Home › انجمن ها › اهل بیت › حدیث فاطمه بضعه منی وأنا منها فمن آذاها فقد آذانی را پیامبر در شان حضرت علی ایراد فرموده اند با سند صحیح از کتب شیعه
این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط khaled ebn valid در 10 سال، 1 ماه پیش بروز شده است.
-
نویسندهنوشته ها
-
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9970شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9971اینکه گفته ای (خب شما که عقاید شیعه را نمی دانید چگونه قصد دارید بطلان آنها را(به زعم خود) نشان دهید؟)
برادرم : ملاک برای ما قران است و هر عقیده ای که مخالف قران باشد باطل است .
اینکه گفته ای (حالا شما مدعی هستید که عصمت تراشی است.)
شما که مدعی هستی عصمت تراشی نیست با آیات قران عصمت 12 امام و حضرت فاطمه را ثابت کن .
البینه علی المدعی .
اینکه گفته ای (برای آن ردیه داشته باشید از عقاید همان گروه.)
برادرم با این ادعای مضحک و خنده دار شما تمام عقائد بهایی ها و بودایی ها و گاو پرستان را نمی شود رد کرد .
اینکه گفته ای (وقتی فرموده تا 4 زوجه بلامانع است. چرا پیامبرش فردی را به خاطر کاری که خداوند جوازش را داده، مواخذه می کند؟)
برادرم جواز قران مشروط به اینست (فَإِنْ خِفْتُمْ أَلَّا تَعْدِلُوا فَوَاحِدَةً)
و پیامبر که تبیین کننده ی آیات قران بوده و خبر داشته که حضرت علی نان شب ندارد این حدیث را گفته است .
اینکه گفته ای (جمع اینها نشان می دهد که متن دارای اشکال و مردود است. حتی با وجود سندی که شما ادعای صحتش را دارید. باید چه کرد؟)
برادرم خداوند وقتی بخواهد کسی را رسوا کند به دست خودش رسوا می کند .
اگر این حدیث متعارض با قران است پس باطل است .
نمی شود چیزی باطلی را بخش بخش کرد و به میل خود هر قسمتی را که خواستید بپذیرید .
اگر باطل است همه ی آن باطل است .
آن ادعای چک سفید امضای شما نیز باطل است .
شما مصداق جفت گیری گربه ماده در لب بام می باشید !
جلو هم می روید متضرر می شوید و عقب هم بیایید متضرر می شوید !!
قضاوت با خوانندگان محترم .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9972اینکه گفته ای (خب شما که عقاید شیعه را نمی دانید چگونه قصد دارید بطلان آنها را(به زعم خود) نشان دهید؟)برادرم : ملاک برای ما قران است و هر عقیده ای که مخالف قران باشد باطل است .
اینکه گفته ای (حالا شما مدعی هستید که عصمت تراشی است.)
شما که مدعی هستی عصمت تراشی نیست با آیات قران عصمت 12 امام و حضرت فاطمه را ثابت کن .
البینه علی المدعی .
اینکه گفته ای (برای آن ردیه داشته باشید از عقاید همان گروه.)
برادرم با این ادعای مضحک و خنده دار شما تمام عقائد بهایی ها و بودایی ها و گاو پرستان را نمی شود رد کرد .
اینکه گفته ای (وقتی فرموده تا 4 زوجه بلامانع است. چرا پیامبرش فردی را به خاطر کاری که خداوند جوازش را داده، مواخذه می کند؟)
برادرم جواز قران مشروط به اینست (فَإِنْ خِفْتُمْ أَلَّا تَعْدِلُوا فَوَاحِدَةً)
و پیامبر که تبیین کننده ی آیات قران بوده و خبر داشته که حضرت علی نان شب ندارد این حدیث را گفته است .
اینکه گفته ای (جمع اینها نشان می دهد که متن دارای اشکال و مردود است. حتی با وجود سندی که شما ادعای صحتش را دارید. باید چه کرد؟)
برادرم خداوند وقتی بخواهد کسی را رسوا کند به دست خودش رسوا می کند .
