حدیث فاطمه بضعه منی وأنا منها فمن آذاها فقد آذانی را پیامبر در شان حضرت علی ایراد فرموده اند با سند صحیح از کتب شیعه

Home انجمن ها اهل بیت حدیث فاطمه بضعه منی وأنا منها فمن آذاها فقد آذانی را پیامبر در شان حضرت علی ایراد فرموده اند با سند صحیح از کتب شیعه

این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط  khaled ebn valid در 10 سال، 1 ماه پیش بروز شده است.

در حال نمایش 10 نوشته (از کل 70)
  • نویسنده
    نوشته ها
  • #10780

    abdollah1990
    کاربر
    اینکه گفته ای (یه چیزی هست که عربها در زمستان زیاد می خورند. خصوصا در عراق.)

    پاسخ من : طبق گفته دانشمند بزرگ جهان تشیع استاد رائفی پور ، نمک طعام از عرق خشک شده جوراب زائرین اربعین می باشد .

    اینکه گفته ای (گفتی حدیث مخالف قرآن را به دیوار می زنم یا نگفتی؟ اگر گفتی خب حدیثی در بخاری هست که مخالف قرآن است. چه می کنی؟)

    پاسخ من : چرا دروغ می گویی ؟؟؟

    اگر راست می گویی و دروغگو و کذاب نیستی متن کامل عربی آن حدیث را بگذار تا پاسخت را بدهم .

    اینکه گفته ای (عصمت رسول جوابش این بود؟ در پست قبلی برایت نوشتم.)

    پاسخ من : من در لینک http://www.islamtxt.net/?q=content/forum/2292 پاسخت را داده ام .

    از خوانندگان می خواهم که حتما و حتما و حتما مراجعه کنند و قضاوت کنند .

    ضمنا برای چندمین بار خواهشمندم بحث اصلی این تاپیک را به انحراف نکشان و بحث اصلی یعنی غضبناک شدن حضرت فاطمه از حضرت علی را منحرف نکن .

    اگر نمی توانی پاسخ بدهی ساکت باشی به نفع مذهب شما می باشد .

    #10781

    abdollah1990
    کاربر
    اینکه گفته ای (به جان شما جوابی ندیدم. کجا جواب دادی؟)

    پاسخ من : آدم مغلطه باز و فریب کار دست پیش گرفته ای که پس نیفتی ؟؟

    سوال اولیه ای که برادر خالد بن ولید خیلی واضح و روشن است .

    (این حدیث در یک روایتی طولانی در علل الشرایع ج1ص185 وجهت خطاب به حضرت علی و با این سند ذکر شده است:)

    حواسم جمع است و نمی توانی بحث را به انحراف بکشانی و شما باید پاسخ بدهی .

    و خزعبلات دیگری که گفته ای و می خواهی بحث را به انحراف بکشانی نیاز به پاسخ دادن ندارد .

    و از خوانندگان محترم می خواهم که فریب کاری این آخوند عبدالحسین را به عینه مشاهده کنند که چطوری می خواهد خود را طلبکار جلوه دهد و بحث را به انحراف بکشاند .

    و خدا را شکر می کنم که با این رفتارهای این افراد ، فریب کاریشان برای همه روشن می شود .

    #11047

    abdollah1990
    کاربر
    اینکه گفته ای (نتیجتا اینکه پیامبر غیر معصوم شما بر خلاف قرآن حکم کرده. تا 4 تا آزاد.)

    پاسخ من : چرا دروغ می گویی ؟؟

    من که چندین جا با آیات قران ثابت کردم :

    جواز قران مشروط به اینست (فَإِنْ خِفْتُمْ أَلَّا تَعْدِلُوا فَوَاحِدَةً)

    و پیامبر که تبیین کننده ی آیات قران بوده و از زندگی حضرت علی خبر داشته این حدیث «کتاب علل الشرائع شیخ صدوق جلد 1 صفحه 184 » را گفته است .

    اینکه گفته ای (نکته اینه که تو گفتی نان شب نداشته. چرا پس زن اول را به او داده اند؟)

    پاسخ من : با کمک های صحابه مهاجر و انصار که به حضرت علی کردند .

    اینکه گفته ای (شما بگو آن نداشته را چگونه با زن و بچه اولی خود میخورده)

    پاسخ من : این یک جمله استعاریست که به فردی که فقیر می باشد می گویند نان شب ندارد .

