Home › انجمن ها › خلفای راشدین › حدیث برتری
این جستار شامل 0 پاسخ ، و دارای 0 کاربر است ، و آخرین بار توسط حقيقت جو در 10 سال، 1 ماه پیش بروز شده است.
-
نویسندهنوشته ها
-
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10162شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10163شما کاملش را بگذار. اقرار عمر در آن را پررنگ کن. اقرار را می توان نپذیرفت؟ بله. چطوری؟ اینطوری که اقرا العقلاء علی انفسهم جائز. حالا وقتی طرف را عاقل ندانیم خب واضح است که اقرارش را هم قبول نمی کنیم.
محکم بودن ادعای جدید شماست. شما در ابتدا آن سه حدیث را سه حدیث مجرا تصور کریده اید. چرا؟ چون اصلا نخواندید. فقط دیدید که سه حدیث آمده و اصلا به متن تکراری دقت نکردید. در واقع یک حدیث را سه حدیث پنداشتید. حالا که اشتباه شما عیان شده…………. .
من به زمان اسلام آوردن عموی پیامبر چه کار داردم؟ همین که او از اصحاب است کافی نیست که در زمره رحماء بینهم باشد؟ اگر هست چرا کاذب و آثم و….؟
و
و خر می خواهد که نفهمد من چه نوشته ام. توضیحی نوشتم که عین برداشت از دو روایت است. شما بفرما که چگونه می شود دو نفر را دارای صفات منافقین بدانی و همان دو نفر را از خودت برتر هم بدانی؟ این سوال را قبلا هم کردم اما ظاهرا عسلش چسب زیادی دارد.
خب شما کاملش را بذار. اقرار را هم پررنگ کن
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10164چائیدی.ضمن اینکه آن صفات رذیله (ادعایی شما)از کتب شماست. چرا کتب شما مملو از توهین به اصحاب است؟
و شما هم برای مصارف درمانی استفاده میکنید. خب این سطح سواد یک مدعی تسنن را میرساند. سطح بالا بودن در دفاع از عقیده اش را معلوم میکند. تمام ایرادات را رها کرده و به دزئی علامت سوال می پردازد.
راستی چرا در روز روشن نوشته من را ناقص کردید و مدعی هستید که هرگز تنقیص نمی کنید؟ چرا؟ به اسمتان می آید که مرد باشید اما رجاله بیش نیستید. چرا؟ چون به یک علامت سوال هم رحم نکردید و ثابت کردید که وقتی میگویم هاشمی شما را آره گیر آورده دروغ نگفته ام چرا که خود را آره دانسته اید و سعی کرده اید ملت را هم مانند خود ببینید.
مثل همیشه آره. ما که اعترافی نکردیم. نوشتیم فرض کنیم و شما باز آره. این مثل آن علامت سوالهایی که برای مصارف درمانی آره نمودید. اما چرا خط بعدی را جا اندختید؟ تکلیف آن دو نفر چه میشود؟ متوجه اصل سوال هستید یا مثل همیشه آره؟
.
ایرادات را حل کنید.
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10220نوشته اید:چائیدی
پاسخ:اشتباه نوشتی چاییدی درسته در ضمن آدم تابستان سرما زده نمیشه گرما زده میشه جناب نکنه شما چاییدی؟؟
نوشته اید: به اسمتان می آید که مرد باشید اما رجاله بیش نیستید. چرا؟
پاسخ:فکر کنم معنی رجال می شود مرد نمی شود؟؟
نوشته اید:ثابت کردید که وقتی میگویم هاشمی شما را آره گیر آورده دروغ نگفته ام چرا که خود را آره دانسته اید و سعی کرده اید ملت را هم مانند خود ببینید.
پاسخ:بابا خودت میگی که بییندگانش را الاغ پنداشته شما هم بیننده اش بودی که این موضوع را متوجه شدی که جناب هاشمی بینندگانش را الاغ پنداشته پس شما هم آره نه؟؟
نوشته اید:سطح بالا بودن در دفاع از عقیده اش را معلوم میکند. تمام ایرادات را رها کرده و به دزئی علامت سوال می پردازد.
پاسخ:فکر نکنم پاسخ دادن به پست های شما می شود رها کردن ایرادات شاید نباید ایرادات شما را گرفت؟؟
نوشته اید:احتمالا نیمه دوم شهریور وقتم اجازه دهد و بتوانم آدرس بگذارم.
پاسخ:شهریور تمام شد نیمه دومش هنوز برای شما نرسیده است؟شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10739به برنامه کلمه طیبه شماره 85 رجوع کنید.گفتم که من که از هاشمی قبول نکردم اما تمام عزیزانی که قبول کرده اند از جمله خود شما. آره و اینا.