اگر این حدیث متعارض با قران است پس باطل است .
نمی شود چیزی باطلی را بخش بخش کرد و به میل خود هر قسمتی را که خواستید بپذیرید .
اگر باطل است همه ی آن باطل است .
آن ادعای چک سفید امضای شما نیز باطل است .
شما مصداق جفت گیری گربه ماده در لب بام می باشید !
جلو هم می روید متضرر می شوید و عقب هم بیایید متضرر می شوید !!
قضاوت با خوانندگان محترم .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9974اگر در عبارت این حدیث که شما به متن آن ایراد فرمودید حضرت فاطمه از حضرت علی شادمان شدند یعنی ” فَفَرِحَتْ فَاطِمَةُ ” اما در حدیث موجود در جلا ء العیون که نه متن آن ایراد دارد و نه سندش به رغم اینکه فاطمه (س) می فهمد غضب ایشان از علی(ع) بی مورد بوده ولی باز دل ایشان گواهی به رضایت نمی دهد چنانچه در فحوای کلام چنین بر می آید:حضرت رسول صلي الله عليه و آله و سلم فرمود كه: به شكايت علي آمدهاي؟ گفت: بلي به رب كعبه، پس فرمود: برگرد بسوي علي و بگو: به رغم انف خود راضيم به آنچه كني، پس برگشت به خدمت علي عليه السلام و سه مرتبه گفت: به رغم انف خود راضيم به آنچه رضاي تو در آن است.
ضمن اینکه جناب خوئی حتی غضب فاطمه(س) را در هر امری موجب غضب خدا نمی داند ایشان می گوید:
(3) بل حتى ولو فرض كونه إيذاءً لها ، فإنّه لا دليل على حرمة الفعل المباح المقتضي لإيذاء المؤمن قهراً ، على ما ذكرنا في محلّه . وحيث إنّ المقام من هذا القبيل لأنّ التزوّج بالثانية أمر مباح في حدّ نفسه ، فمجرد تأذي فاطمة (عليها السلام) لا يقتضي حرمته .
http://www.al-khoei.us/books/?id=4785
مانند اینکه حضرت فاطمه چنان از دست حضرت علی در باب فدک ناراحت می شوند که از حد و حدود ادب خارج شده و علی رضی الله عنه را با عصبانیت مورد خطاب قرار می دهند.حالا آیا این غضب بی مورد موجب غضب خداست؟
خرجت عن حدود الآداب التي لم تخرج من حظيرتها مدة عمرها ، فقالت له : يا ابن ابيطالب افترست الذئاب وافترشت التراب
جنة الماوی-للکاشف الغطاء
http://rafed.net/booklib/view.php?type=c_fbook&b_id=862&page=61
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9986با سلام .اینکه گفته ای (آقاجون شما معتقد به عصمت شیخ صدوق هستید یا اینکه کتابش را کاملا صحیح می دانید؟)
برادرم من که به صراحت گفتم : شما که معتقد هستی امام زمان حی و حاضر هست پس چرا کتابهای شما را تصحیح نمی کند که شکمی و کیلویی نگویید که کتابش را من صحیح می دانم یا نمی دانم .
اینکه گفته ای (شما امام علیه السلام را در حد یک ملای عادی روستای خود پنداشته اید و سخن می گویید)
برادرم پیامبر اسلام در زمان حیات همیشه پاسخ سوالات را میدادند آیا امام زمان انجام وظیفه می کند ؟؟
اینکه گفته ای (در حالیکه الفبای اعتقاد شیعه نسبت به وضایف امام علیه السلام را نمی دانید.)
شما که می دانید چرا از پاسخ دادن به سوال من درباره ی امام زمان فراری هستی .
بگذار تا دروغگو و کذاب رسوا شود و خوانندگان قضاوت کنند .
