Home › انجمن ها › خلفای راشدین › رضایت فاطمه سلام الله علیها از خلفای راشدین؟؟
این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط محمد35 در 10 سال، 1 ماه پیش بروز شده است.
-
نویسندهنوشته ها
-
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #6739شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #6740
اما سخني ديگر با خوانندگان محترم وهمچنين جناب مجاهد دين وهابي. در اينجا بياييم هرآنچه که در مورد دروغ بودن افسانه خواستگاري حضرت علي از دختر ابوجهل است را فراموش کنيم و اصلا چنين فرض مي کنيم که اين موضوع صحيح بوده ونعوذبالله واقعا حضرت علي از دختر کافر ابوجهل خواستگاري کرده باشد. حال سوال اين است که پس چرا با او ازدواج نکرد؟
جواب واضح است. چون زماني که از رسول خدا شنيد هرکه فاطمه را بيازارد من را آزرده است، نخواست فاطمه آزرده شود و از اين ازدواج منصرف شد. پس باز هم مي بينيم که آزار فاطمه توسط علي محقق نشده است و اين مسئله اساسا موضوعيت ندارد.
اما در مورد ابوبکر و عمر موضوع کاملا متفاوت است. دقت کنيد فرضا اين جمله رسول خدا به سبب عمل حضرت علي باشد ولي خطاب ايشان عموم مردم بود. ايشان نفرمود اگر تو علي، فاطمه را بيازاري من را آزرده اي وفرمود هر کسي فاطمه را بيازارد من را آزرده است. ابوبکر نيز همانند علي اين حديث را شنيده بود. ولي آيا وقتي موقع عمل رسيد، همانند علي از خواسته خود کوتاه آمد و از آزار فاطمه منصرف شد؟ تاريخ گواه است که هرگز چنين نکرد. به کسي که قطعا مشمول آيه تطهير است، تهمت دروغ گويي زد. حقش را پايمال کرد. خانه اش را تهديد به آتش زدن کردو….. اين آزارچنان بود که هرگز فاطمه زهرا از ابوبکر راضي نشد. در صحيح بخاري آمده:
فَغَضِبَتْ فَاطِمَةُ بِنْتُ رسول اللَّهِ صلى الله عليه وسلم فَهَجَرَتْ أَبَا بَكْرٍ فلم تَزَلْ مُهَاجِرَتَهُ حتى تُوُفِّيَتْ. فاطمه دختر رسول خدا از ابوبكر ناراحت و از وى روى گردان شد و اين ناراحتى ادامه داشت تا از دنيا رفت. صحيح البخاري- ج 3، ص 1126، ح2926، باب فَرْضِ الْخُمُسِ
از طرفي حتي ابوبکرنيز در زماني که ديگر دير شده بود، به آزار فاطمه زهرا و عدم کسب رضايت از ايشان اعتراف نموده است.
((ليتني لم اکشف بيت فاطمه و لو اعلن علي الحرب )) عقد الفريد / ج4 /ص268–تاريخ طبري / ج3/ص430– اب ابي الحديد / ج6/ص51
پس اي وهابيت خود را به ناداني نزنيد. قياس جاهلانه انجام ندهيد. يکجا عمل وجمله حضرت علي در حديبيه را با جسارت عمر در روايت قرطاس مقايسه مي کنيد واينجا هم آزار فاطمه توسط علي را در روايتي ساختگي ، با آزارواقعي حضرت فاطمه توسط ابوبکر مقايسه مي کنيد در حاليکه تفاوت آنها از زمين تا آسمان است.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #6743من در مقاله عصمت ثابت کردم که عصمت تنها توهم روافض است و بسپس ابتدا عصمت را ثابت کن
وقتی فاطمه معصوم نیست پس جایز الاشتباه است
و در مورد فدک فاطمه ادعا داشت ابوبکر دلیل. دلیل بر ادعا غالب شد
و ناراحتی فاطمه علیها السلام مشکل خودش است نه مشکل ابوبکر
ابوبکر عالم تر از فاطمه به شرع است و وقتی میگوید پیامبران ارث نمیگذارند دلیل دارد.
