خلیفه دوم با علی (ع) بیعت کرد با سند

Home انجمن ها خلفای راشدین خلیفه دوم با علی (ع) بیعت کرد با سند

این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط  دور از تعصب در 10 سال، 1 ماه پیش بروز شده است.

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 99)
  • نویسنده
    نوشته ها
  • #5748

    habib
    مشارکت کننده
    بنام خدا

    السلام علی عبادالله الصالحین

    از آنجا که بنده در همان فضا و محیط حاکم بر شما به دنیا آمده ام و زندگی کرده و هستم لذا از نوع استدلال قیاسی شما تعجبی نمی کنم.چون خود درست مانند شما می انگاشتم و متعصبانه با وجود تردید های فراوان،جو گیر فضای تخدیری مدعیان تشیع بوده ام.

    در اثبات نظریه ها چنانچه بدانید دو روش استقرا و قیاس وجود دارد و علیرغم ادعای حرام دانستن روش قیاس توسط مدعیان، امامت منصوص را جز با روشهای قیاس باطل و شاذ نمی توانند القا کنند.

    تنها کافی است که نگاهی از روی بصیرت به اطراف خود و نوع باور و میزان اطلاع مردم عامه مدعی تشیع پیرامون خود بکنید و نوع رفتار و برخوردهای ایشان را با حدود معروف بررسی و دقت کنید.

    اگر بنا به باور القایی در جماعت مدعی تداوم حرکت انبیا و هدایت الهی تنها با وسیله و اسباب امام معصوم و منصوب من عندالله میسر است شما بفرمائید در حال امام معصوم کجاست و ما به چه کسی باید مراجعه کنیم و یا تاسی کنیم تا به هدایت برسیم؟

    پر واضح است که آخوندها و مراجع خود را نماینده و نواب ائمه معصومین می دانند و پاسخ طلسم شدگان هم قطعا” همین خواهد بود.

    حال که ما مجبوریم و ناچار که به غیر معصوم تاسی کنیم پس عملا” اصل امامت در حال حاضر تعطیل است و با تنها یک ترفند و آن امام عصر غایب ماست مالی می شود.و مدعی ملاقات با حضرتش هم کذاب و بردن نامش هم حرام است.تا هر چه بر اساس امیال و برداشتهای خود دارند عملی کند و مهرولایت و دین بر آن بزنند و به خورد خلق الله بدهند.

    می بینید که چگونه و با چه شعبده بازی هایی ما را دنباله رو ومقلد کور اشخاص نه تنها غیر معصوم که خائن و دشمن دین و خدا و رسول و اهل بیت کرده اند.

    چرا این واقعیت ساده و روشن را نمی بینید و در بوق تبلیغات مشرکین و مخالف دین الله سبحانه و تعالی می دمید؟چرا تا این حد از استفاده از بالاترین موهبت الهی همانا عقل خود را ناتوان می دانید؟

    یک مسلمان موحد از آنجا که انتظار اینهمه حماقت را از برادر دینی خود ندارد حق دارد برآشوبد و با عتاب و خطاب به ادعاها و تمسکات مدعیان تشیع پاسخ بگوید.

    قدری به خود بیایید و حال امروز خود را ببینید و محاکمه اصحاب و غاصبین ولایت و هر دروغ و راستی که بر شما بار شده تنها به کار غفلت طلسم شدگان از خیانت های امروز اخلاف مشرکین و ملحدین و ظالمین و کذابین می آید.