اینکه گفته ای (در مورد علم غیب هم شما باز مثل همیشه هستید. فقط یک چیزی شنیده اید.)
شما که مدعی هستی پس چرا پاسخ نمی دهی .
با داشتن علم غیب چطوری امام حسن و امام رضا زهر را نوشیدند ؟؟؟
اینکه گفته ای (، ایشان حداقل این احتمال را داده اند که آن ملعونین با شنیدن صدای ایشان حیا کنند و بروند.)
برادرم وقتی خداوند کسی را رسوا کند بدست خودش رسوا می کند .
وقتی کسی علم غیب دارد چرا احتمال بدهد ؟؟
و با اعتقاد شما آیا سه معصوم دیگر (حضرت علی و امام حسن وامام حسین) هم که علم غیب داشتند و در خانه بودند احتمال دادند ؟؟؟
عجب !!! عجب !!! ای ملا رجب !!!زشته !!! عیبه !!! میفهمن ها !!!
یادم آمد که شما معتقد به بدا هستی و خداوند هم به اعتقاد شما در کارهایش احتمال می داده و بعدا پشیمان می شد !!!اینکه گفته ای (. البته باز هم عرض میکنم که برای دانستن حقیقت موضوع باید سیری عمیق در عقاید شیعه داشته باشید.)
پس با این استدلال خنده دار و مضحک شما ، بودایی ها و مسیحی ها و بهایی ها ، می توانند بگویند برای دانستن حقیقت موضوع باید سیری عمیق در عقاید ما داشته باشید.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9987
اینکه گفته ای (در مورد امام حسین علیه السلام هم شما بگو که ایشان آیا جای دیگری را داشت که برود؟)
برادرم عمل برادر بزرگتر خود را سر لوحه کار خود قرار می داد .
و همچنین پاسخ ندادی چرا امام حسن و امام رضا با داشتن علم غیب زهر را نوشیدند ؟؟
آیا این خودکشی نیست ؟؟
اینکه گفته ای (شما باز هم یادتان رفت که قبل و بعد را ببینید. عصمت.)
برادرم : برای چندمین بار می گویم با کدام دلیل قرانی عصمت 12 امام و حضرت فاطمه را ثابت می کنید ؟؟
اگر کیلویی و شکمی است به صراحت اعلام کنید .
اینکه گفته ای (ببین، من همان حدیث اهل سنت را بر مبنای خود اهل سنت باطل می کنم.)
برادرم : مثل استاد خود آفت الله ما یفعلی سنگ پای قزوین .
اینکه گفته ای (شکمی و کیلویی می شود یک کتابی که نامش صحیح است.)
برادرم کتاب کافی کافة لشیعتنا ، این گفته کیلویی بوده یا شکمی ؟؟؟
اینکه گفته ای (بعد شما که اومدی و قصد ابطال عقاید شیعه را داری باید زنجیره عقایدش را بلد باشی و ادله اش را.)
پس با این استدلال خنده دار و مضحک شما ، بودایی ها و مسیحی ها و بهایی ها ، می توانند بگویند برای ابطال عقاید ما باید زنجیره عقایدمان را بلد باشی و ادله مان را.
اینکه گفته ای (. بروید یاد بگیرید و بعد بیایید و بگویید که چیزی باطل است یا نیست.)
برادرم : ملاک حق و باطل برای قران است .
اگر می توانی امامت منصوص الهی 12 امام پس از فوت پیامبر اسلام و عصمت آنها و داشتن علم غیب آنها را از قران با ایات مرتبط با همان موضوع ثابت کن تا دروغگو و کذاب رسوا شود و خوانندگان قضاوت کنند .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #9998با سلام .اینکه گفته ای (توی متن نوشته؟ کجاش؟ نقش آن سه نفر چه می شود؟)
برادرم چرا مغلطه بازی و فریب کاری می کنی ؟؟؟
در متن حدیث صفحه ی 184 و 185 علل الشرائع شیخ صدوق موضوع حدیث حضرت علی بوده است .
