این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط الهاشمي الحسني در 10 سال، 1 ماه پیش بروز شده است.
-
نویسندهنوشته ها
-
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #5671اخی شما نمی خاد در مورد ایراد صحبت کنی من قرار نیست هی همه چیز رو تکرار کنم من پاسخ های احادیث رو دادم هرکس ببینه خودش میتونه قضاوت کنه گفتم بازم میگم با نفر اخر بودن نمیتونی ثابت کنی برنده شدین من هم بکار نیستم هی مطالب رو براتون تکرار کنم بحث احادیث اهل سنت بررسی و ضعیف بودن حدیث اثبات شده . و دیدیم شما احادیث خوردن و توصیه به خوردن شاش شتر دارید که حیوان است و نمیدانم این امامان نمیدانستن که در ادرار شتر اوره و سم هست که توصیه کردن برای شما ها بخورید مگر علم غیب نمی دانستند این امامان :)))شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #5674بنام خدا
السلام علی عبادالله الصالحین
جناب عبدالحسین دقت کنید.و تنفر خودتان از حدیثی که مشت نمونه خروار است را به فال نیک بگیرید.
چرا نمی پذیرید که جماعتی که شما در دامشان هستید کاری جز تحمیر و تحمیق پیروان و مقلدان چشم و گوش بسته خود ندارند و به فراخور زمانه در ابداع و جعل چنین احادیثی می پر دازند و آنرا با افترای بر امام مطاع می نامند.و در پاسخ به شبهات می گویند: تو میدانی یا امام منصوب من الله.
در اینکه اینگونه احادیث دروغ و مجعول، افترائات کثیف مشتی از خدا بی خبر و خائن به ساحت مطهر ائمه اهل بیت علیهم السلام است هیچ مسلمانی شک ندارد و شما نیز شک نکن.
ولی بد نیست امثال چنین احادیثی را در حلیه المدبرین مجلسی و بحارالظلمات و کتب اربعه ببینی. سایر کتب مورد استفاده هم خالی از اشکال نیست و به همین دلیل است که مجاهدات فراوانی توسط دانشمندان مسلمان در تصحیح احادیت و روایات صورت گرفته و در حال می گیرد.
نکته اینجاست که قبول احادیث با توجه مفترض الطاعه بودن امام منصوص و تحمیل ناتونی فهم حقایق شیعیان در مذهب ضاله مدعی اصل است و منکر و مردد در آن کافر محسوب می شود.
اگر به واقع دین مبین اسلام را طالبی کمی در اصالت و صداقت تبلیغات و شعارهای مبلغین مذاهب تحقیق کن و هر سخنی را بدون ارجاعش به منابع اصیل و عقل سلیم نپذیر.
و از ادبیات داعیان مدعی تشیع چون متلک و فرافکنی و تمسخر پرهیز کن که این شیوه در جاهلان و مشرکین و منافقین هنگام برخورد با انبیا و صالحین مسبوق و مذموم است و در کلام الله کریم مصرح.
والسلام علی من اتبع الهدی
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #5677سیستم شما 3-5-3 بود؟توی زهر مار و عقرب عامل کشنده نیست؟چرا دارو ازشون درست میکنند؟
احادیث رو پاسخ دادید اما چه پاسخی؟
آن احادیث شیعی را هم که گذاشتید بررسی کردید؟ چون بلد نیستم به شما واگذار کردم.
عزیزجون نوشتم که عنوان باب رو دیدی اما محتوا رو؟
بعد فرق مجوز با دستور چیه؟
.بعد گفتم که تعداد کل گلها رو میشمرن بعد میگن برنده و بازنده کیه. حداقل این رو یاد بگیر.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #5679اولا هنوز فرقه معلوم نشده.ثانیا عرض کردم توصیه و نصیحت نکنید.
ثالثا سری به احادیث خود بزنید بعد بگید که مشت نمونه خروار و… .
رابعا جان مادیتان عنوان باب و سپس محتوایش را ببینید.
خامسا عرض کرده بودم که شما میگی از بزرگان شیعه است معتقد به جواز خوردن بول و غائط ائمه بوده بعد یادت میره که این حرف یه روحانی شیعه است که بر همگان واضح و مبرهن است که تنهای تنهای تنهای تنها برای خود این فرد حجیت داره ولاغیر. اما در مقابل چندین نمونه حدیث برای شما گذاشتن که دلالت بر قول پیامبر شما و یا سیره صحابه مورد قبول شما میکنه
به گفته خودتان اگر حدیث باشد و خلاف قرآن میکوبیمش به دیوار این که حرف یک عالم است.