    و شما باید پاسخ بدهید که ادعا کردی (همان نان نداشته شب را بین آنها تقسیم میکرد.) یعنی فقر خود را تقسیم می کرده ؟؟؟

    اینکه گفته ای (اما فان خفتم الا تعدلوا. آیا مخاطبش پیامبر است یا کسی که می خواهد زن دوم بگیرد؟ چرا؟)

    پاسخ من : مخاطب آیه همه مسلمانان می باشند .

    عقل و شعور و هم چیز خوبی است !!

    اینکه گفته ای (به پیامبر چه ربطی دارد که طرف نان شب دارد یا ندارد؟)

    پاسخ من : همین گفته شما ناقص العقل بودن شما را کاملا ثابت کرده است .

    اینکه گفته ای (بعد آیه کجا از اوضاع مالی صحبت کرده؟ تعدلوا یعنی اوضاع مالی؟ چرا؟)

    پاسخ من : واقعا اینقدر ناقص العقلی که هنوز نمی دانی تعدلوا شامل همه نو عدالت می شود از جمله عدالت اقتصادی .

    زشته !!! عیبه !!! بی عقلی های شما را میفهمن ها !!!

    و در پایان برای اینکه شیر فهم شوی :

    اگر این حدیث متعارض با قران است پس باطل است .

    نمی شود چیزی باطلی را بخش بخش کرد و به میل خود هر قسمتی را که خواستید بپذیرید .

    اگر باطل است همه ی آن باطل است .

    پس قسمت فاطمه بضعة منی … هم باطل است .

    آن ادعای چک سفید امضای شما نیز باطل است .

    شما مصداق جفت گیری گربه ماده در لب بام می باشید !

    جلو هم می روید متضرر می شوید و عقب هم بیایید متضرر می شوید !!

    قضاوت با خوانندگان محترم .

    #11087

    عبدالحسین
    مشارکت کننده
    نتیجتا اینکه پیامبر غیر معصوم شما بر خلاف قرآن حکم کرده. تا 4 تا آزاد. من که معصوم نیستم میگم نه. ممنوع.

    با کدام آیه ثابت کردی؟

    نکته اینه که تو گفتی نان شب نداشته. چرا پس زن اول را به او داده اند؟ نداشتن نان شب برای ازدواج اول ممنوعیت ندارد؟ کجای آیه فرموده که اگر فقیر بودید زن دوم نگیرید؟ آیات دیگر که خلاف شما میگویند. یغنهم الله چه میشود؟

    شما بگو آن نداشته را چگونه با زن و بچه اولی خود میخورده ما هم میگوییم که چگونه قابل تقسیم است.

    استثنا را برای ما ینطق گفتم.

    اما فان خفتم الا تعدلوا. آیا مخاطبش پیامبر است یا کسی که می خواهد زن دوم بگیرد؟ چرا؟ به پیامبر چه ربطی دارد که طرف نان شب دارد یا ندارد؟ بعد آیه کجا از اوضاع مالی صحبت کرده؟ تعدلوا یعنی اوضاع مالی؟ چرا؟

    .

    تناقض با قرآنی که در بخاری هست را حلوا حلوا می کنید؟

    #11088

    عبدالحسین
    مشارکت کننده
    اینجا هم وجود نداشتی متن را کامل بنویسی.

    یه چیزی هست که عربها در زمستان زیاد می خورند. خصوصا در عراق. نخود است و چربی حیوانی. این باشد جای زهرهشک.

    جای دیگری مدعی شدی که چنین حرفی نزدی(کوبیدن حدیث مخالف به دیوار). اونجا یقه شدی. الان اینجا اعتراف میکنی یا لینکش رو بذارم؟

    همین حدیث خواستگاری مخالفت با قرآن دارد. حلوا حلوا یا دیوار؟ لانورث هم هست. ثوبی حجر هم هست.

    در مسلم هم أبا هريرة يقول قال رسول الله صلى الله عليه وسلم والذي نفسي بيده ليوشكن ان ينزل فيكم ابن مريم صلى الله عليه وسلم حكما مقسطا فيكسر الصليب ويقتل الخنزير ويضع الجزية ويفيض المال حتى لا يقبله أحد ( وحدثناه ) عبد الاعلى بن حماد وأبو بكر بن أبي شيبة وزهير بن حرب قالوا حدثنا سفيان بن عيينة ح وحدثنيه حرملة بن يحيى أخبرنا ابن وهب قال حدثني يونس ح وحدثنا حسن الحلواني وعبد بن حميد عن يعقوب بن إبراهيم بن سعد حدثنا أبي عن صالح كلهم عن الزهري بهذا الاسناد وفى رواية ابن عيينة اماما مقسطا وحكما عدلا وفى رواية يونس حكما عادلا ولم يذكر اماما مقسطا وفى حديث صالح حكما مقسطا كما قال الليث وفى حديثه من الزيادة وحتى تكون السجدة الواحدة خيرا من الدنيا وما فيها ثم يقول أبو هريرة اقرؤا ان شئتم وان من أهل الكتاب الا ليؤمنن به قبل موته الآية