    والسلام علی من اتبع الهدی

    #5751
    به نام خدا

    متن عربیشو که از روی من کپی کردی

    حالا که ادعا میکنی اینو ذهبی تصدیق نکرده اثبات کن

    ذهبي بعد از نقل تبريك عمر در روز غدير، به سخن غزالي به اين صورت اشاره مي كند: «قال أبو حامد وهذا تسليم ورضى ثم بعد هذا غلب عليه الهوى حبا للرياسة وعقد البنود وأمر الخلافة ونهبها فحملهم على الخلاف فنبذوه وراء ظهورهم واشتروا به ثمنا قليلا فبئس ما يشترون وسرد كثيرا من هذا الكلام الفسل الذي تزعمه الإمامية وما أدري ما عذره في هذا والظاهر أنه رجع عنه وتبع الحق فإن الرجل من بحور العلم والله أعلم؛ ابو حامد غزالي گفته است «هذا… يشترون» بسياري از اين سخنان سست را كه گمان و اعتقاد اماميه هم مي باشد را زده و ما نمي دانيم عذر او براي اين كار چيست انشاءالله برگشته و به راه حق درآمده است او از بزرگان علمي است خدا بيشتر مي داند(كه چرا چنين سخناني زده است)» (سير أعلام النبلاء، محمد بن أحمد بن عثمان بن قايماز الذهبي أبو عبد الله الوفاة: 748 ، دار النشر : مؤسسة الرسالة – بيروت – 1413 ، الطبعة : التاسعة ، تحقيق : شعيب الأرناؤوط , محمد نعيم العرقسوسي، ج 19، ص 328)

    این مال ذهبی هست یا نه باسواد؟

    #5752
    جناب حبیب پیش داوری و بد بینی به این جامعه مانع تفکر آزاد شما شده

    لطفا بار دیگر پست (از منظر عقل) را بخوانید واشکالات عقلی آن را بیاورید به اثبات امام زمان هم می رسیم فراموش نشه

    گفتار شما حالا هم پر از تناقض است می گویید دشمن مارا در دام انداخته از طرفی میگید حق دارید بر ما بیاشوبید

    حالا کی مدعی؟شما ساده ترین اصول ازادی رو هم دارید نقض میکنید

    سوال بنده از شما که به خود اجازه و حق می دهید ما را به خاطر عقیده مان تنبیه کنید این است

    آیا انسان فقر محض نیست؟

    آیا خداوند غنی محض نیست ؟

    لطفا نحوه ی ارتباط بین فقر محض و غنی محض را توضیح دهید

    #5753

    habib
    مشارکت کننده
    بنام خدا

    السلام علی عبادالله الصالحین

    هر عقیده و مرامی در صورت عدم تزاحم بر عقاید دیگر محترم است و این مصداق لا اکراه فی الدین است.

    به دلایلی فرقه ضاله و مفتن مدعی تشیع از شمول یک باور و عقیده غیر مزاحم خارج است.

    -اینکه اصلی به نام امامت و اصلی به نام عدل را ابداع کرده اند و عملا” دین و مرامی غیر اسلام را می خواهند به نام اسلام القا کنند.

    -اینکه پایه و اساس باورشان سب و لعن و وهن صحابی جلیل القدر رضی الله عنهم و اهل بیت رسول اکرم صلی الله علیه و آله وسلم و علیهم السلام است.

    -اینکه تفکرات و حرکات اینان موجب فتنه و انحراف بین صفوف مسلمین است و علنا” جز غالیان و مشرکین هم ردیف خود را کافر و مرتد و مهدورالدم می دانند.

    -اینکه در مقابل جمهور مسلمین شمشیر را از رو بسته اند و مومنین را دشمن می نامند و بنا بر سفارشات اسلافشان مزاحمت و تهمت و افترا و قتل آنها را بر خود مباح و واجب می دانند.

    -اینکه در مورد جمهور مسلمین و اهل سنت از رکیک ترین ناسزا ها چون حرامزاده و فاحشه و منافق و سگ سنی و دیگر تعبیرات که لایق خود و اسلافشان است استفاده می کنند.

    -و مسلمان در کنار لا اکراه فی الدین ، و قاتلواهم حتی لاتکون فتنه را هم دارد و مکلف به آن است.

    پس شما اول مسلمانی خود را ثابت کن بعد ادعای اخوت کن.

    #5754

    habib
    مشارکت کننده

    امیر المومنین حضرت علی علیه السلام در مناجات منتسب به ایشان پاسخ شما را داده و خود را فقیر و خداوند را غنی خوانده و تقاضای رحمت او را کرده ولی مدعی تشیعش او را دروغگو می پندارد و به خیال غلو افترای اشتراک در صفات الهی را به حضرتش می زند.

    جملات شرک آمیزی چون یا علی مدد ،یا محمد و یاعلی و یا علی و یا محمد اکفیانی فانکما کافیان و ناصرانی فانکما ناصران و استغاثه های معمول در غالب جملات مندرج در زیارت نامه های مجعول و ادعیه مبدع حاکی از شرک و کفر قائلان است و یک مسلمان، مشرک را آنهم در صورت تزاحم نمی تواند برتابد و مکلف به تنبیه تا حتی قتال با اوست.