اگر این موضوع مطرح می بود پیامبر اسلام در بالای منبر در حضور مردم با مخاطب قرار دادن به قول شما آن سه نفر این حدیث را می گفتند .
در حالی که مخاطب پیامبر در این حدیث حضرت علی بوده است به اتفاق احادیث فریقین .شیعه و سنی .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10159تو که میخواهی اعتقاد شیعه را باطل کنی باید بلد باشی. بلد نیستی من که مسوول آموزشت نیستم. برو یاد بگیر بعد بیا باطل کن. میتونی؟
اما نکته؛
بعد از دیوار کوبی مسلم و بخاری که شما را مصداق اتم همین مثالتان می کند، برای غضب و رضایت حضرت صدیقه سلام الله علیها شما آمده اید و حدیثی که مطابق منابع خودتان و عقیده فاسدتان می باشد را انتخاب نموده و بقیه احادیث را ندیده اید یا نخواسته اید که ببینید. خب من یک نمونه از مستدرک آوردم. بدون اضافات بخاری و کتب دیگر. رواتش چه کسانی هستند؟ داقلش اینست که بچه 5 ساله متلم در آن نیست و ابوالعباسی که مجهول هم باشد در آن وجود ندارد. لذا با تعطیل شدن این حدیث، عقیده باطل نمی شود بلکه احادیث دیگر تثبیت کننده مطلب هستند. آن ها را مطالعه کنید.
بخاری و مسلم و دیوار کوبی را یادتان باشد. آن وقت میشود غلط یخاری و غلط مسلم. دیگر صحیح وجود ندارد. متوجه هستید؟
عزیزم رسول شما که معصوم نیست حتی در ابلاغ وحی به دلیل غرانیق. رسول ما صلی الله و علیه و آله و سلم معصوم است و هر که را تایید کند و چنین چک سفید امضایی به او بدهد یعنی معصوم است. میتوانید ردش کنید. همه به پشتوانه ما ینطق عن الهوی است. به تاییدیه من یطع الرسول فقد اطاع الله. اطیعوا الله و اطیعوا الرسول و اولی الامر منکم. انفسنا و انفسکم……………. .
جالب است که عقاید این گروه ها از عقاید تو که خود را سنی مینامی محکمتر است. هر عقیده تو را با هر چیزی می توان رد کرد و گاهی اصلا نیاز به قرآن هم نیست. اما به اعتراف خودت عقاید گاوپرستان را نمی شود. چرا؟ چون از عقاید تو مستدل تر و متقن تر هستند. خداییش این دینه که داری؟ عقیده ای در بهائیت نیست که من نتوانم از کتب خود بهائیت ردش کنم. شما میتوانی؟ این هم از این جهت است که تمام بهائیت را مطالعه کرده ام. همچنین بابیت. مقدار زیادی در مسیحیت و کمی در باب یهودیت. اگر یک یهودی از درب مسجد وارد شد و گفت خدا کجاست و تو گفتی که در آسمان و او گفت که پس زمین خدا ندارد و این آیه که نفر سوم از دو نفر و چهارم از 3 از نفر….. در قرآن آمده باطل است. چه میکنی؟ او با این حرف تمام توحید تو را گلی گلی می کند. با استناد به قرآن تو دین تو را نابود میکند. تو میتوانی با استناد به توراتش با او چنین کاری کنی؟
عزیزم اگر قرار بود که عقیده مسیحیت را با دلایل اسلام رد کرد که مناظرات همه بی فایده بودند. تمام مباحث را باید تعطیل کرد. ایرا به هر قضیه ای از دل همان قضیه خارج میشود. مثلا(مثلا) تو خدا را جسم میدانی. دست و پا دارد و…. . خب من از همان قرانی که قبولش داری ثابت می کنم که ندارد. این اسمش چیه؟ از همان انجیل مسیحیت ثابت می شود که شریعت نسخ نشده. اگر از قرآن برای یک مسیحی ثابت شود که شریعت مسیحیت نسخ نشده، برای آن مسیحی چه ارزشی دارد؟ اصولا قرآن را قبول دارد که ملزم به حکمش شود؟