چه کارش میکنیم؟ دقت کرده اید؟ کلا حرف یک عالم در چقدر برش دارد؟
.بعد وقتی اصل یک موضوعی(اصل تشیع) زیر سوال نمیرود فرعش اگر هم منهدم شود مهم نیست. به دلایلی که من میدانم. شما هم میدانی.
اصولا یک عالم در برابر سلف صالح چه مقامی دارد؟
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #5683کلا تعطیلی شما؟؟
با زیاده گویی به جایی نمیرسی تازه خود درگیری شدید داری
اقای عاقل شما با این عقلتان به عفیر بدبخت گفتید زیک
نوشتی
{توی زهر مار و عقرب عامل کشنده نیست؟چرا دارو ازشون درست میکنند؟}
جالبه همه شما دو پهلو صحبت میکنید که نه میپذیرید این حدیث صحیح است هم ان حدیث را توجیه میکنید رفتی گشتی ردیه بر حدیث نیافتی اومدی اینجوری توجیه کنی تو که با این کارد بیشتر خراب کردی بچه ؟
شاش پستانداران دارای سم از مشتاقات امونیاک است به اسم اوره و تمام سم های بدنشان و اگر خاصیت داشته باشند دیگر نیاز به کلیه نبود بدن از ان استفاده میکرد ولی اگر کلیه ها نباش سموم درون بدن جمع و حیوان و اسنان میمیرن چون اوره و سموم باعث مرگ انسان میشوند و هم حیوان ؟
شاش حشرات و عنکبوتیان جامد و از مشتقات امونیاک به نام اوریک اسید است و جامد است و طهر عقرب شاش اون نیست بلکه زهر مار و عقرب انواع مجتلف دارد و بیشتر شان از نوع توکسین است و اعصاب و سایر بخشها را تحریک میکند البته برای تولید دارو میشود از انها استفاده کردولی نه مستقیم :)))
تو کلا 100 در 100 خلاصی
پوستم خوشگل بود:)))شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #5684سیستم شناور بود بین 442و 433 شمام 12 صفر عقبی
:))))))))شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #5696متاسفانه بنده بخاطر مشغله زياد ، خيلي نمي توانم به اين سايت سر بزنم. ليکن اين پست نظرم را خيلي جلب کرد.
جناب شريعتي ،برادرمان سيد حسن و عبدالحسين مطلب را به خوبي روشن کرده و پاسخ دادند. ليکن بنده هم چند جمله عرض مي کنم. جنابعالي که ادرار را تجزيه کرده اي و مضرات آن را مي داني، بيا و آب جسد ابن تيميه و ريسمان دفع شپش او را هم تجزيه کن و بگو چگونه آنها شفا بخش است تا ما هم ياد بگيريم.
ابن كثير دمشقى، در شرح حال استادش ابن تيميه حرانى مىنويسد كه در تشييع جنازه ابن تيميه، مردم كارهاى خارق العادهاى كردند؛ از جمله اين كه تعدادى از مردم آب باقى مانده از غسل ابن تيميه را نوش جان كردند:
وحضَرها نساءٌ كثيرات بحيثُ حُزِرْنَ بخَمْسَةَ عَشَرَ ألفا (امرأة غير اللاتي كن على الاسطحة وغيرهن الجميع يترحمن ويبكين عليه فيما قيل) وأما الرجال فحُزِرُوا بستين ألفا وأكثر إلى مائتي ألفٍ وشَرِبَ جماعةٌ الماءَ الذي فَضَلَ من غَسْلِه واقْتَسَمَ جماعةٌ بَقِيَّةِ السِّدرِ الذي غُسِّلَ به وقيل: إن الطاقِيّةِ التي كانت على رأسه دُفِعَ فيها خَمْسُمائةِ درهمٍ وقيل: أن الخَيْطِ الذي كان فيه الزَّئْبَقُ الذي كان في عُنُقِه بسبب القَمْلِ مائة وخمسونَ درهماً..
در تشييع جنازه ابن تيميه زنان زيادى شركت كرده بودند؛ به طورى كه پانزده هزار نفر تخمين زده مىشدند؛ غير از آنها كه از بالاى بامها نگاه مىكردند، همه آنها براى ابن تيميه گريه مىكردند و براى او طلب رحمت مىكردند. اما مردها شصت تا دويست هزار نفر تخمين زده مىشدند. گروهى از تشييع كنندگان، باقى مانده آب غسل ابن تيميه را نوش جان كردند، گروه ديگرى باقى مانده سدر او را بين خود تقسيم كردند. گفته شده كه گلاهى را كه او بر سر داشت به پانصد درهم خريدند و همچنين گفته شده كه ريسمانى را كه به جيوه آغشته كردند و براى دفع شپشهاى او روى جنازه انداخته بودند، شخصى به صد و پنجاه درهم خريد….