    نمی دانم شما از مبلغین این آیین خرافی هستید و یا از طلسم شدگان ولی اینکه شما با این ادعا و باور از دایره دین مبین اسلام خارج هستید بر یک موحد مسلمان شکی وجود ندارد.

    شما هم می توانید با دقت در توضیحات مجمل بنده و تحقیق معقول، آثار ناشی از باور الحادی مدعیان تشیع در همین جامعه امروزی به عینه مشاهده کنی و تنافر شدید و اکید حرکات و ارتکابات این قوم را با نص و مبانی اصیل دین اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله وسلم دریافت کنی.

    والسلام علی من اتبع الهدی

    #5757

    shariati
    کاربر
    این کلا از نظر مغزی مشکل داره
    {متن عربیشو که از روی من کپی کردی}
    خودش میگه

    {دوست عزیز به جای اینکه دنبال توهیین کردن باشی یکبار برو پست های قبلیم بخون چند بار متن عربی شم پیدا میکنی}
    من دارم میگم اون متن عربی مال ذهبی نیست باز میگه متن رو از رو من کپی کردی خودت با خودت چند چندی؟؟
    نه نه متن که گذاشتی بازم اشتباه هست
    میخام ببینم میتونی متن رو پیدا کنی ؟؟

    #5758
    به نام خدا

    تو که اصلا معلومه از نظر مغزی مشکل نداری!!!

    هر با انصافی پستارو بخون متوجه همه چی میشه

    تو کی باشی که بگی متنی که گذاشتم اشتباه من سند گذاشتم

    اگه متن مورد نظرت خیالی نیست چرا نمیذاریش؟ حالا کی دروغگو؟

    منتها به خاطر لالایی هایی که برات میگن خوابت عمیق

    شب خوشی رو برات آرزو میکنم

    #5759
    به نام خدا

    بنده شمارو دشمن خودم نمیدونم و خون شما را مباح نمیداانم و مراحمت بر شما و افترا را مباح نمیدانم

    نامیدم کردید دروغ به چه قیمت نکند دروغ بستن به شیعه را مباح میدانید؟؟

    شما به من می گی خارجی

    چرا جواب منو نمیدی؟

    مگه شما نگفتی:

    (گر به نتیجه خلافت علی علیه السلام بر اساس رویداد تاریخی نگاه شود حتی اگر موارد اختلافی را حذف کنیم آیا نرسیدن به خلافت گر به نتیجه خلافت علی علیه السلام بر اساس رویداد تاریخی نگاه شود حتی اگر موارد اختلافی را حذف کنیم آیا نرسیدن به خلافت به زعم شیعیان بر حق به نفع جامعه آن روز تمام نشد؟)

    این جمله یعنی حتی اگر خدا خلافت علی را می خواست باز به نفع جامعه نبود

    (سبحان الله عما یشرکون)

    این جملت تایید می کنی یا نه؟؟

    درک شما از خدا چه حقیرانه است باعث تاسف است

    حالا کی از دین خارج شده؟

    نامردی این دفعه هم از جواب دادن طفره بری

    #5766

    shariati
    کاربر

    ولأبي المظفر يوسف سبط ابن الجوزي في كتاب ” رياض الأفهام ” في مناقب أهل البيت قال : ذكر أبو حامد في كتابه ” سر العالَمَيْن وكشف ما في الدارين ” فقال في حديث : من كنت مولاه , فعلي مولاه أن عمر قال لعلي : بَخٍ بَخٍ , أصبحت مولى كل مؤمن ومؤمنة . قال أبو حامد : وهذا تسليم ورضي , ثم بعد هذا غلب عليه الهوى حبا للرياسة , وعقد البنود , وأمر الخلافة ونهيها , فحملهم على الخلاف , فنبذوه وراء ظهورهم , واشتروا به ثمنا قليلا , فبئس ما يشترون , وسرد كثيرا من هذا الكلام الفَسْل الذي تزعمه الإمامية , وما أدري ما عذره في هذا ؟ والظاهر أنه رجع عنه , وتبع الحق , فإن الرجل من بحور العلم , والله أعلم .