رجاله. نکته اینه که به هر کی میگی به اون یکی هم اصابت میکنه.
تناقض را حل کنید
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10796اینکه گفته ای (به برنامه کلمه طیبه شماره 85 رجوع کنید.گفتم که من که از هاشمی قبول نکردم اما تمام عزیزانی که قبول کرده اند از جمله خود شما. آره و اینا.)
پاسخ من : خوب است که خود شما چهره واقعی خود را عیان کردی (ابوالقاسمی)
خوانندگان محترم این هم لینک برنامه کلمه ابوالقاسمی شماره 85 :
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10798اینکه گفته ای (شما کاملش را بگذار. اقرار عمر در آن را پررنگ کن. اقرار را می توان نپذیرفت؟)پاسخ من : اگر من بگذارم آنوقت می گویی آن حدیث مورد نظر من نیست .
برای چندمین بار می گویم :
شما ابروی خودت را حفظ کن و آن حدیث مسلم را بدون قیچی کردن بگذار .
و اگر نمی توانی مرد باش و بگو دروغ گفتم و اشتباه کردم .
اینکه گفته ای (محکم بودن ادعای جدید شماست. شما در ابتدا آن سه حدیث را سه حدیث مجرا تصور کریده اید. چرا؟ چون اصلا نخواندید.)
پاسخ من : آدم مغلطه باز (ابوالقاسمی) شما در تاریخ 7/6/93 گفتی (در مورد سه حدیث هوینژوری اومدی و مثلا فکر کردی که آره و اینا اما آره.) من پاسخ شما را در تاریخ 8/6/93 دادم :
متن سه حدیث یکسان هست و روات آن متفاوت می باشد یعنی اینکه از سه طرق مختلف با راویان مختلف نقل شده و متن آن یکی است نتیجه این می شود که خیلی محکم است .
و از خوانندگان می خواهم که حتما و حتما و حتما مراجعه کنند و این دروغگو و کذاب را بشناسند .
اینکه گفته ای (. شما بفرما که چگونه می شود دو نفر را دارای صفات منافقین بدانی و همان دو نفر را از خودت برتر هم بدانی؟ این سوال را قبلا هم کردم اما ظاهرا عسلش چسب زیادی دارد.)
پاسخ من : من در چندین جا ثابت کردم که شما دشمن واقعی حضرت علی می باشید ولی به ظاهر از حضرت علی سنگری ساخته اید که پشت آن پنهان شده و به صحابه مهاجر و انصار پیامبر و ازواج پیامبر توهین کنید .
وقتی خداوند بخواهد کسی را رسوا کند بدست خودش رسوا می کند .
برادر حقیقت جو در تاریخ 17/5/93 سه حدیث از قول حضرت علی گذاشته است که حضرت علی ابوبکر و عمر را از خود برتر دانسته اند .
و شما به حضرت علی توهین نموده و به صراحت گفته ای (فردی دو نفر را برتر از خود می داند. همان فرد آن دو نفر را دارای صفات رذیله ای می داند. نتیجه چیست؟ یا آن فرد اشتباه کرده. که باید ثابت شود در مدح اشتباه کرده یا در قدح. یا آن فرد خودش دارای آن صفات رذیله مذکور بوده و طبق آنچه که نوشتیم که برتری در صفات منفی یعنی آلوده بودن بیشتر، نتیجه می آید آن دو نفر در صفات رذیله نسبت به او رذل تر و پست تر باشند تا از آن فرد برتر باشند.)
و من از خوانندگان می خواهم که قضاوت کنند و ببینند که چطوری آخوند عبدالحسین (ابوالقاسمی) حضرت علی را دارای صفات رذیله معرفی کرده است .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10879اولا ما معرفی نکردیم بلکه نتیجه روایات شما را نوشتیم. این را چند بار برای خودت تکرار کن ببین که میفهمی یعنی چه؟ عمرا.دوما(البته ثانیا درسته اما بنا به سطح سواد طرف مقابل نوشتم) این صفات رذیله رو کی نقل کرده؟
سوما(همان توضیح بالایی برای ثالثا) واقعا؟ جدی؟ علم غیب داری؟ از روی علم غیب فهمیدی که جواب من چیست؟
چهارما(همان توضیح بالایی برای رابعا) من نوشتم ” فردی ” شما از کجا فهمیدی که منظور کیست؟ چرا حرف را برای توهین مربوط به امیرالمومنین سلام الله علیه می کنی؟
پنجما(همان توضیح بالایی برای خامسا) رفیقت گفت کجا چنین ادعایی شده؟ گفتم زمان می خواهم تا پیدا کنم. پیدا هم کردم. به عقلت نداشته ات نمی رسید که بشه چنین کاری کرد؟ یه چیزی هست به نام دانلود. اما شما راحت باش.
