و عمر و عثمان را نداریم و شما که ادعای امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر هستید با آیات قران ثابت کنید .
البینه علی المدعی.
و اینکه گفته ای (بنده آن مقاله را مدتها پيش ، نوشتم)
برادرم در مقاله هم این تراوشات ذهنی و از روی شکم نوشتی (ثانيا: هارون که وزير و جانشين موسي گرديد بعد از موسي نيز همچنان جانشين او بود.) تا همه بدانند که علامه دهری !!
واقعا سکوت بهتر از اين نبود که نمیدانی هارون قبل از موسی فوت کرده است . و سخيف نبود
و اینکه گفته ای (مگر من از کتب يهود براي تو سند آوردم!!)
برادرم شما موضوع جانشینی را قیاس کردی .
و من هم پاسخ شما را داده ام .
و خواهشمندم اگر دو مرتبه خواستی مطالب بگذاری اولا مرتبط با موضوع سوال اولیه باشد .
دوما : با چند نفر با سواد مشوره کن و بیشتر از این خودت را رسوا نکن .
من قضاوت را به خوانندگان محترم واگذار می کنم .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10273همین که ادبیات شما اینقدر سخیف شده و تا به این حد پاسختان به دور از ادب گشته نشان از خشم شماست که حاصل درماندگیتان در پاسخ به سوالات بنده است . . .خدا را شکر که رسوا شدید و ذلالتان آشکار شد . . .
قیچی کردن آیات و استفاده از آیات بنی اسراییل کار علمای اهل سنت است که هر جای آیه را بخواهند میخوانند (( یومنون ببعضها و یکفرون ببعض )) من عالم شیعه نیستم و جوان شیعه هستم، شما که در جواب به من بازمانده اید چگونه سخن از بزرگان تشیع میزنید؟؟؟؟ خود را بیشتر از این مضهکه هم کیشانتان نکنید . . .
خوانندگان بهترین قضات هستند و همه عجز شما را نظاره کردند . . .
من همچنان شما را به مکتب تشیع که بفرموده پیامبر(ص) :انّ علیّا و شیعته هم الفائزون یوم القیامة
هستیم دعوت میکنم.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10274با سلام .اینکه گفته ای (همین که ادبیات شما اینقدر سخیف شده و تا به این حد پاسختان…)
پاسخ من : مظلوم نمایی دیگر چرا ؟؟!!
مطالب من هم موجود است و درماندگی شما که نمی توانید امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام را با آیات قران ثابت کنید هم موجود است .
اینکه گفته ای (خدا را شکر که رسوا شدید و ذلالتان آشکار شد . . .)
پاسخ من : مثل اینکه خودت را در آینه دیده ای !!
ذلالت شما ثابت شده است که نمی توانید امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام را با آیات قران ثابت کنید .
اینکه گفته ای (قیچی کردن آیات و استفاده از آیات بنی اسراییل کار علمای اهل سنت است که هر جای آیه را بخواهند میخوانند)
پاسخ من : آیات 59 نساء و 33 احزاب و … را علمای شما قیچی می کنند و برای همگان آشکار است .
اینکه گفته ای (من عالم شیعه نیستم و جوان شیعه هستم)
پاسخ من : شما جواب سوال اولیه این تاپیک را از بزرگترین علمای شیعه بیاور و بگذار در این تاپیک تا خوانندگان قضاوت کنند و دیگر رجز خوانی نکن عملا نشان بده !!
اینکه گفته ای (من همچنان شما را به مکتب تشیع…)
پاسخ من : به صراحت و با صدای بلند اعلام می کنم اگر امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام را با آیات مرتبط با موضوع از قران ثابت کنی مکتب تشیع را می پذیرم !!
و از خوانندگان می خواهم قضاوت کنند آیا این فرد می تواند یا باز هم مظلوم نمایی و رجز خوانی می کند ؟؟!!
برای چندمین بار خواشمندم لجاجت کودکانه انجام ندهید و بیشتر از این باعث بطلان عقیده ی خود نشوید.