    هذا إن لم يكن هذا وضع هذا وما ذاك ببعيد , ففي هذا التأليف بلايا لا تتطبب , وقال في أوله : إنه قرأه عليه محمد بن تومرت المغربي سرا بالنظامية . قال : وتوسمت فيه الملك

    ===================ن
    نظر ذهبی ره
    امام ذهبی اولین کسی است که این موضوع را بیان میکند
    در مورد سبط جوزی می گوید که او در کتابش به نام رياض الأفهام گفته است:ذكر أبو حامدفي كتابه ” سر العالمين وكشف ما في الدارين ” فقال في حديث : من كنت مولاه ، فعلي مولاه …..و خیلی از سخنان احمقانه ای را که امامیه به آن اعتقاد دارند، قشنگ نقل قول کرده است نمي‌دانم براي اين کار چه عذري خواهد داشت؟؟ ظاهرا از این رجوع کرده است و پیرو حقیقت شده است چون این مرد {غزالی }یکی از دریاهای علم است. والله اعلم.
    اینطور است اگر اینطور نیست پس خود این شخص این کتاب را ساخته است {سبط جوزی و به دروغ به غزالی نسبت داده است }{ چون اولین کسی که رسائل را به غزالی نسبت داده است سبط جوزی با رتبه متروک الحدیث دربین اهل سنت است }و بعید {حتما نوشته سبط جوزی است و به دروغ به غزالی نسبت داده است }هم نیست چون این کتاب بلا است نه درمان… و در ادامه می گوید: از این کتاب بپرهیزید بپرهیزید! با دین تان از فکر نادرست نسبت به نخستینیان فرار کنید وگرنه در پریشانی خواهید افتاد.

    #5767

    habib
    مشارکت کننده
    بنام خدا

    السلام علی عبادالله الصالحین

    خدای بزرگ و قادر متعال را سپاس که حساب بندگانش را خود رسیدگی می کند و حتی پیامبر خود را از این امر نهی کرده.چرا که عالم غیب اتها الله سبحانه و تعالی است و از ضمیر دیگران کسی جز او خبر ندارد.

    اما پاسخ شما به طور ضمنی در گفته پیشین داده شد و در خصوص خلافت امیرالمومنین علی علیه السلام و اینکه امت اسلام بسیار سود برد از اینکه ایشان بلافصل خلیفه مسلمین انتخاب نشد:

    امت نوپای اسلام در شرایط اجتماعی خاص زمانه خود هنوز درگیر عادات جاهلیت مانده بود و جز صحابی رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم به این عادات تمسک داشته اند و بارز ترین آن قبیله گرایی بود.از آنجا که بنی هاشم و بنی امیه از قبایل بزرگ و قابل توجه اعراب بودند بروز اختلافات قبیله ای در صورت به خلافت رسیدن یکی از اعضای این قبایل بسیار قریب و منطقی است.کما اینکه در دوران خلافت عثمان و علی رضی الله عنهم شاهد بودیم و درگیری های قومی در این دو دوره خلافت به اوج رسید و درگیری های داخلی و فتنه انگیزی های سبئیون و خوارج و قبیله محوران موجب شکاف در جامعه اسلامی شد.

    مشکل امثال شما تاسف خوران در همین است که القائات نخ نمای جهال صدر اسلام به نحوست وجود اخلاف اینان در اندیشه شما نهادینه شده و تحلیل درست وقایع را نمی توانید و تنها از روی تعصب در سایه شعارهای فریبنده حول نام و فقط نام بزرگان و صالحان اهل بیت علیهم السلام چانه می زنید و توهم توطئه و دشمنی امت واحده را در سر می پرورانید.


    #5768

    habib
    مشارکت کننده
    مدعی تشیع دقیقا” در راستای مدعیان تشیع اهل بیت علیهم السلام به حرکت فتنه انگیز خود ادامه می دهند.و این در حالی است که پیروان واقعی اهل بیت علیهم السلام همانا جماعت توحیدی اهل سنت رسول اکرم صلی الله علیه و آله وسلم به تبع این بزرگواران دسایس و تحریفات این مدبرین را شناسایی می کنند و در رفع مزاحمت آنها بر جامعه موحدین چاره اندیشی و مجاهدت دارند.همانگونه که ائمه اهل بیت علیهم السلام و بزرگان صحابه و تابعین رصی الله عنهم بر اساس آموزه های اصیل دین مبین اسلام عمل می کردند.

    این وحشت القایی انکار امامت منصوص من عندالله جنایتی است که در حق مقلدان کور و مستضعف فکری و فرهنگی مدعی تشیع روا داشته اند و با این ابزار استعماری به راحتی به امیال دنیا پرستانه خود می رسند.