    عیسی می اید و امام است. امامتش را از کجا آورده؟ این مخالف قرآن نیست که شما میگی اماما منتفی است؟

    و

    ن عائشة قالت دخل على رسول الله صلى الله عليه وسلم رجلان فكلماه بشئ لا ادرى ما هو فأغضباه فلعنهما وسبهما فلما خرجا قلت يا رسول الله من أصاب من الخير شيئا ما اصابه هذان قال وما ذاك قالت قلت لعنتهما وسببتهما قال أوما علمت ما شارطت عليه ربى قلت اللهم إنما انا بشر فأي المسلمين لعنته أو سببته فاجعله له زكاة وأجرا

    مومنین از لغو معرض هستند. رییس این مومنین خودش اما……. .

    .

    هر وقت توانستید ایرادات را حل کنید بیایید. نیایید و صفحه سیاه نکنید. کمی آره. یک مرتبه هم که شده جواب بدهید. نقاشی و ناصبی بازی را بدهید و بگذارید عبدالله ابن ابیه انجام دهد.

    #11089

    عبدالحسین
    مشارکت کننده
    آهای ملت بیبنید که این بیچاره به چه چیزی میگوید خزعبلات نمی تواند یک ایراد را حل کند آنوقت می گوید خزعبلات.

    باشه تو راست میگی.

    ملت که مثل تو نیستند. خودشون می فهمند.

    #11179

    abdollah1990
    کاربر
    اینکه گفته ای (عیسی می اید و امام است. امامتش را از کجا آورده؟ این مخالف قرآن نیست که شما میگی اماما منتفی است؟)

    پاسخ من : در آن حدیث ادعا نشده است که عیسی امام منصوص الهی پس از فوت پیامبر اسلام است .

    و کلمه امام به معنای پیشوا می باشد همانطوری که از کلمه شیر در جملات مختلف مثل شیر جنگل و مثل شیر آب و مثل شیر گاو و … استفاده می شود .

    و همانطوری که اهل تشیع می گویند : امام خمینی ، امام موسی صدر ، امام جمارانی و ….

    آیا من کجا از شما خواستم که امامت اینها را ثابت کنی ؟؟!!

    سوال من خیلی واضح و روشن است :

    اگر می توانی امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام و عصمت آنها و داشتن علم غیب آنها را از قران با ایات مرتبط با همان موضوع ثابت کن تا دروغگو و کذاب رسوا شود و خوانندگان قضاوت کنند .

    هر وقت توانستی به این سوالات پاسخ بدهی ، بیایید.

    نیایید و صفحه سیاه نکنید. کمی آره. یک مرتبه هم که شده جواب بدهید.

    یاوه گویی و رافضی گری را کنار بگذارید .

    و عبدالله ابن سبا یهودی فریب کاری های شما را انجام داده است .

    #11180

    abdollah1990
    کاربر
    اینکه گفته ای (آهای ملت بیبنید که این بیچاره به چه چیزی میگوید خزعبلات نمی تواند یک ایراد را حل کند آنوقت می گوید خزعبلات.

    باشه تو راست میگی.

    ملت که مثل تو نیستند. خودشون می فهمند.

    )

    پاسخ من : آدم مغلطه باز و فریب کار دست پیش گرفته ای که پس نیفتی ؟؟

    سوال اولیه ای که برادر خالد بن ولید خیلی واضح و روشن است .

    (این حدیث در یک روایتی طولانی در علل الشرایع ج1ص185 وجهت خطاب به حضرت علی و با این سند ذکر شده است:)

    حواسم جمع است و نمی توانی بحث را به انحراف بکشانی و شما باید پاسخ بدهی .

    و خزعبلات دیگری که گفته ای و می خواهی بحث را به انحراف بکشانی نیاز به پاسخ دادن ندارد .

    و از خوانندگان محترم می خواهم که فریب کاری این آخوند عبدالحسین را به عینه مشاهده کنند که چطوری می خواهد خود را طلبکار جلوه دهد و بحث را به انحراف بکشاند .

    و خدا را شکر می کنم که با این رفتارهای این افراد ، فریب کاریشان برای همه روشن می شود .

    #10217

    abdollah1990
    کاربر
    با سلام .

    اینکه گفته ای (. چه رسد به اینکه جواب دهید. همان مخالفتش با قرآن کفایت می کند.)