البداية والنهاية، ج14، ص136
حال شايد بگويي آنها براي تبرک چنين مي کردند. پس بيا و آزمايش کن و بگو در بال مگس چه شفا بخشي وجود دارد!!؟بال مگس که همانند آب جنازه ابن تيميه ،متبرک نيست! اين روايت در صحيح بخاري شما آمده.
َبَا هُرَيْرَةَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ، يَقُولُ: قَالَ النَّبِيُّ (ص): ” إِذَا وَقَعَ الذُّبَابُ فِي شَرَابِ أَحَدِكُمْ فَلْيَغْمِسْهُ، ثُمَّ لِيَنْزِعْهُ فَإِنَّ فِي إِحْدَى جَنَاحَيْهِ دَاءً وَالْأُخْرَى شِفَاءً ”
اباهريره از رسول خدا روايت كرده است: هرگاه مگس در نوشيدنى شما افتاد، آن را در نوشيدنى خود غرق كنيد ، بعد از آن خارج كنيد، پس به درستيكه در يك بال آن مرض و در يك بال آن شفاست.[شايد بالي كه در آن مرض است در نوشيدني شما فرو رفته باشد]
صحيح البخاري، ج5ص 2180
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #5697اذا خاطبهم الجاهلون قالوا سلاما. سلام علیکم.دنبال ردیه نرفتم چون جواب برام روشنه. دیدم شما رجال بلدی گفتم زحمتش رو بکشید. حالا یه نگاهی به بکر بن صالح بندازید. همین حدیث در مرآة العقول هم هست. نگاه کنید. در 59بحار هم آمده در کدام باب؟ تداوی حرام. یعنی چی؟ هیچی.یه آیه ای رو الکی اول باب نوشته و توضیح داده. در کتب دیگه هم هست. اما با چند سند؟
دو پهلو هم نبودم. اگر صحیح باشد اولا امر به شرب نشده ثانیا تنها جواز داده شده ثالثا ادامه حدیث خود به خود ابتدای آن را خنثی میکند. اگر هم صحیح نباشد که شما میدانی و خودت و سیستمت.
گفتم در کافی عنوان باب رو دیدید اما به محتوا دقت نکردید. حتما نگاه کنید. طرف از نجس یا پاکی بول و مدفوع حیوان پرسیده. برای چی؟ نه اینکه بدهد به سلف صالح بلکه برای اینکه بفهمد طهارت از آن لازم است یا نیست.
جلد63بحار هم همان حدیث است که قبلا هم گفتم.شما تکرارش کردید. و البته ابو الحسن را امیرالمومنین سلام الله علیه گرفتید.
زهر را هم برای این نوشتم که چون شمایی ببیند یکسری چیزها هست که در حالت طبیعی کشنده و مضر است اما در برخی حالات امکان استفاده نیز دارد. فهمش خیلی سخت نیست.
بر همگان واضح و مبرهن است که با توجه به مطلب شما اتن همان خوشبخت معنا میدهد.
.
اما؛
اما نهایتا اینکه نظر یک عالم بوده و بس. میزان حجیتش آیا به اندازه عمل صحابه هست؟
شما باید و لابد و ناچار هستی که به سنت سلف صالح عمل کنید. مگر اصحابی کالنجوم نیست؟ خب به روش ام ایمن اقتدا کنید تا مصداق بای اقتدیتم اهتدیتم بشوید. زخم معده هم نیگیرید.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #5698سلام علیکم.این شربت مگس اصلا یادم نبود. یاد یه با غیرتی افتادم.
فکرش رو بکن. مگس میره توی ظرف ادرار بعد در حالیکه داره شنا میکنه(کرال سینه) یا داره حمام میکنه یه نفر میاد بنا بر سنت سلف صالح و البته توصیه پیامبرش اول مگس رو غرق میکنه(وای قتل) بعد میچلونه تا قطره ای از ادرار هدر نشه بعد به سلامتی سلف صالح و سیره نابش میره بالا.
عزیزم باز هم تشکر.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #5701بنام خداالسلام علی عبادالله الصالحین
شاید کمترین فایده اختلافات متعصابانه بین فرق روی آب آمدن کثافاتی است که در زلال دین مبین وارد شده است.
یک مستدعی وحدت و راه راست نفس عمل و بلایای مبتلا به خود را باید بشناسد و از خرافات و بدایع ضد دین خود را پاک کند.نه اینکه به تبع مشتی احمق و یا فریب خورده و کج فهم و احساساتی هرچه به او خوراندند بپذیرد.
تبرک جستن به نا مقدسات موهوم و بدیع منتسب به هر کس حتی شخص رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم حربه ای است که شیطان صفتان در تلبیس اباطیل و انحراف از صراط مستقیم بر امت در جهل مانده تحمیل کرده و می کنند.