    به نظامات پاره پاره ارزش گذاری های این آیین ضاله دقت کنید می بینید که تماما” مادی و دنیوی است.غربت و عزت در پیدا و پنهان بودن و یا آباد و ویران بودن قبر است یا در نامه اعمال و میزان تقوا؟و یا حکومت بر دل و جان مردم با ارزش است و یا خلافت کم ارزش تر از آب بینی بز؟

    اینها شعار نبوده و نیست.و قائلین این گفته ها راه رستگاری را می دانستند و دیگران را به آن راه می خواندند.و آفات و بلایای محتمل را گوش زد می کرده و می کنند.

    به مراسم تخدیری عزاداری خود نگاه کنید و سیاست تفرقه و وهن اهل بیت علیهم السلام را پیدا کنید.

    تذهیب و تزیین و آبادانی های قبور و نذورات مکسوبه از آن را تحقیق کنید و موارد مصرف آن را بیابید.

    درآمد وعاظ و مداحان مشرک و موهن اهل بیت علیهم السلام را ببینید و انگیزه استحمار و تحمیق این مدبرین و مراجع تحریف را دریابید.

    والسلام علی من اتبع الهدی

    #5973

    محمد35
    کاربر
    با تقدیم نهایت احترام وسلام به برادرانم حبیب وشریعتی ودورازتعصب:

    مطلبی که آقای دور از تعصب فرمودند مطلبی مطابق واقع است برای اطمینان از درستی مطلب ایشان می توانید علاوه بر رجوع به متن گفتار غزالی دانشمند بزرگ اسلامی به این آدرس هم رجوع کنید:

    http://islamport.com/w/akh/Web/240/4.htm

    این لینک مربوط به نرم افزار موسوعة الشامله است که البته اگر خود این نرم افزار را هم در اختیار داشته باشید دسترسی به مطلب کار بسیار آسانی است.

    غزالی در اواخر عمر این کتاب را تالیف کرده وبه مطلبی اعتراف کرده است که در آن زمان وزمانهای بعد از مسلمات بوده است وآن مطلب انتخاب علی علیه السلام به جانشینی وخلافت رسول خدا صلی الله علیه وآله بوده است وغزالی هم به همین امر اعتراف کرده است نکته دیگری که برادرم حبیب به آن اشاره داشت آن است که صلاح امت اسلامی در این بود که کسی خلیفه پیامبر صلی الله علیه وآله باشد که از بنی هاشم یا بنی امیه نباشد سوال من این است آیا پیامبر صلی الله علیه واله خود بر این امر واقف نبودند ودر توصیه خود دچار اشتباه شدند؟! لذا مطلب کاملا واضح است برادرانم سخن در آن نیست که من یا شما در کدام محیط وشرایط پرورش یافته ایم سخن در این است که این مطلبی که نقل شده وبه آن استناد شده وبه عنوان شاهدی بر حقانیت خلافت بلا فصل علی علیه السلام آورده شده از غزالی است وغزالی کسی است که دست پرورده امام الحرمین جوینی بزرگ عالم اسلامی است این مطلب از کتب شیعه نقل نشده تا به تعصب متهم شوند وبه بسته بودن فضای فکریشان لذا از برادرانم می خواهم با تامل بیشتر وبا دقتهای علمی به مباحث پاسخ دهند.

    والسلام علی من اتبع الهدی.

    #5975

    habib
    مشارکت کننده
    بنام خدا

    السلام علی عبادالله الصالحین

    این سوء نیت بر برادران اهل سنت و جماعت و غلو و تنقیصات رایج در جامعه بسته مدعی تشیع بربنده حقیر پوشیده نیست واگر در این مجال عرایضی را به نظر دوستان می رسانم از این جهت است که فرض را بر صدق گفتار افراد مدافع جماعت مدعی تشیع البته نه در مفاهیم القایی و التقاطی رایج در این جماعت بلکه در ابراز القائاتی که تحت تبلیغات مراجع تحریف در ذهن ساده و بی غل و غش عزیزان بنا بر فطرت پاکی که الله سبحانه و تعالی در وجود تک تک ابنای بشر به ودیعت نهاده قرار می دهم.