این عجز شما را در بخورد با سایر ادیان می رساند. مطالعه و دقت بیشتری کنید.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10161البته بماند که به هیچ کدام از ایراداتی که به متن این حدیث گرفته شده فکر هم نکرده اید. چه رسد به اینکه جواب دهید. همان مخالفتش با قرآن کفایت می کند. یادم هست که 1990 گفت حدیث اگر صحیح هم باشد ولی مخالف قرآن به دیوار کوبیده می شود. آیا همین حدیث مسلم را به دیوار می کوبد؟ گرچه که سندش بر اساس صحت کلی کتاب مسلم، صحیح است. اما متنش؟ یادتان باشد که چه حرفهایی می زنید. همین 1990 گفت که حدیث پنجره بالای قبر پیامبر متنش ضعیف است. چرا آن ضعیف اما این نه؟
معنی حرفتان چیست؟ این نیست که پیامبر باید در برخورد با گروهی خاص با حکمت و گفتار نیکو رفتار کند؟ یقینا همین است. اما این را هم ساخته اید برای رفع و رجوع حوادث بعد از نبی. در احوالات یکی از خدایانتان مطالعه کنید و ببینید که آیا مصداق اتم همین ادعا و برداشت شما نیست؟ دقت بیشتری کنید.
برای همین است که غرانیق وجود دارد.
آیا آیه نمی فرماید که هرچه که بگوید؟ نمی گوید مگر وحی باشد؟ استثنای این قضیه کجاست؟ از آیه نشان دهید. اگر کذاب و…………. نیستید.
قبلا احادیث تکریم شدن پیامبرتان را در تاپیکهای دیگری گذاشته ام. مراجعه کنید متوجه میشوید.
این ادعای شماست که منوط به همان قضیه است. آن که گفتم فقه الحدیث همین است. خب احضار آن دو نفر برای چه بوده؟ اینکه گفتم همه چیز را به لجن می کشید برای تبرئه خدایانتان همین است. پیامبرتان حرفی میزند که آره. دخترش هم کاری می کند که آن هم آره. نتیجه چیست؟ تبرئه دو خدا.
آدم ناقص العقل حدیثی که مخالف قران باشد مشخص است که صحیح نمی باشد مگر در مذهب شیعه .
ناموسا این ادعای مکرر خود را به یاد نداری؟ وجدانا؟ الان همین حدیث مسلم مخالف قرآن نیست؟ همین خواستگاری جعلی چطور؟ ای بابا.
در تاریخ10/06/93 در همین تاپیک ” اینکه گفته ای (غضب و رضایت صدیقه طاهره سلام الله علیها همان غضب و رضایت خداست. معنایش چیست؟)
طبق فرموده پیامبر هر حدیثی که مخالف قران باشد باید به دیوار کوبید . ”
در تاریخ6/6/93 در تاپیک اعتراف علمای شیعه….. ” برادرم طبق فرموده خود پیامبر ، هر حدیثی که مخالف قران باشد به دیوار می کوبیم”
در تاریخ28/4/93 در اوربان رد میکنم کل دلایل….. ” و طبق گفته ی پیامبر هر حدیثی که مخالف قران باشد ما اهل سنت به دیوار می زنیم . ”
کافی است؟ ده ها بار.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10216با سلام خدمت خوانندگان محترم و فهیم و محترم این سایت .اگر دقت کرده باشید در این تاپیک مشخص کردن حدیث فاطمه بضعة منی مطرح شده است .
اما آخوند عبدالحسین که از علما و نخبگان مغلطه باز می باشد به لحاظ اینکه از پاسخ دادن فرار کند در این تاپیک زیر همان کامنت به صورت شفاف جواب نمی دهد .