با یک نگاه به شیوه مجادله مخصوصا” مدعیان دروغین تشیع، فرا فکنی این منحرفین را در می یابی و جز این نیست که وقتی که دلیلی بر اثبات نباشد ساده ترین کار ممکنشان چنین باشد.
وحدت حقیقت مطلق و کثرت باطل پایه اصلی اعتقادی یک مسلمان است و غیر موحد همواره در پی اثبات باطل خود باطل دیگری را نفی می کند.و این همان فریب بزرگی است که مسحوران و طلسم شدگان فرق باطل را به هلاکت می کشاند.
عدم ایجاد تفرقه در بین صفوف، با اعتصام به حبل الله میسر است یا با تکرار اباطیل و اعمال نابخردان فرق و افراد خرافی و جاهل از حق؟
امیدوارم برادران موحد انزجار صریح خود را از اعمال باطل مذکور در رابطه با تشییع جنازه شیخ الاسلام ابن تیمیه و سایر موارد مشابه و تبرک جستن های این چنینی ابراز فرمایند.در غیر اینصورت نمی توانند خود را موحد و مسلمان بنامند،و از سویی دیگر سبب وقاحت بیش از پیش قبر پرستان و خرافه پرستان بی خبر از خدای یگانه می شوند.
کلا” این گونه برخورد ها نشان دهنده و موید حدیث معروف از رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم در رابطه با رستگار بودن امت واحده اسلام و هلاکت 72 فرقه منحرف از دین مبین است.
والسلام علی من اتبع الهدی
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #5703ای بابا بیخیال.تنفر از مشت نمونه خروار رو بچسب.
بفرما شربت مگس
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #5704ای بابا بیخیال.تنفر از مشت نمونه خروار رو بچسب.
بفرما شربت مگس
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #5711روش روافض در مناطرات
1. هیچ چیز را نمی پدیرند و همیشه میخاهند بگویند حرف شما قانع کننده نبود و بعد سوال بعد ی را مطرح میکنند ؟فرار به جلو { در تایپیک قبلی هم شاهد این فرار بودیم } سوال در سوال
2. سوال ها را هی تکرار میکنند با اینکه پاسخ را قبلا گرفته اند
3. همیشه در حال فرار بعد از شکست
به به اقای فراری باز هم امدی تقلب به عبدالحسین برسانی اره تو راست میگی اگه راست میگفتی و دوستانت منو شکست داده بودن نمیامدی اول بحث رو به توسل بکشانی بعد هم حدیث ی را به اصطلاح خودت غلط بیاوری ؟ پس تا اینجا مشخص شد از شدت ناراحتی شکست سنگین دوستان رافضیت امدی به دادشان برسی و لی با اینکار هم خودت هم دوستانت را بیشتر رسوا کردی
خوب تا اینجا جمع بندی میکنم
1. عالم بزرگ شیعه اقای گلپایگانی با بیوگرافی داده شده عالم تکرار میکنم عالم نه مردم عادی انطور که rrw در مورد ابن تیمیه اورده عالم با بیوگرافی درخشانش این حرف را زده
2. احادیث اهل سنت در این موارد بررسی و ضعفشان اثبات شد
3. شاش شتر که غذا های مورد علاقه برادران رافضی ماست اثبات شد سمی است و این جهل علمای شیعه و بی ارزشی مذهب و کتب شیعه را میرساند
اما بحث های جدید
1. بحث این تیمه ره در تایپیک ایجاد شده توسط خود این اقای فرار که به داد دوستش میخاست برسد بیانشده بوده و این اقا از بحث خودش در رفته بود چه بررسد به بقیه
http://www.islamtxt.net/?q=content/forum/1689#comment-3492
2. الان دوستان رافضی شاش شتر خور حدیث را از صحیح بخاری اوردن که پاسخش را با علم روز میدهم تا فرق شاش شتر و این حدیث مشخص شود
در ضمن دوستان رافضیشاش شتر بخور همیشه بخور فقط اسراف نکن؟
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #5712نحوه فرار های rrw
{هرچند مي خواستم ديگر کمتر در اين سايت مطلب بنويسم ليکن خواندن اين مقاله در ايام سوگواري سيد و سالار شهيدان مجبورم کرد که آن را بي پاسخ نگذارم.}
{متاسفانه بنده بخاطر مشغله زياد ، خيلي نمي توانم به اين سايت سر بزنم. ليکن اين پست نظرم را خيلي جلب کرد}شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #5713هر وقت حاضر بودید و این ها را قبول کردید به حدیث بخاری میرسیم در ضمن این احادیث از نظر سایت های معتبر شیعه تایید شده ؟ -
نویسندهنوشته ها
شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.