    لذا به استحضار این دسته افراد حق طلب می رسانم که مادامی که در اسارت موهومات طلسمات این موجودات مدعی باشید از درک حقیقت دین و طرق هدایت مع الاسف نا توان خواهید ماند.

    و این عریضه و موضع بنده حاصل رهایی از سالهای متمادی اسارت مشابه آنچه شما را در آن مبتلا می بینم است و خود را مکلف به انتقال و تذکر یافته هایم به عزیزان حق طلب و طلسم شده می دانم.

    اگر به جماعت مسحور و فریب خورده مدعی تشیع با دید باز و آزاد نگاه کنیم اندوه و اضطرار و نا امیدی و ریا و تردید و دروغ و سردر گمی در جماعت را می توان به عینه دید.و این نشانه های شک جامعه تهی شده از هویت و جدا شده از فطرت پاک الهی است.

    کافی است کمی از القائات مراجع آیین حاکم فاصله بگیریم و با نگرشی آزاد و به دور از تعصبات تحمیلی به عمق انحرافات و خیانت های بزرگی که در حق این مردم روا داشته شده پی ببریم.

    چگونه می شود به اکمال دین و اتمام نعمت و ختم نبوت ایمان داشت و درعین حال ادامه ای در جهت تشریع اصل دین متصور بود که آنهم در قالب امامت منصوب از جانب الله متعال امکان داشته باشد؟

    یا چرا در عین نزدیکی غیر قابل وصف الله سبحانه و تعالی و امر اکید عدم پرستش و یاری خواستن از غیر خدا و یا همراه خدا باز لزوم وجود واسطه در کسب فیض الهی و یا دفع شرور بین خلق و خدا از سوی برخی مطرح میشود.



    #5976

    habib
    مشارکت کننده
    حاصل تفکر مبتنی بر ادعای لزوم ادامه حرکت انبیا توسط امام منصوص پی آمدهایی دارد که صراحتا” توفیق رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم را در ابلاغ رسالتش انکار می کند که با توجه به تصریح آیات شریفه در موضوع اکمال دین و اتمام نعمت این نوع باور با آنچه در ثقل اکبر و محفوظ آمده در تنافر و تناقض آشکار است.

    از طرفی تبعات چنین تفکری را به عینه در همین امروز نه بر اساس منقولات و تاویلات گذشتگان در جوامع تحت نفوذشان می توان دید.که برخی در بالا ذکر شد.

    اصرار در تبلیغ چنین تفکری که از سوی جمهور مسلمین با استدلالات قوی بطلانش ثابت شده در چیست؟ و چرا نتیجه و آرای علمای غیر مدعی تا این حد از سمع و نظر جماعت تحت نفوذ مخفی مانده؟

    آیا جز طمع مراجع تحریف در درآمدهای حاصله از محل خمس و نذورات و بقاع متبرکه در حال توسعه در هر واحد تجاری و تعداد آنها و فروش اباطیل مبتدع بر کرسی های خطابه و چرندیاتی که تحت عنوان مداحی و ذکر مصیبت و روضه خوانی که جز از طریق ایجاد اضطرار میسر نمی شود دلیلی می توان بر آن یافت؟

    چرا به فطرت پاکی که الله سبحانه و تعالی در وجودمان به ودیعت نهاده باز نگردیم و خود را از آرامش و اطمینان حاصل از یاد خالصانه و صادقانه او محروم کنیم.تا هر نا اهلی را رخصت تصرف عقل خود را بدهیم و جاهلانه در رسیدن به مطامع شیطانیشان عبد و عبید باشیم.

    و من الله التوفیق



    #6035
    حبیب جان خستم کردی از بس نوشتی موهومات مدعی جامعه ی مسحور و…………..

    خوشم میاذ کاری نداری طرف مقابلت چی مینویسه سریع اینارو مینویسی ادم جالبی هستی

    آخه از کسی که میگه:

    1. خدا وپیامتر اشتباه کردن علی رو جانشین کردن ما بهتر از اونا میفهمیم

    2.من هیچ علم حدیث ندارم ولی مطمئنم احادیث شما تاویلیند

    انتظار بیشتری میره

    چه حواب سنگینی داری

    يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ اتَّقُواْ اللّهَ وَابْتَغُواْ إِلَيهِ الْوَسِيلَةَ وَجَاهِدُواْ فِي سَبِيلِهِ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ﴿۳۵﴾

در حال نمایش 15 نوشته (از کل 99)

شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.