    پاسخ من : جواز قران مشروط به اینست (فَإِنْ خِفْتُمْ أَلَّا تَعْدِلُوا فَوَاحِدَةً)

    و پیامبر که تبیین کننده ی آیات قران بوده و خبر داشته که حضرت علی نان شب ندارد این حدیث را گفته است .

    ضمنا در تاریخ 9/6/93 که ادعا کرده بودی (اولا بخشی از آن در تعارض با قرآن است)

    من پاسخ دادم : خداوند وقتی بخواهد کسی را رسوا کند به دست خودش رسوا می کند .

    اگر این حدیث متعارض با قران است پس باطل است .

    نمی شود چیزی باطلی را بخش بخش کرد و به میل خود هر قسمتی را که خواستید بپذیرید .

    اگر باطل است همه ی آن باطل است .

    پس قسمت فاطمه بضعة منی … هم باطل است .

    آن ادعای چک سفید امضای شما نیز باطل است .

    شما مصداق جفت گیری گربه ماده در لب بام می باشید !

    جلو هم می روید متضرر می شوید و عقب هم بیایید متضرر می شوید !!

    قضاوت با خوانندگان محترم .

    اینکه گفته ای (یادم هست که 1990 گفت حدیث اگر صحیح هم باشد ولی مخالف قرآن به دیوار کوبیده می شود.)

    پاسخ من :آدم ناقص العقل حدیثی که مخالف قران باشد مشخص است که صحیح نمی باشد مگر در مذهب شیعه .

    اینکه گفته ای (. همین 1990 گفت که حدیث پنجره بالای قبر پیامبر متنش ضعیف است. چرا آن ضعیف اما این نه؟)

    پاسخ من : به لحاظ همان دو متر خاکی که روی جنازه پیامبر بوده .

    اینکه گفته ای (آیا آیه نمی فرماید که هرچه که بگوید؟ نمی گوید مگر وحی باشد؟ استثنای این قضیه کجاست؟)

    پاسخ من :باز هم آیات قران را ناقص تفسیر می کنی ؟؟

    ما ینطق عن الهوی مرتبط و مقید وحی یوحی می باشد .

    نه اینکه اگر بگوید غذا شور است یا یک من خرما قیمتش چند است وحی الهی است !!

    #10219

    abdollah1990
    کاربر
    در مورد آیه ی 59 سوره نساء و آیه ی مباهله چندین جا پاسخ شما را داده ام و بحث را به انحراف نکشان .

    اینکه گفته ای (. اگر یک یهودی از درب مسجد وارد شد و گفت خدا کجاست و تو گفتی که در آسمان و او گفت که پس زمین خدا ندارد و این آیه که نفر سوم از دو نفر و چهارم از 3 از نفر…..)

    پاسخ من : من که مثل شما ناقص العقل نیستم .

    از کجا می دانی که من چه می گویم ؟؟

    و از خوانندگان محترم می خواهم به ایه ی 7 سوره مجادله مراجعه کنند و این آخوند عبدالحسین کذاب را بشناسند .

    اینکه گفته ای (عزیزم اگر قرار بود که عقیده مسیحیت را با دلایل اسلام رد کرد که مناظرات همه بی فایده بودند.)

    پاسخ من : آدم ناقص العقل باید عقیده ی مسیحیت را با آیات قران و گفته ی خداوند رد کرد .

    اینکه گفته ای (. مثلا(مثلا) تو خدا را جسم میدانی. دست و پا دارد و….)

    پاسخ من : از این مثالهایی که هیچ ربطی به موضوع ندارد و بیشتر شما را رسوا می کند دست بردار چون خداوند فرموده (لَيْسَ كَمِثْلِهِ شَيْءٌ)

    اینکه گفته ای (از همان انجیل مسیحیت ثابت می شود که شریعت نسخ نشده.)

    پاسخ من : آدم ناقص العقل انجیلهایی که امروز موجود است تحریف شده می باشد .

    چون شما به کتب تحریف شده اعتقاد داری مصداق کافر همه را به کیش خویش پندارد می باشی !!

    اینکه گفته ای (. مطالعه و دقت بیشتری کنید.)

    پاسخ من : برای چندمین بار از شما می خواهم دقت بیشتری کنید تا بحث را به انحراف نکشانید و ذهن خوانندگان را از موضوع اصلی منحرف نکنید .

    و از خوانندگان می خواهم که قضاوت کنند وقتی این اشخاص در تله گیر می افتند چطوری دست و پا می زنند .

در حال نمایش 10 نوشته (از کل 70)

شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.