و اگر فهم و شعور بحث کردن را نداری و نمی توانی در چارچوب سوال اولیه این تاپیک پاسخ بدهی تاپیک دیگری باز کن که من به سوالاتی که به این موضوع امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر ربطی ندارد پاسخ بدهم .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10279رجز خوانی شما امروز پایان یافت . . .در ابتدا هم گفتم شما خلافت عمر و ابوبکر و عثمان بعد پیامبر را با آیات صریح و واضح قرآن اثبات کنید…
شما در این سوال اولیه درمانده اید 🙂
برادر عزیزم امیدوارم هدایت بیابید و روزی شما را در صف شیعیان مشاهده کنم
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10282اقای هادی 241 شما نتوا نستی به سوال اولیه تاپیک جواب بده
2 در موضوع خلافت ابوبکر و عمر هم عبدالله 1990 بصراحت گفت
منصوص الهی نمیدانیم
3 چون خود شما عبدالله 1990 را دعوت به شیعه نمودی ایشان
بصراحت و باکمال شجاعت گفت شما امامت منصوص الهی 12 امام
پس از فوت پیامبراسلام را با ایات قران
ثابت کن من شیعه میشوم
در پا یان به برادر عبدالله 1990 تبریک میگو یم که با طرح این سوال
ریشه عقید ه شیعه را کنده اند
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10319شاهد روباه -
نویسندهنوشته ها
شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.
اینکه گفته ای (. چون در سوال شما از معتقدان به امامت پاسخی از آیات خواسته شده است لطفا در پاسخ من از آیات صریح قرآن استفاده کنید .)
پاسخ من : زیرا ما اهل سنت معتقد به منصوص بودن الهی خلافت نیستیم و اهل تشیع معتقد به منصوص بودن الهی 12 امام پس از فوت پیامبر می باشند .
اینکه گفته ای (. من گفتم علی ادامه دهنده راه عمر ابوبکر و عثمان است . . . اگر علی گمراه است اول بدعت گزاران راه علی گمراهند .)
پاسخ من : حالا که در تله گیر افتاده ای و به صراحت گفته ای (من کاری با علی ندارم . علی ادامه دهنده راه عمر و ابوبکر و عثمان بوده است . . .راهی اشتباه ، راهی که خداوند و پیامبر آن را تعیین نکرداند . . راهی من در آورده . . .) دوباره می خواهی زیر حرفت بزنی می گویی اگر علی گمراه است !!!
اینکه گفته ای (اگر قرآن گفته و امرهم شوری بینهم و انتصاب خلیفه به مشورت است چرا کسی جانشین برای خود انتخاب کرده است؟؟)
پاسخ من : خلیفه ی اول برای مردم خلیفه تعیین نکرده است بلکه پیشنهاد داده و مردم با خلیفه ی دوم بیعت کرده اند .
اگر خودش تعیین می کرد دیگر بیعت مردم معنا نداشت .
و قران هم به صراحت گفته (تِلْكَ أُمَّةٌ قَدْ خَلَتْ ۖ لَهَا مَا كَسَبَتْ وَلَكُم مَّا كَسَبْتُمْ ۖ وَلَا تُسْأَلُونَ عَمَّا كَانُوا يَعْمَلُونَ)
اینکه گفته ای (سخن شما یعنی خلیفه برای جامعه اسلامی نیاز بوده است)
پاسخ من : چرا می خواهی بحث را به انحراف بکشانی ؟؟
ما اهل سنت که مدعی منصوص بودن الهی خلافت نیستیم .
و زمانی شما می توانستی ما را مورد سوال قرار بدهی که مدعی منصوص بودن الهی خلافت می بودیم .
برای چندمین بار خواشمندم بیشتر از این باعث بطلان عقیده ی خود نشوید.
و اگر فهم و شعور بحث کردن را نداری و نمی توانی در چارچوب موضوع بحث پاسخ بدهی تاپیک دیگری باز کن که من به سوالاتی که به این موضوع امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر ربطی ندارد پاسخ بدهم .
و از خوانندگان می خواهم که مطالب زیادی که بین من و چند نفر از علمای شیعه در این تاپیک موجود است را حتما مطالعه کنند و ببینند وقتی علمای شیعه نمی توانند ادعای خود را ثابت کنند چطوری می خواهند بحث را به انحراف بکشانند .
اما کور خوانده اند و بیشتر باعث بطلان عقیده ی خود شده اند .