در ضمن مگر ابوبکر فدک را به حساب شخصی خود واریز کرد؟
اگر فدک ارث میشد سهمی از آن به عایشه هم میرسید
فدک دقیقا در همان راهی خرج میشد که در زمان پیامبیر خرج میشد
و علی نیز فدک را پس نگرفت
پس در اینجا فاطمه اشتباه مرتکب شده و ناراحتی اش هیچ قیمتی ندارد
قبلا در این باره مفصل توضیح دادم اما خودتون رو به نفهمی زده اید
برای مثال فاطمه میگوید من شش کیلو طلا و جواهرات میخواهم بعد هرکسی از گل به من نازک تر بگوید و زیر ابرویی هم بگوید پول نداریم برات بخریم من خشمگین میشوم و خشمگین شدن من باعث خشم خدا و رسولش است
ایا این استدلال درست است؟ یعنی فاطمه به حق و ناحق اگر ناراحت شود اگر خلاف شرع ناراحت شود باز حق با اوست؟ معلومه که نه
فاطمه در فدک اشتباه کرد و بعدا نیز متوجه شد و از ابوبکر راضی گشت
تمام شد رفت
بیش از این جوابی در این باره نمیدهم و بحث را تمام شده میدانم اگر شما رافضی ها هم قصد صفحه سیاه کردن دارید راحت باشید. عاقلان قضاوت میکنند
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7502سلامآقای محترم چرا برای خودت مفت مفت جهنم میخری .
اولا عصمت اهلبت به خصوص حضرت زهرای مرضیه به نص آیه قرآن آیه تطهیر : انما یرید الله لیذهب عنکم الرجس اهل البیت و یطهرکم تطهیرا . خدا هرگونه رجس و پلیدی را از این خاندان درو کرد و به سبب همین عصمت همه در ها به مسجد طبق فرمان خدا بسته شد الا در خانه جضرت زهرا (س) .
دوما : اگر طبق این حدیث جعلی خلفا که پیامبران ارث نمیگزارند بخواهیم مطلب را بسنجیم چطور است که پیامبران پیشین برای نسل بعد از خودشان ارث گزاشتنتد مثل : وورث سلیمان داوود. که سلیمان نبی وارث داوود نبی بوده و این که هارون نبی وارث موسی نبی بوده و ….. و ارث را شخص خودش به هرکس که بخواهد میدهد .
دوما : فدک ارث نبود بلکه با سند شیغه و سنی پیامبر با حضرت علی شخصا خودش فدک را فتح کرده و در جنگ هر کس هر چیزی را که خودش به غنیمت بگیرد مال اوست و اگر با سپاه یا لشگر غنائم بگیرد آن غنیمت برای همه مسلمین است و کسی که خودش غنیمتی به دست آورد مال خودش است و کسی حق دخالت در آن را ندارد.
سوما: بعد از جنگ با یهود آیه نازل شد : آت ذی القربی حق . یعنی پیامبر حق ذی القربی را بده و پیامبر به دستور خدا و چند سال قبل از رحلت فدک را به حضرت زهرا بخشید دیگه اینقدر نگویید پیامبران ارث نمی گزارد و ابابکر از فاطمه عالم تر بود و ……
یاعلی مدد
ای که می نازی به بوبکر و عمر در آشکار
ای که بغض مرتضی در سینه داری گوش دار
بر در جنت خدا با خط خوش حک کرد است
لافتی الی علی لاسیف الی ذولفقار
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7505بنام خداالسلام علی عبادالله الصالحین
جناب اشک یاس لابد شما محتسب اعمال از جانب خداوند هستید.که اگر چنین است به شما و اربابانتان که همواره جهت ارعاب از چنین جملاتی استفاده می کنید باید تبریک گفت.چون حتی رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم از این عمل محاسبه اعمال نهی شده بود.
آیه به قول شما تطهیر که خود بخشی از آیه شریفه است در خودش مصادیقش را به صراحت اعلام کرده و اهل کسا توسط رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم به آن منضم شده.
کاش میراث سلیمان و داود و موسی و هارون را می فرمودید و عنایتی هم بر ختم نبوت می فرمودید بد نبود.
این فتوای شما برای ثبت در گینس عالی است چون تا به امروز تصور مردم بر این بوده و هست که ریز و طبقه بندی مورثین را معین می دانستند و وصیت را تا حد ثلث مال با تعیین وصی مجاز می داشتند.