به قول استاد دکتر دانشمند عالم جلیل القدر جهان اسلام……. .
.
خب حالا کی میتواند تضاد و تناقض دو روایت را حل کند؟
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #10915اینکه گفته ای (اولا ما معرفی نکردیم بلکه نتیجه روایات شما را نوشتیم. این را چند بار برای خودت تکرار کن ببین که میفهمی یعنی چه؟ عمرا.)پاسخ من : برای چندمین بار میگویم اگر راست می گویی آن حدیث مسلم را کاملا و بدون قیچی کردن اول و آخرش را بگذار تا دروغگو و کذاب رسوا شود .
خواهشمندم حدیث را کاملا بگذار و مثل استاد خود ابوالکذاب آفت الله ما یفعلی سنگ پای قزوین آن حدیث را قیچی نکنی .
اینکه گفته ای (واقعا؟ جدی؟ علم غیب داری؟ از روی علم غیب فهمیدی که جواب من چیست؟)
پاسخ من : در طول این چند ماه از شناختی که در مباحث از شما داشتم و دارم و خوانندگان هم دارند که چطوری شترمرغی رفتار می کنی به صراحت گفتم که خودت آن حدیث را کامل و بدون قیچی کردن بگذار .
اینکه گفته ای (من نوشتم ” فردی ” شما از کجا فهمیدی که منظور کیست؟)
پاسخ من : شما در تاریخ 18/5/93 گفته ای (تناقض موجو یک ایراد دلالی به محتوای این حدیث وارد میکند. ایراد که می دانید چیست؟
فردی دو نفر را برتر از خود می داند. همان فرد آن دو نفر را دارای صفات رذیله ای می داند.
نتیجه چیست؟
یا آن فرد اشتباه کرده. که باید ثابت شود در مدح اشتباه کرده یا در قدح.
یا آن فرد خودش دارای آن صفات رذیله مذکور بوده و طبق آنچه که نوشتیم که برتری در صفات منفی یعنی آلوده بودن بیشتر، نتیجه می آید آن دو نفر در صفات رذیله نسبت به او رذل تر و پست تر باشند تا از آن فرد برتر باشند.)
و از محتوی موضوع بحث مشخص است که فرد مورد نظر شما حضرت علی می باشد .
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #11125گفتم که تو علم غیب داری اما چون میخواهی خدا ضایع نشه، رو نمی کنی.تناقض رو حل کن.ذطدمظ
شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ در ۲:۵۰ ب.ظ #11184اینکه گفته ای (گفتم که تو علم غیب داری اما چون میخواهی خدا ضایع نشه، رو نمی کنی.)پاسخ من : من هیچوقت ادعای علم غیب ندارم و گفته های خود شما را گذاشته ام و دوباره می گذارم :
در طول این چند ماه از شناختی که در مباحث از شما داشتم و دارم و خوانندگان هم دارند که چطوری شترمرغی رفتار می کنی به صراحت گفتم که خودت آن حدیث را کامل و بدون قیچی کردن بگذار .
اینکه گفته ای (من نوشتم ” فردی ” شما از کجا فهمیدی که منظور کیست؟)
پاسخ من : شما در تاریخ 18/5/93 گفته ای (تناقض موجو یک ایراد دلالی به محتوای این حدیث وارد میکند. ایراد که می دانید چیست؟
فردی دو نفر را برتر از خود می داند. همان فرد آن دو نفر را دارای صفات رذیله ای می داند.
نتیجه چیست؟
یا آن فرد اشتباه کرده. که باید ثابت شود در مدح اشتباه کرده یا در قدح.
یا آن فرد خودش دارای آن صفات رذیله مذکور بوده و طبق آنچه که نوشتیم که برتری در صفات منفی یعنی آلوده بودن بیشتر، نتیجه می آید آن دو نفر در صفات رذیله نسبت به او رذل تر و پست تر باشند تا از آن فرد برتر باشند.)
و از محتوی موضوع بحث مشخص است که فرد مورد نظر شما حضرت علی می باشد .
و خواهشمندم این همه به خدا توهین نکن و خداوند هیچوقت ضایع نمی شود .
-
نویسندهنوشته ها
شما برای پاسخ به این جستار باید وارد تارنما شوید.
خب شما معلومه که متوه شدی اما متوجه نشدی.
من که از هاشمی قبول نکردم اما تمام عزیزانی که قبول کرده اند از جمله خود شما. آره و اینا.
خب کوبیدن به دیوار را هم متوجه شدید اما متوجه نشدید.
.
ایرادات را حل کنید