و به لحاظ اینکه خواننده متوجه نشود که چطوری عقیدشان با کتب علمایشان باطل می شود زیر اولین پست مطلب می گذارد .
و من از خوانندگان می خواهم که کلمه ی دروغگو و کذاب و کلمه ی رسوا و کلمه ی فریبکاری را در بقیه تاپیک هایی که بین من و آخوند عبدالحسین و دیگران بحث ادامه دارد را سرچ کنند .
آنوقت خواهند دید باطل بودن عقیده ی آنها را چطور با آیات واضح و روشن قران و مرتبط با همان موضوع ثابت کرده ام .
و همین که آخوند عبدالحسین به صورت شفاف زیر همان کامنت پاسخ نمی دهد و فرار می کند نشان دهنده ی بطلان عقیده ی اوست .
و اگر دو مرتبه باز هم همان روش سابق را ارائه دهد من این مطلب را در زیر پست اولیه می گذارم .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10218اینکه گفته ای (تو که میخواهی اعتقاد شیعه را باطل کنی باید بلد باشی. بلد نیستی من که مسوول آموزشت نیستم. برو یاد بگیر بعد بیا باطل کن. میتونی؟)پاسخ من : من با سوالاتی که در این سایت گذاشته ام تمام عقائد شما را باطل نموده ام و این خوانندگان هستند که قضاوت می کنند .
اینکه گفته ای (بخاری و مسلم و دیوار کوبی را یادتان باشد. آن وقت میشود غلط یخاری و غلط مسلم. دیگر صحیح وجود ندارد. متوجه هستید؟)
پاسخ من : چرا دروغ می گویی ؟؟
من در کجا گفته ام که کتاب مسلم و بخاری را به دیوار می کوبم ؟؟
اگر راست می گویی و دروغگو و کذاب نیستی بگذار تا رسوا شود هر آنکس که در او غش باشد .
اینکه گفته ای (. رسول ما صلی الله و علیه و آله و سلم معصوم است و هر که را تایید کند و چنین چک سفید امضایی به او بدهد یعنی معصوم است. میتوانید ردش کنید.)
پاسخ من : در تاریخ 9/6/93 که ادعا کرده بودی (اولا بخشی از آن در تعارض با قرآن است)
من پاسخ دادم : خداوند وقتی بخواهد کسی را رسوا کند به دست خودش رسوا می کند .
اگر این حدیث متعارض با قران است پس باطل است .
نمی شود چیزی باطلی را بخش بخش کرد و به میل خود هر قسمتی را که خواستید بپذیرید .
اگر باطل است همه ی آن باطل است .
پس قسمت فاطمه بضعة منی … هم باطل است .
آن ادعای چک سفید امضای شما نیز باطل است .
شما مصداق جفت گیری گربه ماده در لب بام می باشید !
جلو هم می روید متضرر می شوید و عقب هم بیایید متضرر می شوید !!
قضاوت با خوانندگان محترم .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10742همان نان نداشته شب را بین آنها تقسیم میکرد. نکند پیامبر علم غیب داشته که می دانسته در آینده هم نمی تواند تامین معاش کند؟ علم غیب؟ ای کافر.همین تعارض در صحیح شما هم هست. صحیح باطل شد؟
مخالف قرآن در مذهب نداشته تو چگونه است؟ اسمش صحیح بخاری یا مسلم است؟
استثنای آیه را نشان بده. از متن آیه لطفا.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10743یه چیزی هست که عربها در زمستان زیاد می خورند. خصوصا در عراق. نخود است و چربی حیوانی. این باشد جای زهرهشک.گفتی حدیث مخالف قرآن را به دیوار می زنم یا نگفتی؟ اگر گفتی خب حدیثی در بخاری هست که مخالف قرآن است. چه می کنی؟ اگر هم که نگفتی خب به من چه. آلزایمر از خدایت به تو هم سرایت کرده. مسری بود؟
عصمت رسول جوابش این بود؟ در پست قبلی برایت نوشتم.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10746به جان شما جوابی ندیدم. کجا جواب دادی؟ لب دیوار؟من نگفتم تو چنین میگویی چون معتقدم عقلت به همین هم نمی رسد همانطور که عقل او یارو نرسید. گفتم ” اگر ” “و تو گفتی که “. دقت کن.