این ادعای جدید هم جالب بود که فتح فدک.و حکم و فتوای بعدی هم ایضا”.
حال با این تفاسیر ارزشمند و افاضات بدیع در ادامه بفرمائید تکلیف امروز ما که ابوبکری وجود ندارد و زهرای بتول هم قبرش پنهان است چه خاکی به سرمان بریزیم و حق فاطمه سلام الله علیها را چگونه بگیریم.
با بدعت جدید و یا با چرخش های تنافر گونه.با حقد و کینه و دشمنی و یا با تکفیر زنده و مرده مسلمین.
یا غاصب بودنی را ثابت کنیم که خودمان هم بر صحت نقل داستانش مردد باشیم و با غیبت امام زمان تمام رشته ها پنبه شود.
بهتر نیست لختی پیاده شوید تا دیگران هم از حضورتان مستفیض گردند؟
والسلام علی من اتبع الهدی
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #7604اولا استناد شما به روایت بخاری و مسلم دال بر عدم رضایت سیدتنا فاطمه از ابوبکر رضی الله عنه:ر ج ک به همین سایتضعیف بودن داستان نارضایتی فاطمه از ابوبکر از بخاری و مسلم بر اساس تحقیقات جدید محققین رجال تالار شیعه در پالتاک
http://www.islamtxt.net/?q=content/forum/2150
ثانیا زیر سوال بردن نماز خواندن ابوبکر بر حضرت فاطمه و جواب آن:ر ج ک به همین سایت
نماز جنازه حضرت فاطمه را چه کسی خوانده است؟
http://www.islamtxt.net/?q=content/forum/2157
و در آخر اثبات رضایت حضرت فاطمة از حضرت ابوبکر در نزد کلام بزرگان خود شیعه:ر ج ک به این آدرس فیسبوک
رﺿﺎﯾﺖ ﻭ ﺧﺸﻨﻮﺩﯼ ﺣﻀﺮﺕ ﻓﺎﻃﻤﻪ ﺍﺯ ﺣﻀﺮﺕ ابوبکرﺻﺪﯾﻖ از کتب معتبر شیعه
-
نویسندهنوشته ها
شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.
در ادامه ي حديث ماجراي عيادت عمر و ابوبکر از حضرت فاطمه نقل شده و اينکه ايشان اجازه ملاقات ندادند و پس از آنکه با وساطت حضرت علي به آنها اجازه ورود دادند ، با آنها صحبت نکردند تا اينکه با اصرار آنها لب به سخن گشودند و از آن دو اقرار گرفتند که پدر بزرگوارش در آن شب فرموده بود : فاطمة بضعة مني و انا منها من آذاها فقد آذاني . و آن دو شهادت به اين سخن پيامبر دادند . سپس حضرت فاطمه ، خدا را و حاضران را گواه گرفتند که آن دو ، او را در زمان زندگي و هنگام وفات اذيت کرده اند . چنانچه ملاحظه مي فرماييد:
اولا: اگر اين روايت درست هم باشد، فقط مي گويد فردي به دروغ به فاطمه خبر داده که علي از دختر ابوجهل خواستگاري کرده ( نه اينکه واقعا حضرت علي از دختر ابوجهل خواستگاري کرده)ضمنا خود آن حضرت نيز اين اتهام را به شدت رد نموده و پيامبر نيز بر جمله ايشان صحه گذاشته است . و در ادامه نيز مي بينيم حضرت فاطمه بسيار خوشحال گرديده است. پس آزار فاطمه زهرا توسط علي اصلا موضوعيت ندارد.
ثانيا: چه بسا مشيت خدا در اين واقعه وگفتن جمله(فاطمةُ بَضعَةٌ مِنّي) توسط رسول خدا درحضور ابوبکر وعمر براي اين بود که فاطمه زهرا در آينده بتواند با خواندن اين حديث حجت را بر ابوبکر وعمر تمام نمايد. همچنانکه چنين هم کرد.
پس توجه نماييد که شيعه هرگز افسانه خواستگاري علي از دختر ابوجهل را قبول نداشته است.و آنچه که در کتب اهل سنت در اين ارتباط ، وجوددارد نيز رد مي نمايد.