بشین تا بتوانی عقیده یک مسیحی را در برابر چشمانش با چیزی که قبولش ندارد رد کنی. با این کار قرار است به چیی ملزم شود؟ قرآنی که قبولش ندارد؟ بر چه اساسی؟
دیدم در اثبات صفات خدا لیس کمثله شئ را چه کردید. راستی یعنی چه؟ ثلا دست دارد اما طولش معلوم نیست؟
نکته اینه که از همان انجیل محرف می توان پنبه مسیحیت را زد. مانند تسنن که از همین بخاری محرف می شود پنبه نداشته اش را زد.
.
و یکنفر بیاید و نشان دهد که به ایرادات بنده چه حوابی دادند غیر از 5=2+2.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10779با سلام .اینکه گفته ای (همان نان نداشته شب را بین آنها تقسیم میکرد.)
پاسخ من : خداوند وقتی بخواهد کسی را رسوا کند به دست خودش رسوا می کند .
واقعا اینقدر ناقص العقلی ؟؟
وقتی نان وجود نداشته چطوری تقسیم می کرد ؟؟!!
عجب !!! عجب !!! ای ملا رجب !!!
حتما این هم از فرموده های دکتر دانشمند جهان تشیع ابوالکذاب آفت الله ما یفعلی سنگ پای قزوین می باشد !!
اینکه گفته ای (. نکند پیامبر علم غیب داشته که می دانسته در آینده هم نمی تواند تامین معاش کند؟ علم غیب؟ ای کافر.)
پاسخ من : از همین معلوم می شود که پیامبر علم غیب نداشته و آنچه را می دیده حکم کرده است .
اینکه گفته ای (همین تعارض در صحیح شما هم هست. صحیح باطل شد؟)
پاسخ من : شما مدعی شدی که این حدیث با قران تعارض دارد و من با آیه قران ثابت کردم که تعارض ندارد .
و از خوانندگان می خواهم که قضاوت کنند چطوری آخوند عبدالحسین (ابولقاسمی و همکاران) در تله گیر افتاده می خواهد موضوع بحث را عوض کند .
اینکه گفته ای (استثنای آیه را نشان بده. از متن آیه لطفا.)
پاسخ من : (فَإِنْ خِفْتُمْ أَلَّا تَعْدِلُوا فَوَاحِدَةً)
ضمنا خواهشمندم برای خوانندگان توضیح بده که نان نداشته را چطوری می شود تقسیم کرد ؟؟
و هرچه این موضوع اصلی یعنی غضبناک شدن حضرت فاطمه از حضرت علی را کش بدهی باعث بطلان عقیده خود و عیان کردن ناقص العقلی خود می شوی .
-
نویسندهنوشته ها
شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.
برادرم : برای چندمین بار می گویم با کدام دلیل قرانی عصمت 12 امام و حضرت فاطمه را ثابت می کنید ؟؟
اگر کیلویی و شکمی است به صراحت اعلام کنید .
اینکه گفته ای (اولا بخشی از آن در تعارض با قرآن است)
برادرم خداوند وقتی بخواهد کسی را رسوا کند به دست خودش رسوا می کند .
اگر این حدیث متعارض با قران است پس باطل است .
نمی شود چیزی باطلی را بخش بخش کرد و به میل خود هر قسمتی را که خواستید بپذیرید .
اگر باطل است همه ی آن باطل است .
آن ادعای چک سفید امضای شما نیز باطل است .
شما مصداق جفت گیری گربه ماده در لب بام می باشید !
جلو هم می روید متضرر می شوید و عقب هم بیایید متضرر می شوید !!
قضاوت با خوانندگان محترم .